მსხვილი იაპონური ინვესტიცია საქართველოში და 2800-ზე მეტი დასახელების პროდუქტი ერთ სივრცეში. სად რა ფასად შეგიძლიათ შეიძინოთ საყოფაცხოვრებო ნივთები, პარფიუმერია, თეთრეული და სხვა დასახელების პროდუქცია და რა არის ბრენდი მთავარი მესიჯი მომხმარებლის მიმართ

მსხვილი იაპონური ინვესტიცია საქართველოში და 2800-ზე მეტი დასახელების პროდუქტი ერთ სივრცეში. სად რა ფასად შეგიძლიათ შეიძინოთ საყოფაცხოვრებო ნივთები, პარფიუმერია, თეთრეული და სხვა დასახელების პროდუქცია და რა არის ბრენდი მთავარი მესიჯი მომხმარებლის მიმართ

“მინისო ჯგუფი” უკვე საქართველოშია. როგორც კომპანიის დამფუძნებელი ლევან აროშიძე “ბიზნესნიუსთან” საუბარში აცხადებს, ბრენდი აქცენტს დაბალ და საშუალო სეგმენტზე აკეთებს, რაც იმას ნიშნავს, რომ ფასები ყველა ფენისთვის ხელმისაწვდომია. მისი თქმით, პროდუქცია უმაღლესი ხარისხისაა და ამის დასტურად აროშიძეს კონკრეტული მაგალითები მოჰყავს. რა სიახლეებს და აქციებს შესთავაზებს მენეჯმენტი მომხმარებელს საახალწლოდ და როგორია კომპანიის 2017 წლის გეგმები ?

 

 

 

გადაცემის ჩანაწერი

16 დეკემბერი, 2016

სხვა ჩანაწერები