ბათუმში დედა-შვილი გარდაცვლილი იპოვეს

პოპულარული

ბათუმში დედა-შვილი გარდაცვლილი იპოვეს

ბათუმში, ინასარიძის 14 ნომერში, ორი გარდაცვლილი პირი იპოვეს, ინფორმაციას „ბათუმელები“ ავრცელებს.

სოციალურ ქსელებში გავრცელებული ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ ეს ადამიანები მოყინვის შედეგად გარდაიცვალნენ, სავარაუდოდ, სიმართლეს არ შეესაბამება. “ერთი დღის გარდაცვლილებს არ ჰგავდნენ”, – უთხრეს “ბათუმელებს” სასწრაფოში.

მეზობლების თქმით, გარდაცვლილი დედა-შვილია.

შს სამინისტროს ინფორმაციით, გამოძიება დაწყებულია სსკ-ის 115-ე მუხლით, რაც თვითმკვლელობამდე მიყვანას გულისხმობს.

ახალი ამბები / კრიმინალი /

|

31 იანვარი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => batumi
                                    [1] => gamodzieba
                                    [2] => gardacvaleba
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 105421
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => batumi
                                    [1] => gamodzieba
                                    [2] => gardacvaleba
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 105421
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 108
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => batumi
                                    [1] => gamodzieba
                                    [2] => gardacvaleba
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => batumi
                                    [1] => gamodzieba
                                    [2] => gardacvaleba
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (105421) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (108,1918,4071)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 134199
                    [post_author] => 5
                    [post_date] => 2017-05-25 17:33:17
                    [post_date_gmt] => 2017-05-25 13:33:17
                    [post_content] => მიმტანი, რომელიც არ იღიმის, არასწორად მიტანილი ანგარიში - ბათუმის კვების ობიექტების დიდი ნაწილის მომსახურებით დამსვენებლები უკმაყოფილოები არიან.
ტურისტული სეზონის მოახლოებასთან ერთად ბათუმში დამსვენებლების რაოდენობა ნელ-ნელა მატულობს. კლიენტების რიცხვმა იმატა ბათუმის კვების ობიექტებშიც. დამსვენებლები კატასტროფულად მაღალ ფასებს უჩივიან, მომსახურება კი ფასის შესაბამისი არ არის.
ატყუებს თუ არა რესტორნის პერსონალი კლიენტს

ბათუმის ერთ-ერთ საკმაოდ ცნობილ რესტორანში რამდენიმე დღის წინ არასასიამოვნო ფაქტი დაფიქსირდა. რესტორნის მომსახურე პერსონალმა კლიენტების მოტყუება (?) სცადა და ანგარიში არასწორად მიუტანა.

”ანგარიშში 3 ბოთლი ლუდის საფასური იყო მითითებული, ლუდი არ შეგვიკვეთავს, შესაბამისად პრეტენზია გამოვთქვი. კარგია, რომ შენიშვნა მიიღეს და ანგარიში შეგვისწორეს ” - ამბობს ჩვენთან საუბარში ერთ-ერთი დამსვენებელი.



ამ კონკრეტულ შემთხვევაში კლიენტმა ანგარიშს ყურადღება მიაქცია, თუმცა კვების ობიექტებში მსგავსი ფაქტები ყოველდღიურად ხდება. ხშირად, კლიენტები არ აკვირდებიან მათთვის მიტანილ ანგარიშს და რამდენიმე ლარით ზედმეტს იხდიან. მომსახურე პერსონალისთვის საყვედურის თქმა კონფლიქტითაც დასრულებულა.

”ერთ-ერთ კაფეში სასაუზმოდ შევედი მეგობრებთან ერთად. მენიუ მოვითხოვეთ, რაღაცაზე გაბრაზებულმა მიმტანმა მენიუ მაგიდაზე დაგვიგდო. რა თქმა უნდა, პრეტენზია გამოვთქვით, რასაც ჩხუბი მოჰყვა, საბოლოოდ კი კაფის ადმინისტრაციამ მიმტანს მხოლოდ საყვედური უთხრა”, - აღნიშნა ”ფორტუნასთან” ერთ-ერთმა დამსვენებელმა.

 

ტექნიკური შეცდომისგან დაზღვეული არავინ არ არის

”ჩვენ უკმაყოფილო მომხმარებლები არ გვყავს” - ”ფორტუნა” ბათუმის რამდენიმე კვების ობიექტს დაუკავშირდა. თითქმის ყველასგან ერთი პასუხი მივიღეთ.
განსხვავებული პასუხი მხოლოდ იმ კვების ობიექტის მენეჯერს ჰქონდა, სადაც არასწორად მიტანილი ანგარიშის გამო კლიენტებმა პრეტენზია გამოთქვეს.

”ჩვენი ობიექტი ბათუმში პოპულარულია. მიუხედავად იმისა, რომ მომსახურე პერსონალს სისტემატიურად ვუტარებთ ტრენინგებს, შეცდომისგან დაზღვეული არავინ არ არის. როდესაც ერთ მაგიდას რამდენიმე მიმტანი ემსახურება, ანგარიშში შეცდომა შეიძლება გაიპაროს, თუმცა ეს განგებ ნამდვილად არ ხდება” - აღნიშნა ჩვენთან საუბარში რესტორნის მენეჯერმა.



მომსახურების გაუმჯობესების მიზნით მომსახურე პერსონალის გადამზადება ხდება

აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტმა 2015 წელს კვების ობიექტებში მომსახურების გაუმჯობესების მიზნით მომსახურე პერსონალის გადამზადება დაიწყო.

”კვების ობიექტების მენეჯერები მომსახურე პერსონალს თავად არჩევენ და ჩვენ ვატრენინგებთ. ეს სავალდებულო არ არის, თუმცა 2015 წლიდან დღემდე დაინტერესებულთა რიცხვი თანდათან გაიზარდა, შედეგებიც პოზიტიურია ” - აღნიშნავენ აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტში.


 

სერვისის შეთავაზება, ტურისტებთან ურთიერთობა, ანტისანიტარული ნორმების დაცვა - მომსახურე პერსონალს ტრენინგები რამდენიმე კუთხით უტარდება.
ტურიზმის დეპარტამენტის სერვისით სარგებლობა ნებისმიერ კვების ობიექტს შეუძლია.

გვანცა ბზიავა
                    [post_title] => მიმტანმა მენიუ მაგიდაზე დაგვიგდო: როგორ ხვდება ბათუმი სეზონს
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => mimtanma-meniu-magidaze-dagvigdo-rogor-khvdeba-batumi-sezons
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2017-05-25 18:38:29
                    [post_modified_gmt] => 2017-05-25 14:38:29
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=134199
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 133215
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2017-05-22 17:32:57
                    [post_date_gmt] => 2017-05-22 13:32:57
                    [post_content] => ბათუმში კიდევ ერთი ახალი ბიზნესკლასის სასტუმროს SKY TOWER გაიხსნა. თანამედროვე სტანდარტებით აშენებულ 21-სართულიან სასტუმროში 101 ევროპული სტანდარტების შესაბამისი ნომერია განთავსებული, 94 სტანდარტული და 7 ლუქსი.

მრავალფუნქციური სასტუმრო უზრუნველყოფილია პარკინგითა და თანამედროვე ტექნოლოგიებით, სპა და გამაჯანსაღებელი ცენტრით. გარდა ამისა, სასტუმროში საპრეზიდენტო ნომერი, საკონფერენციო დარბაზი, რესტორანი, კაზინო, ღამის კლუბი და სხვა ობიექტებია განთავსებული.

სასტუმროს 21-ე სართულზე SKY Bar-ი ტერასით იფუნქციონირებს.

სასტუმროს ბილეთების დაჯავშნა უკვე შესაძლებელია BOOKING.COM–ზეც. სეზონზე ფასები 350 ლარიდან იწყება. ფასები დამოკიდებულია გამგზავრების თარიღზე და დაჯავშნის დროზეც.



სასტუმროს მშენებლობით 20 მლნ აშშ დოლარის ინვესტიცია განხორციელდა. ამ ეტაპზე სასტუმროში 90 ადამიანია დასაქმებული. მშენებლობაზე კი დასაქმებული იყო 200 ადამიანი.

ახალი სასტუმრო აჭარის მთავრობის თავმჯდომარემ ზურაბ პატარაძემ აჭარის ფინანსთა და ეკონომიკის მინისტრთან რამაზ ბოლქვაძესთან და კომპანია „მეტროს“ დირექტორთან რაულ კახიძესთან ერთად გასხნა. ცერემონიას აჭარის მთავრობის, ბიზნეს სექტორისა და ქალაქ ბათუმის მერიის წარმომადგენლები ესწრებოდნენ.

https://www.youtube.com/watch?v=k7kTu9Ewqk8&feature=youtu.be

"მეტრო ატლას ჯორჯიამ" პროექტი Metrocity Batumi-ს განხორციელება 2015 წლის თებერვალში დაიწყო. პროექტი მიმდინარე წლის 1 ივლისს დასრულდა. პროექტი ორი კორპუსისგან შედგება, სადაც განთავსებულია 464 ბინა, რომლის 65% უკვე გაყიდულია. პროექტის ფარგლებში აშენდა ასევე სასტუმრო EUPHORIA-ც, სადაც 415 სასტუმრო აპარტამენტია. EUPHORIA-ში ასევე მოეწყო საქართველოში ყველაზე დიდი საკონფერენციო დარბაზი, რომელიც 1500 ადამიანზეა გათვლილი.

კომპანია "მეტრო ავრასია ჯორჯია" "ინტურისტ ბათუმი"-ს 50%-იან წილს ფლობს. "მეტრო ავრასია ჯორჯიას" შვილობილმა კომპანიამ ბათუმის საერთაშორისო ავტოსადგურის მშენებლობისთვის 14 მილიონი აშშ დოლარის ინვესტიცია განახორციელა, სადაც კომპანიის ინფორმაციით, 250 ადგილობრივია დასაქმებული. ავტოსადგომი ემსახურება, ადგილობრივ და საერთაშორისო მარშრუტებს.
                    [post_title] => SKY TOWER - ბათუმში თანამედროვე სტანდარტების სასტუმრო გაიხსნა (ვიდეო)
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => sky-tower-batumshi-tanamedrove-standartebis-sastumro-gaikhsna-video
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2017-05-22 17:35:00
                    [post_modified_gmt] => 2017-05-22 13:35:00
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=133215
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 133139
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2017-05-22 15:44:42
                    [post_date_gmt] => 2017-05-22 11:44:42
                    [post_content] => სასტუმრო „ეიფორიაში“ დღეს ორდღიანი საერთაშორისო ბიზნეს ფორუმი (IBF) გაიხსნა, რომელსაც აჭარის მთავრობის თავმჯდომარე ზურაბ პატარაძე დაესწრო.

საერთაშორისო ბიზნეს ფორუმი რეგიონალური მასშტაბით ყველაზე დიდი ბიზნეს ღონისძიებაა, რომელიც ბათუმში პირველად ტარდება. ფორუმი მსოფლიოკლასის სპიკერებს, ბიზნეს ლიდერებს, საჯარო სტრუქტურების წარმომადგენლებს და დამწყებ ბიზნესმენებს აერთიანებს. ფორუმის ფარგლებში მიმდინარეობსვორქშოპები და სამოტივაციო მასტერკლასები. მსოფლიოში აღიარებული სპიკერები წამყვანი კომპანიებიდან მსმენელებს თავიანთ გამოცდილებას უზიარებენ.

წლევანდელ ბიზნეს ფორუმზე მსმენელის წინაშე წარსდგებიან: მსოფლიოს ნომერ პირველი ბიზნესტრენერი მარშალ გოლდსმიტი; მსოფლიოს პორშეს დალამბორჯინის ყოფილი აღმასრულებელი დირექტორი კევინ გასკელი; მსოფლიოს ნომერ პირველი მსაჯი პიერლუიჯი კოლინა, „ლიდერშიპის“ თანაავტორიჯონ კინგი და სხვა ცნობილი სპიკერები.

ფორუმს საბანკო სექტორის, სადაზღვეოების, სამეწარმეო რგოლის, უძრავი ქონების მართვის, პროფესიული განათლების, საკონსულტაციო კომპანიების, სოფლის მეურნეობის, ტურიზმის და ჯანდაცვის სფეროების წარმომადგენლები დაესწრებიან. მსოფლიოში ცნობილი სპიკერების მოსასმენად ბათუმს 800-მდედელეგატი ეწვია

ფორუმი 14 ქვეყანას აერთიანებს და ხელს უწყობს მასპინძელი ქვეყნისა და ქალაქის პოპულარიზაციას. IBF-ის დაარსების იდეა განპირობებულია იმით, რომმსოფლიოს ესაჭიროება უკეთესი ლიდერები როგორც ბიზნესის სექტორში, ასევე ორგანიზაციებში და სხვადასხვა სამუშაო წრეებში. კომპანიის სლოგანია„ღირს გახდე ლიდერების მიმდევარი“ და მისი ძირითადი დანიშნულებაა ხელი შეუწყოს ლიდერული ქცევის ნორმების შესწავლას, რაც მსოფლიო ბაზარზეასეთი მოთხოვნადია.


                    [post_title] => ბათუმში საერთაშორისო ბიზნესფორუმი გაიხსნა
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => batumshi-saertashoriso-biznesforumi-gaikhsna
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2017-05-23 15:48:30
                    [post_modified_gmt] => 2017-05-23 11:48:30
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=133139
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

        )

    [post_count] => 3
    [current_post] => -1
    [in_the_loop] => 
    [post] => WP_Post Object
        (
            [ID] => 134199
            [post_author] => 5
            [post_date] => 2017-05-25 17:33:17
            [post_date_gmt] => 2017-05-25 13:33:17
            [post_content] => მიმტანი, რომელიც არ იღიმის, არასწორად მიტანილი ანგარიში - ბათუმის კვების ობიექტების დიდი ნაწილის მომსახურებით დამსვენებლები უკმაყოფილოები არიან.
ტურისტული სეზონის მოახლოებასთან ერთად ბათუმში დამსვენებლების რაოდენობა ნელ-ნელა მატულობს. კლიენტების რიცხვმა იმატა ბათუმის კვების ობიექტებშიც. დამსვენებლები კატასტროფულად მაღალ ფასებს უჩივიან, მომსახურება კი ფასის შესაბამისი არ არის.
ატყუებს თუ არა რესტორნის პერსონალი კლიენტს

ბათუმის ერთ-ერთ საკმაოდ ცნობილ რესტორანში რამდენიმე დღის წინ არასასიამოვნო ფაქტი დაფიქსირდა. რესტორნის მომსახურე პერსონალმა კლიენტების მოტყუება (?) სცადა და ანგარიში არასწორად მიუტანა.

”ანგარიშში 3 ბოთლი ლუდის საფასური იყო მითითებული, ლუდი არ შეგვიკვეთავს, შესაბამისად პრეტენზია გამოვთქვი. კარგია, რომ შენიშვნა მიიღეს და ანგარიში შეგვისწორეს ” - ამბობს ჩვენთან საუბარში ერთ-ერთი დამსვენებელი.



ამ კონკრეტულ შემთხვევაში კლიენტმა ანგარიშს ყურადღება მიაქცია, თუმცა კვების ობიექტებში მსგავსი ფაქტები ყოველდღიურად ხდება. ხშირად, კლიენტები არ აკვირდებიან მათთვის მიტანილ ანგარიშს და რამდენიმე ლარით ზედმეტს იხდიან. მომსახურე პერსონალისთვის საყვედურის თქმა კონფლიქტითაც დასრულებულა.

”ერთ-ერთ კაფეში სასაუზმოდ შევედი მეგობრებთან ერთად. მენიუ მოვითხოვეთ, რაღაცაზე გაბრაზებულმა მიმტანმა მენიუ მაგიდაზე დაგვიგდო. რა თქმა უნდა, პრეტენზია გამოვთქვით, რასაც ჩხუბი მოჰყვა, საბოლოოდ კი კაფის ადმინისტრაციამ მიმტანს მხოლოდ საყვედური უთხრა”, - აღნიშნა ”ფორტუნასთან” ერთ-ერთმა დამსვენებელმა.

 

ტექნიკური შეცდომისგან დაზღვეული არავინ არ არის

”ჩვენ უკმაყოფილო მომხმარებლები არ გვყავს” - ”ფორტუნა” ბათუმის რამდენიმე კვების ობიექტს დაუკავშირდა. თითქმის ყველასგან ერთი პასუხი მივიღეთ.
განსხვავებული პასუხი მხოლოდ იმ კვების ობიექტის მენეჯერს ჰქონდა, სადაც არასწორად მიტანილი ანგარიშის გამო კლიენტებმა პრეტენზია გამოთქვეს.

”ჩვენი ობიექტი ბათუმში პოპულარულია. მიუხედავად იმისა, რომ მომსახურე პერსონალს სისტემატიურად ვუტარებთ ტრენინგებს, შეცდომისგან დაზღვეული არავინ არ არის. როდესაც ერთ მაგიდას რამდენიმე მიმტანი ემსახურება, ანგარიშში შეცდომა შეიძლება გაიპაროს, თუმცა ეს განგებ ნამდვილად არ ხდება” - აღნიშნა ჩვენთან საუბარში რესტორნის მენეჯერმა.



მომსახურების გაუმჯობესების მიზნით მომსახურე პერსონალის გადამზადება ხდება

აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტმა 2015 წელს კვების ობიექტებში მომსახურების გაუმჯობესების მიზნით მომსახურე პერსონალის გადამზადება დაიწყო.

”კვების ობიექტების მენეჯერები მომსახურე პერსონალს თავად არჩევენ და ჩვენ ვატრენინგებთ. ეს სავალდებულო არ არის, თუმცა 2015 წლიდან დღემდე დაინტერესებულთა რიცხვი თანდათან გაიზარდა, შედეგებიც პოზიტიურია ” - აღნიშნავენ აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტში.


 

სერვისის შეთავაზება, ტურისტებთან ურთიერთობა, ანტისანიტარული ნორმების დაცვა - მომსახურე პერსონალს ტრენინგები რამდენიმე კუთხით უტარდება.
ტურიზმის დეპარტამენტის სერვისით სარგებლობა ნებისმიერ კვების ობიექტს შეუძლია.

გვანცა ბზიავა
            [post_title] => მიმტანმა მენიუ მაგიდაზე დაგვიგდო: როგორ ხვდება ბათუმი სეზონს
            [post_excerpt] => 
            [post_status] => publish
            [comment_status] => closed
            [ping_status] => closed
            [post_password] => 
            [post_name] => mimtanma-meniu-magidaze-dagvigdo-rogor-khvdeba-batumi-sezons
            [to_ping] => 
            [pinged] => 
            [post_modified] => 2017-05-25 18:38:29
            [post_modified_gmt] => 2017-05-25 14:38:29
            [post_content_filtered] => 
            [post_parent] => 0
            [guid] => http://fortuna.ge/?p=134199
            [menu_order] => 0
            [post_type] => post
            [post_mime_type] => 
            [comment_count] => 0
            [filter] => raw
        )

    [comment_count] => 0
    [current_comment] => -1
    [found_posts] => 163
    [max_num_pages] => 55
    [max_num_comment_pages] => 0
    [is_single] => 
    [is_preview] => 
    [is_page] => 
    [is_archive] => 1
    [is_date] => 
    [is_year] => 
    [is_month] => 
    [is_day] => 
    [is_time] => 
    [is_author] => 
    [is_category] => 
    [is_tag] => 1
    [is_tax] => 
    [is_search] => 
    [is_feed] => 
    [is_comment_feed] => 
    [is_trackback] => 
    [is_home] => 
    [is_404] => 
    [is_embed] => 
    [is_paged] => 
    [is_admin] => 
    [is_attachment] => 
    [is_singular] => 
    [is_robots] => 
    [is_posts_page] => 
    [is_post_type_archive] => 
    [query_vars_hash:WP_Query:private] => bced8fe0c6df0b91ac8d3beaa6159a74
    [query_vars_changed:WP_Query:private] => 
    [thumbnails_cached] => 
    [stopwords:WP_Query:private] => 
    [compat_fields:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => query_vars_hash
            [1] => query_vars_changed
        )

    [compat_methods:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => init_query_flags
            [1] => parse_tax_query
        )

)

მსგავსი სიახლეები