„300-ლარიანს კი არა, 3000-ლარიან ნივთებსაც იწერენ“ – ქართველები ონლაინშოპინგში ბევრ ფულს ხარჯავენ

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

„300-ლარიანს კი არა, 3000-ლარიან ნივთებსაც იწერენ“ – ქართველები ონლაინშოპინგში ბევრ ფულს ხარჯავენ

ვისაც ერთხელ მაინც გამოუწერია ნივთი ონლაინმარკეტის მეშვეობით, ამბობს რომ ეს ჩვევად ყალიბდება, რომელსაც ვერ ეშვები.

ნივთის არჩევის მარტივი პროცესი – კომპიუტერიდან ნებისმიერ დროს და ნებისმიერი ადგილიდან შეკვეთის განხორციელება და ლოდინი, რომელსაც როგორც ონლაინ შოპოჰოლიკები ამბობენ, თავისი „მუღამი“ აქვს და „ლომკაც“ იცის.

დღეისათვის გამოწერილ ნივთებზე გადასახადს დაქვემდებარებული ზღვარი 300 ლარია, ასევე, იბეგრება დღგ-ის 18%-ით გარკვეული დასახლების საქონელი.

დამოკიდებულ ადამიანებს ლიმიტები არ უყვართ. არც ონლაინ შოპინგის მოყვარულებს მოსწონთ ზღვარი, რომელიც არ იბეგრება, თუმცა ეს შოპინგში ხელს არ უშლით.

ამ ზღვარის მიუხედავად, საქართველოს მოქალაქეების მიერ ონლაი შოპინგზე დახარჯული თანხა ბოლო წლების განმავლობაში იზრდება.

2015 წელს საქართველოდან უცხო ქვეყნებში 86 მილიონი ლარი გადაირიცხა, 2016 წელს  – 140 მილიონი ლარი, ხოლო მიმდინარე წლის 6 თვის მონაცემით, 81.9 მილიონი ლარი.

შემოსავლების სამსახურის ცნობით, მოქალაქეები ონლაინშოპინგზე, საშუალოდ, 111 ლარს ხარჯავენ.

„300 ლარი ჩემთვის ზღვარია“

როგორც „ფორტუნას“ ონლაინ შოპინგის მოყვარულებმა განუცხადეს, ისინი ამანათებს ძირითადად ამერიკის შეერთებული შტატებიდან და ჩინეთიდან იწერენ.

„რა თქმა უნდა, ყურადღებას ვაქცევ 300-ლარიან ზღვარს, ვცდილობ, არ გადავაჭარბო. კურსი ისედაც არასტაბილურია და ბოლო წლებში უფრო ძვირად მიწევს ნივთების გამოწერა. ამიტომ ჩემთვის მნიშვნელოვანია, 300 ლარში ჩავეტიო. ძირითადად აქსესუარებს ვიწერ და ამის პრობლემა თითქმის არასდროს მაქვს“,  – განაცხადა ონლაინ შოპინგის მოყვარულმა ნინომ „ფორტუნასთან“.

კიდევ ერთი მომხმარებელი თეა ამბობს, რომ ითვალისწინებს 300-ლარიან ზღვარს, თუმცა, თუ ნივთი ძალიან მნიშვნელოვანია, მეტიც გადაუხდია.

„გადამიხდია ბევრი, მაგალითად, ჰოვერბორდის გამოწერისთვის, რადგან აქ არ იყიდებოდა მაშინ, თუმცა ვთვლი რომ არ ღირს ნივთს + შიპინგის და + განბაჟების თანხის გადახდა“, – აღნიშნა მან „ფორტუნასთან“.

 მოხმარებელთა ნაწილი ამ საბაჟო ზღვარის გაზრდასაც ითხოვს და ხელმოწერებს აგროვებს.

 

ქართული ონლაინ მარკეტების მომხმარებლები თვიდან თვემდე იზრდება

ქართული ონლაინ მარკეტების წარმომადგენლები „ფორტუნასთან“ ამბობენ, რომ ეს ზღვარი, რა თქმა უნდა, გარკვეულწილად ლიმიტებს აწესებს, თუმცა ხშირ შემთხვევაში ნივთის გამო, მომხმარებელი განბაჟების გადახდაზეც არ ამბობს უარს და თუ ნივთი ნიშვნელოვანია დამატებით განბაჟების თანხა პრობლემას არ ქმნის.

საქართველოში ყველაზე დიდი ონლაინმაღაზიის ebg.ge–ს წარმომადგენელმა „ფორტუნასთან“ აღნიშნა, რომ მათგან ბევრად უფრო ძვირადღირებულ ნივთებსაც იწერენ.

„300-ლარიანს კი არა, 3000-ლარიან ნივთებსაც იწერენ. ვისაც ფული აქვს და ნივთი უნდა საერთოდ არ უქმნის ეს პრობლემას“, – განაცხადა ebg.ge–ს ოპერატორმა.

ebg.ge ქართული ონლაინმარკეტია, სადაც ხელმისაწვდომია ebay.com-ის სრული კატალოგი.

როგორც მათმა წარმომადგენელმა, მარიამ რატიანმა,  „ფორტუნასთან“ განაცხადა, დაარსებიდან 3 წლის შემდეგ ebg.ge–ს 25 000 რეგისტრირებული მომხმარებელი ჰყავს, საიდანაც 6 000 აქტიურია. თან, მათი თქმით, მომხმარებლების რაოდენობა თვიდან თვემდე იზრდება.

“თვეში 2000–ზე მეტი ნივთის გამოწერა ხდება მხოლოდ ჩვენი კომპანიის მეშვეობით. მომხმარებელთა რაოდენობა კი მუდმივად მზარდია”, – განაცხადა მარიამ რატიანმა “ფორტუნასთან”.

მისივე თქმით, ბოლო ოთხი თვის განმავლობაში, პროდუქტში 300 ლარზე მეტი მომხმარებელთა 3%-მა გადაიხადა.

თამთა უთურგაშვილი

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

22 ივლისი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => onlain-shopingi
                                    [1] => onlain-shopingi-saqartveloshi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 148275
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => onlain-shopingi
                                    [1] => onlain-shopingi-saqartveloshi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 148275
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 10367
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => onlain-shopingi
                                    [1] => onlain-shopingi-saqartveloshi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => onlain-shopingi
                                    [1] => onlain-shopingi-saqartveloshi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (148275) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (10367,17557)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 224424
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-03-19 13:32:15
                    [post_date_gmt] => 2018-03-19 09:32:15
                    [post_content] => პირველად საქართველოში, "თიბისი ბანკი" ბიზნესებს ინოვაციურ პროდუქტს- “ჩეთბოტი ბიზნესისთვის” სთავაზობს და კომპანიების წარმომადგენლებს შესაძლებლობას აძლევს, Facebook მესენჯერში გაყიდონ საკუთარი პროდუქტი.

„ჩეთბოტი ბიზნესისთვის“ გაყიდვების არხია, რომლის  საშუალებით, სხვადასხვა კომპანიის მომხმარებლები მესენჯერის ჩეთიდან გაუსვლელად, რამდენიმე წამში მიიღებენ ინფორმაციას სასურველი პროდუქტის,  კომპანიის ლოკაციისა და სამუშაო საათების შესახებ  და ჩეთშივე შეძლებენ  სასურველი პროდუქტის შეძენას. მომხმარებლებს ბოტის მიერ შეთავაზებული პროდუქტის გაზიარება შეუძლიათ მეგობრებისთვის, ასევე ჩეთიდან გაუსვლელად.

ბანკის ინფორმაციით, "ჩეთბოტი ბიზნესებისთვის" აერთიანებს შემდეგ ფუნქციებს:
  1. ელექტრონული კომერცია -  ელ. კომერცია ყველაზე მარტივი და სწრაფი გზაა პროდუქტის შესაძენად.  ეს ფუნქცია მომხმარებლებს შესაძლებლობას მისცემს, Facebook მესენჯერშივე შეიძინონ სასურველი პროდუქტი  გადახდის ნებისმიერი ფორმით, ისევე როგორც ონლაინმაღაზიაში ნივთის შეძენისას.
  1. ლოკაციის და სამუშაო საათების დადგენა - ავტომატიზირებული პასუხების საშუალებით, მომხმარებელი თავიდან აირიდებს ქოლ-ცენტრში დარეკვას და მოლოდინის რეჟიმს.
  1. საძიებო სისტემა მეტათეგებით - მეტათეგები კომპანიას შესაძლებლობას მისცემს,  კლიენტებს მისთვის ყველაზე რელევანტური შეთავაზება მიაწოდოს.
”მომხმარებელი ერთი სიტყვის ჩაწერით შეძლებს მისთვის საინტერესო ყველა  პროდუქტის შესახებ ინფორმაციის მიღებას.  ჩეთბოტის ფუნქციები ბიზნესებს მომხმარებლებთან ურთიერთობას გაუმარტივებს, შედეგად  კომპანიის გაყიდვები, ცნობადობა და კლიენტების კმაყოფილების დონე გაიზრდება. მომხმარებლები  კი სასურველი პროდუქტის შეძენას მარტივად, რამდენიმე წამში შეძლებენ”, - აცხადებენ ”თიბისი ბანკში”. მათივე ცნობით, ჩეთბოტის ბეტა ვერსია ბიზნესკლიენტებისთვის უკვე ხელმისაწვდომია, თუმცა პროდუქტის განვითარებისთვის მუშაობა მუდმივად მიმდინარეობს და მას  უახლოეს მომავალში ბევრი ახალი ფუნქცია დაემატება. „ჩეთბოტი ბიზნესისთვის“  სარგებლობისთვის დაინტერესებულმა პირებმა განაცხადი უნდა შეავსონ ვებგვერდზე http://www.businessbot.ge/, რის შემდეგაც მათ ”თიბისი ბანკის” წარმომადეგენელი მათ ჩეთბოტის გააქტიურებაში დაეხმარება. (იმ შემთხვევაში თუ კომპანია არ ფლობს ანგარიშს თიბისი ბანკში, პროდუქტით სარგებლობისთვის საჭიროა ანგარიშის გახსნა). ჩეთბოტის შესახებ დეტალური ინფორმაციის მიღება შესაძლებელია ვებ-გვერდზე www.businessbot.ge . [post_title] => „ჩეთბოტი ბიზნესისთვის“ - პროდუქტის გაყიდვა Facebook მესენჯერშია შესაძლებელი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => chetboti-biznesistvis-produqtis-gayidva-facebook-mesenjershia-shesadzlebeli [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-19 13:33:23 [post_modified_gmt] => 2018-03-19 09:33:23 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=224424 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 129116 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-05-10 15:56:39 [post_date_gmt] => 2017-05-10 11:56:39 [post_content] => ორი წლის წინ ამაზონის დირექტორმა ჯეფ ბეზოსმა პირობა დადო, რომ ძალიან მალე, ნივთებს დამკვეთებს, დრონის მეშვეობით გაუგზავნიდა.
"მე ვიცი რომ ეს მეცნიერულ ფანტაზიას ჰგავს. მაგრამ ასე არ არის", - განაცხადა ბეზოსმა ორი წლის წინ ერთ-ერთ გამოცემასთან და პირობა შეასრულა კიდეც.
2016 წლის 7 დეკემბერს, ამაზონმა პირველად გააგზავნა დრონით შეკვეთა მომხმარებელთან. ეს ფაქტი კი დოკუმენტურად ასახა. https://www.youtube.com/watch?v=vNySOrI2Ny8 დრონი GPS_ის მეშვეობით, სწორედ იმ ადგილზე ტოვებს ნივთს, რომელსაც მიუთითებენ. პირველი შეკვეთის შესრულებას 13 წუთი დასჭირდა. წლების წინ ეს მხოლოდ ფანტაზია იყო, თუმცა ახლა დრონებით ონლაინ შეკვეთების მიღება უკვე რეალობაა. ამ შესაძლებლობის გამოყენებას ბევრი კომპანია ცდილობს. პრობლემა იმაში მდგომარეობს რომ არ არსებობს რეგულაციები დრონების გამოყენებასთან დაკავშირებით. არის მხოლოდ ერთი კანონი – მფრინავ დრონს აუცილებლად უნდა ადევნებდეს თვალს ერთი ადამიანი მაინც. დრონებით შეკვეთების მიწოდებას ბევრ ქვეყანაში ტესტავენ: მათ შორისაა ავსტრალია, ახალი ზელანდია, კანადა, აშშ, დიდი ბრიტანეთი და ა.შ. მეცნიერები ვარაუდობენ, რომ უახლოეს მომავალში საკვების შეკვეთისთვის დრონი საუკეთესო საშუალება იქნება. სანამ ეს ყველაფერი მასობრივი გახდება, მანამდე სავარაუდოდ, დრონების შესახებ, რეგულაციებიც დაიხვეწება... უცხოური გამოცემები უკვე დარწმუნებით წერენ, რომ დრონი, მიწოდების სერვისის მომავალია...   [post_title] => ონლაინ შოპინგის მომავალი - დრონებით ნივთებს უსწრაფესად მიიღებთ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => onlain-shopingis-momavali-dronebit-nivtebs-uswrafesad-miighebt [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-05-10 15:56:39 [post_modified_gmt] => 2017-05-10 11:56:39 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=129116 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 126896 [post_author] => 11 [post_date] => 2017-05-02 15:38:01 [post_date_gmt] => 2017-05-02 11:38:01 [post_content] => დროის ეკონომიის, კომფორტის და არჩევანის მრავალფეროვნების პარალელურად ონლაინ შოპინგი ფინანსურ და მატერიალურ რისკებთანაა დაკავშირებული. ყალბი საიტები, უხარისხო საქონელი და არაკეთილსინდისიერი გამყიდველები - რისკები რომლის შეფასება კომპიუტერის ეკრანს მიღმა რთულია.  არსებობს რამდენიმე წესი რომელიც ინტერნეტით  უსაფრთხო შოპინგში დაგეხმარებათ.
  • გამოიყენეთ მხოლოდ საკუთარი ან დაცული კომპიუტერი
კომპიუტერში საკუთარი მონაცემების ჩატოვებით შესაძლოა მასზე  წვდომა უცხო ადამიანმა მოიპოვოს.
  • ონლაინ შოპინგისთვის გამოიყენეთ ცალკე პლასტიკური ბარათი
ონლაინ მაღაზიის საიტის გატეხვის  ან ყალბ საიტზე მოხვედრის   შემთხვევაში თქვენი ფინანსები დაცული იქნება.
  • იშოპინგეთ ცნობად და დაცულ ონლაინ მაღაზიაში
კიბერდამნაშავეები, ხშირად ცნობილი საიტების ანალოგებს ქმნიან , ამ გზით ყალბ ვებ-გვერდზე შევსებული პირადი ინფორმაცია და პლასტიკური ბარათის მონაცემები კიბერდამნაშავეებს ხელში ხვდება.
  • კარგად დააკვირდით  მაღაზიის ვებ-გვერდის მისამართს
ბრაუზერის მისამართის ველში უნდა ეწეროს HTTPS და შემდგომ ინტერნეტ მისამართი.
  • გამოიყენეთ რთული, პაროლი რომელიც შეიცავს ციფრებს,სიმბოლოებს
  • ერიდეთ  საიტების არარეალისტურად მომგებიან წინადადებებს
მომხმარებლის მისაზიდად, ნივთზე მითითებული დაბალი  ფასის უკან შესაძლოა სხვადასხვა, დამატებითი გადასახადი იმალებოდეს, რაც ბევრად აღემატება საწყის ფასს, პლასტიკური ბარათით გადახდამდე კარგად დააკვირდით დაჯამებულ გადასახადს.
  • შეამოწმეთ გამყიდველი
გადაამოწმეთ გაყიდვების ისტორია , რომელიც მითითებულიუნდა იყოს საიტზე, წაიკითხეთ მომხმარებლების გამოხმაურებები. "ფორტუნამ” ქართველი ინტერნეტ მომხმარებლები გამოკითხა და რამდენიმე ყველაზე სანდო და პრობლემური ონლაინ მაღაზია გამოავლინა . ქართველი მომხმარებელი ყველაზე მეტად ამერიკულ მულტი ბრენდულ საიტს amazon.com -ს ენდობა, სანდო საიტებს შორის დასახელდა 6pm.com  და რამდენიმე ბრენდული მაღაზიის საიტიც. საიტები საიდანაც ქართველ მომხმარებელს ვერ მიუღია ნაყიდი ნივთი ან უხარისხო საქონელი შეუძენია ძირითადად ჩინურ-აზიური საიტებია. თამუნა გოგუაძე [post_title] => მატყუარა ონლაინ მაღაზიები და 7 წესი უსაფრთხო შოპინგისთვის [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => matyuara-onlain-maghaziebi-da-7-wesi-usafrtkho-shopingistvis [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-05-02 16:24:15 [post_modified_gmt] => 2017-05-02 12:24:15 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=126896 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 224424 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-03-19 13:32:15 [post_date_gmt] => 2018-03-19 09:32:15 [post_content] => პირველად საქართველოში, "თიბისი ბანკი" ბიზნესებს ინოვაციურ პროდუქტს- “ჩეთბოტი ბიზნესისთვის” სთავაზობს და კომპანიების წარმომადგენლებს შესაძლებლობას აძლევს, Facebook მესენჯერში გაყიდონ საკუთარი პროდუქტი. „ჩეთბოტი ბიზნესისთვის“ გაყიდვების არხია, რომლის  საშუალებით, სხვადასხვა კომპანიის მომხმარებლები მესენჯერის ჩეთიდან გაუსვლელად, რამდენიმე წამში მიიღებენ ინფორმაციას სასურველი პროდუქტის,  კომპანიის ლოკაციისა და სამუშაო საათების შესახებ  და ჩეთშივე შეძლებენ  სასურველი პროდუქტის შეძენას. მომხმარებლებს ბოტის მიერ შეთავაზებული პროდუქტის გაზიარება შეუძლიათ მეგობრებისთვის, ასევე ჩეთიდან გაუსვლელად. ბანკის ინფორმაციით, "ჩეთბოტი ბიზნესებისთვის" აერთიანებს შემდეგ ფუნქციებს:
  1. ელექტრონული კომერცია -  ელ. კომერცია ყველაზე მარტივი და სწრაფი გზაა პროდუქტის შესაძენად.  ეს ფუნქცია მომხმარებლებს შესაძლებლობას მისცემს, Facebook მესენჯერშივე შეიძინონ სასურველი პროდუქტი  გადახდის ნებისმიერი ფორმით, ისევე როგორც ონლაინმაღაზიაში ნივთის შეძენისას.
  1. ლოკაციის და სამუშაო საათების დადგენა - ავტომატიზირებული პასუხების საშუალებით, მომხმარებელი თავიდან აირიდებს ქოლ-ცენტრში დარეკვას და მოლოდინის რეჟიმს.
  1. საძიებო სისტემა მეტათეგებით - მეტათეგები კომპანიას შესაძლებლობას მისცემს,  კლიენტებს მისთვის ყველაზე რელევანტური შეთავაზება მიაწოდოს.
”მომხმარებელი ერთი სიტყვის ჩაწერით შეძლებს მისთვის საინტერესო ყველა  პროდუქტის შესახებ ინფორმაციის მიღებას.  ჩეთბოტის ფუნქციები ბიზნესებს მომხმარებლებთან ურთიერთობას გაუმარტივებს, შედეგად  კომპანიის გაყიდვები, ცნობადობა და კლიენტების კმაყოფილების დონე გაიზრდება. მომხმარებლები  კი სასურველი პროდუქტის შეძენას მარტივად, რამდენიმე წამში შეძლებენ”, - აცხადებენ ”თიბისი ბანკში”. მათივე ცნობით, ჩეთბოტის ბეტა ვერსია ბიზნესკლიენტებისთვის უკვე ხელმისაწვდომია, თუმცა პროდუქტის განვითარებისთვის მუშაობა მუდმივად მიმდინარეობს და მას  უახლოეს მომავალში ბევრი ახალი ფუნქცია დაემატება. „ჩეთბოტი ბიზნესისთვის“  სარგებლობისთვის დაინტერესებულმა პირებმა განაცხადი უნდა შეავსონ ვებგვერდზე http://www.businessbot.ge/, რის შემდეგაც მათ ”თიბისი ბანკის” წარმომადეგენელი მათ ჩეთბოტის გააქტიურებაში დაეხმარება. (იმ შემთხვევაში თუ კომპანია არ ფლობს ანგარიშს თიბისი ბანკში, პროდუქტით სარგებლობისთვის საჭიროა ანგარიშის გახსნა). ჩეთბოტის შესახებ დეტალური ინფორმაციის მიღება შესაძლებელია ვებ-გვერდზე www.businessbot.ge . [post_title] => „ჩეთბოტი ბიზნესისთვის“ - პროდუქტის გაყიდვა Facebook მესენჯერშია შესაძლებელი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => chetboti-biznesistvis-produqtis-gayidva-facebook-mesenjershia-shesadzlebeli [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-19 13:33:23 [post_modified_gmt] => 2018-03-19 09:33:23 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=224424 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 4 [max_num_pages] => 2 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 278fb76b46f9e34637617010ca3905b5 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები