10 რამ, რაც აუცილებლად უნდა წაშალოთ  “ფეისბუქის” პირადი გვერდიდან

პოპულარული

10 რამ, რაც აუცილებლად უნდა წაშალოთ  “ფეისბუქის” პირადი გვერდიდან

უკვე აღარავინ დაობს, რომ სოციალური ქსელები ცხოვრების განუყოფელი ნაწილი გახდა.  “ფეისბუქი” ხშირად ოჯახურ და სხვა მიმდინარე პრობლემებსაც გვავიწყებს, არის შემთხვევები, როცა სოციალური ქსელი სამსახურეობრივი საქმეების მოგვარებაშიც გვეხმარება. ცხოვრება “ფეისბუქის” გარეშე უკვე წარმოუდგენელია, თუმცა არსებობს რისკებიც. სოციალური ქსელი იძლევა თქვენზე ინფორმაციას, რომელიც, შესაძლოა, მომავალში დიდი პრობლემების მომტანი გახდეს. მაქსიმალური უსაფრთხოებისა და პრევენციისთვისგირჩევთ, რა ინფორმაციის დამალვა ღირს პრობლემების თავიდან ასაცილებლად.

  1. დაბადების თარიღი – ეს ის მონაცემებია, რომლითაც თქვენი მისამართი და საბანკო ანგარიშებიც კი ადვილი დასადგენია;
  2. ტელეფონის ნომერი – ეს ინფორმაციაც, უმჯობესია,  წაიშალოს პირადი ინფორმაციის გრაფიდან;
  3. ბევრი მეგობარი – ოქსფორდის უნივერსიტეტის ფსიქოლოგი რობინ დანბერი ამბობს, რომ ადამიანს შეუძლია დაახლოებით 150 სტაბილური მეგობარი ჰყავდეს. შესაბამისად, დიდი ოდენობით მეგობრებს სოციალურ ქსელში რეალურ მეგობრობასთან არანაირი კავშირი აქვთ.
  4. პატარა ბავშვების ფოტოები – ოქსფორდის უნივერსიტეტის ფსიქოლოგმა, ვიქტორია ნეშმა დასვა ძალიან საინტერესო კითხვა, მოეწონებათ კი მომავალში თქვენს შვილებს ის, რასაც თქვენ ანთავსებთ სოციალურ ქსელში?
  5. მოქმედებისა და ადგილმდებარეობის ამსახველი ფოტოები – ბოლო კვლევებით, მსოფლიოში განსაკუთრებულად იმატა მოზარდებზე სექსუალური ძალადობის ფაქტებმა, ამდენად, ნუ მისცემთ მიზეზს თქვენთვის უცნობ ადამიანებს გაიგონ თქვენი შვილების სასწავლებლის, საცხოვრებელი ადგილისა და გადაადგილების შესახებ;
  6. Check In – არაა აუცილებელი ყოველთვის მიუთითოთ იმის თაობაზე, სად იმყოფებით. ეს ინფორმაციაც პირადია და სჯობს სწორად დაალაგოთ პრიოროტეტები;
  7. სად და როდის აპირებთ შვებულების დროს გამგზავრებას კვლევის თანახმად,ზაფხულის პერიოდში განსაკუთრებულად  ხშირია ქურდობის ფაქტები. ფაქტობრივად, თქვენ წინასწარ უთითებთ პოტენციურ მძარცველს, როდის არ იქნებით სახლში;
  8. ინფორმაცია სოციალური სტატუსის შესახებ – ეს კიდევ ერთი უხერხული და ძალიან პირადი ინფორმაციაა, რომლის სხვებისთვის გაზიარებისას არგუმენტირებული მიზეზი უნდა გქონდეთ. წინასწარ უნდა დაფიქრდეთ, ღირს თუ არა გაუზიაროთ სხვებს ახალი ურთიერთობების შესახებ, რომელიც, შესაძლოა, მალე დასრულდეს;
  9. საკრედიტო ბარათის მონაცემი – ამ ინფორმაციის განთავსებას კატეგორიულად არ გირჩევთ;
  10. პირადი ხელმძღვანელის წვდომა თქვენს პაროლსა და სხვა მონაცემებზე -შესაძლოა გარკვეული სამსახურეობრივი მოტივთ, პირადმა ხელმძღვანელმა თქვენი პაროლი მოითხოვოს. ცხადია, ეს დაუშვეებლი ფაქტია და სრული უფლება გაქვთ, ამაზე უარი განაცხადოთ.

რჩევები /

|

29 ივნისი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => feisbuqi
                                    [1] => usafrtkhoeba
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 141317
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => feisbuqi
                                    [1] => usafrtkhoeba
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 141317
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 736
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => feisbuqi
                                    [1] => usafrtkhoeba
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => feisbuqi
                                    [1] => usafrtkhoeba
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (141317) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (736,4594)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 206395
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2018-01-21 16:38:37
                    [post_date_gmt] => 2018-01-21 12:38:37
                    [post_content] => ფეისბუქის სიახლეების ზოლი, სანდო ახალი ამბების საიტებს პრიორიტეტს მიანიჭებს. იმას კი, რომელი საიტია სანდო და რომელი დეზინფორმატორი, მომხმარებლები თავად გადაწყვეტენ - აღნიშნული ინფორმაცია მარკ ცუკერბერგმა გაავრცელა.

ცუკერბერგის თქმით, Facebook-ი  ამა თუ იმ წყაროს სანდოობას მომხმარებლების მიერ გამოკითხვებისას მიცემული ხმების მიხედვით შეაფასებს და ჩამოაყალიბებს რეიტინგს, რომლის ლიდერებიც სიახლეების ზოლში მოხვდებიან.

"განვარგძობთ ჩვენი 2018 წლის გეგმას, რომ ფეიბსუქზე გატარებული დრო ნაყოფიერი გახდეს.

გასულ კვირას დავაანონსე მნიშვნელოვანი ცვლილებები , იმის შესახებ რომ სიახლეების ველში, უფრო მეტი ინფორმაცია გამოჩნდება თქვენი მეგობრებისა და ოჯახის წევრებისგან, ვიდრე ახალი ამბების ან ბიზნეს გვერდებიდან.

ჩვენ ველოდებით, რომ News Feed-ში ახალი ამბების რაოდენობა 5%-დან 4%-მდე შემცირდება.

რომ დავრწმუნდე იმაში, რომ ხარისხიან ინფორმაციას მიიღებთ, დავავალე ჩვენს გუნდს, რომ სანდოობის მიხედვით, საიტების სია შედგეს.

ჩვენ ამა თუ იმ წყაროს სანდოობას მომხმარებლების მიერ გამოკითხვებისას მიცემული ხმების მიხედვით შევაფასებთ და ჩამოვაყალიბებთ რეიტინგს, რომლის ლიდერებიც სიახლეების ზოლში მოხვდებიან.

მსოფლიოში მეტისმეტად დიდია სწრაფვა სენსაციებისადმი და ძალიან ბევრი დეზინფორმაცია ვრცელდება. სოციალური მედია საშუალებას აძლევს ხალხს, ინფორმაცია გაავრცელოს იმაზე სწრაფად, ვიდრე ოდესმე. ამიტომ, თუ ახლა არ გამოვრიცხავთ პრობლემებს, ჩვენ მათ გავაძლიერებთ", - ამბობს მარკ ცუკერბერგი.

ცვლილებები შემდეგი კვირიდან დაიწყება.

 

 


                    [post_title] => მარკ ცუკერბერგი Facebook-ზე დაგეგმილ მეორე ცვლილებაზე საუბრობს
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => mark-cukerbergi-facebook-ze-dagegmil-meore-cvlilebaze-saubrobs
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-01-21 16:45:08
                    [post_modified_gmt] => 2018-01-21 12:45:08
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=206395
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 206251
                    [post_author] => 14
                    [post_date] => 2018-01-20 12:09:44
                    [post_date_gmt] => 2018-01-20 08:09:44
                    [post_content] => Facebook-ის დამფუძნებელმა მარკ ცუკერბერგმა სოციალური ქსელის პრიორიტეტების ცვლილებასთან დაკავშირებით მის მიერ ცოტა ხნის წინ გაკეთებული განცხადების შემდეგ, ახალი განმარტება გაავრცელა და  მომხმარებელს კიდევ ერთი სიახლე გააცნო. რომელი საინფორმაციო წყაროა სანდო, ხოლო რომელი დეზინფორმატორი, ამას Facebook-ის მომხმარებლები თავად გადაწყვეტენ.

 
"თანამედროვე ცხოვრებაში ძალიან ბევრი სენსაცია, დეზინფორმაცია და პოლარიცაზიაა. გადავწყვიტეთ, ყველაზე ობიექტური იქნება, მომხმარებლებს მივანდოთ იმის განსაზღვრა, თუ რომელი წყარო არის ყველაზე სანდო“, – აცხადებს მარკ ცუკერბერგი.
  https://www.facebook.com/zuck/posts/10104445245963251   მისივე თქმით, ამჟამად ახალი ამბები მომხმარებლის სიახლეების 5 პროცენტს წარმოადგენს, სამომავლოდ კი ის 4 პროცენტამდე დაიწევს და მომხმარაბელი უფრო ხშირად ახლობლებისა და მეგობრების პოსტებს ნახავს. მარკ ცუკერბერგის ინფორმაციით, სიახლე უკვე მომავალი კვირიდან ამოქმედდება

[post_title] => ცვლილებები Facebook-ზე - მომხმარებელები სანდო საინფორმაციო წყაროებს თვითონ გამოავლენენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => cvlilebebi-facebook-ze-momkhmarebelebi-sando-sainformacio-wyaroebs-tviton-gamoavlenen [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-20 12:09:44 [post_modified_gmt] => 2018-01-20 08:09:44 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=206251 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 204181 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-01-12 17:38:19 [post_date_gmt] => 2018-01-12 13:38:19 [post_content] => "ფეისბუქის" დამფუძნებელი მარკ ცუკერბერგი, შემდეგი წლის მთავარი გეგმების შესახებ პოსტს აქვეყნებს. როგორც მარკი წერს, 2018 წელს მისი ჯგუფი ორიენტირდება იმაზე, რომ ფეისბუქზე დახარჯული დრო ნაყოფიერი იყოს. პირველი ცვლილება, რომელსაც ფეისბუქ მომხმარებელი შეამჩნევს, სიახლეების ველში იქნება, სადაც უფრო მეტი ინფორმაცია გამოჩნდება თქვენი მეგობრებისა და ოჯახის წევრებისგან. ასევე ცუკერბერგი ხალხს პირდება, რომ ამ სიახლის დანერგვის შემდეგ, ნაკლებად საჭირო ინფორმაცია მათ "ნიუსფიდზე" სულ უფრო შემცირდება (ისეთები როგორიცაა ბრენდების მოწონებები, რეკლამები, ახალი ამბები მედიასაშუალებებიდან და ა.შ.)
"ჩვენ შევქმენით ფეისბუქი, იმისთვის, რომ ადამიანებს ერთმანეთთან მჭირო კავშირში დავეხმაროთ. კვლევამ აჩენა, რომ ურთიერთობის გაუმჯობესება ადამიანებს უფრო ბედნიერს ხდის. მაგრამ ბოლო პერიოდში, ჩვენ ვიღებთ უფრო და უფრო მეტ ინფორმაციას ბიზნესის, ბრენდების ან მედიის გვერდებიდან. სიახლეების ზოლის მიმართულებამ გადაუხვია იმ ძირითად მიზანს, რისთვისაც თავიდან შეიქმნა – დახმარებოდა ადამიანებს ერთმანეთთან კონტაქტში. ჩვენ ვგრძნობთ პასუხისმგებლობას, რომ ჩვენი პროდუქტი არა მხოლოდ გასართობი იყოს, არამედ ადამიანებზე ორიენტირებული და მათ თავი კარგად აგრძნობინოს. ამიტომ ეს ტრენდი ყურადღებით შევისწავლეთ. როდესაც ადამიანი სოციალურ ქსელს იყენებს, ის თავს ნაკლებად მარტოსულად და უფრო ბედნიერად გრძნობს, ეს შეგრძნება გრძელვადიან პერიოდში ჯანმრთელობაზე კარგად აისახება. მეორე მხრივ, ვიდეოების ყურება და სტატიების კითხვა, იმ შემთხვევაშიც კი, თუ ის გასართობი ან შემეცნებითია, არ არის ისეთივე სასარგებლო. ამის გამო, ჩვენ გადავწყვიტეთ ფეისბუქი შევცვალოთ. ჩვენი მიზანია, ფეისბუქში თქვენთვის შესაბამისი კონტენტი უფრო მარტივად იპოვოთ. შარშან ამ მიმართულებით გარკვეული ცვლილებები უკვე განვახორციელეთ. პირველი ცვლილება, რომელსაც შეამჩნევთ, სწორედ სიახლეების მხრივ იქნება, სადაც თქვენ უფრო მეტ ინფორმაციას მიიღებთ მეგობრების, ოჯახის წევრების და თქვენი ჯგუფებიდან. ნაკლებს – მედიიდან, ბიზნესიდან და ბრენდების გვერდებიდან", – წერს მარკ ცუკერბერგი.
ცუკერბერგი იმედს გამოთქვამს რომ ცვლილებები ისეთივე ნაყოფიერი იქნება საზოგადოებისთვის, როგორც კერძო ბიზნესისთვის, თუმცა ეს შედეგები გრძელვადიან პერიოდში გამოვლინდება. ის ასევე, შეჯამებისას ამბობს, რომ ფეიბუქი ყოველთვის პირადი კავშირები იყო: "ეს არის მეგობრებთან, ოჯახის წევრებთან და მსოფლიოს სხვადასხვა კუთხეში დამყარებული მჭიდრო კავშირები..." [post_title] => ცუკერბერგი Facebook-ზე მნიშვნელოვან ცვლილებებს აანონსებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => cukerbergi-facebook-ze-mnishvnelovan-cvlilebebs-aanonsebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-12 17:44:40 [post_modified_gmt] => 2018-01-12 13:44:40 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=204181 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 206395 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-01-21 16:38:37 [post_date_gmt] => 2018-01-21 12:38:37 [post_content] => ფეისბუქის სიახლეების ზოლი, სანდო ახალი ამბების საიტებს პრიორიტეტს მიანიჭებს. იმას კი, რომელი საიტია სანდო და რომელი დეზინფორმატორი, მომხმარებლები თავად გადაწყვეტენ - აღნიშნული ინფორმაცია მარკ ცუკერბერგმა გაავრცელა. ცუკერბერგის თქმით, Facebook-ი  ამა თუ იმ წყაროს სანდოობას მომხმარებლების მიერ გამოკითხვებისას მიცემული ხმების მიხედვით შეაფასებს და ჩამოაყალიბებს რეიტინგს, რომლის ლიდერებიც სიახლეების ზოლში მოხვდებიან. "განვარგძობთ ჩვენი 2018 წლის გეგმას, რომ ფეიბსუქზე გატარებული დრო ნაყოფიერი გახდეს. გასულ კვირას დავაანონსე მნიშვნელოვანი ცვლილებები , იმის შესახებ რომ სიახლეების ველში, უფრო მეტი ინფორმაცია გამოჩნდება თქვენი მეგობრებისა და ოჯახის წევრებისგან, ვიდრე ახალი ამბების ან ბიზნეს გვერდებიდან. ჩვენ ველოდებით, რომ News Feed-ში ახალი ამბების რაოდენობა 5%-დან 4%-მდე შემცირდება. რომ დავრწმუნდე იმაში, რომ ხარისხიან ინფორმაციას მიიღებთ, დავავალე ჩვენს გუნდს, რომ სანდოობის მიხედვით, საიტების სია შედგეს. ჩვენ ამა თუ იმ წყაროს სანდოობას მომხმარებლების მიერ გამოკითხვებისას მიცემული ხმების მიხედვით შევაფასებთ და ჩამოვაყალიბებთ რეიტინგს, რომლის ლიდერებიც სიახლეების ზოლში მოხვდებიან. მსოფლიოში მეტისმეტად დიდია სწრაფვა სენსაციებისადმი და ძალიან ბევრი დეზინფორმაცია ვრცელდება. სოციალური მედია საშუალებას აძლევს ხალხს, ინფორმაცია გაავრცელოს იმაზე სწრაფად, ვიდრე ოდესმე. ამიტომ, თუ ახლა არ გამოვრიცხავთ პრობლემებს, ჩვენ მათ გავაძლიერებთ", - ამბობს მარკ ცუკერბერგი. ცვლილებები შემდეგი კვირიდან დაიწყება.     [post_title] => მარკ ცუკერბერგი Facebook-ზე დაგეგმილ მეორე ცვლილებაზე საუბრობს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => mark-cukerbergi-facebook-ze-dagegmil-meore-cvlilebaze-saubrobs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-21 16:45:08 [post_modified_gmt] => 2018-01-21 12:45:08 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=206395 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 86 [max_num_pages] => 29 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => d5072512f10abb54bd85f25a3d8e966a [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები