არომატი, რომელიც არასდროს აგერევათ სხვაში – HERMES-ის ახალი ერა საქართველოშია

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

არომატი, რომელიც არასდროს აგერევათ სხვაში – HERMES-ის ახალი ერა საქართველოშია

კოჭა, თეთრი, მექსიკური ტუბეროზი და სანდალოსის  ხე – ეს ის ძირითადი ინგრედიენტებია, რომლებიც HERMES-ის ახალ სუნამოში იყრის თავს. არომატი თავისუფალი, ცოტა თამამი, არაპროგნოზირებადი, ჯიუტი გოგონებისა და ქალბატონებისთვის უკვე საქართველოშია.

პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” საკუთარ მოხმარებელს Twilly d’Hermès წარუდგინა. სუნამოს პრეზენტაცია საგურამოში, გურამიშვილი მარანში გაიმართა, სადაც მედიის წარმომადგენლებმა HERMES-ის ახალი არომატი ერთად ”დააგემოვნეს”.

როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ განუცხადა, Twilly d’Hermès – ეს არის არომატი თავისუფლების მოყვარული და თამამი ქალბატონებისთვის, რომლებიც მუდამ ახერხებენ შეინარჩუნონ ახალგაზრდული სული. სუნამოს ინსპირაცია HERMES-ის ცნობილი აბრეშუმის ფერადი ვიწრო შარფია.

„Twilly – ეს არის სრულიად ახალი ერა და მიმართულება HERMES-ის პარფიუმერიის ისტორიაში. ახალი არომატი ბრენდის ექსკლუზიურმა პარფიუმერმა, კრისტენ ნაჟელმა შექმნა, რომელიც ”ჰერმესს” 2014 წელს შეუერთდა. Twilly d’Hermès-ის არომატი ზუსტად იზიარებს HERMES-ის ხელწერას და ის არასდროს აგერევათ სხვა არომატში,”- აღნიშნა შამუგიამ.

მისივე ინფორმაციით, არანაკლებ საინტერესოა სუნამოს ფლაკონი. ”არტისტული და ღიმილისმომგვრელი ფლაკონი გამოხატავს ქალურობას, რომელიც ჩვენს თვალწინ იბადება”, – განმარტა შამუგიამ.

როგორც ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ამბობს,  ბრენდი HERMES გამოირჩევა იმითაც, რომ ის შემოქმედებას მოგებაზე მაღლა აყენებს, სწორედ ამიტომაც არის მისი არომატები ყოველთვის გამორჩეული და განსხვავებული.

ხატია შამუგიას თქმით, უახლოეს პერიოდში ”ისი-პარი” მომხმარებელს კიდევ ერთ ახალ არომატს წარუდგენს და ეს არომატი იტალური წარმომავლობის იქნება.

 

HERMES-ის ისტორია

HERMES ფრანგული მაღალი მოდის სახლია, რომელიც 1837 წელს დაარსდა. ბრენდი გარდა პარფიუმერული ხაზისა, გამოირჩევა ჩანთებისა და აქსესუარების წარმოებით. განსაკუთრებით პოპულარულია HERMES -ის ჩანთები, რომლებიც ნებისმიერი ქალბატონის სიყვარულის ობიექტს წარმოადგენს. მსოფლიოში ყველაზე ცნობილი ჩანთა ”ბირკინი” 80-იანი წლების დასაწყისში შეიქმნა. ჯეინ ბირკინი ერთხელ მგზავრობდა Hermès -ის სახლის მეპატრონე ჟან-ლუი დიუმასთან ერთად და მასთან საუბარში დაიჩივლა, რომ ჩანთას Hermès Kelly მოუხერხებელი შესაკრავი ჰქონდა და მასში სამგზავროდ აუცილებელ ნივთებს ვერ ატევდა. ჟან-ლუი დაჰპირდა, რომ სპეციალურად მისთვის შექმნიდა ახალ ჩანთას და მან ეს დაპირება შეასრულა – 1984 წელს გაჩნდა Hermès-ის ლეგენდარული ჩანთა, რომელსაც ჯეინის საპატივცემულოდ დაარქვეს -ბირკინი.

 

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

19 ოქტომბერი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => hermes
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 177300
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => hermes
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 177300
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 939
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => hermes
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => hermes
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (177300) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (939,7122,15834)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 185914
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-11-09 19:17:42
                    [post_date_gmt] => 2017-11-09 15:17:42
                    [post_content] => ურბანული, თანამედროვე, ენერგიული და ცოტაც თამამი - ამ დროის გოგონა Elie Saab-სგან. წითელი ხალიჩის ჯადოქარმა და მოდის სამყაროს შემოქმედმა დღევანდელი გოგონებისთვის ახალი არომატი შექმნა.

GIRL of NOW- ასე ჰქვია Elie Saab-ის სრულიად ახალ ერას, 2017 წლის იმ არომატს, რომელიც პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” საკუთარ მომხმარებელს წარუდგინა.

როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ განუცხადა, არომატი 25-დან 35 წლამდე დღევანდელი გოგონებისთვის შეიქმნა, მათთვის, ვინც ჰიპერ-აქტიურები არიან სოციალურ ქსელებში, (ფეისბუქი, ინსტაგრამი...) თუმცა, ამავდროულად ახერხებენ პროფესიულ განვითარებასა და საკუთარ საქმიანობაში წარმატების მიღწევას.
 ”გარდა ამისა, ეს გოგონები არიან მხიარული განწყობის ადამიანები, ე.წ ”ფეშენისტა” გოგონები, რომლებსაც ძალიან უყვართ გაპრანჭვა. სწორედ ასეთია ამ დროის გოგონა Elie Saab-სგან”, - ამბობს ხატია შამუგია.
”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი განმარტავს, რომ GIRL of NOW აბსოლუტურად განსხვავებული სურნელია.  მის შემადგენლობაში შემდეგ ინგრედიენტებს შეხვდებით: ფორთოხლის ყვავილს, ნაზავს ფაჩულისთან - ეს არის მადისაღმძვრელი ყვავილოვანი არომატი. სუნამოში ასევე გვხვდება მოხალული ფისტა, მსხალი და მანდარინი. ამ ყოველივეს კი დამატებული აქვს ნუშის ექსტრაქტი, რომელიც სუნამოს მარადიულობას ანიჭებს. https://www.youtube.com/watch?v=pzt6EN6o-FY ”და მაინც ვინ არის GIRL of NOW? - სუნამოს სარეკლამო ვიდეორგოლში სამი მთავარი პერსონაჟი გვხვდება, სამი ახალგაზრდა გოგონა. თითოეული ჩვენი მომხმარებელი შეძლებს ერთ-ერთ მათგანში საკუთარი თავი ამოიცნოს. ერთი გოგონა არის ძალიან მორცხვი, ნაზი, თუმცა ამავდროულად ძალიან სექსუალური; მეორე- უფრო თამამი და მხიარულია; მესამე კი - იდუმალი და სიცოცხლით აღსავსე.  თუმცა ის, რაც სამივე მათგანს აერთიანებს ეს რომანტიზმი და მგრძნობიარობაა, რაც ძალიან ახლოს არის GIRL of NOW-სთან, ამ ახალ, არაჩვეულებრივ არომატთან”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
ცნობისთვის, GIRL of NOW-ის შეძენა მომხმარებელს დღეიდან უკვე შეუძლია ”ისი-პარის” მაღაზიათა ქსელში. სუნამო ულამაზესი შეფუთვით არის წარმოდგენილი: 90, 50 და 30 მილილიტრიან ფლაკონებში.
Elie Saab-ის შესახებ Elie Saab 1964 წელს ლიბანში, ბეირუთში დაიბადა. ბავშვობაში კერვამ გაიტაცა, დარწმუნებული იყო, რომ ამ საქმეს მთელს ცხოვრებას მიუძღვნიდა და დიდ წარმატებასაც მიაღწევდა. 1981 წელს Elie Saab პარიზში გადავიდა საცხოვრებლად, სადაც დიზაინის ხელოვნებას დაეუფლა. ერთი წლის შემდეგ, სამშობლოში დაბრუნდა და საკუთარი მოდის სახლი გახსნა. 1997 წელს Elie Saab პირველი არაიტალიელი დიზაინერი გახდა, რომელმაც იტალიის ეროვნული მოდის სახლის ჩვენებაში მიიღო მონაწილეობა. ამის შემდეგ მისი სახელი სამუდამოდ დამკვიდრდა მოდის ინდუსტრიაში. 2000 წელს დიზაინერმა პარიზში სალონი გახსნა, 2003 წელს კი Elie Saab-ის მოდის სახლი მაღალი მოდის სინდიკატის წევრი გახდა. დიზაინერმა მსოფლიო აღიარება 2000 წელს მოიპოვა, როდესაც ჰოლი ბერიმ ოსკარის ცერემონიალისთვის კაბა მისი კოლექციიდან აირჩია და ამ სამოსით გახდა მთავარი ჯილდოს მფლობელი. დღეს Elie Saab-ის სამოსით, წითელ ხალიჩაზე უამრავი ვარსკვლავი იწონებს თავს. რაც შეეხება სურნელოვან ბიზნესს,  Elie Saab-ის სახელმა 2011 წელს გაიჟღერა მსოფლიო პარფიუმერიაში და ისევე ღირსეულად, როგორც მსოფლიო მოდის სამყაროში. [post_title] => GIRL of NOW- არომატი დღევანდელი გოგონებისთვის, წითელი ხალიჩის ჯადოქრისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => girl-of-now-aromati-dghevandeli-gogonebistvis-witeli-khalichis-jadoqrisgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-10 11:14:35 [post_modified_gmt] => 2017-11-10 07:14:35 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=185914 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 184313 [post_author] => 13 [post_date] => 2017-11-06 09:12:40 [post_date_gmt] => 2017-11-06 05:12:40 [post_content] => კომპანია „ისი-პარიმ“ ღამის რომაული შეგრძნებებით სავსე არომატი წარადგინა. პრეს-ლანჩზე შეკრებილ ჟურნალისტებს  BVLGARI-ის ახალი არომატი Goldea The Roman Night მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ წარუდგინა. ოქროსფრად განათებული დარბაზი, დახვეწილი გემოვნებით მორთული ინტერიერი და რომის ფოტოები ფონად,  ერთი ერთში იმეორებდა ლეგენდარული ბრენდის ახალ კონცეფციას. სუნამო ესპანელმა პარფიუმერმა, ალბერტო მორილასმა შექმნა, რომელსაც პარფიუმერულ სამყაროში ჯადოქარს უწოდებენ. ახალი სუნამოს სარეკლამო სახე კი, დღეს ყველაზე მაღალანაზღაურებადი მოდელი ბელა ჰადიდია. ვრცლად სუნამოს კონცეფციასა და ბრენდის ისტორიაზე ხატიას შამუგიამ რადიო „ფორტუნას“ ეთერში, ნია მოძმანაშვილთან სტუმრობისას ისაუბრა: „ეს არის მართლაც საოცარი არომატი,  BVLGARI კი მსოფლიოს უმაღლესი ბრენდია, უპირველეს ყოვლისა ის ლიდერია ძვირფას სამკაულებში. ბრენდი, რომლის სახეც გახლდათ ელიზაბეტ ტეილორი. მას BVLGARI-ის ყველაზე მეტი სამკაული ჰქონდა  და როგორც ამბობენ, ტეილორმა ერთადერთი სიტყვა იცოდა იტალიურად და ეს იყო BVLGARI. მის გულთნ მისასვლელი გზაც მიდიოდა BVLGARI-ის სამკაულებზე. როდესაც ელიზაბეტ ტეილორი გარდაიცვალა, კომპანია BVLGARI-იმ ოჯახისგან გამოისყიდა  ეს უნიკალური სამკაულები და დღეს ისინი BVLGARI-ის მუზეუმს ამშვენებს. BVLGARI ესაა ბრენდი ძვირფას სამკაულებში, რომელსაც კონკურენტი არ ჰყავს ძვირფასი ქვების დამუშავების ტექნოლოგიაში, მით უფრო, ფერადი ძვირფასი ქვების დამუშავებაში. ამ ბრენდზე საუბრისას არა მარტო ელიზაბეტ ტეილორი, უამრავი ცნობილი სახე მახსენდება. მაგალითად, როცა „ოსკარზე“ ახალგაზრდა მსახიობი ალისია ვიკანდერი წარადგინეს, მასაც BVLGARI-ის სამკაული ამშვენებდა. ზოგადად, არაერთი ვარსკვლავი იწონებს თავს წითელ ხალიჩაზე ამ საოცარი ბრენდის სამკაულით. მოგეხსენებათ ჩვენ ვატარებთ პრეს-ლანჩს, რომელსაც მხოლოდ  მედიის წარმომადგენლები და ბლოგერები ესწრებიან. მინდა გითხრათ, რომ ამ პრეს-ლანჩზეც უამრავი ვიფიქრეთ, რადგან ერთმანეთს რამდენიმე ღონისძიება მიეწყო და საჭირო იყო, რაღაც ახლის მოფიქრება. როდესაც ვიწყებდი BVLGARI-ის პრეზენტაციაზე ფიქრს, პირველი გავიფიქრე, რომ უნდა ყოფილიყო ძალიან მაღალი ხარისხის ლოკაცია. https://www.youtube.com/watch?v=TlRpUwKMcX4 ერთადერთი შვიდვარსკვლავიანი სასტუმრო არის „ბილტმორი“. გამახსენდა, რომ ერთ-ერთ დარბაზს აქ რომაული ამფითეატრის წყობა აქვს და შეუძლებელია, შესვლისას, ძველი საბერძნეთი ან რომი არ გაგახსენდეთ. ეს იმდენად ორგანული და ასოცირებული იყო, რომ სხვა გზა არ დაგვიტოვა. ჩვენმა არაჩვეულებრივმა გუნდმა დარბაზი ულამაზესად გააფორმა. ღონისძიება ფეიერვერკით დავასრულეთ და დარბაზი საოცრად ბრჭყვიალებდა. სხვათაშორის, როდესაც Hermès-ის პრეზენტაცია გვქონდა, ჟურნალისტებმა წინასწარ არაფერი იცოდნენ. ყველა გავაფრთხილე, რომ თბილისი-მოლიდან ქალაქგარეთ გავიდოდით. სპეციალური ტურისტული ავტობუსით საგურამოში გავემგზავრეთ და ულამაზეს გარემოში გადავინაცვლეთ. წინა Jean Paul Gaultier-ეს პრეს-ლანჩი კი კლასიკურად სადილით დავიწყეთ და ღამის კლუბში ნახევრადშიშველი გოგონების ცეცხლოვანი ცეკვით დავასრულეთ. უნდა ავღნიშნო, რომ „ფორტუნა“ პირველი იყო, ვინც BVLGARI-ის პრეს-ლანჩი გააშუქა საიტზე და ამიტომაც „რუსთავი 2“ ის ეთერში სწორედ „ფორტუნას“ ნიუსი გაშუქდა. რაც შეეხება სამომავლო გეგმას, ხუთშაბათს კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი პრეზენტაცია გველის. ბრენდის სახელს წინასწარ ვერ გავამხელ. ჟუნალისტები ამბასადორები არიან ჩვენსა და მომხმარებელს შორის, რადგან მათ ამბავი მომხმარებლამდე უნდა მიიტანონ. და კვლავ არომატზე, გპირდებით, რომ Goldea The Roman Night აუცილებლად გამოგზაურებთ ღამის რომში. სუნამოს სახე გახლავთ ბელა ჰადიდი. სარეკლამო რგოლში ის სახლის სახურავიდან აღმოაჩენს ღამის გაბრდღვიალებურ რომს, რომელიც არის საოცარი და განსხვავებული დღის რომისგან“. [audio mp3="http://fortuna.ge/wp-content/uploads/2017/11/xatia-shamugia.mp3"][/audio] [post_title] => კომპანია „ისი-პარიმ“ ღამის რომაული შეგრძნებებით სავსე არომატი წარმოადგინა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => kompania-isi-parim-ghamis-romauli-shegrdznebebit-savse-aromati-warmoadgina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-06 16:36:39 [post_modified_gmt] => 2017-11-06 12:36:39 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=184313 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 182990 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-11-02 12:49:17 [post_date_gmt] => 2017-11-02 08:49:17 [post_content] => კლასიკური და  თანამედროვე, ღამის რომაული შეგრძნებებით სავსე არომატი, - ეს  არის BVLGARI Goldea The Roman Night, რომელიც პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” საკუთარ მომხმარებელს წარუდგინა. ახალი სუნამო, რომელიც ჯადოქარმა პარფიუმერმა, ესპანელმა ალბერტო მორილასმა შექმნა, მისი სარეკლამო სახე კი სუპერ პოპულარული მოდელი -ბელა ჰადიდია, უკვე საქართველოშია! როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ განუცხადა, BVLGARI-ის ახალი არომატი Goldea-ს ხაზიდანაა.
”სრულიად ახალი ერა, აღტაცება და აღფრთოვანება მსოფლიოში, ეს გახლავთ BVLGARI-ის კიდევ ერთი ხაზი პარფიუმერიაში - Goldea, მითიური სახელით, ისეთივე მითიური, როგორიც გახლავთ თავად BVLGARI. Goldea-ს ხაზის შთაგონების წყარო ეგვიპტის ქალღმერთი კლეოპატრაა, რომელიც იყენებს არომატს, როგორც ელექსირს გარშემომყოფთა მოსაჯადოვებლად. Goldea-ს ფლაკონის დიზაინში გამოყენებულია გველის სიმბოლო serpenti. გველი წარმოადგენს მისტიურ ტოტემურ რეპტილიას, რომელიც თავისი ტყავით ეხვევა Goldea-ს კოლექციის ფლაკონის ყელს”, - აღნიშნა შამუგიამ.
მისივე ინფორმაციით, The Roman Night-ს სწორედ ამ მაცდური პარფიუმერული ხაზიდანაა და წარმოადგენს ახალგაზრდულ არომატს და არამარტო. Goldea The Roman Night შექმნილია თვალისმომჭრელი და მაცდური ქალბატონებისთვის.  
”არომატის კონცეფცია გადმოსცემს სიხარულს, ეიფორიას. ეს არის ფუფუნების ზეიმი, რომელიც ახალ შეგრძნებებს აღძრავს. მომაჯადოვებელია მისი ფლაკონიც, რომელიც შავ ფერშია გადაწყვეტილი. რაც შეეხება შემადგენლობას, არომატი საოცარ ინგრედიენტებს შეიცავს, ესენია: ჟასმინი, ტუბეროზა და თუთა. თუთა, აქამდე არასდროს გამოუყენებიათ პარფიუმერიაში”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე თქმით, როცა კლასიკა და თანამედროვეობა ერთმანეთს ერწყმის, მაშინვე ყველას გვახსენდება ბრენდი BVLGARI, მისი ჩანთები, საათები, სათვალეები, უნიკალური ნივთები და რაც მთავარია, პარფიუმერია, რომელიც BVLGARI-ის სახლის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ნაწილია. https://www.youtube.com/watch?v=ZM6qjt0xmL4   BVLGARI-ის შესახებ სავაჭრო სახლის, Bvlgari–ს ისტორია შორეული წარსულიდან იწყება. აღსანიშნვია, რომ ბრენდის ქმნილებებში მუდამ იგრძნობა ძველი იტალიის შეუდარებლი ტრადიციები. ეს ბრენდი გასაოცრად უხამებს ერთმანეთს თანამედროვეობასა და კონსერვატიულობას. სწორედ ამის დამსახურებაა, რომ ბრენდის ქმნილებების არევა სხვა მარკის ნივთებში შეუძლებელია. აღსანიშნვაია, რომ ბრენდი თავის ნაწარმში მხოლოდ ძვირფას ლითონებსა და ქვებს, ასევე ნახევრადძვირფას ქვებს იყენებს. ისინი მუდამ გეომეტრიულ ფიგურებს გამოსახავენ და შეუდარებელ ფერთა გამას ქმნიან. ამასთან, ამა თუ იმ ქვეყნის სამეფო ოჯახების რელიქვიაში, შესაძლოა, ისეთი ნივთების პოვნა, რომლებიც უძველეს დროში ამ ბრენდის მიერ იყო შექმნილი. ცნობისთვის, BVLGARI-ს პირველი მაღაზია რომში 1905 წელს გაიხსნა, დღეს კი კომპანია 250-ამდე ფილიალს ფლობს მსოფლიოს მასშტაბით.
არაერთი ცნობილი ადამიანი ატარებდა და დღემდე ატარებს  BVLGARI-ის სამკაულს. განსაკუთრებული აღნიშვნის ღირსია ელიზაბეტ ტეილორი, ქალი ლეგენდა, რომელმაც როგორც ამბობენ, ერთადერთი იტალიური სიტყვა იცოდა და ეს იყო სიტყვა: BVLGARI... მისი გულის გზა გადიოდა მხოლოდ და მხოლოდ BVLGARI-ის სამკაულებზე და მას ჰქონდა მსოფლიოში ყველაზე ძვირადღირებული კოლექცია BVLGARI-ის სამკაულების.
[post_title] => არომატი რომაული შეგრძნებებით მაცდური ქალბატონებისთვის - ეს Goldea The Roman Night-ია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => aromati-romauli-shegrdznebebit-macduri-qalbatonebistvis-es-goldea-the-roman-night-ia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-02 12:59:50 [post_modified_gmt] => 2017-11-02 08:59:50 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=182990 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 185914 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-11-09 19:17:42 [post_date_gmt] => 2017-11-09 15:17:42 [post_content] => ურბანული, თანამედროვე, ენერგიული და ცოტაც თამამი - ამ დროის გოგონა Elie Saab-სგან. წითელი ხალიჩის ჯადოქარმა და მოდის სამყაროს შემოქმედმა დღევანდელი გოგონებისთვის ახალი არომატი შექმნა. GIRL of NOW- ასე ჰქვია Elie Saab-ის სრულიად ახალ ერას, 2017 წლის იმ არომატს, რომელიც პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” საკუთარ მომხმარებელს წარუდგინა. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ განუცხადა, არომატი 25-დან 35 წლამდე დღევანდელი გოგონებისთვის შეიქმნა, მათთვის, ვინც ჰიპერ-აქტიურები არიან სოციალურ ქსელებში, (ფეისბუქი, ინსტაგრამი...) თუმცა, ამავდროულად ახერხებენ პროფესიულ განვითარებასა და საკუთარ საქმიანობაში წარმატების მიღწევას.
 ”გარდა ამისა, ეს გოგონები არიან მხიარული განწყობის ადამიანები, ე.წ ”ფეშენისტა” გოგონები, რომლებსაც ძალიან უყვართ გაპრანჭვა. სწორედ ასეთია ამ დროის გოგონა Elie Saab-სგან”, - ამბობს ხატია შამუგია.
”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი განმარტავს, რომ GIRL of NOW აბსოლუტურად განსხვავებული სურნელია.  მის შემადგენლობაში შემდეგ ინგრედიენტებს შეხვდებით: ფორთოხლის ყვავილს, ნაზავს ფაჩულისთან - ეს არის მადისაღმძვრელი ყვავილოვანი არომატი. სუნამოში ასევე გვხვდება მოხალული ფისტა, მსხალი და მანდარინი. ამ ყოველივეს კი დამატებული აქვს ნუშის ექსტრაქტი, რომელიც სუნამოს მარადიულობას ანიჭებს. https://www.youtube.com/watch?v=pzt6EN6o-FY ”და მაინც ვინ არის GIRL of NOW? - სუნამოს სარეკლამო ვიდეორგოლში სამი მთავარი პერსონაჟი გვხვდება, სამი ახალგაზრდა გოგონა. თითოეული ჩვენი მომხმარებელი შეძლებს ერთ-ერთ მათგანში საკუთარი თავი ამოიცნოს. ერთი გოგონა არის ძალიან მორცხვი, ნაზი, თუმცა ამავდროულად ძალიან სექსუალური; მეორე- უფრო თამამი და მხიარულია; მესამე კი - იდუმალი და სიცოცხლით აღსავსე.  თუმცა ის, რაც სამივე მათგანს აერთიანებს ეს რომანტიზმი და მგრძნობიარობაა, რაც ძალიან ახლოს არის GIRL of NOW-სთან, ამ ახალ, არაჩვეულებრივ არომატთან”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
ცნობისთვის, GIRL of NOW-ის შეძენა მომხმარებელს დღეიდან უკვე შეუძლია ”ისი-პარის” მაღაზიათა ქსელში. სუნამო ულამაზესი შეფუთვით არის წარმოდგენილი: 90, 50 და 30 მილილიტრიან ფლაკონებში.
Elie Saab-ის შესახებ Elie Saab 1964 წელს ლიბანში, ბეირუთში დაიბადა. ბავშვობაში კერვამ გაიტაცა, დარწმუნებული იყო, რომ ამ საქმეს მთელს ცხოვრებას მიუძღვნიდა და დიდ წარმატებასაც მიაღწევდა. 1981 წელს Elie Saab პარიზში გადავიდა საცხოვრებლად, სადაც დიზაინის ხელოვნებას დაეუფლა. ერთი წლის შემდეგ, სამშობლოში დაბრუნდა და საკუთარი მოდის სახლი გახსნა. 1997 წელს Elie Saab პირველი არაიტალიელი დიზაინერი გახდა, რომელმაც იტალიის ეროვნული მოდის სახლის ჩვენებაში მიიღო მონაწილეობა. ამის შემდეგ მისი სახელი სამუდამოდ დამკვიდრდა მოდის ინდუსტრიაში. 2000 წელს დიზაინერმა პარიზში სალონი გახსნა, 2003 წელს კი Elie Saab-ის მოდის სახლი მაღალი მოდის სინდიკატის წევრი გახდა. დიზაინერმა მსოფლიო აღიარება 2000 წელს მოიპოვა, როდესაც ჰოლი ბერიმ ოსკარის ცერემონიალისთვის კაბა მისი კოლექციიდან აირჩია და ამ სამოსით გახდა მთავარი ჯილდოს მფლობელი. დღეს Elie Saab-ის სამოსით, წითელ ხალიჩაზე უამრავი ვარსკვლავი იწონებს თავს. რაც შეეხება სურნელოვან ბიზნესს,  Elie Saab-ის სახელმა 2011 წელს გაიჟღერა მსოფლიო პარფიუმერიაში და ისევე ღირსეულად, როგორც მსოფლიო მოდის სამყაროში. [post_title] => GIRL of NOW- არომატი დღევანდელი გოგონებისთვის, წითელი ხალიჩის ჯადოქრისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => girl-of-now-aromati-dghevandeli-gogonebistvis-witeli-khalichis-jadoqrisgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-10 11:14:35 [post_modified_gmt] => 2017-11-10 07:14:35 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=185914 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 28 [max_num_pages] => 10 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 0bc6e32d1b3852f51ef847f02573f253 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები