ანაკლიის პორტი ტრანსკასპიური დერეფნის პორტებთან ითანამშრომლებს

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ანაკლიის პორტი ტრანსკასპიური დერეფნის პორტებთან ითანამშრომლებს

„თბილისის აბრეშუმის გზის“ ფორუმზე „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმმა“ ტრანსკასპიური დერეფნის პორტებთან ურთიერთთანამშრომლობის შესახებ შეთანხმებები გააფორმა.

ეკონომიკის სამინისტროს ინფორმაციით, ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმს ბაქოს საერთაშორისო სავაჭრო საზღვაო პორტისა და ყაზახეთის პორტ კურიკის წარმომადგენლებთან ხელი „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმის“ გენერალურმა დირექტორმა ლევან ახვლედიანმა მოაწერა. ბაქოს პორტის მხრიდან მემორანდუმს ხელი მოაწერა პორტის გენერალურმა დირექტორმა ტალეჰ ზიადოვმა. კურიკის პორტთან თანამშრომლობის შესახებ შეთანხმებას ყაზახეთის მხრიდან ხელი მოაწერეს პორტის გენერალური დირექტორის მოადგილემ ტალგატ ოსპანოვმა და „სეიმურგ ინვესტის“ გენერალურმა დირექტორმა ისკანდერ აბდულხალიკოვმა.

შეთანხმებები პორტებს შორის ხელს შეუწყობს ტრანს-კასპიური დერეფნის განვითარებას და ანაკლიის პორტის მშენებლობის დასრულებისთანავე ტვირთის გადაზიდვის კონკურენტუნარიან პირობებს შექმნის. უახლოეს მომავალში ანაკლიის პორტი გეგმავს ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმის გაფორმებას რუმინეთის პორტ კონსტანცას ნავსადგურთანაც.

ღრმაწყლოვანი პორტის, ქალაქ ანაკლიისა და სპეციალური ეკონომიკური ზონის პროექტებს აქტიურად განიხილავენ „თბილისის აბრეშუმის გზის“ ფორუმზე, რომელიც 28-29 ნოემბერს იმართება. ანაკლია ფორუმის ერთ-ერთი მთავარი პარტნიორი და სპონსორია.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

29 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anakliis-porti
                                    [1] => navsadguri
                                    [2] => satranzito-derefani
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 191908
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anakliis-porti
                                    [1] => navsadguri
                                    [2] => satranzito-derefani
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 191908
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 2168
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anakliis-porti
                                    [1] => navsadguri
                                    [2] => satranzito-derefani
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anakliis-porti
                                    [1] => navsadguri
                                    [2] => satranzito-derefani
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (191908) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (9251,2168,3535)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 233739
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-04-18 16:02:29
                    [post_date_gmt] => 2018-04-18 12:02:29
                    [post_content] => 2018 წლის ბოლო 3 თვის განმავლობაში ფოთის საზღვაო ნავსადგურში საკონტეინერო გადაზიდვები წინა წლის იმავე პერიოდთან შედარებით 15,1%-ით გაიზარდა. აღნიშნულ ინფორმაციას ,,ეიპიემ ტერმინალს ფოთი“ ავრცელებს. კომპანიის ცნობით, 2018 წელს ფოთის პორტში 82,039 TEU კონტეინერი გადამუშავდა, ხოლო 2017 წელს 71,299 TEU კონტეინერი. მათივე ინფორმაციით, 2018 წელს გადამუშავებული კონტეინერებიდან 13,1% მაცივარ-კონტეინერებზე მოდის, რითაც ძირითადად ხორცი, ხილი და საკონდიტრო ნაწარმი შემოვიდა საქართველოში.

ფოთის პორტში აცხადებენ, რომ ტვირთების 37,1% იმპორტზე მოდის, 20,15% ექსპორტზე, ხოლო ტვირთების 40,8%-ს ტრანზიტული დანიშნულება აქვს. მათ შორის ტვირთების დიდი ნაწილი მიემართება აზერბაიჯანში, სომხეთსა და ცენტრალური აზიის ქვეყნებში.

,,2018 წლის ბოლო 3 თვის განმავლობაში, ფოთის პორტში ოპერაციების შეწყვეტის დღეების რაოდენობა 53%-ით შემცირდა წინა წლის იმავე პერიოდთან შედარებით. ქვეყნის ყველაზე დიდი პორტის გასაძლიერებლად და უკეთესი სერვისის მისაწოდებლად „ეიპიემ ტერმინალს ფოთმა“ არაერთი მნიშვნელოვანი პროექტი განახორციელა: 2018 წლიდან ფოთის საზღვაო ნავსადგურში საბუქსირე მომსახურების განახორციელება კომპანია Svitzer-მა დაიწყო, რომელიც სპეციალიზებულია საბუქსირე მომსახურების უზრუნველყოფის კუთხით და ცნობილია თავისი პროფესიული, ეფექტური, საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი საზღვაო ოპერაციებით. ფოთის ნავსადგურს დაემატა უფრო მძლავრი და მანევრირებადი ორი ASD ბუქსირი “SIMSON” და ‘’PORTGARTH“. ბუქსირების კაპიტნებს და სალოცმანო სამსახურის წარმომადგენლებს, შვედეთის ქალაქ გოტენბურგში, ჩაუტარდათ ASD ტიპის ბუქსირების მანევრირების ტრენინგი სიმულატორების გამოყენებით. გარდა ამისა, ეკიპაჟის ყველა წევრისთვის ტრენინგები ამ დრომდე მიმდინარეობს. ფოთის პორტმა შეიძინა ახალი, საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი სალოცმანო კატარღა. ყოველივე ეს განხორციელდა ნავსადგურის კაპიტანთან, საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოსთან და შპს ,,ფოთი პაილოტთან“ მჭიდრო თანამშრომლობით”,- ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.

მათივე ცნობით, ფოთის საზღვაო ნავსადგურს მნიშვნელოვანი და სტრატეგიური ადგილი უჭირავს საქართველოს ეკონომიკის განვითარებასა და კავკასიის დერეფნის კონკურენტუნარიანობის გაზრდაში. იგი ყველაზე დიდი ნავსადგურია საქართველოში, ნავსადგურში სულ 15 ნავმისადგომია, სადაც ხდება ყველანაირი სატვირთო მომსახურების, მათ შორის რო-რო სერვისის განხორციელება.
                    [post_title] => ფოთის ნავსადგურში საკონტეინერო გადაზიდვები 15,1%-ით გაიზარდა
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => fotis-navsadgurshi-sakonteinero-gadazidvebi-151-it-gaizarda
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-04-18 16:02:29
                    [post_modified_gmt] => 2018-04-18 12:02:29
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=233739
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 226098
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-03-23 12:31:32
                    [post_date_gmt] => 2018-03-23 08:31:32
                    [post_content] => „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმი” ციურიხში გამართულ გლობალურ სატრანსპორტო ფორუმში მონაწილეობდა, სადაც კომპანიის წარმომადგენლებმა ანაკლიის ღრმაწყლოვანი პორტის პროექტი და ქვეყნის სატრანსპორტო და ლოგისტიკური პოტენციალი წარადგინეს.

ყოველწლიური საერთაშორისო სატრანსპორტო ფორუმი წელს 72 ქვეყანას და მათ 270 - მდე წარმომადგენელს აერთიანებდა. ფორუმზე დღევანდელი გლობალური სატრანსპორტო სფეროში არსებული გამოწვევები და ახალი შესაძლებლობები განიხილეს.

“ანაკლიის ღრმაწყლოვანმა პორტმა დიდი ინტერესი გამოიწვია მსოფლიოს სხვადასხვა კუთხიდან მოწვეულ დელეგატებში, რამდენადაც, ანაკლიის პროექტი ახალ შესაძლებლობებს ქმნის მსოფლიოს ლოგისტიკური და გადამზიდავი კომპანიებისთვის. პრეზენტაცია მიზნად ისახავადა ქვეყნის სატრანსპორტო პოტენციალის წარმოჩენას და ახალი შესაძლებლობების ფართო საზოგადოებისთვის გაცნობას.“ - განაცხადა „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმის“ გენერალური დირექტორის მოადგილემ, კომერციისა და მარკეტინგის დარგში სალომე კელენჯერიძემ.
ცნობისთვის, ფორუმის ორგანიზატორი “საერთაშორისო გადამზიდავ ასოციაცათა ფედერაცია“ (FIATA) მულტიმოდალურ სატრანსპორტო ინსტიტუტს წარმოადგენს. ორგანიზაცია 40,000 საექსპედიტორო და ლოგისტიკურ კომპანიას აერთიანებს, რომლებიც მსოფლიოს 150-ზე მეტ ქვეყანაში ფუნქციონირებენ.
[post_title] => გლობალურ სატრანსპორტო ფორუმზე ანაკლიის პორტით დაინტერესდნენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => globalur-satransporto-forumze-anakliis-portit-dainteresdnen [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-23 12:32:19 [post_modified_gmt] => 2018-03-23 08:32:19 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=226098 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 225965 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-03-22 18:08:57 [post_date_gmt] => 2018-03-22 14:08:57 [post_content] => საქართველოს მთავრობის მიზანია, ჩვენი ქვეყანა სატრანსპორტო და ლოგისტიკურ დარგში ვაქციოთ რეგიონალურ ცენტრად, - ამის შესახებ საქართველოს ფინანსთა მინისტრმა, „ახალი აბრეშუმის გზის“ საკითხებში საქართველოს სპეციალურმა წარმომადგენელმა, მამუკა ბახტაძემ ბათუმის საზღვაო ნავსადგურისა და საერთაშორისო ლოგისტიკური კომპანია „ვონდერნეტ ექსპრესის“ მიერ ორგანიზებულ ღონისძიებაზე განაცხადა. ფინანსთა სამინისტროს ინფორმაციით, ღონისძიების ფარგლებში, ხელი მოეწერა მინერალური სასუქების სატრანზიტო ტერმინალის მშენებლობის საინვესტიციო ხელშეკრულებას, ასევე, მოხდა ახალი ლოგისტიკური დერეფნის კონცეფციის პრეზენტაცია, რომელიც ითვალისწინებს მინერალური სასუქების ტრანსპორტირებას შუა აზიის ქვეყნებიდან მსოფლიო ბაზარზე ბათუმის ნავსადგურის გავლით. მათივე ცნობით, სიტყვით გამოსვლისას, მამუკა ბახტაძემ ისაუბრა იმ შესაძლებლობებზე, რომელიც საქართველოს აქვს სატრანსპორტო დერეფნების განვითარების მიმართულებით. „ბოლო წლებში, ჩვენ ვაკვირდებით ტენდენციას, რომ ბუნებრივი რესურსებით მდიდარ ცენტრალური აზიის ქვეყნებსა და აზერბაიჯანში, ხდება მსხვილი ინვესტიციების განხორციელება ქიმიური მრეწველობის დარგში. ეს საშუალებას გვაძლევს განვავითაროთ ჩვენი სატრანსპორტო გამტარუნარიანობა იმ ტვირთის მოსაზიდად, რომელიც უახლოეს მომავალში იქნება კასპიის ზღვის აუზში“, - აღნიშნა ფინანსთა მინისტრმა. მისი თქმით, საქართველო მონაწილეობს ძალიან მნიშვნელოვან სატრანსპორტო დერეფნებში, როგორიცაა: თანამედროვე აბრეშუმის გზა, კასპიის ზღვის დაკავშირება ბალტიის ზღვის ქვეყნებთან შავი ზღვის გავლით.
„ამასთან ერთად, ძალიან პოპულარული ხდება დერეფანი, რომელიც გულისხმობს სპარსეთის ყურის დაკავშირებას შავი ზღვის აუზთან. ამავე დროს, მნიშვნელოვანი ტენდენციებია, ტვირთის სტრუქტურის ცვლილების თვალსაზრისით, ვინაიდან მწარმოებელი ქვეყნები უფრო და უფრო მეტ ყურადღებას ამახვილებენ გადამუშავებაზე. აქედან გამომდინარე, ჩვენი ამოცანაა, გავითვალისწინოთ ახალი ტენდენციები და ჩვენი შავი ზღვის პორტებში განვავითაროთ სწორედ ისეთი ინფრასტრუქტურა, რომელიც ხელს შეუწყობს მსგავსი ახალი ტიპის ტვირთების მოზიდვას“, - განაცხადა ფინანსთა მინისტრმა.
ბახტაძემ ხაზი გაუსვა კონსორციუმში ისეთი ძლიერი მოთამაშეების მონაწილეობის მნიშვნელობას, როგორიცაა: „ბათუმის საზღვაო ნავსადგური“, კორპორაცია „Mitsubishi“ და მსოფლიოს ერთ-ერთი წამყვანი ტრეიდერული კომპანია Trammo AG. „ჩვენ ვახორციელებთ ძალიან მნიშვნელოვან პროექტებს ინფრასტუქტურის განვითარებისთვის, მათ შორისაა, ანაკლიის ღრმაწყლოვანი ნავსადგური, საქართველოს რკინიგზის მოდერნიზაციის პროქტი, ბაქო-თბილისი ყარსის ახალი სარკინიგზო ხაზი, აღმოსავლეთ-დასავლეთის ჩქაროსნული ავტომაგისტრალის მშენებლობა, ლოგისტიკური ცენტრები თბილისსა და ქუთაისში. ყველაფერი ერთად, ემსახურება მთავარ მიზანს - საქართველო გახდეს რეგიონის სატრანსპორტო და ლოგისტიკური ცენტრი, რაც ბევრ დივიდენდს მოუტანს ქვეყანას, შექმნის ახალ სამუშაო ადგილებს. ჩვენი ბუნებრივი ადგილმდებარეობა გვაძლევს ასეთი თამამი განაცხადის გაკეთების საშუალებას“, - განაცხადა მამუკა ბახტაძემ.
შეგახსენებთ, კომპანია „ვონდერნეტ ექსპრესი“ ბათუმის ნავსადგურის ტერიტორიაზე თანამედროვე მულტიმოდალური ტერმინალის მშენებლობას იწყებს, ცენტრალური აზიის ქვეყნებიდან მინერალური სასუქების გადაზიდვის მიზნით, რისთვისაც გეგმავს 20 მილიონი დოლარის ინვესტირებას.
[post_title] => მამუკა ბახტაძე: ჩვენი მიზანია, საქართველო სატრანსპორტო დარგში ვაქციოთ რეგიონალურ ცენტრად [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => mamuka-bakhtadze-chveni-mizania-saqartvelo-satransporto-dargshi-vaqciot-regionalur-centrad [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-22 18:10:08 [post_modified_gmt] => 2018-03-22 14:10:08 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=225965 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 233739 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-04-18 16:02:29 [post_date_gmt] => 2018-04-18 12:02:29 [post_content] => 2018 წლის ბოლო 3 თვის განმავლობაში ფოთის საზღვაო ნავსადგურში საკონტეინერო გადაზიდვები წინა წლის იმავე პერიოდთან შედარებით 15,1%-ით გაიზარდა. აღნიშნულ ინფორმაციას ,,ეიპიემ ტერმინალს ფოთი“ ავრცელებს. კომპანიის ცნობით, 2018 წელს ფოთის პორტში 82,039 TEU კონტეინერი გადამუშავდა, ხოლო 2017 წელს 71,299 TEU კონტეინერი. მათივე ინფორმაციით, 2018 წელს გადამუშავებული კონტეინერებიდან 13,1% მაცივარ-კონტეინერებზე მოდის, რითაც ძირითადად ხორცი, ხილი და საკონდიტრო ნაწარმი შემოვიდა საქართველოში. ფოთის პორტში აცხადებენ, რომ ტვირთების 37,1% იმპორტზე მოდის, 20,15% ექსპორტზე, ხოლო ტვირთების 40,8%-ს ტრანზიტული დანიშნულება აქვს. მათ შორის ტვირთების დიდი ნაწილი მიემართება აზერბაიჯანში, სომხეთსა და ცენტრალური აზიის ქვეყნებში. ,,2018 წლის ბოლო 3 თვის განმავლობაში, ფოთის პორტში ოპერაციების შეწყვეტის დღეების რაოდენობა 53%-ით შემცირდა წინა წლის იმავე პერიოდთან შედარებით. ქვეყნის ყველაზე დიდი პორტის გასაძლიერებლად და უკეთესი სერვისის მისაწოდებლად „ეიპიემ ტერმინალს ფოთმა“ არაერთი მნიშვნელოვანი პროექტი განახორციელა: 2018 წლიდან ფოთის საზღვაო ნავსადგურში საბუქსირე მომსახურების განახორციელება კომპანია Svitzer-მა დაიწყო, რომელიც სპეციალიზებულია საბუქსირე მომსახურების უზრუნველყოფის კუთხით და ცნობილია თავისი პროფესიული, ეფექტური, საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი საზღვაო ოპერაციებით. ფოთის ნავსადგურს დაემატა უფრო მძლავრი და მანევრირებადი ორი ASD ბუქსირი “SIMSON” და ‘’PORTGARTH“. ბუქსირების კაპიტნებს და სალოცმანო სამსახურის წარმომადგენლებს, შვედეთის ქალაქ გოტენბურგში, ჩაუტარდათ ASD ტიპის ბუქსირების მანევრირების ტრენინგი სიმულატორების გამოყენებით. გარდა ამისა, ეკიპაჟის ყველა წევრისთვის ტრენინგები ამ დრომდე მიმდინარეობს. ფოთის პორტმა შეიძინა ახალი, საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი სალოცმანო კატარღა. ყოველივე ეს განხორციელდა ნავსადგურის კაპიტანთან, საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოსთან და შპს ,,ფოთი პაილოტთან“ მჭიდრო თანამშრომლობით”,- ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში. მათივე ცნობით, ფოთის საზღვაო ნავსადგურს მნიშვნელოვანი და სტრატეგიური ადგილი უჭირავს საქართველოს ეკონომიკის განვითარებასა და კავკასიის დერეფნის კონკურენტუნარიანობის გაზრდაში. იგი ყველაზე დიდი ნავსადგურია საქართველოში, ნავსადგურში სულ 15 ნავმისადგომია, სადაც ხდება ყველანაირი სატვირთო მომსახურების, მათ შორის რო-რო სერვისის განხორციელება. [post_title] => ფოთის ნავსადგურში საკონტეინერო გადაზიდვები 15,1%-ით გაიზარდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => fotis-navsadgurshi-sakonteinero-gadazidvebi-151-it-gaizarda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-18 16:02:29 [post_modified_gmt] => 2018-04-18 12:02:29 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=233739 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 48 [max_num_pages] => 16 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 8c99b858d7e48466c457a63fdd17a625 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები