არომატი რომაული შეგრძნებებით მაცდური ქალბატონებისთვის – ეს Goldea The Roman Night-ია

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

არომატი რომაული შეგრძნებებით მაცდური ქალბატონებისთვის – ეს Goldea The Roman Night-ია

კლასიკური და  თანამედროვე, ღამის რომაული შეგრძნებებით სავსე არომატი, – ეს  არის BVLGARI Goldea The Roman Night, რომელიც პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” საკუთარ მომხმარებელს წარუდგინა.

ახალი სუნამო, რომელიც ჯადოქარმა პარფიუმერმა, ესპანელმა ალბერტო მორილასმა შექმნა, მისი სარეკლამო სახე კი სუპერ პოპულარული მოდელი –ბელა ჰადიდია, უკვე საქართველოშია!

როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ განუცხადა, BVLGARI-ის ახალი არომატი Goldea-ს ხაზიდანაა.

”სრულიად ახალი ერა, აღტაცება და აღფრთოვანება მსოფლიოში, ეს გახლავთ BVLGARI-ის კიდევ ერთი ხაზი პარფიუმერიაში – Goldea, მითიური სახელით, ისეთივე მითიური, როგორიც გახლავთ თავად BVLGARI. Goldea-ს ხაზის შთაგონების წყარო ეგვიპტის ქალღმერთი კლეოპატრაა, რომელიც იყენებს არომატს, როგორც ელექსირს გარშემომყოფთა მოსაჯადოვებლად. Goldea-ს ფლაკონის დიზაინში გამოყენებულია გველის სიმბოლო serpenti. გველი წარმოადგენს მისტიურ ტოტემურ რეპტილიას, რომელიც თავისი ტყავით ეხვევა Goldea-ს კოლექციის ფლაკონის ყელს”, – აღნიშნა შამუგიამ.

მისივე ინფორმაციით, The Roman Night-ს სწორედ ამ მაცდური პარფიუმერული ხაზიდანაა და წარმოადგენს ახალგაზრდულ არომატს და არამარტო. Goldea The Roman Night შექმნილია თვალისმომჭრელი და მაცდური ქალბატონებისთვის.  

”არომატის კონცეფცია გადმოსცემს სიხარულს, ეიფორიას. ეს არის ფუფუნების ზეიმი, რომელიც ახალ შეგრძნებებს აღძრავს. მომაჯადოვებელია მისი ფლაკონიც, რომელიც შავ ფერშია გადაწყვეტილი. რაც შეეხება შემადგენლობას, არომატი საოცარ ინგრედიენტებს შეიცავს, ესენია: ჟასმინი, ტუბეროზა და თუთა. თუთა, აქამდე არასდროს გამოუყენებიათ პარფიუმერიაში”, – განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.

მისივე თქმით, როცა კლასიკა და თანამედროვეობა ერთმანეთს ერწყმის, მაშინვე ყველას გვახსენდება ბრენდი BVLGARI, მისი ჩანთები, საათები, სათვალეები, უნიკალური ნივთები და რაც მთავარია, პარფიუმერია, რომელიც BVLGARI-ის სახლის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ნაწილია.

 

BVLGARI-ის შესახებ

სავაჭრო სახლის, Bvlgari–ს ისტორია შორეული წარსულიდან იწყება. აღსანიშნვია, რომ ბრენდის ქმნილებებში მუდამ იგრძნობა ძველი იტალიის შეუდარებლი ტრადიციები. ეს ბრენდი გასაოცრად უხამებს ერთმანეთს თანამედროვეობასა და კონსერვატიულობას. სწორედ ამის დამსახურებაა, რომ ბრენდის ქმნილებების არევა სხვა მარკის ნივთებში შეუძლებელია.

აღსანიშნვაია, რომ ბრენდი თავის ნაწარმში მხოლოდ ძვირფას ლითონებსა და ქვებს, ასევე ნახევრადძვირფას ქვებს იყენებს. ისინი მუდამ გეომეტრიულ ფიგურებს გამოსახავენ და შეუდარებელ ფერთა გამას ქმნიან. ამასთან, ამა თუ იმ ქვეყნის სამეფო ოჯახების რელიქვიაში, შესაძლოა, ისეთი ნივთების პოვნა, რომლებიც უძველეს დროში ამ ბრენდის მიერ იყო შექმნილი.

ცნობისთვის, BVLGARI-ს პირველი მაღაზია რომში 1905 წელს გაიხსნა, დღეს კი კომპანია 250-ამდე ფილიალს ფლობს მსოფლიოს მასშტაბით.

არაერთი ცნობილი ადამიანი ატარებდა და დღემდე ატარებს  BVLGARI-ის სამკაულს. განსაკუთრებული აღნიშვნის ღირსია ელიზაბეტ ტეილორი, ქალი ლეგენდა, რომელმაც როგორც ამბობენ, ერთადერთი იტალიური სიტყვა იცოდა და ეს იყო სიტყვა: BVLGARI… მისი გულის გზა გადიოდა მხოლოდ და მხოლოდ BVLGARI-ის სამკაულებზე და მას ჰქონდა მსოფლიოში ყველაზე ძვირადღირებული კოლექცია BVLGARI-ის სამკაულების.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

2 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => khatia-shamugia
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => bvlgari
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 182990
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => khatia-shamugia
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => bvlgari
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 182990
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 330
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => khatia-shamugia
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => bvlgari
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => khatia-shamugia
                                    [2] => isi-pari
                                    [3] => bvlgari
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (182990) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (10511,330,939,7122)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 237695
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-05-01 19:13:35
                    [post_date_gmt] => 2018-05-01 15:13:35
                    [post_content] => ბრენდი, რომელიც მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე დინამიური, ყველაზე ”ლუქსი” და ყველაზე მოდურია, ის წითელი ხალიჩის მოწინავე ბრენდია და მას VERSACE ჰქვია. სწორედ ამ ძალიან ცნობილი, იტალიური ბრენდის ახალი სუნამო წარუდგინა ქართველ მომხმარებელს პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი”.

სუნამო სახელწოდებით Pour Femme DYLAN BLUE - ქალბატონებისთვის შეიქმნა და როგორც უკვე გითხარით, ის VERSACE-ს ეკუთვნის.
VERSACE-ს პარფიუმერია ბაზარზე 80-იან წლებში გამოჩნდა. 1981 წელი იყო სწორედ ის წელი, როცა VERSACE-ს პარფიუმერიამ მსოფლიოს თავბრუ დაახვია.
”რაც შეეხება დღევანდელ სიახლეს - ეს არის ძალიან მიმზიდველი ფლაკონი, რომელსაც ჰქვია VERSACE Pour Femme DYLAN BLUE ქალბატონებისთვის. ზუსტად წელიწად-ნახევრის წინ გამოვიდა DYLAN BLUE მამაკაცებისთვის, რომლის ხაზიც იმდენად წარმატებული აღმოჩნდა, რომ გადაწყდა შეექმნათ ამ მომაჯადოვებელი მამაკაცისთვის თავბრუდამხვევი მეორე ნახევარი და შეიქმნა კიდევაც იგივე სახელით -VERSACE Pour Femme DYLAN BLUE ქალბატონებისთვის”, - განუცხადა ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ. მისივე თქმით, ახალი სუნამოს შეძენა მომხმარებელს ”ისი-პარის” ყველა ფილიალში უკვე დღეიდან შეუძლია. https://www.youtube.com/watch?v=LcYAYehR1zo ”VERSACE Pour Femme DYLAN BLUE ქალბატონებისთვის არის არომატი, რომლის კონცეფციაც გახლავთ უნიკალურობა, მგრძნობელობა და ელეგანტურობა. არომატი ყვავილოვან-ხილოვან-მერქნოვან არომატთა ოჯახს განეკუთვნება. უნიკალურობას ქმნის შავი მოცხარისა და მწვანე ვაშლის კომბინაცია, ძალას ამ ყოველივეს ანიჭებს თანამედროვე თაიგულში ყვავილები, რომლებიც ყინულოვან ფანტაზიაში ველური ყვავილისგან დაწურულ ელექსირად, გასაოცარი ვუალით გარდაიქმნებიან. მგრძნობელობა და ელეგანტურობა კი, რომელიც ყველა ქალს სჭირდება - ეს გახლავთ საბაზო მერქნოვანი ნოტები, რომლებიც უნიკალურ კოქტეილად გარდაიქმნებიან. გუნდრუკი და თეთრი მერქანი, მუშკი, ფაჩული - დამატყვევებელი, მგრძნობიარე და ამაღელვებელი არომატის მთავარი ინგრედიენტი გახლავთ. რაც შეეხება შეფუთვას, ეს გახლავთ ხმელთაშუა ზღვასავით სუფთა, ინტენსიური, ღრმა და მგრძნობიარე ლურჯი ფერის, ოქროს დეტალებით გაფორმებული და რა თქმა უნდა, მედუზას გამოსახულებით, რომელიც არის VERSACE-ს მთავარი ხელწერა”, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ. [gallery columns="4" link="file" ids="237705,237706,237707,237708"] როგორც ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ამბობს, სუნამოს პარფიუმერი ძალიან ცნობილი პარიფუმერი Calice Becker-ია.
შეგახსენებთ, პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” ქართველ მომხმარებელს სუნამო სახელწოდებით VERSAC DYLAN BLUE მამაკაცებისთვის 2016 წლის დეკემბერში წარუდგინა და ეს არომატი დღემდე დიდი პოპულარობით სარგებლობს. არომატი ძლიერი, სექსუალური, დამოუკიდებელი მამაკაცისთვის შეიქმნა. მამაკაცისთვის, რომელიც სასურველია ყველასთვის – განურჩევლად სქესისა, ასაკისა, სტატუსისა და რა თქმა უნდა, გარემოებისა.
[post_title] => დამატყვევებელი და ამაღელვებელი არომატი წითელი ხალიჩის მოწინავე ბრენდისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => damatyvevebeli-da-amaghelvebeli-aromati-witeli-khalichis-mowinave-brendisgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-02 10:47:33 [post_modified_gmt] => 2018-05-02 06:47:33 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=237695 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 226218 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-03-23 15:25:14 [post_date_gmt] => 2018-03-23 11:25:14 [post_content] => პარფიუმერული კომპანია ”ისი-პარი” ქართულ ბაზარზე საქმიანობის 23 წლის იუბილეს აღნიშნავს. კომპანია 29 მარტს, სწორედ 23 წლის ხდება და ამ დღესთან დაკავშირებით, მომხმარებელს განსაკუთრებულ სიახლეებს სთავაზობს.
კომპანიის მიერ განვლილ 23 წელზე ”ფორტუნა” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელს, ხატია შამუგიას ესაუბრა.
”ალბათ, 23 წელი ძალიან მნიშვნელოვანი თარიღია ქართულ ბიზნესსივრცეში, მითუმეტეს პარფიუმერული მიმართულებით. ყველაფერი კი დაიწყო 1995 წლის 29 მარტს ერთი პატარა მაღაზიით, რომელიც რუსთაველის გამზირზე მდებარეობდა. მოგეხსენებათ, როგორი მძიმე და ბნელი იყო 90-იანი  წლები ჩვენი ქვეყნისთვის. ამიტომ, კომპანიის მესვეურებმა გადაწყვიტეს, რაიმე ნათელი შეეთავაზებინათ ქალბატონებისთვის. სწორედ ასე გაჩნდა იდეა ”ისი-პარის” დაარსების. მე ხშირად ვამბობ ხოლმე, რომ ევროპა პირველად ჩვენით შემოიჭრა საქართველოში, ჯერ კიდევ 90-იან წლებში. მას შემდეგ გავიდა 23 წელი. დღეს ”ისი-პარის” ქსელში 21 მაღაზიაა გაერთიანებული. ჩვენ წარმოდგენილები ვართ არამარტო დედაქალაქაში, არამედ რეგიონებშიც, კერძოდ: ქუთაისში, ბათუმში, ფოთსა და რუსთავში. ვფიქრობთ, ქსელის კიდევ უფრო გაფართოებას და მიმდინარე წელს ფილიალების გახსნას თელავსა და ზუგდიდში. გარდა ამისა, სიახლეები გვექნება ახალი პროდუქციისა და ბრენდების თვალსაზრისითაც. ამ დროისთვის 140-ზე მეტი დასახელების ბრენდს წარმოვადგენთ საქართველოში და  ამ კუთხით, ისევ და ისევ პირველები ვართ ქართულ პარფიუმერულ ბაზარზე. ამ ბრენდების რიცხვი სამომავლოდ კიდევ უფრო გაიზრდება. დღევანდელ მსოფლიოში პარფიუმერულ ბაზარზე კონკურენცია უკვე ძალიან დიდია, ამიტომ, ბრენდები მუდმივად ცდილობენ, რაიმე სიახლე წარმოუდგინონ საკუთარ მომხმარებელს. შესაბამისად, სიახლეები მუდმივად გვაქვს ჩვენც”, - აღნიშნა შამუგიამ. მისივე თქმით, იუბილესთან დაკავშირებით, ერთი კვირის განმავლობაში ”ისი-პარიში” თითქმის ყველა დასახელების პროდუქტზე ფასდაკლების აქცია გავრცელდება.
”გვაქვს დაბადების დღის კვირეული, რომელიც დღეს ანუ 23 მარტს დავიწყეთ, იმიტომ რომ 23 წლის ვხდებით და 29-ამდე გრძელდება, იმიტომ რომ 29 მარტს დავიბადეთ”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე ინფორმაციით, სწორედ 23 მარტიდან 29 მარტის ჩათვლით, ”ისი-პარი” მომხმარებელს სთავაზობს 23%-40%-იან ფასდაკლებას თითქმის ყველა პროდუქტზე, ხოლო 29 მარტს მათ ელით საჩუქრები შენაძენის მიხედვით. [post_title] => დღეიდან ”ისი-პარი” ფასდაკლების აქციას იწყებს - კომპანია იუბილეს აღნიშნავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => dgheidan-isi-pari-fasdaklebis-aqcias-iwyebs-kompania-iubiles-aghnishnavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-23 16:55:57 [post_modified_gmt] => 2018-03-23 12:55:57 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=226218 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 225640 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-03-21 19:36:58 [post_date_gmt] => 2018-03-21 15:36:58 [post_content] => შეჩერებული წამი, სადაც პარფიუმერიის წყალი იბადება - მარილოვან-არომატული აკორდი და მსახლი გაზავებული თაფლში - ეს ყოველივე იმ 2 ახალ არომატს ახასიათებს, რომელიც პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” ქართველ მომხმარებელს წარუდგინა. სუნამოები სახელწოდებით L ́eau d’ ́Issey pure და L'eau majeure d’ ́Issey ქალბატონებისა და მამაკაცებისთვის შეიქმნა და ის ცნობილ დიზაინერს, Issey Miyake-ს ეკუთვნის. Issey Miyake - იაპონელი დიზაინერი, რომელსაც მსოფლიო მოდის კრიტიკოსები მოდის არქიტექტორს უწოდებენ, 1938 წლის 22 აპრილს დაიბადა. მიღებული აქვს უმაღლესი განათლება პარიზის მოდის აკადემიაში. Issey Miyake-ის მოდელები ინსპირაციას იღებს ბუნებიდან, მის თითოეულ მოდელში მუდმივად იგრძნობა არქიტექტურა, მის საოცარ მოდელებს ეთაყვანება მსოფლიო მოდის ინდუსტრია. სწორედ ამ ადამიანს ეკუთვნის ის 2 ახალი არომატი, რომლის შეძენაც ქართველ მომხმარებელს 21 მარტიდან ”ისი-პარის” მაღაზიათა ქსელში შეუძლია. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ განუცხადა, Issey Miyake-ის პარფიუმერია 1992 წელს შეიქმნა და ამ პერიოდიდან დღემდე, ინარჩუნებს წარმატებას. ყოველ 5 წუთში Issey Miyake-ის თითო ფლაკონი იყიდება მსოფლიოში. აღნიშნული ბრენდი არანაკლები პოპულარობით სარგებლობს საქართველოშიც, განსაკუთრებით მამაკაცებში. https://www.youtube.com/watch?v=UaYr02CF1QM ”იქიდან გამომდინარე, რომ ბრენდი Issey Miyake ქართველი მამაკაცების ფავორიტია, მოდი დავიწყოთ სწორედ მამაკაცის ახალი არომატით, ანუ L'eau majeure d’ ́Issey-ით. Issey Miyake -მ მამაკაცის ხაზი ჯერ კიდევ 1994 წელს შექმნა და ეს არომატი, მსოფლიო პარფიუმერების დახმარებით, მუდმივად ახლდება და ვითარდება. მოგეხსენებათ, იაპონელები ყოველ დილას იწყებენ წლით, ამიტომ Issey Miyake-ის ეს ახალი არომატი, ისევე როგორც მისი წინამორბედები, შთაგონებულია ბუნებით და წყლით. სუნამო ასოცირდება მამაკაცის სიძლიერესთან და მისი სათაური - L'eau majeure d’ ́Issey- იშიფრება, როგორც ყველაზე მნიშვნელოვანი, ყველაზე ძლევამოსილი. გამორჩეულია სუნამოს ფლაკონიც. როგორც თავად Issey Miyake ამბობს, დიზაინს აქვს ძალა, გახადოს ნივთი უნივერსალური. შესაბამისად, სუნამოს ფლაკონი არის არქიტექტურული თავისებურებებით გამორჩეული. შეფუთვა კი ვერცხლისფერია. რაც შეეხება სუნამოს შემადგენლობას, მასში ჭარბობს ციტრუსოვანი არომატი. არომატი ნაზავია: ციტრუსის კოქტეილის, მერქნის შემადგენლობისა და მარილოვან-არომატული აკორდის. რაც შეეხება სუნამოს მთავარ პარფიუმერს, ეს არის მსოფლიოში აღიარებული  Orelie Getchar”, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ. [gallery link="file" ids="225647,225648,225649"] მისივე ინფორმაციით, L ́eau d’ ́Issey pure-ის, ანუ Issey Miyake-ის ქალბატონების ახალი სუნამოს ინსპირაციაც წყალია, ისევე როგორც ბუნება და სილამაზე.   ”ზუსტად 25 წელს ზეიმობს Issey Miyake-ის L ́eau d’ ́Issey-ის ხაზი. მისი შექმნა კი პარიზში გადაწყდა, როდესაც ბატონი Issey Miyake საკუთარი ნომრიდან გაჰყურებდა ეიფელის კოშკს, რომელსაც მთვარე დანათოდა. სწორედ აქ გაჩნდა იდეა ამ სუნამოს შექმნის. ეს მოხდა 1992 წელს. 25 წლის შემდეგ, კიდევ ერთხელ ვზეიმოთ ახალი სუნამოს დაბადებას, რომელსაც L ́eau d’ ́Issey pure ჰქვია, ეს არის აღმოსავლური და დასავლური კულტურის ერთობლიობა. სუნამოს სურნელოვანი აგებულება კი ასეთია: მსახლი გაზავებული თაფლში, ტკბილი ვარდი, კრემოვანი სანდალოზის მერქანი - ეს ყველაფერი მოქცეულია მოტკბო, წყლისფერ არომატში. ეს არის ეს არის შეჩერებული წამი, სადაც პარფიუმერიის წყალი იბადება. ბუნების სხივისა და ყვავილების კომბინაცია გახლავთ ამ არომატში. ამიტომ,  L ́eau d’ ́Issey pure ნებისმიერ ქალბატონს დაამშვენებდა”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა. https://www.youtube.com/watch?v=xPih-0TLZpo შეგახსენებთ, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში. კომპანიიის გაყიდვების მაჩვენებელი ყოველწლიურად იზრდება, როგორც ხატია შამუგია ამბობს, კომპანია ”ისი-პარის” გაყიდვები 2017 წელს 2016 წელთან შედარებით, 25%-ით გაიზარდა. კომპანიაში გაყიდვების მაჩვენებლის ზრდას მიმდინარე წელსაც ელიან. [post_title] => შეჩერებული წამი, სადაც პარფიუმერიის წყალი იბადება - ახალი არომატები Issey Miyake-სგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => shecherebuli-wami-sadac-parfiumeriis-wyali-ibadeba-akhali-aromatebi-issey-miyake-sgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-21 19:39:29 [post_modified_gmt] => 2018-03-21 15:39:29 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=225640 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 237695 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-05-01 19:13:35 [post_date_gmt] => 2018-05-01 15:13:35 [post_content] => ბრენდი, რომელიც მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე დინამიური, ყველაზე ”ლუქსი” და ყველაზე მოდურია, ის წითელი ხალიჩის მოწინავე ბრენდია და მას VERSACE ჰქვია. სწორედ ამ ძალიან ცნობილი, იტალიური ბრენდის ახალი სუნამო წარუდგინა ქართველ მომხმარებელს პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი”. სუნამო სახელწოდებით Pour Femme DYLAN BLUE - ქალბატონებისთვის შეიქმნა და როგორც უკვე გითხარით, ის VERSACE-ს ეკუთვნის.
VERSACE-ს პარფიუმერია ბაზარზე 80-იან წლებში გამოჩნდა. 1981 წელი იყო სწორედ ის წელი, როცა VERSACE-ს პარფიუმერიამ მსოფლიოს თავბრუ დაახვია.
”რაც შეეხება დღევანდელ სიახლეს - ეს არის ძალიან მიმზიდველი ფლაკონი, რომელსაც ჰქვია VERSACE Pour Femme DYLAN BLUE ქალბატონებისთვის. ზუსტად წელიწად-ნახევრის წინ გამოვიდა DYLAN BLUE მამაკაცებისთვის, რომლის ხაზიც იმდენად წარმატებული აღმოჩნდა, რომ გადაწყდა შეექმნათ ამ მომაჯადოვებელი მამაკაცისთვის თავბრუდამხვევი მეორე ნახევარი და შეიქმნა კიდევაც იგივე სახელით -VERSACE Pour Femme DYLAN BLUE ქალბატონებისთვის”, - განუცხადა ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ. მისივე თქმით, ახალი სუნამოს შეძენა მომხმარებელს ”ისი-პარის” ყველა ფილიალში უკვე დღეიდან შეუძლია. https://www.youtube.com/watch?v=LcYAYehR1zo ”VERSACE Pour Femme DYLAN BLUE ქალბატონებისთვის არის არომატი, რომლის კონცეფციაც გახლავთ უნიკალურობა, მგრძნობელობა და ელეგანტურობა. არომატი ყვავილოვან-ხილოვან-მერქნოვან არომატთა ოჯახს განეკუთვნება. უნიკალურობას ქმნის შავი მოცხარისა და მწვანე ვაშლის კომბინაცია, ძალას ამ ყოველივეს ანიჭებს თანამედროვე თაიგულში ყვავილები, რომლებიც ყინულოვან ფანტაზიაში ველური ყვავილისგან დაწურულ ელექსირად, გასაოცარი ვუალით გარდაიქმნებიან. მგრძნობელობა და ელეგანტურობა კი, რომელიც ყველა ქალს სჭირდება - ეს გახლავთ საბაზო მერქნოვანი ნოტები, რომლებიც უნიკალურ კოქტეილად გარდაიქმნებიან. გუნდრუკი და თეთრი მერქანი, მუშკი, ფაჩული - დამატყვევებელი, მგრძნობიარე და ამაღელვებელი არომატის მთავარი ინგრედიენტი გახლავთ. რაც შეეხება შეფუთვას, ეს გახლავთ ხმელთაშუა ზღვასავით სუფთა, ინტენსიური, ღრმა და მგრძნობიარე ლურჯი ფერის, ოქროს დეტალებით გაფორმებული და რა თქმა უნდა, მედუზას გამოსახულებით, რომელიც არის VERSACE-ს მთავარი ხელწერა”, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ. [gallery columns="4" link="file" ids="237705,237706,237707,237708"] როგორც ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ამბობს, სუნამოს პარფიუმერი ძალიან ცნობილი პარიფუმერი Calice Becker-ია.
შეგახსენებთ, პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” ქართველ მომხმარებელს სუნამო სახელწოდებით VERSAC DYLAN BLUE მამაკაცებისთვის 2016 წლის დეკემბერში წარუდგინა და ეს არომატი დღემდე დიდი პოპულარობით სარგებლობს. არომატი ძლიერი, სექსუალური, დამოუკიდებელი მამაკაცისთვის შეიქმნა. მამაკაცისთვის, რომელიც სასურველია ყველასთვის – განურჩევლად სქესისა, ასაკისა, სტატუსისა და რა თქმა უნდა, გარემოებისა.
[post_title] => დამატყვევებელი და ამაღელვებელი არომატი წითელი ხალიჩის მოწინავე ბრენდისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => damatyvevebeli-da-amaghelvebeli-aromati-witeli-khalichis-mowinave-brendisgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-02 10:47:33 [post_modified_gmt] => 2018-05-02 06:47:33 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=237695 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 52 [max_num_pages] => 18 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 81204f81dfc2e483e5f18b6923be0891 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები