„ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ აბონენტთა მომსახურების ახალი ცენტრები გახსნა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

„ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ აბონენტთა მომსახურების ახალი ცენტრები გახსნა

„ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ აბონენტთა მომსახურების ახალი ცენტრები გახსნა. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, ცენტრის დანიშნულებას წარმოადგენს აბონენტთა მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესება, აბონენტებისთვის კომფორტული მომსახურების გარემოს შექმნა, შემოსულ განცხადებებზე სწრაფი და დროული რეაგირება.

მათივე ცნობით, ყველა ახალი მომსახურების ცენტრი იქნება უნივერსალური და მოემსახურება არა მხოლოდ მის ქალაქში არსებულ აბონენტებს, არამედ სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ ნებისმიერ მომხმარებელს. კიდევ უფრო გამარტივებული იქნება განცხადების მიღებისა და მასზე რეაგირების პროცედურები, რაც აბონენტთა მომსახურების ეფექტურობას გაზრდის.

„კომპანიის აბონენტთა მომსახურების ცენტრებში, ნებისმიერ მომხმარებელს შესაძლებლობა ექნება კომფორტულ გარემოში, უშუალოდ ოპერატორთან შემოიტანოს განცხადება და კონსულტაცია გაიაროს მისთვის საინტერესო ნებისმიერ საკითხთან დაკავშირებით. ამ დროისთვის მომსახურების ცენტრები თბილისსა და ქუთაისშია გახსნილი. უახლოეს მომავალში აბონენტთა მომსახურების ცენტრები გაიხსნება გორში და კომპანიის სხვა ფილიალებშიც“, – აცხადებენ კომპანიაში.

მათივე თქმით, აბონენტთა მომსახურების კუთხით, სს „ენერგო-პრო ჯორჯიაში“ ფუნქციონირებს „ქოლ ცენტრიც“, რომელიც 24 -საათიან რეჟიმში მუშაობს.

„აბონენტს დროის ნებისმიერ მონაკვეთში შეუძლია დაუკავშირდეს კომპანიის აბონენტთა მომსახურების სამსახურს და მიიღოს მისთვის სასურველი ინფორმაცია. ქოლ ცენტრის ნომერია: 0322471707. გარდა ამისა, აბონენტებს შეუძლიათ მოიწერონ კომპანიის სოციალურ გვერდზე და ელ-მისამართზე: customers@energo-pro.ge. სს „ენერგო-პრო ჯორჯია“ მომავალშიც განაგრძობს აბონენტთა მომსახურების გაუმჯობესების კუთხით, ახალი პროექტების დანერგვას“, – აცხადებენ კომპანიაში.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

3 თებერვალი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => energo-pro
                                    [1] => abonenti
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 106039
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => energo-pro
                                    [1] => abonenti
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 106039
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 11998
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => energo-pro
                                    [1] => abonenti
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => energo-pro
                                    [1] => abonenti
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (106039) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (11998,12786)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 184190
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-11-06 13:19:22
                    [post_date_gmt] => 2017-11-06 09:19:22
                    [post_content] => "მაგთიკომი" კიბერშეტევებზე აცხადებს. როგორც კომპანიაში ამბობენ, გასული ორი კვირის განმავლობაში, ”მაგთიკომის” ინტერნეტქსელის სხვადასხვა სეგმენტზე უწყვეტ რეჟიმში ხორციელდება კიბერშეტევა.
აღნიშნულ თემაზე კომპანია ოფიციალურ განცხადებას ავრცელებს, რომელსაც ”ფორტუნა” უცვლელად გთავაზობთ:
"მაგთიკომის ქსელი საკმაოდ დაცულია და კიბერშეტევის ნიშნების დაფიქსირებისთანავე, კომპანიის ტექნიკურმა სამსახურმა კიდევ უფრო გააძლიერა უსაფრთხოების უზრუნველყოფის მექანიზმები. ”მაგთიკომის” აბონენტების ნაწილს შეეზღუდა ინტერნეტის გარკვეულ რესურსებთან წვდომა და, ამავდროულად, გადაიტვირთა ცხელი ხაზი.  კომპანია მუდმივად მიმართავს ყველა ზომას, რათა მაქსიმალურად აღკვეთოს კიბერ შეტევები. ამ მომენტისთვის ”მაგთიკომისგან” დამოუკიდებელი ტექნიკური მიზეზების გამო შექმნილი შეფერხებები აღმოფხვრილია და აბონენტებს სრულად მიეწოდება ინტერნეტსერვისი.
რამდენადაც კიბერშეტევები მხოლოდ ”მაგთიკომის” ქსელზე განხორციელდა, არსებობს ეჭვი, რომ საქმე გვაქვს განზრახ ზიანის მიყენების და იმიჯის შელახვის მცდელობასთან. ”მაგთიკომი” ბოდიშს უხდის აბონენტებს შექმნილი უხერხულობისთვის", - ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში.
[post_title] => მაგთიკომზე კიბერშეტევა ხორციელდება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => magtikomze-kibersheteva-khorcieldeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-06 13:20:04 [post_modified_gmt] => 2017-11-06 09:20:04 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=184190 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 105779 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-02-02 11:54:31 [post_date_gmt] => 2017-02-02 07:54:31 [post_content] => აბონენტთა მომსახურების გაუმჯობესებისა და ეფექტურობის გაზრდის მიზნით, სს „ენერგო-პრო ჯორჯიამ” ახალი, მოკლე ტექსტური შეტყობინებების სერვისი დანერგა. იმ შემთხვევაში, თუ აბონენტს სურს მობილური ტელეფონით მიიღოს ინფორმაცია დავალიანების ოდენობის შესახებ, მას შეუძლია გააგზავნოს SMS ნომერზე 91573, სადაც უნდა ჩაწეროს ციფრი 3. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, SMS მომსახურებას აბონენტები მიიღებენ იმ შემთხვევაში, თუ განცხადებით მიმართავენ კომპანიას მომსახურების ცენტრებში, ან დაუკავშირდებიან ცხელ ხაზს (0322471707) და დააფიქსირებენ სურვილს ან კომპანიის საიტზე (www.energo-pro.ge) აბონენტებისთვის განკუთვნილ გვერდზე (http://my.energo-pro.ge/ow/#/login) გაივლიან რეგისტრაციას. გარდა ამისა, აბონენტებს ექნებათ საშუალება სმს-ით სხვა მომსახურების შესახებაც მიიღონ ინფორმაცია. ”იმ შემთხვევაში, თუ აბონენტს სურს კიდევ ერთხელ გაეცნოს ინფორმაციას, რომელიც მოცემული იყო მისთვის ბოლოს გაგზავნილ მოკლე ტექსტურ შეტყობინებაში, მან მითითებულ ნომერზე ტექსტში უნდა ჩაწეროს ციფრი 1. თუ SMS-ის ტექსტში აბონენტი ჩაწერს ციფრს 2 და ამავე დროს მიუთითებს იმ მობილური ტელეფონის ნომერს, რომელზეც სურს კომპანიის სიახლეების შესახებ ინფორმაციის მიღება, მაშინ სისტემაში ძველი ნომერი შეიცვლება ახლით და მომავალში აბონენტს ახალ ნომერზე მიუვა ტექსტური შეტყობინებები”, - განმარტავენ „ენერგო-პრო ჯორჯიაში”. მათივე ცნობით, აბონენტთა მომსახურების კუთხით, სს „ენერგო-პრო ჯორჯიაში” აგრეთვე ფუნქციონირებს ქოლ ცენტრიც, რომელიც მუშაობს 24-საათიან რეჟიმში. [post_title] => აბონენტი დავალიანების შესახებ ინფორმაციას SMS-ით მიიღებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => abonenti-davalianebis-shesakheb-informacias-sms-it-miighebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-02-02 11:54:31 [post_modified_gmt] => 2017-02-02 07:54:31 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=105779 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 100210 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-01-05 15:15:45 [post_date_gmt] => 2017-01-05 11:15:45 [post_content] => „ენერგო-პრო ჯორჯიამ” რესურსების მართვის ახალი ონლაინ სისტემა დანერგა. კომპანიამ რესურსების მართვის შვედური ონლაინ სისტემის, IFS-ის დანერგვა დაასრულა. ”ენერგო-პრო ჯორჯიას” ინფორმაციით, IFS-ის მეშვეობით კომპანია შეძლებს ეფექტურად მართოს არსებული რესურსები, რომლებიც მოიცავს ფინანსურ, ლოჯისტიკურ, ტექნიკურ, პროექტების მართვის და სხვა მოდულებს. აღნიშნული ახალი სისტემით კომპანიას ექნება შესაძლებლობა ფლობდეს მაქსიმალურად დეტალურ ინფორმაციას ფინანსური და ტექნიკური რესურსების შესახებ, აწარმოოს დეტალური ანგარიში და აღრიცხვა, რაც კომპანიას საშუალებას მისცემს უფრო ეფექტურად დაგეგმოს მომავალი პროექტები და მოახდინოს ხარჯების ოპტიმიზაცია. მათივე ცნობით, IFS ერთ-ერთი პოპულარული მართვის სისტემაა ევროპაში და რეიტინგებით, საშუალო ზომის კომპანიებისთვის შედის პირველ სამეულში. „ენერგო-პრო ჯორჯია“ არის პირველი კომპანია, რომელმაც საქართველოში სრულად დანერგა აღნიშნული მართვის სისტემა. დანერგვის პროცესში უშუალო მონაწილეობას იღებდა IFS-ის პოლონური ოფისი, რომლის წარმომადგენლებმაც სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ სპეციალისტებს კომპანიის სათაო ოფისში, თბილისში ჩაუტარეს შესაბამისი ტრეინინგები. [post_title] => „ენერგო-პრომ” რესურსების მართვის შვედური სისტემა დანერგა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => energo-prom-resursebis-martvis-shveduri-sistema-danerga [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-01-05 15:15:45 [post_modified_gmt] => 2017-01-05 11:15:45 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=100210 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 184190 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-11-06 13:19:22 [post_date_gmt] => 2017-11-06 09:19:22 [post_content] => "მაგთიკომი" კიბერშეტევებზე აცხადებს. როგორც კომპანიაში ამბობენ, გასული ორი კვირის განმავლობაში, ”მაგთიკომის” ინტერნეტქსელის სხვადასხვა სეგმენტზე უწყვეტ რეჟიმში ხორციელდება კიბერშეტევა.
აღნიშნულ თემაზე კომპანია ოფიციალურ განცხადებას ავრცელებს, რომელსაც ”ფორტუნა” უცვლელად გთავაზობთ:
"მაგთიკომის ქსელი საკმაოდ დაცულია და კიბერშეტევის ნიშნების დაფიქსირებისთანავე, კომპანიის ტექნიკურმა სამსახურმა კიდევ უფრო გააძლიერა უსაფრთხოების უზრუნველყოფის მექანიზმები. ”მაგთიკომის” აბონენტების ნაწილს შეეზღუდა ინტერნეტის გარკვეულ რესურსებთან წვდომა და, ამავდროულად, გადაიტვირთა ცხელი ხაზი.  კომპანია მუდმივად მიმართავს ყველა ზომას, რათა მაქსიმალურად აღკვეთოს კიბერ შეტევები. ამ მომენტისთვის ”მაგთიკომისგან” დამოუკიდებელი ტექნიკური მიზეზების გამო შექმნილი შეფერხებები აღმოფხვრილია და აბონენტებს სრულად მიეწოდება ინტერნეტსერვისი.
რამდენადაც კიბერშეტევები მხოლოდ ”მაგთიკომის” ქსელზე განხორციელდა, არსებობს ეჭვი, რომ საქმე გვაქვს განზრახ ზიანის მიყენების და იმიჯის შელახვის მცდელობასთან. ”მაგთიკომი” ბოდიშს უხდის აბონენტებს შექმნილი უხერხულობისთვის", - ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში.
[post_title] => მაგთიკომზე კიბერშეტევა ხორციელდება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => magtikomze-kibersheteva-khorcieldeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-06 13:20:04 [post_modified_gmt] => 2017-11-06 09:20:04 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=184190 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 3 [max_num_pages] => 1 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 867611f0a3dae6c0f675e13c6035ca25 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები