„აღმოსავლეთ ევროპაში ყველაზე კრეატიული დიზაინერები ჩვენ გვყავს…“ – „მერსედეს ბენცის მოდის კვირეული“ დღეს იხსნება

პოპულარული

„აღმოსავლეთ ევროპაში ყველაზე კრეატიული დიზაინერები ჩვენ გვყავს…“ – „მერსედეს ბენცის მოდის კვირეული“ დღეს იხსნება

„მერსედეს ბენცის მოდის კვირეული“ თბილისში დღეს, 2 ნოემბერს სავთანდილის ჩვენებით გაიხსნება. რამდენიმე ჩვენების გარდა, 40-მდე დიზაინერის ნამუშევრებს რუსთაველის თეატრის დიდ სცენაზე ვიხილავთ, მცირე დარბაზი კი ქართველი არტისტების სხვადასხვა საინტერესო გამოფენასა და ვიდეოინსტალაციას უმასპინძლებს.

2-6 ნოემბრის ჩათვლით „მერსედეს ბენც ფეშენ ვიკ თბილისი“ სახელმწიფო სტრუქტურების მხარდაჭერით, „ჩექ ინ ჯორჯიას“ ფარგლებში იმართება. მის მეექვსე სეზონე ცნობილი გამოცემების – „ელი“, „ვოგი“, „ფრაცია“, „მადამ ფიგარო“, „ფორბს ამერიკა“ და სხვ. ჟურნალისტებს ტურიზმის დეპარტამენტი მასპინძლობს, ხოლო ბაიერებს პროექტი „აწარმოე საქართველოში“. აღსანიშნავია, რომ კვირეულის ფარგლებში გაიმართება ცნობილი მოდის მენტორის, ბარბარა ტრებიჩის მასტერკლასები. მთლიანობაში ღონისძიებას უცხოეთიდან ჩამოსული 70-მდე სტუმარი დაესწრება. საქართველოში პირველად ჩამოდიან სოციალურ ქსელებში პოპულარული მოდის ბლოგერები.

„მერსედეს ბენცის მოდის კვირეული“ თბილისში იმავე დევიზით იმართება, რაც მთელ მსოფლიოში – „თაობა ახლანდელი, თაობა მომავალი“. ახალი სეზონის აღსანიშნავად გავრცელდა ფილმი ცნობილი მსახიობის, სიუზან სარანდონის მონაწილეობით, რომელიც „მერსედეს ბენცის“ წლევანდელ კონცეფციას ასახავს. თაობებს შორის კავშირი მოდის სფეროშიც მთავარი თემაა, რადგან „მერსედეს ბენცი“ ზრუნავს მოდის აწმყოსა და მომავალზე.

საგულისხმოა, რომ „მერსედეს ბენცის მოდის კვირეული“ თბილისში ყველა წამყვან დიზაინერს მასპინძლობს და საერთაშორისო პრესისა და ბაიერების ყურადღების ცენტრში ამყოფებს. ქართველი დიზაინერების მიმართ ბოლო პერიოდში ძალიან დიდია დაინტერესება და ეს ტალღა თავდაპირველად მოდის სამყაროში დემნა გვასალიას აღზევებამ გამოიწვია, თუმცა სხვადასხვა პრესტიჟულ გამოცემების ფურცლებსა თუ ინტერნეტგვერდებზე ქართველთა ნამუშევრების მოხვედრამ მსოფლიო ვარსკვლავებთან მომუშავებ სტილისტების დაინტერესებაც გამოიწვია და შედეგად, რამდენიმე ქართულმა ბრენდმა ითანამშრომლა ისეთ პოპულარულ სახეებთან, როგორებიც კეტი პერი, ანჯელინა ჯოლი, ბელა ჰადიდი, მერი ჯეი ბლაიჯი და სხვანი არიან.

სოფო ჭყონია, ღონისძიების დამფუძნებელი:

წინა სეზონის შემდეგ ძალიან ბევრი ცნობილი ადამიანების სტილისტები დაგვიკავშირდნენ, ზოგი ჩვენ გვწერს, ზოგი პირდაპირ დიზაინერს. ძალიან დიდი ინტერესი აქვთ ქართველი დიზაინერების მიმართ. ეს განაპირობა პიარმა და საერთაშორისო პრესამ, ჩვენ სულ გვაქვს კომუნიკაცია ჟურნალისტებთან და სტილისტებთან. კიდევ ბევრს აქვს წაღებული რამდენიმე ქართველი დიზაინერის არაერთი ნამუშევარი (იღიმის).

ძალიან დიდი პოპულარობა მოაქვს ბრენდისთვის, როცა მისი სამოსი აცვია რომელიმე ვარსკვლავს. ამაზე ზოგჯერ ოცნებობენ დიზაინერები და დიდი თანხებიც უჯდებათ, ჩვენ კი აბსოლუტურად უფასოდ გვაქვს ეს პიარი. რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია, ამას აკვირდებიან ბაიერები, რაც უფრო პოპულარულია ბრენდი, მისი შესყიდვაც იზრდება. უცნობ ბრენდს, სამწუხაროდ, მაღაზიები აღარ შეისყიდიან.

ქართული მოდისადმი ასეთი ინტერესი ალბათ, დემნა გვასალიას ფაქტორმა განაპირობა დიდწილად…

დიახ, ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორია. რაც მთავარია, ის ქართველობს, რადგან ყველგან წერია, როგორც ქართველი დიზაინერი. დემნას პოპულარობა და ჩვენი პროექტის დაწყება ერთმანეთს დაემთხვა. ეს გვეხმარება, მაგრამ არა მარტო. შეიძლება, ჟურნალისტი ერთხელ ჩამოვიდეს დემნას პოპულარობის ხათრით, მაგრამ შემდეგში აღარ მოუნდეს საქართველოში ჩამოსვლა. გაოცებულები არიან, ამდენი ჩვენებისას როგორ აქვს ყველას სხვადასხვანაირი ხედვა. ვინც უკვე არაერთხელ იყო საქართველოში, აღნიშნავს, რომ ყოველ სეზონზე უფრო დახვეწილი ნამუშევრები გამოდის პოდიუმზე.

უნდა აღინიშნოს, რომ აღმოსავლეთ ევროპაში ყველაზე კრეატიული დიზაინერები ჩვენ გვყავს. ამას იმიტომ არ ვამბობ, რომ მოდის კვირეულს ვაკეთებ. ამ მოსაზრებას უამრავი ცნობილი გამოცემის ჟურნალისტი თუ ბაიერი ეთანხმება…

ჯიჯი რეჯინი, ფოტოხელოვანი:

ხანდახან ჩვენ გვღუპავს ამბიციები, რადგან ზოგ შემთხვევაში უადგილოა, მაგრამ მოდის სფეროში ამბიცია ძალიან გვშველის. გასაგებია, რომ ყველა ქვეყანას აქვს თავისი ფოლკლორი, მაგრამ ჩვენთან, კოსტიუმებსა და ზოგადად, კოლექციებში, ფოლკლორი მხოლოდ მცირე დეტალებში შეიძლება ჩანდეს. ქართველ დიზაინერებს აქვთ მისწრაფება სიახლეებისკენ, თანაც, ისწავლეს ბევრი რამ. როგორც კი ეს სფერო ბიზნესში გადავიდა, მას სხვანაირად შეხედეს.

ჯიჯი, რაღაც გარდატეხა მოხდა ქართულ მოდაში ამ ბოლო დროს…

გეთანხმები. არ მინდა, ისე გამომივიდეს, რომ დადებითად ვსაუბრობ პროექტზე, სადაც ვმუშაობ, მაგრამ მეექვსე სეზონია „მერსედეს ბენცის მოდის კვირეულს“ აგურ-აგურ ვაშენებთ და მიმაჩნია, რომ მოდის სფეროს საქართველოში მან დიდი ბიძგი მისცა. ბევრი მიხვდა, რომ მორჩა, თამაშის სხვა წესები შემოვიდა, იმავე ნაჭრებს ვეღარ გამოიყენებენ, ვეღარ გააკეთებენ იმ ხარისხს, რაც ადრე გასდიოდათ, იმ დეტალებს, არსაც ადრე იყენებდნენ სამოსში… იციან, რომ თუკი უხარისხო იქნება, ბაიერი ნივთებს არ შეიძენს. ქართველმა დიზაინერებმა ისწავლეს, რომ მოდის კვირეულამდე სამი კვირით ადრე კოლექცია მზად უნდა იყოს, უნდა არსებობდეს პრესრელიზი მის შესახებ. აქამდე მხოლოდ ორ-სამ დიზაინერს ექნებოდა მზად პრესრელიზი. არც ვამტყუნებ, რადგან არ სჭირდებოდათ, მხოლოდ დიზაინერების მცირე ნაწილმა იცოდა ასე მუშაობა. მგონი, ეს ნორმალური პროცესია, რომ არ ყოფილიყო „მერსედესის“ მოდის კვირეული, იქნებოდა სხვა. კონკურენცია გაიზარდა, იდეებიც განსხვავებულია, ტემპიც გაიზარდა, იცი, დღეს თუ არ გააკეთებ, ხვალ სხვა გააკეთებს…

რაც შეეხება სტილისტების მიწვევას კოლექციებისთვის…

ქართველი დიზაინერები უკვე იწვევენ კოლექციების გასამართად სტილისტებს. თბილისში გვყავს რამდენიმე კარგი სტილისტი და ისინი მუშაობენ. ჩვენი პროექტია მნიშვნელოვანია იმითაც, რომ ახალი პროფესიების საჭიროება იკვეთება, დაგვჭირდება მოდის კონსულტანტები, მენეჯერები და ა.შ.

ზუსტად ვიცი, რომ ქართველი დიზაინერების კოლექციები კიდევ უფრო კარგად გაიყიდება. 8 სტილისტი დამოუკიდებლად, ჩვენი მიწვევის გარეშე ჩამოდის, რომ კოლექციები შეარჩიოს. მათ აკრედიტაცია გვთხოვეს.

ანუ ფიქრობ, რომ ეს სფერო ფულს მოიზიდავს?

საზღვარგარეთ გაყიდვებს თუ გულისხმობთ, ქართული მოდის სახლები უკვე მუშაობენ, ქართველი დიზაინერები უკვე იყიდებიან წარმატებით. მათ ისწავლეს, რა არის ბაიერის ფასი. 3-4- დიზაინერი იყო საქართველოში, ვინც ეს იცოდა. მიხვდნენ, რომ სხვანაირად ვერ იმუშავებენ (იღიმის).

ნინო მურღულია

ახალი ამბები / კულტურა /

|

2 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => tbilisis-modis-kvireuli
                                    [1] => mercedes-benz-fashion-week
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 183058
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => tbilisis-modis-kvireuli
                                    [1] => mercedes-benz-fashion-week
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 183058
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 219
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => tbilisis-modis-kvireuli
                                    [1] => mercedes-benz-fashion-week
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => tbilisis-modis-kvireuli
                                    [1] => mercedes-benz-fashion-week
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (183058) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1347,219)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 185367
                    [post_author] => 6
                    [post_date] => 2017-11-08 13:39:22
                    [post_date_gmt] => 2017-11-08 09:39:22
                    [post_content] => პოპულარული ინტერნეტპლატფორმა Fashionista.com ქართველ მოდურ გოგონებს სტატიას უძღვნის, სადაც მათ შორის 11 გამოყო, რომელთაც „ინსტაგრამზე“ უნდა მისდიოთ. „გაიცანით ქალბატონები, რომლებიც მერსედეს ბენცის მოდის კვირეულზე დავაფიქსირეთ“, წერს ინტერნეტგამოცემა.

„იკითხეთ საერთაშორისო რედაქტორებით სავსე ოთახში, რომელ ალტერნატიულ მოდის კვირეულს ელოდებიან ყველაზე მეტად და მათი უმრავლესობა თბილისს დაასახელებს. საქართველოს პატარა დედაქალაქი, რომელსაც მილიონამდე მოსახლე ჰყავს, მოდის ინდუსტრიის რადარზე მყარად მას მერე დაფიქსირდა, რაც დემნა გვასალიამ „ვეტმანის“ დაფუძნების შემდეგ სახლი მოიხვეჭა და მუდმივად აფართოვებდა აღმოსავლეთ ევროპაში საკუთარ არეალს ყოველ ახალ სეზონზე. იმავეს თქმა შეიძლება თბილისის მოსახლე ქუჩის სტილის ვარსკვლავებზეც. მერსედეს ბენცის მოდის კვირეულზე დასწრებისას მუდმივად ვაწყდებოდით ძალიან მაგარ გოგონებს, რომლებიც შოუს ძირითადი ლოკაციის, რუსთაველის თეატრის გარეთ იყვნენ თავმოყრილნი“, აღნიშნავს გამოცემა და დასძენს, რომ საუკეთესოები, რომლებიც მოდაზე გავლენას ახდენენ და „ინსტაგრამზე“ მათი დამატება აუცილებლობას წარმოადგენს, 11-კაციან სიაში გააერთიანეს.

ნინი ნებიერიძე, როგორც გამოცემა აღნიშნავს, ისეთი დიზაინერების მიქსს გვთავაზობს, როგორიც მისი თანამემამულე გოლა დამიანი და უფრო დიდი სახელია მოდურ სამყაროში, როგორიც J.W.Anderson.



@iamninineb/Instagram

სალომე ბეზარაშვილი (ნინი ნებიერიძესთან ერთად Chaos Concept Store-ის კიდევ ერთი დამფუძნებელი) - მისი გარდერობი უკეთ აღიწერება შემდეგი ფრაზით - როცა მოდელი, რომელიც ამ სფეროში აღარ საქმიანობს, გრანჟს ხვდება. თავისუფალ დროს ის დიზაინის შექმნით არის დაკავებული თბილისელი მოდური ბავშვებისთვის.



@salomebez/Instagram

ანკა ციციშვილს, როგორც ინტერნეტგამოცემა აღნიშნავს, სტილის შეგრძნება აშკარად დაბადებიდან აქვს. თუკი ის არ ხვდება ფოტოგრაფების ობიექტივში, როცა მშობლიურ თბილისში შოუებს ესწრება, ის რუსეთშია, მოსკოვში, სადაც საკუთარი მაღაზია აქვს - Index Flat, რომელიც ახალი დიზაინერების აღმოჩენასა და მათ ხელშეწყობას ისახავს მიზნად.



@ankatsitsishvili/Instagram

ანუკი არეშიძე  - თბილისის მერის მეუღლე, დიზაინერი და სამი შვილის დედა. მისი პერსონალური ლეიბლი „ანუკი“ მის პერსონალურ სტილზეა დამყარებული.



@anoukigold/Instagram

ნინო ელიავას კლასიკური სტილი მდიდრული ბრენდების, მაგალითად „სელინის“ საუკეთესო ქართველი დიზაინერების ნამუშევრებთან შეხამებას გულისხმობს. ის ასევე არის More is Love-ის დამფუძნებელი და ჩანთების ხაზის დამფუძნებელი, რომლის სახელწოდებაა 0711.



@ninoeliava/Instagram

მოდელი ანი ჩიხლაძე ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი სახეა თბილისში. 24 წლის მოდელმა 2018 წლის გაზაფხული-ზაფხულის სეზონისთვის 25 შოუს პოდიუმზე გაიარა, მათ შორის ექსპერიმენტატორი დიზაინერის, გიორგი ქებურიას ჩვენებაზეც.



@anichikhladze/Instagram

ფოტოგრაფი ლუიზა ჩათალაშვილი ბევრი ცნობილი დიზაინერის ლუქბუქის უკან დგას, ასევე მათი ჩვენებების კულისებშიც, მაგრამ მისი პერსონალური სტილიც აღნიშვნის ღირსია.



louisa_s/Instagram

სხვა მოდელებისგან განსხვავებით, რომლებმაც თავიანთი პროფესიონალური სტარტი ამ სფეროში თინეიჯერობის ასაკიდან აიღეს, 28 წლის თიკა მახარაძე პოდიუმზე 28 წლის ასაკში პირველად ამ სეზონზე გამოჩნდა. ქართველის ბიჭური სტილი და ხვეული თმა კიდევ ერთ ტოპმოდელს გვაგონებს, ანდროგენ არგენტინელ Mica Arganaraz-ს.



@tica_makharadze/Instagram

ყოფილი მოდელი დიზაინერად გადაიქცა - ნინა ზარქუა ქართული მოდური სცენის დიდი ხნის მონაწილეა. მან ფეხსაცმლის საკუთარი ბრენდი 2016 წელს დააარსა, მისი სტილის კერპები კი არიან Mia Farrow, Edie Sedgwick და Jane Birkin.



@zarquanina/Instagram

ნატა ბერაძეს პოდიუმზე მერსედეს ბენცის მოდის კვირეულის ფარგლებში მიმდინარე თითქმის ყველა შოუზე იხილავთ. მისი გარეგნობა თითქმის ყველა კასტინგ-დირექტორის ყურადღებას იქცევს.

@nberadse/Instagram

ნინა გოდერიძე თბილისში ამ სეზონის საუკეთესო სთრით სთაილის მქონე გოგონაა. 19 წლის ნინას უნიკალურ სტილს გამოცემა პანკისა და გოთიკის სინთეზად აღიქვამს. მისმა სტილმა ფოტოგრაფები მის გადასაღებად ჩამოამწკრივა. მას „ინსტაგრამზე“ ბევრი მიმდევარი არ ჰყავს, მაგრამ ის ქალაქისთვის აშკარად ახალი ვარსკვლავია.



@goderidzenina/Instagram

 
                    [post_title] => Fashionista.com: „ყველაზე მაგარი ქართველი გოგონები, რომლებიც მოდაზე გავლენას ახდენენ“
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => fashionista-com-yvelaze-magari-qartveli-gogonebi-romlebic-modaze-gavlenas-akhdenen
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2017-11-08 13:43:34
                    [post_modified_gmt] => 2017-11-08 09:43:34
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=185367
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 185115
                    [post_author] => 13
                    [post_date] => 2017-11-07 16:17:01
                    [post_date_gmt] => 2017-11-07 12:17:01
                    [post_content] => „როგორია ცხოვრება თბილისში, აღმოსავლეთ ევროპის ყველაზე მაგარ ქალაქში“ – ამ სათაურით „Wmagazine“-მა თბილისის ყოველდღიურობის ამსახველი ფოტორეპორტაჟი გამოაქვეყნა.

ალბათ არაფერია იმაზე უკეთესი, როცა ქალაქი თავის რიტმს პირველად შეიგრძნობს. პარიზის, სან-ფრანცისკოსა და ბერლინის შემდეგ თბილისის რიგი მოვიდა. ეს არის საქართველოს დედაქალაქი, რომლის შესახებაც ალბათ ნაკლებად თუ გსმენიათ. აზერბაიჯანს, რუსეთს, სომხეთსა და შავს ზღვას შორის მოქცეულმა ქალაქმა საბჭოთა კავშირს თავი 1992 წელს დააღწია. კულტურული რევოლუციის შემდეგ თბილისი ვიზიტორებს ლეგენდარულ ტექნო კლუბებს, მუზეუმებსა თუ უგემრიელეს სამზარეულოს სთავაზობს. სწორედ ეს არის ალბათ იმის მიზეზი, რომ ქალაქი ათასობით ხელოვანს იზიდავს. ერთ-ერთია ფოტოგრაფი ჯულიენ ბუდეტი, რომელიც თბილისს წლების განმავლობაში სტუმრობდა. ხელოვანი ამჯერად მოდის კვირეულის გადასაღებად ჩამოვიდა და დედაქალაქის ქუჩებში უნიკალური ფოტოების გადაღებაც მოასწრო.

[gallery royalslider="1" ids="185126,185127,185128,185129,185130,185131,185132,185133,185134,185135,185136,185137,185138,185139,185140,185141,185142,185143,185144,185145"]
                    [post_title] => „როგორია ცხოვრება თბილისში, აღმოსავლეთ ევროპის ყველაზე მაგარ ქალაქში“ - „Wmagazine“–ის სტატია თბილისზე
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => rogoria-ckhovreba-tbilisshi-aghmosavlet-evropis-yvelaze-magar-qalaqshi-wmagazine-is-statia-tbilisze
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2017-11-07 16:28:02
                    [post_modified_gmt] => 2017-11-07 12:28:02
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=185115
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 185060
                    [post_author] => 13
                    [post_date] => 2017-11-07 15:46:43
                    [post_date_gmt] => 2017-11-07 11:46:43
                    [post_content] => Mercedes-Benz-ის მოდის კვირეულმა რამდენიმე დღით თბილისი ნამდვილ მოდის დედაქალაქად აქცია, სადაც უცხოურმა პრესამ, ბაიერებმა და ადგილობრივმა მოდის მოყვარულებმა, ცნობილი ბრენდების - Gucci-ისა და Balenciaga-ს აქსესუარები ადგილობრივი დიზაინერების მოდელების ფონზე წარმოადგენეს და თბილისის ულამაზეს ქუჩებს უფრო მეტი კოლორიტი შესძინეს.

ჟურნალ vogue-ის უკრაინული გამოცემისთვის გაკეთებულ კოლექციაში ფოტოგრაფებმა კვირეულის ყველაზე მოდური სტუმრები აღბეჭდეს.

[gallery royalslider="1" ids="185084,185085,185086,185087,185088,185089,185090,185091,185092,185093,185094,185095,185096,185097"]

 
                    [post_title] => Streetstyle: როგორ იცვამენ თბილისელი მოდის მოყვარულები
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => streetstyle-rogor-icvamen-tbiliseli-modis-moyvarulebi
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2017-11-07 17:12:49
                    [post_modified_gmt] => 2017-11-07 13:12:49
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=185060
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

        )

    [post_count] => 3
    [current_post] => -1
    [in_the_loop] => 
    [post] => WP_Post Object
        (
            [ID] => 185367
            [post_author] => 6
            [post_date] => 2017-11-08 13:39:22
            [post_date_gmt] => 2017-11-08 09:39:22
            [post_content] => პოპულარული ინტერნეტპლატფორმა Fashionista.com ქართველ მოდურ გოგონებს სტატიას უძღვნის, სადაც მათ შორის 11 გამოყო, რომელთაც „ინსტაგრამზე“ უნდა მისდიოთ. „გაიცანით ქალბატონები, რომლებიც მერსედეს ბენცის მოდის კვირეულზე დავაფიქსირეთ“, წერს ინტერნეტგამოცემა.

„იკითხეთ საერთაშორისო რედაქტორებით სავსე ოთახში, რომელ ალტერნატიულ მოდის კვირეულს ელოდებიან ყველაზე მეტად და მათი უმრავლესობა თბილისს დაასახელებს. საქართველოს პატარა დედაქალაქი, რომელსაც მილიონამდე მოსახლე ჰყავს, მოდის ინდუსტრიის რადარზე მყარად მას მერე დაფიქსირდა, რაც დემნა გვასალიამ „ვეტმანის“ დაფუძნების შემდეგ სახლი მოიხვეჭა და მუდმივად აფართოვებდა აღმოსავლეთ ევროპაში საკუთარ არეალს ყოველ ახალ სეზონზე. იმავეს თქმა შეიძლება თბილისის მოსახლე ქუჩის სტილის ვარსკვლავებზეც. მერსედეს ბენცის მოდის კვირეულზე დასწრებისას მუდმივად ვაწყდებოდით ძალიან მაგარ გოგონებს, რომლებიც შოუს ძირითადი ლოკაციის, რუსთაველის თეატრის გარეთ იყვნენ თავმოყრილნი“, აღნიშნავს გამოცემა და დასძენს, რომ საუკეთესოები, რომლებიც მოდაზე გავლენას ახდენენ და „ინსტაგრამზე“ მათი დამატება აუცილებლობას წარმოადგენს, 11-კაციან სიაში გააერთიანეს.

ნინი ნებიერიძე, როგორც გამოცემა აღნიშნავს, ისეთი დიზაინერების მიქსს გვთავაზობს, როგორიც მისი თანამემამულე გოლა დამიანი და უფრო დიდი სახელია მოდურ სამყაროში, როგორიც J.W.Anderson.



@iamninineb/Instagram

სალომე ბეზარაშვილი (ნინი ნებიერიძესთან ერთად Chaos Concept Store-ის კიდევ ერთი დამფუძნებელი) - მისი გარდერობი უკეთ აღიწერება შემდეგი ფრაზით - როცა მოდელი, რომელიც ამ სფეროში აღარ საქმიანობს, გრანჟს ხვდება. თავისუფალ დროს ის დიზაინის შექმნით არის დაკავებული თბილისელი მოდური ბავშვებისთვის.



@salomebez/Instagram

ანკა ციციშვილს, როგორც ინტერნეტგამოცემა აღნიშნავს, სტილის შეგრძნება აშკარად დაბადებიდან აქვს. თუკი ის არ ხვდება ფოტოგრაფების ობიექტივში, როცა მშობლიურ თბილისში შოუებს ესწრება, ის რუსეთშია, მოსკოვში, სადაც საკუთარი მაღაზია აქვს - Index Flat, რომელიც ახალი დიზაინერების აღმოჩენასა და მათ ხელშეწყობას ისახავს მიზნად.



@ankatsitsishvili/Instagram

ანუკი არეშიძე  - თბილისის მერის მეუღლე, დიზაინერი და სამი შვილის დედა. მისი პერსონალური ლეიბლი „ანუკი“ მის პერსონალურ სტილზეა დამყარებული.



@anoukigold/Instagram

ნინო ელიავას კლასიკური სტილი მდიდრული ბრენდების, მაგალითად „სელინის“ საუკეთესო ქართველი დიზაინერების ნამუშევრებთან შეხამებას გულისხმობს. ის ასევე არის More is Love-ის დამფუძნებელი და ჩანთების ხაზის დამფუძნებელი, რომლის სახელწოდებაა 0711.



@ninoeliava/Instagram

მოდელი ანი ჩიხლაძე ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი სახეა თბილისში. 24 წლის მოდელმა 2018 წლის გაზაფხული-ზაფხულის სეზონისთვის 25 შოუს პოდიუმზე გაიარა, მათ შორის ექსპერიმენტატორი დიზაინერის, გიორგი ქებურიას ჩვენებაზეც.



@anichikhladze/Instagram

ფოტოგრაფი ლუიზა ჩათალაშვილი ბევრი ცნობილი დიზაინერის ლუქბუქის უკან დგას, ასევე მათი ჩვენებების კულისებშიც, მაგრამ მისი პერსონალური სტილიც აღნიშვნის ღირსია.



louisa_s/Instagram

სხვა მოდელებისგან განსხვავებით, რომლებმაც თავიანთი პროფესიონალური სტარტი ამ სფეროში თინეიჯერობის ასაკიდან აიღეს, 28 წლის თიკა მახარაძე პოდიუმზე 28 წლის ასაკში პირველად ამ სეზონზე გამოჩნდა. ქართველის ბიჭური სტილი და ხვეული თმა კიდევ ერთ ტოპმოდელს გვაგონებს, ანდროგენ არგენტინელ Mica Arganaraz-ს.



@tica_makharadze/Instagram

ყოფილი მოდელი დიზაინერად გადაიქცა - ნინა ზარქუა ქართული მოდური სცენის დიდი ხნის მონაწილეა. მან ფეხსაცმლის საკუთარი ბრენდი 2016 წელს დააარსა, მისი სტილის კერპები კი არიან Mia Farrow, Edie Sedgwick და Jane Birkin.



@zarquanina/Instagram

ნატა ბერაძეს პოდიუმზე მერსედეს ბენცის მოდის კვირეულის ფარგლებში მიმდინარე თითქმის ყველა შოუზე იხილავთ. მისი გარეგნობა თითქმის ყველა კასტინგ-დირექტორის ყურადღებას იქცევს.

@nberadse/Instagram

ნინა გოდერიძე თბილისში ამ სეზონის საუკეთესო სთრით სთაილის მქონე გოგონაა. 19 წლის ნინას უნიკალურ სტილს გამოცემა პანკისა და გოთიკის სინთეზად აღიქვამს. მისმა სტილმა ფოტოგრაფები მის გადასაღებად ჩამოამწკრივა. მას „ინსტაგრამზე“ ბევრი მიმდევარი არ ჰყავს, მაგრამ ის ქალაქისთვის აშკარად ახალი ვარსკვლავია.



@goderidzenina/Instagram

 
            [post_title] => Fashionista.com: „ყველაზე მაგარი ქართველი გოგონები, რომლებიც მოდაზე გავლენას ახდენენ“
            [post_excerpt] => 
            [post_status] => publish
            [comment_status] => closed
            [ping_status] => closed
            [post_password] => 
            [post_name] => fashionista-com-yvelaze-magari-qartveli-gogonebi-romlebic-modaze-gavlenas-akhdenen
            [to_ping] => 
            [pinged] => 
            [post_modified] => 2017-11-08 13:43:34
            [post_modified_gmt] => 2017-11-08 09:43:34
            [post_content_filtered] => 
            [post_parent] => 0
            [guid] => http://fortuna.ge/?p=185367
            [menu_order] => 0
            [post_type] => post
            [post_mime_type] => 
            [comment_count] => 0
            [filter] => raw
        )

    [comment_count] => 0
    [current_comment] => -1
    [found_posts] => 45
    [max_num_pages] => 15
    [max_num_comment_pages] => 0
    [is_single] => 
    [is_preview] => 
    [is_page] => 
    [is_archive] => 1
    [is_date] => 
    [is_year] => 
    [is_month] => 
    [is_day] => 
    [is_time] => 
    [is_author] => 
    [is_category] => 
    [is_tag] => 1
    [is_tax] => 
    [is_search] => 
    [is_feed] => 
    [is_comment_feed] => 
    [is_trackback] => 
    [is_home] => 
    [is_404] => 
    [is_embed] => 
    [is_paged] => 
    [is_admin] => 
    [is_attachment] => 
    [is_singular] => 
    [is_robots] => 
    [is_posts_page] => 
    [is_post_type_archive] => 
    [query_vars_hash:WP_Query:private] => 8785f5c69787da7eae8aeb667d9fed3d
    [query_vars_changed:WP_Query:private] => 
    [thumbnails_cached] => 
    [stopwords:WP_Query:private] => 
    [compat_fields:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => query_vars_hash
            [1] => query_vars_changed
        )

    [compat_methods:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => init_query_flags
            [1] => parse_tax_query
        )

)

მსგავსი სიახლეები