არავითარი ფუფუნება – ექსკურსია მარკ ცუკერბერგის სახლში

პოპულარული

არავითარი ფუფუნება – ექსკურსია მარკ ცუკერბერგის სახლში

ბევრი დარწმუნებულია, რომ მარკ ცუკერბერგი – პლანეტის ერთ-ერთი უმდიდრესი ადამიანი, სხვა შეძლებულების მსგავსად ფუფუნებაში უნდა ცხოვრობდეს, თუმცა სინამდვილეში, Facebook-ის შემქმნელი საკმაოდ მოკრძალებულად ცხოვრობს.

 

სულ ცოტა ხნის წინ ცუკერბერგმა სოციალურ ქსელში ვიდეორგოლი გამოაქვეყნა და ახალი გამოგონება – ჭკვიანი სახლი „ჯარვისი“ წარმოადგინა.

ხელოვნურ ინტელექტზე საუბრისას, მარკმა ერთგვარი ექსკურსია მოაწყო საკუთარ სახლში.

მილიარდერ ცუკერბერგის მინიმალისტურ სტილში გადაწყვეტილი, საოცრად მოკრძალებულია სახლი რადიკალურად განსხვავდება დონალდ ტრამპის გადატვირთული აპარტამენტებისგან.

არავითარი ფუფუნება, მხოლოდ ყველაზე აუცილებელი!

კალიფორნიის პატარა ქალაქ პალო-ალტოში, მარკი ოჯახთან ერთად ცხოვრობს. სახლი 7 მლნ. დოლარად შეიძინა, ინტერიერი კი, თითქმის პირვანდელ მდგომარეობაში შეინარჩუნა.

მარკმა და პრისცილამ უარი თქვეს ფუფუნებით ცხოვრებაზე და სახელი ფილანტროპიით გაითქვეს. წყვილი ფულს არა მდიდრული ნივთების შეძენაზე, არამედ ქველმოქმედებაში ხარჯავს.

2010 წელს ცუკერბერგი მილიარდერ უორენ ბაფეტის და ბილ გეიტსის საქველმოქმედო კომპანიას  „წყალობის ფიცი“ შეუერთდა.

წყვილი 45 მლნ. დოლარის – Facebook-ის აქციების 99 %-ის ქველმოქმედებაში დახარჯვას გეგმავს.

უზარმაზარი ქონების მიუხედავად, მსოფლიოს ყველაზე ახალგაზრდა მილიარდერმა შეძლო სამართლიანობის, პატიოსნების შენარჩუნება და ბევრი სხვა შეძლებული ადამიანის მსგავსად არ აღმოჩნდა საკუთარი სიმდიდრის ტყვეობაში.

ახალი ამბები / მსოფლიო /

|

12 სექტემბერი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => mark-cukerbergi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 160286
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => mark-cukerbergi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 160286
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 1896
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => mark-cukerbergi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => mark-cukerbergi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (160286) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1896)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 245806
                    [post_author] => 26
                    [post_date] => 2018-05-23 10:47:28
                    [post_date_gmt] => 2018-05-23 06:47:28
                    [post_content] => Facebook-ში პოლიტიკური რეკლამების განთავსებისთვის ახალი რეგულაცებია. ამის შესახებ CNN წერს. როგორც ირკვევა, ამერიკის შეერთებულ შტატებში სოციალურ ქსელ Facebook-ის მომხმარებლებს პოლიტიკური შინაარსის ინფორმაციის გავრცელებისას სოციალური უსაფრთხოების ნომრებსა და პირადობის დამადასტურებელ დოკუმენტებს მოსთხოვენ.

Facebook-ის დამფუძნებელმა, მარკ ცუკერბერგმა „Cambridge Analitica“-ს სკანდალთან დაკავშირებით, ევროპარლამენტარების კითხვებს უპასუხა. მან ბოდიში მოუხადა ევროპელ მომხარებლებს მათი მონაცემების უკანონო გამოყენებისათვის, პირობა დადო რომ დაიცავს პერსონალური მონაცემების დაცვის შესახებ ევროკავშირის რეგლამენტს და ასევე ახსენა „რუსული ჩარევა".

Cambridge Analytica აგროვებდა Facebook-ის მომხმარებლების მონაცემებს იმისთვის, რომ ისინი პოლიტიკურ რეკლამაში გამოეყენებინა. ბოლო მონაცემებით, კომპანიამ ხელში ჩაიგდო ინფორმაცია სოცქსელის 87 მილიონ მომხმარებელზე. მანამდე, ცუკერბერგმა სოცქსელში ინფორმაციის გაჟონვასთან დაკავშირებით ბრალი აღიარა; მან მომხმარებლებისთვის ბოდიშის მოხდის მიზნით, ბრიტანულ გაზეთებში რეკლამა გამოისყიდა.

2017 წლის შემოდგომაზე, Facebook-მა გამოაქვეყნა ანგარიში იმის შესახებ, რომ გამოავლინა და დაბლოკა „ინტერნეტ-კვლევების სააგენტოს“ (რუსული „ტროლების ფაბრიკა“) ექაუნთები, რომელსაც შეეძლო აშშ-ის საპრეზიდენტო არჩევნებზე გავლენის მოხდენა. სოცქსელის მონაცემებით, „ტროლების ფაბრიკის“ პოსტები ამერიკული პოლიტიკის შესახებ ნახა Facebook-ის 126-მა მილიონმა მომხმარებელმა.
                    [post_title] => Facebook-ში პოლიტიკური რეკლამების განთავსებისთვის ახალი რეგულაცებია
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => facebook-shi-politikuri-reklamebis-gantavsebistvis-akhali-regulacebia
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-05-23 10:47:28
                    [post_modified_gmt] => 2018-05-23 06:47:28
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=245806
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 242365
                    [post_author] => 22
                    [post_date] => 2018-05-15 12:07:01
                    [post_date_gmt] => 2018-05-15 08:07:01
                    [post_content] => Facebook-მა 200-ზე მეტი აპლიკაცია დროებით დაბლოკა. სოციალური ქსელის მენეჯმენტში განმარტავენ, რომ ამჟამად სპეციალისტები სწავლობენ, ხომ არ ირღვევა აღნიშნული აპლიკაციებით მომხმარებელთა უფლებები.

საუბარია აპლიკაციებზე, რომლებმაც სავარაუდოდ, მომხმარებელთა პირადი ინფორმაცია მიითვისეს. აღნიშნული ნაბიჯი მას შემდეგ გადაიდგა, რაც მარკ ცუკერბერგმა განაცხადა, რომ სოციალური ქსელის თანამშრომლები ყველა პროგრამის და აპლიკაციის შესწავლას აპირებენ, რომლებსაც 2014 წლამდე მნიშვნელოვან ინფორმაციაზე ჰქონდათ წვდომა.

2014 წლიდან Facebook-მა პირად მონაცემებთან წვდომა შეზღუდა. მანამდე, Facebook-ის გარშემო სკანდალი აგორდა. ამის მიზეზი კი, ბრიტანული კომპანია Cambridge Analytica იყო, რომელმაც სოციალური ქსელის 87 მილიონი მომხმარებლის მონაცემები ბოროტად გამოიყენა.

Facebook-ში განაცხადეს, რომ ამჟამად სპეციალისტები კიდევ ათასობით აპლიკაციას იკვლევენ, ხოლო მომხმარებლებს, რომელთა პირად მონაცემებს შესაძლოა, საფრთხე შეექმნას, წინასწარ გააფრთხილებენ.
                    [post_title] => Facebook-მა 200-ზე მეტი აპლიკაცია დროებით დაბლოკა
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => facebook-ma-200-ze-meti-aplikacia-droebit-dabloka
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-05-15 12:07:01
                    [post_modified_gmt] => 2018-05-15 08:07:01
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=242365
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 237780
                    [post_author] => 21
                    [post_date] => 2018-05-02 10:30:22
                    [post_date_gmt] => 2018-05-02 06:30:22
                    [post_content] => Facebook-ი დაწყვილებისა და გაცნობის ფუნქციას ამატებს. ამ სიახლის საშუალებით მომხმარებელს პარტნიორის მოძებნა შეეძლება.

სოციალური ქსელის დამფუძნებლის, მარკ ცუკერბერგის, თქმით, აქამდე არსებული მსგავსი გაცნობის აპლიკაციებისგან განსხვავებით, Facebook-ის მიზანი ნამდვილი, ხანგრძლივი ურთიერთობების შექმნა იქნება. ამის მისაღწევად კი სოციალურ ქსელში მარტოხელად (single) მონიშნულ ადამიანებს მსგავსების ნიშნით დააკავშირებს.

კანდიდატები იქნებიან მეგობრების სიის მიღმა და მომხმარებლის მეგობრები გაცნობის ანკეტას ვერ ნახავენ.

ცუკერბერგის თქმით, ეს სიახლე მომხმარებელს Facebook-ზე უფრო დიდხანს ამყოფებს, რითაც ქსელის კონკურენტუნარიანობა კიდევ უფრო გაიზრდება.

სოციალური ქსელის ეს ფუნქცია რამდენიმე თვეში ამუშავდება. მარკ ცუკერბერგის ამ განცხადების შემდეგ ონლაინ-გაცნობის სერვისის Tinder-ის აქციები 18%-ით დაეცა.
                    [post_title] => Facebook-ი დაწყვილებისა და გაცნობის ფუნქციას ამატებს
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => facebook-i-dawyvilebisa-da-gacnobis-funqcias-amatebs
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-05-02 10:30:22
                    [post_modified_gmt] => 2018-05-02 06:30:22
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=237780
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

        )

    [post_count] => 3
    [current_post] => -1
    [in_the_loop] => 
    [post] => WP_Post Object
        (
            [ID] => 245806
            [post_author] => 26
            [post_date] => 2018-05-23 10:47:28
            [post_date_gmt] => 2018-05-23 06:47:28
            [post_content] => Facebook-ში პოლიტიკური რეკლამების განთავსებისთვის ახალი რეგულაცებია. ამის შესახებ CNN წერს. როგორც ირკვევა, ამერიკის შეერთებულ შტატებში სოციალურ ქსელ Facebook-ის მომხმარებლებს პოლიტიკური შინაარსის ინფორმაციის გავრცელებისას სოციალური უსაფრთხოების ნომრებსა და პირადობის დამადასტურებელ დოკუმენტებს მოსთხოვენ.

Facebook-ის დამფუძნებელმა, მარკ ცუკერბერგმა „Cambridge Analitica“-ს სკანდალთან დაკავშირებით, ევროპარლამენტარების კითხვებს უპასუხა. მან ბოდიში მოუხადა ევროპელ მომხარებლებს მათი მონაცემების უკანონო გამოყენებისათვის, პირობა დადო რომ დაიცავს პერსონალური მონაცემების დაცვის შესახებ ევროკავშირის რეგლამენტს და ასევე ახსენა „რუსული ჩარევა".

Cambridge Analytica აგროვებდა Facebook-ის მომხმარებლების მონაცემებს იმისთვის, რომ ისინი პოლიტიკურ რეკლამაში გამოეყენებინა. ბოლო მონაცემებით, კომპანიამ ხელში ჩაიგდო ინფორმაცია სოცქსელის 87 მილიონ მომხმარებელზე. მანამდე, ცუკერბერგმა სოცქსელში ინფორმაციის გაჟონვასთან დაკავშირებით ბრალი აღიარა; მან მომხმარებლებისთვის ბოდიშის მოხდის მიზნით, ბრიტანულ გაზეთებში რეკლამა გამოისყიდა.

2017 წლის შემოდგომაზე, Facebook-მა გამოაქვეყნა ანგარიში იმის შესახებ, რომ გამოავლინა და დაბლოკა „ინტერნეტ-კვლევების სააგენტოს“ (რუსული „ტროლების ფაბრიკა“) ექაუნთები, რომელსაც შეეძლო აშშ-ის საპრეზიდენტო არჩევნებზე გავლენის მოხდენა. სოცქსელის მონაცემებით, „ტროლების ფაბრიკის“ პოსტები ამერიკული პოლიტიკის შესახებ ნახა Facebook-ის 126-მა მილიონმა მომხმარებელმა.
            [post_title] => Facebook-ში პოლიტიკური რეკლამების განთავსებისთვის ახალი რეგულაცებია
            [post_excerpt] => 
            [post_status] => publish
            [comment_status] => closed
            [ping_status] => closed
            [post_password] => 
            [post_name] => facebook-shi-politikuri-reklamebis-gantavsebistvis-akhali-regulacebia
            [to_ping] => 
            [pinged] => 
            [post_modified] => 2018-05-23 10:47:28
            [post_modified_gmt] => 2018-05-23 06:47:28
            [post_content_filtered] => 
            [post_parent] => 0
            [guid] => http://fortuna.ge/?p=245806
            [menu_order] => 0
            [post_type] => post
            [post_mime_type] => 
            [comment_count] => 0
            [filter] => raw
        )

    [comment_count] => 0
    [current_comment] => -1
    [found_posts] => 35
    [max_num_pages] => 12
    [max_num_comment_pages] => 0
    [is_single] => 
    [is_preview] => 
    [is_page] => 
    [is_archive] => 1
    [is_date] => 
    [is_year] => 
    [is_month] => 
    [is_day] => 
    [is_time] => 
    [is_author] => 
    [is_category] => 
    [is_tag] => 1
    [is_tax] => 
    [is_search] => 
    [is_feed] => 
    [is_comment_feed] => 
    [is_trackback] => 
    [is_home] => 
    [is_404] => 
    [is_embed] => 
    [is_paged] => 
    [is_admin] => 
    [is_attachment] => 
    [is_singular] => 
    [is_robots] => 
    [is_posts_page] => 
    [is_post_type_archive] => 
    [query_vars_hash:WP_Query:private] => d5ee0d68f172c8f090694dcdec45dc0d
    [query_vars_changed:WP_Query:private] => 
    [thumbnails_cached] => 
    [stopwords:WP_Query:private] => 
    [compat_fields:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => query_vars_hash
            [1] => query_vars_changed
        )

    [compat_methods:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => init_query_flags
            [1] => parse_tax_query
        )

)

მსგავსი სიახლეები