BOSS BOTTLED – ჰუგო ბოსის ლეგენდარული არომატი და მისი ახალი სახე

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

BOSS BOTTLED – ჰუგო ბოსის ლეგენდარული არომატი და  მისი ახალი სახე

2017 წლის შემოდგომაზე HUGO BOSS-მა BOSS BOTTLED-ის ახალი სახე წარადგინა. ეს გახლავთ  ჰოლივუდის  წარმატებული  მსახიობი  – კრის ჰემსვორთი.  ფართო  საზოგადოება მას შემდეგი ფილმებიდან  იცნობს: ”რბოლა”  (Rush),  ”ფიფქია” და მონადირე”  (Snow  white  and  the  huntsman), ”შურისმაძიებლები”  (The  Avengers),  თუმცა  მისი  ერთ-ერთი  ყველაზე  ცნობილი  როლია “თორი”  (Thor),  რომელმაც  მას  მსოფლიო  აღიარება  მოუტანა.

BOSS BOTTLED-ის ახალი სახის წარდგენასთან დაკავშირებით, საქართველოში პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა Voulez-Vous-მ შესაბამისი პრეზენტაცია გამართა. 

როგორც ”ფორტუნას” Voulez-Vous-ს საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერმა, ნინო ნოდიამ განუცხადა,  კრის  ჰემსვორთი ნათელი მაგალითია ჩვენი დროის  წარმატებული მამაკაცის, რომელიც საკუთარი ღირებულებების და ფასეულობების დაცვით, მამაკაცურობის სხვადასხვა ასპექტის დემონსტრირებას ახდენს ყოველდღიურ ცხოვრებაში.

”ახალი  სახის  წარდგენით HUGO BOSS-მა MAN OF TODAY-ის  კამპანიის ახალი  ეტაპი  წამოიწყო.  BOSS  BOTTLED–ის  არომატი კვლავაც რჩება თანამედროვე მამაკაცის შთაგონების  წყაროდ, რომელმაც  საკუთარი ქმედებებით  და  ღირებულებებით  უნდა  წარადგინოს  საკუთარი  თავი.  BOSS–ის  MAN  OF  TODAY,  ანუ  ჩვენი დროის მამაკაცი ძალიან მრავალფეროვანია.  იგი მგზნებარეა და რეალურად  აფასებს მოვლენებს, ამასთანავე,  წარმატებული  და საკუთარი პრინციპების  ერთგულია. ის წარმატებას  აფასებს  არა მატერიალური თვალსაზრისით,  არამედ იმგანვლილი  გზით, რამაც  წარმატება მოუტანა.  ჩვენი დროის  მამაკაცის  სწრაფვა  წარმატებისკენ  ყოველთვის  ეფუძნება იმ ფასეულობებს, რომლის დემონსტრირებასაც ის ყოველდღიურად  ახდენს ცხოვრებაში”, – აცხადებს ნოდია.      

 

მისივე ინფორმაციით, MAN OF  TODAY  ანუ  ჩვენი დროის  მამაკაცი მუდამ  ძიებაშია  და  თავისი   სიტყვის  ერთგულია.  პატიოსნება, გულწრფელობა,  სანდოობა,  თანაგრძნობის  უნარი  და  საზოგადოების წინაშე  ვალდებულება,  მხოლოდ  ნაწილია  იმ  თვისებებისა,  რომლებიც მას ახასიათებს. ამგვარად, Boss Bottled-ის არომატი რჩება იმ იდეალების ერთგული, რაც უნდა ახასიათებდეს წარმატებულ მამაკაცს თანამედროვე სამყაროში. ეს არის ჩვენი დროის მამაკაცის არომატი.

”არომატი  ისეთივე თანამედროვეა და  ისევე  შეესაბამება დროს, როგორც მისი  წარდგენის  პირველივე  დღეებში.  Boss  Bottled–მა  ნამდვილად გაუძლო  დროის  გამოცდას  და  ის  ახლაც  თანამედროვე  მამაკაცის ყოველდღიური რუტინის განუყოფელი ნაწილია.   არსებობს  Boss  Bottled-ის  განსხვავებული  ვერისები,  როგორიცაა  Boss Bottled Night, Boss Bottled Unlimited, Boss Bottled Oud. თუმცა ამ სუნამოს ორი  მთავარი  მეწყვილე  ჰყავს:  2016  წელს  გამოვიდა  კლასიკური არომატის უფრო  ინტენსიური  ვერსია,  Boss  Bottled-ის  სუნამოს  წყალი  – Boss  Bottled  intense  Eau  de  parfum,  ხოლო  2017  წლის  მარტიდან  HUGO BOSS-მა კლასიკური  არომატის უფრო გრილი და მსუბუქი ვერსია  – Boss Bottled Tonic  შესთავაზა  მომხმარებელს.  Boss  Bootled, Boss  Bottled Tonic-თან  და  Boss  Bottled  intense  edp-თან  ერთად  ქმნის  Boss  Bottled-ის სუნამოების კოლექციის წამყვან სამეულს”, – აცხადებენ Voulez-Vous-ში.

მათივე ინფორმაციით, წელს,  2017  წლის  შემოდგომაზე,  Boss  Bootled-ის  ახალი  სახის და MAN OF  TODAY-ის  კამპანიის  ახალი  ეტაპის  აღსანიშნავად,    HUGO  BOSS მომხმარებელს ლიმიტირებულ გამოშვებას  – Boss Bottled Man Of Today Edition-ს სთავაზობს.  ამჯერად, BOSS BOTTLED Man of  today Edition-ის სახით  HUGO  BOSS  გთავაზობთ  ლეგენდარული  და  ყველასთვის საყვარელ  BOSS  BOTTLED-ის  არომატს  განსხვავებული  შეფუთვით, რომელიც  ერთჯერადად  გამოიცემა  და  შესაბამისად,  მისი  რაოდენობა შეზღუდულია.

BOSS BOTTLED  – წარმოდგენილია 30მლ, 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში.

BOSS  BOTTLED  MAN  OF  TODAY  EDITION    –  წარმოდგენილია  50  მლ  და  100  მლ  ფლაკონებში.

BOSS BOTTLED TONIC –  წარმოდგენილია 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში.

BOSS  BOTTLED  INTENSE  EAU  DE  PARFUM  –  წარმოდგენილია  50  მლ  და  100  მლ ფლაკონებში.

ინგრედიენტები

BOSS  BOTTLED  (ზედა  ნოტი:  ვაშლი,  გულის  ნოტები:  ნემსიწვერა,  დარიჩინი,  ქვედა  ნოტები:  ხის  ნოტები, ვანილი)

BOSS  BOTTLED MAN OF TODAY  EDITION    (BOSS  BOTTLED-ის ლეგენდარული  არომატი,  ამჯერად განსხვავებული შეფუთვით, რომელიც ერთჯერადად გამოიცემა და მისი რაოდენობა შეზღუდულია)

BOSS  BOTTLED  INTENSE  EAU  DE  PARFUM  (ზედა  ნოტი:  ვაშლი,  ფორთოხლის  ყვავილი,  გულის ნოტები: ნემსიწვერა, მიხაკი, დარიჩინი, ბაზა: ხის ნოტები)

BOSS  BOTTLED  TONIC  (ზედა  ნოტები:  ვაშლი,  გრეიფრუტი,  ფორთოხალი,  გულის ნოტები: ჯანჯაფილი, დარიჩინი, ქვედა ნოტი: ხის ნოტები)  .

ცნობისთვის, MAN OF  TODAY-ის  კამპანიით  ეს ლეგენდარული  არომატი  პირველად 2014 წელს წარსდგა მომხმარებლის წინაშე. ამ კამპანიით HUGO BOSS -მა სათავე  დაუდო  მსჯელობას, თუ  როგორი  უნდა  იყოს  ჩვენი  დროის წარმატებული  მამაკაცი  თანამედროვე  სამყაროში,  რამაც  ძალიან  დიდი გამოხმაურება  ჰპოვა  და  HUGO  BOSS-ის  ყველა  დროის  ყველაზე წარმატებულ კამპანიად იქცა.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

3 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => parfiumeria
                                    [3] => nino-nodia
                                    [4] => hugo-boss
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 183530
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => parfiumeria
                                    [3] => nino-nodia
                                    [4] => hugo-boss
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 183530
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 330
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => parfiumeria
                                    [3] => nino-nodia
                                    [4] => hugo-boss
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => parfiumeria
                                    [3] => nino-nodia
                                    [4] => hugo-boss
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (183530) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (330,14161,10626,11425,3281)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 294441
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-10-11 17:04:30
                    [post_date_gmt] => 2018-10-11 13:04:30
                    [post_content] => HUGO  BOSS თავისი მაცდური არომატის, BOSS  THE  SCENT-ის ახალი კამპანიით გვახსენებს, თუ რა ძალა აქვს სუნამოს თანამედროვე, ციფრული ეპოქის სამყაროში.

2018 წლის შემოდგომაზე HUGO BOSS კიდევ ორ ახალ არომატს გვთავაზობს  SCENT–ის კოლექციიდან, განახლებული კამპანიით სუნამოს ახალ სახეებთან ერთად. ახალი არომატების შეძენა მომხმარებელს უკვე შეუძლია პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ Voulez-Vous-ში.

ცდუნების მემკვიდრეობა

HUGO BOSS–მა ცდუნების მისეული განსაზღვრება პირველად 2015 წელს წარმოგვიდგინა BOSS THE  SCENT–ის  სუნამოს  სახით. ეს იყო BOSS THE SCENT–ის კოლექციის პირველი არომატი, რომელიც შეიქმნა მამაკაცისთვის – Boss The Scent for him Eau de Toilette. ამ არომატის წარმატების შემდგომ 2016 წელს გამოვიდა მისი მეწყვილე, არომატი ქალბატონისთვის Boss The Scent for her Eau de Parfum. 2017 წელს HUGO BOSS–მა ორი ახალი არომატი შემოგვთავაზა, კლასიკური არომატების უფრო ინტენსიური ვერსიები - Boss The Scent intense for him და Boss The Scent intense for her. 2018 წლის თებერვალში გამოდის BOSS THE SCENT–ის ლიმიტირებული გამოშვება – Boss The Scent Parfum edition–ის მამაკაცის და ქალბატონის არომატები, ხოლო 2018 წლის აპრილში ქალის კლასიკური არომატის უფრო მსუბუქი ვერსია – Boss The Scent for her Eau de Toilette. 2018 წლის შემოდგომაზე HUGO BOSS კიდევ ორ ახალ არომატს გვთავაზობს  SCENT–ის კოლექციიდან, განახლებული კამპანიით სუნამოს ახალ სახეებთან ერთად. 

 HUGO BOSS–ის მტკიცებით ნამდვილი ცდუნება ყოველთვის ორმხრივია.თავიდან ყველაფერი იწყება დაახლოების მარტივი ქმედებით და თანდათან გადაიზრდება მიზიდულობაში, რომელიც ნელნელა ავლენს თავის მაცდუნებელ ძალას. სურნელის ზეგავლენითა და  ინტენსიურობით ღვივდება ორმხრივი  მიზიდულობა. BOSS THE SCENT-ის სუნამოს მომაჯადოებელი ძალა არ სცნობს საზღვრებს და აღვიძებს ჩვენში დაუძლეველ სურვილს გვქონდეს ურთიერთობა რეალურ სამყაროში.

BOSS THE SCENT–ის ახალი კამპანია

კამპანიას  აცოცხლებენ  BOSS THE SCENT–ის ახალი სახეები: მსახიობი  ჯეიმი დორნანი და მოდელი ბირგიტ კოსი. დრეიკ დორემუსის კლიპში წყვილი მოირგებს BOSS–ის მამაკაცისა და ქალის როლებს, რომლებიც  განიცდიან მოზღვავებულ გრძნობებს. BOSS THE SCENT–ის სურნელით გამოწვეული ცდუნების შემდეგ, ისინიიწყებენ  ურთიერთობას  ვირტუალური  რეალობის  მიღმა. მათ შორის ძლიერი ფიზიკური  მიზიდულობაა.  BOSS  THE  SCENT–ის  არომატი  მოქმედებს  როგორც დამაკავშირებელი  ხიდი ვირტუალურ და რეალურ სამყაროებს შორის. ეს კამპანია იწვევს მომხმარებლებს, რომ მოშორდენ ეკრანებს და განიცადონ რეალური   შეგრძენებები რეალურ სამყაროში.

[gallery columns="4" link="file" ids="294443,294444,294447,294446"]

ორი ახალი, მაცდური სუნამო

2018  წლის  შემოდგომაზე HUGO BOSS ორ ახალ სუნამოს გვთავაზობს BOSS THE SCENT–ის კოლექციიდან  –  Boss The Scent Private Accord for him და BossThe Scent Private Accord for her. ორივე არომატის საბაზისო ნოტაა მოხალული კაკაო.

პარფიუმერმა  ბრუნო  ჯოვანოვიჩმა  BOSS THE SCENT Private Accord–ის მამაკაცის სუნამო კაკაოსთან ერთად დახვეწილი მოკას არომატით გაამდიდრა. ჯანჯაფილის და ეგზოტიკური მანინკას ხილის დახვეწილ ნოტებთან ერთად ცდუნება უფრო მარტივია. ძვირფასი მუქი ქარვისფერი სითხე მოთავსებულია ყავისფერ, მეტალის თავსახურიან ფლაკონში.

პარფიუმერ ლუიზ ტერნერის მიერექმნილი BOSS THE SCENT Private Accord–ის ქალის სურნელში იგრძნობა ტკბილი მანდარინისა და მომაჯადოვებელი ოსმანტუსის ყვავილის  ნოტები, რომელსაც ამდიდრებს კაკაოს მოხალული მარცვლები და შეუდარებელ შარმს მატებს სუნამოს. სუნამო  წარმოდგენილია  შუშის  ფლაკონში, ელეგანტური ქარვისფერი გრადაციით.

მამაკაცის  არომატი  –  Boss The Scent Private Accord for him Eau de Toilette წარმოდგენილია 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში.

ქალბატონის  არომატი  –  Boss The Scent Private Accord for her Eau de Parfum წარმოდგენილია 30 მლ, 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში.


                    [post_title] => ორი ახალი, მაცდური სუნამო HUGO BOSS -ისგან
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => ori-akhali-macduri-sunamo-hugo-boss-isgan
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-10-11 17:05:53
                    [post_modified_gmt] => 2018-10-11 13:05:53
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=294441
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 286749
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-09-20 14:41:18
                    [post_date_gmt] => 2018-09-20 10:41:18
                    [post_content] => გადაკვეთე ზღვარი და აღმოაჩინე ამაღელვებელი გრძნობა - Givenchy-მ ახალი სუნამო წარადგინა, რომლის შეძენაც ქართველ მომხმარებელს უკვე შეუძლია პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ Voulez-Vous-ში.

პარფიუმერული კომპანიის ინფორმაციით, სუნამოს სახელწოდებაა L’INTERDIT. ის Givenchy-ს პირველი თამამი არომატი იყო და ჯერ კიდევ 1957 წელს შეიქმნა. 2018 წელს კი გამოვიდა L’INTERDIT-ის ახალი, უშიშარი და კლასიკური სურნელი.

”Givenchy იწვევს ქალბატონებს, რომ თამამად შეაბიჯონ პირობითობის მიღმა არსებულ სივრცეში. ამასთან, გაეხვიონ თავისუფლებასა და აკრძალულ შეგრძნებებში. L’Interdit- ეს არის არომატი, რომელიც შეგვახსენებს, რომ ხანდახან სითამამე თავისუფლებისკენ მიმავალი გასაღებია. და იმის მიღმა, რაც ჩვენ გვაკავებს, ბევრი მღელვარებით სავსე შეგრძნებებია”, - აცხადებენ Voulez-Vous-ში.

მათივე ცნობით, L’Interdit-ის ახალი სურნელი ეს არის, ჯადოსნური, უშიშარი სურნელი და ქალურობის ახალი ხედვა.

[gallery columns="4" link="file" ids="286751,286752,286754,286755"]

რაც შეეხება ახალი არომატის შემადგენლობას - ის თეთრი ყვავილისა და შავი აკორდის აკრძალული ნაზავია. ”დომინიკ რუპიონის, ანნა ფლიპოს და ფანი ბალის მიერ შექმნილი L’Interdit ათავისუფლებს ფორთოხლის ყვავილის, ჟასმინისა და ტუბეროზას თეთრ ყვავილოვან თაიგულს. ამის საპირისპიროდ, მიწის მსგავსი შავი ტონები წარმოიშობა ვეტივერისა და ფაჩულის ნოტებისგან”, - განმარტავენ პარფიუმერულ კომპანიაში.

რაც შეეხება სუნამოს ფლაკონს, როგორც Voulez-Vous-ში აცხადებენ, ის სიმარტივისა და დახვეწილობის სრულყოფაა. ფლაკონის დიზაინი 2018 წელს შეიქმნა - 1957 წლის ორიგინალური ფლაკონის საპატივცემულოდ. ერთი შეხედვით მარტივ, ძალზედ ქალურ და რბილ ფლაკონს ამშვენებს ელეგანტური გამოკვეთილი ბეჭედი, 4G ლოგოთი და კონტრასტული ბანტით.

კოლოფი, რა თქმა უნდა, შავ და თეთრ ფერებშია გადაწყვეტილი, თამამი, სუფთა და მარტივი. ხოლო შიდა მხარე წითელია, რომელზეც დატანილია უბერ დე ჟივენშის ხელწერა.

ახალი Eau De Parfum წარმოდგენილია 35 მლ, 50 მლ და 80 მლ მოცულობის ფლაკონებში.

L’Interdit - კატალიზატორის მსგავსი მოქმედება აქვს, იმ კარის გასაღებია, რომელიც თავისუფლებას გვპირდება. 
                    [post_title] => ქალურობის ახალი ხედვა Givenchy-სგან - 2018 წლის L’INTERDIT უკვე თბილისშია
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => qalurobis-akhali-khedva-givenchy-sgan-2018-wlis-linterdit-ukve-tbilisshia
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-09-20 14:42:55
                    [post_modified_gmt] => 2018-09-20 10:42:55
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=286749
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 263750
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-07-09 16:43:25
                    [post_date_gmt] => 2018-07-09 12:43:25
                    [post_content] => იპოვე შენი სურნელი - ჟურნალ „ბომონდის" ორგანიზებით, თბილისში „არომა ბუტიკი" გაიხსნა. ობიექტი აღმაშენებლის 76 ნომერში მდებარეობს და აქ მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს, საკუთარი სურნელი აღმოაჩინოს.

კომპანიის მთავარ მიზანს წარმოადგენს ქართველი და საქართველოში სტუმრად მყოფი მომხმარებლისთვის მსოფლიოს ბუტიკებში წარმოდგენილი საუკეთესო ბრენდების შეთავაზება.

L'Arome Boutique-ი ორიენტირებულია როგორც მაღალ ხარისხზე, ასევე ევროპული ბაზრებისთვის მიღებულ ფასებზე.

[gallery columns="4" link="file" ids="263753,263754,263755,263756"]

„ერთმა სურნელმა რამდენი მოგონება შეიძლება გააღვიძოს. სუნამო კულტურის ნაწილი უფროა, ვიდრე ცხოვრების. კარგ სურნელს შეუძლია ადამიანზე დიდი ზეგავლენა მოახდინოს. იმისათვის, რომ იყოთ გამორჩეული „არომა ბუტიკი“ ის ადგილია, სადაც თქვენს კუთვნილ სურნელს აღმოაჩენთ. ეს არის სელექტიური პარფიუმის, ნიშური სუნამოების მაღაზიათა ქსელი, სადაც თავმოყრილია საუკეთესო პარფიუმერების მიერ შექმნილი სუნამოები”, - აცხადებენ კომპანიაში.

https://www.youtube.com/watch?v=4HzWaUnrwlM&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=VdtCwcrZR3A
                    [post_title] => იპოვე შენი სურნელი - აღმაშენებელზე L'Arome Boutique გაიხსნა
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => ipove-sheni-surneli-aghmashenebelze-larome-boutique-gaikhsna
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-07-09 18:01:38
                    [post_modified_gmt] => 2018-07-09 14:01:38
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=263750
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

        )

    [post_count] => 3
    [current_post] => -1
    [in_the_loop] => 
    [post] => WP_Post Object
        (
            [ID] => 294441
            [post_author] => 16
            [post_date] => 2018-10-11 17:04:30
            [post_date_gmt] => 2018-10-11 13:04:30
            [post_content] => HUGO  BOSS თავისი მაცდური არომატის, BOSS  THE  SCENT-ის ახალი კამპანიით გვახსენებს, თუ რა ძალა აქვს სუნამოს თანამედროვე, ციფრული ეპოქის სამყაროში.

2018 წლის შემოდგომაზე HUGO BOSS კიდევ ორ ახალ არომატს გვთავაზობს  SCENT–ის კოლექციიდან, განახლებული კამპანიით სუნამოს ახალ სახეებთან ერთად. ახალი არომატების შეძენა მომხმარებელს უკვე შეუძლია პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ Voulez-Vous-ში.

ცდუნების მემკვიდრეობა

HUGO BOSS–მა ცდუნების მისეული განსაზღვრება პირველად 2015 წელს წარმოგვიდგინა BOSS THE  SCENT–ის  სუნამოს  სახით. ეს იყო BOSS THE SCENT–ის კოლექციის პირველი არომატი, რომელიც შეიქმნა მამაკაცისთვის – Boss The Scent for him Eau de Toilette. ამ არომატის წარმატების შემდგომ 2016 წელს გამოვიდა მისი მეწყვილე, არომატი ქალბატონისთვის Boss The Scent for her Eau de Parfum. 2017 წელს HUGO BOSS–მა ორი ახალი არომატი შემოგვთავაზა, კლასიკური არომატების უფრო ინტენსიური ვერსიები - Boss The Scent intense for him და Boss The Scent intense for her. 2018 წლის თებერვალში გამოდის BOSS THE SCENT–ის ლიმიტირებული გამოშვება – Boss The Scent Parfum edition–ის მამაკაცის და ქალბატონის არომატები, ხოლო 2018 წლის აპრილში ქალის კლასიკური არომატის უფრო მსუბუქი ვერსია – Boss The Scent for her Eau de Toilette. 2018 წლის შემოდგომაზე HUGO BOSS კიდევ ორ ახალ არომატს გვთავაზობს  SCENT–ის კოლექციიდან, განახლებული კამპანიით სუნამოს ახალ სახეებთან ერთად. 

 HUGO BOSS–ის მტკიცებით ნამდვილი ცდუნება ყოველთვის ორმხრივია.თავიდან ყველაფერი იწყება დაახლოების მარტივი ქმედებით და თანდათან გადაიზრდება მიზიდულობაში, რომელიც ნელნელა ავლენს თავის მაცდუნებელ ძალას. სურნელის ზეგავლენითა და  ინტენსიურობით ღვივდება ორმხრივი  მიზიდულობა. BOSS THE SCENT-ის სუნამოს მომაჯადოებელი ძალა არ სცნობს საზღვრებს და აღვიძებს ჩვენში დაუძლეველ სურვილს გვქონდეს ურთიერთობა რეალურ სამყაროში.

BOSS THE SCENT–ის ახალი კამპანია

კამპანიას  აცოცხლებენ  BOSS THE SCENT–ის ახალი სახეები: მსახიობი  ჯეიმი დორნანი და მოდელი ბირგიტ კოსი. დრეიკ დორემუსის კლიპში წყვილი მოირგებს BOSS–ის მამაკაცისა და ქალის როლებს, რომლებიც  განიცდიან მოზღვავებულ გრძნობებს. BOSS THE SCENT–ის სურნელით გამოწვეული ცდუნების შემდეგ, ისინიიწყებენ  ურთიერთობას  ვირტუალური  რეალობის  მიღმა. მათ შორის ძლიერი ფიზიკური  მიზიდულობაა.  BOSS  THE  SCENT–ის  არომატი  მოქმედებს  როგორც დამაკავშირებელი  ხიდი ვირტუალურ და რეალურ სამყაროებს შორის. ეს კამპანია იწვევს მომხმარებლებს, რომ მოშორდენ ეკრანებს და განიცადონ რეალური   შეგრძენებები რეალურ სამყაროში.

[gallery columns="4" link="file" ids="294443,294444,294447,294446"]

ორი ახალი, მაცდური სუნამო

2018  წლის  შემოდგომაზე HUGO BOSS ორ ახალ სუნამოს გვთავაზობს BOSS THE SCENT–ის კოლექციიდან  –  Boss The Scent Private Accord for him და BossThe Scent Private Accord for her. ორივე არომატის საბაზისო ნოტაა მოხალული კაკაო.

პარფიუმერმა  ბრუნო  ჯოვანოვიჩმა  BOSS THE SCENT Private Accord–ის მამაკაცის სუნამო კაკაოსთან ერთად დახვეწილი მოკას არომატით გაამდიდრა. ჯანჯაფილის და ეგზოტიკური მანინკას ხილის დახვეწილ ნოტებთან ერთად ცდუნება უფრო მარტივია. ძვირფასი მუქი ქარვისფერი სითხე მოთავსებულია ყავისფერ, მეტალის თავსახურიან ფლაკონში.

პარფიუმერ ლუიზ ტერნერის მიერექმნილი BOSS THE SCENT Private Accord–ის ქალის სურნელში იგრძნობა ტკბილი მანდარინისა და მომაჯადოვებელი ოსმანტუსის ყვავილის  ნოტები, რომელსაც ამდიდრებს კაკაოს მოხალული მარცვლები და შეუდარებელ შარმს მატებს სუნამოს. სუნამო  წარმოდგენილია  შუშის  ფლაკონში, ელეგანტური ქარვისფერი გრადაციით.

მამაკაცის  არომატი  –  Boss The Scent Private Accord for him Eau de Toilette წარმოდგენილია 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში.

ქალბატონის  არომატი  –  Boss The Scent Private Accord for her Eau de Parfum წარმოდგენილია 30 მლ, 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში.


            [post_title] => ორი ახალი, მაცდური სუნამო HUGO BOSS -ისგან
            [post_excerpt] => 
            [post_status] => publish
            [comment_status] => closed
            [ping_status] => closed
            [post_password] => 
            [post_name] => ori-akhali-macduri-sunamo-hugo-boss-isgan
            [to_ping] => 
            [pinged] => 
            [post_modified] => 2018-10-11 17:05:53
            [post_modified_gmt] => 2018-10-11 13:05:53
            [post_content_filtered] => 
            [post_parent] => 0
            [guid] => http://fortuna.ge/?p=294441
            [menu_order] => 0
            [post_type] => post
            [post_mime_type] => 
            [comment_count] => 0
            [filter] => raw
        )

    [comment_count] => 0
    [current_comment] => -1
    [found_posts] => 45
    [max_num_pages] => 15
    [max_num_comment_pages] => 0
    [is_single] => 
    [is_preview] => 
    [is_page] => 
    [is_archive] => 1
    [is_date] => 
    [is_year] => 
    [is_month] => 
    [is_day] => 
    [is_time] => 
    [is_author] => 
    [is_category] => 
    [is_tag] => 1
    [is_tax] => 
    [is_search] => 
    [is_feed] => 
    [is_comment_feed] => 
    [is_trackback] => 
    [is_home] => 
    [is_404] => 
    [is_embed] => 
    [is_paged] => 
    [is_admin] => 
    [is_attachment] => 
    [is_singular] => 
    [is_robots] => 
    [is_posts_page] => 
    [is_post_type_archive] => 
    [query_vars_hash:WP_Query:private] => 8a8c927db82a3236ddae65afecb07626
    [query_vars_changed:WP_Query:private] => 
    [thumbnails_cached] => 
    [stopwords:WP_Query:private] => 
    [compat_fields:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => query_vars_hash
            [1] => query_vars_changed
        )

    [compat_methods:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => init_query_flags
            [1] => parse_tax_query
        )

)

მსგავსი სიახლეები