Facebook-მა 200-ზე მეტი აპლიკაცია დროებით დაბლოკა

პოპულარული

Facebook-მა 200-ზე მეტი აპლიკაცია დროებით დაბლოკა

Facebook-მა 200-ზე მეტი აპლიკაცია დროებით დაბლოკა. სოციალური ქსელის მენეჯმენტში განმარტავენ, რომ ამჟამად სპეციალისტები სწავლობენ, ხომ არ ირღვევა აღნიშნული აპლიკაციებით მომხმარებელთა უფლებები.

საუბარია აპლიკაციებზე, რომლებმაც სავარაუდოდ, მომხმარებელთა პირადი ინფორმაცია მიითვისეს. აღნიშნული ნაბიჯი მას შემდეგ გადაიდგა, რაც მარკ ცუკერბერგმა განაცხადა, რომ სოციალური ქსელის თანამშრომლები ყველა პროგრამის და აპლიკაციის შესწავლას აპირებენ, რომლებსაც 2014 წლამდე მნიშვნელოვან ინფორმაციაზე ჰქონდათ წვდომა.

2014 წლიდან Facebook-მა პირად მონაცემებთან წვდომა შეზღუდა. მანამდე, Facebook-ის გარშემო სკანდალი აგორდა. ამის მიზეზი კი, ბრიტანული კომპანია Cambridge Analytica იყო, რომელმაც სოციალური ქსელის 87 მილიონი მომხმარებლის მონაცემები ბოროტად გამოიყენა.

Facebook-ში განაცხადეს, რომ ამჟამად სპეციალისტები კიდევ ათასობით აპლიკაციას იკვლევენ, ხოლო მომხმარებლებს, რომელთა პირად მონაცემებს შესაძლოა, საფრთხე შეექმნას, წინასწარ გააფრთხილებენ.

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => facebook
                                    [1] => mark-cukerbergi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 242365
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => facebook
                                    [1] => mark-cukerbergi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 242365
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 1853
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => facebook
                                    [1] => mark-cukerbergi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => facebook
                                    [1] => mark-cukerbergi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (242365) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1853,1896)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 253557
                    [post_author] => 15
                    [post_date] => 2018-06-11 21:30:38
                    [post_date_gmt] => 2018-06-11 17:30:38
                    [post_content] => 
Facebok-ი მოგონებების გასახსენებლად ახალ ე.წ. „მემორის“ ქმნის. ამისთვის ცუკერბერგის Facebook-ი გვერდზე არსებული არქივიდან რამდენიმე ფოტოს ამოარჩევს და ვიდეოს შექმნის იმისთვის, რომ მომხმარებელს ახლო წარსულიდან ის დღეები გაახსენოს, როდესაც Facebook-ი კარგი იყო. რაც შეეხება განყოფილება „ამ დღეს“ (On This Day) წინასწარი ინფორმაციით, სავარაუდოდ კედელზე (News Feed) გადაინაცვლებს. სოციალური ქსელი ახალი ფუნქციის საშუალებით ყოველთვიური შემაჯამებელი ვიდეოების გარდა იმასაც გაახსენებს მომხმარებელს თუ როგორ გაუმრავალფეროვნა მას ესა თუ ის კონკრეტული დღე მეგობარმა. სიახლის შესახებ დამატებითი დეტალები ჯერ უცნობია. შეგახსენებთ, რომ Facebook-ი მალე Dubsmash-ს და Musical.ly-ს ჩაანაცვლებს.
  [post_title] => Facebook-ი წარსულიდან მოგონებების გასახსენებლად ახალ განყოფილებას ამატებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => facebook-i-warsulidan-mogonebebis-gasakhseneblad-akhal-ganyofilebas-amatebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-11 21:30:38 [post_modified_gmt] => 2018-06-11 17:30:38 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=253557 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 247048 [post_author] => 22 [post_date] => 2018-05-26 11:39:11 [post_date_gmt] => 2018-05-26 07:39:11 [post_content] => 4 ვებ გიგანტი ევროკავშირის პირადი მონაცემების დაცვის ახალი რეგლამენტის დარღვევაში დაადანაშაულეს. ამის შესახებ BBC წერს. Facebook-ს, Google-ს, Instagram-ს და WhatsApp-ს მომხმარებლებისთვის მიზნობრივი სარეკლამო სერვისების იძულებით გამოყენებაში ადანაშაულებენ. პირადი ხელშეუხებლობის შესახებ ინფორმაციის ჯგუფი noyb.eu, რომელსაც აქტივისტი მაქს შერმანი ხელმძღვანელობს, განმარტავს, რომ ხალხს „თავისუფალი არჩევანი“ არ მისცეს. შესაძლოა ვებ გიგანტები აიძულონ, რეგულაციები მომხმარებლების ინტერესებზე მორგებული გახადონ. თუ ეს ტალღა გაგრძელდა არ არის გამორიცხული, კომპანიები დააჯარიმონ კიდეც. აღსანიშნავია, რომ რამდენიმე დღის წინ, Apple-მა ახალი ერთიანი რეგლამენტის (General Data Protection Regulation, GDPR) ამოქმედდებას დაუჭირა მხარი და მომხმარებლებს პერსონალური ინფორმაციის წაშლის შესაძლებლობა მისცა. ევროკავშირის ახალი ერთიანი რეგლამენტი, პირადი მონაცემების დაცვის შესახებ 2018 წლის 25 მაისიდან ამოქმედდა. [post_title] => Facebook-ს, Google-ს, Instagram-ს და WhatsApp-ს ევროკავშირის მონაცემთა დაცვის ახალი რეგლამენტის დარღევავაში ადანაშაულებენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => facebook-s-google-s-instagram-s-da-whatsapp-s-evrokavshiris-monacemta-dacvis-akhali-reglamentis-darghevavashi-adanashauleben [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-26 11:39:11 [post_modified_gmt] => 2018-05-26 07:39:11 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=247048 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 245806 [post_author] => 26 [post_date] => 2018-05-23 10:47:28 [post_date_gmt] => 2018-05-23 06:47:28 [post_content] => Facebook-ში პოლიტიკური რეკლამების განთავსებისთვის ახალი რეგულაცებია. ამის შესახებ CNN წერს. როგორც ირკვევა, ამერიკის შეერთებულ შტატებში სოციალურ ქსელ Facebook-ის მომხმარებლებს პოლიტიკური შინაარსის ინფორმაციის გავრცელებისას სოციალური უსაფრთხოების ნომრებსა და პირადობის დამადასტურებელ დოკუმენტებს მოსთხოვენ. Facebook-ის დამფუძნებელმა, მარკ ცუკერბერგმა „Cambridge Analitica“-ს სკანდალთან დაკავშირებით, ევროპარლამენტარების კითხვებს უპასუხა. მან ბოდიში მოუხადა ევროპელ მომხარებლებს მათი მონაცემების უკანონო გამოყენებისათვის, პირობა დადო რომ დაიცავს პერსონალური მონაცემების დაცვის შესახებ ევროკავშირის რეგლამენტს და ასევე ახსენა „რუსული ჩარევა". Cambridge Analytica აგროვებდა Facebook-ის მომხმარებლების მონაცემებს იმისთვის, რომ ისინი პოლიტიკურ რეკლამაში გამოეყენებინა. ბოლო მონაცემებით, კომპანიამ ხელში ჩაიგდო ინფორმაცია სოცქსელის 87 მილიონ მომხმარებელზე. მანამდე, ცუკერბერგმა სოცქსელში ინფორმაციის გაჟონვასთან დაკავშირებით ბრალი აღიარა; მან მომხმარებლებისთვის ბოდიშის მოხდის მიზნით, ბრიტანულ გაზეთებში რეკლამა გამოისყიდა. 2017 წლის შემოდგომაზე, Facebook-მა გამოაქვეყნა ანგარიში იმის შესახებ, რომ გამოავლინა და დაბლოკა „ინტერნეტ-კვლევების სააგენტოს“ (რუსული „ტროლების ფაბრიკა“) ექაუნთები, რომელსაც შეეძლო აშშ-ის საპრეზიდენტო არჩევნებზე გავლენის მოხდენა. სოცქსელის მონაცემებით, „ტროლების ფაბრიკის“ პოსტები ამერიკული პოლიტიკის შესახებ ნახა Facebook-ის 126-მა მილიონმა მომხმარებელმა. [post_title] => Facebook-ში პოლიტიკური რეკლამების განთავსებისთვის ახალი რეგულაცებია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => facebook-shi-politikuri-reklamebis-gantavsebistvis-akhali-regulacebia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-23 10:47:28 [post_modified_gmt] => 2018-05-23 06:47:28 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=245806 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 253557 [post_author] => 15 [post_date] => 2018-06-11 21:30:38 [post_date_gmt] => 2018-06-11 17:30:38 [post_content] =>
Facebok-ი მოგონებების გასახსენებლად ახალ ე.წ. „მემორის“ ქმნის. ამისთვის ცუკერბერგის Facebook-ი გვერდზე არსებული არქივიდან რამდენიმე ფოტოს ამოარჩევს და ვიდეოს შექმნის იმისთვის, რომ მომხმარებელს ახლო წარსულიდან ის დღეები გაახსენოს, როდესაც Facebook-ი კარგი იყო. რაც შეეხება განყოფილება „ამ დღეს“ (On This Day) წინასწარი ინფორმაციით, სავარაუდოდ კედელზე (News Feed) გადაინაცვლებს. სოციალური ქსელი ახალი ფუნქციის საშუალებით ყოველთვიური შემაჯამებელი ვიდეოების გარდა იმასაც გაახსენებს მომხმარებელს თუ როგორ გაუმრავალფეროვნა მას ესა თუ ის კონკრეტული დღე მეგობარმა. სიახლის შესახებ დამატებითი დეტალები ჯერ უცნობია. შეგახსენებთ, რომ Facebook-ი მალე Dubsmash-ს და Musical.ly-ს ჩაანაცვლებს.
  [post_title] => Facebook-ი წარსულიდან მოგონებების გასახსენებლად ახალ განყოფილებას ამატებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => facebook-i-warsulidan-mogonebebis-gasakhseneblad-akhal-ganyofilebas-amatebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-11 21:30:38 [post_modified_gmt] => 2018-06-11 17:30:38 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=253557 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 60 [max_num_pages] => 20 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => cb4bc2ab8674c2ed84dcd31da4b4b73f [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები