ანაკლიის პორტის ოპერირებით მსოფლიო კლასის პორტოპერატორი დაინტერესდა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ანაკლიის პორტის ოპერირებით მსოფლიო კლასის პორტოპერატორი დაინტერესდა

ანაკლიის ღრმაწყლოვანი პორტის ოპერირებით მსოფლიო კლასის პორტოპერატორი SSA Marine დაინტერესდა. მთავრობის ადმინისტრაციის პრესსამსახურის ინფორმაციით, კომპანია, ამ თემაზე მოლაპარაკებებს ”ანაკლიის განვითარების კონსორციუმთან“ აწარმოებს.

საქართველოში იმყოფება SSA Marine-ის პირველი ვიცე-პრეზიდენტი ბობ უოთერსი, რომელსაც დღეს საქართველოს პრემიერ-მინისტრი გიორგი კვირიკაშვილი შეხვდა.

კომპანიის პირველ ვიცე-პრეზიდენტთან შეხვედრისას, საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა განაცხადა, რომ ანაკლიის ღრმაწყლოვანი პორტი ქვეყნისთვის ერთ-ერთი უმთავრესი სტრატეგიული პროექტია, რომლის წარმატებით განხორციელებისთვის, მსოფლიო კლასის პორტოპერატორის მოზიდვა მნიშვნელოვანია.

ცნობისთვის, აშშ-ის უმსხვილესი სანავსადგურე სატერმინალო ოპერატორის, SSA Marine-ის სათავო ოფისი სიეტლში მდებარეობს. კომპანიის მფლობელობაშია ტერმინალები მსოფლიოს 9 ქვეყანაში. ოფიციალური ინფორმაციით, SSA Marine წლიურად 27.2 მილიონ კონტეინერს (TEU) ამუშავებს. SSA Marine-ის საქმიანობის სფეროს ასევე განეკუთვნება მშრალი ტვირთის დამუშავება და სამგზავრო-საკრუიზო გადაყვანები.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

10 იანვარი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anaklia
                                    [1] => porti
                                    [2] => portoperatori
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 100995
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anaklia
                                    [1] => porti
                                    [2] => portoperatori
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 100995
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 3351
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anaklia
                                    [1] => porti
                                    [2] => portoperatori
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anaklia
                                    [1] => porti
                                    [2] => portoperatori
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (100995) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (3351,9158,12099)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 155725
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-08-22 14:24:26
                    [post_date_gmt] => 2017-08-22 10:24:26
                    [post_content] => 2018 წლის პირველი იანვრიდან ფოთის პორტში შესვლას მხოლოდ ტექნიკური სტანდარტების შესაბამისი ავტომობილები შეძლებენ. პორტის მფლობელი კომპანია „ეიპიემ ტერმინალსის“ ინფორმაციით, შესასვლელებში მოხდება სატვირთო ავტომობილების ვიზუალური დათვალიერება და ნავსადგურში დაშვების უფლება მხოლოდ დადგენილი ტექნიკური სტანდარტების შესაბამის ავტომანქანებს მიენიჭება.

როგორც კომპანიაში აცხადებენ, ახალი რეგულაცია ფოთის საზღვაო ნავსადგურში რამდენიმე შეხვედრის შედეგად მიიღეს. კომპანიის ინფორმაციით, შეხვედრებში ჩართული იყო რამდენიმე მხარე- მათ შორის, ლოჯისტიკური, სატრანსპორტო კომპანიები, საზღვაო ხაზებისა და ადგილობრივი ხელისუფლების წარმომადგენლები. 
,,ეიპიემ ტერმინალსში” ამბობენ, რომ აღნიშნული გადაწყვეტილების მიღება, უსაფრთხეობის კუთხით ცნობიერების ამაღლებას უკავშირდება, რაც ,,ეიპიემ ტერმინალსის“ უმთავრესი მიზანია. ”მიმდინარე წლის მაისში ფოთის საზღვაო ნავსადგური გაეროს გლობალური საგზაო უსაფრთხოების მეოთხე კვირეულში ჩაერთო. კვირეულის ფარგლებში სატვირთო ავტომანქანების მძღოლებისთვის ტრენინგები 10 მაისს დაიწყო. დღემდე  სწავლება 1378-მა მძღოლმა გაიარა და მათ შესაბამისი სერტიფიკატები გადაეცათ”- განმარტავენ ,,ეიპიემ ტერმინალსში”.
კომპანიის ცნობითვე, 2017 წლის 6 თვის განმავლობაში ფოთის საზღვაო ნავსადგურმა 3 მილიონ 213 ათასი ტონა ტვირთი გადაამუშავა, რაც 2016 წლის მონაცემებთან შედარებით 400,000-ით ანუ 14,2%-ით მეტია. მათივე ცნობით, წინა წელთან შედარებით 10,6%-ით გაიზარდა საკონტეინერო გადაზიდვები. 144,900 TEU კონტეინერი გადამუშავდა 2017 წლის პირველ ნახევარში, ხოლო 131,000 TEU 2016 წლის პირველ ნახევარში. ცნობისთვის, 2011 წლის აპრილში, „ეიპიემ ტერმინალსმა“ შეისყიდა საქართველოში ყველაზე დიდი ნავსადგური - „ფოთის საზღვაო ნავსადგური“ რომელსაც მრავალმიზნობრივი დანიშნულება აქვს. ნავსადგურში სულ 15 ნავმისადგომია, სადაც ხდება ყველანაირი სატვირთო მომსახურების, მათ შორის რო-რო სერვისის განხორციელება. ნავმისადგომების მთლიანი სიგრძე შეადგენს 2,900 მეტრს, სადაც 20-ზე მეტი საპორტო ამწეა განლაგებული. სათავეში მოსვლის დღიდან, „ეიპიემ ტერმინალსმა“ უზრუნველყო 80 მილიონ დოლარზე მეტი ინვესტიციის განხორციელება მოძველებული საპორტო ინფრასტრუქტურის, საბაჟო ცენტრის, სარკინიგზო და საავტომობილო გზების და სერვისის განახლების მიზნით. [post_title] => ფოთის პორტში შესვლას მხოლოდ ტექნიკური სტანდარტების შესაბამისი ავტომობილები შეძლებენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => fotis-portshi-shesvlas-mkholod-teqnikuri-standartebis-shesabamisi-avtomobilebi-shedzleben [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-08-22 14:25:10 [post_modified_gmt] => 2017-08-22 10:25:10 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=155725 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 155722 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-08-22 14:12:42 [post_date_gmt] => 2017-08-22 10:12:42 [post_content] => ფოთის საზღვაო ნავსადგურმა, ადგილობრივი ტალანტის განვითარების ხელშეწყობისა და საერთაშორისო ცოდნისა და გამოცდილების მქონე პროფესიონალების მომზადების მიზნით, დაიწყო პროექტი სახელწოდებით - ,,ინპორტი“. როგორც ”ფორტუნას” ფოთის საზღვაო ნავსადგურის მფლობელ კომპანია „ეიპიემ ტერმინალსში” განუცხადეს, პროექტის მთავარი ამოცანაა, ფუნქციური ცოდნის, სწორი მიდგომების, სიახლეების ათვისების უნარისა და პოტენციალის მქონე ტალანტების მოზიდვა და შემდგომი განვითარება.
”აღნიშნული ანაზღაურებადი სტაჟირების პროგრამა საუკეთესო შესაძლებლობაა იმ ნიჭიერი ახალგაზრდებისთვის, რომლებიც მოწადინებული არიან განვითარდნენ და შეიქმნან წარმატებული კარიერა”, - აღნიშნეს „ეიპიემ ტერმინალსში” .
მათივე ცნობით, პროგრამა 10 ივლისს დაიწყო და 30 ნოემბერს დასრულდება.  როგორც კომპანიაში განმარტავენ, პროგრამის ყოველი დღე დატვირთულია სხვადასხვა საკითხის განხილვებითა, თუ ღონისძიებებით, რომლებიც მიმართულია A.P. Moller-Maersk ჯგუფის ღირებულებებისა და სამუშაო მიდგომების გაცნობის, განხილვისა და გათავისებისაკენ.
”რამდენიმეკვირიანი თეორიული კურსის შემდეგ, რომელიც ძირითადად ორგანიზაციული და მმართველობითი უნარების გამომუშავება - განმტკიცებას ემსახურება, პროგრამით გათვალისწინებულია მონაწილეების ჩართულობა სხვადასხვა დეპარტამენტის საქმიანობაში, რაც მათ საშუალებას მისცემს უკეთ გაეცნონ ამა თუ იმ სამსახურის მუშაობის სპეციფიკას და მიიღონ გააზრებული კარიერული გადაწყვეტილება”, - განაცხადეს ფოთის საზღვაო ნავსადგურის მფლობელ კომპანიაში.
მათივე თქმით, აღნიშნული ინიციატივა ხელს შეუწყობს კომპანიის სამომავლო გეგმის განხორციელებასა და საზოგადოების განვითარებას. პროგრამის ფარგლებში, წარმატებული ტალანტების აღმოჩენის კუთხით გათვალისწინებულია თანამშრომლობა საქართველოს წამყვან სასწავლო დაწესებულებებთან. შეგახსენებთ, „ეიპიემ ტერმინალსმა“საქართველოში ყველაზე დიდი ნავსადგური - „ფოთის საზღვაო ნავსადგური“ 2011 წლის აპრილში შეისყიდა. [post_title] => სტაჟირებას აგინაზღაურებენ - ფოთის პორტში ახალი პროექტი დაიწყო [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => stadjirebas-aginazghaureben-fotis-portshi-akhali-proeqti-daiwyo [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-08-22 14:12:42 [post_modified_gmt] => 2017-08-22 10:12:42 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=155722 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 154657 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-08-17 15:30:17 [post_date_gmt] => 2017-08-17 11:30:17 [post_content] =>

ანაკლიამდე ახალი გზის და სარკინიგზო მაგისტრალის მშენებლობა 2018 წლის მეორე ნახევარში უნდა დაიწყოს, - ამის შესახებ პირველ არხს ინფრასტრუქტურის მინისტრმა, ზურაბ ალავიძემ განუცხადა.

შესაბამისი ვალდებულება სახელმწიფოს ანაკლიის პორტის მშენებლობასთან დაკავშირებით აქვს. ალავიძის ინფორმაციით, აქტიურ ფაზაშია შესაბამისი პროექტების შემუშავება.

იგეგმება 18-კილომეტრიანი სარკინიგზო მონაკვეთის მშენებლობა. რკინიგზის ხელმძღვანელი მამუკა ბახტაძე შარშან აცხადებდა, რომ პროექტის ღირებულება 100 მილიონ დოლარს გადააჭარბებს.

ანაკლიის პორტის მშენებლობის დაწყებას „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმი“ წლის ბოლოს გეგმავს. სამუშაოს პირველი ეტაპი 2020 წელს უნდა დასრულდეს

  [post_title] => 2018 წელს ანაკლიამდე ახალი გზისა და რკინიგზის მშენებლობა უნდა დაიწყოს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 2018-wels-anakliamde-akhali-gzisa-da-rkinigzis-mshenebloba-unda-daiwyos [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-08-17 15:30:33 [post_modified_gmt] => 2017-08-17 11:30:33 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=154657 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 155725 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-08-22 14:24:26 [post_date_gmt] => 2017-08-22 10:24:26 [post_content] => 2018 წლის პირველი იანვრიდან ფოთის პორტში შესვლას მხოლოდ ტექნიკური სტანდარტების შესაბამისი ავტომობილები შეძლებენ. პორტის მფლობელი კომპანია „ეიპიემ ტერმინალსის“ ინფორმაციით, შესასვლელებში მოხდება სატვირთო ავტომობილების ვიზუალური დათვალიერება და ნავსადგურში დაშვების უფლება მხოლოდ დადგენილი ტექნიკური სტანდარტების შესაბამის ავტომანქანებს მიენიჭება. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, ახალი რეგულაცია ფოთის საზღვაო ნავსადგურში რამდენიმე შეხვედრის შედეგად მიიღეს. კომპანიის ინფორმაციით, შეხვედრებში ჩართული იყო რამდენიმე მხარე- მათ შორის, ლოჯისტიკური, სატრანსპორტო კომპანიები, საზღვაო ხაზებისა და ადგილობრივი ხელისუფლების წარმომადგენლები. 
,,ეიპიემ ტერმინალსში” ამბობენ, რომ აღნიშნული გადაწყვეტილების მიღება, უსაფრთხეობის კუთხით ცნობიერების ამაღლებას უკავშირდება, რაც ,,ეიპიემ ტერმინალსის“ უმთავრესი მიზანია. ”მიმდინარე წლის მაისში ფოთის საზღვაო ნავსადგური გაეროს გლობალური საგზაო უსაფრთხოების მეოთხე კვირეულში ჩაერთო. კვირეულის ფარგლებში სატვირთო ავტომანქანების მძღოლებისთვის ტრენინგები 10 მაისს დაიწყო. დღემდე  სწავლება 1378-მა მძღოლმა გაიარა და მათ შესაბამისი სერტიფიკატები გადაეცათ”- განმარტავენ ,,ეიპიემ ტერმინალსში”.
კომპანიის ცნობითვე, 2017 წლის 6 თვის განმავლობაში ფოთის საზღვაო ნავსადგურმა 3 მილიონ 213 ათასი ტონა ტვირთი გადაამუშავა, რაც 2016 წლის მონაცემებთან შედარებით 400,000-ით ანუ 14,2%-ით მეტია. მათივე ცნობით, წინა წელთან შედარებით 10,6%-ით გაიზარდა საკონტეინერო გადაზიდვები. 144,900 TEU კონტეინერი გადამუშავდა 2017 წლის პირველ ნახევარში, ხოლო 131,000 TEU 2016 წლის პირველ ნახევარში. ცნობისთვის, 2011 წლის აპრილში, „ეიპიემ ტერმინალსმა“ შეისყიდა საქართველოში ყველაზე დიდი ნავსადგური - „ფოთის საზღვაო ნავსადგური“ რომელსაც მრავალმიზნობრივი დანიშნულება აქვს. ნავსადგურში სულ 15 ნავმისადგომია, სადაც ხდება ყველანაირი სატვირთო მომსახურების, მათ შორის რო-რო სერვისის განხორციელება. ნავმისადგომების მთლიანი სიგრძე შეადგენს 2,900 მეტრს, სადაც 20-ზე მეტი საპორტო ამწეა განლაგებული. სათავეში მოსვლის დღიდან, „ეიპიემ ტერმინალსმა“ უზრუნველყო 80 მილიონ დოლარზე მეტი ინვესტიციის განხორციელება მოძველებული საპორტო ინფრასტრუქტურის, საბაჟო ცენტრის, სარკინიგზო და საავტომობილო გზების და სერვისის განახლების მიზნით. [post_title] => ფოთის პორტში შესვლას მხოლოდ ტექნიკური სტანდარტების შესაბამისი ავტომობილები შეძლებენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => fotis-portshi-shesvlas-mkholod-teqnikuri-standartebis-shesabamisi-avtomobilebi-shedzleben [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-08-22 14:25:10 [post_modified_gmt] => 2017-08-22 10:25:10 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=155725 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 31 [max_num_pages] => 11 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 0552026780ab9ae1d414fc6bde624c06 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები