ახალი რეკორდი – საქართველომ 7 მილიონზე მეტ მოგზაურს უმასპინძლა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ახალი რეკორდი – საქართველომ 7 მილიონზე მეტ მოგზაურს უმასპინძლა

2017 წელს დავასრულებთ 7 400 000 საერთაშორისო მოგზაურით და ასევე ახალი რეკორდით შემოსავლების ნაწილში, რომელიც მიაღწევს 2 მილიარდ 700 მლნ დოლარს, – ამის შესახებ ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ 2017 წლის შეჯამებისას განაცხადა.

როგორც მან აღნიშნა, 2017 წელი გამორჩეული და წარმატებული წელიწადია საქართველოში ტურიზმის განვითარების კუთხით და ასევე რეკორდულია უცხოელი ტურისტების თვალსაზრისით.

„2017 წლის 10 თვის განმავლობაში ჩვენ დავეწიეთ 2016 წლის 12 თვის მონაცემებს, ხოლო 11 თვის განმავლობაში ჩვენ დაახლოებით, 7 მილიონი საერთაშორისო მოგზაური უკვე გვყავდა და წელს დავხურავთ 7 400 000 საერთაშორისო მოგზაურით და ასევე ახალი რეკორდით შემოსავლების ნაწილში, რომელიც მიაღწევს 2 მილიარდ 700 მლნ დოლარს“, – განაცხადა ჩოგოვაძემ.

რაც შეეხება 2018 წელს, გიორგი ჩოგოვაძის განცხადებით, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია აქტიურად გააგრძელებს საქართველოში ტურისტების მოწვევას. „ჩვენი ამოცანა იქნება მოვიზიდოთ უფრო მეტი გადახდისუნარიანი ტურისტი ევროკავშირის ქვეყნებიდან და ამავდროულად, განვავითაროთ ტურიზმის ის მიმართულებები, რომლებიც ხელს უწყობს ასეთი მაღალ გადახდისუნარიანი ტურისტების შემოსვლას. პირველ რიგში, ვგულისხმობთ საქმიანი, გამაჯანსაღებელი ტურიზმის განვითარებას და იმ მიმართულებებს, რომლებიც საქართველოში დინამიურად გაზრდის ტურისტების რაოდენობას“, – განაცხადა ჩოგოვაძემ.

რაც შეეხება ზამთრის კურორტებს, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელის განცხადებით, წლევანდელ წელს ზამთრის სეზონი საქართველოს კურორტებზე წარმატებით ჩაივლის.

„ამის თქმის საშუალებას და უფლებას გვაძლევს იმ ჯავშნების რაოდენობა, თუ როგორი დატვირთულია უკვე სასტუმროები და იქნება ის ზამთრის თვეებში. ზოგადად, მთის კურორტების განვითარებას ჩვენ ქვეყანაში დიდი ყურადღება ექცევა და ყოველწლიურად ასეულობით მილიონი ლარი იხარჯება ამ მიმართულებით. შედეგად ჩვენ ძალიან ბევრ ტურისტს ველოდებით, როგორც ჩვენს თანამოქალაქეს, ისევე სხვა ქვეყნებიდან“, – განაცხადა ჩოგოვაძემ.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

29 დეკემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => shemosavali
                                    [2] => vizitori
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 201516
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => shemosavali
                                    [2] => vizitori
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 201516
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 3268
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => shemosavali
                                    [2] => vizitori
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => giorgi-chogovadze
                                    [1] => shemosavali
                                    [2] => vizitori
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (201516) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (16261,3268,5115)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 265328
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-07-13 12:13:14
                    [post_date_gmt] => 2018-07-13 08:13:14
                    [post_content] => „ბორჯომი“ - აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაციას გამართავს. ღონისძიება 15 ივლისს, თბილისის ზღვაზე იახტ კლუბში La Cote შედგება. პრეზენტაციას საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი, გიორგი ჩოგოვაძე დაესწრება.

აღნიშნულთან დაკავშირებით კომპანია ოფიციალურ განცხადებას ავრცელებს, რომელსაც „ფორტუნა” უცვლელად გთავაზობთ:

„ზაფხული გრძელი დღეების, თბილი ღამეების, ახალი აღმოჩენებისა და გულწრფელი ემოციების პერიოდია. ზაფხულში  უფლება გვაქვს, უკან მოვიტოვოთ ყველა საზრუნავი, თავით გადავეშვათ აქტიური დასვენების სამყაროში და მივიღოთ მაქსიმალური სიამოვნება ცხოვრებისგან. სწორედ, ეს კონცეფცია აირჩია „ბორჯომმა“ საზაფხულო კომუნიკაციისთვის, რომელიც თავის მხრივ ქილის ახალ დიზაინს, ვებ რესურსს და სხვადასხვა აქტივობებს აერთიანებს.  მნიშვნელოვანია, რომ „ბორჯომის“ საზაფხულო შეფუთვების ახალი სერია უკვე თაროებზეა.

„ბორჯომი“ - აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაცია 15 ივლისს, თბილისის ზღვაზე იახტ კლუბში “La Cote” შედგება. პრეზენტაციას საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი, გიორგი ჩოგოვაძე დაესწრება.

პროექტის „აქტიური ზაფხულის ფარგლებში” შეიქმნა ვებ-გვერდი www.active.bojromi.com,  რომელიც საერთაშორისო და მრავალფუნქციურია, ამასთან რამდენიმე ენაზე ოპერირებს. აღნიშნულ რესურსზე ნებისმიერ ადამიანს შესაძლებლობა ექნება, გაეცნოს ინფორმაციას აქტიური გართობის შესახებ. გვერდზე განთავსებულია, როგორც გლობალური, ასევე, ლოკალური ინფორმაცია ქვეყნების მიხედვით. ვებ-რესურსის შექმნის მიზანია, აქტიური დასვენებისთვის განკუთვნილი ადგილების და აქტივობების პოპულარიზაცია, როგორც ტურისტებში, ასევე ადგილობრივ მოსახლეობაში.

ცნობისათვის, აღნიშნული მიმართულების განვითარებაზე „ბორჯომის“ გუნდი რამდენიმე თვეა მუშაობს. ინფორმაცია საქართველოში არსებული საინტერესო ადგილების შესახებ და აღნიშნულ ადგილებში აქტიური დასვენების შესაძლებლობებზე, საქართველოს ტურიზმის ეროვნულ სააგენტოსთან ერთად დამუშავდა”, - ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში.
„საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია აქტიურად მუშაობს საქართველოს სხვადასხვა კუთხეების პოპულარიზაციის მიმართულებით. სწორედ ამიტომ, ჩვენ გვაქვს შესანიშნავი პროექტი  „გაიცანი საქართველო“, რომლის დახმარებით,  ჩვენს თანამოქალაქეებს, შესაძლებლობა აქვთ, კიდევ უფრო მეტი ინფორმაცია მიიღონ საქართველოს, ჯერ კიდევ, უცნობი და საინტერესო ადგილების შესახებ. მივესალმები კომპანია „ბორჯომის“ ახალ წამოწყებას, ჩვენ გვჭირდება მეტი ახალი შესაძლებლობა, რათა როგორც ადგილობრივმა, ისე უცხოელმა ტურისტმა ზაფხული ჩვენს ქვეყანაში საინტერესოდ გაატაროს,“- განაცხადა გიორგი ჩოგოვაძემ.
როგორც კომპანიაში განმარტავენ, გართობის ისეთი პოპულარული და  სასურველი  საშუალებები, როგორიცაა, ველოსიპედი, სკუტერი, პიკნიკზე განტვირთვა, წყლის თხილამურები ან ნაოსნობა,  ქმნიან „ბორჯომის“ სპეციალური, საზაფხულო სერიის ახალ დიზაინს. მომხმარებელი თავად  შეძლებს  შეარჩიოს მისთვის საყვარელი გართობის ფორმა. „ბორჯომი“ კი, დამუხტავს მათ ვულკანური ენერგიით და მისცემს საშუალებას მიიღონ მაქსიმალური სიამოვნება.
ზაფხული ხომ მხიარულებისა და საინტერესო თავგადასავლების დროა. დაისვენეთ ისე, როგორც არასდროს „ბორჯომთან“ ერთად.
„ჩვენ ვაგრძელებთ ბრენდის განვითარებას. ამ ზაფხულს კი, თითოეული ჩვენგანი შეძლებს კიდევ უფრო მეტს „ბორჯომთან“ ერთად! გაიგეთ მეტი აქტიური დასვენების შესახებ ჩვენი ვებ-რესურსიდან, აირჩიეთ გართობის ფორმა, საყვარელი წყლის შეფუთვა  - სიტუაციების მიხედვით, დაიმუხტეთ ვულკანური ენერგიით და ისიამოვნეთ თითოეული წუთით!“- აცხადებს „ბორჯომის“ ბრენდ მენეჯერი გვანცა ჩლაიძე. ცნობისთვის, „ბორჯომის“ სპეციალური სერია წარმოდგენილია შემდეგ ფორმატებში: ალუმინის ქილა 0.33ლ. PET ბოთლი სპეციალური შეფუთვით 0.5 და 1ლ. და ასევე 6 და 12 ბოთლიანი შეფუთვები  - იმ კატეგორიის მომხმარებლებლისთვის, ვისაც უყვარს სახლში მარაგების გაკეთება. [post_title] => „ბორჯომი“ აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაციას გამართავს -იცხოვრე ვულკანური ძალით [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => borjomi-aqtiuri-zafkhulis-koncefciis-prezentacias-gamartavs-ickhovre-vulkanuri-dzalit [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-13 12:15:01 [post_modified_gmt] => 2018-07-13 08:15:01 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=265328 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 261383 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-07-03 12:42:50 [post_date_gmt] => 2018-07-03 08:42:50 [post_content] => პირველად, საქართველოს ისტორიაში 2018 წელს, საერთაშორისო ტურიზმიდან შემოსავლები 3 მილიარდ ამერიკულ დოლარს გადააჭარბებს, - ამის შესახებ ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ განაცხადა. "ივნისის თვეში, 21%-ით გაიზარდა ტურისტების რაოდენობა წინა წლის ივნისთან შედარებით. საერთო საშუალო მაჩვენებელი 6 თვის მონაცემებით ასევე ძალიან წარმატებულია. მნიშნელოვანია აღინიშნოს, რომ გარდა ტურისტების მიმართულებით რეკორდული წლისა, ასევე რეკორდული წელი გვექნება შემოსავლების კუთხით. პირველად, საქართველოს ისტორიაში 2018 წელს, საერთაშორისო ტურიზმიდან შემოსავლები 3 მილიარდ ამერიკულ დოლარს გადააჭარბებს", - აღნიშნა გიორგი ჩოგოვაძემ. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის წინასწარი მონაცემებით, 2018 წლის იანვარი-აპრილის მდგომარეობით, შემოსავალი უცხოური ტურიზმიდან საქართველოში შეადგენს 799 მილიონ დოლარს (ზრდა +28.4%), რაც 177 მილიონით მეტია წინა წლის ანალოგიურ მაჩვენებელზე. [post_title] => ჩოგოვაძე: პირველად, საქართველოს ისტორიაში ტურიზმიდან შემოსავლები 3 მილიარდს გადააჭარბებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => chogovadze-pirvelad-saqartvelos-istoriashi-turizmidan-shemosavlebi-3-miliards-gadaacharbebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-03 12:45:27 [post_modified_gmt] => 2018-07-03 08:45:27 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=261383 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 253357 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-06-11 14:45:33 [post_date_gmt] => 2018-06-11 10:45:33 [post_content] => 2018 წლის 5 თვის მონაცემებით, საქართველოს დაცულ ტერიტორიებზე ვიზიტორთა რაოდენობა წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით, 24%-ით გაიზარდა და 195 617 შეადგინა. მათ შორის 55% ქართველია, ხოლო 45% - უცხოელი. ქართველი ვიზიტორების რაოდენობა გაზრდილია 14%-ით, ხოლო უცხოელი ვიზიტორების რაოდენობა 38%-ით. საერთაშორისო ვიზიტორებიდან დაცულ ტერიტორიებს ყველაზე მეტი ვიზიტორი ესტუმრა გერმანიიდან, პოლონეთიდან, ემირატებიდან, ისრაელიდან და რუსეთიდან. ტოპ 5 ყველაზე მონახულებადი დაცული ტერიტორიაა:
  • პრომეთეს მღვიმე
  • თბილისის ეროვნული პარკი
  • ყაზბეგის ეროვნული პარკი
  • მარტვილის კანიონი
  • სათაფლია
5 თვის განმავლობაში ყველაზე მეტად გაიზარდა ვიზიტორების რაოდენობა შემდეგ დაცულ ტერიტორიებზე:
  • მაჭახელას ეროვნული პარკი
  • თბილისის ეროვნული პარკი
  • მტირალას ეროვნული პარკი
  • ჯავახეთის დაცული ტერიტორიები
  • მარტვილის კანიონი
”დაცული ტერიტორიების სააგენტო, დაცული ტერიტორიების უნიკალური ბიომრავალფეროვნების და ეკოსისტემების დაცვასა და განვითარებასთან ერთად, მნიშვნელოვან ყურადღებას უთმობს ეკოტურისტული ინფრასტრუქტურის მოწყობას. ეკოტურისტული საქმიანობის ფარგლებში, მაისის თვეში ყაზბეგის ეროვნულ პარკში ვიზიტორთა ცენტრი გაიხსნა, სადაც ტურისტები ამომწურავი ინფორმაციის მიღებას შეძლებენ”, - აცხადებენ დაცული ტერიტორიების სააგენტოში. [post_title] => ტოპ 5 ყველაზე მონახულებადი დაცული ტერიტორია საქართველოში [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => top-5-yvelaze-monakhulebadi-daculi-teritoria-saqartveloshi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-11 14:45:33 [post_modified_gmt] => 2018-06-11 10:45:33 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=253357 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 265328 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-07-13 12:13:14 [post_date_gmt] => 2018-07-13 08:13:14 [post_content] => „ბორჯომი“ - აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაციას გამართავს. ღონისძიება 15 ივლისს, თბილისის ზღვაზე იახტ კლუბში La Cote შედგება. პრეზენტაციას საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი, გიორგი ჩოგოვაძე დაესწრება. აღნიშნულთან დაკავშირებით კომპანია ოფიციალურ განცხადებას ავრცელებს, რომელსაც „ფორტუნა” უცვლელად გთავაზობთ: „ზაფხული გრძელი დღეების, თბილი ღამეების, ახალი აღმოჩენებისა და გულწრფელი ემოციების პერიოდია. ზაფხულში  უფლება გვაქვს, უკან მოვიტოვოთ ყველა საზრუნავი, თავით გადავეშვათ აქტიური დასვენების სამყაროში და მივიღოთ მაქსიმალური სიამოვნება ცხოვრებისგან. სწორედ, ეს კონცეფცია აირჩია „ბორჯომმა“ საზაფხულო კომუნიკაციისთვის, რომელიც თავის მხრივ ქილის ახალ დიზაინს, ვებ რესურსს და სხვადასხვა აქტივობებს აერთიანებს.  მნიშვნელოვანია, რომ „ბორჯომის“ საზაფხულო შეფუთვების ახალი სერია უკვე თაროებზეა. „ბორჯომი“ - აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაცია 15 ივლისს, თბილისის ზღვაზე იახტ კლუბში “La Cote” შედგება. პრეზენტაციას საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი, გიორგი ჩოგოვაძე დაესწრება. პროექტის „აქტიური ზაფხულის ფარგლებში” შეიქმნა ვებ-გვერდი www.active.bojromi.com,  რომელიც საერთაშორისო და მრავალფუნქციურია, ამასთან რამდენიმე ენაზე ოპერირებს. აღნიშნულ რესურსზე ნებისმიერ ადამიანს შესაძლებლობა ექნება, გაეცნოს ინფორმაციას აქტიური გართობის შესახებ. გვერდზე განთავსებულია, როგორც გლობალური, ასევე, ლოკალური ინფორმაცია ქვეყნების მიხედვით. ვებ-რესურსის შექმნის მიზანია, აქტიური დასვენებისთვის განკუთვნილი ადგილების და აქტივობების პოპულარიზაცია, როგორც ტურისტებში, ასევე ადგილობრივ მოსახლეობაში. ცნობისათვის, აღნიშნული მიმართულების განვითარებაზე „ბორჯომის“ გუნდი რამდენიმე თვეა მუშაობს. ინფორმაცია საქართველოში არსებული საინტერესო ადგილების შესახებ და აღნიშნულ ადგილებში აქტიური დასვენების შესაძლებლობებზე, საქართველოს ტურიზმის ეროვნულ სააგენტოსთან ერთად დამუშავდა”, - ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში.
„საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია აქტიურად მუშაობს საქართველოს სხვადასხვა კუთხეების პოპულარიზაციის მიმართულებით. სწორედ ამიტომ, ჩვენ გვაქვს შესანიშნავი პროექტი  „გაიცანი საქართველო“, რომლის დახმარებით,  ჩვენს თანამოქალაქეებს, შესაძლებლობა აქვთ, კიდევ უფრო მეტი ინფორმაცია მიიღონ საქართველოს, ჯერ კიდევ, უცნობი და საინტერესო ადგილების შესახებ. მივესალმები კომპანია „ბორჯომის“ ახალ წამოწყებას, ჩვენ გვჭირდება მეტი ახალი შესაძლებლობა, რათა როგორც ადგილობრივმა, ისე უცხოელმა ტურისტმა ზაფხული ჩვენს ქვეყანაში საინტერესოდ გაატაროს,“- განაცხადა გიორგი ჩოგოვაძემ.
როგორც კომპანიაში განმარტავენ, გართობის ისეთი პოპულარული და  სასურველი  საშუალებები, როგორიცაა, ველოსიპედი, სკუტერი, პიკნიკზე განტვირთვა, წყლის თხილამურები ან ნაოსნობა,  ქმნიან „ბორჯომის“ სპეციალური, საზაფხულო სერიის ახალ დიზაინს. მომხმარებელი თავად  შეძლებს  შეარჩიოს მისთვის საყვარელი გართობის ფორმა. „ბორჯომი“ კი, დამუხტავს მათ ვულკანური ენერგიით და მისცემს საშუალებას მიიღონ მაქსიმალური სიამოვნება.
ზაფხული ხომ მხიარულებისა და საინტერესო თავგადასავლების დროა. დაისვენეთ ისე, როგორც არასდროს „ბორჯომთან“ ერთად.
„ჩვენ ვაგრძელებთ ბრენდის განვითარებას. ამ ზაფხულს კი, თითოეული ჩვენგანი შეძლებს კიდევ უფრო მეტს „ბორჯომთან“ ერთად! გაიგეთ მეტი აქტიური დასვენების შესახებ ჩვენი ვებ-რესურსიდან, აირჩიეთ გართობის ფორმა, საყვარელი წყლის შეფუთვა  - სიტუაციების მიხედვით, დაიმუხტეთ ვულკანური ენერგიით და ისიამოვნეთ თითოეული წუთით!“- აცხადებს „ბორჯომის“ ბრენდ მენეჯერი გვანცა ჩლაიძე. ცნობისთვის, „ბორჯომის“ სპეციალური სერია წარმოდგენილია შემდეგ ფორმატებში: ალუმინის ქილა 0.33ლ. PET ბოთლი სპეციალური შეფუთვით 0.5 და 1ლ. და ასევე 6 და 12 ბოთლიანი შეფუთვები  - იმ კატეგორიის მომხმარებლებლისთვის, ვისაც უყვარს სახლში მარაგების გაკეთება. [post_title] => „ბორჯომი“ აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაციას გამართავს -იცხოვრე ვულკანური ძალით [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => borjomi-aqtiuri-zafkhulis-koncefciis-prezentacias-gamartavs-ickhovre-vulkanuri-dzalit [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-13 12:15:01 [post_modified_gmt] => 2018-07-13 08:15:01 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=265328 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 91 [max_num_pages] => 31 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 3a24a4fa94af01f2a80309e66bc21225 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები