ცნობილი დიზაინერი ქეით სპეიდი საკუთარ სახლში გარდაცვლილი იპოვეს

პოპულარული

ცნობილი დიზაინერი ქეით სპეიდი საკუთარ სახლში გარდაცვლილი იპოვეს

ცნობილი დიზაინერი, ქეით სფეიდი ნიუ იორკში, საკუთარ სახლში გარდაცვლილი იპოვეს. როგორც BBC წერს, 55 წლის დიზაინერმა სიცოცხლე თვითმკვლელობით დაასრულა.მისი ცხედარი დიასახლისმა იპოვა და 911-ში დარეკა. დიზაინერის გარდაცვალებასთან დაკავშირებით სხვა დეტალები ჯერ უცნობია.

სპეიდს საკუთარი ბრენდი, Kate Spade ჰქონდა. 2006 წელს მან კომპანიის საკუთარი წილი სრულად გაყიდა. 2016 წელს კი, მან და მისმა პარტნიორებმა ცნობილი Frances Valentine-ი შექმნეს.

დღეს მსოფლიოს სხვადასხვა ქალაქში მისი ბრენდის 175 მაღაზიაა გახსნილი.

ახალი ამბები / სხვა /

|

5 ივნისი, 2018

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => dizaineri
                                    [1] => qeit-sfeidi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 251402
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => dizaineri
                                    [1] => qeit-sfeidi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 251402
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 503
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => dizaineri
                                    [1] => qeit-sfeidi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => dizaineri
                                    [1] => qeit-sfeidi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (251402) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (25516,503)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 255403
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-06-15 13:08:48
                    [post_date_gmt] => 2018-06-15 09:08:48
                    [post_content] => საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში“ მხარდაჭერით, 19 ივნისიდან 26 ივნისის ჩათვლით 7 ქართველი დიზაინერის პროდუქცია საფრანგეთში, ქალაქ პარიზში Moredash Showroom; MisonPyramide, Paper Mache Tiger შოურუმებში იქნება წარდგენილი.

ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ინფორმაციით, საერთაშორისო მნიშვნელობის შოურუმები, რომლებიც პარიზის მოდის კვირეულის ფარგლებში ოთხჯერ იმართება, ერთ-ერთი ყველაზე მასშტაბურია და მსოფლიოს სხვადასხვა კუთხიდან დაახლოებით, 100-მდე კომპანიასა და 130-ზე მეტ შემსყიდველს (ე.წ ბაიერი) და პრესის წარმომადგენელს მასპინძლობს.

სააგენტოს ექსპორტის მიმართულების ორგანიზებით, შოურუმში შემდეგი ქართული ბრენდები წარდგებიან - N-Duo, Dalood, Anouki, Tamuna Ingoroyva, Lako Bukia, Materia Tbilisi, Ltd Lya. შოურუმების ფარგლებში თითოეული ბრენდის წარმომადგენელსა თუ დიზაინერს საშუალება ექნება, პროდუქცია ცნობილ შემსყიდველებს (ე.წ ბაიერებს) გააცნონ, დაამყარონ ბიზნესკავშირები პოტენციურ დამკვეთებთან და მოახდინონ წარმოებული პროდუქციის, როგორც პოპულარიზაცია, ასევე საერთაშორისო ბაზრებზე რეალიზაცია.
ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ცნობით, მნიშვნელოვანია აღინიშნოს, რომ სააგენტო „აწარმოე საქართველოში“ მსგავსი ტიპის ღონისძიებებს პერმანენტულად უწევს ორგანიზებას და აღნიშნული სახის გამოფენებში მონაწილეობით ხელს უწყობს ქართული პროდუქციის პოპულარიზაციას და სამომავლო რეალიზაციას საერთაშორისო ბაზარზე.
[post_title] => ქართველი დიზაინერების პროდუქცია პარიზის შოურუმებში იქნება წარდგენილი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => qartveli-dizainerebis-produqcia-parizis-shourumebshi-iqneba-wardgenili [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-15 13:08:48 [post_modified_gmt] => 2018-06-15 09:08:48 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=255403 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 221529 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-03-09 13:12:56 [post_date_gmt] => 2018-03-09 09:12:56 [post_content] => საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში“ მხარდაჭერით, 28 თებერვლიდან 6 მარტის ჩათვლით, 8 ქართველი დიზაინერის პროდუქცია საფრანგეთში, ქალაქ პარიზში, Moredash-ის შოურუმში წარადგინეს. ღონისძიება, რომელიც პარიზის მოდის კვირეულის ფარგლებში წელიწადში ოთხჯერ ტარდება, ერთ-ერთი ყველაზე მასშტაბურია და მსოფლიოს სხვადასხვა კუთხიდან დაახლოებით 100 კომპანიას, 130 ცნობილ შემსყიდველს (ე.წ ბაიერი) და პრესის წარმომადგენელს მასპინძლობს. სააგენტოს ექსპორტის მიმართულების ორგანიზებით, შოურუმში შემდეგი ქართული ბრენდები წარსდგა:N-Duo”, “Dalood”, “Anouki”, “Tamuna Ingoroyva”, “Lako Bukia”, “Brand Lalo”, “Materia Tbilisi”, Ltd “Lya”. შ​ოურუმის ფარგლებში ქართულ ბრენდებს ცნობილი შემსყიდველები (ე.წ ბაიერები) გაეცნენ. ამასთან, ბრენდის წარმომადგენლებმა თუ დიზაინერებმა საქმიანი კავშირები დაამყარეს პოტენციურ დამკვეთებთან, პოპულარიზაცია გაუწიეს საკუთარ წარმოებულ პროდუქტს და დიდი ინტერესიდან გამომდინარე, სამომავლოდ მათი პროდუქციის საერთაშორისო ბაზრებზე რეალიზაციაც მოხდება.
მნიშვნელოვანია აღინიშნოს, რომ სააგენტო „აწარმოე საქართველოში“ მსგავსი ტიპის ღონისძიებებს პერმანენტულად უწევს ორგანიზებას და აღნიშნული სახის გამოფენებში მონაწილეობით ხელს უწყობს ქართული პროდუქციის პოპულარიზაციას საერთაშორისო ბაზარზე.
[post_title] => ქართულ ბრენდებს პარიზში ცნობილი შემსყიდველები გაეცნენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => qartul-brendebs-parizshi-cnobili-shemsyidvelebi-gaecnen [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-09 13:14:17 [post_modified_gmt] => 2018-03-09 09:14:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=221529 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 189149 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-11-21 11:00:01 [post_date_gmt] => 2017-11-21 07:00:01 [post_content] => Condition D/N - ეს ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის ახალი ქართული ბრენდია, რომელიც ბაზარზე რამდენიმე დღეში გამოჩნდება. როგორც ბრენდის დამფუძნებელი და მთავარი დიზაინერი, დავით უზნაძე ამბობს, კონკრეტულ კოლექციაზე მუშაობა დაახლოებით ერთი წლის წინ დაიწყო და ამ დროში საკმაოდ მრავალფეროვანი კოლექცია შექმნა.
”უნდა აღვნიშნო ის ფაქტი, რომ ამ სფეროში მთლად გამოუცდელი და ახალბედა არ ვარ, აქამდეც მქონია დიზაინთან და მოდის სფეროსთან შეხება, თუმცა, საკუთარი ბრენდი რამდენიმე თვის წინ ჩამოვაყალიბე. ამ კოლექციას რაც შეეხება - ერთი კონკრეტული ხაზი არ მაქვს არჩეული. კოლექცია საკმაოდ მრავალფეროვანია. ვმუშაობ როგორც ქეჟუალზე, ასევე კლასიკურ სამოსზე. მაქვს რამდენიმე სპორტული ლუქიც, რომლებიც შეუძლიათ მოირგონ როგორც მამაკაცებმა, ასევე ქალბატონებმა”, - აცხადებს ბრენდის დამფუძნებელი.
კითხვაზე რითია გამორჩეული Condition D/N ბაზარზე არსებული სხვა ბრენდებისგან, დავით უზნაძე ამბობს, რომ- ეს დეტალებია. ”შექმნა ინდივიდუალური სამოსი და საზოგადოებს თავი დაამახსოვრო - საკმაოდ რთულია, თუმცა მე მაქვს საკუთარი ხედვა, იდეები, რომლებსაც ამრავალფეროვნებენ ადამიანები, რომლებიც ჩემთან ერთად მუშაობენ კოლექციის შექმნაზე.  დეტალები, რომლის შექმნაშიც ეს ადამიანები მეხმარებიან ამრავალფეროვნებს და უფრო მეტ ინდივიდუალობას სძენს ჩემს კოლექციას, მაგალითად პრინტები, რომლის შექმნაშიც მეხმარება შესანიშნავი გრაფიკოსი Marus Eden. ქსოვილები, რომლითაც შექმნილია კოლექცია არის მაღალი ხარისხის. გამოყენებული მაქვს იაპონური აბრეშუმი, ასევე დიდი დოზით შეიცავს ტყავს, კონკრეტულად ირემის, აქლემის, საქონლის... დეტალებად გამოყენებული მაქვს მინერალები. შესაბამისად მასალას, რომლითაც კოლექცია შეიქმნა მაღალი თვითღირებულება გააჩნია. ამის მიუხედავად, ვცდილობ, მინიმალურ ფასნამატზე ვიმუშავო, რათა სამოსი მომხმარებლისთვის ხელმისაწვდომი იყოს”, - განმარტა დიზაინერმა.
როგორც  Condition D/N-ის დამფუძნებელი ამბობს,  ახალი ქართული ბრენდით უცხოეთში უკვე დაინტერესდნენ. იგეგმება კოლექციის ნაწილის გაგზავნა ავსტრიაში, გერმანიასა და აშშ-ში, სადაც დავით უზნაძე პოტენციურ პარტნიორებთან მოლაპარაკებებს აწარმოებს.
ადგილობრივს ბაზარს რაც შეეხება, აქ Condition D/N-ის პროდუქცია რამდენიმე დღეში გამოჩნდება და საწყის ეტაპზე ონლაინ, ბრენდის ოფიციალურ გვერდზე გაიყიდება. სამომავლოდ კი წარმოების გაფართოება, ახალი კოლექციის შემქნა და ასევე საკუთარი ატელიეს გახსნა იგეგმება.
[post_title] => Condition D/N- ახალი ქართული ბრენდი სამოსს აშშ-სა და გერმანიაში გაყიდის [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => condition-d-n-akhali-qartuli-brendi-samoss-ashsh-sa-da-germaniashi-gayidis [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-21 12:05:04 [post_modified_gmt] => 2017-11-21 08:05:04 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=189149 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 255403 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-06-15 13:08:48 [post_date_gmt] => 2018-06-15 09:08:48 [post_content] => საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში“ მხარდაჭერით, 19 ივნისიდან 26 ივნისის ჩათვლით 7 ქართველი დიზაინერის პროდუქცია საფრანგეთში, ქალაქ პარიზში Moredash Showroom; MisonPyramide, Paper Mache Tiger შოურუმებში იქნება წარდგენილი. ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ინფორმაციით, საერთაშორისო მნიშვნელობის შოურუმები, რომლებიც პარიზის მოდის კვირეულის ფარგლებში ოთხჯერ იმართება, ერთ-ერთი ყველაზე მასშტაბურია და მსოფლიოს სხვადასხვა კუთხიდან დაახლოებით, 100-მდე კომპანიასა და 130-ზე მეტ შემსყიდველს (ე.წ ბაიერი) და პრესის წარმომადგენელს მასპინძლობს. სააგენტოს ექსპორტის მიმართულების ორგანიზებით, შოურუმში შემდეგი ქართული ბრენდები წარდგებიან - N-Duo, Dalood, Anouki, Tamuna Ingoroyva, Lako Bukia, Materia Tbilisi, Ltd Lya. შოურუმების ფარგლებში თითოეული ბრენდის წარმომადგენელსა თუ დიზაინერს საშუალება ექნება, პროდუქცია ცნობილ შემსყიდველებს (ე.წ ბაიერებს) გააცნონ, დაამყარონ ბიზნესკავშირები პოტენციურ დამკვეთებთან და მოახდინონ წარმოებული პროდუქციის, როგორც პოპულარიზაცია, ასევე საერთაშორისო ბაზრებზე რეალიზაცია.
ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ცნობით, მნიშვნელოვანია აღინიშნოს, რომ სააგენტო „აწარმოე საქართველოში“ მსგავსი ტიპის ღონისძიებებს პერმანენტულად უწევს ორგანიზებას და აღნიშნული სახის გამოფენებში მონაწილეობით ხელს უწყობს ქართული პროდუქციის პოპულარიზაციას და სამომავლო რეალიზაციას საერთაშორისო ბაზარზე.
[post_title] => ქართველი დიზაინერების პროდუქცია პარიზის შოურუმებში იქნება წარდგენილი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => qartveli-dizainerebis-produqcia-parizis-shourumebshi-iqneba-wardgenili [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-15 13:08:48 [post_modified_gmt] => 2018-06-15 09:08:48 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=255403 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 13 [max_num_pages] => 5 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 1839bcef2cf382812d38425dfe9b8203 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები