არომატი რომაული შეგრძნებებით მაცდური ქალბატონებისთვის – ეს Goldea The Roman Night-ია | Radio Fortuna - ოფიციალური ვებგვერდი

არომატი რომაული შეგრძნებებით მაცდური ქალბატონებისთვის – ეს Goldea The Roman Night-ია

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

არომატი რომაული შეგრძნებებით მაცდური ქალბატონებისთვის – ეს Goldea The Roman Night-ია

კლასიკური და  თანამედროვე, ღამის რომაული შეგრძნებებით სავსე არომატი, – ეს  არის BVLGARI Goldea The Roman Night, რომელიც პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” საკუთარ მომხმარებელს წარუდგინა.

ახალი სუნამო, რომელიც ჯადოქარმა პარფიუმერმა, ესპანელმა ალბერტო მორილასმა შექმნა, მისი სარეკლამო სახე კი სუპერ პოპულარული მოდელი –ბელა ჰადიდია, უკვე საქართველოშია!

როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ განუცხადა, BVLGARI-ის ახალი არომატი Goldea-ს ხაზიდანაა.

”სრულიად ახალი ერა, აღტაცება და აღფრთოვანება მსოფლიოში, ეს გახლავთ BVLGARI-ის კიდევ ერთი ხაზი პარფიუმერიაში – Goldea, მითიური სახელით, ისეთივე მითიური, როგორიც გახლავთ თავად BVLGARI. Goldea-ს ხაზის შთაგონების წყარო ეგვიპტის ქალღმერთი კლეოპატრაა, რომელიც იყენებს არომატს, როგორც ელექსირს გარშემომყოფთა მოსაჯადოვებლად. Goldea-ს ფლაკონის დიზაინში გამოყენებულია გველის სიმბოლო serpenti. გველი წარმოადგენს მისტიურ ტოტემურ რეპტილიას, რომელიც თავისი ტყავით ეხვევა Goldea-ს კოლექციის ფლაკონის ყელს”, – აღნიშნა შამუგიამ.

მისივე ინფორმაციით, The Roman Night-ს სწორედ ამ მაცდური პარფიუმერული ხაზიდანაა და წარმოადგენს ახალგაზრდულ არომატს და არამარტო. Goldea The Roman Night შექმნილია თვალისმომჭრელი და მაცდური ქალბატონებისთვის.  

”არომატის კონცეფცია გადმოსცემს სიხარულს, ეიფორიას. ეს არის ფუფუნების ზეიმი, რომელიც ახალ შეგრძნებებს აღძრავს. მომაჯადოვებელია მისი ფლაკონიც, რომელიც შავ ფერშია გადაწყვეტილი. რაც შეეხება შემადგენლობას, არომატი საოცარ ინგრედიენტებს შეიცავს, ესენია: ჟასმინი, ტუბეროზა და თუთა. თუთა, აქამდე არასდროს გამოუყენებიათ პარფიუმერიაში”, – განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.

მისივე თქმით, როცა კლასიკა და თანამედროვეობა ერთმანეთს ერწყმის, მაშინვე ყველას გვახსენდება ბრენდი BVLGARI, მისი ჩანთები, საათები, სათვალეები, უნიკალური ნივთები და რაც მთავარია, პარფიუმერია, რომელიც BVLGARI-ის სახლის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ნაწილია.

 

BVLGARI-ის შესახებ

სავაჭრო სახლის, Bvlgari–ს ისტორია შორეული წარსულიდან იწყება. აღსანიშნვია, რომ ბრენდის ქმნილებებში მუდამ იგრძნობა ძველი იტალიის შეუდარებლი ტრადიციები. ეს ბრენდი გასაოცრად უხამებს ერთმანეთს თანამედროვეობასა და კონსერვატიულობას. სწორედ ამის დამსახურებაა, რომ ბრენდის ქმნილებების არევა სხვა მარკის ნივთებში შეუძლებელია.

აღსანიშნვაია, რომ ბრენდი თავის ნაწარმში მხოლოდ ძვირფას ლითონებსა და ქვებს, ასევე ნახევრადძვირფას ქვებს იყენებს. ისინი მუდამ გეომეტრიულ ფიგურებს გამოსახავენ და შეუდარებელ ფერთა გამას ქმნიან. ამასთან, ამა თუ იმ ქვეყნის სამეფო ოჯახების რელიქვიაში, შესაძლოა, ისეთი ნივთების პოვნა, რომლებიც უძველეს დროში ამ ბრენდის მიერ იყო შექმნილი.

ცნობისთვის, BVLGARI-ს პირველი მაღაზია რომში 1905 წელს გაიხსნა, დღეს კი კომპანია 250-ამდე ფილიალს ფლობს მსოფლიოს მასშტაბით.

არაერთი ცნობილი ადამიანი ატარებდა და დღემდე ატარებს  BVLGARI-ის სამკაულს. განსაკუთრებული აღნიშვნის ღირსია ელიზაბეტ ტეილორი, ქალი ლეგენდა, რომელმაც როგორც ამბობენ, ერთადერთი იტალიური სიტყვა იცოდა და ეს იყო სიტყვა: BVLGARI… მისი გულის გზა გადიოდა მხოლოდ და მხოლოდ BVLGARI-ის სამკაულებზე და მას ჰქონდა მსოფლიოში ყველაზე ძვირადღირებული კოლექცია BVLGARI-ის სამკაულების.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

2 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => khatia-shamugia
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => bvlgari
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 182990
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => khatia-shamugia
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => bvlgari
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 182990
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 330
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => khatia-shamugia
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => bvlgari
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => khatia-shamugia
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => bvlgari
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (182990) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (10511,330,939,7122)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 263750
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-07-09 16:43:25
                    [post_date_gmt] => 2018-07-09 12:43:25
                    [post_content] => იპოვე შენი სურნელი - ჟურნალ „ბომონდის" ორგანიზებით, თბილისში „არომა ბუტიკი" გაიხსნა. ობიექტი აღმაშენებლის 76 ნომერში მდებარეობს და აქ მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს, საკუთარი სურნელი აღმოაჩინოს.

კომპანიის მთავარ მიზანს წარმოადგენს ქართველი და საქართველოში სტუმრად მყოფი მომხმარებლისთვის მსოფლიოს ბუტიკებში წარმოდგენილი საუკეთესო ბრენდების შეთავაზება.

L'Arome Boutique-ი ორიენტირებულია როგორც მაღალ ხარისხზე, ასევე ევროპული ბაზრებისთვის მიღებულ ფასებზე.

[gallery columns="4" link="file" ids="263753,263754,263755,263756"]

„ერთმა სურნელმა რამდენი მოგონება შეიძლება გააღვიძოს. სუნამო კულტურის ნაწილი უფროა, ვიდრე ცხოვრების. კარგ სურნელს შეუძლია ადამიანზე დიდი ზეგავლენა მოახდინოს. იმისათვის, რომ იყოთ გამორჩეული „არომა ბუტიკი“ ის ადგილია, სადაც თქვენს კუთვნილ სურნელს აღმოაჩენთ. ეს არის სელექტიური პარფიუმის, ნიშური სუნამოების მაღაზიათა ქსელი, სადაც თავმოყრილია საუკეთესო პარფიუმერების მიერ შექმნილი სუნამოები”, - აცხადებენ კომპანიაში.

https://www.youtube.com/watch?v=4HzWaUnrwlM&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=VdtCwcrZR3A
                    [post_title] => იპოვე შენი სურნელი - აღმაშენებელზე L'Arome Boutique გაიხსნა
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => ipove-sheni-surneli-aghmashenebelze-larome-boutique-gaikhsna
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-07-09 18:01:38
                    [post_modified_gmt] => 2018-07-09 14:01:38
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=263750
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 237695
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-05-01 19:13:35
                    [post_date_gmt] => 2018-05-01 15:13:35
                    [post_content] => ბრენდი, რომელიც მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე დინამიური, ყველაზე ”ლუქსი” და ყველაზე მოდურია, ის წითელი ხალიჩის მოწინავე ბრენდია და მას VERSACE ჰქვია. სწორედ ამ ძალიან ცნობილი, იტალიური ბრენდის ახალი სუნამო წარუდგინა ქართველ მომხმარებელს პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი”.

სუნამო სახელწოდებით Pour Femme DYLAN BLUE - ქალბატონებისთვის შეიქმნა და როგორც უკვე გითხარით, ის VERSACE-ს ეკუთვნის.
VERSACE-ს პარფიუმერია ბაზარზე 80-იან წლებში გამოჩნდა. 1981 წელი იყო სწორედ ის წელი, როცა VERSACE-ს პარფიუმერიამ მსოფლიოს თავბრუ დაახვია.
”რაც შეეხება დღევანდელ სიახლეს - ეს არის ძალიან მიმზიდველი ფლაკონი, რომელსაც ჰქვია VERSACE Pour Femme DYLAN BLUE ქალბატონებისთვის. ზუსტად წელიწად-ნახევრის წინ გამოვიდა DYLAN BLUE მამაკაცებისთვის, რომლის ხაზიც იმდენად წარმატებული აღმოჩნდა, რომ გადაწყდა შეექმნათ ამ მომაჯადოვებელი მამაკაცისთვის თავბრუდამხვევი მეორე ნახევარი და შეიქმნა კიდევაც იგივე სახელით -VERSACE Pour Femme DYLAN BLUE ქალბატონებისთვის”, - განუცხადა ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ. მისივე თქმით, ახალი სუნამოს შეძენა მომხმარებელს ”ისი-პარის” ყველა ფილიალში უკვე დღეიდან შეუძლია. https://www.youtube.com/watch?v=LcYAYehR1zo ”VERSACE Pour Femme DYLAN BLUE ქალბატონებისთვის არის არომატი, რომლის კონცეფციაც გახლავთ უნიკალურობა, მგრძნობელობა და ელეგანტურობა. არომატი ყვავილოვან-ხილოვან-მერქნოვან არომატთა ოჯახს განეკუთვნება. უნიკალურობას ქმნის შავი მოცხარისა და მწვანე ვაშლის კომბინაცია, ძალას ამ ყოველივეს ანიჭებს თანამედროვე თაიგულში ყვავილები, რომლებიც ყინულოვან ფანტაზიაში ველური ყვავილისგან დაწურულ ელექსირად, გასაოცარი ვუალით გარდაიქმნებიან. მგრძნობელობა და ელეგანტურობა კი, რომელიც ყველა ქალს სჭირდება - ეს გახლავთ საბაზო მერქნოვანი ნოტები, რომლებიც უნიკალურ კოქტეილად გარდაიქმნებიან. გუნდრუკი და თეთრი მერქანი, მუშკი, ფაჩული - დამატყვევებელი, მგრძნობიარე და ამაღელვებელი არომატის მთავარი ინგრედიენტი გახლავთ. რაც შეეხება შეფუთვას, ეს გახლავთ ხმელთაშუა ზღვასავით სუფთა, ინტენსიური, ღრმა და მგრძნობიარე ლურჯი ფერის, ოქროს დეტალებით გაფორმებული და რა თქმა უნდა, მედუზას გამოსახულებით, რომელიც არის VERSACE-ს მთავარი ხელწერა”, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ. [gallery columns="4" link="file" ids="237705,237706,237707,237708"] როგორც ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ამბობს, სუნამოს პარფიუმერი ძალიან ცნობილი პარიფუმერი Calice Becker-ია.
შეგახსენებთ, პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” ქართველ მომხმარებელს სუნამო სახელწოდებით VERSAC DYLAN BLUE მამაკაცებისთვის 2016 წლის დეკემბერში წარუდგინა და ეს არომატი დღემდე დიდი პოპულარობით სარგებლობს. არომატი ძლიერი, სექსუალური, დამოუკიდებელი მამაკაცისთვის შეიქმნა. მამაკაცისთვის, რომელიც სასურველია ყველასთვის – განურჩევლად სქესისა, ასაკისა, სტატუსისა და რა თქმა უნდა, გარემოებისა.
[post_title] => დამატყვევებელი და ამაღელვებელი არომატი წითელი ხალიჩის მოწინავე ბრენდისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => damatyvevebeli-da-amaghelvebeli-aromati-witeli-khalichis-mowinave-brendisgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-02 10:47:33 [post_modified_gmt] => 2018-05-02 06:47:33 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=237695 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 226218 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-03-23 15:25:14 [post_date_gmt] => 2018-03-23 11:25:14 [post_content] => პარფიუმერული კომპანია ”ისი-პარი” ქართულ ბაზარზე საქმიანობის 23 წლის იუბილეს აღნიშნავს. კომპანია 29 მარტს, სწორედ 23 წლის ხდება და ამ დღესთან დაკავშირებით, მომხმარებელს განსაკუთრებულ სიახლეებს სთავაზობს.
კომპანიის მიერ განვლილ 23 წელზე ”ფორტუნა” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელს, ხატია შამუგიას ესაუბრა.
”ალბათ, 23 წელი ძალიან მნიშვნელოვანი თარიღია ქართულ ბიზნესსივრცეში, მითუმეტეს პარფიუმერული მიმართულებით. ყველაფერი კი დაიწყო 1995 წლის 29 მარტს ერთი პატარა მაღაზიით, რომელიც რუსთაველის გამზირზე მდებარეობდა. მოგეხსენებათ, როგორი მძიმე და ბნელი იყო 90-იანი  წლები ჩვენი ქვეყნისთვის. ამიტომ, კომპანიის მესვეურებმა გადაწყვიტეს, რაიმე ნათელი შეეთავაზებინათ ქალბატონებისთვის. სწორედ ასე გაჩნდა იდეა ”ისი-პარის” დაარსების. მე ხშირად ვამბობ ხოლმე, რომ ევროპა პირველად ჩვენით შემოიჭრა საქართველოში, ჯერ კიდევ 90-იან წლებში. მას შემდეგ გავიდა 23 წელი. დღეს ”ისი-პარის” ქსელში 21 მაღაზიაა გაერთიანებული. ჩვენ წარმოდგენილები ვართ არამარტო დედაქალაქაში, არამედ რეგიონებშიც, კერძოდ: ქუთაისში, ბათუმში, ფოთსა და რუსთავში. ვფიქრობთ, ქსელის კიდევ უფრო გაფართოებას და მიმდინარე წელს ფილიალების გახსნას თელავსა და ზუგდიდში. გარდა ამისა, სიახლეები გვექნება ახალი პროდუქციისა და ბრენდების თვალსაზრისითაც. ამ დროისთვის 140-ზე მეტი დასახელების ბრენდს წარმოვადგენთ საქართველოში და  ამ კუთხით, ისევ და ისევ პირველები ვართ ქართულ პარფიუმერულ ბაზარზე. ამ ბრენდების რიცხვი სამომავლოდ კიდევ უფრო გაიზრდება. დღევანდელ მსოფლიოში პარფიუმერულ ბაზარზე კონკურენცია უკვე ძალიან დიდია, ამიტომ, ბრენდები მუდმივად ცდილობენ, რაიმე სიახლე წარმოუდგინონ საკუთარ მომხმარებელს. შესაბამისად, სიახლეები მუდმივად გვაქვს ჩვენც”, - აღნიშნა შამუგიამ. მისივე თქმით, იუბილესთან დაკავშირებით, ერთი კვირის განმავლობაში ”ისი-პარიში” თითქმის ყველა დასახელების პროდუქტზე ფასდაკლების აქცია გავრცელდება.
”გვაქვს დაბადების დღის კვირეული, რომელიც დღეს ანუ 23 მარტს დავიწყეთ, იმიტომ რომ 23 წლის ვხდებით და 29-ამდე გრძელდება, იმიტომ რომ 29 მარტს დავიბადეთ”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე ინფორმაციით, სწორედ 23 მარტიდან 29 მარტის ჩათვლით, ”ისი-პარი” მომხმარებელს სთავაზობს 23%-40%-იან ფასდაკლებას თითქმის ყველა პროდუქტზე, ხოლო 29 მარტს მათ ელით საჩუქრები შენაძენის მიხედვით. [post_title] => დღეიდან ”ისი-პარი” ფასდაკლების აქციას იწყებს - კომპანია იუბილეს აღნიშნავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => dgheidan-isi-pari-fasdaklebis-aqcias-iwyebs-kompania-iubiles-aghnishnavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-23 16:55:57 [post_modified_gmt] => 2018-03-23 12:55:57 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=226218 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 263750 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-07-09 16:43:25 [post_date_gmt] => 2018-07-09 12:43:25 [post_content] => იპოვე შენი სურნელი - ჟურნალ „ბომონდის" ორგანიზებით, თბილისში „არომა ბუტიკი" გაიხსნა. ობიექტი აღმაშენებლის 76 ნომერში მდებარეობს და აქ მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს, საკუთარი სურნელი აღმოაჩინოს. კომპანიის მთავარ მიზანს წარმოადგენს ქართველი და საქართველოში სტუმრად მყოფი მომხმარებლისთვის მსოფლიოს ბუტიკებში წარმოდგენილი საუკეთესო ბრენდების შეთავაზება. L'Arome Boutique-ი ორიენტირებულია როგორც მაღალ ხარისხზე, ასევე ევროპული ბაზრებისთვის მიღებულ ფასებზე. [gallery columns="4" link="file" ids="263753,263754,263755,263756"] „ერთმა სურნელმა რამდენი მოგონება შეიძლება გააღვიძოს. სუნამო კულტურის ნაწილი უფროა, ვიდრე ცხოვრების. კარგ სურნელს შეუძლია ადამიანზე დიდი ზეგავლენა მოახდინოს. იმისათვის, რომ იყოთ გამორჩეული „არომა ბუტიკი“ ის ადგილია, სადაც თქვენს კუთვნილ სურნელს აღმოაჩენთ. ეს არის სელექტიური პარფიუმის, ნიშური სუნამოების მაღაზიათა ქსელი, სადაც თავმოყრილია საუკეთესო პარფიუმერების მიერ შექმნილი სუნამოები”, - აცხადებენ კომპანიაში. https://www.youtube.com/watch?v=4HzWaUnrwlM&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=VdtCwcrZR3A [post_title] => იპოვე შენი სურნელი - აღმაშენებელზე L'Arome Boutique გაიხსნა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ipove-sheni-surneli-aghmashenebelze-larome-boutique-gaikhsna [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-09 18:01:38 [post_modified_gmt] => 2018-07-09 14:01:38 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=263750 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 53 [max_num_pages] => 18 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 81204f81dfc2e483e5f18b6923be0891 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები