აჭარაში ტურისტებს ირანის ნაცვლად, დიდი ბრიტანეთიდან ელიან

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

აჭარაში ტურისტებს ირანის ნაცვლად, დიდი ბრიტანეთიდან ელიან

აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის ბიუჯეტი რეგიონის რეკლამირების, სერვისის გაუმჯობესებისა და ტურისტული პროდუქტების განვითარების მიზნით შესაძლოა 2 416 700 (+32%) ლარით გაიზარდოს. ამის შესახებ ინფორმაციას აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის მთავრობის პრესსამსახური ავრცელებს. მათივე ცნობით, 2018 წლის პროგრამულ ბიუჯეტში ტურიზმის განვითარების ხელშემწყობი ღონისძიებების განსახორციელებლად ჯამში 9 858 300 ლარის დახარჯვა იგეგმება. მიმდინარე წელს, დეპარტამენტის ბიუჯეტი 7 441 800 ლარს შეადგენს.

აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის 2018 წლის პროგრამული ბიუჯეტის პროექტის მეორე საჯარო განხილვა დეპარტამენტში დღეს გაიმართა.  აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის მთავრობის ინფორმაციით, 2018 წლისთვის, დეპარტამენტის ბიუჯეტის 69% რეგიონის საერთაშორისო და შიდა ბაზრებზე რეკლამირებისთვის დაიხარჯება. სარეკლამო ბიუჯეტის გაზრდა შემდეგი წლისთვის 1 655 000 ლარით (+32%) იგეგმება. ჯამში აჭარის 17 ქვეყანაში პოპულარიზაციისთვის 6 820 000 ლარი დაიხარჯება, მათ შორის ქვეყნის შიგნით რეკლამირებისთვის 500 000 ლარი გამოიყოფა.

2018 წლისთვის, აჭარის სამიზნე ქვეყნებს შორის ირანი დიდი ბრიტანეთით ჩანაცვლდება და რეგიონის რეკლამირება შემდეგ ქვეყნებში განხორციელდება: დიდი ბრიტანეთი, ისრაელი, უკრაინა, ლიტვა, პოლონეთი, ბელორუსია, რუსეთის ფედერაცია, გერმანია, ესტონეთი, ლატვია, საუდის არაბეთი, არაბეთის გაერთიანებული საამიროები, აზერბაიჯანი, სომხეთი, ყაზახეთი, თურქეთი და საქართველო. სარეკლამო კამპანიებისას ძირითადი აქცენტი ონლაინ რეკლამის გაძლიერებასა და რეიტიგნულ მედიასაშუალებებში სატელევიზიო რეკლამაზე გაკეთდება. 

გარდა ამისა, შემდეგ წელს, რეგიონში სერვისის გაუმჯობესების მიზნით 200 000 ლარის დახარჯვა იგეგმება. ამ მიმართულებით ისევ გაგრძელდება პროექტები „ტურიზმის განვითარების სკოლა“, „რეკომენდებულია ტურიზმის დეპარტამენტის მიერ“ და საუკეთესი სერვისის მქონე ტურისტული ობიექტების დაჯილდოება „მაგნოლია 2018“. აღნიშნული პროექტები აჭარაში ტურისტულ სექტორში დასაქმებული კადრების გადამზადებას, სერვისის გაუმჯობესებას, წახალისებასა და ზოგადად, ტურიზმის განვითარებას შეუწყობს ხელს. 2018 წელს, ასევე დადგინდება რეგიონში სერვისი დონე იდუმალი სტუმრის პროექტით. შემდეგი წლისთვის სიახლე იქნება სასწავლო ვიდეო რგოლების შექმნა კვებისა და განთავსების ობიექტებისთვის.

2018 წლისთვის იგეგმება აჭარის რეგიონში ტურიზმის განვითარების სტრატეგიის სამოქმედო დოკუმენტის შექმნა, რომლისთვისაც დეპარტამენტი 280 000 ლარს დახარჯავს.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

12 სექტემბერი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => turizmi
                                    [1] => achara
                                    [2] => biujeti
                                    [3] => reklama
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 162761
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => turizmi
                                    [1] => achara
                                    [2] => biujeti
                                    [3] => reklama
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 162761
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 289
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => turizmi
                                    [1] => achara
                                    [2] => biujeti
                                    [3] => reklama
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => turizmi
                                    [1] => achara
                                    [2] => biujeti
                                    [3] => reklama
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (162761) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1297,289,651,449)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 286693
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-09-20 13:28:59
                    [post_date_gmt] => 2018-09-20 09:28:59
                    [post_content] => დღეიდან 22 სექტემბერის ჩათვლით, Check In Georgia-ს ფარგლებში, ბათუმში საერთაშორისო სარეკლამო ფესტივალი Ad Black Sea იმართება. სამი დღის განმავლობაში ბათუმში მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნიდან სარეკლამო ინდუსტრიაში მოღვაწე წარმატებული ადამიანები მოიყრიან თავს.

უკვე მეოთხე წელია საქართველო საერთაშორისო დონის რეკლამის ფესტივალს მასპინძლობს. პირველად AD Black sea-მ სტარტი 2015 წელს აიღო, აღნიშნულ ფესტივალს გამოხმაურება მოჰყვა არამარტო საქართველოში არამედ მთელი რეგიონის მასშტაბით. Ad Black Sea ფესტივალის ფარგლებში დაინტერესებულ პირებს შესაძლებლობა აქვთ, დაესწრონ საერთაშორისო დონის სემინარებს, მიიღონ უახლესი ინფორმაცია რეკლამის ინდუსტრიაში არსებული ტრენდების და ტენდენციების შესახებ. წელსაც დამსწრე აუდიტორიას საკუთარ გამოცდილებას და ცოდნას მსოფლიოში წამყვანი სპიკერები გაუზიარებენ. მათ შორის იქნებიან: John Pallant - Creative Director, Brouhaha, UK; Luna Maurer - Creative Director, MONIKER, Netherlands; Iñaki Martí Mata - Executive Creative Director, Service Plan, Spain; Dan Williams - Creative Director, The Mill’s London studio, UK. და ამერიკული სააგენტოს Sagmeister & Walsh-ის თანადამფუძნებელი, გრაფიკული დიზაინერი, არტ დირექტორი და ილუსტრატორი - Jessica Walsh-ი, რომელიც არაერთი ჯილდოს მფლობელი და თვალსაჩინო ნამუშევრის ავტორია.

როგორც AD Black sea-ის ორგანიზატორები აცხადებენ, სარეკლამო სფეროში უცხოური გამოცდილება საკმაოდ მნიშვნელოვანი გახლავთ.

”სწორი ხედვა და პროფესიონალიზმი წინსვლის აუცილებელი წინაპიორობაა. პარალალურ რეჟიმში ახალგაზრდები შეძლებენ კომუნიკაციის მათთვის საინტერესო ადამიანებთან დამყარებას, სწორედ ამ ფესტივალისთვის Ad Black Sea-ს დამფუძნებლებმა სპეციალურად ჟიურის 15 კაციანი შემადგენლობა მოიწვია. 3 დღის განმავლობაში ფარული კენჭისყრის მეშვეობით ფესტივალის ჟიური საუკეთესო ნამუშევრებს სხვადასხვა კატეგორიაში გამოავლენს. საერთო ჯამში ფესტივალზე წარდგენილი იქნება 700-ზე მეტი ნამუშევარი, რომლებიც 10 კატეგორიაში გადანაწილდება. ეს კატეგორიებია: ● Film, ● Film & Craft, ● Print & Publishing, ● Out of Home, ● Radio, ● Design & Branding, ● Digital & Mobile, ● Advertising Campaigns, ● Media, Branding Content & Visual Storytelling”, - აცხადებენ AD Black sea-ის ორგანიზატორები.
მათივე ცნობით, საერთაშორისო ჟიური საუკეთესო ნამუშევრებს სხვადასხვა კატეგორიაში გამოავლენს. გამარჯვებულები ოქროს, ბრინჯაოსა და ვერცხლის მედლებით დაჯილდოვდებიან. ასევე სხვადასხვა ნომინაციებში გამოვლინდებიან საუკეთესო სააგენტოს ტიტულის ნომინანტებიც.
წელს ფესტივალში მონაწილეობას მსოფლიოს 20-ზე მეტი ქვეყნის სარეკლამო სააგენტო იღებს. AD Black Sea 2018-ის მიზანი საქართველოში სარეკლამო ინდუსტრიის განვითარება, სარეკლამო პროდუქტების ხარისხის გაზრდა და ამასთან, მონაწილეების წახალისებაა. 3 დღიანი სარეკლამო ფესტივალი AD Black Sea 2018 გალა დაჯილდოებით დაიხურება და აღნიშნული სფეროთი დაინტერესებულ ადამიანებს მომავალ წლამდე დაემშვიდობება. [post_title] => ბათუმში საერთაშორისო სარეკლამო ფესტივალი Ad Black Sea იმართება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => batumshi-saertashoriso-sareklamo-festivali-ad-black-sea-imarteba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-09-20 13:32:11 [post_modified_gmt] => 2018-09-20 09:32:11 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=286693 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 286229 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-09-19 12:11:31 [post_date_gmt] => 2018-09-19 08:11:31 [post_content] => საქართველო ყველაზე წარმატებულ პარტნიორად მიგვაჩნია, რადგან ეკონომიკა ღია და გახსნილია ბიზნესის კეთებისთვის, - ამის შესახებ OPIC-ის პრეზიდენტმა რეი უოშბერნმა საქართველოს პრემიერ-მინისტრ მამუკა ბახტაძესთან შეხვედრის შემდეგ განაცხადა. პრემიერ-მინისტრის პრესსამსახურის ინფორმაციით, კაპიტალდაბანდებისთვის OPIC-ი ამჟამად რამდენიმე პორტის თემას განიხილავს. „სამაცივრე მეურნეობებშიც გვსურს ინვესტიციების განხორციელება. საქართველოში საინფორმაციო ტექნოლოგიების მიმართულებითაც გვსურს საქმიანობის განვითარება. ამდენად, ძალიან აქტიურნი ვართ. ამჟამად სამომავლო პროექტები განიხილება და ძალიან გვახარებს ქვეყნის მიერ მიღწეული წინსვლა და ეკონომიკური ზრდის პერსპექტივები. ჩვენი პრიორიტეტებია ლოგისტიკა და საქართველოს ვაჭრობისა და პორტების ცენტრად მივიჩნევთ. ეს თემა ჩვენთვის ძალიან აქტუალურია. ლოგისტიკა, ტურიზმი, საქონლის ტრანსპორტირების ცივი ჯაჭვი, სამაცივრე მეურნეობები. მიგვაჩნია, რომ ეს აგრარულ სექტორსაც და ექსპორტსაც წაადგება”, - განაცხადა რეი უოშბერნმა. მისი თქმით, პრემიერისგან მიიღო ინფორმაცია ტურიზმის მზარდი ციფრების შესახებ. შესაბამისად, იზრდება სასტუმროებზე მოთხოვნაც და როგორც მან აღნიშნა, OPIC-ი ამ მიმართულებითაც იაქტიურებს. [post_title] => OPIC-ის პრეზიდენტი: საქართველოს ვაჭრობისა და პორტების ცენტრად მივიჩნევთ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => opic-is-prezidenti-saqartvelos-vachrobisa-da-portebis-centrad-mivichnevt [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-09-19 12:11:31 [post_modified_gmt] => 2018-09-19 08:11:31 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=286229 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 285844 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-09-18 12:53:52 [post_date_gmt] => 2018-09-18 08:53:52 [post_content] => აჭარის მთავრობის თავმჯდომარე თორნიკე რიჟვაძე და საქართველოს ბიზნესომბუდსმენი ირაკლი ლექვინაძე რეგიონში მოქმედ 200-მდე კერძო სექტორის წარმომადგენელს შეხვდნენ და მათ აჭარაში ბიზნესომბუდსმენის წარმომადგენელი ოფიციალურად წარუდგინეს. აჭარაში ბიზნესომბუდსმენის წარმომადგენლის პოზიციას ტარიელ გიორგაძე დაიკავებს. ბიზნესომბუდსმენი პრესსამსახურის ინფორმაციით, ტარიელ გიორგაძეს აქვს  მაგისტრის ხარისხი ეკონომიკაში. ასევე, ფლობს ამერიკის ეკონომიკური განათლების ნაციონალური საბჭოს დიპლომს. მას აქვს მუშაობის მრავალწლიანი გამოცდილება, როგორც საჯარო, ასევე, კერძო და არასამთავრობო სექტორში. ტარიელ გიორგაძე კერძო სექტორში მუშაობდა სხვადასხვა ბიზნესის მენეჯერად. ასევე, იყო არასამთავრობო ორგანიზაცია საქართველოს ახალგაზრდა ფინანსისტთა და ბიზნესმენთა ასოციაციის პრეზიდენტი. 2014-2018წწ იკავებდა სსიპ სასამართლო ექსპერტიზის ეროვნული ბიუროს, აჭარის რეგიონული ექსპერტიზის  დეპარტამენტის უფროსის პოზიციას. „აჭარის რეგიონი გამოირჩევა ეკონომიკური და საინვესტიციო მიმართულებით მაღალი აქტივობით, მიმდინარეობს და დაგეგმილია საინვესტიციო პროექტები. აქ წარმოდგენილები არიან, როგორც ქართველი ასევე, უცხოელი ინვესტორები. აჭარაში ბიზნესომბუდსმენის წარმომადგენლის  დანიშვნა  ადგილობრივ მთავრობასა და კერძო სექტორს შორის კომუნიკაციას კიდევ უფრო გააქტიურებს. ჩვენი რეგიონული შეხვედრების დროს  ბიზნესმენები ერთ-ერთ პრობლემურ საკითხად სწორედ ადგილობრივ თვითმართველობასთან უფრო მჭიდრო კომუნიკაციის საკითხს აყენებდნენ და ვფიქრობ  ჩვენი წარმომადგენლის დანიშვნა მეწარმეებს დაეხმარებათ ამ საკითხის მოგვარებაში. საჯარო და კერძო სექტორს შორის ურთიერთობის ახალი პლატფორმის მიზანია, დავეხმაროთ და  მაქსიმალურად სწრაფად და ეფექტიანად აღმოვფხვრათ ყველა ის პრობლემა, რომელიც ბიზნესმენებს კანონიერი სამეწარმეო საქმიანობის განხორციელების პროცესში ექმნებათ. მინდა წარმატებები ვუსურვო ტარიელს ახალ პოზიციაზე, “ - განაცხადა ირაკლი ლექვინაძემ. [post_title] => აჭარაში საქართველოს ბიზნესომბუდსმენის წარმომადგენელი დაინიშნა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => acharashi-saqartvelos-biznesombudsmenis-warmomadgeneli-dainishna [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-09-18 12:55:42 [post_modified_gmt] => 2018-09-18 08:55:42 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=285844 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 286693 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-09-20 13:28:59 [post_date_gmt] => 2018-09-20 09:28:59 [post_content] => დღეიდან 22 სექტემბერის ჩათვლით, Check In Georgia-ს ფარგლებში, ბათუმში საერთაშორისო სარეკლამო ფესტივალი Ad Black Sea იმართება. სამი დღის განმავლობაში ბათუმში მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნიდან სარეკლამო ინდუსტრიაში მოღვაწე წარმატებული ადამიანები მოიყრიან თავს. უკვე მეოთხე წელია საქართველო საერთაშორისო დონის რეკლამის ფესტივალს მასპინძლობს. პირველად AD Black sea-მ სტარტი 2015 წელს აიღო, აღნიშნულ ფესტივალს გამოხმაურება მოჰყვა არამარტო საქართველოში არამედ მთელი რეგიონის მასშტაბით. Ad Black Sea ფესტივალის ფარგლებში დაინტერესებულ პირებს შესაძლებლობა აქვთ, დაესწრონ საერთაშორისო დონის სემინარებს, მიიღონ უახლესი ინფორმაცია რეკლამის ინდუსტრიაში არსებული ტრენდების და ტენდენციების შესახებ. წელსაც დამსწრე აუდიტორიას საკუთარ გამოცდილებას და ცოდნას მსოფლიოში წამყვანი სპიკერები გაუზიარებენ. მათ შორის იქნებიან: John Pallant - Creative Director, Brouhaha, UK; Luna Maurer - Creative Director, MONIKER, Netherlands; Iñaki Martí Mata - Executive Creative Director, Service Plan, Spain; Dan Williams - Creative Director, The Mill’s London studio, UK. და ამერიკული სააგენტოს Sagmeister & Walsh-ის თანადამფუძნებელი, გრაფიკული დიზაინერი, არტ დირექტორი და ილუსტრატორი - Jessica Walsh-ი, რომელიც არაერთი ჯილდოს მფლობელი და თვალსაჩინო ნამუშევრის ავტორია. როგორც AD Black sea-ის ორგანიზატორები აცხადებენ, სარეკლამო სფეროში უცხოური გამოცდილება საკმაოდ მნიშვნელოვანი გახლავთ. ”სწორი ხედვა და პროფესიონალიზმი წინსვლის აუცილებელი წინაპიორობაა. პარალალურ რეჟიმში ახალგაზრდები შეძლებენ კომუნიკაციის მათთვის საინტერესო ადამიანებთან დამყარებას, სწორედ ამ ფესტივალისთვის Ad Black Sea-ს დამფუძნებლებმა სპეციალურად ჟიურის 15 კაციანი შემადგენლობა მოიწვია. 3 დღის განმავლობაში ფარული კენჭისყრის მეშვეობით ფესტივალის ჟიური საუკეთესო ნამუშევრებს სხვადასხვა კატეგორიაში გამოავლენს. საერთო ჯამში ფესტივალზე წარდგენილი იქნება 700-ზე მეტი ნამუშევარი, რომლებიც 10 კატეგორიაში გადანაწილდება. ეს კატეგორიებია: ● Film, ● Film & Craft, ● Print & Publishing, ● Out of Home, ● Radio, ● Design & Branding, ● Digital & Mobile, ● Advertising Campaigns, ● Media, Branding Content & Visual Storytelling”, - აცხადებენ AD Black sea-ის ორგანიზატორები.
მათივე ცნობით, საერთაშორისო ჟიური საუკეთესო ნამუშევრებს სხვადასხვა კატეგორიაში გამოავლენს. გამარჯვებულები ოქროს, ბრინჯაოსა და ვერცხლის მედლებით დაჯილდოვდებიან. ასევე სხვადასხვა ნომინაციებში გამოვლინდებიან საუკეთესო სააგენტოს ტიტულის ნომინანტებიც.
წელს ფესტივალში მონაწილეობას მსოფლიოს 20-ზე მეტი ქვეყნის სარეკლამო სააგენტო იღებს. AD Black Sea 2018-ის მიზანი საქართველოში სარეკლამო ინდუსტრიის განვითარება, სარეკლამო პროდუქტების ხარისხის გაზრდა და ამასთან, მონაწილეების წახალისებაა. 3 დღიანი სარეკლამო ფესტივალი AD Black Sea 2018 გალა დაჯილდოებით დაიხურება და აღნიშნული სფეროთი დაინტერესებულ ადამიანებს მომავალ წლამდე დაემშვიდობება. [post_title] => ბათუმში საერთაშორისო სარეკლამო ფესტივალი Ad Black Sea იმართება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => batumshi-saertashoriso-sareklamo-festivali-ad-black-sea-imarteba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-09-20 13:32:11 [post_modified_gmt] => 2018-09-20 09:32:11 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=286693 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 727 [max_num_pages] => 243 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 7d3a90e835de7cf72fcccffc6a3f3010 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები