„ელიტ ელექტრონიქსში” ცნობილი გერმანული ბრენდის nobilia-ს შოურუმი გაიხსნა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

„ელიტ ელექტრონიქსში” ცნობილი გერმანული ბრენდის nobilia-ს შოურუმი გაიხსნა

„ელიტ ელექტრონიქსმა” თანამშრომლობის მემორანდუმი გააფორმა სამზარეულოს ავეჯის მწარმოებელ მსოფლიოს #1 გერმანულ ბრენდთან nobilia-სთან. აღნიშნული მემორანდუმის თანახმად, „ელიტ ელექტრონიქსის” მაღაზიათა ქსელში ექსკლუზიურად გაიყიდება nobilia-ს ბრენდის როგორც საშუალო, ასევე პრემიუმ სეგმენტის სამზარეულოს ავეჯი. წარმოდგენილი პროდუქცია იქნება უნიკალური და მომხმარებლის ინდივიდუალურ მოთხოვნაზე მორგებული.

„ბოლო წლების განმავლობაში ჩვენ განვახორციელეთ მნიშვნელოვანი ცვლილებები. კომპანიამ ფაქტობრივად ტრანსფორმაცია განიცადა. შევცვალეთ მაღაზიების კონცეფცია, რათა უფრო მეტად კომფორტული გამხდარიყო ჩვენი მომხმარებლისთვის შესყიდვების პროცესი. ჩვენ ვაგრძელებთ ამ მიმართულებას და სამზარეულოს ბიზნესში შევედით, რომ მომხმარებელ შევუქმნათ კომფორტი ერთ სივრცეში შეიძინოს სამზარეულოს ავეჯი და ტექნიკა, ეს ჩვენთვის ახალი გამოწვევაა,“ – განაცხადა პრეზენტაციაზე „ელიტ ელექტრონიქსის” გენერალურმა დირექტორმა ლადო ჯობავამ.

„ჩვენი პროდუქცია გამოირჩევა როგორც დიზაინით, ასევე წარმოების მაღალი ხარისხით. გერმანიაში ყოველ მე-3 ოჯახში სწორედ nobilia-ს სამზარეულოა განთავსებული. ავეჯი მზადდება მხოლოდ ორგანული და ეკოლოგიურად სუფთა მასალებით. ხარისხის, წარმოების და დიზაინის სფეროში nobilia უამრავი საერთაშორისო ჯილდოს მფლობელია, როგორებიც არის – DIN EN ISO 9001: 2008, DIN EN ISO 50001: 2011 და “ოქროს M”-ს  ხარისხის მართვის სერტიფიკატები. ჩვენი პროდუქცია დღეისათვის მსოფლიოს 80 ქვეყანაში იყიდება და დიდი პოპულარობით სარგებლობს, ჩვენ გვჯერა რომ ასეთივე წარმატებული და პოპულარული გახდება „ნობილია” საქართველოშიც და ჩვენ ამაში „ელიტ ელექტრონიქსი” დაგვეხმარება. როდესაც ქართულ ბაზარზე შემოსვლა გადავწყვიტეთ, ვეძებდით კომპანიას რომელიც ჩვენი სტანდარტების და პრინციპების შესაბამისი იქნებოდა და ასეთი სწორედ „ელიტ ელექტრონიქსია”.  როგორც nobilia-ს, ასევე „ელიტ ელექტრონიქსის” მთავარი მიზანი მაღალი ხარისხის პროდუქცია და მომხმარებლის კმაყოფილება გახლავთ“ – აღნიშნა მაიკლ ბეარიმ, „ნობილიას” რეგიონალურმა წარმომადგენელმა საქართველოში

ცნობისთვის, nobilia გერმანული კომპანიაა, რომელიც 70 წელზე მეტია რაც აწარმოებს უნიკალურ სამზარეულოს ავეჯს და ევროპაში აღიარებულია ლიდერ ბრენდად. თითოეული სამზარეულო არის ინდივიდუალურად დაგეგმილი და მზადდება მაქსიმალური სიზუსტით.

როგორც„ელიტ ელექტრონიქსში” განმარტავენ, მათ მაღაზიათა ქსელში წარმოდგენილ nobilia-ს სამზარეულოს ავეჯის შოურუმში, შეგიძლიათ შეარჩიოთ სამზარეულოს ავეჯი სრული კომპლექტაციით: ნიჟარები, ონკანები და სხვა დამატებითი აქსესუარების სრული სპექტრი. „ელიტ ელექტრონიქსის” ინტერიერის დიზაინერები მომხმარებელს დაეხმარებიან მათთვის სასურველი სამზარეულოს დიზაინის შექმნაში და რაც მთავარია, ყველა დიზაინი შეიქმნება ექსკლუზიურად და არ განმეორდება . აღნიშნული პროდუქცია მზადდება გერმანიაში, ამიტომ მისი შეძენა შესაძლებელი იქნება მხოლოდ წინასწარი შეკვეთით.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

11 ოქტომბერი, 2018

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => elit-eleqtroniqsi
                                    [1] => samzareulo
                                    [2] => aveji
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 294225
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => elit-eleqtroniqsi
                                    [1] => samzareulo
                                    [2] => aveji
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 294225
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 1016
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => elit-eleqtroniqsi
                                    [1] => samzareulo
                                    [2] => aveji
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => elit-eleqtroniqsi
                                    [1] => samzareulo
                                    [2] => aveji
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (294225) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (10477,1016,8189)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 288811
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-09-26 17:36:36
                    [post_date_gmt] => 2018-09-26 13:36:36
                    [post_content] => „ელიტ ელექტრონიქსი” ბაზარზე ახალი სტილით წარსდგა. აღნიშნულთან დაკავშირებით კომპანია განცხადებას ავრცელებს, რომელსაც „ფორტუნა” უცვლელად გთავზობთ.

„ელიტ ელექტრონიქსი” უკვე 23 წელია, რაც სამომხმარებლო ბაზარზე საქმიანობს. ამ დროის განმავლობაში ბრენდმა და თავად კომპანიამ დიდი ცვლილებები განიცადა, გაფართოვდა მაღაზიათა ქსელი, შეიქმნა და დაინერგა ახალი კონცეფციის მაღაზიები, გაფორმდა თანამშრომლობის მემორანდუმი არაერთ წამყვან ბრენდთან, რომელთა ოფიციალური წარმომადგენელიც საქართველოში გახდა „ელიტ ელექტრონიქსი”. ამასთან, მაღაზიებში გაიზარდა ტექნიკის კატეგორიების ჩამონათვალი. შესაბამისად, აღნიშნულმა ცვლილებებმა განაპირობა ბრენდის და სტრატეგიული პლატფორმის რეპოზიციონირება და სახეცვლილება.

გაიწერა სტრატეგიული პლატფორმა, რომელზეც ელიტ ელექტრონიქსის მარკეტინგის გუნდმა და სარეკლამო სააგენტო Holmes&Watson-მა იმუშავა,რის მიხედვითაც მოხდა ლოგოს ვიზუალის ცვლილება. ლოგოს ცვლილება არაფერია თუ მას არ აქვს სწორი ბექგრაუნდი. წლების განმავლობაში საკომუნიკაციო სტრატეგია იხვეწებოდა, ცვლილებებიდან გამომდინარე ბრენდი უფრო გაახალგაზრდავდა, მიზნობრივი სეგმენტის ასაკობრივმა ჯგუფმაც დაიწია. ბოლო დროს განთავსებულ სარეკლამო რგოლებში თუ სხვა სარეკლამო მასალაში უკვე შესამჩნევი გახდა, რომ ბრენდი უფრო მეტად ახალგაზრდავდება, შესაბამისად „ელიტ ელექტრონიქსის” ლოგოში შევიდა გრაფიკული ფორმები, რომელიც დიზაინის თანამედროვე ტრენდებს ეხმიანება. რაც ყველაზე მთავარია, ტიპოგრაფიის ერთი ნაწილი “ELIT” მეორე ნახევართან “ELECTRONICS”-თან შედარებით მონუმენტური გახდა, რადგან ბრენდი მთავარ აქცენტს საკუთარი პროდუქციისა და სერვისის ექსკლუზიურობაზე აკეთებს.

„ელიტ ელექტრონიქსი” ტექნიკის ბაზარზე ყველაზე დიდი სავაჭრო ქსელით და პროდუქციის ყველაზე ფართო ასორტიმენტით არის წარმოდგენილი. ბევრი ახალი პროექტია დაგეგმილი,რომლებიც მომხმარებლისთვის კიდევ მეტი კომფორტის შექმნაზეა ორიენტირებული და ბაზარზე არსებულ მოთხოვნებს სრულად პასუხობს. „ელიტ ელექტრონიქსი” ყველაზე ხელმისაწვდომია მომხმარებლისთვის როგორც გეოგრაფიულად, ასევე საფასო მიმართულებით.

„ელიტ ელექტრონიქსი” არის ადგილი ყველა თაობისთვის, შესაბამისად გასულ წლებში კომუნიკაციის სტრატეგიაში თანამედროვე ტრენდებმა განაპირობა ის, რომ „ელიტ ელექტრონიქსის” ძირითადი საკომუნიკაციო არხი დღეს არამარტო ტელევიზია, არამედ დიჯითალ მედიაცაა, შესაბამისად ახალი ლოგოს სტილისტიკაც ამ მედიაზეამორგებული.

ბრენდის მიზანია საქართველოს ბაზარზე საყოფაცხოვრებო დონის ამაღლება. კომპანიის მთავარი ღირებულება არის წინსვლა პროგრესისკენ და განვითარებისკენ”, - ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში.
„ჩვენ გვჯერა, რომ განვითარებას და წინსვლას ქმნიან ადამიანები და ინდივიდები, რომლებმაც დღეს ტექნოლოგიური განვითარება მოიტანეს. „ელიტ ელექტრონიქსი” კი ტექნოლოგიურ განვითარებას და პროგრესს ხელმისაწვდომს ხდის საქართველოში. სწორედ აქედან გამომდინარე, ბრენდის მთავარი საკომუნიკაციო მესიჯია „იყურე წინ“,- განაცხადა „ელიტ ელექტრონიქსის” გენერალურმა დირექტორმა.
როგორც „ელიტ ელექტრონიქსში” განმარტავენ, კომპანიის რებრენდინგი ფაქტობრივად იმ მიღწევების ასახვაა, რასაც ამ პერიოდში „ელიტ ელექტრონიქსმა” უკვე მიაღწია. გასულ ორ ათწლეულში კომპანიის მოქმედების არეალი შთამბეჭდავად გაფართოვდა და დღეს ბაზრის უპირობო ლიდერია. რებრენდინგი კომპანიის მიღწევების და უფრო დიდი მომავალი გეგმების ასახვაა. [post_title] => „ელიტ ელექტრონიქსი” ბაზარზე ახალი სტილით წარსდგა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => elit-eleqtroniqsi-bazarze-akhali-stilit-warsdga [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-09-26 17:36:36 [post_modified_gmt] => 2018-09-26 13:36:36 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=288811 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 283642 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-09-11 16:12:18 [post_date_gmt] => 2018-09-11 12:12:18 [post_content] => „ელიტ ელექტრონიქსი“ ალიანს ჯგუფთან თანამშრომლობის ფარგლებში ახალი ექსკლუზიური პროექტის - „ალიანს პალასის“ საყოფაცხოვრებო ტექნიკით უზრუნველყოფას უზრუნველყოფს. კომპანიის ინფორმაციით, აღნიშნული პროექტი ტექნიკის დარგში ერთ-ერთი ლიდერი კომპანიის მიერ წარმოებული პროდუქციით საცხოვრებელი აპარტამენტების მოწყობას მოიცავს. „პროექტი 41-სართულიან მრავალფუნქციურ კომპლექსს წარმოადგენს, რომლის 1-დან -მე-5 სართულის ჩათვლით მსოფლიო ბრენდის „ქორთიარდ მერიოტის“ 150 ნომრიანი სასტუმრო, ხოლო 6 სართულიდან - 41-ე სართულის ჩათვლით პრემიუმ კლასის აპარტამენტები განთავსდება. „ელიტ ელექტრონიქსის“, როგორც დარგის ლიდერი კომპანიის მიზანია, უზრუნველყოს მაღალი ხარისხის ენერგოეფექტური და ეკოლოგიურად სუფთა ტექნიკის შემოტანა ქართულ ბაზარზე, ამასთანავე ხელი შეუწყოს ქვეყანაში ახალი ტექნოლოგიების განვითარებასა და დამკვიდრებას. „ელიტ ელექტრონიქსის“ გუნდი ორიენტირებულია ხარისხზე და მუდმივ განვითარებაზე, რაც კომპანიის ყოველწლიურ ზრდაში გამოიხატება. კომპანია საქართველოს სამომხმარებლო ბაზარზე 22 წელია საქმიანობს და ტექნიკის ყველაზე დიდი სავაჭრო ქსელით არის წარმოდგენილი“, - ნათქვამია „ელიტ ელექტრონიქსის“ მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში. [post_title] => „ელიტ ელექტრონიქსი“ „ალიანს პალასს” საყოფაცხოვრებო ტექნიკით უზრუნველყოფს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => elit-eleqtroniqsi-alians-palass-sayofackhovrebo-teqnikit-uzrunvelyofs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-09-11 16:12:18 [post_modified_gmt] => 2018-09-11 12:12:18 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=283642 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 259630 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-06-28 11:14:39 [post_date_gmt] => 2018-06-28 07:14:39 [post_content] => რამდენიმე ხნის წინ დაარსებული საქართველოს ავეჯის კლასტერი (GFC) გაფართოებას გეგმავს. ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში“ ინფორმაციით, გაფართოება იგეგმება როგორც შესაბამისი სექტორების მიმართულებით, ისე გეოგრაფიულად. სააგენტოს ცნობით, ამავე მიზნით კლასტერი სამუშაო შეხვედრას გამართავს, რომელშიც მონაწილეობას კლასტერის ამჟამინდელი წევრები, მთავრობის დაინტერესებული მხარეები და ავეჯის წარმოების სექტორის სხვა წარმომადგენლები მიიღებენ. სააგენტოში განმარტავენ, რომ შეხვედრაზე კლასტერის მიმდინარე საქმიანობა, ამ პლატფორმის განვითარებისა და განმტკიცებისთვის საჭირო შემდგომი ნაბიჯები განიხილება. ღონისძიება 28 ივნისს, 13:00-დან 17:00-მდე, ტექნოპარკში (ინოვიაციების ქ. 7, ოქროყანა) გაიმართება და მას საერთაშორისო ექსპერტები გაუძღვებიან. ღონისძიების მხარდამჭერები არიან საქართველოს ინოვაციებისა და ტექნოლოგიების სააგენტო (GITA) და სსიპ „აწარმოე საქართველოში“ - ორი სამთავრობო უწყება, რომლებიც ქართული კერძო სექტორის გაძლიერების მიმართულებით მუშაობენ. სააგენტოს განცხადებით, ორივე უწყებას კლასტერი განიხილავს, როგორც მთავარ პარტნიორებს თავისი განვითარების პროცესში. სსიპ-ის „აწარმოე საქართველოში“ დირექტორის მოადგილე ზვიად ქვლივიძე შეხვედრის მონაწილეებს მისასალმებელი სიტყვით მიმართავს. შეხვედრის ფორმატი საერთაშორისო ექსპერტების პრეზენტაციებს ითვალისწინებს.
„ქ-ნი ჯენოვევა ხრისტოვა ბულგარეთის ავეჯის კლასტერს ხელმძღვანელობს და უშუალოდ ჩართულია საქართველოს ავეჯის კლასტერის დაარსება-განვითარებაში; ბ-ნი ჯონ მარი, კომპანია „Growthclusters“-ს (დიდი ბრიტანეთი) წარმოადგენს, ხოლო ბ-ნი მირკო ტატარინი, „Lagos Design Studio“-ს დირექტორი და დიზაინის ცნობილი ინსტიტუტის „ISIA Firenze“-ს პროფესორია (იტალია)“, - ნათქვამია სააგენტოს ინფორმაციაში.
როგორც სააგენტოში ამბობენ, ექსპერტები საქართველოს ავეჯის კლასტერის ამჟამინდელ სტატუსზე და მის პერსპექტივებზე ისაუბრებენ, ასევე ევროკავშირის ახალ დღის წესრიგზე კლასტერების განვითარების კონტექსტში, ინდუსტრიული დიზაინის პროდუქტებსა და სტრატეგიებზე. აგრეთვე ორგანიზებულ იქნება თემატური სამუშაო ჯგუფები ქართველი მწარმოებლების, დიზაინერებისა და სახელმწიფო უწყებების წარმომადგენლების მონაწილეობით, სადაც განიხილება ქართული ბრენდის განვითარებისა და საერთაშორისო ასპარეზზე გატანის საკითხები. ერთ-ერთი პრეზენტაცია შეეხება პროდუქტის შექმნასა და ბრენდირებას დიზაინის მეშვეობით. „ჩვენ გავიცანით პერსპექტიული დიზაინერების და ავეჯის მწარმოებლები საქართველოში და გვინდა დავეხმაროთ მათ პროდუქციის დიზაინის დახვეწაში, რაც მათ საექსპორტო ბაზრებზე წვდომას ხელს შეუწყობს“, - აცხადებს ჯენოვევა ხრისტოვა. ცნობისთვის, საქართველოს ავეჯის კლასტერი აერთიანებს კომპანიებს, პროფესიონალებს, დიზაინერებსა და სტუდენტებს, რომლებიც ინტერიერის დიზაინის, ავეჯის, სათამაშოების წარმოებისა და სხვა მომიჯნავე სექტორებში მოღვაწეობენ. აღნიშნული ქსელი წევრებს ბიზნესის განვითარების სერვისებს სთავაზობს. კლასტერი ამჟამად 30-ზე მეტ წევრს აერთიანებს და ავჭალაში მდებარე „ხელოსანთა ქალაქის“ ტერიტორიაზეა განთავსებული. კლასტერი ევროკავშირის თანადაფინანსებით მიმდინარე პროექტის „მცირე და საშუალო მეწარმეობის განვითარება და DCFTA საქართველოში“ ფარგლებში დაარსდა, რომელსაც GIZ (გერმანიის საერთაშორისო თანამშრომლობის საზოგადოება) ახორციელებს. აღნიშნული პროექტი მცირე და საშუალო მეწარმეებს კონკურენტუნარიანობის გაზრდასა და ევროკავშირთან თავისუფალი სავაჭრო სივრცის პირობებში ჩამოყალიბებულ ახალ მარეგულირებელ გარემოსთან ადაპტირებაში ეხმარება. პროექტი „ევროკავშირი ბიზნესისთვის“ ინიციატივის ფარგლებში ხორციელდება. ევროკავშირის ამ ინიციატივის მიზანია დაეხმაროს მცირე და საშუალო მეწარმეებს ისარგებლონ საქართველოსა და ევროკავშირს შორის თავისუფალი სავაჭრო სივრცის შესახებ შეთანხმებით. კერძოდ, ის ხელს უწყობს ბიზნეს გარემოს გაუმჯობესებას, მეწარმეების ცოდნისა და უნარების ამაღლებას და ფინანსებთან ხელმისაწვდომობას. [post_title] => საქართველოს ავეჯის კლასტერი (GFC) გაფართოებას გეგმავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartvelos-avejis-klasteri-gfc-gafartoebas-gegmavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-28 11:14:39 [post_modified_gmt] => 2018-06-28 07:14:39 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=259630 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 288811 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-09-26 17:36:36 [post_date_gmt] => 2018-09-26 13:36:36 [post_content] => „ელიტ ელექტრონიქსი” ბაზარზე ახალი სტილით წარსდგა. აღნიშნულთან დაკავშირებით კომპანია განცხადებას ავრცელებს, რომელსაც „ფორტუნა” უცვლელად გთავზობთ. „ელიტ ელექტრონიქსი” უკვე 23 წელია, რაც სამომხმარებლო ბაზარზე საქმიანობს. ამ დროის განმავლობაში ბრენდმა და თავად კომპანიამ დიდი ცვლილებები განიცადა, გაფართოვდა მაღაზიათა ქსელი, შეიქმნა და დაინერგა ახალი კონცეფციის მაღაზიები, გაფორმდა თანამშრომლობის მემორანდუმი არაერთ წამყვან ბრენდთან, რომელთა ოფიციალური წარმომადგენელიც საქართველოში გახდა „ელიტ ელექტრონიქსი”. ამასთან, მაღაზიებში გაიზარდა ტექნიკის კატეგორიების ჩამონათვალი. შესაბამისად, აღნიშნულმა ცვლილებებმა განაპირობა ბრენდის და სტრატეგიული პლატფორმის რეპოზიციონირება და სახეცვლილება. გაიწერა სტრატეგიული პლატფორმა, რომელზეც ელიტ ელექტრონიქსის მარკეტინგის გუნდმა და სარეკლამო სააგენტო Holmes&Watson-მა იმუშავა,რის მიხედვითაც მოხდა ლოგოს ვიზუალის ცვლილება. ლოგოს ცვლილება არაფერია თუ მას არ აქვს სწორი ბექგრაუნდი. წლების განმავლობაში საკომუნიკაციო სტრატეგია იხვეწებოდა, ცვლილებებიდან გამომდინარე ბრენდი უფრო გაახალგაზრდავდა, მიზნობრივი სეგმენტის ასაკობრივმა ჯგუფმაც დაიწია. ბოლო დროს განთავსებულ სარეკლამო რგოლებში თუ სხვა სარეკლამო მასალაში უკვე შესამჩნევი გახდა, რომ ბრენდი უფრო მეტად ახალგაზრდავდება, შესაბამისად „ელიტ ელექტრონიქსის” ლოგოში შევიდა გრაფიკული ფორმები, რომელიც დიზაინის თანამედროვე ტრენდებს ეხმიანება. რაც ყველაზე მთავარია, ტიპოგრაფიის ერთი ნაწილი “ELIT” მეორე ნახევართან “ELECTRONICS”-თან შედარებით მონუმენტური გახდა, რადგან ბრენდი მთავარ აქცენტს საკუთარი პროდუქციისა და სერვისის ექსკლუზიურობაზე აკეთებს. „ელიტ ელექტრონიქსი” ტექნიკის ბაზარზე ყველაზე დიდი სავაჭრო ქსელით და პროდუქციის ყველაზე ფართო ასორტიმენტით არის წარმოდგენილი. ბევრი ახალი პროექტია დაგეგმილი,რომლებიც მომხმარებლისთვის კიდევ მეტი კომფორტის შექმნაზეა ორიენტირებული და ბაზარზე არსებულ მოთხოვნებს სრულად პასუხობს. „ელიტ ელექტრონიქსი” ყველაზე ხელმისაწვდომია მომხმარებლისთვის როგორც გეოგრაფიულად, ასევე საფასო მიმართულებით. „ელიტ ელექტრონიქსი” არის ადგილი ყველა თაობისთვის, შესაბამისად გასულ წლებში კომუნიკაციის სტრატეგიაში თანამედროვე ტრენდებმა განაპირობა ის, რომ „ელიტ ელექტრონიქსის” ძირითადი საკომუნიკაციო არხი დღეს არამარტო ტელევიზია, არამედ დიჯითალ მედიაცაა, შესაბამისად ახალი ლოგოს სტილისტიკაც ამ მედიაზეამორგებული. ბრენდის მიზანია საქართველოს ბაზარზე საყოფაცხოვრებო დონის ამაღლება. კომპანიის მთავარი ღირებულება არის წინსვლა პროგრესისკენ და განვითარებისკენ”, - ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში.
„ჩვენ გვჯერა, რომ განვითარებას და წინსვლას ქმნიან ადამიანები და ინდივიდები, რომლებმაც დღეს ტექნოლოგიური განვითარება მოიტანეს. „ელიტ ელექტრონიქსი” კი ტექნოლოგიურ განვითარებას და პროგრესს ხელმისაწვდომს ხდის საქართველოში. სწორედ აქედან გამომდინარე, ბრენდის მთავარი საკომუნიკაციო მესიჯია „იყურე წინ“,- განაცხადა „ელიტ ელექტრონიქსის” გენერალურმა დირექტორმა.
როგორც „ელიტ ელექტრონიქსში” განმარტავენ, კომპანიის რებრენდინგი ფაქტობრივად იმ მიღწევების ასახვაა, რასაც ამ პერიოდში „ელიტ ელექტრონიქსმა” უკვე მიაღწია. გასულ ორ ათწლეულში კომპანიის მოქმედების არეალი შთამბეჭდავად გაფართოვდა და დღეს ბაზრის უპირობო ლიდერია. რებრენდინგი კომპანიის მიღწევების და უფრო დიდი მომავალი გეგმების ასახვაა. [post_title] => „ელიტ ელექტრონიქსი” ბაზარზე ახალი სტილით წარსდგა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => elit-eleqtroniqsi-bazarze-akhali-stilit-warsdga [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-09-26 17:36:36 [post_modified_gmt] => 2018-09-26 13:36:36 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=288811 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 45 [max_num_pages] => 15 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 870ea889e5deb0eb49abf4b960023105 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები