BOSS BOTTLED – ჰუგო ბოსის ლეგენდარული არომატი და მისი ახალი სახე

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

BOSS BOTTLED – ჰუგო ბოსის ლეგენდარული არომატი და  მისი ახალი სახე

2017 წლის შემოდგომაზე HUGO BOSS-მა BOSS BOTTLED-ის ახალი სახე წარადგინა. ეს გახლავთ  ჰოლივუდის  წარმატებული  მსახიობი  – კრის ჰემსვორთი.  ფართო  საზოგადოება მას შემდეგი ფილმებიდან  იცნობს: ”რბოლა”  (Rush),  ”ფიფქია” და მონადირე”  (Snow  white  and  the  huntsman), ”შურისმაძიებლები”  (The  Avengers),  თუმცა  მისი  ერთ-ერთი  ყველაზე  ცნობილი  როლია “თორი”  (Thor),  რომელმაც  მას  მსოფლიო  აღიარება  მოუტანა.

BOSS BOTTLED-ის ახალი სახის წარდგენასთან დაკავშირებით, საქართველოში პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა Voulez-Vous-მ შესაბამისი პრეზენტაცია გამართა. 

როგორც ”ფორტუნას” Voulez-Vous-ს საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერმა, ნინო ნოდიამ განუცხადა,  კრის  ჰემსვორთი ნათელი მაგალითია ჩვენი დროის  წარმატებული მამაკაცის, რომელიც საკუთარი ღირებულებების და ფასეულობების დაცვით, მამაკაცურობის სხვადასხვა ასპექტის დემონსტრირებას ახდენს ყოველდღიურ ცხოვრებაში.

”ახალი  სახის  წარდგენით HUGO BOSS-მა MAN OF TODAY-ის  კამპანიის ახალი  ეტაპი  წამოიწყო.  BOSS  BOTTLED–ის  არომატი კვლავაც რჩება თანამედროვე მამაკაცის შთაგონების  წყაროდ, რომელმაც  საკუთარი ქმედებებით  და  ღირებულებებით  უნდა  წარადგინოს  საკუთარი  თავი.  BOSS–ის  MAN  OF  TODAY,  ანუ  ჩვენი დროის მამაკაცი ძალიან მრავალფეროვანია.  იგი მგზნებარეა და რეალურად  აფასებს მოვლენებს, ამასთანავე,  წარმატებული  და საკუთარი პრინციპების  ერთგულია. ის წარმატებას  აფასებს  არა მატერიალური თვალსაზრისით,  არამედ იმგანვლილი  გზით, რამაც  წარმატება მოუტანა.  ჩვენი დროის  მამაკაცის  სწრაფვა  წარმატებისკენ  ყოველთვის  ეფუძნება იმ ფასეულობებს, რომლის დემონსტრირებასაც ის ყოველდღიურად  ახდენს ცხოვრებაში”, – აცხადებს ნოდია.      

 

მისივე ინფორმაციით, MAN OF  TODAY  ანუ  ჩვენი დროის  მამაკაცი მუდამ  ძიებაშია  და  თავისი   სიტყვის  ერთგულია.  პატიოსნება, გულწრფელობა,  სანდოობა,  თანაგრძნობის  უნარი  და  საზოგადოების წინაშე  ვალდებულება,  მხოლოდ  ნაწილია  იმ  თვისებებისა,  რომლებიც მას ახასიათებს. ამგვარად, Boss Bottled-ის არომატი რჩება იმ იდეალების ერთგული, რაც უნდა ახასიათებდეს წარმატებულ მამაკაცს თანამედროვე სამყაროში. ეს არის ჩვენი დროის მამაკაცის არომატი.

”არომატი  ისეთივე თანამედროვეა და  ისევე  შეესაბამება დროს, როგორც მისი  წარდგენის  პირველივე  დღეებში.  Boss  Bottled–მა  ნამდვილად გაუძლო  დროის  გამოცდას  და  ის  ახლაც  თანამედროვე  მამაკაცის ყოველდღიური რუტინის განუყოფელი ნაწილია.   არსებობს  Boss  Bottled-ის  განსხვავებული  ვერისები,  როგორიცაა  Boss Bottled Night, Boss Bottled Unlimited, Boss Bottled Oud. თუმცა ამ სუნამოს ორი  მთავარი  მეწყვილე  ჰყავს:  2016  წელს  გამოვიდა  კლასიკური არომატის უფრო  ინტენსიური  ვერსია,  Boss  Bottled-ის  სუნამოს  წყალი  – Boss  Bottled  intense  Eau  de  parfum,  ხოლო  2017  წლის  მარტიდან  HUGO BOSS-მა კლასიკური  არომატის უფრო გრილი და მსუბუქი ვერსია  – Boss Bottled Tonic  შესთავაზა  მომხმარებელს.  Boss  Bootled, Boss  Bottled Tonic-თან  და  Boss  Bottled  intense  edp-თან  ერთად  ქმნის  Boss  Bottled-ის სუნამოების კოლექციის წამყვან სამეულს”, – აცხადებენ Voulez-Vous-ში.

მათივე ინფორმაციით, წელს,  2017  წლის  შემოდგომაზე,  Boss  Bootled-ის  ახალი  სახის და MAN OF  TODAY-ის  კამპანიის  ახალი  ეტაპის  აღსანიშნავად,    HUGO  BOSS მომხმარებელს ლიმიტირებულ გამოშვებას  – Boss Bottled Man Of Today Edition-ს სთავაზობს.  ამჯერად, BOSS BOTTLED Man of  today Edition-ის სახით  HUGO  BOSS  გთავაზობთ  ლეგენდარული  და  ყველასთვის საყვარელ  BOSS  BOTTLED-ის  არომატს  განსხვავებული  შეფუთვით, რომელიც  ერთჯერადად  გამოიცემა  და  შესაბამისად,  მისი  რაოდენობა შეზღუდულია.

BOSS BOTTLED  – წარმოდგენილია 30მლ, 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში.

BOSS  BOTTLED  MAN  OF  TODAY  EDITION    –  წარმოდგენილია  50  მლ  და  100  მლ  ფლაკონებში.

BOSS BOTTLED TONIC –  წარმოდგენილია 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში.

BOSS  BOTTLED  INTENSE  EAU  DE  PARFUM  –  წარმოდგენილია  50  მლ  და  100  მლ ფლაკონებში.

ინგრედიენტები

BOSS  BOTTLED  (ზედა  ნოტი:  ვაშლი,  გულის  ნოტები:  ნემსიწვერა,  დარიჩინი,  ქვედა  ნოტები:  ხის  ნოტები, ვანილი)

BOSS  BOTTLED MAN OF TODAY  EDITION    (BOSS  BOTTLED-ის ლეგენდარული  არომატი,  ამჯერად განსხვავებული შეფუთვით, რომელიც ერთჯერადად გამოიცემა და მისი რაოდენობა შეზღუდულია)

BOSS  BOTTLED  INTENSE  EAU  DE  PARFUM  (ზედა  ნოტი:  ვაშლი,  ფორთოხლის  ყვავილი,  გულის ნოტები: ნემსიწვერა, მიხაკი, დარიჩინი, ბაზა: ხის ნოტები)

BOSS  BOTTLED  TONIC  (ზედა  ნოტები:  ვაშლი,  გრეიფრუტი,  ფორთოხალი,  გულის ნოტები: ჯანჯაფილი, დარიჩინი, ქვედა ნოტი: ხის ნოტები)  .

ცნობისთვის, MAN OF  TODAY-ის  კამპანიით  ეს ლეგენდარული  არომატი  პირველად 2014 წელს წარსდგა მომხმარებლის წინაშე. ამ კამპანიით HUGO BOSS -მა სათავე  დაუდო  მსჯელობას, თუ  როგორი  უნდა  იყოს  ჩვენი  დროის წარმატებული  მამაკაცი  თანამედროვე  სამყაროში,  რამაც  ძალიან  დიდი გამოხმაურება  ჰპოვა  და  HUGO  BOSS-ის  ყველა  დროის  ყველაზე წარმატებულ კამპანიად იქცა.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

3 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => parfiumeria
                                    [3] => nino-nodia
                                    [4] => hugo-boss
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 183530
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => parfiumeria
                                    [3] => nino-nodia
                                    [4] => hugo-boss
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 183530
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 330
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => parfiumeria
                                    [3] => nino-nodia
                                    [4] => hugo-boss
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => parfiumeria
                                    [3] => nino-nodia
                                    [4] => hugo-boss
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (183530) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (330,14161,10626,11425,3281)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 197758
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-12-18 11:44:16
                    [post_date_gmt] => 2017-12-18 07:44:16
                    [post_content] => რა კავშირშია ერთმანეთთან 4 სტიქია, იაპონური ფილოსოფია და სუნამო?

16 დეკემბერს „ტოიოტა ცენტრი თეგეტამ“ მომხმარებელს საქართველოში ბესტსელერი მოდელის, Land Cruiser Prado-ს ახალი ვერსია წარუდგინა. Land Cruiser Prado-ს ახალი მოდელი ამარცხებს ოთხივე სტიქიას. მისთვის არ არის დაბრკოლება ქარი, წყალი, მიწა თუ ცეცხლი, ის თავად გახლავთ ამ სტიქიების ძალის მატარებელი.

როგორც ”ტოიოტა ცენტრი თეგეტაში” აცხადებენ, ”პრადო”, მთელი მსოფლიოს მასშტაბით ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული მაღალი გამავლობის ავტომობილია, საქართველოში კი, უკვე წლებია თავის სეგმენტში ბესტსელერია. ყველა დროის ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული მოდელი, ვიზუალურად კიდევ უფრო დაიხვეწა და ტექნიკური თვალსაზრისით განვითარების სრულიად ახალ საფეხურზე ავიდა.

Land Cruiser Prado-ს ახალი მოდელის ოფიციალურ პრეზენტაციაზე, მომხმარებელს სიახლე წარუდგინა პარფიუმერულმა კომპანიამაც ”ისი-პარი”, რომელმაც სურნელოვანი სამყაროს მოყვარულებს ახალი სუნამო SHISEIDO-სგან გააცნო. 
„ისეთი ცნობილი იაპონური ბრენდის უახლესი მოდელის პრეზენტაცია, როგორიც არის „ტოიოტა“, დაემთხვა იმ პერიოდს, როდესაც „ისი-პარის“ ასევე ცნობილი იაპონური ბრენდის SHISEIDO-ს ახალი არომატი უნდა წარედგინა საკუთარი მომხმარებლისთის. ამიტომ, გადავწყვიტეთ, მათთვის, ვისაც უყვარს იაპონური ფილოსოფია, ამ ქვეყნის კულტურა და იაპონური ბრენდები, ერთ დღეს გაგვეცნო სიახლეები. მოგეხსენებათ, SHISEIDO ეს არის ნომერი პირველი ბრენდი იაპონურ პარფიუმერიაში და მსოფლიოში - ნომერი მეოთხე“, - განუცხადა „ფორტუნას“ ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ.
როგორც მან აღნიშნა, ახალი სუნამოს პრეზენტაცია თავად SHISEIDO-ს იუბილეს მიეძღვნა. „ბრენდმა არსებობა 145 წლის წინ, სახისა და სხეულის მოვლის საშუალებების წარმოებით დაიწყო. ზუსტად 100 წლის წინ კი შექმნა პირველი სუნამო. სწორედ საიუბილეო ასწლეულს ეძღვნება ახალი არომატი SHISEIDO-სგან, რომელსაც Ever Bloom Ginza Flower ჰქვია. და რატომ Ever Bloom Ginza Flower? – SHISEIDO-ს პირველი გაყიდვების ობიექტი, ანუ მაღაზია ტოკიოში ისეთ ქუჩაზე შეიქმნა, როგორიც არის Ginza. სწორედ ამიტომ გაჩნდა ეს სიტყვა სუნამოს სახელწოდებაში. რაც შეეხება Ever Bloom-ს, ეს სამუდამო ყვავილობას, გაფურჩქვნას ნიშნავს. არომატი ასოცირდება გაფურჩქვნასთან“, - განმარტა შამუგიამ. მისივე ინფორმაციით, ახალი არომატის შემადგენლობაში, ძირითადად, თეთრი ყვავილები ჭარბობს, თუმცა არის გარკვეული დოზით ფორთოხლის ყვავილებიც. როგორც ხატია შამუგია ამბობს, სუნამოს ასაკი არ გააჩნია, ამიტომ SHISEIDO Ever Bloom Ginza Flower განკუთვნილია ნებისმიერი ასაკის გოგონებისა და ქალბატონებისთვის.
„ეს სუნამო არის მათთვის, ვისაც უყვარს თავის მოვლა და ვისაც უყვარს, რომ წარმოჩინდეს ყოველთვის ლამაზად და მასთან ასოცირდებოდეს მოვლა. იმიტომ, რომ SHISEIDO პირველ რიგში ეს არის თავის მოვლის საშუალებები და შემდეგ სუნამო. ეს არის არომატი, რომელიც დაუვიწყარს გაგხდით“, - განაცხადა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
შამუგიას თქმითვე, ბრენდი SHISEIDO საქართველოში დიდი პოპულარობით სარგებლობს და ამის ნათელი მაგალითია არომატი SHISEIDO Zen, რომელიც რამდენიმე წლის წინ, ჩვენს ქვეყანაში ერთ-ერთი ყველაზე გაყიდვადი სუნამო იყო როგორც ქალბატონებისთვის, ისე მამაკაცებისთვის. https://www.youtube.com/watch?v=hC4U_kaZhRw ცნობისთვის, SHISEIDO Ever Bloom Ginza Flower უკვე წარმოდგენილია „ისი-პარის“ მაღაზიათა ქსელში სრულიად საქართველოს მასშტაბით. ამასთან, ,,ისი პარის“ ქსელში საახალწლო ზეიმი მიმდინარეობს. პარფიუმერული კომპანია მომხმარებელს 1 დეკემბრიდან 15 იანვრის ჩათვლით საახალწლო აქციებით ანებივრებს. ნებისმიერ მსურველს ამ პერიოდში შეუძლია სასურველი პროდუქცია დიდი ფასდაკლებით შეიძინოს. 20-დან 50%-ამდე ფასდაკლება ,,ისი-პარიში” არსებულ სრულ ასორტიმენტზე ვრცელდება. ხატია შამუგიას თქმით, 250–ლარიან შენაძენზე მომხმარებელი ბრენდის 50–ლარიან ვაუჩერს მიიღებს, რომლის განაღდებაც ფასდაკლების დასრულების შემდეგ მოხდება. ქსელში ყოველი მეათასე მყიდველი კი სასურველ სუნამოს უსასყიდლოდ შეარჩევს.
”გარდა ამისა, ,,ისი-პარიში“ შენაძენს დამატებით თან ახლავს საჩუქარიც, მთავარი კი 2018 წლის 25 იანვარს გათამაშების შესანიშნავი პრიზი იქნება–Toyota RAV4–ის 2017 წლის მოდელი. გათამაშებაშია ასევე ”ისი პარის” 5000–ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერი, ასევე გამარჯვებულისთვის ხელფასის სახით, ,,ისი-პარი“ 1 წლის ვადით, თვეში 1000 ლარის ოდენობას გამოყოფს. აღსანიშნავია კიდევ ერთი პრიზი, რომელიც მოგზაურობის მოყვარულებს გაახარებთ განსაკუთრებით- გათამაშდება 2 კაციანი საგზური შარმ–ელ–შეიხში, 5–ვარკსვლავიან სასტუმროში”, – აღნიშნა ”ისი-პარის” პიარისა და მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე ინფორმაციით, იმისთვის, რომ გათამაშებაში ჩაერთოთ, საკმარისია ,,ისი პარის“ ქსელში 50 ლარამდე ღირებულების პროდუქცია შეიძინოთ, ყოველ მომდევნო 50 ლარზე კი გათამაშების თითო ბილეთი თქვენს სახელზე დაფიქსირდება. ”ისი-პარის” საახალწლო გათამაშება 25 იანვარს, ტელეკომპანია ”რუსთავი 2”-ის ეთერში, 6–საათიანი კურიერის დასრულების შემდეგ შედგება. [post_title] => იაპონური ფილოსოფია, საიუბილეო ასწლეული და არომატი, რომელიც დაუვიწყარს გაგხდით [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => iaponuri-filosofia-saiubileo-aswleuli-da-aromati-romelic-dauviwyars-gagkhdit [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-19 20:05:41 [post_modified_gmt] => 2017-12-19 16:05:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=197758 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 193567 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-12-05 12:40:43 [post_date_gmt] => 2017-12-05 08:40:43 [post_content] => ,,ისი პარის“ ქსელში საახალწლო ზეიმი დაიწყო. პარფიუმერული კომპანია მომხმარებელს 1 დეკემბრიდან 15 იანვრის ჩათვლით საახალწლო აქციებით გაანებივრებს. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” პიარისა და მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა  ხატია შამუგიამ განუცხადა, ნებისმიერ მსურველს ამ პერიოდში შეუძლია სასურველი პროდუქცია დიდი ფასდაკლებით შეიძინოს. 20-დან 50%-ამდე ფასდაკლება ,,ისი-პარიში” არსებულ სრულ ასორტიმენტზე ვრცელდება. ხატია შამუგიას თქმით, 250–ლარიან შენაძენზე მომხმარებელი ბრენდის 50–ლარიან ვაუჩერს მიიღებს, რომლის განაღდებაც ფასდაკლების დასრულების შემდეგ მოხდება. ქსელში ყოველი მეათასე მყიდველი კი სასურველ სუნამოს უსასყიდლოდ შეარჩევს.
”გარდა ამისა, ,,ისი-პარიში“ შენაძენს დამატებით თან ახლავს საჩუქარიც, მთავარი კი 2018 წლის 25 იანვარს გათამაშების შესანიშნავი პრიზი იქნება–Toyota RAV4–ის 2017 წლის მოდელი. გათამაშებაშია ასევე ”ისი პარის” 5000–ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერი, ასევე გამარჯვებულისთვის ხელფასის სახით, ,,ისი-პარი“ 1 წლის ვადით, თვეში 1000 ლარის ოდენობას გამოყოფს. აღსანიშნავია კიდევ ერთი პრიზი, რომელიც მოგზაურობის მოყვარულებს გაახარებთ განსაკუთრებით- გათამაშდება 2 კაციანი საგზური შარმ–ელ–შეიხში, 5–ვარკსვლავიან სასტუმროში”, - აღნიშნა ”ისი-პარის” პიარისა და მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე ინფორმაციით, იმისთვის, რომ გათამაშებაში ჩაერთოთ, საკმარისია ,,ისი პარის“ ქსელში 50 ლარამდე ღირებულების პროდუქცია შეიძინოთ, ყოველ მომდევნო 50 ლარზე კი გათამაშების თითო ბილეთი თქვენს სახელზე დაფიქსირდება. ”ისი-პარის” საახალწლო გათამაშება 25 იანვარს, ტელეკომპანია ”რუსთავი 2”-ის ეთერში, 6–საათიანი კურიერის დასრულების შემდეგ შედგება. https://www.youtube.com/watch?v=V7yuFQ1WUyU [post_title] => Toyota RAV4, სუნამო უფასოდ,1000 ლარიანი ხელფასი - ,,ისი პარიში” საახალწლო ზეიმი დაიწყო [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => toyota-rav4-sunamo-ufasod1000-lariani-khelfasi-isi-parishi-saakhalwlo-zeimi-daiwyo [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-05 12:43:13 [post_modified_gmt] => 2017-12-05 08:43:13 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=193567 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 189782 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-11-22 18:30:15 [post_date_gmt] => 2017-11-22 14:30:15 [post_content] => პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა „ლუტეცია“ პირველად საქართველოში SALVATORE FERRAGAMO-ს აღმასრულებელ ხელმძღვანელს უმასპინძლა. „ლუტეცია ჯგუფის“ პრეზიდენტმა ვახტანგ ფხაკაძემ ლუჩიანო ბერტინელი ქართულ მედიასაშუალებებს წარუდგინა. საქმიანი შეხვედრა რესტორან „ტაბლაში” ლეგენდარული ბრენდის ხელმძღვანელობისთვის ქართული ტრადიციების გაცნობით დაიწყო. ქართული მასმედიის წარმომადგენლებმა კი SALVATORE FERRAGAMO-ს განსხვავებული სურნელოვანი სამყაროს შესახებ ექსკლუზიური ინფორმაცია მიიღეს.
”როგორც ცნობილია SALVATORE FERRAGAMO  - ეს ის ბრენდია, რომელიც დახვეწილობასთან და ფუფუნებასთან ასოცირდება. ამასთან, თითქმის საუკუნეა გვაოცებს კრეატიულობით, საუკეთესო სტილით, ექსკლუზიური ხელწერითა და რა თქმა უნდა, უმაღლესი იტალიური ხარისხით. ბრენდის წარმოებაშია ქალისა და მამაკაცის სამოსი, უნიკალური ტყავის აქსესუარები და პარფიუმერია, რომლითაც „ლუტეცია“ მომხმარებელს 2008 წლიდან ანებივრებს”, - აცხადებენ პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელში. მათივე ცნობით, SALVATORE FERRAGAMO-ს არომატები ემოციებთან და გრძნობებთან არის დაკავშირებული.
როგორც ”ლუტეციაში” აცხადებენ, შეხვედრა ისეთივე საინტერესო და ემოციებით აღსავსე აღმოჩნდა, როგორც SALVATORE FERRAGAMO-ს თითოეული არომატია.
„ტაბლაში“ Signorina და UOMO სუნამოების ჯადოსნური სურნელი და შთაგონება ბევრი დეტალით იგრძნობოდა. ეს იყო დაუვიწყარი იტალიური სურნელის ერთ საათი ქართულ გარემოში”, - განმარტავენ ”ლუტეციაში”.  
მათივე ინფორმაციით, SALVATORE FERRAGAMO-ს გუნდმა ოფიციალურ პარტნიორს საქართველოში - „ლუტეციას” შედეგიანი თანამშრომლობისთვის მადლობა გადაუხადა და სამომავლო გეგმებზეც ისაუბრა. [post_title] => ლუტეციამ SALVATORE FERRAGAMO-ს აღმასრულებელ ხელმძღვანელს უმასპინძლა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => luteciam-salvatore-ferragamo-s-aghmasrulebel-khelmdzghvanels-umaspindzla [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-22 18:38:04 [post_modified_gmt] => 2017-11-22 14:38:04 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=189782 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 197758 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-12-18 11:44:16 [post_date_gmt] => 2017-12-18 07:44:16 [post_content] => რა კავშირშია ერთმანეთთან 4 სტიქია, იაპონური ფილოსოფია და სუნამო? 16 დეკემბერს „ტოიოტა ცენტრი თეგეტამ“ მომხმარებელს საქართველოში ბესტსელერი მოდელის, Land Cruiser Prado-ს ახალი ვერსია წარუდგინა. Land Cruiser Prado-ს ახალი მოდელი ამარცხებს ოთხივე სტიქიას. მისთვის არ არის დაბრკოლება ქარი, წყალი, მიწა თუ ცეცხლი, ის თავად გახლავთ ამ სტიქიების ძალის მატარებელი. როგორც ”ტოიოტა ცენტრი თეგეტაში” აცხადებენ, ”პრადო”, მთელი მსოფლიოს მასშტაბით ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული მაღალი გამავლობის ავტომობილია, საქართველოში კი, უკვე წლებია თავის სეგმენტში ბესტსელერია. ყველა დროის ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული მოდელი, ვიზუალურად კიდევ უფრო დაიხვეწა და ტექნიკური თვალსაზრისით განვითარების სრულიად ახალ საფეხურზე ავიდა. Land Cruiser Prado-ს ახალი მოდელის ოფიციალურ პრეზენტაციაზე, მომხმარებელს სიახლე წარუდგინა პარფიუმერულმა კომპანიამაც ”ისი-პარი”, რომელმაც სურნელოვანი სამყაროს მოყვარულებს ახალი სუნამო SHISEIDO-სგან გააცნო. 
„ისეთი ცნობილი იაპონური ბრენდის უახლესი მოდელის პრეზენტაცია, როგორიც არის „ტოიოტა“, დაემთხვა იმ პერიოდს, როდესაც „ისი-პარის“ ასევე ცნობილი იაპონური ბრენდის SHISEIDO-ს ახალი არომატი უნდა წარედგინა საკუთარი მომხმარებლისთის. ამიტომ, გადავწყვიტეთ, მათთვის, ვისაც უყვარს იაპონური ფილოსოფია, ამ ქვეყნის კულტურა და იაპონური ბრენდები, ერთ დღეს გაგვეცნო სიახლეები. მოგეხსენებათ, SHISEIDO ეს არის ნომერი პირველი ბრენდი იაპონურ პარფიუმერიაში და მსოფლიოში - ნომერი მეოთხე“, - განუცხადა „ფორტუნას“ ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ.
როგორც მან აღნიშნა, ახალი სუნამოს პრეზენტაცია თავად SHISEIDO-ს იუბილეს მიეძღვნა. „ბრენდმა არსებობა 145 წლის წინ, სახისა და სხეულის მოვლის საშუალებების წარმოებით დაიწყო. ზუსტად 100 წლის წინ კი შექმნა პირველი სუნამო. სწორედ საიუბილეო ასწლეულს ეძღვნება ახალი არომატი SHISEIDO-სგან, რომელსაც Ever Bloom Ginza Flower ჰქვია. და რატომ Ever Bloom Ginza Flower? – SHISEIDO-ს პირველი გაყიდვების ობიექტი, ანუ მაღაზია ტოკიოში ისეთ ქუჩაზე შეიქმნა, როგორიც არის Ginza. სწორედ ამიტომ გაჩნდა ეს სიტყვა სუნამოს სახელწოდებაში. რაც შეეხება Ever Bloom-ს, ეს სამუდამო ყვავილობას, გაფურჩქვნას ნიშნავს. არომატი ასოცირდება გაფურჩქვნასთან“, - განმარტა შამუგიამ. მისივე ინფორმაციით, ახალი არომატის შემადგენლობაში, ძირითადად, თეთრი ყვავილები ჭარბობს, თუმცა არის გარკვეული დოზით ფორთოხლის ყვავილებიც. როგორც ხატია შამუგია ამბობს, სუნამოს ასაკი არ გააჩნია, ამიტომ SHISEIDO Ever Bloom Ginza Flower განკუთვნილია ნებისმიერი ასაკის გოგონებისა და ქალბატონებისთვის.
„ეს სუნამო არის მათთვის, ვისაც უყვარს თავის მოვლა და ვისაც უყვარს, რომ წარმოჩინდეს ყოველთვის ლამაზად და მასთან ასოცირდებოდეს მოვლა. იმიტომ, რომ SHISEIDO პირველ რიგში ეს არის თავის მოვლის საშუალებები და შემდეგ სუნამო. ეს არის არომატი, რომელიც დაუვიწყარს გაგხდით“, - განაცხადა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
შამუგიას თქმითვე, ბრენდი SHISEIDO საქართველოში დიდი პოპულარობით სარგებლობს და ამის ნათელი მაგალითია არომატი SHISEIDO Zen, რომელიც რამდენიმე წლის წინ, ჩვენს ქვეყანაში ერთ-ერთი ყველაზე გაყიდვადი სუნამო იყო როგორც ქალბატონებისთვის, ისე მამაკაცებისთვის. https://www.youtube.com/watch?v=hC4U_kaZhRw ცნობისთვის, SHISEIDO Ever Bloom Ginza Flower უკვე წარმოდგენილია „ისი-პარის“ მაღაზიათა ქსელში სრულიად საქართველოს მასშტაბით. ამასთან, ,,ისი პარის“ ქსელში საახალწლო ზეიმი მიმდინარეობს. პარფიუმერული კომპანია მომხმარებელს 1 დეკემბრიდან 15 იანვრის ჩათვლით საახალწლო აქციებით ანებივრებს. ნებისმიერ მსურველს ამ პერიოდში შეუძლია სასურველი პროდუქცია დიდი ფასდაკლებით შეიძინოს. 20-დან 50%-ამდე ფასდაკლება ,,ისი-პარიში” არსებულ სრულ ასორტიმენტზე ვრცელდება. ხატია შამუგიას თქმით, 250–ლარიან შენაძენზე მომხმარებელი ბრენდის 50–ლარიან ვაუჩერს მიიღებს, რომლის განაღდებაც ფასდაკლების დასრულების შემდეგ მოხდება. ქსელში ყოველი მეათასე მყიდველი კი სასურველ სუნამოს უსასყიდლოდ შეარჩევს.
”გარდა ამისა, ,,ისი-პარიში“ შენაძენს დამატებით თან ახლავს საჩუქარიც, მთავარი კი 2018 წლის 25 იანვარს გათამაშების შესანიშნავი პრიზი იქნება–Toyota RAV4–ის 2017 წლის მოდელი. გათამაშებაშია ასევე ”ისი პარის” 5000–ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერი, ასევე გამარჯვებულისთვის ხელფასის სახით, ,,ისი-პარი“ 1 წლის ვადით, თვეში 1000 ლარის ოდენობას გამოყოფს. აღსანიშნავია კიდევ ერთი პრიზი, რომელიც მოგზაურობის მოყვარულებს გაახარებთ განსაკუთრებით- გათამაშდება 2 კაციანი საგზური შარმ–ელ–შეიხში, 5–ვარკსვლავიან სასტუმროში”, – აღნიშნა ”ისი-პარის” პიარისა და მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე ინფორმაციით, იმისთვის, რომ გათამაშებაში ჩაერთოთ, საკმარისია ,,ისი პარის“ ქსელში 50 ლარამდე ღირებულების პროდუქცია შეიძინოთ, ყოველ მომდევნო 50 ლარზე კი გათამაშების თითო ბილეთი თქვენს სახელზე დაფიქსირდება. ”ისი-პარის” საახალწლო გათამაშება 25 იანვარს, ტელეკომპანია ”რუსთავი 2”-ის ეთერში, 6–საათიანი კურიერის დასრულების შემდეგ შედგება. [post_title] => იაპონური ფილოსოფია, საიუბილეო ასწლეული და არომატი, რომელიც დაუვიწყარს გაგხდით [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => iaponuri-filosofia-saiubileo-aswleuli-da-aromati-romelic-dauviwyars-gagkhdit [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-19 20:05:41 [post_modified_gmt] => 2017-12-19 16:05:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=197758 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 38 [max_num_pages] => 13 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 8a8c927db82a3236ddae65afecb07626 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები