ანაკლიის პორტის ოპერირებით მსოფლიო კლასის პორტოპერატორი დაინტერესდა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ანაკლიის პორტის ოპერირებით მსოფლიო კლასის პორტოპერატორი დაინტერესდა

ანაკლიის ღრმაწყლოვანი პორტის ოპერირებით მსოფლიო კლასის პორტოპერატორი SSA Marine დაინტერესდა. მთავრობის ადმინისტრაციის პრესსამსახურის ინფორმაციით, კომპანია, ამ თემაზე მოლაპარაკებებს ”ანაკლიის განვითარების კონსორციუმთან“ აწარმოებს.

საქართველოში იმყოფება SSA Marine-ის პირველი ვიცე-პრეზიდენტი ბობ უოთერსი, რომელსაც დღეს საქართველოს პრემიერ-მინისტრი გიორგი კვირიკაშვილი შეხვდა.

კომპანიის პირველ ვიცე-პრეზიდენტთან შეხვედრისას, საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა განაცხადა, რომ ანაკლიის ღრმაწყლოვანი პორტი ქვეყნისთვის ერთ-ერთი უმთავრესი სტრატეგიული პროექტია, რომლის წარმატებით განხორციელებისთვის, მსოფლიო კლასის პორტოპერატორის მოზიდვა მნიშვნელოვანია.

ცნობისთვის, აშშ-ის უმსხვილესი სანავსადგურე სატერმინალო ოპერატორის, SSA Marine-ის სათავო ოფისი სიეტლში მდებარეობს. კომპანიის მფლობელობაშია ტერმინალები მსოფლიოს 9 ქვეყანაში. ოფიციალური ინფორმაციით, SSA Marine წლიურად 27.2 მილიონ კონტეინერს (TEU) ამუშავებს. SSA Marine-ის საქმიანობის სფეროს ასევე განეკუთვნება მშრალი ტვირთის დამუშავება და სამგზავრო-საკრუიზო გადაყვანები.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

10 იანვარი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anaklia
                                    [1] => porti
                                    [2] => portoperatori
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 100995
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anaklia
                                    [1] => porti
                                    [2] => portoperatori
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 100995
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 3351
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anaklia
                                    [1] => porti
                                    [2] => portoperatori
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anaklia
                                    [1] => porti
                                    [2] => portoperatori
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (100995) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (3351,12099,9158)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 192116
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-11-29 15:45:04
                    [post_date_gmt] => 2017-11-29 11:45:04
                    [post_content] => 2021 წელს, როდესაც ანაკლიის პორტის პირველი ფაზა დასრულდება, ამ დროისთვის ანაკლიის ინდუსტრიული ზონის პირველი ფაზაც გამართულ მდგომარეობაში იქნება, - ამის შესახებ „ანაკლია სითის“ აღმასრულებელმა დირექტორმა ქეთი ბოჭოროშვილმა „თბილისის აბრეშუმის გზის ფორუმის“ ფარგლებში გამართული ერთ-ერთი პანელის დასრულების შემდეგ ჟურნალისტებს განუცხადა.

ქეთი ბოჭორიშვილმა ფორუმზე დამსწრე საზოგადოებას ქალაქ ანაკლიისა და სპეციალური ეკონომიკური ზონის პროექტი წარუდგინა.
„ანაკლია სითის“ გააჩნია სპეციალური ეკონომიკური სტატუსი, რომელიც კონსტიტუციაში არის ჩაწერილი და ეს ჩვენ გვაძლევს საშუალებას, რომ ვიმუშაოთ ახალ კანონმდებლობაზე. ანაკლია არის ღრმაწყლოვანი პორტის მიმდებარე ტერიტორია, რომელიც ასევე განსაკუთარებულად კონკურენტუნარიანი იქნება და სხვა დონის კომპანიების მოზიდვის საშუალება გვექნება. თავდაპირველად, ჩვენ 400 ჰექტარზე ვაპირებთ განვითარებას, თუმცა საბოლოო ჯამში, ჩვენ ვუყურებთ 2000 ჰექტრის განვითარებას, რომელიც მოიცავს, როგორც პირველ ფაზაზე ინდუსტრიულ, ლოგისტიკურ პარკებს, შემდგომ უკვე იქ უნდა განვითარდეს ყველა ის ელემენტი, როგორიცაა, საცხოვრებელი, ტურისტული, საფინანსო და ბინზესცენტრები, რეკრეცია და სხვა კომპონენტები, რომლებიც საშუალებას მოგვცემს, რომ აქ იყოს ნამდვილად თანამედროვე, ჯანსაღი გარემო“, - განაცხადა ქეთი ბოჭორიშვილმა.
მისივე თქმით, ანაკლიის ინდუსტრიული ზონა გამოირჩევა იმით, რომ ის იქნება მწვანე ეკონომიკისა და ეკოქალაქის პრინციპებზე აგებული კონცეფცია და ასევე გამოყენებული იქნება ე.წ. „სმარტ სითის“ პრინციპები.
„ჩვენ ანაკლიას ვუყურებთ, რომ ეს არის კარიბჭე საერთაშორისო, მულტინაციონალური კომპანიებისა და კორპორაციებისთვის, რადგან აქ იქნება როგორც საუკეთესო ინფრასტრუქტურა პორტის, რკინიგზის, გზის, აეროპორტთან ინტეგრირებული, მეორე მხრივ, „ერთი ფანჯრის“ პრინციპით ყველა სერვისი იქნება მაქსიმალურად ნაკლები ბიუროკრატიით აღჭურვილი. შესაბამისად, ეს იქნება ადგილი, რომელსაც ჩვენ იმ კომპანიებს ვთავაზობთ, რომლებიც დღეს ქვეყანაში არ არიან, მაქსიმალურად გვინდა მოვიზიდოთ მულტინაციონალური, საერთაშორისო კომპანიები“, - განაცხადა ბოჭორიშვილმა.
მისივე თქმით, ამ ეტაპზე მიმდინარეობს ანაკლიის დაგეგმარება და უახლოეს მომავალში წარმოადგენენ ახალ კონცეფციას. „მოგეხსენებათ, რომ პორტის მშენებლობა წლის ბოლოს იწყება და 2021 წელს, როდესაც პორტის პირველი ფაზა დასრულდება, ანაკლიის ინდუსტრიული ზონის პირველი ფაზაც გამართულ მდგომარეობაში იქნება. მინდა აღვნიშნო, რომ ანაკლია არის უნიკალური ადგილი“, - განაცხადა ქეთი ბოჭორიშვილმა. [post_title] => მწვანე ეკონომიკა და „სმარტ სითის“ პრინციპები- როგორი იქნება ქალაქი ანაკლია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => mwvane-ekonomika-da-smart-sitis-principebi-rogori-iqneba-qalaqi-anaklia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-29 15:45:57 [post_modified_gmt] => 2017-11-29 11:45:57 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=192116 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 191873 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-11-29 11:16:33 [post_date_gmt] => 2017-11-29 07:16:33 [post_content] => ვენეციის პორტის პრეზიდენტის პინო მუსოლინოს განცხადებით, ნავსადგური „ერთი გზა ერთი სარტყელის“ ინიციატივაში აქტიურ მონაწილეობას გეგმავს. ამის შესახებ პინო მუსოლინომ თბილისის ”აბრეშუმის გზის ფორუმზე” განაცხადა. პორტის ხელმძღვანელობა ამ მიზნით შეხვედრების გამართვას აპირებს, როგორც საქართველოს სამთავრობო უწყებებთან, ისე კერძო სექტორთან.
„ვენეცია არის აბრეშუმის გზის დასავლეთ რეგიონის დანიშნულების პუნქტი. ჩვენ ვიყავით პირველი აბრეშუმის გზის საკვანძო ნავსადგური და გვსურს, რომ აქტიური მონაწილეები ვიყოთ 21-ე საუკუნის ერთი სარტყელის ინიციატივაში. აღნიშნულ პროექტში ჩართულები ვართ 2013 წლიდან“, - განაცხადა მუსოლინომ.
მისი ინფორმაციით, მიმდინარე ფორუმის ფარგლებში მოლაპარაკებების გამართვას გეგმავს ფოთის და ბათუმის პორტების წარმომადგენლებთან. „რა თქმა უნდა, დაინტერესებულები ვართ ანაკლიის პორტის პოტენციალით. მნიშვნელოვანია აგრეთვე არა მხოლოდ ორმხრივი შეთანხმებების გაფორმება, არამედ ინტეგრაცია მთლიანად ევროპის ეკონომიკურ სისტემასთან. ორ ქვეყანას შორის ექსპორტ-იმპორტის, სავაჭრო-ეკონომიკური ურთიერთობების და მიწოდების ქსელების განვითარების მიზნით ჩვენ შეხვედრები გვექნება სავაჭრო პალატასთან და საქართველოს მთავრობასთან“, - განაცხადა პინო მუსოლინომ. მან ასევე აბრეშუმის გზის სარტყელის ფარგლებში საქართველოს როლზე და შესაძლებლობებზე ისაუბრა. 
„საქართველოს აქვს ძალიან მომგებიანი ლოკაცია, ის მდებარეობს ორი ცივილიზაციის შუაში. შავი ზღვის მეშვეობით ხმელთაშუა ზღვაზე გასვლა შეიძლება უმოკლეს დროში, ჩვენ კი შეგვიძლია ვენეციის პორტის მეშვეობით ჩრდილოეთ ევროპას დავუკავშირდეთ. სწორედ ამიტომ მიგვაჩნია, რომ საქართველოს ამ სქემაში შეუძლია უმნიშვნელოვანესი როლი ითამაშოს“, - განაცხადა ვენეციის პორტის პრეზიდენტმა.
[post_title] => ვენეციის პორტის პრეზიდენტი: საქართველოს აქვს ძალიან მომგებიანი ლოკაცია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => veneciis-portis-prezidenti-saqartvelos-aqvs-dzalian-momgebiani-lokacia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-29 11:16:50 [post_modified_gmt] => 2017-11-29 07:16:50 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=191873 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 191426 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-11-28 12:01:41 [post_date_gmt] => 2017-11-28 08:01:41 [post_content] => საქართველომ მჭიდროდ დაიმკვიდრა ადგილი იმ კონცეფციაში, რასაც აბრეშუმის თანამედროვე გზა ეწოდება, - ამის შესახებ ჟურნალისტებს ფინანსთა მინისტრმა მამუკა ბახტაძემ განუცხადა და აღნიშნა, რომ დღევანდელი დღე, როცა თბილისში ”აბრეშუმის გზის ფორუმი” იმართება, ამის ნათელი დადასტურებაა.
"დღევანდელ ფორუმში მონაწილეობს 2000-ზე მეტი დელეგატი, რაც გახლავთ უნიკალური მოვლენა. თქვენ ვერ ნახავთ კომპანიას, სერიოზულ მოთამაშეს აღმოსავლეთ-დასავლეთ დერეფანში, რომ არ მონაწილეობდეს ამ ფორუმში. ვფიქრობ, რომ ეს ფორუმი საშუალებას მოგვცემს მივიღოთ ძალიან კონკრეტული უპირატესობები. გაფორმდება რამდენიმე კონტრაქტი, მათ შორისაა ძალიან მნიშვნელოვანი კონტრაქტი, რომელსაც აფორმებს ანაკლიის კონსორციუმი. მინდა გამოვყო ხელშეკრულება თანამშრომლობაზე ყველაზე მსხვილ საკონტეინერო გადამზიდავ ჩინურ კომპანიასა და ”საქართველოს რკინიგზას” შორის. ზოგადად, რა თქმა უნდა, აღნიშნული პლატფორმა საშუალებას მოგვცემს უკეთესად წარმოვადგინოთ ჩვენი ქვეყნის სატრანზიტო და ეკონომიკური პოტენციალი. მოგეხსენებათ, რომ სახელმწიფო ძალიან დიდ თანხებს დებს ინფრასტრუქტურის განვითარებაში. მინდა აღვნიშნო აღმოსავლეთ-დასავლეთის ჩქაროსნული მაგისტრალი, ”საქართველოს რკინიგზის” მოდერნიზაციის პროექტი, ღრმაწყლოვანი პორტი ანაკლიაში და სხვა",- განაცხადა ბახტაძემ.
ამასთან, ბახტაძე არ იზიარებს მოსაზრებას, რომ ანაკლიის პორტის განვითარება ყარსი-ახალქალაქის რკინიგზას კონკურენციას გაუწევს.  "ჩვენ არაერთხელ აგვიღნიშნავს ის, რომ საქართველოსთვის საპორტო ინფრასტრუქტურის განვითარება გახლავთ აბსოლუტური პრიორიტეტი. რაც შეეხება საქართველოზე გამავალ მეორე სარკინიგზო მიმართულებას, ეს უბრალოდ საშუალებას მოგვცემს მეტი სინერგია შევძინოთ ამ მიმართულებას. თქვენ თუ მოუსმენთ მოსაზრებებს, რომელსაც აფიქსირებენ ექსპერტები ამ საკითხთან დაკავშირებით, ნათლად ჩანს, რომ ეს ორი მიმართულება ერთმანეთს პირიქით, დაეხმარება, შექმნის სინერგიას და ერთმანეთს კონკურენციას არ გაუწევს",- განაცხადა ბახტაძემ. [post_title] => მამუკა ბახტაძე: საქართველოსთვის საპორტო ინფრასტრუქტურის განვითარება აბსოლუტური პრიორიტეტია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => mamuka-bakhtadze-saqartvelostvis-saporto-infrastruqturis-ganvitareba-absoluturi-prioritetia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-28 12:02:07 [post_modified_gmt] => 2017-11-28 08:02:07 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=191426 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 192116 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-11-29 15:45:04 [post_date_gmt] => 2017-11-29 11:45:04 [post_content] => 2021 წელს, როდესაც ანაკლიის პორტის პირველი ფაზა დასრულდება, ამ დროისთვის ანაკლიის ინდუსტრიული ზონის პირველი ფაზაც გამართულ მდგომარეობაში იქნება, - ამის შესახებ „ანაკლია სითის“ აღმასრულებელმა დირექტორმა ქეთი ბოჭოროშვილმა „თბილისის აბრეშუმის გზის ფორუმის“ ფარგლებში გამართული ერთ-ერთი პანელის დასრულების შემდეგ ჟურნალისტებს განუცხადა. ქეთი ბოჭორიშვილმა ფორუმზე დამსწრე საზოგადოებას ქალაქ ანაკლიისა და სპეციალური ეკონომიკური ზონის პროექტი წარუდგინა.
„ანაკლია სითის“ გააჩნია სპეციალური ეკონომიკური სტატუსი, რომელიც კონსტიტუციაში არის ჩაწერილი და ეს ჩვენ გვაძლევს საშუალებას, რომ ვიმუშაოთ ახალ კანონმდებლობაზე. ანაკლია არის ღრმაწყლოვანი პორტის მიმდებარე ტერიტორია, რომელიც ასევე განსაკუთარებულად კონკურენტუნარიანი იქნება და სხვა დონის კომპანიების მოზიდვის საშუალება გვექნება. თავდაპირველად, ჩვენ 400 ჰექტარზე ვაპირებთ განვითარებას, თუმცა საბოლოო ჯამში, ჩვენ ვუყურებთ 2000 ჰექტრის განვითარებას, რომელიც მოიცავს, როგორც პირველ ფაზაზე ინდუსტრიულ, ლოგისტიკურ პარკებს, შემდგომ უკვე იქ უნდა განვითარდეს ყველა ის ელემენტი, როგორიცაა, საცხოვრებელი, ტურისტული, საფინანსო და ბინზესცენტრები, რეკრეცია და სხვა კომპონენტები, რომლებიც საშუალებას მოგვცემს, რომ აქ იყოს ნამდვილად თანამედროვე, ჯანსაღი გარემო“, - განაცხადა ქეთი ბოჭორიშვილმა.
მისივე თქმით, ანაკლიის ინდუსტრიული ზონა გამოირჩევა იმით, რომ ის იქნება მწვანე ეკონომიკისა და ეკოქალაქის პრინციპებზე აგებული კონცეფცია და ასევე გამოყენებული იქნება ე.წ. „სმარტ სითის“ პრინციპები.
„ჩვენ ანაკლიას ვუყურებთ, რომ ეს არის კარიბჭე საერთაშორისო, მულტინაციონალური კომპანიებისა და კორპორაციებისთვის, რადგან აქ იქნება როგორც საუკეთესო ინფრასტრუქტურა პორტის, რკინიგზის, გზის, აეროპორტთან ინტეგრირებული, მეორე მხრივ, „ერთი ფანჯრის“ პრინციპით ყველა სერვისი იქნება მაქსიმალურად ნაკლები ბიუროკრატიით აღჭურვილი. შესაბამისად, ეს იქნება ადგილი, რომელსაც ჩვენ იმ კომპანიებს ვთავაზობთ, რომლებიც დღეს ქვეყანაში არ არიან, მაქსიმალურად გვინდა მოვიზიდოთ მულტინაციონალური, საერთაშორისო კომპანიები“, - განაცხადა ბოჭორიშვილმა.
მისივე თქმით, ამ ეტაპზე მიმდინარეობს ანაკლიის დაგეგმარება და უახლოეს მომავალში წარმოადგენენ ახალ კონცეფციას. „მოგეხსენებათ, რომ პორტის მშენებლობა წლის ბოლოს იწყება და 2021 წელს, როდესაც პორტის პირველი ფაზა დასრულდება, ანაკლიის ინდუსტრიული ზონის პირველი ფაზაც გამართულ მდგომარეობაში იქნება. მინდა აღვნიშნო, რომ ანაკლია არის უნიკალური ადგილი“, - განაცხადა ქეთი ბოჭორიშვილმა. [post_title] => მწვანე ეკონომიკა და „სმარტ სითის“ პრინციპები- როგორი იქნება ქალაქი ანაკლია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => mwvane-ekonomika-da-smart-sitis-principebi-rogori-iqneba-qalaqi-anaklia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-29 15:45:57 [post_modified_gmt] => 2017-11-29 11:45:57 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=192116 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 40 [max_num_pages] => 14 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 0552026780ab9ae1d414fc6bde624c06 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები