ცენტრალურ ევროპაში ქართულ ხელნაკეთ სამკაულებს ატარებენ

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ცენტრალურ ევროპაში ქართულ ხელნაკეთ სამკაულებს ატარებენ

ევროპულ ქვეყნებში ქართულ ხელნაკეთ ნივთებსა და სამკაულებზე მოთხოვნა იზრდება. როგორც ”ფორტუნას” ბრენდ Hippie-ის თანადამფუძნებელმა, ლალი თვალიაშვილმა განუცხადა, მოთხოვნა განსაკუთრებით მზარდია ცენტრალურ ევროპაში.

”მუდმივად გვწერენ და გვაძლევენ შეკვეთებს ისეთი ქვეყნებიდან, როგორებიცაა: გერმანია, ბრიტანეთი, საფრანგეთი და იტალია, სადაც Hippie-ის ნივთები ხშირად იგზავნება. ჩვენი პროდუქცია გადის რუსეთში და სხვა მეზობელ ქვეყნებშიც”, – განმარტა Hippie-ის თანადამფუძნებელმა. 

რაც შეეხება საქართველოს, როგორც ლალი თვალიაშვილი ამბობს, Hippie-ის მაღაზიამ ადგილმდებარეობა შეიცვალა და პეკინზე არსებული ფილიალი, აღმაშენებლის გამზირზე გადავიდა.

”პეკინზე მაღაზია აღარ გვაქვს, რადგან ქუჩა არის გადათხრილი და რთულია ხმაურში მუშაობა. ახლა ვართ აღმაშენებლის 146 ნომერში. ჩვენდა გასაოცრად, აღნიშნულ ქუჩაზე გაცილებით დიდია გაყიდვების მაჩვენებელი, ვიდრე პეკინზე გვქონდა. მომხმარებელი უფრო აქტიურად შემოდის ჩვენს მაღაზიაში და ინტერესდება Hippie-ის ნივთებით”, – აღნიშნა თვალიაშვილმა.

ამასთან, Hippie-ის თანადამფუძნებლის ინფორმაციით, ბრენდი აგრძელებს საქართველოს რეგიონებში მოგზაურობას. ამ ეტაპზე Hippie-ის ავტობუსი ბათუმში იმყოფება, სადაც ნივთების რეალიზაციას თვის ბოლომდე განახორციელებს. აგვისტოში კი ბრენდი რაჭას ესტუმრება და გარკვეული დროით აქ დარჩება.

შეგახსენებთ, Hippie-ის ნივთები ბაზარზე ერთი წლის წინ გამოჩნდა. კომპანიის სახელოსნო რუსთავში მდებარეობს და აქ ამ ეტაპზე 2 ადამიანია დასაქმებული. ონლაინ-გაყიდვების გარდა, ბრენდის ნივთები აღმაშენებლის გამზირზე, Hippie-ის მაღაზიაში იყიდება. აღნიშნული ბრენდის ქვეშ იწარმოება ჩანთები, აქსესუარები, დღიურები და ა.შ

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

25 ივლისი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => hippie
                                    [1] => lali-tvaliashvili
                                    [2] => khelnaketi
                                    [3] => aqsesuari
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 148990
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => hippie
                                    [1] => lali-tvaliashvili
                                    [2] => khelnaketi
                                    [3] => aqsesuari
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 148990
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 13152
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => hippie
                                    [1] => lali-tvaliashvili
                                    [2] => khelnaketi
                                    [3] => aqsesuari
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => hippie
                                    [1] => lali-tvaliashvili
                                    [2] => khelnaketi
                                    [3] => aqsesuari
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (148990) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (15240,13152,15125,13154)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 174405
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-10-12 13:45:44
                    [post_date_gmt] => 2017-10-12 09:45:44
                    [post_content] => ”კატიანის” პროდუქცია რუსეთის დედაქალაქში გამოიფინება. ქართული ბრენდი მონაწილეობას გამოფენა-გაყიდვაში მიიღებს, რომელიც 18 ოქტომბერს მოსკოვში გაიმართება. გამოფენაზე წარმოდგენილი იქნება ”კატიანის” ბრენდის ქვეშ წარმოებული მაისურები.

როგორც ”ფორტუნას” ”კატიანის” დამფუძნებელმა და დირექტორმა, ხატია (ლილი) ალფაიძემ განუცხადა, მოსკოვური გამოფენა-გაყიდვა ქართული ბრენდების პოპულარიზაციის მიზნით ჩატარდება და მასში მონაწილეობას მხოლოდ ქართული კომპანიები მიიღებენ.
”რაც შეეხება იმ პროდუქციას, რომელსაც ვაწარმოებთ, ესენია: ჭიქები, მაისურები, ჩანთები, ბლოკნოტები, წიგნის სანიშნები, გულსაბნევები და სხვა აქსესუარები სხვადასხვა ფისოების გამოსახულებით. ამასთან, ”კატიანს” დავამატეთ ახალი ხაზი - ”კატიანი და მეგობრები”, - აღნიშნა ხატია (ლილი) ალფაიძემ.
მისივე ინფორმაციით, ”კატიანის” პროდუქცია საქართველოში თანდათან უფროდაუფრო პოპულარული ხდება. ბრენდის ნაწარმი, ძირითადად, სოციალური ქსელის მეშვეობით იყიდება, თუმცა ცოტა ხნის წინ ”კატიანმა” ი.აბაშიძის 22 ნომერში საკუთარი შოურუმიც გახსნა, სადაც მომხმარებელს ასევე შეუძლია ბრენდის სამოსისსა და აქსესუარების შეძენა.
”საქართველოში კატები ან ძალიან უყვართ, ან უპირატესობას ძაღლებს ანიჭებენ. მაგრამ ვისაც კატა უყვარს, სიგიჟემდე უყვარს და ჩვენგან მუდმივად სიახლეებს ელიან. დიდი იყო მოთხოვნა ძაღლებზე, გვეკითხებოდნენ, ძაღლები არ გყავთ? სწორედ ამან განაპირობა ის, რომ გამოვუშვით ხაზი - "კატიანი და მეგობრები", სადაც პირველ ეტაპზე, საყვარელი ცუგები შემივიყვანეთ, სამომავლოდ კი, ეტაპობრივად დავამატებთ სხვა შინაურ ცხოველებსა და ფრინველებს. იმისთვის, რომ სხვადასხვა შინაური ცხოველებისა, თუ ფრინველების მოყვარულთა ინტერესებს მოვერგოთ. – აღნიშნა ბრენდის დამფუძნებელმა და დირექტორმა.
როგორც ხატია (ლილი) ალფაიძე ამბობს, ბრენდი მუშაობს ინვესტორების მოძიებაზეც, რათა უახლოეს მომავალში ”კატიანის” პროდუქცია ექსპორტზე გავიდეს. ”რაც შეეხება ”კატიანის” დაარსების მიზანს, ჩემი ბრენდი შექმნილია ყველას ბავშვობის საყვარელი ლექსის მიხედვით. მოვლენები ასე განვითარდა: ერთმა უწყინარმა და ცელქმა ფისომ, ვაზა გადმოაგდო და ბებო გააბრაზა. სწორედ აქედან წამოვიდა ”კატიანის” შექმნის იდეაც. ამასთან, ბავშვობიდან მიყვარდა კატები და მინდოდა, მათთვის რაიმე კარგი გამეკეთებინა. ”კატიანი”  გარკვეულ სოციალურ პროექტებშიც არის ჩართული, რომელიც ჩვენი ოთხფეხა მეგობრების დაცვას ემსახურება. ყველამ უნდა გავიაზროთ ის, რომ ჩვენს მეგობრებს დაცვა და მოფრთხილება სჭირდებათ”, - განმარტა ალფაიძემ.
ცნობისთვის,  ”კატიანი” 2016 წლის ზაფხულში დაარსდა. ბრენდის პროდუქცია არის ექსკლუზიური და მის დიზაინზე ერთი მხატვარი, კონცეფციაზე კი მთელი გუნდი მუშაობს. ამ ეტაპზე ”კატიანში” 5 ადამიანია დასაქმებული, სამომავლოდ კი წარმოების კიდევ უფრო გაფართოება განიხილება. 
აღსანიშნავია ისიც, რომ ცოტა ხნის წინ ”კატიანი”  #გააზიარე წარმატება – ამ სლოგანით დაწყებულ ბიზნესდაჯილდოებშიც მონაწილეობს. ღონისძიებას ”თიბისი ბანკი” და ”ჯეოსელი” ერთობლივად, წელს უკვე მეორედ გამართავენ. აღსანიშნავია, რომ ბიზნესდაჯილდოებაში მონაწილეობის სურვილი  661 კომპანიამ გამოთქვა, საიდანაც ჟიური საუკეთესოებს გამოავლენს სხვადასხვა ნომინაციაში. [post_title] => კატიანის პროდუქცია მოსკოვში გამოიფინება- ბრენდი ქვეყნის ფარგლებს გარეთ გადის [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => katianis-produqcia-moskovshi-gamoifineba-brendi-qveynis-farglebs-garet-gadis [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-15 19:00:21 [post_modified_gmt] => 2017-10-15 15:00:21 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=174405 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 158699 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-08-31 15:47:24 [post_date_gmt] => 2017-08-31 11:47:24 [post_content] => ”დაშიფრე ემოცია მორზეს კოდით და ატარე თან გრძნობა, რომელიც მხოლოდ შენია”, - ეს სლოგანი ქართული ხელნაკეთი სამკაულების ბრენდ ”დოთს ენდ დეშის ჯორჯიას” ეკუთვნის.  კომპანია ამ ეტაპზე ვერცხლისა და ბიჟუტერიის სამაჯურებსა და ყელსაბამებს აწარმოებს, პროდუქციის რეალიზაციას კი სოციალური ქსელის მეშვეობით ახდენს. როგორც ”ფორტუნას” ”დოთს ენდ დეშის ჯორჯიას” დამფუძნებელმა ანა სტურუა-მელიქიშვილმა განუცხადა, მისი ბრენდის მთავარი განმასხვავებელი ნიშანი მორზეს კოდია.
”მოგეხსენებათ, ხელნაკეთ სამკაულებზე მომუშავე ძალიან ბევრი ბრენდია საქართველოში. თუმცა, ჩვენი მთავარი განმასხვავებელი ნიშანი მორზეს კოდით დაშიფრული ე.წ  "სურვილის სამაჯურები" და ყელსაბამებია. ნებისმიერი სიტყვა შეგვიძლია ავაწყოთ ტირეებითა და ბურთულებით. შესაბამისად, მხოლოდ ამ აქსესუარის მფლობელს ეცოდინება, თუ რა სიტყვა აწერია სამკაულზე. ალბათ, სწორედ ამ ნიშნის გამო გახდა ჩვენი ბრენდი პოპულარული ბაზარზე. ამ ეტაპზე ”ფეისბუქზე” ჩვენს ოფიციალურ გვერდს 25 ათასზე მეტი მიმდევარი ჰყავს”, - აღნიშნა ბრენდის დამფუძნებელმა.
მისივე თქმით, პროდუქციის ღირებულება ბიჟუტერიით დამზადებული აქსესუარების შემთხვევაში 10 ლარიდან იწყება, ვერცხლის სამკაულების კი -30 ლარიდან.
ამასთან, როგორც ანა სტურუა-მელიქიშვილი ამბობს, ”დოთს ენდ დეშის ჯორჯია” განსაკუთრებული შეფუთვითაც გამოირჩევა. სამკაული სპეცილურ ხის ყუთში თავსდება, რომელიც სეზონის შესაბამისად ყვავილებით, ნაძვის ტოტებით და სხვა მცენარეებით ფორმდება.
”დოთს ენდ დეშის ჯორჯია” ცალკეული აქსესუარების გარდა, სასაჩუქრე ნაკრებსაც ამზადებს. მაგალითად, სასაჩუქრე ნაკრები მეჯვარეებისთვის, ახალშობილებისთვის და სხვა. თითოეულ ნაკრებში, სხვა ნივთებთან ერთად, მორზეს კოდით დაშიფრული სამაჯურიც დევს. ცნობისთვის, ბრენდი ”დოთს ენდ დეშის ჯორჯია” ბაზარზე 2016 წლის დეკემბერში გამოჩნდა. მას ორი დამფუძნებელი ჰყავს: ანა სტურუა-მელიქიშვილი და მარიკა სიხარულიძე. გოგონები მინი სახელოსნოში თავად ქმნიან აქსესუარებს. ბრენდის პოპულარიზაციის მიზნით კი, ცოტა ხნის წინ ”დოთს ენდ დეშის ჯორჯია” #გააზიარე წარმატება – ამ სლოგანით დაწყებულ ბიზნესდაჯილდოებას შეუერთდა. ღონისძიებას ”თიბისი ბანკი” და ”ჯეოსელი” ერთობლივად, წელს უკვე მეორედ გამართავენ. აღსანიშნავია, რომ  „ბიზნესდაჯილდოება 2017“ მონაწილე კომპანიების რეგისტრაცია უკვე დასრულდა.  დაჯილდოებაში მონაწილეობის სურვილი  661 კომპანიამ გამოთქვა, საიდანაც სექტემბერში ჟიური საუკეთესოებს გამოავლენს სხვადასხვა ნომინაციაში. [post_title] => ქართული წარმოების სამაჯური, რომელიც მომხმარებლის დაშიფრულ ემოციას ატარებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => qartuli-warmoebis-samajuri-romelic-momkhmareblis-dashifrul-emocias-atarebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-08-31 15:48:22 [post_modified_gmt] => 2017-08-31 11:48:22 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=158699 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 145183 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-07-11 15:39:52 [post_date_gmt] => 2017-07-11 11:39:52 [post_content] => საქართველოში ბავშვთა სათვალეების ბრიტანული ბრენდი Zoobug შემოვიდა, რომელიც მომხმარებელს ფერად, ხელნაკეთ სათვალეებსა და ოპტიკურ ჩარჩოებს სთავაზობს. როგორც ”ფორტუნას” საქართველოში Zoobug-ის ოფიციალურ წარმომადგენლობაში განუცხადეს, ბრიტანული ბრენდის სათვალეები თბილისში 2 კვირაა იყიდება და მოთხოვნა უკვე მზარდია.
”ამ ეტაპზე დედაქალაქში მხოლოდ ერთი სტენდით ვართ წარმოდგენილი, სავაჭრო ცენტრ ”თბილისი მოლში”. რამდენიმე დღეში კი გვინდა, რომ ბათუმშიც შევიდეთ, სადაც ასევე სტენდი განთავსდება. რაც შეეხება პროდუქციას, გვაქვს 30-ამდე მზის სათვალე და 15-ამდე ოპტიკური ჩარჩო. ამასთან, ველოდებით სათვალეების აქსესუარებსაც, რომლებიც ჩვენთვის უკრაინაში დამზადდება”, - აღნიშნავენ Zoobug-ის საქართველოს ოფიციალურ წარმომადგენლობაში.
მათივე ინფორმაციით, სათვალეები 0-დან 16 წლამდე ბავშვებზეა გათვლილი. რაც შეეხება ღირებულებას, პროდუქციის ხარისხიდან გამომდინარე, ფასები 98 ლარიდან 295 ლარამდე მერყეობს. ცნობისთვის, Zoobug ბრიტანული ბრენდია, რომელიც ბავშვებისთვის 2006 წლიდან აწარმოებს სათვალეებს. ბრენდის სათვალე მოზარდებს 100%-ით იცავს ულტრაიისფერი სხივებისგან.   [post_title] => Zoobug - სათვალე, რომელიც ბავშვებს 100%-ით იცავს ულტრაიისფერი სხივებისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => zoobug-satvale-romelic-bavshvebs-100-it-icavs-ultraiisferi-skhivebisgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-07-11 15:44:49 [post_modified_gmt] => 2017-07-11 11:44:49 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=145183 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 174405 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-10-12 13:45:44 [post_date_gmt] => 2017-10-12 09:45:44 [post_content] => ”კატიანის” პროდუქცია რუსეთის დედაქალაქში გამოიფინება. ქართული ბრენდი მონაწილეობას გამოფენა-გაყიდვაში მიიღებს, რომელიც 18 ოქტომბერს მოსკოვში გაიმართება. გამოფენაზე წარმოდგენილი იქნება ”კატიანის” ბრენდის ქვეშ წარმოებული მაისურები. როგორც ”ფორტუნას” ”კატიანის” დამფუძნებელმა და დირექტორმა, ხატია (ლილი) ალფაიძემ განუცხადა, მოსკოვური გამოფენა-გაყიდვა ქართული ბრენდების პოპულარიზაციის მიზნით ჩატარდება და მასში მონაწილეობას მხოლოდ ქართული კომპანიები მიიღებენ.
”რაც შეეხება იმ პროდუქციას, რომელსაც ვაწარმოებთ, ესენია: ჭიქები, მაისურები, ჩანთები, ბლოკნოტები, წიგნის სანიშნები, გულსაბნევები და სხვა აქსესუარები სხვადასხვა ფისოების გამოსახულებით. ამასთან, ”კატიანს” დავამატეთ ახალი ხაზი - ”კატიანი და მეგობრები”, - აღნიშნა ხატია (ლილი) ალფაიძემ.
მისივე ინფორმაციით, ”კატიანის” პროდუქცია საქართველოში თანდათან უფროდაუფრო პოპულარული ხდება. ბრენდის ნაწარმი, ძირითადად, სოციალური ქსელის მეშვეობით იყიდება, თუმცა ცოტა ხნის წინ ”კატიანმა” ი.აბაშიძის 22 ნომერში საკუთარი შოურუმიც გახსნა, სადაც მომხმარებელს ასევე შეუძლია ბრენდის სამოსისსა და აქსესუარების შეძენა.
”საქართველოში კატები ან ძალიან უყვართ, ან უპირატესობას ძაღლებს ანიჭებენ. მაგრამ ვისაც კატა უყვარს, სიგიჟემდე უყვარს და ჩვენგან მუდმივად სიახლეებს ელიან. დიდი იყო მოთხოვნა ძაღლებზე, გვეკითხებოდნენ, ძაღლები არ გყავთ? სწორედ ამან განაპირობა ის, რომ გამოვუშვით ხაზი - "კატიანი და მეგობრები", სადაც პირველ ეტაპზე, საყვარელი ცუგები შემივიყვანეთ, სამომავლოდ კი, ეტაპობრივად დავამატებთ სხვა შინაურ ცხოველებსა და ფრინველებს. იმისთვის, რომ სხვადასხვა შინაური ცხოველებისა, თუ ფრინველების მოყვარულთა ინტერესებს მოვერგოთ. – აღნიშნა ბრენდის დამფუძნებელმა და დირექტორმა.
როგორც ხატია (ლილი) ალფაიძე ამბობს, ბრენდი მუშაობს ინვესტორების მოძიებაზეც, რათა უახლოეს მომავალში ”კატიანის” პროდუქცია ექსპორტზე გავიდეს. ”რაც შეეხება ”კატიანის” დაარსების მიზანს, ჩემი ბრენდი შექმნილია ყველას ბავშვობის საყვარელი ლექსის მიხედვით. მოვლენები ასე განვითარდა: ერთმა უწყინარმა და ცელქმა ფისომ, ვაზა გადმოაგდო და ბებო გააბრაზა. სწორედ აქედან წამოვიდა ”კატიანის” შექმნის იდეაც. ამასთან, ბავშვობიდან მიყვარდა კატები და მინდოდა, მათთვის რაიმე კარგი გამეკეთებინა. ”კატიანი”  გარკვეულ სოციალურ პროექტებშიც არის ჩართული, რომელიც ჩვენი ოთხფეხა მეგობრების დაცვას ემსახურება. ყველამ უნდა გავიაზროთ ის, რომ ჩვენს მეგობრებს დაცვა და მოფრთხილება სჭირდებათ”, - განმარტა ალფაიძემ.
ცნობისთვის,  ”კატიანი” 2016 წლის ზაფხულში დაარსდა. ბრენდის პროდუქცია არის ექსკლუზიური და მის დიზაინზე ერთი მხატვარი, კონცეფციაზე კი მთელი გუნდი მუშაობს. ამ ეტაპზე ”კატიანში” 5 ადამიანია დასაქმებული, სამომავლოდ კი წარმოების კიდევ უფრო გაფართოება განიხილება. 
აღსანიშნავია ისიც, რომ ცოტა ხნის წინ ”კატიანი”  #გააზიარე წარმატება – ამ სლოგანით დაწყებულ ბიზნესდაჯილდოებშიც მონაწილეობს. ღონისძიებას ”თიბისი ბანკი” და ”ჯეოსელი” ერთობლივად, წელს უკვე მეორედ გამართავენ. აღსანიშნავია, რომ ბიზნესდაჯილდოებაში მონაწილეობის სურვილი  661 კომპანიამ გამოთქვა, საიდანაც ჟიური საუკეთესოებს გამოავლენს სხვადასხვა ნომინაციაში. [post_title] => კატიანის პროდუქცია მოსკოვში გამოიფინება- ბრენდი ქვეყნის ფარგლებს გარეთ გადის [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => katianis-produqcia-moskovshi-gamoifineba-brendi-qveynis-farglebs-garet-gadis [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-15 19:00:21 [post_modified_gmt] => 2017-10-15 15:00:21 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=174405 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 7 [max_num_pages] => 3 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => a094b38829fecd213811b1723ac5d259 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები