BOSS BOTTLED – ჰუგო ბოსის ლეგენდარული არომატი და მისი ახალი სახე

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

BOSS BOTTLED – ჰუგო ბოსის ლეგენდარული არომატი და  მისი ახალი სახე

2017 წლის შემოდგომაზე HUGO BOSS-მა BOSS BOTTLED-ის ახალი სახე წარადგინა. ეს გახლავთ  ჰოლივუდის  წარმატებული  მსახიობი  – კრის ჰემსვორთი.  ფართო  საზოგადოება მას შემდეგი ფილმებიდან  იცნობს: ”რბოლა”  (Rush),  ”ფიფქია” და მონადირე”  (Snow  white  and  the  huntsman), ”შურისმაძიებლები”  (The  Avengers),  თუმცა  მისი  ერთ-ერთი  ყველაზე  ცნობილი  როლია “თორი”  (Thor),  რომელმაც  მას  მსოფლიო  აღიარება  მოუტანა.

BOSS BOTTLED-ის ახალი სახის წარდგენასთან დაკავშირებით, საქართველოში პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა Voulez-Vous-მ შესაბამისი პრეზენტაცია გამართა. 

როგორც ”ფორტუნას” Voulez-Vous-ს საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერმა, ნინო ნოდიამ განუცხადა,  კრის  ჰემსვორთი ნათელი მაგალითია ჩვენი დროის  წარმატებული მამაკაცის, რომელიც საკუთარი ღირებულებების და ფასეულობების დაცვით, მამაკაცურობის სხვადასხვა ასპექტის დემონსტრირებას ახდენს ყოველდღიურ ცხოვრებაში.

”ახალი  სახის  წარდგენით HUGO BOSS-მა MAN OF TODAY-ის  კამპანიის ახალი  ეტაპი  წამოიწყო.  BOSS  BOTTLED–ის  არომატი კვლავაც რჩება თანამედროვე მამაკაცის შთაგონების  წყაროდ, რომელმაც  საკუთარი ქმედებებით  და  ღირებულებებით  უნდა  წარადგინოს  საკუთარი  თავი.  BOSS–ის  MAN  OF  TODAY,  ანუ  ჩვენი დროის მამაკაცი ძალიან მრავალფეროვანია.  იგი მგზნებარეა და რეალურად  აფასებს მოვლენებს, ამასთანავე,  წარმატებული  და საკუთარი პრინციპების  ერთგულია. ის წარმატებას  აფასებს  არა მატერიალური თვალსაზრისით,  არამედ იმგანვლილი  გზით, რამაც  წარმატება მოუტანა.  ჩვენი დროის  მამაკაცის  სწრაფვა  წარმატებისკენ  ყოველთვის  ეფუძნება იმ ფასეულობებს, რომლის დემონსტრირებასაც ის ყოველდღიურად  ახდენს ცხოვრებაში”, – აცხადებს ნოდია.      

 

მისივე ინფორმაციით, MAN OF  TODAY  ანუ  ჩვენი დროის  მამაკაცი მუდამ  ძიებაშია  და  თავისი   სიტყვის  ერთგულია.  პატიოსნება, გულწრფელობა,  სანდოობა,  თანაგრძნობის  უნარი  და  საზოგადოების წინაშე  ვალდებულება,  მხოლოდ  ნაწილია  იმ  თვისებებისა,  რომლებიც მას ახასიათებს. ამგვარად, Boss Bottled-ის არომატი რჩება იმ იდეალების ერთგული, რაც უნდა ახასიათებდეს წარმატებულ მამაკაცს თანამედროვე სამყაროში. ეს არის ჩვენი დროის მამაკაცის არომატი.

”არომატი  ისეთივე თანამედროვეა და  ისევე  შეესაბამება დროს, როგორც მისი  წარდგენის  პირველივე  დღეებში.  Boss  Bottled–მა  ნამდვილად გაუძლო  დროის  გამოცდას  და  ის  ახლაც  თანამედროვე  მამაკაცის ყოველდღიური რუტინის განუყოფელი ნაწილია.   არსებობს  Boss  Bottled-ის  განსხვავებული  ვერისები,  როგორიცაა  Boss Bottled Night, Boss Bottled Unlimited, Boss Bottled Oud. თუმცა ამ სუნამოს ორი  მთავარი  მეწყვილე  ჰყავს:  2016  წელს  გამოვიდა  კლასიკური არომატის უფრო  ინტენსიური  ვერსია,  Boss  Bottled-ის  სუნამოს  წყალი  – Boss  Bottled  intense  Eau  de  parfum,  ხოლო  2017  წლის  მარტიდან  HUGO BOSS-მა კლასიკური  არომატის უფრო გრილი და მსუბუქი ვერსია  – Boss Bottled Tonic  შესთავაზა  მომხმარებელს.  Boss  Bootled, Boss  Bottled Tonic-თან  და  Boss  Bottled  intense  edp-თან  ერთად  ქმნის  Boss  Bottled-ის სუნამოების კოლექციის წამყვან სამეულს”, – აცხადებენ Voulez-Vous-ში.

მათივე ინფორმაციით, წელს,  2017  წლის  შემოდგომაზე,  Boss  Bootled-ის  ახალი  სახის და MAN OF  TODAY-ის  კამპანიის  ახალი  ეტაპის  აღსანიშნავად,    HUGO  BOSS მომხმარებელს ლიმიტირებულ გამოშვებას  – Boss Bottled Man Of Today Edition-ს სთავაზობს.  ამჯერად, BOSS BOTTLED Man of  today Edition-ის სახით  HUGO  BOSS  გთავაზობთ  ლეგენდარული  და  ყველასთვის საყვარელ  BOSS  BOTTLED-ის  არომატს  განსხვავებული  შეფუთვით, რომელიც  ერთჯერადად  გამოიცემა  და  შესაბამისად,  მისი  რაოდენობა შეზღუდულია.

BOSS BOTTLED  – წარმოდგენილია 30მლ, 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში.

BOSS  BOTTLED  MAN  OF  TODAY  EDITION    –  წარმოდგენილია  50  მლ  და  100  მლ  ფლაკონებში.

BOSS BOTTLED TONIC –  წარმოდგენილია 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში.

BOSS  BOTTLED  INTENSE  EAU  DE  PARFUM  –  წარმოდგენილია  50  მლ  და  100  მლ ფლაკონებში.

ინგრედიენტები

BOSS  BOTTLED  (ზედა  ნოტი:  ვაშლი,  გულის  ნოტები:  ნემსიწვერა,  დარიჩინი,  ქვედა  ნოტები:  ხის  ნოტები, ვანილი)

BOSS  BOTTLED MAN OF TODAY  EDITION    (BOSS  BOTTLED-ის ლეგენდარული  არომატი,  ამჯერად განსხვავებული შეფუთვით, რომელიც ერთჯერადად გამოიცემა და მისი რაოდენობა შეზღუდულია)

BOSS  BOTTLED  INTENSE  EAU  DE  PARFUM  (ზედა  ნოტი:  ვაშლი,  ფორთოხლის  ყვავილი,  გულის ნოტები: ნემსიწვერა, მიხაკი, დარიჩინი, ბაზა: ხის ნოტები)

BOSS  BOTTLED  TONIC  (ზედა  ნოტები:  ვაშლი,  გრეიფრუტი,  ფორთოხალი,  გულის ნოტები: ჯანჯაფილი, დარიჩინი, ქვედა ნოტი: ხის ნოტები)  .

ცნობისთვის, MAN OF  TODAY-ის  კამპანიით  ეს ლეგენდარული  არომატი  პირველად 2014 წელს წარსდგა მომხმარებლის წინაშე. ამ კამპანიით HUGO BOSS -მა სათავე  დაუდო  მსჯელობას, თუ  როგორი  უნდა  იყოს  ჩვენი  დროის წარმატებული  მამაკაცი  თანამედროვე  სამყაროში,  რამაც  ძალიან  დიდი გამოხმაურება  ჰპოვა  და  HUGO  BOSS-ის  ყველა  დროის  ყველაზე წარმატებულ კამპანიად იქცა.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

3 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => parfiumeria
                                    [3] => nino-nodia
                                    [4] => hugo-boss
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 183530
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => parfiumeria
                                    [3] => nino-nodia
                                    [4] => hugo-boss
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 183530
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 330
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => parfiumeria
                                    [3] => nino-nodia
                                    [4] => hugo-boss
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => aromati
                                    [2] => parfiumeria
                                    [3] => nino-nodia
                                    [4] => hugo-boss
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (183530) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (330,14161,10626,11425,3281)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 263750
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-07-09 16:43:25
                    [post_date_gmt] => 2018-07-09 12:43:25
                    [post_content] => იპოვე შენი სურნელი - ჟურნალ „ბომონდის" ორგანიზებით, თბილისში „არომა ბუტიკი" გაიხსნა. ობიექტი აღმაშენებლის 76 ნომერში მდებარეობს და აქ მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს, საკუთარი სურნელი აღმოაჩინოს.

კომპანიის მთავარ მიზანს წარმოადგენს ქართველი და საქართველოში სტუმრად მყოფი მომხმარებლისთვის მსოფლიოს ბუტიკებში წარმოდგენილი საუკეთესო ბრენდების შეთავაზება.

L'Arome Boutique-ი ორიენტირებულია როგორც მაღალ ხარისხზე, ასევე ევროპული ბაზრებისთვის მიღებულ ფასებზე.

[gallery columns="4" link="file" ids="263753,263754,263755,263756"]

„ერთმა სურნელმა რამდენი მოგონება შეიძლება გააღვიძოს. სუნამო კულტურის ნაწილი უფროა, ვიდრე ცხოვრების. კარგ სურნელს შეუძლია ადამიანზე დიდი ზეგავლენა მოახდინოს. იმისათვის, რომ იყოთ გამორჩეული „არომა ბუტიკი“ ის ადგილია, სადაც თქვენს კუთვნილ სურნელს აღმოაჩენთ. ეს არის სელექტიური პარფიუმის, ნიშური სუნამოების მაღაზიათა ქსელი, სადაც თავმოყრილია საუკეთესო პარფიუმერების მიერ შექმნილი სუნამოები”, - აცხადებენ კომპანიაში.

https://www.youtube.com/watch?v=4HzWaUnrwlM&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=VdtCwcrZR3A
                    [post_title] => იპოვე შენი სურნელი - აღმაშენებელზე L'Arome Boutique გაიხსნა
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => ipove-sheni-surneli-aghmashenebelze-larome-boutique-gaikhsna
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-07-09 18:01:38
                    [post_modified_gmt] => 2018-07-09 14:01:38
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=263750
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 225640
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-03-21 19:36:58
                    [post_date_gmt] => 2018-03-21 15:36:58
                    [post_content] => შეჩერებული წამი, სადაც პარფიუმერიის წყალი იბადება - მარილოვან-არომატული აკორდი და მსახლი გაზავებული თაფლში - ეს ყოველივე იმ 2 ახალ არომატს ახასიათებს, რომელიც პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” ქართველ მომხმარებელს წარუდგინა.

სუნამოები სახელწოდებით L ́eau d’ ́Issey pure და L'eau majeure d’ ́Issey ქალბატონებისა და მამაკაცებისთვის შეიქმნა და ის ცნობილ დიზაინერს, Issey Miyake-ს ეკუთვნის.

Issey Miyake - იაპონელი დიზაინერი, რომელსაც მსოფლიო მოდის კრიტიკოსები მოდის არქიტექტორს უწოდებენ, 1938 წლის 22 აპრილს დაიბადა. მიღებული აქვს უმაღლესი განათლება პარიზის მოდის აკადემიაში. Issey Miyake-ის მოდელები ინსპირაციას იღებს ბუნებიდან, მის თითოეულ მოდელში მუდმივად იგრძნობა არქიტექტურა, მის საოცარ მოდელებს ეთაყვანება მსოფლიო მოდის ინდუსტრია. სწორედ ამ ადამიანს ეკუთვნის ის 2 ახალი არომატი, რომლის შეძენაც ქართველ მომხმარებელს 21 მარტიდან ”ისი-პარის” მაღაზიათა ქსელში შეუძლია.

როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ განუცხადა, Issey Miyake-ის პარფიუმერია 1992 წელს შეიქმნა და ამ პერიოდიდან დღემდე, ინარჩუნებს წარმატებას. ყოველ 5 წუთში Issey Miyake-ის თითო ფლაკონი იყიდება მსოფლიოში. აღნიშნული ბრენდი არანაკლები პოპულარობით სარგებლობს საქართველოშიც, განსაკუთრებით მამაკაცებში.

https://www.youtube.com/watch?v=UaYr02CF1QM

”იქიდან გამომდინარე, რომ ბრენდი Issey Miyake ქართველი მამაკაცების ფავორიტია, მოდი დავიწყოთ სწორედ მამაკაცის ახალი არომატით, ანუ L'eau majeure d’ ́Issey-ით. Issey Miyake -მ მამაკაცის ხაზი ჯერ კიდევ 1994 წელს შექმნა და ეს არომატი, მსოფლიო პარფიუმერების დახმარებით, მუდმივად ახლდება და ვითარდება. მოგეხსენებათ, იაპონელები ყოველ დილას იწყებენ წლით, ამიტომ Issey Miyake-ის ეს ახალი არომატი, ისევე როგორც მისი წინამორბედები, შთაგონებულია ბუნებით და წყლით. სუნამო ასოცირდება მამაკაცის სიძლიერესთან და მისი სათაური - L'eau majeure d’ ́Issey- იშიფრება, როგორც ყველაზე მნიშვნელოვანი, ყველაზე ძლევამოსილი. გამორჩეულია სუნამოს ფლაკონიც. როგორც თავად Issey Miyake ამბობს, დიზაინს აქვს ძალა, გახადოს ნივთი უნივერსალური. შესაბამისად, სუნამოს ფლაკონი არის არქიტექტურული თავისებურებებით გამორჩეული. შეფუთვა კი ვერცხლისფერია. რაც შეეხება სუნამოს შემადგენლობას, მასში ჭარბობს ციტრუსოვანი არომატი. არომატი ნაზავია: ციტრუსის კოქტეილის, მერქნის შემადგენლობისა და მარილოვან-არომატული აკორდის. რაც შეეხება სუნამოს მთავარ პარფიუმერს, ეს არის მსოფლიოში აღიარებული  Orelie Getchar”, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ.

[gallery link="file" ids="225647,225648,225649"]

მისივე ინფორმაციით, L ́eau d’ ́Issey pure-ის, ანუ Issey Miyake-ის ქალბატონების ახალი სუნამოს ინსპირაციაც წყალია, ისევე როგორც ბუნება და სილამაზე.  

”ზუსტად 25 წელს ზეიმობს Issey Miyake-ის L ́eau d’ ́Issey-ის ხაზი. მისი შექმნა კი პარიზში გადაწყდა, როდესაც ბატონი Issey Miyake საკუთარი ნომრიდან გაჰყურებდა ეიფელის კოშკს, რომელსაც მთვარე დანათოდა. სწორედ აქ გაჩნდა იდეა ამ სუნამოს შექმნის. ეს მოხდა 1992 წელს. 25 წლის შემდეგ, კიდევ ერთხელ ვზეიმოთ ახალი სუნამოს დაბადებას, რომელსაც L ́eau d’ ́Issey pure ჰქვია, ეს არის აღმოსავლური და დასავლური კულტურის ერთობლიობა. სუნამოს სურნელოვანი აგებულება კი ასეთია: მსახლი გაზავებული თაფლში, ტკბილი ვარდი, კრემოვანი სანდალოზის მერქანი - ეს ყველაფერი მოქცეულია მოტკბო, წყლისფერ არომატში. ეს არის ეს არის შეჩერებული წამი, სადაც პარფიუმერიის წყალი იბადება. ბუნების სხივისა და ყვავილების კომბინაცია გახლავთ ამ არომატში. ამიტომ,  L ́eau d’ ́Issey pure ნებისმიერ ქალბატონს დაამშვენებდა”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.

https://www.youtube.com/watch?v=xPih-0TLZpo

შეგახსენებთ, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში. კომპანიიის გაყიდვების მაჩვენებელი ყოველწლიურად იზრდება, როგორც ხატია შამუგია ამბობს, კომპანია ”ისი-პარის” გაყიდვები 2017 წელს 2016 წელთან შედარებით, 25%-ით გაიზარდა. კომპანიაში გაყიდვების მაჩვენებლის ზრდას მიმდინარე წელსაც ელიან.
                    [post_title] => შეჩერებული წამი, სადაც პარფიუმერიის წყალი იბადება - ახალი არომატები Issey Miyake-სგან
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => shecherebuli-wami-sadac-parfiumeriis-wyali-ibadeba-akhali-aromatebi-issey-miyake-sgan
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-03-21 19:39:29
                    [post_modified_gmt] => 2018-03-21 15:39:29
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=225640
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 219998
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-03-05 14:16:27
                    [post_date_gmt] => 2018-03-05 10:16:27
                    [post_content] => პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა Voulez-Vous-მ მომხმარებელს კიდევ ერთი ცნობილი ბრენდის ახალი ყვავილოვანი არომატი წარუდგინა.

ქალურობის ახალი გამოხატულება- ასე ახასიათებენ Mon  Guerlain-ს. 

სუნამო შთაგონებულია ანჯელინა ჯოლის მიერ, რომელიც არის დედა, ქალი,  თავისუფალი, კეთილშობილი, თავდადებული. Mon  Guerlain - ეს არის  პატივისცემის  გამოხატულება დღევანდელი ქალების მიმართ.
”ქალურობა- როგორც ერთ-ერთი ყველაზე ძვირფასი და იდუმალი სიტყვა...ნაზი, თამამი და სასურველი, ქალურობა აღგვაფრთოვანებს, აღმაფრენას და აღტაცებას იწვევს. ამბობენ, რომ ქალი სათუთი და სუსტია, სინამდვილეში კი ეს წარმოუდგენელი ძალაა, რადგან ის სიცოცხლის წყაროა, სიცოცხლის საწყისია. ქალებს ბევრი განსხვავებული მხარე აქვთ. მრავალმხრივი ქალურობა, ამაყი და ემანსიპირებული, ამავდროულად ნაზი და მიზანდასახული, რომელიც არასოდეს ნებდება და სჯერა საკუთარი ოცნებების. ამ ყოველივეს სათქმელად სულ მცირე ერთი სუნამო  იყო საჭირო. ნაზი ყვავილობა- ცოცხალი  და  ნაზი  ინტერპრეტაცია, რომელიც  შთაგონებულია  ცისკარზე ყვავილების  გაშლით. ეს ქალურობის ახალი შტრიხია Guerlain Perfumer-ისგან”, - განმარტავენ Voulez-Vous-ში.
“ამ  კომპოზიციისთვის  გვსურდა, ყურადღება გაგვემახვილებინა ყვავილის  ასპექტზე და სწორედ ამიტომ, თეთრი ყვავილების თაიგულის  სახე მივეცით  და  სამბაკის ჟასმინით დავაგვირგვინეთ, რაც Mon Guerlain-ის  სავიზიტო ბარათია,“ -აღნიშნავს დელფინ  ჯელკი, რომელმაც პარფიუმერ ტიერი ვასერთან ერთად შექნა სუნამო. “ქალურობის  მზიანი, ნათელი და კეთილშობილი შტრიხი გამოხატულია დიდი რაოდენობით ჟასმინის ნოტის  მიერ, ზუსტად ჩემი კოლეგა დელფინის მსგავსად“, - დასძენს ტიერი ვასერი.      მანათობელი ჟასმინი - ამ გამორჩეული  ნატურალური ინგრედიენტის დიდი რაოდენობით გამოყენება პარფიუმერის გაბედული ნაბიჯია, რაც განსაკუთრებით  გამოკვეთს Mon  Guerlain-ის ლავანდა-ვანილის აკორდს. სუნამოს ფლაკონი  გაბრიელ  გერლენის  დიზაინის  მქონე ეს ოთხსახოვანი  ფლაკონი  ბაკარას  სახლმა 1908 წელს შექმნა. მასში მოთავსდა ლეგენდარული სურნელი და  წლების განმავლობაში თავი დამკვიდრა, როგორც გერლენის საკულტო ფლაკონი. იგი შთაგონების  წყაროდ  იქცა ხელოვანებისთვის და დიზაინერებისთვის, რომლებმაც  მისი არაერთი ინტერპრეტაცია შექმნეს. დახვეწილი, გრაფიკული და თავშეკავებული, იგი შთაგონებულია ალქიმიკოსის ბოთლისგან, სახელი კი ,,ოთხსახოვანი“ ("quadrilobé") მისი თავსახურის ფორმის დამსახურებაა.   ფლაკონი  აერთიანებს  სიმეტრიული ხაზების  სიძლიერის და მოქნილი ხაზების  სექსუალურობის კონტრასტს და ქმნის  ძლიერი, თავისუფალი  და სექსუალური ქალურობის გრძნობას.
190  წლის განმავლობაში გერლენის პარფიუმერების  ხუთი თაობა პარფიუმერიის  ისტორიის განუყოფელ  ნაწილად  იქცა. 190 წლის  განმავლობაში ისინი იკვლევდნენ  დედამიწას იშვიათი და ძვირფასი ინგრედიენტების მოსაძიებლად, იგონებდნენ სრულიად ახალ აკორდებს და ქმნიდნენ 1,100-ზე მეტ არომატს. 
[post_title] => ქალურობის ახალი შტრიხი Guerlain Perfumer-ისგან უკვე საქართველოშია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => qalurobis-akhali-shtrikhi-guerlain-perfumer-isgan-ukve-saqartveloshia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-05 14:18:51 [post_modified_gmt] => 2018-03-05 10:18:51 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=219998 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 263750 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-07-09 16:43:25 [post_date_gmt] => 2018-07-09 12:43:25 [post_content] => იპოვე შენი სურნელი - ჟურნალ „ბომონდის" ორგანიზებით, თბილისში „არომა ბუტიკი" გაიხსნა. ობიექტი აღმაშენებლის 76 ნომერში მდებარეობს და აქ მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს, საკუთარი სურნელი აღმოაჩინოს. კომპანიის მთავარ მიზანს წარმოადგენს ქართველი და საქართველოში სტუმრად მყოფი მომხმარებლისთვის მსოფლიოს ბუტიკებში წარმოდგენილი საუკეთესო ბრენდების შეთავაზება. L'Arome Boutique-ი ორიენტირებულია როგორც მაღალ ხარისხზე, ასევე ევროპული ბაზრებისთვის მიღებულ ფასებზე. [gallery columns="4" link="file" ids="263753,263754,263755,263756"] „ერთმა სურნელმა რამდენი მოგონება შეიძლება გააღვიძოს. სუნამო კულტურის ნაწილი უფროა, ვიდრე ცხოვრების. კარგ სურნელს შეუძლია ადამიანზე დიდი ზეგავლენა მოახდინოს. იმისათვის, რომ იყოთ გამორჩეული „არომა ბუტიკი“ ის ადგილია, სადაც თქვენს კუთვნილ სურნელს აღმოაჩენთ. ეს არის სელექტიური პარფიუმის, ნიშური სუნამოების მაღაზიათა ქსელი, სადაც თავმოყრილია საუკეთესო პარფიუმერების მიერ შექმნილი სუნამოები”, - აცხადებენ კომპანიაში. https://www.youtube.com/watch?v=4HzWaUnrwlM&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=VdtCwcrZR3A [post_title] => იპოვე შენი სურნელი - აღმაშენებელზე L'Arome Boutique გაიხსნა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ipove-sheni-surneli-aghmashenebelze-larome-boutique-gaikhsna [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-09 18:01:38 [post_modified_gmt] => 2018-07-09 14:01:38 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=263750 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 43 [max_num_pages] => 15 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 8a8c927db82a3236ddae65afecb07626 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები