„ფეისბუქი” აბეზარ მომხმარებლებს “დამალავს”

პოპულარული

„ფეისბუქი” აბეზარ მომხმარებლებს “დამალავს”

„ფეისბუქი” აბეზარ მომხმარებლებს „დამალავს”. ყველაზე პოპულარული სოციალური მედიის შემქმნელებმა გადაწყვიტეს, რომ სიახლეების კედელი უფრო ინფორმაციული და საინტერესო გახადონ, უაზრო სტატუსების რაოდენობა კი მაქსიმალურად შეამცირონ. ეს ეხება ასევე დაბალი ხარისხის ლინკებსაც.

როგორც ცნობილია, ექსპერტებმა ჩაატარეს მასშტაბური კვლევა და დაადგინეს, რომ ის ადამიანები ვინც დღის განმავლობაში ათობით პოსტს აქვეყნებდა, როგორც წესი, დაბალი ხარისხის კონტენტსაც ხშირად ავრცელებდა ხოლმე. სწორედ ამიტომ „ფეისბუქი” სერიოზულ კონტროლს იწყებს.

აღსანიშნავია, რომ შეზღუდვა მხოლოდ ინდივიდუალურ მომხმარებლებს შეეხებათ და ოფიციალური გვერდები არ გაკონტროლდებიან.

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => feisbuqi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 143279
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => feisbuqi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 143279
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 736
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => feisbuqi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => feisbuqi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (143279) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (736)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 204181
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2018-01-12 17:38:19
                    [post_date_gmt] => 2018-01-12 13:38:19
                    [post_content] => "ფეისბუქის" დამფუძნებელი მარკ ცუკერბერგი, შემდეგი წლის მთავარი გეგმების შესახებ პოსტს აქვეყნებს.

როგორც მარკი წერს, 2018 წელს მისი ჯგუფი ორიენტირდება იმაზე, რომ ფეისბუქზე დახარჯული დრო ნაყოფიერი იყოს.

პირველი ცვლილება, რომელსაც ფეისბუქ მომხმარებელი შეამჩნევს, სიახლეების ველში იქნება, სადაც უფრო მეტი ინფორმაცია გამოჩნდება თქვენი მეგობრებისა და ოჯახის წევრებისგან.

ასევე ცუკერბერგი ხალხს პირდება, რომ ამ სიახლის დანერგვის შემდეგ, ნაკლებად საჭირო ინფორმაცია მათ "ნიუსფიდზე" სულ უფრო შემცირდება (ისეთები როგორიცაა ბრენდების მოწონებები, რეკლამები, ახალი ამბები მედიასაშუალებებიდან და ა.შ.)
"ჩვენ შევქმენით ფეისბუქი, იმისთვის, რომ ადამიანებს ერთმანეთთან მჭირო კავშირში დავეხმაროთ. კვლევამ აჩენა, რომ ურთიერთობის გაუმჯობესება ადამიანებს უფრო ბედნიერს ხდის. მაგრამ ბოლო პერიოდში, ჩვენ ვიღებთ უფრო და უფრო მეტ ინფორმაციას ბიზნესის, ბრენდების ან მედიის გვერდებიდან. სიახლეების ზოლის მიმართულებამ გადაუხვია იმ ძირითად მიზანს, რისთვისაც თავიდან შეიქმნა – დახმარებოდა ადამიანებს ერთმანეთთან კონტაქტში. ჩვენ ვგრძნობთ პასუხისმგებლობას, რომ ჩვენი პროდუქტი არა მხოლოდ გასართობი იყოს, არამედ ადამიანებზე ორიენტირებული და მათ თავი კარგად აგრძნობინოს. ამიტომ ეს ტრენდი ყურადღებით შევისწავლეთ. როდესაც ადამიანი სოციალურ ქსელს იყენებს, ის თავს ნაკლებად მარტოსულად და უფრო ბედნიერად გრძნობს, ეს შეგრძნება გრძელვადიან პერიოდში ჯანმრთელობაზე კარგად აისახება. მეორე მხრივ, ვიდეოების ყურება და სტატიების კითხვა, იმ შემთხვევაშიც კი, თუ ის გასართობი ან შემეცნებითია, არ არის ისეთივე სასარგებლო. ამის გამო, ჩვენ გადავწყვიტეთ ფეისბუქი შევცვალოთ. ჩვენი მიზანია, ფეისბუქში თქვენთვის შესაბამისი კონტენტი უფრო მარტივად იპოვოთ. შარშან ამ მიმართულებით გარკვეული ცვლილებები უკვე განვახორციელეთ. პირველი ცვლილება, რომელსაც შეამჩნევთ, სწორედ სიახლეების მხრივ იქნება, სადაც თქვენ უფრო მეტ ინფორმაციას მიიღებთ მეგობრების, ოჯახის წევრების და თქვენი ჯგუფებიდან. ნაკლებს – მედიიდან, ბიზნესიდან და ბრენდების გვერდებიდან", – წერს მარკ ცუკერბერგი.
ცუკერბერგი იმედს გამოთქვამს რომ ცვლილებები ისეთივე ნაყოფიერი იქნება საზოგადოებისთვის, როგორც კერძო ბიზნესისთვის, თუმცა ეს შედეგები გრძელვადიან პერიოდში გამოვლინდება. ის ასევე, შეჯამებისას ამბობს, რომ ფეიბუქი ყოველთვის პირადი კავშირები იყო: "ეს არის მეგობრებთან, ოჯახის წევრებთან და მსოფლიოს სხვადასხვა კუთხეში დამყარებული მჭიდრო კავშირები..." [post_title] => ცუკერბერგი Facebook-ზე მნიშვნელოვან ცვლილებებს აანონსებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => cukerbergi-facebook-ze-mnishvnelovan-cvlilebebs-aanonsebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-12 17:44:40 [post_modified_gmt] => 2018-01-12 13:44:40 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=204181 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 177664 [post_author] => 15 [post_date] => 2017-10-19 22:08:30 [post_date_gmt] => 2017-10-19 18:08:30 [post_content] => Facebook-ს მეორე "ნიუსფიდი" დაემატა. მისი გამოყენება შეზღუდული რაოდენობის მომხარებლებს შეუძლიათ მხოლოდ, რადგანაც სიახლე ჯერ სატესტო რეჟიმშია. მეორე ნიუსფიდზე  მომხმარებლები მათთვის საინტერესო თემებზე პოპულარულ სტატიებს, ვიდეოებსა და ფოტოებს ნახავენ. ნიუსფიდის შინაარსი მომხმარებლის მიერ მოწონებული ინტერესის სფეროების მიხედვით შეიცვლება. ასეთი ალგორითმით მუშაობს უკვე Instagram-ი, რომელიც აგროვებს ფოტოებს, ვიდეოებს და სხვადასხვა ისტორიებს. [post_title] => Facebook-ს მეორე "ნიუსფიდი" დაემატა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => facebook-s-meore-niusfidi-daemata [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-19 22:09:55 [post_modified_gmt] => 2017-10-19 18:09:55 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=177664 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 171052 [post_author] => 13 [post_date] => 2017-10-05 17:21:04 [post_date_gmt] => 2017-10-05 13:21:04 [post_content] => „ფეისბუქმა“ ყოველთვის იცის, შეყვარებული ხართ თუ არა. ექსპერტთა საერთაშორისო ჯგუფი სიყვარულისა და სოც-ქსელის კავშირით დაინტერესდა და დაადგინა, რომ ხელოვნურ ინტელექტს რომანტიკული ურთიერთობების წინასწარმეტყველება ფსიქოლოგზე უკეთ შეუძლია. ბევრი ადამიანი თავისი ურთიერთობის გასაჯაროებისგან თავს იკავებს, თუმცა „ფეისბუქმს“ მსგავსი რამ არასდროს გამოეპარება. ხელოვნური ინტელექტი ადვილად ხვდება, თუ როდის წარმოიქმნება ორ ადამიანს შორის რაღაც მეტი ვიდრე უბრალო მეგობრობა და ამ ურთიერთობას ისიც ხელს უწყობს. მაგალითად, თუკი თქვენ ერთი კონკრეტული მომხმარებლით ხართ დაინტერესებული, ის თქვენს კედელზე სხვებზე ხშირად გამოჩნდება. ჩატში კი ყოველთვის ლიდერ პოზიციაზე იქნება. საიტი მისი დაბადების დღის დაგეგმვასაც შემოგთავაზებთ და საერთო მოგონებებსაც ხშირად გაგახსენებთ ხოლმე.   [post_title] => „ფეისბუქმა“ ყოველთვის იცის, შეყვარებული ხართ თუ არა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => feisbuqma-yoveltvis-icis-sheyvarebuli-khart-tu-ara [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-05 17:27:23 [post_modified_gmt] => 2017-10-05 13:27:23 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=171052 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 204181 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-01-12 17:38:19 [post_date_gmt] => 2018-01-12 13:38:19 [post_content] => "ფეისბუქის" დამფუძნებელი მარკ ცუკერბერგი, შემდეგი წლის მთავარი გეგმების შესახებ პოსტს აქვეყნებს. როგორც მარკი წერს, 2018 წელს მისი ჯგუფი ორიენტირდება იმაზე, რომ ფეისბუქზე დახარჯული დრო ნაყოფიერი იყოს. პირველი ცვლილება, რომელსაც ფეისბუქ მომხმარებელი შეამჩნევს, სიახლეების ველში იქნება, სადაც უფრო მეტი ინფორმაცია გამოჩნდება თქვენი მეგობრებისა და ოჯახის წევრებისგან. ასევე ცუკერბერგი ხალხს პირდება, რომ ამ სიახლის დანერგვის შემდეგ, ნაკლებად საჭირო ინფორმაცია მათ "ნიუსფიდზე" სულ უფრო შემცირდება (ისეთები როგორიცაა ბრენდების მოწონებები, რეკლამები, ახალი ამბები მედიასაშუალებებიდან და ა.შ.)
"ჩვენ შევქმენით ფეისბუქი, იმისთვის, რომ ადამიანებს ერთმანეთთან მჭირო კავშირში დავეხმაროთ. კვლევამ აჩენა, რომ ურთიერთობის გაუმჯობესება ადამიანებს უფრო ბედნიერს ხდის. მაგრამ ბოლო პერიოდში, ჩვენ ვიღებთ უფრო და უფრო მეტ ინფორმაციას ბიზნესის, ბრენდების ან მედიის გვერდებიდან. სიახლეების ზოლის მიმართულებამ გადაუხვია იმ ძირითად მიზანს, რისთვისაც თავიდან შეიქმნა – დახმარებოდა ადამიანებს ერთმანეთთან კონტაქტში. ჩვენ ვგრძნობთ პასუხისმგებლობას, რომ ჩვენი პროდუქტი არა მხოლოდ გასართობი იყოს, არამედ ადამიანებზე ორიენტირებული და მათ თავი კარგად აგრძნობინოს. ამიტომ ეს ტრენდი ყურადღებით შევისწავლეთ. როდესაც ადამიანი სოციალურ ქსელს იყენებს, ის თავს ნაკლებად მარტოსულად და უფრო ბედნიერად გრძნობს, ეს შეგრძნება გრძელვადიან პერიოდში ჯანმრთელობაზე კარგად აისახება. მეორე მხრივ, ვიდეოების ყურება და სტატიების კითხვა, იმ შემთხვევაშიც კი, თუ ის გასართობი ან შემეცნებითია, არ არის ისეთივე სასარგებლო. ამის გამო, ჩვენ გადავწყვიტეთ ფეისბუქი შევცვალოთ. ჩვენი მიზანია, ფეისბუქში თქვენთვის შესაბამისი კონტენტი უფრო მარტივად იპოვოთ. შარშან ამ მიმართულებით გარკვეული ცვლილებები უკვე განვახორციელეთ. პირველი ცვლილება, რომელსაც შეამჩნევთ, სწორედ სიახლეების მხრივ იქნება, სადაც თქვენ უფრო მეტ ინფორმაციას მიიღებთ მეგობრების, ოჯახის წევრების და თქვენი ჯგუფებიდან. ნაკლებს – მედიიდან, ბიზნესიდან და ბრენდების გვერდებიდან", – წერს მარკ ცუკერბერგი.
ცუკერბერგი იმედს გამოთქვამს რომ ცვლილებები ისეთივე ნაყოფიერი იქნება საზოგადოებისთვის, როგორც კერძო ბიზნესისთვის, თუმცა ეს შედეგები გრძელვადიან პერიოდში გამოვლინდება. ის ასევე, შეჯამებისას ამბობს, რომ ფეიბუქი ყოველთვის პირადი კავშირები იყო: "ეს არის მეგობრებთან, ოჯახის წევრებთან და მსოფლიოს სხვადასხვა კუთხეში დამყარებული მჭიდრო კავშირები..." [post_title] => ცუკერბერგი Facebook-ზე მნიშვნელოვან ცვლილებებს აანონსებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => cukerbergi-facebook-ze-mnishvnelovan-cvlilebebs-aanonsebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-12 17:44:40 [post_modified_gmt] => 2018-01-12 13:44:40 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=204181 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 60 [max_num_pages] => 20 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 21b9ee31ec986cf5b3cf568088c9a277 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები