ბოთლებს ვიბარებ: პრობლემების გადაჭრის წყარო – თბილისში ყოველდღიურად 2000-მდე ბოთლს აბარებენ

პოპულარული

ბოთლებს ვიბარებ: პრობლემების გადაჭრის წყარო – თბილისში ყოველდღიურად 2000-მდე ბოთლს აბარებენ

თბილისის ქუჩებში დილაობით არცთუ იშვიათად გვესმის მამაკაცის ხმა, რომელიც ბოთლებს იბარებს. ამავე მიზეზით ბოთლებს მოქალაქეები თავადაც არჩევენ ნაგვის ურნებიდან, შემდეგი ლოკაცია კი მათთვის დედაქალაქში არსებული მინის ტარის მიმღები პუნქტებია.

46 წლის ლილის შემოსავლის ერთ-ერთი წყარო ბოთლების ჩაბარებაა. ლილი „ფორტუნასთან“ ეკონომიკურ პრობლემებზე საუბრობს და ამბობს, რომ სტუდენტის მშობელია და, შესაბამისად, სიდუხჭირეს ბოთლების ჩაბარებითაც უმკლავდება. როგორც აღნიშნავს, თითქმის ყოველდღე აბარებს ბოთლებს თბილისში, ჩუბინაშვილის ქუჩაზე მდებარე მინის ტარის მიმღებ პუნქტში. 

„ვაბარებ ბოთლებს, რომელიც სახლში მიგროვდება. ასევე, მეხმარებიან მეზობლებიც – მათ იციან, რომ ეკონომიკურად მიჭირს და მინის ბოთლებს მიგროვებენ, შემდეგ მოვდივარ აქ, და ვაბარებ. თითოს 2-3 თეთრად,“ გვეუბნება ლილი.

 

ჩუბინაშვილის ქუჩაზე მინის ტარის არაერთი მიმღები პუნქტია. ზაური ნანიევი 39 წელია, ამ კუთხით, ინდმეწარმის საქმიანობას ეწევა. ზაური ამბობს, რომ მოქალაქეები ყოველდღიურად და ზოგჯერ დღეში ორჯერაც აბარებენ ბოთლებს.

„თითო მოქალაქეს ყოველდღიურად 2-3 ლარის ბოთლები მოაქვს. ჩვენ თითო ბოთლს 2 და 3 თეთრად ვიბარებთ. ასევე, ვიბარებთ ქილებს და ღვინის ჭურჭელს. შემდეგ მოდის მანქანა და ბოთლები მიაქვს სხვადასხვა საწყობში. ჩვენთან მოქალაქეებს მოაქვთ როგორც ლიმონათების, კოკა-კოლის და ბორჯომის, ასევე ღვინისა და შამპანურების ბოთლები“, – ამბობს ზაურ ნანიევი.

 

ნანიევის თქმით, ყოველდღიურად მის ჩამბარებელ პუნქტში 2000-მდე მინის ბოთლი გროვდება.

 

„ფორტუნა“ სასმლის მწარმოებელ რამდენიმე კომპანიას ესაუბრა იმის თაობაზე, რამდენად იბარებენ კომპანიები მეორადი მოხმარების ბოთლებს და, საშუალოდ, რა რაოდენობის სასმელს აწარმოებენ ყოველთვიურად. კომპანიების დიდმა ნაწილმა აღნიშნა, რომ წარმოებაში მხოლოდ ახალი მინის ბოთლები აქვთ. თუმცა, ამ მხრივ, განსხვავებული პოზიცია აქვთ კომპანიაში „კოკა-კოლა“.

„კოკა-კოლაში“ აცხადებენ, რომ ყოველდღიურად იბარებენ 20 ათასამდე მეორადი მოხმარების ბოთლს, თითოს 20 თეთრად, შემდეგ მიმდინარეობს ასეთი ბოთლების გასუფთავება. კომპანია წელიწადში, დაახლოებით, 200 ათას ახალ ბოთლს იმატებს უცხოეთიდან. მინის ტარის მიმღებ პუნქტში კი ამბობენ, რომ „კოკა კოლა“ ან საერთოდ არ იბარებს მათ მიერ შეგროვებულ ბოთლებს, ან 3 თეთრად.

კომპანია „ზედაზენში“ აცხადებენ, რომ სასმლის ჩამოსასხმელად მათთან მეორადი მოხმარების ბოთლები არ გამოიყენება. აღნიშნავენ იმასაც, რომ „ზედაზენი“ რამდენიმე კონტრაქტორი კომპანიისგან ყოველწლიურად იბარებს ახალ ბოთლებს, თუმცა კომპანიაში, კომერციული საიდუმლოებიდან გამომდინარე, კონკრეტულ რაოდენობას და მომწოდებელ კომპანიებს არ ასახელებენ, მხოლოდ იმას განმარტავენ, რომ ბოთლები „ზედაზენში“ თურქეთიდან და გერმანიიდან შედის. განსხვავებულ სურათს ვხედავთ ჩუბინაშვილის ქუჩაზე მდებარე ერთ-ერთ პუნქტში, სადაც მოსახლეობა „ზედაზენის“ სხვადასხვა სახეობის ბოთლს აბარებს, პუნქტის წარმომადგენლები კი „ფორტუნასთან“ საუბრისას ამბობენ, რომ დაგროვებულ ბოთლებს ყოველდღიურად რამდენიმე საწყობში, მათ შორის, „ზედაზენის“ საწყობშიც აბარებენ.

 

კომპანია „ბორჯომში“ განმარტავენ, რომ სასმლის ჩამოსასხმელად მეორადი მოხმარების ბოთლებს არ იბარებენ, რადგან, მათი თქმით, „IDS ბორჯომი საქართველო“ წარმოებაში მხოლოდ ახალ ბოთლებს იყენებს. კომპანიაში უცხოეთიდან ბოთლები არ შემოაქვთ, ამის მიზეზად კი ასახელებენ იმას, რომ სააქციო საზოგადოება მინის მიერ წარმოებულ მინის ბოთლებს ყიდულობს. რაც შეეხება წელიწადში წარმოებული სასმლის წლიურ რაოდენობას, ინფორმაცია კონფიდენციალურია.

ამასვე ამბობენ კომპანია „მარნეულში“ – არც „მარნეულში“ იყენებენ მეორადი მოხმარების ბოთლებსა და ქილებს. მათ წარმოებაში მხოლოდ ახალი ქილები აქვთ.

შპს „დუგლაძეების ღვინის კომპანიაში“ ამბობენ, რომ კომპანია  არ იყენებს მეორადი მოხმარების ბოთლებს, შესამაბისად, არც ასეთ ბოთლებს იბარებენ. კომპანიაში გამოყენებული ბოთლები იმპორტირებულია სხვადასხვა ქვეყნიდან, ძირითადად: რუსეთიდან, სომხეთიდან, მოლდოვადან, იტალიიდან და საფრანგეთიდან. რაც შეეხება წლიურ რაოდენობას, ეს რიცხვი დაახლოებით 5 000 000 ერთეულს შეადგენს.

 

თათია კაკიაშვილი

ახალი ამბები / საზოგადოება /

|

10 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => zedazeni
                                    [1] => marneulis-sasursato-qarkhana
                                    [2] => kokakola
                                    [3] => ids-borjomi
                                    [4] => botlebis-chabareba
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 186136
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => zedazeni
                                    [1] => marneulis-sasursato-qarkhana
                                    [2] => kokakola
                                    [3] => ids-borjomi
                                    [4] => botlebis-chabareba
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 186136
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 2125
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => zedazeni
                                    [1] => marneulis-sasursato-qarkhana
                                    [2] => kokakola
                                    [3] => ids-borjomi
                                    [4] => botlebis-chabareba
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => zedazeni
                                    [1] => marneulis-sasursato-qarkhana
                                    [2] => kokakola
                                    [3] => ids-borjomi
                                    [4] => botlebis-chabareba
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (186136) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (7450,8226,2125,21104,16302)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 229442
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-04-03 14:48:04
                    [post_date_gmt] => 2018-04-03 10:48:04
                    [post_content] => 2018 წლის 30 მარტს საერთაშორისო სარეიტინგო სააგენტო Scope Ratings GmbH-მა  ს.ს „ქართული ლუდის კომპანიას“ ბიზნეს რისკის მიხედვით  „BB-“, ხოლო ფინანსური რისკის მიხედვით „BB“ რეიტინგი მიანიჭა.

„ქართული ლუდის კომპანიაზე“ რეიტინგი მინიჭებულ იქნა ეკონომიკურად სტაბილური და მზარდი წარმოების, დივერსიფიცირებული პორტფელის, ბაზრის წილისა და ძლიერი საბალანსო უწყისის გამო, რაც კომპანიის  მიმართ სანდოობის მაღალი ხარისხის და ფინანსური მდგრადობის მაჩვენებელია.

რეიტინგის მინიჭებით საერთაშორისო სარეიტინგო სააგენტოს ექსპერტმა სს ”ქართული ლუდის კომპანია” შეაფასა დადებითად და აღიარა კომპანიის ბიზნესის სტაბილურობა  და  ფინანსური  მდგრადობა.

აღნიშნული რეიტინგი საშუალებას მისცემს კომპანიას, გამოუშვას ლარის საჯარო   ობლიგაცია, რაც დადებითი მოვლენაა როგორც კომპანიის ასევე საქართველოში კაპიტალის ბაზრის განვითარებისთვის. რეიტინგის მიღებისა და ობლიგაციების გამოშვების პროცესის წარმართვაში სს „ქართული ლუდის კომპანიას“ თიბისი კაპიტალი (თიბისი ბანკის შვილობილი საბროკერო კომპანია) ეხმარება.

ს.ს „ქართული ლუდის კომპანია“ ბაზარზე 2011 წლის 03 ივნისს დარეგისტრირდა და რეკორდულ ვადებში  -  9  თვეში ბაზარზე წარადგინა ზედაზენის პირველი პროდუქცია. „ქართული ლუდის კომპანია“ უახლესი სტანდარტების ლუდსახარშია არა მხოლოდ საქართველოში, არამედ მთელს მსოფლიოში.

როგორც კომპანიაში აცხადებენ, წამყვანი ევროპული საკრედიტო სარეიტინგო სააგენტოს მიერ, ასეთი მაღალი შეფასება, დიდი წარმატებაა, რადგან  რეიტინგი  შეესაბამება  ქვეყნის  გრძელვადიან  სუვერენულ რეიტინგს და ამავდროულად ასახავს საერთაშორისო ექსპერტების ნდობას კომპანიის გრძელვადიანი განვითარების სტრატეგიისადმი.  ,,სს   ქართული   ლუდის   კომპანია” ერთ-ერთი   პირველია   ქართულ   კერძო კომპანიებს შორის, რომელმაც მოიპოვა საერთაშორისო საკრედიტო რეიტინგი.
”აქვე  აღსანიშნავია,  რომ  ჩვენს მიერ მიღებული „BB” რეიტინგი ერთ-ერთი ყველაზე მაღალია, რაც  ქვეყანაში მოქმედ, ადგილობრივ  კერძო  კომპანიებს მიუღიათ. აღნიშნული  კომპანიის  საქმიანობისა  და სტაბილურობის   მიმართ ექსპერტების  მაღალი სანდოობის გამოხატულებაა  და  ადასტურებს იმას,   რომ „ქართული  ლუდის  კომპანია“ სრულად შეესაბამება ევროპულ სტანდარტებს -როგორც   წარმოებისა   და   პროდუქციის   მაღალი   ხარისხით, ასევე   ბიზნესის მოწყობისა და  მართვის მხრივ.  კომპანიაში ამ  საერთაშორისო სტანდარტების ინტეგრაციით გაიზრდება  ხელმისაწვდომობა კაპიტალის  ბაზრებზე, გაიზრდება ინვესტორების ინტერესები, რაც ხელს შეუწყობს ახალი პროექტების წამოწყებას და   ქართული   ეკონომიკის   უფრო   მეტად   გაძლიერებას,“  -  აღნიშნა  ს.ს,,ქართული ლუდის კომპანიის’’  დირექტორმა კახაბერ  კოტრიკაძემ.
„მოხარული   ვართ   რომ   სს   „ქართული   ლუდის   კომპანიასთან“   ვაგრძელებთ თანამშრომლობას. ”სქოუპ რეიტინგსის” საკრედიტო რეიტინგი და მოსალოდნელი ლარის ობლიგაცია ბევრ ახალ შესაძლებლობას შეუქმნის კომპანიას და მისცემს საშუალებას თავი დაიმკვიდროს ადგილობრივ და საერთაშორისო კაპიტალის ბაზრებზე როგორც უკვე საჯარო ქართულმა კომპანიამ“,- აღნიშნა ”თიბისი კაპიტალის” დირექტორმა, ირაკლი ელაშვილმა. ლარში დენომირიებული ობლიგაციის საჯარო განთავსების ტრანზაქციაზე აგენტად კომპანიამ ”თიბისი კაპიტალი” დანიშნა. ცნობისთვის,  Scope Ratings GmbH საკრედიტო რეიტინგებისა და კვლევის მიმართულებით, ფინანსურ-საინფორმაციო  მომსახურების  სფეროში  ერთ-ერთი წარმატებული საერთაშორისო სააგენტოა და საქართველოს ეროვნული ბანკის მიერაა აკრედიტირებული. [post_title] => „ქართული ლუდის კომპანიამ” საერთაშორისო საკრედიტო რეიტინგი მოიპოვა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => qartuli-ludis-kompaniam-saertashoriso-sakredito-reitingi-moipova [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-03 15:43:10 [post_modified_gmt] => 2018-04-03 11:43:10 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=229442 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 226697 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-03-26 14:38:03 [post_date_gmt] => 2018-03-26 10:38:03 [post_content] => სულ მალე საქართველოს ბაზარზე კოკა-კოლას ახალი პროდუქტი გამოჩნდება. როგორც "ფორტუნას" ბიზნესმენმა თემურ ჭყონიამ განუცხადა, კოკა-კოლისა და ყავის მიქსი სავაჭრო ქსელებში 12-14 აპრილიდან ეტაპობრივად შევა. მისი თქმით, ამ ახალი სასმელის გემოზე კომპანია უკვე დიდი ხანია მუშაობს.
"ეს ჩვეულებრივი ყავა არ არის. უმაღლესი ხარისხის ბრაზილიურ ყავასთან იქნება კოკა-კოლის მიქსი. ამ სასმელზე კომპანია მუშაობდა წლების განმავლობაში და მიიღო ის მიქსი, რომელის გემოც წარმოუდგენლად კარგია", - განაცხადა "ფორტუნასთან" კომპანია "კოკა-კოლა ბოთლერზ ჯორჯიას" გენერალურმა მენეჯერმა.
ახალი სასმელის გამოშვებით, კომპანია კონკურენციაში შედის როგორც ყავის, ასევე ენერგეტიკული სასმელის ბაზარზე.
"კოკა-კოლამ გადაწყვიტა ენერგეტიკული სასმელის ბაზარზე შევიდეს სხვა სახით. ეს იქნება როგორც ყავის, ასევე ენერგეტიკული სასმელების კონკურენტი. ჩვენი საფასო სეგმენტი იქნება არაჩვეულებრივი. სასმელი 1.50 ლარი ეღირება", – განაცხადა ჭყონიამ "ფორტუნასთან".

კოკა-კოლა + ?

მსოფლიოს მასშტაბით, კოკა-კოლის უამრავ განსხვავებულ გემოს აწარმოებენ. მაგალითად:
  • შავი ალუბლით (აშშ)
  • ვანილით (ბრიტანეთი, კანადა, აშშ)
  • ფორთოხლით (ბრიტანეთი, ლატვია, რუსეთი)
  • მწვანე ჩაით (იაპონია)
7 მარტს, ცნობილი გახდა, რომ კოკა-კოლამ იაპონიაში ალკოჰოლური სამელის წარმოებაც დაიწყო, რაც ჯერჯერობით საქართველოში არ იგეგმება. რაც შეეხება კოკა-კოლა + ყავას, კოფეინის ორმაგი დოზით ეს სასმელი მხოლოდ ავსტრალიაში და იაპონიაში იყიდება. [caption id="attachment_226709" align="aligncenter" width="640"] იაპონია[/caption] [caption id="attachment_226714" align="aligncenter" width="598"] ავსტრალია[/caption]

თამთა უთურგაშვილი

[post_title] => "ამ სასმელზე კომპანია წლებია მუშაობს" - როდის გამოვა ბაზარზე კოკა-კოლისა და ყავის მიქსი? [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => am-sasmelze-kompania-wlebia-mushaobs-rodis-gamova-bazarze-koka-kolisa-da-yavis-miqsi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-26 14:42:09 [post_modified_gmt] => 2018-03-26 10:42:09 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=226697 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 145372 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-07-12 11:52:32 [post_date_gmt] => 2017-07-12 07:52:32 [post_content] => დღეიდან ქართული ლუდის ბაზარზე ახალი პროდუქტი გამოჩნდება. ”ზედაზენი კრაფტი” ასე ჰქვია ლუდს, რომელსაც “ქართული ლუდის კომპანია” უშვებს. ახალი ბრენდის პრეზენტაცია საგურამოში, დღეს არის დაგეგმილი. პრეზენტაციაზე სტუმრებს შესაძლებლობა ექნებათ, დაესწრონ წარმოების პროცესს და დააგემოვნონ ”კრაფტ” ლუდი. როგორც კომპანიის მენეჯმენტში აცხადებენ, „ზედაზენი კრაფტი“ სარეალიზაციო ქსელში უკვე დღეიდან ჩაეშვება და დახლებზე 0,33ლ, 0,5ლ 1,0ლ, 2.0 ლ და 2,5 ლიტრიანი შეფუთვით იქნება წარმოდგენილი. შეგახსენებთ, ლუდსახარში ”ზედაზენი” 2012 წელს გაიხსნა. ლუდისა და უალკოჰოლო სასმელების მწარმოებელი ქარხანა საგურამოსთან, ზედაზენის მთის ძირას მდებარეობს და აქ წარმოებული პროდუქტის ექსპორტი მსოფლიოს 10 -ზე მეტ ქვეყანაში ხორციელდება. [post_title] => ბაზარზე დღეიდან ახალი ქართული ლუდი გამოვა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => bazarze-dgheidan-akhali-qartuli-ludi-gamova [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-07-12 11:57:00 [post_modified_gmt] => 2017-07-12 07:57:00 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=145372 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 229442 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-04-03 14:48:04 [post_date_gmt] => 2018-04-03 10:48:04 [post_content] => 2018 წლის 30 მარტს საერთაშორისო სარეიტინგო სააგენტო Scope Ratings GmbH-მა  ს.ს „ქართული ლუდის კომპანიას“ ბიზნეს რისკის მიხედვით  „BB-“, ხოლო ფინანსური რისკის მიხედვით „BB“ რეიტინგი მიანიჭა. „ქართული ლუდის კომპანიაზე“ რეიტინგი მინიჭებულ იქნა ეკონომიკურად სტაბილური და მზარდი წარმოების, დივერსიფიცირებული პორტფელის, ბაზრის წილისა და ძლიერი საბალანსო უწყისის გამო, რაც კომპანიის  მიმართ სანდოობის მაღალი ხარისხის და ფინანსური მდგრადობის მაჩვენებელია. რეიტინგის მინიჭებით საერთაშორისო სარეიტინგო სააგენტოს ექსპერტმა სს ”ქართული ლუდის კომპანია” შეაფასა დადებითად და აღიარა კომპანიის ბიზნესის სტაბილურობა  და  ფინანსური  მდგრადობა. აღნიშნული რეიტინგი საშუალებას მისცემს კომპანიას, გამოუშვას ლარის საჯარო   ობლიგაცია, რაც დადებითი მოვლენაა როგორც კომპანიის ასევე საქართველოში კაპიტალის ბაზრის განვითარებისთვის. რეიტინგის მიღებისა და ობლიგაციების გამოშვების პროცესის წარმართვაში სს „ქართული ლუდის კომპანიას“ თიბისი კაპიტალი (თიბისი ბანკის შვილობილი საბროკერო კომპანია) ეხმარება. ს.ს „ქართული ლუდის კომპანია“ ბაზარზე 2011 წლის 03 ივნისს დარეგისტრირდა და რეკორდულ ვადებში  -  9  თვეში ბაზარზე წარადგინა ზედაზენის პირველი პროდუქცია. „ქართული ლუდის კომპანია“ უახლესი სტანდარტების ლუდსახარშია არა მხოლოდ საქართველოში, არამედ მთელს მსოფლიოში. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, წამყვანი ევროპული საკრედიტო სარეიტინგო სააგენტოს მიერ, ასეთი მაღალი შეფასება, დიდი წარმატებაა, რადგან  რეიტინგი  შეესაბამება  ქვეყნის  გრძელვადიან  სუვერენულ რეიტინგს და ამავდროულად ასახავს საერთაშორისო ექსპერტების ნდობას კომპანიის გრძელვადიანი განვითარების სტრატეგიისადმი.  ,,სს   ქართული   ლუდის   კომპანია” ერთ-ერთი   პირველია   ქართულ   კერძო კომპანიებს შორის, რომელმაც მოიპოვა საერთაშორისო საკრედიტო რეიტინგი.
”აქვე  აღსანიშნავია,  რომ  ჩვენს მიერ მიღებული „BB” რეიტინგი ერთ-ერთი ყველაზე მაღალია, რაც  ქვეყანაში მოქმედ, ადგილობრივ  კერძო  კომპანიებს მიუღიათ. აღნიშნული  კომპანიის  საქმიანობისა  და სტაბილურობის   მიმართ ექსპერტების  მაღალი სანდოობის გამოხატულებაა  და  ადასტურებს იმას,   რომ „ქართული  ლუდის  კომპანია“ სრულად შეესაბამება ევროპულ სტანდარტებს -როგორც   წარმოებისა   და   პროდუქციის   მაღალი   ხარისხით, ასევე   ბიზნესის მოწყობისა და  მართვის მხრივ.  კომპანიაში ამ  საერთაშორისო სტანდარტების ინტეგრაციით გაიზრდება  ხელმისაწვდომობა კაპიტალის  ბაზრებზე, გაიზრდება ინვესტორების ინტერესები, რაც ხელს შეუწყობს ახალი პროექტების წამოწყებას და   ქართული   ეკონომიკის   უფრო   მეტად   გაძლიერებას,“  -  აღნიშნა  ს.ს,,ქართული ლუდის კომპანიის’’  დირექტორმა კახაბერ  კოტრიკაძემ.
„მოხარული   ვართ   რომ   სს   „ქართული   ლუდის   კომპანიასთან“   ვაგრძელებთ თანამშრომლობას. ”სქოუპ რეიტინგსის” საკრედიტო რეიტინგი და მოსალოდნელი ლარის ობლიგაცია ბევრ ახალ შესაძლებლობას შეუქმნის კომპანიას და მისცემს საშუალებას თავი დაიმკვიდროს ადგილობრივ და საერთაშორისო კაპიტალის ბაზრებზე როგორც უკვე საჯარო ქართულმა კომპანიამ“,- აღნიშნა ”თიბისი კაპიტალის” დირექტორმა, ირაკლი ელაშვილმა. ლარში დენომირიებული ობლიგაციის საჯარო განთავსების ტრანზაქციაზე აგენტად კომპანიამ ”თიბისი კაპიტალი” დანიშნა. ცნობისთვის,  Scope Ratings GmbH საკრედიტო რეიტინგებისა და კვლევის მიმართულებით, ფინანსურ-საინფორმაციო  მომსახურების  სფეროში  ერთ-ერთი წარმატებული საერთაშორისო სააგენტოა და საქართველოს ეროვნული ბანკის მიერაა აკრედიტირებული. [post_title] => „ქართული ლუდის კომპანიამ” საერთაშორისო საკრედიტო რეიტინგი მოიპოვა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => qartuli-ludis-kompaniam-saertashoriso-sakredito-reitingi-moipova [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-03 15:43:10 [post_modified_gmt] => 2018-04-03 11:43:10 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=229442 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 15 [max_num_pages] => 5 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9f7308b638cdb3a62be6b0c953a394b2 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები