სოციალური ქსელების როლი შრომის ბაზარზე! რამდენად აქტიურად იყენებენ კომპანიები ამ მიმართულებას კადრების ძიების დროს

სოციალური ქსელების როლი შრომის ბაზარზე! რამდენად აქტიურად იყენებენ კომპანიები ამ მიმართულებას კადრების ძიების დროს

დასაქმების სააგენტოების ინფორმაციით, ბოლო რამდენიმე წელია, ქართულმა ბიზნესკომპანიებმა სოციალური ქსელი აქტიურად ჩართეს თავიანთ საკადრო პოლიტიკაში. სააგენტოების ცნობით, ამ ეტაპზე მთავარ აქცენტი facebook-ზე კეთდება, თუმცა საერთაშორისო ორგანიზაციებისა და კომპანიების დიდი ნაწილი Linkedin-ს მიმართავს და სასურველი კადრის მოძებნას სწორედ ამ გზით ცდილობს. ხომ არ არის საშიშროება, რომ უახლოეს მომავალში სოციალურმა ქსელებმა დასაქმების ფუნქცია სრულად აიღონ თავის თავზე და როგორია ამაზე დასაქმების სააგენტოების შეფასებები?

 

 

 

გადაცემის ჩანაწერი

24 ოქტომბერი, 2016

სხვა ჩანაწერები