ესტონური ტელეკომპანია აჭარას გადაცემათა ციკლს უძღვნის

პოპულარული

ესტონური ტელეკომპანია აჭარას გადაცემათა ციკლს უძღვნის

აჭარის შესახებ ესტონეთში წამყვან ტელეარხზე „ Canal 2” თემატური რეპორტაჟები გადის. გადაცემა „Reporter”, რომელიც ესტონეთში ყოველდღიურად, საღამოს 7 საათზე გადაიცემა რეგიონის თითოეულ ტურისტულ პროდუქტს ვრცელ მასალას უძღვნის.

გადაცემის სპეციალურ სამოგზაურო ბლოგში უკვე გავიდა რეპორტაჟები დელფინარიუმის, ღვინის ტურიზმისა და ბათუმის შესახებ.

ნოემბრის პირველ კვირამდე კი ტელეარხი დამატებით  7 რეპორტაჟის გაშვებას გეგმავს, რომლებიც თემატურად მთიან აჭარას, კულინარიას, ფოლკლორსა და ზოგადად, აჭარაში მოგზაურობას დაეთმობა.

ტელეკომპანიის ჟურნალისტები რეგიონს აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის მოწვევით  სტუმრობდნენ. დეპარტამენტმა  რეგიონის პოპულარიზაცია ესტონეთში წელს დაიწყო, რაც გარე რეკლამას, ონლაინ რეკლამასა და პრეს-ინფოტურების ორგანიზებას ითვალისწინებდა.

ახალი ამბები / საზოგადოება /

|

27 ოქტომბერი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => achara
                                    [1] => mtiani-achara
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 180866
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => achara
                                    [1] => mtiani-achara
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 180866
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 449
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => achara
                                    [1] => mtiani-achara
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => achara
                                    [1] => mtiani-achara
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (180866) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (17415,449)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 235302
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-04-24 14:10:30
                    [post_date_gmt] => 2018-04-24 10:10:30
                    [post_content] => აჭარის ტურისტულ პროდუქტებს საქმიანი ტურიზმის მასშტაბურ გამოფენაზე ეცნობიან. აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტის ინფორმაციით, დეპარტამენტი რეგიონს დუბაის საერთაშორისო ტურისტულ გამოფენაზე “ATM 2018” უწევს პოპულარიზაციას. გამოფენის სტენდთან ვიზიტორები აჭარის შესახებ ინფორმაციას განახლებული სარეკლამო-საინფორმაციო მასალების მეშვეობით იღებენ, რომლებშიც საინტერესოდაა აღწერილი რეგიონის ყველა მნიშვნელოვანი საზღვაო, თუ სამთო ტურისტული პროდუქტი.

დუბაის საერთაშორისო ტურისტული გამოფენა საქმიანი ტურიზმის მნიშვნელოვანი გამოფენაა მსოფლიოში. მას ყოველწლიურად 153 ქვეყნიდან 28 000-ზე მეტი ტურისტული ბიზნესის, საერთაშორისო მედიისა და მთავრობის წარმომადგენელი ესწრება. გამოფენის ფარგლებში, აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის წარმომადგენლები საქმიან შეხვედრებს მართავენ ტურისტული კომპანიების, მედიისა და სარეკლამო კომპანიების წარმომადგენლებთან.

როგორც აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის საერთაშორისო ტურიზმის სტიმულირების სამსახურის უფროსმა მიხეილ კოპლატაძემ აღნიშნა, ვიზიტორების მხრიდან დიდია საქართველოს მიმართ ინტერესი.

„ძალიან აქტიური გამოფენაა. მსოფლიოში ყველა წამყვანი ტურისტული კომპანია თუ ორგანიზაცია მასში მონაწილეობს, რაც საქმიანი ურთიერთობების, კონტაქტების დამყარებისა და სამომავლო თანამშრომლობის ძალიან კარგ შესაძლებლობებს იძლევა. უშუალოდ ვიზიტორების მხრიდან ინტერესი ჩვენი ქვეყნისა და რეგიონის მიმართ დიდია. ისინი განსაკუთრებით ჩვენი ეროვნული პარკებითა და მთის ტურისტული პროდუქტებით ინტერესდებიან. არაბეთის გაერთიანებულ საამიროებში ჩვენ აჭარის პოზიციონირება გასულ წელს დავიწყეთ და წელს ვგეგმავთ, ჟურნალისტებისა და ტურისტული კომპანიების ჩამოყვანას რეგიონის საზღვაო და სამთო ტურისტული პოტენციალის გაცნობის მიზნით, რასაც ბუნებრივია, მოყვება აჭარის შესახებ მომზადებული გადაცემები, სიუჟეტები, რეპორტაჟები და სტატიები უკვე არაბეთის გაერთიანებული საამიროების მედიასაშუალებებში. ჩვენს ქვეყანაში არაბი მოგზაურების რაოდენობა მზარდია, რასაც ბათუმისა და თბილისის მიმართულებით არაბეთის გაერთიანებული საამიროებიდან და საუდის არაბეთიდან პირდაპირი ფრენების ზრდაც განაპირობებს,“ - განაცხადა მიხეილ კოპლატაძემ.
                    [post_title] => აჭარის რეგიონს დუბაიში, საქმიანი ტურიზმის გამოფენაზე ეცნობიან
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => acharis-regions-dubaishi-saqmiani-turizmis-gamofenaze-ecnobian
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-04-24 14:10:30
                    [post_modified_gmt] => 2018-04-24 10:10:30
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=235302
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 233169
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-04-17 13:08:57
                    [post_date_gmt] => 2018-04-17 09:08:57
                    [post_content] => BBC-ის შემდეგ აჭარის რეკლამა უკვე „ევრონიუსზე“ ტრიალებს, - აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტის ინფორმაციით, ტელეკომპანიის ეთერით აჭარის ტურისტულ პროდუქტებს 195 ქვეყანაში ეცნობიან.

სატელევიზიო რეკლამის გარდა წელს ტელეკომპანია „ევრონიუსის“ მაყურებელი აჭარის ტურისტული ღირშესანიშნაობების შესახებ მომზადებულ გადაცემებსა და ბლოგებს გაეცნობა. ჟურნალისტები აჭარას აპრილის დასაწყისში სტუმრობდნენ. „ევრონიუსის“ ჟურნალისტები რეგიონს განმეორებით ზაფხულსა და უკვე შემოდგომაზე, მსოფლიო საჭადრაკო ოლიმპიადის გასაშუქებლად ეწვევიან. პარალელურად აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტი მოლაპარაკებებს აგრძელებს ტელეკომპანიებთან „დოიჩე ველე“ და CNN, სადაც ასევე იგეგმება რეგიონის საიმიჯო ვიდეორგოლების გაშვება.

„ჩვენ დავიწყეთ აქტიური სატელევიზიო რეკლამა BBC-სა და უკვე „ევრონიუსის“ ეთერით, რაც ჩვენი ქვეყნისა და რეგიონის ცნობადობის გაზრდას ემსახურება. პარალელურად ვგეგმავთ აჭარის საიმიჯო ვიდეო რგოლების გაშვებას საერთაშორისო ტელეკომპანიების დოიჩე ველესა და CNN-ის ეთერით. ამას დაემატება სატელევიზიო რეკლამა უკვე სამიზნე ქვეყნების ადგილობრივ ტელევიზიებში, მაგალითად პოლონეთში, ლიტვაში, ლატვიასა და ესტონეთში. გარდა ამისა, ვიწყებთ აქტიურ ინტერნეტრეკლამასა და გარერეკლამას 16 სამიზნე ქვეყანაში. ჩვენი სარეკლამო აქტივობები არის კომპლექსური და მისი მთავარი მიზანია, რაც შეიძლება ბევრ ადამიანს გავაცნოთ ჩვენი ქვეყანა და რეგიონი. ჩვენი 2018 წლის სარეკლამო აქტივობები 16 სამიზნე ქვეყნებში ჩატარებულ კვლევებს ეყრდნობა და ვიმედოვნებთ, რომ მისი შედეგი რეგიონში ტურისტების ზრდა იქნება“, - განაცხადა აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის თავმჯდომარე სულხან ღლონტმა.

https://www.youtube.com/watch?v=rd3m0QbA1hs&feature=youtu.be
                    [post_title] => აჭარის შესახებ რეკლამა „ევრონიუსის“ ეთერით გადაიცემა (+ვიდეო)
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => acharis-shesakheb-reklama-evroniusis-eterit-gadaicema-video
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-04-17 13:10:21
                    [post_modified_gmt] => 2018-04-17 09:10:21
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=233169
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 231577
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-04-11 14:32:37
                    [post_date_gmt] => 2018-04-11 10:32:37
                    [post_content] => აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტი მინსკის საერთაშორისო ტურისტულ გამოფენაში „LEISURE 2018” მონაწილეობდა.

აჭარის მთავრობის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტის ინფორმაციით, აჭარის ტურისტული პროდუქტები დეპარტამენტმა გამოფენაზე დამოუკიდებელი სტენდით წარადგინა, სადაც ქვეყნისა და რეგიონის შესახებ ვიზიტორებს ამომწურავი ინფორმაციის მიღება 4 დღის განმავლობაში შეეძლოთ.

გამოფენის ფარგლებში დეპარტამენტის წარმომადგენლებმა შეხვედრები ბელარუსიის ტურიზმის სამინისტროს, ტურისტული და სარეკლამო კომპანიების წარმომადგენლებთან გამართეს. საქართველო ბელარუსიისთვის ტურისტულად მიმზიდველი ქვეყანაა, სადაც ბელარუსი მოგზაურების რაოდენობა წლიდან წლამდე იზრდება.

„ჩვენ ქვეყნები მჭიდროდ თანამშრომლობენ ბევრი მიმართულებით, მათ შორისაა ტურიზმი. ჩვენთვის მნიშვნელოვანია ტურიზმის კუთხით ბელარუსში დაგეგმილი სარეკლამო აქტივობები, რადგან პოტენციურ ტურისტებს, განსაკუთრებით კი ახალგაზრდა თაობას ბევრი ინფორმაცია მივაწოდოთ ჩვენი ქვეყნისა და რეგიონის ტურისტული პროდუქტების შესახებ. საქართველოში ყოველწლიურად იზრდება კიდეც ბელარუსი მოგზაურების რაოდენობა. მაგალითად, გასულ წელს საქართველოს 47,988 ბელარუსი სტუმრობდა, რაც 29%-ით აღემატება 2016 წლის მონაცემებს. აჭარის ტურისტული პოტენციალის რეკლამირების მიზნით უკვე რამდენიმე წელია აქტიურად ვთანამშრომლობთ რეიტინგულ მედიასაშუალებებთან და ტურისტულ კომპანიებთან ბელარუსში და ბუნებრივია, წელსაც ჩვენი პოტენციური ტურისტები ბევრ საინტერესო ინფორმაციას მიიღებენ ჩვენი ტურისტული შესაძლებლობების შესახებ“, – განაცხადა აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის თავმჯდომარე სულხან ღლონტმა.

აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტთან ერთად გამოფენაში საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია და ტურისტული სააგენტოები მონაწილეობდნენ. მიმდინარე წლის ბოლომდე აჭარის ტურისტულ შესაძლებლობებს ჯამში 25 საერთაშორისო ტურისტულ გამოფენაზე გაიცნობენ. 
                    [post_title] => აჭარის ტურისტულ შესაძლებლობებს 25 საერთაშორისო გამოფენაზე გაიცნობენ
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => acharis-turistul-shesadzleblobebs-25-saertashoriso-gamofenaze-gaicnoben
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-04-11 14:32:37
                    [post_modified_gmt] => 2018-04-11 10:32:37
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=231577
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

        )

    [post_count] => 3
    [current_post] => -1
    [in_the_loop] => 
    [post] => WP_Post Object
        (
            [ID] => 235302
            [post_author] => 16
            [post_date] => 2018-04-24 14:10:30
            [post_date_gmt] => 2018-04-24 10:10:30
            [post_content] => აჭარის ტურისტულ პროდუქტებს საქმიანი ტურიზმის მასშტაბურ გამოფენაზე ეცნობიან. აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტის ინფორმაციით, დეპარტამენტი რეგიონს დუბაის საერთაშორისო ტურისტულ გამოფენაზე “ATM 2018” უწევს პოპულარიზაციას. გამოფენის სტენდთან ვიზიტორები აჭარის შესახებ ინფორმაციას განახლებული სარეკლამო-საინფორმაციო მასალების მეშვეობით იღებენ, რომლებშიც საინტერესოდაა აღწერილი რეგიონის ყველა მნიშვნელოვანი საზღვაო, თუ სამთო ტურისტული პროდუქტი.

დუბაის საერთაშორისო ტურისტული გამოფენა საქმიანი ტურიზმის მნიშვნელოვანი გამოფენაა მსოფლიოში. მას ყოველწლიურად 153 ქვეყნიდან 28 000-ზე მეტი ტურისტული ბიზნესის, საერთაშორისო მედიისა და მთავრობის წარმომადგენელი ესწრება. გამოფენის ფარგლებში, აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის წარმომადგენლები საქმიან შეხვედრებს მართავენ ტურისტული კომპანიების, მედიისა და სარეკლამო კომპანიების წარმომადგენლებთან.

როგორც აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის საერთაშორისო ტურიზმის სტიმულირების სამსახურის უფროსმა მიხეილ კოპლატაძემ აღნიშნა, ვიზიტორების მხრიდან დიდია საქართველოს მიმართ ინტერესი.

„ძალიან აქტიური გამოფენაა. მსოფლიოში ყველა წამყვანი ტურისტული კომპანია თუ ორგანიზაცია მასში მონაწილეობს, რაც საქმიანი ურთიერთობების, კონტაქტების დამყარებისა და სამომავლო თანამშრომლობის ძალიან კარგ შესაძლებლობებს იძლევა. უშუალოდ ვიზიტორების მხრიდან ინტერესი ჩვენი ქვეყნისა და რეგიონის მიმართ დიდია. ისინი განსაკუთრებით ჩვენი ეროვნული პარკებითა და მთის ტურისტული პროდუქტებით ინტერესდებიან. არაბეთის გაერთიანებულ საამიროებში ჩვენ აჭარის პოზიციონირება გასულ წელს დავიწყეთ და წელს ვგეგმავთ, ჟურნალისტებისა და ტურისტული კომპანიების ჩამოყვანას რეგიონის საზღვაო და სამთო ტურისტული პოტენციალის გაცნობის მიზნით, რასაც ბუნებრივია, მოყვება აჭარის შესახებ მომზადებული გადაცემები, სიუჟეტები, რეპორტაჟები და სტატიები უკვე არაბეთის გაერთიანებული საამიროების მედიასაშუალებებში. ჩვენს ქვეყანაში არაბი მოგზაურების რაოდენობა მზარდია, რასაც ბათუმისა და თბილისის მიმართულებით არაბეთის გაერთიანებული საამიროებიდან და საუდის არაბეთიდან პირდაპირი ფრენების ზრდაც განაპირობებს,“ - განაცხადა მიხეილ კოპლატაძემ.
            [post_title] => აჭარის რეგიონს დუბაიში, საქმიანი ტურიზმის გამოფენაზე ეცნობიან
            [post_excerpt] => 
            [post_status] => publish
            [comment_status] => closed
            [ping_status] => closed
            [post_password] => 
            [post_name] => acharis-regions-dubaishi-saqmiani-turizmis-gamofenaze-ecnobian
            [to_ping] => 
            [pinged] => 
            [post_modified] => 2018-04-24 14:10:30
            [post_modified_gmt] => 2018-04-24 10:10:30
            [post_content_filtered] => 
            [post_parent] => 0
            [guid] => http://fortuna.ge/?p=235302
            [menu_order] => 0
            [post_type] => post
            [post_mime_type] => 
            [comment_count] => 0
            [filter] => raw
        )

    [comment_count] => 0
    [current_comment] => -1
    [found_posts] => 177
    [max_num_pages] => 59
    [max_num_comment_pages] => 0
    [is_single] => 
    [is_preview] => 
    [is_page] => 
    [is_archive] => 1
    [is_date] => 
    [is_year] => 
    [is_month] => 
    [is_day] => 
    [is_time] => 
    [is_author] => 
    [is_category] => 
    [is_tag] => 1
    [is_tax] => 
    [is_search] => 
    [is_feed] => 
    [is_comment_feed] => 
    [is_trackback] => 
    [is_home] => 
    [is_404] => 
    [is_embed] => 
    [is_paged] => 
    [is_admin] => 
    [is_attachment] => 
    [is_singular] => 
    [is_robots] => 
    [is_posts_page] => 
    [is_post_type_archive] => 
    [query_vars_hash:WP_Query:private] => 2b6c49c87cdb79a17a7e9faca0a16826
    [query_vars_changed:WP_Query:private] => 
    [thumbnails_cached] => 
    [stopwords:WP_Query:private] => 
    [compat_fields:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => query_vars_hash
            [1] => query_vars_changed
        )

    [compat_methods:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => init_query_flags
            [1] => parse_tax_query
        )

)

მსგავსი სიახლეები