არომატი რომაული შეგრძნებებით მაცდური ქალბატონებისთვის – ეს Goldea The Roman Night-ია

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

არომატი რომაული შეგრძნებებით მაცდური ქალბატონებისთვის – ეს Goldea The Roman Night-ია

კლასიკური და  თანამედროვე, ღამის რომაული შეგრძნებებით სავსე არომატი, – ეს  არის BVLGARI Goldea The Roman Night, რომელიც პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” საკუთარ მომხმარებელს წარუდგინა.

ახალი სუნამო, რომელიც ჯადოქარმა პარფიუმერმა, ესპანელმა ალბერტო მორილასმა შექმნა, მისი სარეკლამო სახე კი სუპერ პოპულარული მოდელი –ბელა ჰადიდია, უკვე საქართველოშია!

როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ განუცხადა, BVLGARI-ის ახალი არომატი Goldea-ს ხაზიდანაა.

”სრულიად ახალი ერა, აღტაცება და აღფრთოვანება მსოფლიოში, ეს გახლავთ BVLGARI-ის კიდევ ერთი ხაზი პარფიუმერიაში – Goldea, მითიური სახელით, ისეთივე მითიური, როგორიც გახლავთ თავად BVLGARI. Goldea-ს ხაზის შთაგონების წყარო ეგვიპტის ქალღმერთი კლეოპატრაა, რომელიც იყენებს არომატს, როგორც ელექსირს გარშემომყოფთა მოსაჯადოვებლად. Goldea-ს ფლაკონის დიზაინში გამოყენებულია გველის სიმბოლო serpenti. გველი წარმოადგენს მისტიურ ტოტემურ რეპტილიას, რომელიც თავისი ტყავით ეხვევა Goldea-ს კოლექციის ფლაკონის ყელს”, – აღნიშნა შამუგიამ.

მისივე ინფორმაციით, The Roman Night-ს სწორედ ამ მაცდური პარფიუმერული ხაზიდანაა და წარმოადგენს ახალგაზრდულ არომატს და არამარტო. Goldea The Roman Night შექმნილია თვალისმომჭრელი და მაცდური ქალბატონებისთვის.  

”არომატის კონცეფცია გადმოსცემს სიხარულს, ეიფორიას. ეს არის ფუფუნების ზეიმი, რომელიც ახალ შეგრძნებებს აღძრავს. მომაჯადოვებელია მისი ფლაკონიც, რომელიც შავ ფერშია გადაწყვეტილი. რაც შეეხება შემადგენლობას, არომატი საოცარ ინგრედიენტებს შეიცავს, ესენია: ჟასმინი, ტუბეროზა და თუთა. თუთა, აქამდე არასდროს გამოუყენებიათ პარფიუმერიაში”, – განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.

მისივე თქმით, როცა კლასიკა და თანამედროვეობა ერთმანეთს ერწყმის, მაშინვე ყველას გვახსენდება ბრენდი BVLGARI, მისი ჩანთები, საათები, სათვალეები, უნიკალური ნივთები და რაც მთავარია, პარფიუმერია, რომელიც BVLGARI-ის სახლის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ნაწილია.

 

BVLGARI-ის შესახებ

სავაჭრო სახლის, Bvlgari–ს ისტორია შორეული წარსულიდან იწყება. აღსანიშნვია, რომ ბრენდის ქმნილებებში მუდამ იგრძნობა ძველი იტალიის შეუდარებლი ტრადიციები. ეს ბრენდი გასაოცრად უხამებს ერთმანეთს თანამედროვეობასა და კონსერვატიულობას. სწორედ ამის დამსახურებაა, რომ ბრენდის ქმნილებების არევა სხვა მარკის ნივთებში შეუძლებელია.

აღსანიშნვაია, რომ ბრენდი თავის ნაწარმში მხოლოდ ძვირფას ლითონებსა და ქვებს, ასევე ნახევრადძვირფას ქვებს იყენებს. ისინი მუდამ გეომეტრიულ ფიგურებს გამოსახავენ და შეუდარებელ ფერთა გამას ქმნიან. ამასთან, ამა თუ იმ ქვეყნის სამეფო ოჯახების რელიქვიაში, შესაძლოა, ისეთი ნივთების პოვნა, რომლებიც უძველეს დროში ამ ბრენდის მიერ იყო შექმნილი.

ცნობისთვის, BVLGARI-ს პირველი მაღაზია რომში 1905 წელს გაიხსნა, დღეს კი კომპანია 250-ამდე ფილიალს ფლობს მსოფლიოს მასშტაბით.

არაერთი ცნობილი ადამიანი ატარებდა და დღემდე ატარებს  BVLGARI-ის სამკაულს. განსაკუთრებული აღნიშვნის ღირსია ელიზაბეტ ტეილორი, ქალი ლეგენდა, რომელმაც როგორც ამბობენ, ერთადერთი იტალიური სიტყვა იცოდა და ეს იყო სიტყვა: BVLGARI… მისი გულის გზა გადიოდა მხოლოდ და მხოლოდ BVLGARI-ის სამკაულებზე და მას ჰქონდა მსოფლიოში ყველაზე ძვირადღირებული კოლექცია BVLGARI-ის სამკაულების.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

2 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => khatia-shamugia
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => bvlgari
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 182990
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => khatia-shamugia
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => bvlgari
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 182990
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 330
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => khatia-shamugia
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => bvlgari
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => khatia-shamugia
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => bvlgari
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (182990) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (10511,330,939,7122)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 303315
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-11-06 20:46:31
                    [post_date_gmt] => 2018-11-06 16:46:31
                    [post_content] => ახალი არომატი, რომელიც უსაზღვრო სამყაროს სიმბოლოა, მისი ინსპირაციის წყარო კი ემანსიპირებული გოგონაა. CARVEN-ის 2018 წლის არომატი, სახელწოდებით DANS MA BULLE უკვე საქართველოშია.

„ისი-პარის“ ერთგულ მომხმარებელს მისი შეძენა დღეიდან, სრულიად საქართველოს მასშტაბით, კომპანიის მაღაზიათა ქსელში შეუძლია.

როგორც „ფორტუნას”„ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, CARVEN-იძალიან საინტერესო ფრანგული ბრენდია, რომლის წარმატების ისტორიაც 1945 წლიდან იღებს სათავეს.

„მადამ კარვენი გახლავთ ქალბატონი, რომელიც ქმნიდა სამოსს ძალიან გამხდარი, სიფრიფანა გოგონებისთვის. როგორც  ცნობილია, მაშინ ასეთი გოგონები მოდის მსოფლიო სტანდარტებს ვერ აკმაყოფილებდნენ და მათ უწევდათ სამოსის გადაკეთება და საკუთარ ტანზე მორგება. სწორედ ამიტომაც, მადამ კარვენმა პირველმა იზრუნა მსოფლიოში ასეთი გოგონებისთვის და ძალიან მალევე გაითქვა სახელი. დღეს ბრენდი CARVEN-ი მონო ბუტიკებით არის წარმოდგენილი მთელს ევროპაში და არა მარტო ევროპაში. აღნიშნული ბრენდის მიმდევრები თავის დროზე გახლდნენ: ედით პიაფი და სხვას ცნობილი ადამიანები, საქართველოში კი მას აქტიურად მოიხმარდა ვერიკო ანჯაფარიძე.

[gallery columns="4" link="file" ids="303317,303318,303319,303320"]

რაც შეეხება CARVEN -ის მოდის სახლს, ეს არის ხელმისაწვდომი მოდა, რომელიც 1945 წლიდან 1993 წლამდე იყო, შემდეგ უკვე 2009 წელს მოხდა CARVEN -ის მოდის სახლის დაბრუნება დიდ მსოფლიო მოდაში, 2016 წლიდან ახალი ერა იწყება, ხოლო 2017 წელი - ეს არის მნიშვნელოვანი გარდატეხის პერიოდი CARVEN -ისთვის.

CARVEN -ი ძალიან ქალური ბრენდია. მისი სამოსი არის მკვეთრი, ხარისხიანი და წელმისაწვდომი. ეს სამოსი თითოეულ თქვენგანს თავდაჯერებულობას სძენს.

CARVEN  -ის მომხმარებელი გახლავთ ძალიან გაბედული ქალბატონი, რომელმაც ზუსტად იცის, რომ უნდა გარისკოს. ეს ქალბატონი არის თავგადასავლების მოყვარული და უყვარს საკუთარი წესების დაწესება“, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ.

https://www.youtube.com/watch?v=djQ98lWwypQ

რაც შეეხება CARVEN-ის ბრენდს პარფიუმერიის ნაწილში - ბრენდის პირველი არომატი, რომელიც მადამ კარვენმა 1945-იან წლებში შექმნა, ეს არის სუნამო Ma Griffe-ი, რომელიც თითოეული ჩვენგანის ბებიის საყვარელი სუნამო იყო.

„მგონი, სწორედ Ma Griffe-ით შემოვიდა ფრანგული პარფიუმერია საქართველოში. რაც შეეხება, 2018 წელს და ახალ არომატს - ეს არის ძალიან საინტერესო წელი CARVEN  -ის მოდის სახლისთვის.

სუნამოს კონცეფციას წარმოადგენს ემანსიპირებული გოგონა, რომელიც მოგზაურობს და მოგზაურობიდან აღმოჩენებს აკეთებს. ახალი არომატი უსაზღვრო სამყაროს სიმბოლოა. ის სამი ცნობილი პარფიუმერის კოლაბორაციის შედეგია. ჯადოსნური სითხე მომაჯადოებელ, ჰაეროვან ბოთლშია მოთავსებული“, - განმარტა „ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ.

[gallery columns="4" link="file" ids="303321,303322,303323,303324"]

მისივე ინფორმაციით, სუნამო, სახელწოდებით DANS MA BULLE ძალიან გაჯერებულია ინგრედიენტებით.
  1. გრილი და შუშხუნა ზედა ნოტები, რომლებიც ლიჩის და ვარდის ესენციითაა გაჯერებული, ასევე მანდარინი, ფორთოხალი და პეონი.
  2. ყვავილოვანი და ქალური გულის ნოტები: დაშაქრული ნუშის აკორდით, ჰელიოტროპი და ჟასმინი.
  3. ხოლო მგრძნობიარე და მაცდუნებელი საბაზისო ნოტა, რომელიც ბოლომდე გრჩებათ და მთელი დღის განმავლობაში გაგყვებათ: ეს ვანილი, სანდალოზი და ფაჩული გახლავთ.
[post_title] => სუნამო მოგზაური გოგონებისთვის - „ისი-პარიმ ” CARVEN-ის ახალი არომატი წარადგინა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sunamo-mogzauri-gogonebistvis-isi-parim-carven-is-akhali-aromati-waradgina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-11-06 20:46:31 [post_modified_gmt] => 2018-11-06 16:46:31 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=303315 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 301544 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-11-01 13:46:38 [post_date_gmt] => 2018-11-01 09:46:38 [post_content] => ენერგიის ახალი დოზა იმისთთვის, რომ გაბედულად ვიმოქმედოთ და გავძლიერდეთ. სუნამო, რომელიც ახალგაზრდა, კომუნიკაბელური, ელეგანტური და თანამედროვე ქალისთვის შეიქმნა - უკვე საქართველოშია. პარფიუმერულმა კომპანიამ „ისი-პარი” ქართველ მომხმარებელს ბრენდ ZADING&VOLTAIRE-ის ახალი სუნამო წარუდგინა, სახელწოდებით GIRLS CAN DO ANYTHING. როგორც „ფორტუნას”„ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, ახალი სუნამოს შეძენა მომხმარებელს დღეიდან უკვე „ისი-პარის” ყველა ფილიალში, სრულიად საქართველოს მასშტაბით შეუძლია. სუნამო სამნაირ შეფუთვაშია – 30, 50 და 90 მილილიტრიან შეფუთვებში. „ქალი, რომელიც ამ სუნამოს იპკურებს არის მარად ახალგაზრდა, კომუნიკაბელური, ელეგანტური და თანამედროვე. იგი დამოუკიდებელი და მუდამ თავდაჯერებულია. თავისუფალია იქ, სადაც არ ელიან მის თავისუფლებას, თამამად ირგებს ბაიკერის ქურთუკს აბრეშუმის კაბაზე. ეს არის ფუჟერული სურნელი, მამაკაცური გავლენით და საოცრად ქალური დასასრულით”, - ამბობს ხატია შამუგია და დასძენს, რომ ეს სიტყვები სუნამოს მთავარ პარფიუმერს Quentin Bisch-ს ეკუთვნის. აღსანიშნავია, რომ ბრენდმა ZADING&VOLTAIRE 2017 წელს წარმოგვიდგინა მოდების ჩვენება, რომელმაც მთელს მსოფლიოს გაუგზავნა ნათელი და ძლიერი მესიჯი: GIRLS CAN DO ANYTHING. სწორედ ეს სლოგანი გახდა სახელი გამორჩეული სიძლიერის, რომელიც ნათლად გამოხატავს ბრენდის ღირებულებებს და ახალი სუნამოს კონცეფციასაც. [gallery columns="4" link="file" ids="301600,301601,301602,301603"] რაც შეეხება ახალი სუნამოს არომატს: ეს არის მუშკისებრ-მერქნოვანი-ფუჟერული არომატი. სურნელი სავსეა კონტრასტებით: ნათელი და ნაზი, მხურვალე და თბილი. არომატში ვხვდებით მკვეთრი ამბროქსანის გადაჭარბებულ დოზას, ასევე თამამი და დელიკატური მსხლის და ტონკაბინის შერწყმას. ინტენსიური ვანილის სურნელი კი გამდიდრებულია მუშკით. ახალი ფუჟერული არომატი ასევე შეიცავს მუხის ხავსის და სურნელოვანი ვარდის აკორდებს, ალდეჰიდური შლეიფით...
როგორც „ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ამბობს, მრავალფეროვანი და პროვოკაციული სურნელი ასევე აერთიანებს ბერგამოტრის, ფორთოხლის ყვავილისა და სანდალოზის განუმეორებელ კომბინაციას.
ZADING&VOLTAIRE -ის ეს არომატი განასახიერებს ქალურობის ახალ, თავისუფალ და გაბედულ სტილს, გათავისუფლდი სტანდარტული აზროვნებისგან, იყავი დამოუკიდებელი საკუთარ არჩევანში, შეხედულებებსა და ქმედებაში. თავისუფლება მიანიჭე საკუთარ გონებას და სხეულს, დაარღვიე დაკანონებული წესები. გაიმრავალფეროვნე გამოცდილებები, მამაკაცური სიძლიერისა და იდეალური ქალურობის შერწყმით”, - აღნიშნავს ხატია შამუგია. https://www.youtube.com/watch?v=TnB1aI5-bEA მისივე თქმით, ZADING&VOLTAIRE-ის ეს სუნამო არის ფემინიზმის ახალი ტალღა, რომელიც ყველაფერს ცვლის- ეს არის სასიამოვნო და ამაღელვებელი რევოლუცია, თამამი, მღელვარე და განუმეორებელი კონტრასტებით. და ბოლოს, სუნამოს ფლაკონი: იუმორის, ოპტიმიზმის, ენერგიისა და ქალურობის კონცენტრატი მოთავსებულია კრისტალურ ფლაკონში. ფლაკონის დიზაინი მოდის წყლის ბოთლის შთაგონებისგან, რომელსაც მოდების ჩვენების განმავლობაში სტუმრებს სთავაზობდნენ. ძვირფასი მეტალის თავსახური კი გამოხატავს ვინტაჟური მანქანის აქსესუარს. https://www.youtube.com/watch?v=CUae_TpDKa8 [post_title] => დაარღვიე დაკანონებული წესები - GIRLS CAN DO ANYTHING უკვე საქართველოშია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => daarghvie-dakanonebuli-wesebi-girls-can-do-anything-ukve-saqartveloshia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-11-01 13:51:11 [post_modified_gmt] => 2018-11-01 09:51:11 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=301544 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 294441 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-10-11 17:04:30 [post_date_gmt] => 2018-10-11 13:04:30 [post_content] => HUGO  BOSS თავისი მაცდური არომატის, BOSS  THE  SCENT-ის ახალი კამპანიით გვახსენებს, თუ რა ძალა აქვს სუნამოს თანამედროვე, ციფრული ეპოქის სამყაროში. 2018 წლის შემოდგომაზე HUGO BOSS კიდევ ორ ახალ არომატს გვთავაზობს  SCENT–ის კოლექციიდან, განახლებული კამპანიით სუნამოს ახალ სახეებთან ერთად. ახალი არომატების შეძენა მომხმარებელს უკვე შეუძლია პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ Voulez-Vous-ში. ცდუნების მემკვიდრეობა HUGO BOSS–მა ცდუნების მისეული განსაზღვრება პირველად 2015 წელს წარმოგვიდგინა BOSS THE  SCENT–ის  სუნამოს  სახით. ეს იყო BOSS THE SCENT–ის კოლექციის პირველი არომატი, რომელიც შეიქმნა მამაკაცისთვის – Boss The Scent for him Eau de Toilette. ამ არომატის წარმატების შემდგომ 2016 წელს გამოვიდა მისი მეწყვილე, არომატი ქალბატონისთვის Boss The Scent for her Eau de Parfum. 2017 წელს HUGO BOSS–მა ორი ახალი არომატი შემოგვთავაზა, კლასიკური არომატების უფრო ინტენსიური ვერსიები - Boss The Scent intense for him და Boss The Scent intense for her. 2018 წლის თებერვალში გამოდის BOSS THE SCENT–ის ლიმიტირებული გამოშვება – Boss The Scent Parfum edition–ის მამაკაცის და ქალბატონის არომატები, ხოლო 2018 წლის აპრილში ქალის კლასიკური არომატის უფრო მსუბუქი ვერსია – Boss The Scent for her Eau de Toilette. 2018 წლის შემოდგომაზე HUGO BOSS კიდევ ორ ახალ არომატს გვთავაზობს  SCENT–ის კოლექციიდან, განახლებული კამპანიით სუნამოს ახალ სახეებთან ერთად.  HUGO BOSS–ის მტკიცებით ნამდვილი ცდუნება ყოველთვის ორმხრივია.თავიდან ყველაფერი იწყება დაახლოების მარტივი ქმედებით და თანდათან გადაიზრდება მიზიდულობაში, რომელიც ნელნელა ავლენს თავის მაცდუნებელ ძალას. სურნელის ზეგავლენითა და  ინტენსიურობით ღვივდება ორმხრივი  მიზიდულობა. BOSS THE SCENT-ის სუნამოს მომაჯადოებელი ძალა არ სცნობს საზღვრებს და აღვიძებს ჩვენში დაუძლეველ სურვილს გვქონდეს ურთიერთობა რეალურ სამყაროში. BOSS THE SCENT–ის ახალი კამპანია კამპანიას  აცოცხლებენ  BOSS THE SCENT–ის ახალი სახეები: მსახიობი  ჯეიმი დორნანი და მოდელი ბირგიტ კოსი. დრეიკ დორემუსის კლიპში წყვილი მოირგებს BOSS–ის მამაკაცისა და ქალის როლებს, რომლებიც  განიცდიან მოზღვავებულ გრძნობებს. BOSS THE SCENT–ის სურნელით გამოწვეული ცდუნების შემდეგ, ისინიიწყებენ  ურთიერთობას  ვირტუალური  რეალობის  მიღმა. მათ შორის ძლიერი ფიზიკური  მიზიდულობაა.  BOSS  THE  SCENT–ის  არომატი  მოქმედებს  როგორც დამაკავშირებელი  ხიდი ვირტუალურ და რეალურ სამყაროებს შორის. ეს კამპანია იწვევს მომხმარებლებს, რომ მოშორდენ ეკრანებს და განიცადონ რეალური   შეგრძენებები რეალურ სამყაროში. [gallery columns="4" link="file" ids="294443,294444,294447,294446"] ორი ახალი, მაცდური სუნამო 2018  წლის  შემოდგომაზე HUGO BOSS ორ ახალ სუნამოს გვთავაზობს BOSS THE SCENT–ის კოლექციიდან  –  Boss The Scent Private Accord for him და BossThe Scent Private Accord for her. ორივე არომატის საბაზისო ნოტაა მოხალული კაკაო. პარფიუმერმა  ბრუნო  ჯოვანოვიჩმა  BOSS THE SCENT Private Accord–ის მამაკაცის სუნამო კაკაოსთან ერთად დახვეწილი მოკას არომატით გაამდიდრა. ჯანჯაფილის და ეგზოტიკური მანინკას ხილის დახვეწილ ნოტებთან ერთად ცდუნება უფრო მარტივია. ძვირფასი მუქი ქარვისფერი სითხე მოთავსებულია ყავისფერ, მეტალის თავსახურიან ფლაკონში. პარფიუმერ ლუიზ ტერნერის მიერექმნილი BOSS THE SCENT Private Accord–ის ქალის სურნელში იგრძნობა ტკბილი მანდარინისა და მომაჯადოვებელი ოსმანტუსის ყვავილის  ნოტები, რომელსაც ამდიდრებს კაკაოს მოხალული მარცვლები და შეუდარებელ შარმს მატებს სუნამოს. სუნამო  წარმოდგენილია  შუშის  ფლაკონში, ელეგანტური ქარვისფერი გრადაციით. მამაკაცის  არომატი  –  Boss The Scent Private Accord for him Eau de Toilette წარმოდგენილია 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში. ქალბატონის  არომატი  –  Boss The Scent Private Accord for her Eau de Parfum წარმოდგენილია 30 მლ, 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში. [post_title] => ორი ახალი, მაცდური სუნამო HUGO BOSS -ისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ori-akhali-macduri-sunamo-hugo-boss-isgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-10-11 17:05:53 [post_modified_gmt] => 2018-10-11 13:05:53 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=294441 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 303315 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-11-06 20:46:31 [post_date_gmt] => 2018-11-06 16:46:31 [post_content] => ახალი არომატი, რომელიც უსაზღვრო სამყაროს სიმბოლოა, მისი ინსპირაციის წყარო კი ემანსიპირებული გოგონაა. CARVEN-ის 2018 წლის არომატი, სახელწოდებით DANS MA BULLE უკვე საქართველოშია. „ისი-პარის“ ერთგულ მომხმარებელს მისი შეძენა დღეიდან, სრულიად საქართველოს მასშტაბით, კომპანიის მაღაზიათა ქსელში შეუძლია. როგორც „ფორტუნას”„ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, CARVEN-იძალიან საინტერესო ფრანგული ბრენდია, რომლის წარმატების ისტორიაც 1945 წლიდან იღებს სათავეს. „მადამ კარვენი გახლავთ ქალბატონი, რომელიც ქმნიდა სამოსს ძალიან გამხდარი, სიფრიფანა გოგონებისთვის. როგორც  ცნობილია, მაშინ ასეთი გოგონები მოდის მსოფლიო სტანდარტებს ვერ აკმაყოფილებდნენ და მათ უწევდათ სამოსის გადაკეთება და საკუთარ ტანზე მორგება. სწორედ ამიტომაც, მადამ კარვენმა პირველმა იზრუნა მსოფლიოში ასეთი გოგონებისთვის და ძალიან მალევე გაითქვა სახელი. დღეს ბრენდი CARVEN-ი მონო ბუტიკებით არის წარმოდგენილი მთელს ევროპაში და არა მარტო ევროპაში. აღნიშნული ბრენდის მიმდევრები თავის დროზე გახლდნენ: ედით პიაფი და სხვას ცნობილი ადამიანები, საქართველოში კი მას აქტიურად მოიხმარდა ვერიკო ანჯაფარიძე. [gallery columns="4" link="file" ids="303317,303318,303319,303320"] რაც შეეხება CARVEN -ის მოდის სახლს, ეს არის ხელმისაწვდომი მოდა, რომელიც 1945 წლიდან 1993 წლამდე იყო, შემდეგ უკვე 2009 წელს მოხდა CARVEN -ის მოდის სახლის დაბრუნება დიდ მსოფლიო მოდაში, 2016 წლიდან ახალი ერა იწყება, ხოლო 2017 წელი - ეს არის მნიშვნელოვანი გარდატეხის პერიოდი CARVEN -ისთვის. CARVEN -ი ძალიან ქალური ბრენდია. მისი სამოსი არის მკვეთრი, ხარისხიანი და წელმისაწვდომი. ეს სამოსი თითოეულ თქვენგანს თავდაჯერებულობას სძენს. CARVEN  -ის მომხმარებელი გახლავთ ძალიან გაბედული ქალბატონი, რომელმაც ზუსტად იცის, რომ უნდა გარისკოს. ეს ქალბატონი არის თავგადასავლების მოყვარული და უყვარს საკუთარი წესების დაწესება“, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ. https://www.youtube.com/watch?v=djQ98lWwypQ რაც შეეხება CARVEN-ის ბრენდს პარფიუმერიის ნაწილში - ბრენდის პირველი არომატი, რომელიც მადამ კარვენმა 1945-იან წლებში შექმნა, ეს არის სუნამო Ma Griffe-ი, რომელიც თითოეული ჩვენგანის ბებიის საყვარელი სუნამო იყო. „მგონი, სწორედ Ma Griffe-ით შემოვიდა ფრანგული პარფიუმერია საქართველოში. რაც შეეხება, 2018 წელს და ახალ არომატს - ეს არის ძალიან საინტერესო წელი CARVEN  -ის მოდის სახლისთვის. სუნამოს კონცეფციას წარმოადგენს ემანსიპირებული გოგონა, რომელიც მოგზაურობს და მოგზაურობიდან აღმოჩენებს აკეთებს. ახალი არომატი უსაზღვრო სამყაროს სიმბოლოა. ის სამი ცნობილი პარფიუმერის კოლაბორაციის შედეგია. ჯადოსნური სითხე მომაჯადოებელ, ჰაეროვან ბოთლშია მოთავსებული“, - განმარტა „ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ. [gallery columns="4" link="file" ids="303321,303322,303323,303324"] მისივე ინფორმაციით, სუნამო, სახელწოდებით DANS MA BULLE ძალიან გაჯერებულია ინგრედიენტებით.
  1. გრილი და შუშხუნა ზედა ნოტები, რომლებიც ლიჩის და ვარდის ესენციითაა გაჯერებული, ასევე მანდარინი, ფორთოხალი და პეონი.
  2. ყვავილოვანი და ქალური გულის ნოტები: დაშაქრული ნუშის აკორდით, ჰელიოტროპი და ჟასმინი.
  3. ხოლო მგრძნობიარე და მაცდუნებელი საბაზისო ნოტა, რომელიც ბოლომდე გრჩებათ და მთელი დღის განმავლობაში გაგყვებათ: ეს ვანილი, სანდალოზი და ფაჩული გახლავთ.
[post_title] => სუნამო მოგზაური გოგონებისთვის - „ისი-პარიმ ” CARVEN-ის ახალი არომატი წარადგინა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sunamo-mogzauri-gogonebistvis-isi-parim-carven-is-akhali-aromati-waradgina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-11-06 20:46:31 [post_modified_gmt] => 2018-11-06 16:46:31 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=303315 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 57 [max_num_pages] => 19 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 81204f81dfc2e483e5f18b6923be0891 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები