„ფორტუნა” ტურიზმის სფეროში მიმდინარე პროექტების მხარდაჭერისათვის დაჯილდოვდა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

„ფორტუნა” ტურიზმის სფეროში მიმდინარე პროექტების მხარდაჭერისათვის დაჯილდოვდა

რადიოჰოლდინგი „ფორტუნა” ტურიზმის სფეროში მიმდინარე პროექტების მხარდაჭერისათვის დაჯილდოვდა. 

რადიოჰოლდინგის გენერალურ დირექტორს, თამარ ჩიგოგიძეს ტურიზმის ეროვნული დაჯილდოების გუნდის სახელით, სპეციალური დიპლომი გადაეცა ტურიზმის სფეროში მიმდინარე პროექტების მხარდაჭერისათვის.

”რადიოჰოლდინგი ”ფორტუნა” უკევე მე 3 წელია, რაც Wellcome to Georgia-ს საინფორმაციო მხარდამჭერია. ჩვენთვის ძალიან სასიხარულოა, რომ შესაძლებლობა გვაქვს ჩვენი მოკრძალებული წვლილი შევიტანოთ ტურიზმის სექტორის წახალისებასა და სტიმულირებაში. წელს ღონისძიება იყო უფრო მეტად გრანდიოზული და მასშტაბური, უფრო მეტი ღირსეული კანდიდატი იღებდა პროექტში მონაწილეობას. ეს კი თავისთავად ნიშნავს იმას, რომ ტურიზმის სექტორი ვითარდება, რაც ხელს უწყობს საქართველოს ეკონომიკის გაძლიერებას. მინდა ვისარგებლო შემთხვევით და ყველა მონაწილე კომპანიას წინსვლა და განვითარება ვუსურვო”, – აღნიშნა თამარ ჩიგოგიძემ.

https://www.youtube.com/watch?v=00wjAPo8ces&feature=youtu.be

შეგახსენებთ, 6 დეკემბერს რუსთაველის თეატრში Welcome to Georgia! ტურიზმის ეროვნული დაჯილდოების მესამე ოფიციალური ცერემონია გაიმართა, სადაც ტრადიციულად 21 გამარჯვებული გამოვლინდა, ამდენივე განსხვავებულ ნომინაციაში.

  1. საუკეთესო ბუტიკის ტიპის სასტუმრო – სასტუმრო კაბადონი”
  2. საუკეთესო სტანდარტული ტიპის სასტუმრო – სასტუმრო ივერია ინნ”
  3. საუკეთესო დელუქს ტიპის სასტუმრო – Radisson Blu Iveria Tbilisi
  4. საუკეთესო სპა და გამაჯანსაღებელი კურორტი – Rixos Borjomi
  5. საუკეთესო სამთო-სათხილამურო სასტუმრო – სასტუმრო Quadrum
  6. საუკეთესო ზღვისპირა სასტუმრო – Sheraton Batumi
  7. საუკეთესო დაბალბიუჯეტიანი სასტუმრო – „პუშკინის 10”
  8. საუკეთესო MICE ტურიზმი – Georgian Events
  9. საუკეთესო ღვინის ტურიზმი – „შატო მუხრანი”
  10. საუკეთესო სათავგადასავლო ტურიზმი – ტურისტული კომპლექსი ”ზეთა”
  11. საუკეთესო ტრადიციული ქართული რესტორანი – ”წისქვილი ჯგუფი”
  12. საუკეთესო მოგზაური ფოტოგრაფი – გიორგი ლიპარტელიანი
  13. კონცეფტუალური კაფე/რესტორანი – „სირაჯხანა”
  14. ტურისტული დანიშნულების საუკეთესო მარკეტინგული კამპანია – ge
  15. საუკეთესო სპეციალიზირებული ტურისტული სერვისი – ინკლუზიური ტურიზმის ცენტრიარსა”
  16. საუკეთესო საერთაშორისო ქსელის სასტუმრო საქართველოში – Acor ჯგუფის წევრი სასტუმრო მერკური თბილისი”
  17. წლის ყველაზე სწრაფად მზარდი კომპანია მცირ და საშუალო ბიზნესის მიმართულებით – Best Western Kutaisi
  18. საუკეთესო ქალი მეწარმე ტურიზმის ინდუსტრიაში – ინკლუზიური ტურიზმის ცენტრიპარსას” დამფუძნებელი თამარ მახარაშვილი
  19. საუკეთესო ფესტივალი ან ღონისძიება – Tbilisi Open Air
  20. საუკეთესო ფესტივალი ან ღონისძიების ჯილდო ასევე გადაეცა – ფოტოფესტივალ ”ქოლგას” უნიკალური კონცეფციისათვის, აღნიშნულმა ფესტივალმა შეძლო საქართველოს მონიშვნა მსოფლიო ფოტოგამოფენების რუკაზე.

დაჯილდოების ცერემონიას ესწრებოდა 700-ზე მეტი სტუმარი: ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრი – დიმიტრი ქუმსიშვილი; თბილისის მერი – კახა კალაძე; საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმნისტრაციის ხელმძღვანელი- გიორგი ჩოგოვაძე, პროექტის ნომინანტები და პარტნიორები, სახელმწიფო სექტორი, ბიზნესსექტორი, საერთაშორისო და ადგილორივი მედია.

ცერემონია გახსნა თბილისის მერმა კახა კალაძე, მან განაცხადა რომ ტურისტული მიმართულებით ქვეყნის ცნობადობის ამაღლების დიდი პოტენციალი არსებობს და რომ ტურიზმის განვითარებაში თითოეული ამ სფეროში ჩართული კომპანიის როლი უმნიშვნელოვანესია. 

სტუმრებს მიესალმა დიმიტრიქუმსიშვილიც, რომელმაც ისაუბრა ქართული ეკონომიკისთვის ტურიზმის სექტორის მნიშვნელობაზე, ამ სფეროში მიმდინარე მიღწევებზე და პროექტის მნიშვნელობაზე.

სტუმრებს, პროექტის პარტნიორებსა და ნომინანტებს მიმართა და მადლობა გადაუხადა ტურიზმის ეროვნული დაჯილდოების დამფუძნებელმა მარინა ჩაიკამ, რომელმაც პროექტის  განვითარებასა და გლობალურ მნიშვნელობას გაუსვა ხაზი. 

ცნობისთვის, “Welcome to Georgia!“-ს პროექტში წელს მონაწილეობა 320 ნომინანტმა მიიღო, რომელთა შორის იყვნენ საქართველოს ტურიზმისა და მასპინძლობის ინდუსტრიაში მომუშავე კომპანიები, საქართველოს ყველა რეგიონიდან: სასტუმროები, ტურისტული სააგენტოები, ღონისძიებები და ფესტივალები, რესტორნები და კაფეები, ღვინის კომპანიები, მოგზაური ფოტოგრაფები და სხვა... თითოეული ნომინანტი საერთაშორისოდ აღიარებული მეთოდოლოგიის მიხედვით შეაფასა დაჯილდოების დამოუკიდებელმა ჟიურის შემადგენლობამ, რომელიც საერთაშორისო და ადგილობრივი ტურიზმისა და მომსახურეობის სფეროს პროფესიონალებისგან შედგებოდა, შესაფასებელი კატეგორიები თითოეულ ჟიურის წევრს განაწილებული ჰქონდა თავსი პროფესიული საქმიანობის მიხედვით. პროექტის გამჭვირვალობისა და მიუკერძოებლობის გარანტად უკვე მესამე წელია ჟიურის შეფასებას ინდივიდუალურად ყველა ნომინანტისთვის ითვლის და აჯამებს პროექტის დამოუკიდებელი აუდიტორი „ბიდიო საქართველო“ და ავლენს ფინალისტებს და გამარჯვებულებს თითოეულ ნომინაციაში, რომელთა ვინაობაც ცნობილი გახდა 6 დეკემბერს, რუსთაველის თეატრში გამართულ Welcome to Georgia! ტურიზმის ეროვნული დაჯილდოების მესამე ოფიციალური ცერემონიაზე.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

7 დეკემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => turizmi
                                    [1] => dajildoeba
                                    [2] => tamar-chigogidze
                                    [3] => radioholdingi-fortuna
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 194420
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => turizmi
                                    [1] => dajildoeba
                                    [2] => tamar-chigogidze
                                    [3] => radioholdingi-fortuna
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 194420
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 289
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => turizmi
                                    [1] => dajildoeba
                                    [2] => tamar-chigogidze
                                    [3] => radioholdingi-fortuna
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => turizmi
                                    [1] => dajildoeba
                                    [2] => tamar-chigogidze
                                    [3] => radioholdingi-fortuna
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (194420) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (289,7737,6025,2215)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 214968
                    [post_author] => 22
                    [post_date] => 2018-02-16 21:38:08
                    [post_date_gmt] => 2018-02-16 17:38:08
                    [post_content] => 

“საქართველო დინამიურ გამყვან ტურისტულ ბაზრად ყალიბდება,"- ეს სიტყვები ბრიტანული მარკეტინგული საკონსულტაციო კომპანია TMI Consultancy (Travel Consul Alliance-ის წევრი) დირექტორს, ჰელენ ლოიდს, ეკუთვნის. ჰელენ ლოიდი საქართველოს, პრესტიჟულ ტურებზე გათვლილი ღონისძიების, B2B Luxury & MICE ვორქშოპის ფარგლებში სტუმრობს და ამავე ღონისძიების ორგანიზატორია. ღონისძიებას საქართველო უკვე მეორედ მასპინძლობს.

ჰელენ ლოიდი "ფორტუნასთან" ამბობს, რომ გასულ წელს თბილისში პირველად ჩატარებული B2B Luxury & MICE ვორქშოპი ძალიან წარმატებული აღმოჩნდა და წელს ინტერესი კიდევ უფრო გაიზარდა.

ჰელენ ლოიდი: საერთაშორისო პარნტიორები კმაყოფილნი დარჩნენ და აღფრთოვანდნენ ქართული ბაზრის პოტენციალით. შედეგად, 30 %-ით მეტი საერთაშორისო მონაწილე გვყავს. წელს პირველად შემოგვიერთდნენ ახალი დესტინაციების ტურიზმის საბჭოები როგორიცაა მონაკო, დომინიკის რესპუბლიკა, ასევე, სლოვენია, რომელიც ჩვენი ღონისძიების გენერალური სპონსორია წელს.

საინტერესოა, რომ სლოვენიის ტურიზმის საბჭოს ორი ტურ ოპერატორი ჩამოყავს, ხედავენ რა ბაზრის კარგ პოტენციალს. მათ თურქეთის ავიხაზებიც ეხმარება დესტინაციის პრომოუშენში თბილისი-ისტანბული- ლუბლიანას რეისის დანიშვნით.

ასევე, ვორქშოპზე მდიდრული ტურიზმის სამყაროს კარგად ცნობილი და ნიშური ბაზრის 5 * ვარსკვლავიანი სასტუმროს ბრენდებიც იქნებიან წარმოდგენილი ესპანეთიდან, იტალიიდან, ხორვატიიდან, საფრანგეთიდან, საბერძნეთიდან და ა.შ.

აშკარად იკვეთება, რომ საქართველოს ახალგაზრდა ბაზარი იზრდება, ეს არის კარგი შესაძლებლობა რომ საქართველომ ყურადღება მიიპყროს. ეს არაპირდაპირ, შემომყვანი ტურიზმის განვითარებასაც უწყობს ხელს, რადგან იზრდება საქართველოს ცნობადობა.
  • როგორ დაეხმარება ამ პროცესის განვითარებას ვიზალიბერალიზაცია?
ჰელენ ლოიდი: ვიზალიბერალიზაცია არის შესაძლებლობა საქართველოს მოქალაქეებისთვის, რომ საზღვარგარეთ იმოგზაურონ, რაც, რა თქმა უნდა, ხელს შეუწყობს გამყვანი ტურიზმის ბიზნესის კიდევ უფრო განვითარებას. აქ საუბარია მცირე ბიზნესზე. ხშირ შემთხვევაში ვიზა ერთგვარი დაბრკოლება არის ხოლმე ქვეყნებისთვის, მაგალითად რუსეთისთვის, ამიტომ რა თქმა უნდა, ამ შემთხვევაში ინტერესი გაიზრდება.
  • ისევ ღონისძებას რომ დავუბრუნდეთ, რა შესაძლებლობა ეძლევათ ქართულ ტურისტულ კომპანიებს ამ ღონისძიებაში მონაწილეობით?
ჰელენ ლოიდი: მათ აქვთ ძალიან კარგი შესაძლებლობა პირისპირ B2B შეხვედრების ფორმატში შეხვდნენ და დაამყარონ კონტაქტები უცხოელ პარტნიორებთან, კერძო სექტორთან, რომლებიც სხვადასხვა ტურისტულ პროდუქტს წარმოადგენენ. B2B Luxury & MICE ვორქშოპი არის დახურული ღონისძიება პროფესიონალებისთვის. ტურიზმი დამყარებულია ურთიერთობებზე, პარტნიორობაზე და ეს ვორქშოპო სწორედაც,  რომ ორიენტირებულია საერთაშორისო და ადგილობრივი კომპანიების ურთიერთობების დამყარებაზე და პარტნიორობის გაღრმავებაზე. ვორქშოპში მონაწილეობის მისაღებად TMI-მ პარტნიორ კომპანია “ბრენდორ კონსალტინგთან” ერთად განახორციელა ადგილობრვი ტურისტული კომპანიების შერჩევა და, შესაბამისად, ვორქშოპში მონაწილეობას მიიღებენ გამყვან ტურებზე ორიენტირებული წამყვანი ქართული ტურ- ოპერატორები.
  • რა შეიძლება გააკეთონ ქართულმა კომპანიებმა იმისათვის, რომ უფრო დააინტერესონ ვორქშოპის უცხოელი წარმომადგენლები?
ჰელენ ლოიდი: ქართულმა კომპანიებმა უნდა დააინტერესონ უცხოელი პარტნიორები საკუთარი პროდუქტის მყიდველების რიცხვის ზრდით. ჩვენ კარგი გამოცდილება გვაქვს ტურისტული სააგენტოების და ტურისტული პროდუქტების წარმომადგენლების დაკავშირების, მსგავსი ტიპის ვორქშოპებს უკვე რამდენიმე წელია ვატარებთ ყაზახეთში და აზერბაიჯანში. რაც შეეხება საქართველოს, საერთაშორისო გამოფენებზე საქართველო კარგად არის წარმოდგენილი. მთავარი გამოწვევა ქვეყნის სხვადასხვა სეზონზე აქტიურობაა. სხვადსხვა სეზონებზე დიდი რაოდენობით ტურისტი მოგზაურობს, მნიშვნელოვანია უცხოელები დარწმუნდნენ, რომ საქართველო საკმაოდ მიმზიდველი ქვეყანაა სხვადასხვა სეზონზე მოგზაურობის მხრივაც. ჰელენ ლოიდი: წელს, ჩვენთან ერთად ჩამოვიდა ჩვენი ტექნოლოგიური პარტნიორი საერთაშორისო კომპანია CHUTE. CHUTE ეხმარება დესტინაციებს, სასტუმროებს და ტურისტულ პროდუქტებს, რომ გაზარდონ მათი წარმოჩენა სოციალურ მედიაში. ჩვენ ერთად ვესტუმრეთ ბათუმს. აჭარის ტურიზმის ადმინისტრაციას შევხვდით და მოხარულნი ვიქნებით მათთან თანამშრომლობით, თუკი მათი მხრიდან ინტერესი გამოიკვეთება. თანამშრომლობა შესაძლებელია მაგალითად, MICE სექტორში და აჭარის პრომოუშენის მიმართულებით. TMI Consultancy-ს აქვს სხვადასხვა ბაზარზე მუშობის დიდი გამოცდილება დესტინაციების და ტურისტული პროდუქტის პრომოუშენის მხრივ.
  • რა პოტენციალი აქვს საქართველოს MICE ტურიზმის განვითარების მიმართულებით?
ჰელენ ლოიდი: თქვენ გაქვთ სასიამოვნო კლიმატი, საუცხოო სამზარეულო, კარგი სერვისები. ამ კუთხით საქართველო საინტერესოა არა მხოლოდ რუსული ბაზრისთვის, არამედ ევროპული ბაზრებისთვის. ჩვენ სხვადასხვა დესტინაციებთან ვპარტნიორობთ და დიდი სურვილი გვექნება, ამ მხრივ, საქართველოს პრომოუშენშის კუთხითაც ჩავერთოთ.
  • TMI-ის მსგავსი ღონისძიებების ორგანიზების 8 წლიანი გამოცდილება აქვს, რამდენად შედეგის მომტანია მსგავსი ტიპის ვორქშოფები ტურისტული სააგოენტობისათვის?
ჰელენ ლოიდი: ტურისტული სააგენტოები იღებენ ახალ ინფორმაციას, იძენენ ახალ ბიზნეს პარტნიორებს და ეს კიდევ ერთხელ ეხმარება მათ განავითარონ ბიზნესი და გავიდნენ საერთაშორისო ასპარეზზე. ამ შემთხვევაში, ადგილობრივ ტურისტულ კომპანიებს აღარ უწევთ ახალი ინფორმაციის მისაღებად და ახალი პარტნიორების გასაცნობად საზღვარგარეთ წასვლა და ხარჯის გაღება, რადგან ჩვენ ვუზრუნველყოფთ, ადგილობრივი ბაზრით დაინტერესებული პარტნიორების ადგილზე ჩამოყვანას. ეს შეთავაზება მათთვის ძალიან მიმზიდველია და რეალური შედეგები მოაქვს გრძელვადიანი პარტნიორების შეძენის და ახალი პროდუქტების განვითარების მხრივ. სწორედ, ამიტომ უკვე მე-8 წელია მსგავსი ტიპის ვორქშოპს ვატარებთ ალმა-ატაში და მე-7 წელია - ბაქოში, წელს კი უკვე მეორედ - თბილისში.
  • რა შთაბეჭდილებები დაგრჩათ საქართველოს შესახებ როგორც ტურისტს?
ჰელენ ლოიდი: ორი რამ რამაც საოცარი შთაბეჭდილება მოახდინა ჩემზე არის: ხალხი და ღვინო. თქვენი ღვინო მართლაც ფანტასტიურია. მე, როგორც ბრიტანელს მომწონს აქაური სამზარეულო და აღფრთოვანებული ვარ თქვენი ღვინით. ზოგადად, კულინარიულ და ღვინის ტურიზმს დიდი პოტენციალი აქვს საქართველოში ევროპელი ტურისტების მოზიდვის მხრივ. [post_title] => უცხოელი პარტნიორები საქართველოს ტურისტული პოტენციალით აღფრთოვანდნენ - TMI Consultancy-ის დირექტორი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => uckhoeli-partniorebi-saqartvelos-turistuli-potencialit-aghfrtovandnen-tmi-consultancy-is-direqtori [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-17 01:14:13 [post_modified_gmt] => 2018-02-16 21:14:13 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=214968 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 213259 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-02-12 15:42:30 [post_date_gmt] => 2018-02-12 11:42:30 [post_content] => ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ არაბთა გაერთიანებულ საემიროებში გამართულ საქმიანი ტურიზმის გამოფენა - IBTM Arabia-ში მიიღო მონაწილეობა. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ინფორმაციით, გამოფენაზე ადმინისტრაციის საკონვენციო და საგამოფენო ბიუროსთან ერთად, წარმოდგენილი იყო კერძო სექტორიც. გამოფენის ფარგლებში საკონვენციო და საგამოფენო ბიურომ კომპანიებთან ერთად 150-ზე მეტი შეხვედრა გამართა. საკონვენციო ბიუროს თანამშრომლებმა IBTM Arabia-ს მონაწილეებს საქართველოს საქმიანი ტურიზმის პოტენციალი და განვითარების გეგმები გააცნეს. გამოფენის ფარგლებში საერთაშორისო კონგრესისა და კონვენციის ასოციაციის (ICCA) მიერ ორგანიზებულ ღონისძიებაზე საკონვენციო ბიუროს წარმომადგენელმა, საქართველოს კონკურენტუნარიანობა და სამომავლო განვითარების პერსპექტივები განიხილა. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის და კერძო სექტორის მიერ განხორციელებული აქტიური მარკეტინგული კამპანიების შედეგად, სპარსეთის ყურის ქვეყნები საქართველოს საქმიანი ტურიზმის პოტენციალით განსაკუთრებით დაინტერესდნენ. [post_title] => სპარსეთის ყურის ქვეყნები საქართველოს საქმიანი ტურიზმის პოტენციალით დაინტერესდნენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sparsetis-yuris-qveynebi-saqartvelos-saqmiani-turizmis-potencialit-dainteresdnen [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-12 15:43:37 [post_modified_gmt] => 2018-02-12 11:43:37 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=213259 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 212348 [post_author] => 12 [post_date] => 2018-02-09 15:38:45 [post_date_gmt] => 2018-02-09 11:38:45 [post_content] => მაუწყებლობის 20 წელი, რეიტინგების სათავეში მყოფი 4 რადიოსადგური, გამჭვირვალე მმართველობა  და ბიუჯეტში შეტანილი ათასობით ლარი - ყველა ეს მიზეზი საკმარისი არ აღმოჩნდა კომუნიკაციების მარეგულირებელი კომისიისთვის. რადიოჰოლდინგ „ფორტუნას“ კიდევ ერთი რადიოსადგურის ფუნქციონირებისთვის საჭირო სიხშირე არ მიანიჭეს. კომუნიკაციების მარეგულირებელი კომისიისთვის არასაკმარისია ბოლო დროს ჩატარებული რადიობაზრის მასშტაბური კვლევაც, რომელმაც კიდევ ერთხელ დაადასტურა, რომ მოსახლეობის უმრავლესობა არჩევანს სწორედ რადიოჰოლდინგ ”ფორტუნას” რადიოსადგურებზე აკეთებს. „ფორტუნა“ არის ლიდერი სამაუწყებლო კომპანია, რომელიც ქმნის  ახალ სტანდარტს რადიო მაუწყებლობის ბაზარზე. ჰოლდინგი აერთიანებს ფორმატულად განსხვავებულ მაღალრეიტინგულ რადიოსადგურებს, რომლებსაც ყველაზე მრავალფეროვანი აუდიტორია ჰყავს ქვეყნის მასშტაბით. ჰოლდინგის ბაზაზეა მსოფლიო სტანდარტის ტექნოლოგიით აღჭურვილი აპარატურა, ხმისჩამწერი სტუდია და საერთაშორისო საკონსკულტაციო ჯგუფის მიერ დატრენინგებული მაღალკვალიფიციური პერსონალი. ჰოლდინგი გამოირჩევა მაუწყებლობის ყველაზე ფართო არეალით, რაც ქმნის მის მრავალფეროვან აუდიტორიას. ჰოლდინგის საინფორმაციო სამსახური წლების განმავლობაში ინარჩუნებს სანდოობის მაღალ მაჩვენებელს საინფორმაციო სივრცეში. სწორედ ამიტომ, რადიო ”ფორტუნა” ესაა სახელი, რომელიც 20 წელია, ქმნის სანდოობის, მაღალი რეიტინგის, ლოიალობისა და პროფესიონალიზმის სტანდარტს FM-ზე. ეს გახლავთ ყველასთვის საინტერესო, შემეცნებითი, გასართობი, საზოგადოებრივი და პოლიტიკური გადაცემების ყველაზე ფართო სპექტრი წარმოდგენილი ერთ ტალღაზე. ”ოქროს სტანდარტი FM-ზე” - ეს ის სლოგანია, რომელიც რადიო ”ფორტუნას” და კონკურენტულ გარემოში მრავალწლიანი, დაუღალავი და აქტიური მუშაობის შედეგად მიენიჭა. ამასთან, რადიოჰოლდინგი „ფორტუნა“ გახდა პირველი მუსიკალურ სივრცეში, რომელმაც შექმნა და ბრენდად აქცია ქვეყნის მთავარი მუსიკალური დაჯილდოვების ცერემონია „ოქროს ტალღა“, რომელიც ჩვენს ქვეყანაში წელს მეხუთედ ტარდება. ამ მასშტაბურმა პროექტმა, საზოგადოებისთვის ცნობილი სახეების ჩართულობით, მუსიკალური ინდუსტრია საქართველოში სხვა სიმაღლეზე აიყვანა. სიხშირის მისაღებად კონკურსზე რადიოჰოლდინგ"ფორტუნას"  ახალი რადიოსადგურის კონცეფცია 20  გადაცემით ჰქონდა წარდგენილი მაშინ,  როცა კონკურენტმა MS გრუპმა ვიწრო პროფილის 7 გადაცემა წარადგინა საკონკურსოდ. კომუნიკაციების მარეგულირებელმა კომისიამ კონკურსზე უპირატესობა “MS გრუპს” მიანიჭა. კომპანიას,  რომლის ერთ-ერთი დამფუძნებელი ჩინეთის მოქალაქე ჯია ჰუალინია,  საკონკურსოდ სამედიცინო რადიოს+პოპ მუსიკის კონცეფცია ჰქონდა წარდგენილი. რადიოჰოლდინგის იურისტის განმარტებით, მარეგულირებელმა კომისიამ სათანადოდ არ გამოიკვლია ჩინეთის მოქალაქის ვინაობა. „ფორტუნას“ წარმომადგენლების ინფორმაციით, მარეგულირებელმა კომისიამ  არ გაითვალისწინა ჰოლდინგის მიერ შეთავაზებული მრავალფეროვანი კონცეფცია,  რომელიც, როგორც სამედიცინო თემატიკაზე,  ასევე ისეთ მუსიკალურ მიმდინარეობებზე აკეთებდა აქცენტს, რომლითაც ბაზარი არ არის გაჯერებული. რადიოჰოლდინგის წარმომადგენლები იმედოვნებენ, რომ მსმენელის ინტერესს, მოუსმინოს მრავალფეროვან რადიოს ხარისხიანი მუსიკით, მოსამართლე ნათია ბუსკაძე გაითვალისწინებს და შესაბამის გადაწყვეტილებას მიიღებს.   https://www.youtube.com/watch?v=_LK-pKxzHR8 [post_title] => რატომ უჩივის "ფორტუნა" მარეგულირებელ კომისიას - რას გადაწყვეტს სასამართლო (ვიდეორეპორტაჟი) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ratom-uchivis-fortuna-maregulirebel-komisias-ras-gadawyvets-sasamartlo-videoreportadji [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-09 15:59:36 [post_modified_gmt] => 2018-02-09 11:59:36 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=212348 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 214968 [post_author] => 22 [post_date] => 2018-02-16 21:38:08 [post_date_gmt] => 2018-02-16 17:38:08 [post_content] =>

“საქართველო დინამიურ გამყვან ტურისტულ ბაზრად ყალიბდება,"- ეს სიტყვები ბრიტანული მარკეტინგული საკონსულტაციო კომპანია TMI Consultancy (Travel Consul Alliance-ის წევრი) დირექტორს, ჰელენ ლოიდს, ეკუთვნის. ჰელენ ლოიდი საქართველოს, პრესტიჟულ ტურებზე გათვლილი ღონისძიების, B2B Luxury & MICE ვორქშოპის ფარგლებში სტუმრობს და ამავე ღონისძიების ორგანიზატორია. ღონისძიებას საქართველო უკვე მეორედ მასპინძლობს.

ჰელენ ლოიდი "ფორტუნასთან" ამბობს, რომ გასულ წელს თბილისში პირველად ჩატარებული B2B Luxury & MICE ვორქშოპი ძალიან წარმატებული აღმოჩნდა და წელს ინტერესი კიდევ უფრო გაიზარდა.

ჰელენ ლოიდი: საერთაშორისო პარნტიორები კმაყოფილნი დარჩნენ და აღფრთოვანდნენ ქართული ბაზრის პოტენციალით. შედეგად, 30 %-ით მეტი საერთაშორისო მონაწილე გვყავს. წელს პირველად შემოგვიერთდნენ ახალი დესტინაციების ტურიზმის საბჭოები როგორიცაა მონაკო, დომინიკის რესპუბლიკა, ასევე, სლოვენია, რომელიც ჩვენი ღონისძიების გენერალური სპონსორია წელს.

საინტერესოა, რომ სლოვენიის ტურიზმის საბჭოს ორი ტურ ოპერატორი ჩამოყავს, ხედავენ რა ბაზრის კარგ პოტენციალს. მათ თურქეთის ავიხაზებიც ეხმარება დესტინაციის პრომოუშენში თბილისი-ისტანბული- ლუბლიანას რეისის დანიშვნით.

ასევე, ვორქშოპზე მდიდრული ტურიზმის სამყაროს კარგად ცნობილი და ნიშური ბაზრის 5 * ვარსკვლავიანი სასტუმროს ბრენდებიც იქნებიან წარმოდგენილი ესპანეთიდან, იტალიიდან, ხორვატიიდან, საფრანგეთიდან, საბერძნეთიდან და ა.შ.

აშკარად იკვეთება, რომ საქართველოს ახალგაზრდა ბაზარი იზრდება, ეს არის კარგი შესაძლებლობა რომ საქართველომ ყურადღება მიიპყროს. ეს არაპირდაპირ, შემომყვანი ტურიზმის განვითარებასაც უწყობს ხელს, რადგან იზრდება საქართველოს ცნობადობა.
  • როგორ დაეხმარება ამ პროცესის განვითარებას ვიზალიბერალიზაცია?
ჰელენ ლოიდი: ვიზალიბერალიზაცია არის შესაძლებლობა საქართველოს მოქალაქეებისთვის, რომ საზღვარგარეთ იმოგზაურონ, რაც, რა თქმა უნდა, ხელს შეუწყობს გამყვანი ტურიზმის ბიზნესის კიდევ უფრო განვითარებას. აქ საუბარია მცირე ბიზნესზე. ხშირ შემთხვევაში ვიზა ერთგვარი დაბრკოლება არის ხოლმე ქვეყნებისთვის, მაგალითად რუსეთისთვის, ამიტომ რა თქმა უნდა, ამ შემთხვევაში ინტერესი გაიზრდება.
  • ისევ ღონისძებას რომ დავუბრუნდეთ, რა შესაძლებლობა ეძლევათ ქართულ ტურისტულ კომპანიებს ამ ღონისძიებაში მონაწილეობით?
ჰელენ ლოიდი: მათ აქვთ ძალიან კარგი შესაძლებლობა პირისპირ B2B შეხვედრების ფორმატში შეხვდნენ და დაამყარონ კონტაქტები უცხოელ პარტნიორებთან, კერძო სექტორთან, რომლებიც სხვადასხვა ტურისტულ პროდუქტს წარმოადგენენ. B2B Luxury & MICE ვორქშოპი არის დახურული ღონისძიება პროფესიონალებისთვის. ტურიზმი დამყარებულია ურთიერთობებზე, პარტნიორობაზე და ეს ვორქშოპო სწორედაც,  რომ ორიენტირებულია საერთაშორისო და ადგილობრივი კომპანიების ურთიერთობების დამყარებაზე და პარტნიორობის გაღრმავებაზე. ვორქშოპში მონაწილეობის მისაღებად TMI-მ პარტნიორ კომპანია “ბრენდორ კონსალტინგთან” ერთად განახორციელა ადგილობრვი ტურისტული კომპანიების შერჩევა და, შესაბამისად, ვორქშოპში მონაწილეობას მიიღებენ გამყვან ტურებზე ორიენტირებული წამყვანი ქართული ტურ- ოპერატორები.
  • რა შეიძლება გააკეთონ ქართულმა კომპანიებმა იმისათვის, რომ უფრო დააინტერესონ ვორქშოპის უცხოელი წარმომადგენლები?
ჰელენ ლოიდი: ქართულმა კომპანიებმა უნდა დააინტერესონ უცხოელი პარტნიორები საკუთარი პროდუქტის მყიდველების რიცხვის ზრდით. ჩვენ კარგი გამოცდილება გვაქვს ტურისტული სააგენტოების და ტურისტული პროდუქტების წარმომადგენლების დაკავშირების, მსგავსი ტიპის ვორქშოპებს უკვე რამდენიმე წელია ვატარებთ ყაზახეთში და აზერბაიჯანში. რაც შეეხება საქართველოს, საერთაშორისო გამოფენებზე საქართველო კარგად არის წარმოდგენილი. მთავარი გამოწვევა ქვეყნის სხვადასხვა სეზონზე აქტიურობაა. სხვადსხვა სეზონებზე დიდი რაოდენობით ტურისტი მოგზაურობს, მნიშვნელოვანია უცხოელები დარწმუნდნენ, რომ საქართველო საკმაოდ მიმზიდველი ქვეყანაა სხვადასხვა სეზონზე მოგზაურობის მხრივაც. ჰელენ ლოიდი: წელს, ჩვენთან ერთად ჩამოვიდა ჩვენი ტექნოლოგიური პარტნიორი საერთაშორისო კომპანია CHUTE. CHUTE ეხმარება დესტინაციებს, სასტუმროებს და ტურისტულ პროდუქტებს, რომ გაზარდონ მათი წარმოჩენა სოციალურ მედიაში. ჩვენ ერთად ვესტუმრეთ ბათუმს. აჭარის ტურიზმის ადმინისტრაციას შევხვდით და მოხარულნი ვიქნებით მათთან თანამშრომლობით, თუკი მათი მხრიდან ინტერესი გამოიკვეთება. თანამშრომლობა შესაძლებელია მაგალითად, MICE სექტორში და აჭარის პრომოუშენის მიმართულებით. TMI Consultancy-ს აქვს სხვადასხვა ბაზარზე მუშობის დიდი გამოცდილება დესტინაციების და ტურისტული პროდუქტის პრომოუშენის მხრივ.
  • რა პოტენციალი აქვს საქართველოს MICE ტურიზმის განვითარების მიმართულებით?
ჰელენ ლოიდი: თქვენ გაქვთ სასიამოვნო კლიმატი, საუცხოო სამზარეულო, კარგი სერვისები. ამ კუთხით საქართველო საინტერესოა არა მხოლოდ რუსული ბაზრისთვის, არამედ ევროპული ბაზრებისთვის. ჩვენ სხვადასხვა დესტინაციებთან ვპარტნიორობთ და დიდი სურვილი გვექნება, ამ მხრივ, საქართველოს პრომოუშენშის კუთხითაც ჩავერთოთ.
  • TMI-ის მსგავსი ღონისძიებების ორგანიზების 8 წლიანი გამოცდილება აქვს, რამდენად შედეგის მომტანია მსგავსი ტიპის ვორქშოფები ტურისტული სააგოენტობისათვის?
ჰელენ ლოიდი: ტურისტული სააგენტოები იღებენ ახალ ინფორმაციას, იძენენ ახალ ბიზნეს პარტნიორებს და ეს კიდევ ერთხელ ეხმარება მათ განავითარონ ბიზნესი და გავიდნენ საერთაშორისო ასპარეზზე. ამ შემთხვევაში, ადგილობრივ ტურისტულ კომპანიებს აღარ უწევთ ახალი ინფორმაციის მისაღებად და ახალი პარტნიორების გასაცნობად საზღვარგარეთ წასვლა და ხარჯის გაღება, რადგან ჩვენ ვუზრუნველყოფთ, ადგილობრივი ბაზრით დაინტერესებული პარტნიორების ადგილზე ჩამოყვანას. ეს შეთავაზება მათთვის ძალიან მიმზიდველია და რეალური შედეგები მოაქვს გრძელვადიანი პარტნიორების შეძენის და ახალი პროდუქტების განვითარების მხრივ. სწორედ, ამიტომ უკვე მე-8 წელია მსგავსი ტიპის ვორქშოპს ვატარებთ ალმა-ატაში და მე-7 წელია - ბაქოში, წელს კი უკვე მეორედ - თბილისში.
  • რა შთაბეჭდილებები დაგრჩათ საქართველოს შესახებ როგორც ტურისტს?
ჰელენ ლოიდი: ორი რამ რამაც საოცარი შთაბეჭდილება მოახდინა ჩემზე არის: ხალხი და ღვინო. თქვენი ღვინო მართლაც ფანტასტიურია. მე, როგორც ბრიტანელს მომწონს აქაური სამზარეულო და აღფრთოვანებული ვარ თქვენი ღვინით. ზოგადად, კულინარიულ და ღვინის ტურიზმს დიდი პოტენციალი აქვს საქართველოში ევროპელი ტურისტების მოზიდვის მხრივ. [post_title] => უცხოელი პარტნიორები საქართველოს ტურისტული პოტენციალით აღფრთოვანდნენ - TMI Consultancy-ის დირექტორი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => uckhoeli-partniorebi-saqartvelos-turistuli-potencialit-aghfrtovandnen-tmi-consultancy-is-direqtori [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-17 01:14:13 [post_modified_gmt] => 2018-02-16 21:14:13 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=214968 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 398 [max_num_pages] => 133 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 7d7fe891298ada8fe05246ec09b3a5fe [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები