რატომ უჩივიან მომხმარებლები ბანკებს?

რატომ უჩივიან მომხმარებლები ბანკებს?

კომერციული ბანკების მიმართ პრეტენზიები იზრდება. ერთ-ერთი პრობლემა სამომხმარებლო სესხებია. როგორც “ფორტუნასთან” საუბარში ეკონომისტთა ნაწილი აცხადებს, პრობლემური სესხების დროს, ბანკის წარმომადგენელი ვალდებულია, დეტალურად შეისწავლოს კლიენტის მდგომარეობა, გააანალიზოს, რისკების დეპარტამენტში განიხილოს და ამის შემდეგ გადაწყდეს რესტრუქტურიზაციის საკითხი. კიდე რა უნდა იცოდეთ ბანკთან ურთიერთობის დრის?

 

 

 

 

 

გადაცემის ჩანაწერი

25 აგვისტო, 2016

სხვა ჩანაწერები