არომატი, რომელიც არასდროს აგერევათ სხვაში – HERMES-ის ახალი ერა საქართველოშია

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

არომატი, რომელიც არასდროს აგერევათ სხვაში – HERMES-ის ახალი ერა საქართველოშია

კოჭა, თეთრი, მექსიკური ტუბეროზი და სანდალოსის  ხე – ეს ის ძირითადი ინგრედიენტებია, რომლებიც HERMES-ის ახალ სუნამოში იყრის თავს. არომატი თავისუფალი, ცოტა თამამი, არაპროგნოზირებადი, ჯიუტი გოგონებისა და ქალბატონებისთვის უკვე საქართველოშია.

პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” საკუთარ მოხმარებელს Twilly d’Hermès წარუდგინა. სუნამოს პრეზენტაცია საგურამოში, გურამიშვილი მარანში გაიმართა, სადაც მედიის წარმომადგენლებმა HERMES-ის ახალი არომატი ერთად ”დააგემოვნეს”.

როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ განუცხადა, Twilly d’Hermès – ეს არის არომატი თავისუფლების მოყვარული და თამამი ქალბატონებისთვის, რომლებიც მუდამ ახერხებენ შეინარჩუნონ ახალგაზრდული სული. სუნამოს ინსპირაცია HERMES-ის ცნობილი აბრეშუმის ფერადი ვიწრო შარფია.

„Twilly – ეს არის სრულიად ახალი ერა და მიმართულება HERMES-ის პარფიუმერიის ისტორიაში. ახალი არომატი ბრენდის ექსკლუზიურმა პარფიუმერმა, კრისტენ ნაჟელმა შექმნა, რომელიც ”ჰერმესს” 2014 წელს შეუერთდა. Twilly d’Hermès-ის არომატი ზუსტად იზიარებს HERMES-ის ხელწერას და ის არასდროს აგერევათ სხვა არომატში,”- აღნიშნა შამუგიამ.

მისივე ინფორმაციით, არანაკლებ საინტერესოა სუნამოს ფლაკონი. ”არტისტული და ღიმილისმომგვრელი ფლაკონი გამოხატავს ქალურობას, რომელიც ჩვენს თვალწინ იბადება”, – განმარტა შამუგიამ.

როგორც ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ამბობს,  ბრენდი HERMES გამოირჩევა იმითაც, რომ ის შემოქმედებას მოგებაზე მაღლა აყენებს, სწორედ ამიტომაც არის მისი არომატები ყოველთვის გამორჩეული და განსხვავებული.

ხატია შამუგიას თქმით, უახლოეს პერიოდში ”ისი-პარი” მომხმარებელს კიდევ ერთ ახალ არომატს წარუდგენს და ეს არომატი იტალური წარმომავლობის იქნება.

 

HERMES-ის ისტორია

HERMES ფრანგული მაღალი მოდის სახლია, რომელიც 1837 წელს დაარსდა. ბრენდი გარდა პარფიუმერული ხაზისა, გამოირჩევა ჩანთებისა და აქსესუარების წარმოებით. განსაკუთრებით პოპულარულია HERMES -ის ჩანთები, რომლებიც ნებისმიერი ქალბატონის სიყვარულის ობიექტს წარმოადგენს. მსოფლიოში ყველაზე ცნობილი ჩანთა ”ბირკინი” 80-იანი წლების დასაწყისში შეიქმნა. ჯეინ ბირკინი ერთხელ მგზავრობდა Hermès -ის სახლის მეპატრონე ჟან-ლუი დიუმასთან ერთად და მასთან საუბარში დაიჩივლა, რომ ჩანთას Hermès Kelly მოუხერხებელი შესაკრავი ჰქონდა და მასში სამგზავროდ აუცილებელ ნივთებს ვერ ატევდა. ჟან-ლუი დაჰპირდა, რომ სპეციალურად მისთვის შექმნიდა ახალ ჩანთას და მან ეს დაპირება შეასრულა – 1984 წელს გაჩნდა Hermès-ის ლეგენდარული ჩანთა, რომელსაც ჯეინის საპატივცემულოდ დაარქვეს -ბირკინი.

 

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

19 ოქტომბერი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => hermes
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 177300
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => hermes
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 177300
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 939
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => hermes
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => hermes
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (177300) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (939,7122,15834)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 237695
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-05-01 19:13:35
                    [post_date_gmt] => 2018-05-01 15:13:35
                    [post_content] => ბრენდი, რომელიც მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე დინამიური, ყველაზე ”ლუქსი” და ყველაზე მოდურია, ის წითელი ხალიჩის მოწინავე ბრენდია და მას VERSACE ჰქვია. სწორედ ამ ძალიან ცნობილი, იტალიური ბრენდის ახალი სუნამო წარუდგინა ქართველ მომხმარებელს პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი”.

სუნამო სახელწოდებით Pour Femme DYLAN BLUE - ქალბატონებისთვის შეიქმნა და როგორც უკვე გითხარით, ის VERSACE-ს ეკუთვნის.
VERSACE-ს პარფიუმერია ბაზარზე 80-იან წლებში გამოჩნდა. 1981 წელი იყო სწორედ ის წელი, როცა VERSACE-ს პარფიუმერიამ მსოფლიოს თავბრუ დაახვია.
”რაც შეეხება დღევანდელ სიახლეს - ეს არის ძალიან მიმზიდველი ფლაკონი, რომელსაც ჰქვია VERSACE Pour Femme DYLAN BLUE ქალბატონებისთვის. ზუსტად წელიწად-ნახევრის წინ გამოვიდა DYLAN BLUE მამაკაცებისთვის, რომლის ხაზიც იმდენად წარმატებული აღმოჩნდა, რომ გადაწყდა შეექმნათ ამ მომაჯადოვებელი მამაკაცისთვის თავბრუდამხვევი მეორე ნახევარი და შეიქმნა კიდევაც იგივე სახელით -VERSACE Pour Femme DYLAN BLUE ქალბატონებისთვის”, - განუცხადა ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ. მისივე თქმით, ახალი სუნამოს შეძენა მომხმარებელს ”ისი-პარის” ყველა ფილიალში უკვე დღეიდან შეუძლია. https://www.youtube.com/watch?v=LcYAYehR1zo ”VERSACE Pour Femme DYLAN BLUE ქალბატონებისთვის არის არომატი, რომლის კონცეფციაც გახლავთ უნიკალურობა, მგრძნობელობა და ელეგანტურობა. არომატი ყვავილოვან-ხილოვან-მერქნოვან არომატთა ოჯახს განეკუთვნება. უნიკალურობას ქმნის შავი მოცხარისა და მწვანე ვაშლის კომბინაცია, ძალას ამ ყოველივეს ანიჭებს თანამედროვე თაიგულში ყვავილები, რომლებიც ყინულოვან ფანტაზიაში ველური ყვავილისგან დაწურულ ელექსირად, გასაოცარი ვუალით გარდაიქმნებიან. მგრძნობელობა და ელეგანტურობა კი, რომელიც ყველა ქალს სჭირდება - ეს გახლავთ საბაზო მერქნოვანი ნოტები, რომლებიც უნიკალურ კოქტეილად გარდაიქმნებიან. გუნდრუკი და თეთრი მერქანი, მუშკი, ფაჩული - დამატყვევებელი, მგრძნობიარე და ამაღელვებელი არომატის მთავარი ინგრედიენტი გახლავთ. რაც შეეხება შეფუთვას, ეს გახლავთ ხმელთაშუა ზღვასავით სუფთა, ინტენსიური, ღრმა და მგრძნობიარე ლურჯი ფერის, ოქროს დეტალებით გაფორმებული და რა თქმა უნდა, მედუზას გამოსახულებით, რომელიც არის VERSACE-ს მთავარი ხელწერა”, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ. [gallery columns="4" link="file" ids="237705,237706,237707,237708"] როგორც ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ამბობს, სუნამოს პარფიუმერი ძალიან ცნობილი პარიფუმერი Calice Becker-ია.
შეგახსენებთ, პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” ქართველ მომხმარებელს სუნამო სახელწოდებით VERSAC DYLAN BLUE მამაკაცებისთვის 2016 წლის დეკემბერში წარუდგინა და ეს არომატი დღემდე დიდი პოპულარობით სარგებლობს. არომატი ძლიერი, სექსუალური, დამოუკიდებელი მამაკაცისთვის შეიქმნა. მამაკაცისთვის, რომელიც სასურველია ყველასთვის – განურჩევლად სქესისა, ასაკისა, სტატუსისა და რა თქმა უნდა, გარემოებისა.
[post_title] => დამატყვევებელი და ამაღელვებელი არომატი წითელი ხალიჩის მოწინავე ბრენდისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => damatyvevebeli-da-amaghelvebeli-aromati-witeli-khalichis-mowinave-brendisgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-02 10:47:33 [post_modified_gmt] => 2018-05-02 06:47:33 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=237695 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 226218 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-03-23 15:25:14 [post_date_gmt] => 2018-03-23 11:25:14 [post_content] => პარფიუმერული კომპანია ”ისი-პარი” ქართულ ბაზარზე საქმიანობის 23 წლის იუბილეს აღნიშნავს. კომპანია 29 მარტს, სწორედ 23 წლის ხდება და ამ დღესთან დაკავშირებით, მომხმარებელს განსაკუთრებულ სიახლეებს სთავაზობს.
კომპანიის მიერ განვლილ 23 წელზე ”ფორტუნა” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელს, ხატია შამუგიას ესაუბრა.
”ალბათ, 23 წელი ძალიან მნიშვნელოვანი თარიღია ქართულ ბიზნესსივრცეში, მითუმეტეს პარფიუმერული მიმართულებით. ყველაფერი კი დაიწყო 1995 წლის 29 მარტს ერთი პატარა მაღაზიით, რომელიც რუსთაველის გამზირზე მდებარეობდა. მოგეხსენებათ, როგორი მძიმე და ბნელი იყო 90-იანი  წლები ჩვენი ქვეყნისთვის. ამიტომ, კომპანიის მესვეურებმა გადაწყვიტეს, რაიმე ნათელი შეეთავაზებინათ ქალბატონებისთვის. სწორედ ასე გაჩნდა იდეა ”ისი-პარის” დაარსების. მე ხშირად ვამბობ ხოლმე, რომ ევროპა პირველად ჩვენით შემოიჭრა საქართველოში, ჯერ კიდევ 90-იან წლებში. მას შემდეგ გავიდა 23 წელი. დღეს ”ისი-პარის” ქსელში 21 მაღაზიაა გაერთიანებული. ჩვენ წარმოდგენილები ვართ არამარტო დედაქალაქაში, არამედ რეგიონებშიც, კერძოდ: ქუთაისში, ბათუმში, ფოთსა და რუსთავში. ვფიქრობთ, ქსელის კიდევ უფრო გაფართოებას და მიმდინარე წელს ფილიალების გახსნას თელავსა და ზუგდიდში. გარდა ამისა, სიახლეები გვექნება ახალი პროდუქციისა და ბრენდების თვალსაზრისითაც. ამ დროისთვის 140-ზე მეტი დასახელების ბრენდს წარმოვადგენთ საქართველოში და  ამ კუთხით, ისევ და ისევ პირველები ვართ ქართულ პარფიუმერულ ბაზარზე. ამ ბრენდების რიცხვი სამომავლოდ კიდევ უფრო გაიზრდება. დღევანდელ მსოფლიოში პარფიუმერულ ბაზარზე კონკურენცია უკვე ძალიან დიდია, ამიტომ, ბრენდები მუდმივად ცდილობენ, რაიმე სიახლე წარმოუდგინონ საკუთარ მომხმარებელს. შესაბამისად, სიახლეები მუდმივად გვაქვს ჩვენც”, - აღნიშნა შამუგიამ. მისივე თქმით, იუბილესთან დაკავშირებით, ერთი კვირის განმავლობაში ”ისი-პარიში” თითქმის ყველა დასახელების პროდუქტზე ფასდაკლების აქცია გავრცელდება.
”გვაქვს დაბადების დღის კვირეული, რომელიც დღეს ანუ 23 მარტს დავიწყეთ, იმიტომ რომ 23 წლის ვხდებით და 29-ამდე გრძელდება, იმიტომ რომ 29 მარტს დავიბადეთ”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე ინფორმაციით, სწორედ 23 მარტიდან 29 მარტის ჩათვლით, ”ისი-პარი” მომხმარებელს სთავაზობს 23%-40%-იან ფასდაკლებას თითქმის ყველა პროდუქტზე, ხოლო 29 მარტს მათ ელით საჩუქრები შენაძენის მიხედვით. [post_title] => დღეიდან ”ისი-პარი” ფასდაკლების აქციას იწყებს - კომპანია იუბილეს აღნიშნავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => dgheidan-isi-pari-fasdaklebis-aqcias-iwyebs-kompania-iubiles-aghnishnavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-23 16:55:57 [post_modified_gmt] => 2018-03-23 12:55:57 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=226218 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 225640 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-03-21 19:36:58 [post_date_gmt] => 2018-03-21 15:36:58 [post_content] => შეჩერებული წამი, სადაც პარფიუმერიის წყალი იბადება - მარილოვან-არომატული აკორდი და მსახლი გაზავებული თაფლში - ეს ყოველივე იმ 2 ახალ არომატს ახასიათებს, რომელიც პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” ქართველ მომხმარებელს წარუდგინა. სუნამოები სახელწოდებით L ́eau d’ ́Issey pure და L'eau majeure d’ ́Issey ქალბატონებისა და მამაკაცებისთვის შეიქმნა და ის ცნობილ დიზაინერს, Issey Miyake-ს ეკუთვნის. Issey Miyake - იაპონელი დიზაინერი, რომელსაც მსოფლიო მოდის კრიტიკოსები მოდის არქიტექტორს უწოდებენ, 1938 წლის 22 აპრილს დაიბადა. მიღებული აქვს უმაღლესი განათლება პარიზის მოდის აკადემიაში. Issey Miyake-ის მოდელები ინსპირაციას იღებს ბუნებიდან, მის თითოეულ მოდელში მუდმივად იგრძნობა არქიტექტურა, მის საოცარ მოდელებს ეთაყვანება მსოფლიო მოდის ინდუსტრია. სწორედ ამ ადამიანს ეკუთვნის ის 2 ახალი არომატი, რომლის შეძენაც ქართველ მომხმარებელს 21 მარტიდან ”ისი-პარის” მაღაზიათა ქსელში შეუძლია. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ განუცხადა, Issey Miyake-ის პარფიუმერია 1992 წელს შეიქმნა და ამ პერიოდიდან დღემდე, ინარჩუნებს წარმატებას. ყოველ 5 წუთში Issey Miyake-ის თითო ფლაკონი იყიდება მსოფლიოში. აღნიშნული ბრენდი არანაკლები პოპულარობით სარგებლობს საქართველოშიც, განსაკუთრებით მამაკაცებში. https://www.youtube.com/watch?v=UaYr02CF1QM ”იქიდან გამომდინარე, რომ ბრენდი Issey Miyake ქართველი მამაკაცების ფავორიტია, მოდი დავიწყოთ სწორედ მამაკაცის ახალი არომატით, ანუ L'eau majeure d’ ́Issey-ით. Issey Miyake -მ მამაკაცის ხაზი ჯერ კიდევ 1994 წელს შექმნა და ეს არომატი, მსოფლიო პარფიუმერების დახმარებით, მუდმივად ახლდება და ვითარდება. მოგეხსენებათ, იაპონელები ყოველ დილას იწყებენ წლით, ამიტომ Issey Miyake-ის ეს ახალი არომატი, ისევე როგორც მისი წინამორბედები, შთაგონებულია ბუნებით და წყლით. სუნამო ასოცირდება მამაკაცის სიძლიერესთან და მისი სათაური - L'eau majeure d’ ́Issey- იშიფრება, როგორც ყველაზე მნიშვნელოვანი, ყველაზე ძლევამოსილი. გამორჩეულია სუნამოს ფლაკონიც. როგორც თავად Issey Miyake ამბობს, დიზაინს აქვს ძალა, გახადოს ნივთი უნივერსალური. შესაბამისად, სუნამოს ფლაკონი არის არქიტექტურული თავისებურებებით გამორჩეული. შეფუთვა კი ვერცხლისფერია. რაც შეეხება სუნამოს შემადგენლობას, მასში ჭარბობს ციტრუსოვანი არომატი. არომატი ნაზავია: ციტრუსის კოქტეილის, მერქნის შემადგენლობისა და მარილოვან-არომატული აკორდის. რაც შეეხება სუნამოს მთავარ პარფიუმერს, ეს არის მსოფლიოში აღიარებული  Orelie Getchar”, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ. [gallery link="file" ids="225647,225648,225649"] მისივე ინფორმაციით, L ́eau d’ ́Issey pure-ის, ანუ Issey Miyake-ის ქალბატონების ახალი სუნამოს ინსპირაციაც წყალია, ისევე როგორც ბუნება და სილამაზე.   ”ზუსტად 25 წელს ზეიმობს Issey Miyake-ის L ́eau d’ ́Issey-ის ხაზი. მისი შექმნა კი პარიზში გადაწყდა, როდესაც ბატონი Issey Miyake საკუთარი ნომრიდან გაჰყურებდა ეიფელის კოშკს, რომელსაც მთვარე დანათოდა. სწორედ აქ გაჩნდა იდეა ამ სუნამოს შექმნის. ეს მოხდა 1992 წელს. 25 წლის შემდეგ, კიდევ ერთხელ ვზეიმოთ ახალი სუნამოს დაბადებას, რომელსაც L ́eau d’ ́Issey pure ჰქვია, ეს არის აღმოსავლური და დასავლური კულტურის ერთობლიობა. სუნამოს სურნელოვანი აგებულება კი ასეთია: მსახლი გაზავებული თაფლში, ტკბილი ვარდი, კრემოვანი სანდალოზის მერქანი - ეს ყველაფერი მოქცეულია მოტკბო, წყლისფერ არომატში. ეს არის ეს არის შეჩერებული წამი, სადაც პარფიუმერიის წყალი იბადება. ბუნების სხივისა და ყვავილების კომბინაცია გახლავთ ამ არომატში. ამიტომ,  L ́eau d’ ́Issey pure ნებისმიერ ქალბატონს დაამშვენებდა”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა. https://www.youtube.com/watch?v=xPih-0TLZpo შეგახსენებთ, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში. კომპანიიის გაყიდვების მაჩვენებელი ყოველწლიურად იზრდება, როგორც ხატია შამუგია ამბობს, კომპანია ”ისი-პარის” გაყიდვები 2017 წელს 2016 წელთან შედარებით, 25%-ით გაიზარდა. კომპანიაში გაყიდვების მაჩვენებლის ზრდას მიმდინარე წელსაც ელიან. [post_title] => შეჩერებული წამი, სადაც პარფიუმერიის წყალი იბადება - ახალი არომატები Issey Miyake-სგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => shecherebuli-wami-sadac-parfiumeriis-wyali-ibadeba-akhali-aromatebi-issey-miyake-sgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-21 19:39:29 [post_modified_gmt] => 2018-03-21 15:39:29 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=225640 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 237695 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-05-01 19:13:35 [post_date_gmt] => 2018-05-01 15:13:35 [post_content] => ბრენდი, რომელიც მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე დინამიური, ყველაზე ”ლუქსი” და ყველაზე მოდურია, ის წითელი ხალიჩის მოწინავე ბრენდია და მას VERSACE ჰქვია. სწორედ ამ ძალიან ცნობილი, იტალიური ბრენდის ახალი სუნამო წარუდგინა ქართველ მომხმარებელს პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი”. სუნამო სახელწოდებით Pour Femme DYLAN BLUE - ქალბატონებისთვის შეიქმნა და როგორც უკვე გითხარით, ის VERSACE-ს ეკუთვნის.
VERSACE-ს პარფიუმერია ბაზარზე 80-იან წლებში გამოჩნდა. 1981 წელი იყო სწორედ ის წელი, როცა VERSACE-ს პარფიუმერიამ მსოფლიოს თავბრუ დაახვია.
”რაც შეეხება დღევანდელ სიახლეს - ეს არის ძალიან მიმზიდველი ფლაკონი, რომელსაც ჰქვია VERSACE Pour Femme DYLAN BLUE ქალბატონებისთვის. ზუსტად წელიწად-ნახევრის წინ გამოვიდა DYLAN BLUE მამაკაცებისთვის, რომლის ხაზიც იმდენად წარმატებული აღმოჩნდა, რომ გადაწყდა შეექმნათ ამ მომაჯადოვებელი მამაკაცისთვის თავბრუდამხვევი მეორე ნახევარი და შეიქმნა კიდევაც იგივე სახელით -VERSACE Pour Femme DYLAN BLUE ქალბატონებისთვის”, - განუცხადა ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ. მისივე თქმით, ახალი სუნამოს შეძენა მომხმარებელს ”ისი-პარის” ყველა ფილიალში უკვე დღეიდან შეუძლია. https://www.youtube.com/watch?v=LcYAYehR1zo ”VERSACE Pour Femme DYLAN BLUE ქალბატონებისთვის არის არომატი, რომლის კონცეფციაც გახლავთ უნიკალურობა, მგრძნობელობა და ელეგანტურობა. არომატი ყვავილოვან-ხილოვან-მერქნოვან არომატთა ოჯახს განეკუთვნება. უნიკალურობას ქმნის შავი მოცხარისა და მწვანე ვაშლის კომბინაცია, ძალას ამ ყოველივეს ანიჭებს თანამედროვე თაიგულში ყვავილები, რომლებიც ყინულოვან ფანტაზიაში ველური ყვავილისგან დაწურულ ელექსირად, გასაოცარი ვუალით გარდაიქმნებიან. მგრძნობელობა და ელეგანტურობა კი, რომელიც ყველა ქალს სჭირდება - ეს გახლავთ საბაზო მერქნოვანი ნოტები, რომლებიც უნიკალურ კოქტეილად გარდაიქმნებიან. გუნდრუკი და თეთრი მერქანი, მუშკი, ფაჩული - დამატყვევებელი, მგრძნობიარე და ამაღელვებელი არომატის მთავარი ინგრედიენტი გახლავთ. რაც შეეხება შეფუთვას, ეს გახლავთ ხმელთაშუა ზღვასავით სუფთა, ინტენსიური, ღრმა და მგრძნობიარე ლურჯი ფერის, ოქროს დეტალებით გაფორმებული და რა თქმა უნდა, მედუზას გამოსახულებით, რომელიც არის VERSACE-ს მთავარი ხელწერა”, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ. [gallery columns="4" link="file" ids="237705,237706,237707,237708"] როგორც ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ამბობს, სუნამოს პარფიუმერი ძალიან ცნობილი პარიფუმერი Calice Becker-ია.
შეგახსენებთ, პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” ქართველ მომხმარებელს სუნამო სახელწოდებით VERSAC DYLAN BLUE მამაკაცებისთვის 2016 წლის დეკემბერში წარუდგინა და ეს არომატი დღემდე დიდი პოპულარობით სარგებლობს. არომატი ძლიერი, სექსუალური, დამოუკიდებელი მამაკაცისთვის შეიქმნა. მამაკაცისთვის, რომელიც სასურველია ყველასთვის – განურჩევლად სქესისა, ასაკისა, სტატუსისა და რა თქმა უნდა, გარემოებისა.
[post_title] => დამატყვევებელი და ამაღელვებელი არომატი წითელი ხალიჩის მოწინავე ბრენდისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => damatyvevebeli-da-amaghelvebeli-aromati-witeli-khalichis-mowinave-brendisgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-02 10:47:33 [post_modified_gmt] => 2018-05-02 06:47:33 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=237695 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 33 [max_num_pages] => 11 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 0bc6e32d1b3852f51ef847f02573f253 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები