გამარჯვებული ნომინაციაში „წლის სტარტაპერი“ უკვე ცნობილია

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

გამარჯვებული ნომინაციაში „წლის სტარტაპერი“ უკვე ცნობილია

ბიზნესდაჯილდოება 2017 -ის გამარჯვებული, ნომინაციაში „წლის სტარტაპერი“  უკვე ცნობილია. ”თიბისი ბანკისა” და ”ჯეოსელის” პროექტის ამ ნომინაციაში ხელნაკეთი ნივთებისა და აქსესუარების ბრენდმა Hippie გაიმარჯვა.

როგორც ”თიბისიში” აცხადებენ, გამარჯვებული ხმების გადამოწმებით გამოვლინდა, რამდენად შეესაბამებოდა თითოეული დაგროვებული ხმა ”ფეისბუქის” რეალურ მომხმარებელს.

”ყველა მონაწილეს, რომელსაც დაუფიქსირდა ყალბი (fake) ხმების რაოდენობა, გაუნულდა შესაბამისი ოდენობით. ანალიზი  დამოუკიდებელმა კომპნიამ უზრუნველყო”, – აცხადებენ ”თიბისი ბანკში”.

მათივე ცნობით, დღეს ბიზნესდაჯილდოება 2017-ის დასკვნითი ღონისძიება გაიმართება, რომელიც სასტუმრო ”რედისონში”, 20:00 საათზე დაიწყება. რამდენიმე ნომინაციაში გამარჯვებულ კომპანიებს სპეციალური ჟიური გამოავლენს.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

8 დეკემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => gamarjvebuli
                                    [1] => jeoseli
                                    [2] => tibisi-banki
                                    [3] => startaperi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 195018
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => gamarjvebuli
                                    [1] => jeoseli
                                    [2] => tibisi-banki
                                    [3] => startaperi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 195018
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 2647
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => gamarjvebuli
                                    [1] => jeoseli
                                    [2] => tibisi-banki
                                    [3] => startaperi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => gamarjvebuli
                                    [1] => jeoseli
                                    [2] => tibisi-banki
                                    [3] => startaperi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (195018) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (2647,3962,2696,17626)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 286962
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-09-21 11:05:32
                    [post_date_gmt] => 2018-09-21 07:05:32
                    [post_content] => „ჯეოსელის” შესყიდვის შემდეგ, კომპანია „სილქნეტმა” რებრებნდინგის შესახებ განაცხადა და აღნიშნა, რომ „სილქნეტი” გაერთიანებული კომპანიის მთავარი ბრენდია, „ჯეოსელი” კი უცვლელი სახელით მის მობილურ მიმართულებას წარმოადგენს.

„სილქნეტი და ჯეოსელი ორი დიდი ისტორიის მქონე ბრენდია, რომლებმაც დაარსების დღიდან ადამიანების ცნობიერებაში შეცვალეს ურთიერთობისთვის საჭირო დრო და აქამდე არსებული საშუალებები. წლების წინ, სწრაფი ინტერნეტი სილქნეტის მეშვეობით კიდევ უფრო ხელმისაწვდომი გახდა. პირველად საქართველოში სილქნეტმა მისცა მაყურებელს საშუალება საკუთარი დროის და სურვილის მიხედვით მართოს ტელევიზია. ადამიანის საჭიროებებზე მორგებული სატელეკომუნიკაციო ტექნოლოგიების დანერგვით და მუდმივი განვითარებით სილქნეტი ადამიანების ყოველდღიურობის განუყოფელი ნაწილი გახდა. გავიხსენოთ არანაკლებ მნიშვნელოვანი და გარდამტეხი მომენტი, როდესაც პირველი მობილური ზარი განხორციელდა საქართველოში და ამით ჩვენი ქვეყანა გახდა გლობალური სატელეკომუნიკაციო პროგრესის ნაწილი. ეს ისტორიული მომენტი ჯეოსელმა მოახდინა საქართველოში. ამ დღიდან მოყოლებული, პირველი მობილური ოპერატორი პიონერია ტექნოლოგიური ინოვაციების დანერგვაში და მომსახურების ყველასგან გამორჩეული მიდგომების შეთავაზებაში, რომლის მთავარი საზრუნავი არის მომხმარებელი.”, - აცხადებენ „სილქნეტში”.

მათივე ცნობით, ტექნოლოგიური სიახლეების დანერგვასთან ერთად, თავიანთი განვითარების ყველა ეტაპზე ორივე კომპანიისთვის არანაკლებ მნიშვნელოვანი იყო და არის პასუხისმგებლიანი ბიზნესის მართვა, უკეთესი გარემოს შექმნაზე ზრუნვა და უამრავი სასარგებლო პროექტის განხორციელება. სილქნეტი და ჯეოსელი ქვეყნის ეკონომიკური და საზოგადოებრივი ცხოვრების განუყოფელი ნაწილი და მისი წინსვლის ხელისშემწყობი ძალაა.

„სულ ცოტა ხნის წინ, ეს ორი დიდი ძალა ერთ გუნდად შეიკრა. სილქნეტმა გააერთიანა ადამიანთა ურთიერთობისთვის აუცილებელი ყველა ტექნოლოგიური საშუალება და შექმნა ერთიანი, უსაზღვრო შესაძლებლობები. ეს არის ორი ბრენდის ისტორია და მომავალი, რომელიც, ამასთანავე, ადამიანების ცხოვრების ნაწილია.

ამიერიდან, სილქნეტი არის მთავარი ბრენდი, რომელიც მოიცავს უსაზღვრო შესაძლებლობებს: უყურო, მოუსმინო, ისაუბრო, შეიმეცნო, ასწავლო, გაერთო, აღმოაჩინო და უბრალოდ იყო ჩართული სილქნეტით. ჯეოსელის ლოგო - ყველასთვის კარგად ცნობილი იასამნისფერი ქვა - დაგვემშვიდობება. როგორც იცით, ჯეოსელი შვედური თელიას ჯგუფის წევრი კომპანია იყო, რომლის ლოგოა იასამნისფერი ქვა. რადგანაც ჯეოსელი აღარ არის ამ ჯგუფის ნაწილი, შესაბამისად, ლოგო კომპანიას აღარ ეკუთვნის. რაც შეეხება ჯეოსელის სახელს, იგი უცვლელი დარჩება და იქნება სილქნეტის, როგორც მთავარი ბრენდის მობილური მომსახურების მიმართულება. ასეთი გადაწყვეტილება კომპანიამ ჯეოსელის ბრენდის მიმართ არსებული საყოველთაო ემოციური ბმის საფუძველზე მიიღო. ამ გადაწყვეტილებას ბრენდის კუთხით ჩატარებული კვლევების შედეგებიც ამყარებს”, - ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში.

მათივე ცნობით, სილქნეტის მიერ ჯეოსელის შეძენა და ორი ბრენდის გაერთიანება უპრეცედენტო და უმსხვილესი ბიზნესშეთანხმებაა საქართველოს ისტორიაში, რომლის შედეგადაც შეიქმნა ძლიერი, სტაბილური და წარმატებული ქართული სატელეკომუნიკაციო კომპანია. გაერთიანებული შესაძლებლობები მომხმარებელს მოუტანს ინოვაციური და მოთხოვნებზე მორგებული სრული სატელეკომუნიკაციო სპექტრის მომსახურებას: ინტერნეტის, ტელევიზიის, ტელეფონის და მობილური სერვისების ერთობლიობას. ტექნოლოგიურად ეს ურთულესი და კომპლექსური მექანიზმია, ადამიანებს კი პირიქით - გაუმარტივებს ყოველდღიურობას და მისცემს უსაზღვრო შესაძლებლობებს. ყველაფერი ეს გაერთიანებულია ერთი ბრენდის ქვეშ.

„ერთად მიიღე ყოველდღიური ტექნოლოგიების სრული სპექტრი და შეუფერხებლად აკეთე რაც გინდა - ამ დაპირებას განახლებული ბრენდის მომხმარებელი სულ მალე, ახალი პროდუქტის მეშვეობით გამოცდის.

ეს სიახლე მომხმარებლისთვის ბევრი სასიკეთო ცვლილების მომტანი იქნება. შეიცვლება აქამდე არსებული მიდგომები და მომსახურების ოფისები. მომავალში კომპანია თავის მომხმარებელს განახლებულ მაღაზიებში მოემსახურება. ეს იქნება სივრცე უსაზღვრო შესაძლებლობებით, უნიკალური შეთავაზებებითა და კომფორტით.

ამჯერად კი, მიმდინარეობს გაერთიანებული კომპანიის ბრენდის სახეცვლილების პროცესი. ეს ცვლილებები 21 სექტემბერიდან გაერთიანებული კომპანიის მაღაზიების გარეთა ფასადზე აისახება. პროცესი ეტაპობრივად მიმდინარეობს. სულ მალე, შეიცვლება თბილისისა და რეგიონების ყველა მაღაზიისა და მომსახურების ოფისის გარეთა ფასადი და ინტერიერი”, - განმარტავენ კომპანია „სილქნეტში”.
                    [post_title] => GEOCELL-ს ახალი ლოგო ექნება - „სილქნეტი” რებრენდინგს აცხადებს
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => geocell-s-akhali-logo-eqneba-silqneti-rebrendings-ackhadebs
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-09-21 11:05:32
                    [post_modified_gmt] => 2018-09-21 07:05:32
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=286962
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 285603
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-09-17 17:22:38
                    [post_date_gmt] => 2018-09-17 13:22:38
                    [post_content] => საფინანსო-საკონსულტაციო კომპანია GSG Consulting სტარტაპერებს უფასო კონსულტაციებს სთავაზობს და მათ ახალი საქმიანობის დაწყებაში ეხმარება.

კომპანია ქართულ ბაზარზე 2014 წელს გამოჩნდა და მისი გუნდი ACCA -ს  სერთიფიცირებული წევრებისგან შედგება. ამ ეტაპზე GSG Consulting მომხმარებლებს სთავაზობს სრულ საფინანსო მომსახურებას, კერძოდ:
  • საბუღალტრო მომსახურებას;
  • აუდიტორულ მომსახურებას;
  • საგადასახადო მომსახურებას;
  • იურიდიულ მომსახურებას;
  • ინვენტარიზაციას;
  • ძირითადი საშუალებების შეფასებას;
  • ბიზნესგეგმების შემუშავებას;
  • საკონსულტაციო მომსახურებას.
„ჩვენი გუნდის მთავარი მიზანია, მინიმალური დანახარჯებით კომპანიებმა შეძლონ მაღალი ხარისხის მომსახურების მიღება. გვსურს, ჩვენი ცოდნა გამოვიყენოთ რათა როგორც არსებულ, ისე დამწყებ ბიზნესს ხელი შევუწყოთ საქმიანობა წარმართოს საერთაშორისო სტანდარტებისა და კანონმდებლობის მოთხოვნების შესაბამისად. ამასთან, ვგეგემავთ, რაც შეიძლება მეტი მონდომებული ახალგაზრდის დასაქმებას”, - აცხადებენ საფინანსო-საკონსულტაციო კომპანია GSG Consulting-ში. მათივე ინფორმაციით, GSG Consulting-ის მომსახურება სმარტია. „რაც შეეხება მომსახურების ფასებს, ფასები ჩვენთან ძალიან მოქნილია, თუ ბიზნესი განვითარების საწყის ეტაპზეა, მომსახურების ღირებულება მინიმალურია და იზრდება ბიზნესის განვითარების პარალელურად. ჩვენი გუნდი ასევე ზრუნავს ხელი შეუწყოს სტარტაპერებს და სწორედ ამისთვის, გვაქვს უფასო კონსულტაციები, რომლითაც ვეხმარებით მათ სწორად დაიყონ ახალი საქმიანობა”, - განმარტავენ კომპანიაში. ცნობისთვის, GSG Consulting-ის ოფისი მდებარეობს პეკინის # 34, ბიზნესცენტრში „საბურთალო”. კომპანია ფლობს წარმომადგენლობას ასევე კახეთის რეგიონში, კერძოდ ქ. საგარეჯოში დავით აღმაშენებლის ქ.  # 15 ში. დეტალური ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ შემდეგ ვებგვერდზე - www.gsgconsulting.ge [post_title] => GSG Consulting სტარტაპერებს უფასო კონსულტაციებს სთავაზობს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => gsg-consulting-startaperebs-ufaso-konsultaciebs-stavazobs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-09-17 17:26:43 [post_modified_gmt] => 2018-09-17 13:26:43 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=285603 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 285515 [post_author] => 22 [post_date] => 2018-09-17 15:04:04 [post_date_gmt] => 2018-09-17 11:04:04 [post_content] => ორთაჭალაში, „თიბისი“ ბანკის ფილიალში ცეცხლმოკიდებული ბოთლი შეაგდეს, რის შედეგადაც ბანკში მცირე ხანძარი გაჩნდა. შემთხვევის შედეგად არავინ დაშავებულა. შინაგან საქმეთა სამინისტროს ცნობით, საპატრულო პოლიციის დეპარტამენტის თანამშრომლებმა, დანაშაულში ბრალდებული პირი ცხელ კვალზე, შემთხვევის ადგილზე დააკავეს. გამოძიება სისხლის სამართლის კოდექსის 239-ე და 187-ე მუხლებით მიმდინარეობს, რაც ხულიგნობასა და ნივთის დაზიანებასა ან განადგურებას გულისხმობს. [post_title] => ორთაჭალაში, „თიბისი“ ბანკის ფილიალში ცეცხლმოკიდებული ბოთლი შეაგდეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ortachalashi-tibisi-bankis-filialshi-ceckhlmokidebuli-botli-sheagdes [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-09-17 15:04:04 [post_modified_gmt] => 2018-09-17 11:04:04 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=285515 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 286962 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-09-21 11:05:32 [post_date_gmt] => 2018-09-21 07:05:32 [post_content] => „ჯეოსელის” შესყიდვის შემდეგ, კომპანია „სილქნეტმა” რებრებნდინგის შესახებ განაცხადა და აღნიშნა, რომ „სილქნეტი” გაერთიანებული კომპანიის მთავარი ბრენდია, „ჯეოსელი” კი უცვლელი სახელით მის მობილურ მიმართულებას წარმოადგენს. „სილქნეტი და ჯეოსელი ორი დიდი ისტორიის მქონე ბრენდია, რომლებმაც დაარსების დღიდან ადამიანების ცნობიერებაში შეცვალეს ურთიერთობისთვის საჭირო დრო და აქამდე არსებული საშუალებები. წლების წინ, სწრაფი ინტერნეტი სილქნეტის მეშვეობით კიდევ უფრო ხელმისაწვდომი გახდა. პირველად საქართველოში სილქნეტმა მისცა მაყურებელს საშუალება საკუთარი დროის და სურვილის მიხედვით მართოს ტელევიზია. ადამიანის საჭიროებებზე მორგებული სატელეკომუნიკაციო ტექნოლოგიების დანერგვით და მუდმივი განვითარებით სილქნეტი ადამიანების ყოველდღიურობის განუყოფელი ნაწილი გახდა. გავიხსენოთ არანაკლებ მნიშვნელოვანი და გარდამტეხი მომენტი, როდესაც პირველი მობილური ზარი განხორციელდა საქართველოში და ამით ჩვენი ქვეყანა გახდა გლობალური სატელეკომუნიკაციო პროგრესის ნაწილი. ეს ისტორიული მომენტი ჯეოსელმა მოახდინა საქართველოში. ამ დღიდან მოყოლებული, პირველი მობილური ოპერატორი პიონერია ტექნოლოგიური ინოვაციების დანერგვაში და მომსახურების ყველასგან გამორჩეული მიდგომების შეთავაზებაში, რომლის მთავარი საზრუნავი არის მომხმარებელი.”, - აცხადებენ „სილქნეტში”. მათივე ცნობით, ტექნოლოგიური სიახლეების დანერგვასთან ერთად, თავიანთი განვითარების ყველა ეტაპზე ორივე კომპანიისთვის არანაკლებ მნიშვნელოვანი იყო და არის პასუხისმგებლიანი ბიზნესის მართვა, უკეთესი გარემოს შექმნაზე ზრუნვა და უამრავი სასარგებლო პროექტის განხორციელება. სილქნეტი და ჯეოსელი ქვეყნის ეკონომიკური და საზოგადოებრივი ცხოვრების განუყოფელი ნაწილი და მისი წინსვლის ხელისშემწყობი ძალაა. „სულ ცოტა ხნის წინ, ეს ორი დიდი ძალა ერთ გუნდად შეიკრა. სილქნეტმა გააერთიანა ადამიანთა ურთიერთობისთვის აუცილებელი ყველა ტექნოლოგიური საშუალება და შექმნა ერთიანი, უსაზღვრო შესაძლებლობები. ეს არის ორი ბრენდის ისტორია და მომავალი, რომელიც, ამასთანავე, ადამიანების ცხოვრების ნაწილია. ამიერიდან, სილქნეტი არის მთავარი ბრენდი, რომელიც მოიცავს უსაზღვრო შესაძლებლობებს: უყურო, მოუსმინო, ისაუბრო, შეიმეცნო, ასწავლო, გაერთო, აღმოაჩინო და უბრალოდ იყო ჩართული სილქნეტით. ჯეოსელის ლოგო - ყველასთვის კარგად ცნობილი იასამნისფერი ქვა - დაგვემშვიდობება. როგორც იცით, ჯეოსელი შვედური თელიას ჯგუფის წევრი კომპანია იყო, რომლის ლოგოა იასამნისფერი ქვა. რადგანაც ჯეოსელი აღარ არის ამ ჯგუფის ნაწილი, შესაბამისად, ლოგო კომპანიას აღარ ეკუთვნის. რაც შეეხება ჯეოსელის სახელს, იგი უცვლელი დარჩება და იქნება სილქნეტის, როგორც მთავარი ბრენდის მობილური მომსახურების მიმართულება. ასეთი გადაწყვეტილება კომპანიამ ჯეოსელის ბრენდის მიმართ არსებული საყოველთაო ემოციური ბმის საფუძველზე მიიღო. ამ გადაწყვეტილებას ბრენდის კუთხით ჩატარებული კვლევების შედეგებიც ამყარებს”, - ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში. მათივე ცნობით, სილქნეტის მიერ ჯეოსელის შეძენა და ორი ბრენდის გაერთიანება უპრეცედენტო და უმსხვილესი ბიზნესშეთანხმებაა საქართველოს ისტორიაში, რომლის შედეგადაც შეიქმნა ძლიერი, სტაბილური და წარმატებული ქართული სატელეკომუნიკაციო კომპანია. გაერთიანებული შესაძლებლობები მომხმარებელს მოუტანს ინოვაციური და მოთხოვნებზე მორგებული სრული სატელეკომუნიკაციო სპექტრის მომსახურებას: ინტერნეტის, ტელევიზიის, ტელეფონის და მობილური სერვისების ერთობლიობას. ტექნოლოგიურად ეს ურთულესი და კომპლექსური მექანიზმია, ადამიანებს კი პირიქით - გაუმარტივებს ყოველდღიურობას და მისცემს უსაზღვრო შესაძლებლობებს. ყველაფერი ეს გაერთიანებულია ერთი ბრენდის ქვეშ. „ერთად მიიღე ყოველდღიური ტექნოლოგიების სრული სპექტრი და შეუფერხებლად აკეთე რაც გინდა - ამ დაპირებას განახლებული ბრენდის მომხმარებელი სულ მალე, ახალი პროდუქტის მეშვეობით გამოცდის. ეს სიახლე მომხმარებლისთვის ბევრი სასიკეთო ცვლილების მომტანი იქნება. შეიცვლება აქამდე არსებული მიდგომები და მომსახურების ოფისები. მომავალში კომპანია თავის მომხმარებელს განახლებულ მაღაზიებში მოემსახურება. ეს იქნება სივრცე უსაზღვრო შესაძლებლობებით, უნიკალური შეთავაზებებითა და კომფორტით. ამჯერად კი, მიმდინარეობს გაერთიანებული კომპანიის ბრენდის სახეცვლილების პროცესი. ეს ცვლილებები 21 სექტემბერიდან გაერთიანებული კომპანიის მაღაზიების გარეთა ფასადზე აისახება. პროცესი ეტაპობრივად მიმდინარეობს. სულ მალე, შეიცვლება თბილისისა და რეგიონების ყველა მაღაზიისა და მომსახურების ოფისის გარეთა ფასადი და ინტერიერი”, - განმარტავენ კომპანია „სილქნეტში”. [post_title] => GEOCELL-ს ახალი ლოგო ექნება - „სილქნეტი” რებრენდინგს აცხადებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => geocell-s-akhali-logo-eqneba-silqneti-rebrendings-ackhadebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-09-21 11:05:32 [post_modified_gmt] => 2018-09-21 07:05:32 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=286962 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 110 [max_num_pages] => 37 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 8a4fcd5a3c0c851fc72be4ab65814ce7 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები