ცვლილებები Facebook-ზე – მომხმარებელები სანდო საინფორმაციო წყაროებს თვითონ გამოავლენენ

პოპულარული

ცვლილებები Facebook-ზე – მომხმარებელები სანდო საინფორმაციო წყაროებს თვითონ გამოავლენენ

Facebook-ის დამფუძნებელმა მარკ ცუკერბერგმა სოციალური ქსელის პრიორიტეტების ცვლილებასთან დაკავშირებით მის მიერ ცოტა ხნის წინ გაკეთებული განცხადების შემდეგ, ახალი განმარტება გაავრცელა და  მომხმარებელს კიდევ ერთი სიახლე გააცნო. რომელი საინფორმაციო წყაროა სანდო, ხოლო რომელი დეზინფორმატორი, ამას Facebook-ის მომხმარებლები თავად გადაწყვეტენ.

 

“თანამედროვე ცხოვრებაში ძალიან ბევრი სენსაცია, დეზინფორმაცია და პოლარიცაზიაა. გადავწყვიტეთ, ყველაზე ობიექტური იქნება, მომხმარებლებს მივანდოთ იმის განსაზღვრა, თუ რომელი წყარო არის ყველაზე სანდო“, – აცხადებს მარკ ცუკერბერგი.

 

Continuing our focus for 2018 to make sure the time we all spend on Facebook is time well spent… Last week I…

Posted by Mark Zuckerberg on 2018 წლის 19 იანვარი, პარასკევი

 

მისივე თქმით, ამჟამად ახალი ამბები მომხმარებლის სიახლეების 5 პროცენტს წარმოადგენს, სამომავლოდ კი ის 4 პროცენტამდე დაიწევს და მომხმარაბელი უფრო ხშირად ახლობლებისა და მეგობრების პოსტებს ნახავს.

მარკ ცუკერბერგის ინფორმაციით, სიახლე უკვე მომავალი კვირიდან ამოქმედდება

ახალი ამბები / სხვა /

|

20 იანვარი, 2018

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => feisbuqi
                                    [1] => mark-cukerbergi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 206251
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => feisbuqi
                                    [1] => mark-cukerbergi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 206251
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 736
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => feisbuqi
                                    [1] => mark-cukerbergi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => feisbuqi
                                    [1] => mark-cukerbergi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (206251) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1896,736)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 211012
                    [post_author] => 21
                    [post_date] => 2018-02-05 12:48:24
                    [post_date_gmt] => 2018-02-05 08:48:24
                    [post_content] => 14 წლის წინ, 2004 წლის 4 თებერვალს ჰავარდის უნივერსიტეტის სტუდენტმა მარკ ცუკერბერგმა 4 მეგობართან ერთად, ქსელში Facebook-ი ჩაუშვა. პირველი 24 საათის განმავლობაში ქსელში 1200 იუზერი დარეგისტრირდა.

2017 წლის მონაცემებით, Facebook-ზე 2 მილიარდზე მეტი ადამიანია დარეგისტრირებული. სოციალური ქსელი 101 ენაზეა ხელმისაწვდომი.

"დღეს Facebook-ი 14 წლის გახდა.

ეს ის მომენტია, როცა აანალიზებ, რომ ჰარვარდის ერთი ოთახიდან დღემდე Facebook-მა სრულიად მსოფლიო დააკავშირა ერთმანეთს. ეს, ასევე, ის მომენტია, როცა გვჭირდება, გავიგოთ, როგორ გავხადოთ ის უკეთესი.

ზოგჯერ ხალხი მეკითხება, ამ დროის განმავლობაში რა ვისწავლე. 19 წლის ვიყავი, როცა Facebook-ი შევქმენი. მაშინ საერთოდ არ ვიცოდი, რას ნიშნავდა კომპანიის ან გლობალური ინტერნეტსერვისის შენება. წლების განმავლობაში ყველა ის შეცდომა დავუშვი, რისი წარმოდგენაც შეგიძლიათ. უამრავი ტექნიკური უზუსტუბა გამეპარა, მე არასწორ ხალხსაც ვუჯერებდი და ნიჭიერ ადამიანებს არასწორ როლებს ვაძლევდი. ბევრი მნიშვნელოვანი რამ გამოვტოვე და ბევრისთვის სუსტიც აღვმოჩნდი. მე ვუშვებდი პროდუქტს წარუმატებელი პროდუქტის შემდეგ.

დღეს რომ ჩვენი საზოგადოება არსებობს,  ამის მიზეზი არის ის, რომ ჩვენ ბევრი შეცდომა ავირიდეთ თავიდან. ეს იმიტომ, რომ ჩვენ გვჯერა, რასაც ვაკეთებთ, ყველაფერი ჩვენი მთავარი გამოწვევების გადასაჭრელად აუცილებელია - ბევრი რამ ვიცით, ბევრ რაღაცაში კვლავ წარუმატებლობებს განვიცდით. ეს კი პროგრესის ერთადერთი გზაა.

ამ მოგზაურობაში ჯერ კიდევ დიდი გზაა დარჩენილი და ვაგრძელებთ გაუმჯობესებას. ჩვენს ფოკუსში კვლავ ჩვენი სიძლიერეა, ამის მაგალითიც ეს წელი იქნება.

ჩვენ ჩვენი მეგობრებითა და ოჯახის წევრებით ერთად ვრჩებით და 14 წლის განმავლობაში მე ვამაყობ იმით, რასაც ვაკეთებთ და მოხარული ვარ, რომ ამ ყველაფრის ნაწილი ვარ.

ბედნიერებაა ამ მოგზაურობაში თქვენთან ერთად ყოფნა," - წერს მარკ ცუკერბერი საკუთარ გვერდზე.

 



არსებული ინფორმაციით, ყოველდღიურად ქსელში 600 000-მდე ჰაკერული თავდასხმა ხდება. Facebook-ის მომხარებელთა 76% ქალია.

Facebook-ის დამფუძნებელი და ბიზნესმენი ფორბსის 2017 წლის სექტემბრის მონაცემებით 71.5 მილიარდის მფლობელია.
                    [post_title] => Facebook-ი 14 წლის გახდა
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => facebook-i-14-wlis-gakhda
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-02-05 13:05:12
                    [post_modified_gmt] => 2018-02-05 09:05:12
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=211012
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 209594
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2018-01-31 12:11:39
                    [post_date_gmt] => 2018-01-31 08:11:39
                    [post_content] => სოციალური მედიის გიგანტი FACEBOOK ახალი პოლიტიკის მიხედვით, კრიპტოვალუტების, ბინარული ოფციონებისა და ICO-ს რეკლამების განთავსებას კრძალავს.

ამის შესახებ პროდუქტების მენეჯმენტის დირექტორმა, რომ ლეთერნმა ბლოგ პოსტში დაწერა.

როგორც ის განმარტავს, მსგავსი ტიპის განცხადებებს მომხმარებელი ხშირად შეცდომაში შეჰყავს.
„ადამიანებმა Facebook-ის სარეკლამო განცხადებებიდან ახალი პროდუქტებისა თუ მომსახურების შესახებ უნდა გაიგონ და არ ჰქონდეთ იმის შიში, რომ ეს არის თაღლითობა და ტყუილი“, – ნათქვამია ბლოგ-პოსტში.
Facebook-ში განმარტავენ, რომ ბევრი კომპანია, რომელიც ბინარული ოფციონების, ICO-სა და კრიპტოვალუტების რეკლამას აკეთებს, არაკეთილსინდისიერად მუშაობს. შეგახსენებთ, რომ "ფეისბუქმა" სიახლეების ზოლის პოლიტიკა ცოტა ხნის წინ შეცვალა. [post_title] => FACEBOOK ბიტკოინის და სხვა მონეტების რეკლამას კრძალავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => facebook-bitkoinis-da-skhva-monetebis-reklamas-krdzalavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-31 12:13:41 [post_modified_gmt] => 2018-01-31 08:13:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=209594 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 208486 [post_author] => 23 [post_date] => 2018-01-29 15:54:04 [post_date_gmt] => 2018-01-29 11:54:04 [post_content] => ბრიტანელებს სოცქსელების აღარ სჯერათ. ინგლისელთა 53% ყალბმა ახალმა ამბებმა იმდენად დაღალა, რომ Facebook-ის, Twitter-ისა თუ სხვა ქსელებისთვის თვალის დევნება აღარ სურს. 24% აღიარებს, რომ იმედი ჯერ არ დაუკარგავს და ონლაინში ახალ ამბებს მაინც ეცნობა. გამოკითხულთა 64% კი ყალბ ამბავს ნამდვილისგან საერთოდ ვერ არჩევს. ამასთან, სოცქსელებზე უარს ახალგაზრდა მომხმარებელი ამბობს. მაგალითად, Facebook-დან მოზარდთა 11%, ხოლო Twitter-დან კი 17% წავიდა. აღსანიშნავია, რომ ტრადიციული მედიასაშუალებების - ტელევიზიის, რადიოსა თუ გაზეთის მიმართ ნდობის ფაქტორი უფრო გაიზარდა და ბრიტანელთა უმრავლესობაც სიახლეებს სწორედ მათგან იგებს.   [post_title] => ბრიტანელებს სოცქსელების აღარ სჯერათ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => britanelebs-soc-qselebis-aghar-sjerat [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-29 15:57:44 [post_modified_gmt] => 2018-01-29 11:57:44 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=208486 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 211012 [post_author] => 21 [post_date] => 2018-02-05 12:48:24 [post_date_gmt] => 2018-02-05 08:48:24 [post_content] => 14 წლის წინ, 2004 წლის 4 თებერვალს ჰავარდის უნივერსიტეტის სტუდენტმა მარკ ცუკერბერგმა 4 მეგობართან ერთად, ქსელში Facebook-ი ჩაუშვა. პირველი 24 საათის განმავლობაში ქსელში 1200 იუზერი დარეგისტრირდა. 2017 წლის მონაცემებით, Facebook-ზე 2 მილიარდზე მეტი ადამიანია დარეგისტრირებული. სოციალური ქსელი 101 ენაზეა ხელმისაწვდომი. "დღეს Facebook-ი 14 წლის გახდა. ეს ის მომენტია, როცა აანალიზებ, რომ ჰარვარდის ერთი ოთახიდან დღემდე Facebook-მა სრულიად მსოფლიო დააკავშირა ერთმანეთს. ეს, ასევე, ის მომენტია, როცა გვჭირდება, გავიგოთ, როგორ გავხადოთ ის უკეთესი. ზოგჯერ ხალხი მეკითხება, ამ დროის განმავლობაში რა ვისწავლე. 19 წლის ვიყავი, როცა Facebook-ი შევქმენი. მაშინ საერთოდ არ ვიცოდი, რას ნიშნავდა კომპანიის ან გლობალური ინტერნეტსერვისის შენება. წლების განმავლობაში ყველა ის შეცდომა დავუშვი, რისი წარმოდგენაც შეგიძლიათ. უამრავი ტექნიკური უზუსტუბა გამეპარა, მე არასწორ ხალხსაც ვუჯერებდი და ნიჭიერ ადამიანებს არასწორ როლებს ვაძლევდი. ბევრი მნიშვნელოვანი რამ გამოვტოვე და ბევრისთვის სუსტიც აღვმოჩნდი. მე ვუშვებდი პროდუქტს წარუმატებელი პროდუქტის შემდეგ. დღეს რომ ჩვენი საზოგადოება არსებობს,  ამის მიზეზი არის ის, რომ ჩვენ ბევრი შეცდომა ავირიდეთ თავიდან. ეს იმიტომ, რომ ჩვენ გვჯერა, რასაც ვაკეთებთ, ყველაფერი ჩვენი მთავარი გამოწვევების გადასაჭრელად აუცილებელია - ბევრი რამ ვიცით, ბევრ რაღაცაში კვლავ წარუმატებლობებს განვიცდით. ეს კი პროგრესის ერთადერთი გზაა. ამ მოგზაურობაში ჯერ კიდევ დიდი გზაა დარჩენილი და ვაგრძელებთ გაუმჯობესებას. ჩვენს ფოკუსში კვლავ ჩვენი სიძლიერეა, ამის მაგალითიც ეს წელი იქნება. ჩვენ ჩვენი მეგობრებითა და ოჯახის წევრებით ერთად ვრჩებით და 14 წლის განმავლობაში მე ვამაყობ იმით, რასაც ვაკეთებთ და მოხარული ვარ, რომ ამ ყველაფრის ნაწილი ვარ. ბედნიერებაა ამ მოგზაურობაში თქვენთან ერთად ყოფნა," - წერს მარკ ცუკერბერი საკუთარ გვერდზე.   არსებული ინფორმაციით, ყოველდღიურად ქსელში 600 000-მდე ჰაკერული თავდასხმა ხდება. Facebook-ის მომხარებელთა 76% ქალია. Facebook-ის დამფუძნებელი და ბიზნესმენი ფორბსის 2017 წლის სექტემბრის მონაცემებით 71.5 მილიარდის მფლობელია. [post_title] => Facebook-ი 14 წლის გახდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => facebook-i-14-wlis-gakhda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-05 13:05:12 [post_modified_gmt] => 2018-02-05 09:05:12 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=211012 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 84 [max_num_pages] => 28 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 285a754ec638b68e52a9839885131739 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები