Facebook-მა 200-ზე მეტი აპლიკაცია დროებით დაბლოკა

პოპულარული

Facebook-მა 200-ზე მეტი აპლიკაცია დროებით დაბლოკა

Facebook-მა 200-ზე მეტი აპლიკაცია დროებით დაბლოკა. სოციალური ქსელის მენეჯმენტში განმარტავენ, რომ ამჟამად სპეციალისტები სწავლობენ, ხომ არ ირღვევა აღნიშნული აპლიკაციებით მომხმარებელთა უფლებები.

საუბარია აპლიკაციებზე, რომლებმაც სავარაუდოდ, მომხმარებელთა პირადი ინფორმაცია მიითვისეს. აღნიშნული ნაბიჯი მას შემდეგ გადაიდგა, რაც მარკ ცუკერბერგმა განაცხადა, რომ სოციალური ქსელის თანამშრომლები ყველა პროგრამის და აპლიკაციის შესწავლას აპირებენ, რომლებსაც 2014 წლამდე მნიშვნელოვან ინფორმაციაზე ჰქონდათ წვდომა.

2014 წლიდან Facebook-მა პირად მონაცემებთან წვდომა შეზღუდა. მანამდე, Facebook-ის გარშემო სკანდალი აგორდა. ამის მიზეზი კი, ბრიტანული კომპანია Cambridge Analytica იყო, რომელმაც სოციალური ქსელის 87 მილიონი მომხმარებლის მონაცემები ბოროტად გამოიყენა.

Facebook-ში განაცხადეს, რომ ამჟამად სპეციალისტები კიდევ ათასობით აპლიკაციას იკვლევენ, ხოლო მომხმარებლებს, რომელთა პირად მონაცემებს შესაძლოა, საფრთხე შეექმნას, წინასწარ გააფრთხილებენ.

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => facebook
                                    [1] => mark-cukerbergi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 242365
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => facebook
                                    [1] => mark-cukerbergi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 242365
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 1853
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => facebook
                                    [1] => mark-cukerbergi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => facebook
                                    [1] => mark-cukerbergi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (242365) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1853,1896)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 303635
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-11-07 16:04:22
                    [post_date_gmt] => 2018-11-07 12:04:22
                    [post_content] => საქართველოს ბანკის BOG Fintech -ის მხარდაჭერით, კავკასიის რეგიონში ყველაზე მასშტაბური, ყოველწლიური ფესტივალი- DataFest Tbilisi იმართება. ფესტივალი განკუთვნილია იმ ადამიანებისთვის, ვინც უკვე მუშაობს მონაცემებთან, ან დაინტერესებულნი არიან მონაცემთა დამუშავების ახალი შესაძლებლობებით. სამდღიანი ფესტივალის ფარგლებში, თბილისს სტუმრობენ  სპიკერები ისეთი გლობალური კომპანიებიდან, როგორებიცაა: Google, Facebook, Amazon, TransferWise, Zalando და 30 სხვა კომპანიიდან.

მონაცემებისა და კომუნიკაციების თემაზე ჩატარებულ კონფერენციას ესწრება სხვადასხვა ქვეყნის 500-მდე მონაწილე. მათ შორის,  ჟურნალისტები, სამოქალაქო საზოგადოების აქტივისტები, მარკეტინგის სპეციალისტები, ბიზნესმენები, მთავრობის წარმომადგენლები, მონაცემთა ანალიტიკოსები, ვებ-დეველოპერები, დიზაინერები და ა.შ.

 წლევანდელი ფესტივალი 6 ძირითად თემას მოიცავს. ესენია: მონაცემების კომუნიკაციაში დიზაინის გამოყენება; მონაცემთა ჟურნალისტიკა; ფინანსური მონაცემები და ტექნოლოგიები; მონაცემების გამოყენება პოლიტიკასა და მმართველობაში; ხელოვნური ინტელექტი და მონაცემთა მეცნიერება; მონაცემების გამოყენება ბიზნესსა და მარკეტინგში.

მონაწილეებმა პირველ დღეს ინდუსტრიის ლიდერებისგან ინსპირაციულ გამოსვლები მოისმინეს, მეორე დღეს კი გაიმართება თემატური სემინარები. მესამე დღე დაეთმობა datathon-ებზე პრაქტიკაში გასატარებელ იმ ცოდნას, რაც მონაწილეებმა პირველი ორი დღის განმავლობაში დააგროვეს.



„მოხარულები ვართ რომ საქართველოს ბანკის BOG Fintech მიმართულება ხელს უწყობს ასეთი მასშტაბური ღონისძიებების ორგანიზებას, საინტერესო სემინარების ჩატარებასა და უახლესი ტექნოლოგიური მიღწევების გაზიარებას. DataFest Tbilisi უნიკალურია იმით, რომ იძლევა მრავალფეროვანი გამოცდილების მიღების შესაძლებლობას კომუნიკაციის, ხელოვნული ინტელექტის, მონაცემთა გაცვლისა თუ ტექნოლოგიების მიმართულებით. საქართველოს ბანკის მიზანია რეგიონის ფინტექ მიმართულების განვითარების ხელშეწყობა, ამ მიმართულებით ახალი შესაძლებლობების შექმნა. აღნიშნული ღონისძიების მხარდაჭერაც სწორედ ამ მიზანს ემსახურება“,- განაცხადა საქართველოს ბანკის გენერალური დირექტორის მოადგილემ, ვახტანგ ბობოხიძემ.

კონფერენციის შესახებ დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად გთხოვთ ეწვიოთ ბმულს:  www.datafest.ge.
                    [post_title] => Google-ის, Facebook -ის და Amazon-ის წარმომადგენლები თბილისს სტუმრობენ 
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => google-is-facebook-is-da-amazon-is-warmomadgenlebi-tbiliss-stumroben
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-11-07 16:05:15
                    [post_modified_gmt] => 2018-11-07 12:05:15
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=303635
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 295791
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2018-10-16 13:53:19
                    [post_date_gmt] => 2018-10-16 09:53:19
                    [post_content] => ფეიბუქის დამფუძნებელმა მარკ ცუკერბერგმა პირად გვერდზე დაწერა, რომ შვილს წიგნების მაღაზიის თანამშრომელი ჰქონია.

"დღეს შევიტყვე, რომ ჩემი შვილი ფიქრობს, მე წიგნის მაღაზიაში ვმუშაობ" - წერს მარკ ცუკერბერგი.

მომხმარებლების დაინტერესების შემდეგ, მარკმა განმარტა, რომ შვილი მაღაზიაში წიგნების შესარჩევად ხშირად დაჰყავს.

"ჩვენ ის ხშირად დაგვყავს წიგნის მაღაზიებსა და ბიბლიოთეკებში, რომ მისთვის წიგნები შევარჩიოთ", - წერს მარკი.



ცუკერბერგის შვილი 2016 წლის 1 დეკემბერს დაიბადა. მაქსიმა ჩან ცუკერბერგი მისი პირველი შვილია. ფეისბუქის დამფუძნებელსა და მის მეუღლეს, პრისცილა ჩანს, მეორე შვილი 2017 წლის აგვისტოში შეეძინათ.

მარკ ცუკერბერგი ფეისბუქის დამფუძნებელია, რომელმაც ყველაზე ახალგაზრდა მილიარდელის სტატუსი 2005-06 წლებში მოიპოვა. ამჟამად მისი აქტივები $71 მილიარდს შეადგენს და მსოფლიოში ყველაზე მდიდარი ადამიანების სიაში მეხუთე ადგილზეა.

[post_title] => მარკ ცუკერბერგის შვილს ჰგონია, რომ მამამისი წიგნის მაღაზიაში მუშაობს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => mark-cukerbergis-shvils-hgonia-rom-mamamisi-wignis-maghaziashi-mushaobs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-10-16 13:53:19 [post_modified_gmt] => 2018-10-16 09:53:19 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=295791 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 294860 [post_author] => 21 [post_date] => 2018-10-12 17:47:43 [post_date_gmt] => 2018-10-12 13:47:43 [post_content] => დღეიდან Facebook-ში ჯგუფებს ახალი ფუნქცია დაემატა. კონკრეტულ ჩატში გაწევრიანება და სასურველ თემაზე დისკუსია შიდაჯგუფური მესენჯერის 250-მდე მომხმარებელს შეუძლია. ამის შესახებ TechCrunch-ი წერს. ჩატში ვიდეო- და აუდიოზარების შესაძლებლობაცაა, რომლითაც სარგებლობა ერთდროულად 50-მდე მომხმარებელს შეუძლია. ახალი ფუნქციის ამოქმედების მიზანი, ჯგუფის წევრებისთვის კონკრეტულ  თემაზე ინფორმაციის გაცვლაა. ჯგუფურ ჩატში Facebook-ი თითოეული შეტყობინებით მომხმარებელს იქამდე არ შეაწუხებს, სანამ კონკრეტულ მომიწერაში გაწევრიანებაზე ექაუნთის მფლობელი თანხმობას არ განაცხადებს. ტექნოლოგიური გამოცემების ინფორმაციით, Facebook-ი ჯგუფებისთვის ნელ-ნელა მესენჯერის მსგავს სერვისებს აამოქმედებს. Facebook ჯგუფებს ყოველთვიურად 1,4 მილიარდი აქტიური მომხმარებელი ჰყავს. [post_title] => Facebook ჯგუფებში მესენჯერის მსგავს სერვისებს რთავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => facebook-jgufebshi-mesenjeris-msgavs-servisebs-rtavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-10-12 17:47:43 [post_modified_gmt] => 2018-10-12 13:47:43 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=294860 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 303635 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-11-07 16:04:22 [post_date_gmt] => 2018-11-07 12:04:22 [post_content] => საქართველოს ბანკის BOG Fintech -ის მხარდაჭერით, კავკასიის რეგიონში ყველაზე მასშტაბური, ყოველწლიური ფესტივალი- DataFest Tbilisi იმართება. ფესტივალი განკუთვნილია იმ ადამიანებისთვის, ვინც უკვე მუშაობს მონაცემებთან, ან დაინტერესებულნი არიან მონაცემთა დამუშავების ახალი შესაძლებლობებით. სამდღიანი ფესტივალის ფარგლებში, თბილისს სტუმრობენ  სპიკერები ისეთი გლობალური კომპანიებიდან, როგორებიცაა: Google, Facebook, Amazon, TransferWise, Zalando და 30 სხვა კომპანიიდან. მონაცემებისა და კომუნიკაციების თემაზე ჩატარებულ კონფერენციას ესწრება სხვადასხვა ქვეყნის 500-მდე მონაწილე. მათ შორის,  ჟურნალისტები, სამოქალაქო საზოგადოების აქტივისტები, მარკეტინგის სპეციალისტები, ბიზნესმენები, მთავრობის წარმომადგენლები, მონაცემთა ანალიტიკოსები, ვებ-დეველოპერები, დიზაინერები და ა.შ.  წლევანდელი ფესტივალი 6 ძირითად თემას მოიცავს. ესენია: მონაცემების კომუნიკაციაში დიზაინის გამოყენება; მონაცემთა ჟურნალისტიკა; ფინანსური მონაცემები და ტექნოლოგიები; მონაცემების გამოყენება პოლიტიკასა და მმართველობაში; ხელოვნური ინტელექტი და მონაცემთა მეცნიერება; მონაცემების გამოყენება ბიზნესსა და მარკეტინგში. მონაწილეებმა პირველ დღეს ინდუსტრიის ლიდერებისგან ინსპირაციულ გამოსვლები მოისმინეს, მეორე დღეს კი გაიმართება თემატური სემინარები. მესამე დღე დაეთმობა datathon-ებზე პრაქტიკაში გასატარებელ იმ ცოდნას, რაც მონაწილეებმა პირველი ორი დღის განმავლობაში დააგროვეს. „მოხარულები ვართ რომ საქართველოს ბანკის BOG Fintech მიმართულება ხელს უწყობს ასეთი მასშტაბური ღონისძიებების ორგანიზებას, საინტერესო სემინარების ჩატარებასა და უახლესი ტექნოლოგიური მიღწევების გაზიარებას. DataFest Tbilisi უნიკალურია იმით, რომ იძლევა მრავალფეროვანი გამოცდილების მიღების შესაძლებლობას კომუნიკაციის, ხელოვნული ინტელექტის, მონაცემთა გაცვლისა თუ ტექნოლოგიების მიმართულებით. საქართველოს ბანკის მიზანია რეგიონის ფინტექ მიმართულების განვითარების ხელშეწყობა, ამ მიმართულებით ახალი შესაძლებლობების შექმნა. აღნიშნული ღონისძიების მხარდაჭერაც სწორედ ამ მიზანს ემსახურება“,- განაცხადა საქართველოს ბანკის გენერალური დირექტორის მოადგილემ, ვახტანგ ბობოხიძემ. კონფერენციის შესახებ დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად გთხოვთ ეწვიოთ ბმულს:  www.datafest.ge. [post_title] => Google-ის, Facebook -ის და Amazon-ის წარმომადგენლები თბილისს სტუმრობენ  [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => google-is-facebook-is-da-amazon-is-warmomadgenlebi-tbiliss-stumroben [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-11-07 16:05:15 [post_modified_gmt] => 2018-11-07 12:05:15 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=303635 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 66 [max_num_pages] => 22 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => cb4bc2ab8674c2ed84dcd31da4b4b73f [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები