Business Follower- ინოვაციური პლატფორმა, რომელიც საქართველოში ბიზნესის ტენდენციებს გაგაცნობთ

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

Business Follower- ინოვაციური პლატფორმა, რომელიც საქართველოში ბიზნესის ტენდენციებს გაგაცნობთ

29 სექტემბერს, სასტუმროში Holiday Inn Tbilisi, ბიას ახალი ბრენდის, Business Follower-ის პრეზენტაცია გაიმართა. მოწვეულ სტუმრებს გააცნეს ახალი, ინოვაციური პლატფორმა საქართველოში, რომლის მეშვეობითაც მომხმარებელი შეძლებს მარტივად, რეალურ დროში თვალი ადევნოს ინფორმაციას ბიზნესის შესახებ, გაავრცელოს და აკონტროლოს მედიაში გავრცელებული ახალი ამბები საკუთარი კომპანიის შესახებ.

პრეზენტაციაზე, პროექტის ავტორებმა ისაუბრეს მედიის მონიტორინგის ახალ ინსტრუმენტზე, რომელიც მომხმარებელს რეალურ დროში ინფორმაციის კონტროლისა და კონტენტ ანალიზის გამარტივების საშუალებას აძლევს.

Follower-ი ახალი ონლაინ პლატფორმაა კომპანიის მენეჯერებისთვის, მარკეტერებისთვის, პიარ სპეციალისტებისთვის და ყველასთვის, ვისაც სურს, გაეცნოს ბიზნესის ტენდენციებს საქართველოში.

www.follower.ge შესაძლებლობას აძლევს მომხმარებელს, გაეცნონ 100-ზე მეტ ონლაინ სააგენტოში განთავსებულ ინფორმაციას იმ 35 000-ზე მეტი აქტიური კომპანიის შესახებ, რომელიც ბიას ონლაინ ბაზაშია განთავსებული. პლატფორმაზე ინფორმაცია თავმოყრილი და დახარისხებულია 40-მდე კატეგორიის მიხედვით, რაც მარტივად გაფილტვრის საშუალებას იძლევა.

პლატფორმაზე თითოეული კომპანიისთვის შექმნილია პროფილი, სადაც თავმოყრილი და დროის მიხედვით დახარისხებულია მის შესახებ მედიაში გავრცელებული ყველა ახალი ამბავი. კომპანიის შესახებ სიახლეები პარალელურად განთავსდება ბიას ვებგვერდზე, კომპანიის ბიზნეს პროფილზე.

Follower-ის ვებგვერდზე გამოყენებულია თანამედროვე ტექნოლოგიები, რომელიც დროის დაზოგვის, ანალიზის გამარტივებისა და ბიზნესის რესურსების ეფექტურად გამოყენებისთვის შეიქმნა.

შეგახსენებთ, ბია – ბიზნეს ინფორმაციის სააგენტო პირველი ქართული კომპანიაა, რომელიც ბიზნეს  ინფორმაციის შექმნას და დამუშავებას  ემსახურება. 15 წლის განმავლობაში, ბიამ ბაზარზე ადგილი დაიმკვიდრა, როგორც ბიზნეს ინფორმაციის დარგის ნოვატორმა კომპანიამ. ბია ფლობს საქართველოში რეგისტრირებული კომპანიების ყველაზე დიდ და მუდმივად განახლებად ონლაინ მონაცემთა ბაზას.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

29 სექტემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => prezentacia
                                    [1] => biznes-informaciis-saagento
                                    [2] => business-follower
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 168882
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => prezentacia
                                    [1] => biznes-informaciis-saagento
                                    [2] => business-follower
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 168882
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 2505
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => prezentacia
                                    [1] => biznes-informaciis-saagento
                                    [2] => business-follower
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => prezentacia
                                    [1] => biznes-informaciis-saagento
                                    [2] => business-follower
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (168882) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (7332,2505,19704)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 196405
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-12-13 15:01:26
                    [post_date_gmt] => 2017-12-13 11:01:26
                    [post_content] => ახალი მოთამაშე ქართული ღვინის ბაზარზე - 3 წლის წინ დაარსებული ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების მწარმოებელი კომპანია Tsereteli Wine & Spirits 16 დეკემბერს ბრენდის ოფიციალურ პრეზენტაციას გამართავს. ღონისძიება ზურაბ წერეთლის თანამედროვე ხელოვნების მუზეუმში, 16:00 საათზე დაიწყება.

მუზეუმში დაგეგმილია Tsereteli Wine & Spirits -ის ახალი ღვინოებისა და მაღალალკოჰოლური სასმელების პრეზენტაცია. აღნიშნულ ღონისძიებაზე მოწვეული სტუმრები შეიტყობენ კომპანიის სამომავლო გეგმებისა და საქველმოქმედო მიზნების შესახებ.

როგორც ”ფორტუნას” კომპანიის საერთაშორისო ურთიერთობების დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, თათია ქირთბაიამ განუცხადა, Tsereteli Wine & Spirits მომხმარებელს სთავაზობს როგორც დაბალ, ისე მაღალალკოჰოლურ სასმელებს.
”დაბალალკოჰოლური სასმელების კატეგორიაში გვაქვს 13 სახეობის ღვინო, მაღალალკოჰოლურში კი - 3 სახეობის ბრენდი და 2 სახეობის ჭაჭა. ჩვენი პროდუქცია გამოირჩევა მაღალი ხარსხით. მიუხედავად იმისა, რომ Tsereteli Wine & Spirits ღვინის ბაზარზე მხოლოდ 3 წელია ოპერირებს, მისმა სასმელებმა უკვე არაერთი საერთაშორიოსო ჯილდო და აღიარება მოიპოვა”, - აღნიშნა თათია ქირთბაიამ.
რაც შეეხება კომპანიის მიერ წარმოებული სასმელების რეალიზაციას, პროდუქცია ძირითადად, საექსპორტო ბაზრებზეა გათვლილი - Tsereteli Wine & Spirits-ის ნაწარმი იყიდება რუსეთის, ჩინეთისა და აშშ-ს ბაზრებზე. საქართველოში კი წარმოდგენილია მცირე და დიდ სავაჭრო ქსელებში, ასევე ღვინის მაღაზიებში. მომხმარებელს Tsereteli Wine & Spirits-ის პროდუქციის შეძენა შეუძლია დისტანციურადაც, კომპანიის ოფიციალურ ვებ-გვერდზე - www.tsereteliwine.com
”სამომავლოდ, ვფიქრობთ, პროდუქციის ასორტიმენტის გაზრდას და გამრავალფეროვნებას. ამასთან, ევროპის ბაზრის ათვისებას. ვეძებთ მუდმივად ახალ პარტნიორებს და 2018 წლისთვის, ვგეგმავთ, 10-ზე მეტ ქვეყანაში ვიყოთ წამოდგენილი”, - განმარტა კომპანიის საერთაშორისო ურთიერთობების დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე თქმით, ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების კომპანია Tsereteli Wine & Spirits -ის დაარსება და მისი სახელი უკავშირდება მსოფლიოში აღიარებულ ქართველ მხატვარს, მოქანდაკესა და არქიტექტორს - ზურაბ წერეთელს. სწორედ ამიტომ, განსხვავებულია Tsereteli Wine & Spirits -ის სასმელების ბოთლის დიზაინიც. ეტიკეტზე წარმოდგენილია ზურაბ წერეთლის ნამუშევრები. [post_title] => ახალი მოთამაშე ქართული ღვინის ბაზარზე - Tsereteli Wine & Spirits საკუთარ პროდუქციას წარადგენს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => akhali-motamashe-qartuli-ghvinis-bazarze-tsereteli-wine-spirits-sakutar-produqcias-waradgens [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-13 15:04:16 [post_modified_gmt] => 2017-12-13 11:04:16 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=196405 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 138491 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-06-14 13:01:38 [post_date_gmt] => 2017-06-14 09:01:38 [post_content] => ესპანეთის ჩემპიონმა და ჩემპიონთა ლიგის გამარჯვებულმა მადრიდის „რეალმა“ მომდევნო სეზონის ახალი ეკიპირების პრეზენტაცია გამართა. გულშემატკივრებს ახალი მაისურების ნახვა მადრიდის მთავარ ქუჩაზე, გრან ვიაზე მდებარე „ადიდასის“ მაღაზიასთან შეეძლოთ. აქ პრეზენტაციის ექსკლუზიური კადრების ნახვა შეგიძლიათ, რომელიც ჩვენმა კოლეგამ მადრიდან მოგვაწოდა. 2017-18 წლების სეზონში „სამეფო კლუბი“ სწორედ ამ მაისურებით ითამაშებს როგორც ქვეყნის შიგნით, ასევე ევროპის სტადიონებზე. აღსანიშნავია, რომ მარტო მაისურის ფასი 100 ევროა.     [video width="640" height="352" mp4="http://fortuna.ge/wp-content/uploads/2017/06/video-1497429185.mp4"][/video]   [post_title] => მადრიდის რეალმა ახალი მაისურები აჩვენა (ექსკლუზიური ვიდეო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => madridis-realma-akhali-maisurebi-achvena-eqskluziuri-video [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-06-14 13:01:38 [post_modified_gmt] => 2017-06-14 09:01:38 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=138491 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 117265 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-03-23 16:09:54 [post_date_gmt] => 2017-03-23 12:09:54 [post_content] => კომპანია ”ოტო მოტორსი” ახალ ფილიალს გახსნის. ობიექტი აღმაშენებლის ხეივნის მე-13 კილომეტრზე განთავსდა და მისი გახსნის ცერემონია 27 მარტს გაიმართება, სადაც ”ოტო მოტორსი” ოფიციალურად წარადგენს კომპანიის სიახლეებსა და თანამედროვე ტექნოლოგიებით აღჭურვილ ავტოსერვისის უპირატესობებს. როგორც ”ფორტუნას” კომპანიიდან აცნობეს, ახალი ფილიალის პრეზენტაციაზე მოწვეულ საპატიო სტუმრებს შორის, საქართველოს ავტოსფეროს წარმომადგენლები იქნებიან. ამასთან, ღონისძიებას დაესწრება გერმანული ზეთის wolver (ვოლვერის) წარმომადგენელიც. ცნობისთვის, ”ვოლვერის” ოფიციალური დისტრიბუტორი საქართველოში სწორედ „ოტო მოტორსია". შეგახსენებთ, საქართველოში ”ოტო მოტორსი” 2009 წლიდანაა წარმოდგენილი. კომპანიის საქმიანობის ძირითად მიმართულებას ავტო საცხებ-საპოხი მასალების იმპორტი და რეალიზაცია წარმოადგენს. ამასთან, 2016 წლიდან კომპანიამ მომხმარებელს ავტოსერვისიც შესთავაზა. ამ დროისთვის ”ოტო მოტორსი” თბილისში 3 ფილიალითაა წარმოდგენილი.   [post_title] => „ოტო მოტორსი" ახალ ფილიალს ხსნის [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => oto-motorsi-akhal-filials-khsnis [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-03-23 21:32:48 [post_modified_gmt] => 2017-03-23 17:32:48 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=117265 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 196405 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-12-13 15:01:26 [post_date_gmt] => 2017-12-13 11:01:26 [post_content] => ახალი მოთამაშე ქართული ღვინის ბაზარზე - 3 წლის წინ დაარსებული ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების მწარმოებელი კომპანია Tsereteli Wine & Spirits 16 დეკემბერს ბრენდის ოფიციალურ პრეზენტაციას გამართავს. ღონისძიება ზურაბ წერეთლის თანამედროვე ხელოვნების მუზეუმში, 16:00 საათზე დაიწყება. მუზეუმში დაგეგმილია Tsereteli Wine & Spirits -ის ახალი ღვინოებისა და მაღალალკოჰოლური სასმელების პრეზენტაცია. აღნიშნულ ღონისძიებაზე მოწვეული სტუმრები შეიტყობენ კომპანიის სამომავლო გეგმებისა და საქველმოქმედო მიზნების შესახებ. როგორც ”ფორტუნას” კომპანიის საერთაშორისო ურთიერთობების დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, თათია ქირთბაიამ განუცხადა, Tsereteli Wine & Spirits მომხმარებელს სთავაზობს როგორც დაბალ, ისე მაღალალკოჰოლურ სასმელებს.
”დაბალალკოჰოლური სასმელების კატეგორიაში გვაქვს 13 სახეობის ღვინო, მაღალალკოჰოლურში კი - 3 სახეობის ბრენდი და 2 სახეობის ჭაჭა. ჩვენი პროდუქცია გამოირჩევა მაღალი ხარსხით. მიუხედავად იმისა, რომ Tsereteli Wine & Spirits ღვინის ბაზარზე მხოლოდ 3 წელია ოპერირებს, მისმა სასმელებმა უკვე არაერთი საერთაშორიოსო ჯილდო და აღიარება მოიპოვა”, - აღნიშნა თათია ქირთბაიამ.
რაც შეეხება კომპანიის მიერ წარმოებული სასმელების რეალიზაციას, პროდუქცია ძირითადად, საექსპორტო ბაზრებზეა გათვლილი - Tsereteli Wine & Spirits-ის ნაწარმი იყიდება რუსეთის, ჩინეთისა და აშშ-ს ბაზრებზე. საქართველოში კი წარმოდგენილია მცირე და დიდ სავაჭრო ქსელებში, ასევე ღვინის მაღაზიებში. მომხმარებელს Tsereteli Wine & Spirits-ის პროდუქციის შეძენა შეუძლია დისტანციურადაც, კომპანიის ოფიციალურ ვებ-გვერდზე - www.tsereteliwine.com
”სამომავლოდ, ვფიქრობთ, პროდუქციის ასორტიმენტის გაზრდას და გამრავალფეროვნებას. ამასთან, ევროპის ბაზრის ათვისებას. ვეძებთ მუდმივად ახალ პარტნიორებს და 2018 წლისთვის, ვგეგმავთ, 10-ზე მეტ ქვეყანაში ვიყოთ წამოდგენილი”, - განმარტა კომპანიის საერთაშორისო ურთიერთობების დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე თქმით, ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების კომპანია Tsereteli Wine & Spirits -ის დაარსება და მისი სახელი უკავშირდება მსოფლიოში აღიარებულ ქართველ მხატვარს, მოქანდაკესა და არქიტექტორს - ზურაბ წერეთელს. სწორედ ამიტომ, განსხვავებულია Tsereteli Wine & Spirits -ის სასმელების ბოთლის დიზაინიც. ეტიკეტზე წარმოდგენილია ზურაბ წერეთლის ნამუშევრები. [post_title] => ახალი მოთამაშე ქართული ღვინის ბაზარზე - Tsereteli Wine & Spirits საკუთარ პროდუქციას წარადგენს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => akhali-motamashe-qartuli-ghvinis-bazarze-tsereteli-wine-spirits-sakutar-produqcias-waradgens [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-13 15:04:16 [post_modified_gmt] => 2017-12-13 11:04:16 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=196405 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 22 [max_num_pages] => 8 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 0ecb582ef4b08e9db3bfb4be1ca1bc4f [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები