ქართული მინის ჩანთებს საფრანგეთსა და კანადაში ატარებენ

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ქართული მინის ჩანთებს საფრანგეთსა და კანადაში ატარებენ

May-ის მიერ წარმოებული მინის ჩანთები უახლოეს მომავალში ექსპორტზე გავა. ქართული პროდუქციის გაგზავნა მეზობელ აზერბაიჯანში იგეგმება. როგორც ”ფორტუნას” May-ის დამფუძნებელმა და დიზაინერმა ნინი ზექალაშვილმა განუცხადა, აზერბაიჯანთან სტაბილური თანამშრომლობა იგეგმება, თუმცა ქართულმა მინის ჩანთებმა საზღვარი უკვე გადაკვეთა.

”გვქონდა რამდენიმე შეკვეთა უცხოეთიდან. ჩვენი ჩანთები გაიგზავნა კანადასა და საფრანგეთში. რამდენიმე ჩანთის გაგზავნას კი ლიტვაში ვგეგმავ, სადაც ერთი ქალბატონი დაინტერესებულია May-ის პროდუქციით. თუ მოეწონა ჩვენი ჩანთები, აპირებს ისინი ექსპორტზე რუსეთში გაიტანოს”, – განმარტა ზექალაშვილმა.

რაც შეეხება ადგილობრივ ბაზარს, აქ მინის ჩანთების რეალიზება ჯერჯერობით მხოლოდ სოციალური ქსელების მეშვეობით ხორციელდება, მაისიდან კი ნინი ზექალაშვილი მაღაზიის გახსნას სავაჭრო ცენტრ ”ისთ -ფოინთში”, ან ფალიაშვილის ქუჩაზე განიხილავს.

”ამ ეტაპზე გვაქვს მინის ჩანთების 37 მოდელი, ვმუშაობთ ახალ დიზაინზეც. პროდუქცია მაღალი ხარისხის ორგანული მინით მზადდება. ჩვეულებრივი მინისგან განსხვავებით, მის შემადგენლობაში შედის პლასტმასი , რაც მას ძნელად მსხვრევადს ხდის . ამასთან, ის მინაზე ბევრად მსუბუქია , ადვილია მისი გაწმენდა უბრალო ნაჭრით, ან თუნდაც ხელსახოცით. ქსოვილებიც გვაქვს მაღალი ხარისხის. ეს ყველაფერი May-ს ხდის განსხვავებულს და ორიგინალურს”, – აღნიშნა May-ის დამფუძნებელმა.

მისივე ინფორმაციით, ჩანთების ღირებულება 69 ლარიდან- 99 ლარამდე მერყეობს. ექსკლუზიური გულის ფორმის მინის ჩანთები კი 129 ლარი ღირს. უახლოეს მომავალში კი ნინი ზექალაშვილი ჩანთების შესაქმნელად მეტალისა და მინანქრის გამოყენებასაც გეგმავს- ეს იქნება უკვე მაღალ საფასო სეგმენტზე გათვლილი ჩანთები, რომელთან ღირებულებაც 180 ლარიდან დაიწყება.

ცნობისთვის, May-ის მინის ჩანთები ბაზარზე 2016 წლის სექტემბრიდან გამოჩნდა. ბიზნეს იდეის ავტორი პროდუქციის დაპატენტებას გეგმავს. ამ მიზნით შესაბამისი დოკუმენტაცია საქართველოს ინტელექტუალური საკუთრების ეროვნულ ცენტრს (საქპატენტს) უკვე წარედგინა.

 

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => chantebi
                                    [2] => may
                                    [3] => nini-zeqalashvili
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 116224
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => chantebi
                                    [2] => may
                                    [3] => nini-zeqalashvili
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 116224
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 401
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => chantebi
                                    [2] => may
                                    [3] => nini-zeqalashvili
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => chantebi
                                    [2] => may
                                    [3] => nini-zeqalashvili
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (116224) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (401,5374,14010,14011)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 175513
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-10-16 10:30:23
                    [post_date_gmt] => 2017-10-16 06:30:23
                    [post_content] => მინის ჩანთების მწარმოებელი ქართული ბრენდი May რუსეთის ბაზარზე გავიდა. May-ის ჩანთები მოსკოვის ცენტრში, ერთ-ერთ პრესტიჟულ მაღაზიაში გაიყიდება.

როგორც ”ფორტუნას” May-ის დამფუძნებელმა და დიზაინერმა ნინი ზექალაშვილმა განუცხადა, რუსულ ბაზარზე ქართული ბრენდის მიმართ დაინტერესება საკმაოდ დიდია და თანამშრომლობის გაღრმავებაც იგეგმება.

გარდა ამისა, May-ის სიახლეები აქვს ადგილობრივ ბაზარზეც- ბრენდმა ხელშეკრულება გააფორმა ახალ ქართულ ატელიე Meladze Georgia-სთან.

„ამიერიდან ჩვენი ჩანთები სწორედ ამ ატელიეში შეიკერება. კერვის ის მაღალი დონე, რომელსაც Meladze Georgia გვთავაზობს, ჩვენი ჩანთების ხარისხსს საგრძნობლად გააუმჯობესებს. თუმცა, ხარისხის დახვეწის მიუხედავად, ჩანთების ღირებულება იგივე დარჩება“, - აღნიშნა ზექალაშვილმა.
მისივე ინფორმაციით, კიდევ ერთი ქართული კომპანია, რომელთანაც May ითანამშრომლებს, მაღაზიათა ქსელი Co.mode+ -ია. სპეციალურად Co.mode -ისთვის May განსხვავებული დიზაინის მინისა და ხის ჩანთებს შეკერავს, რომლებიც მაღალ საფასო სეგმენტზე იქნება გათვლილი და 150-დან 200 ლარამდე ეღირება.
ამასთან, May გეგმავს გადავიდეს მასიურ წარმოებაზე, გასცდეს თბილისის ფარგლებს და საქართველოს რეგიონებში შევიდეს. სწორედ ამ მიზნით May-მ ქუთაისსა და ბათუმში გაყიდვების აგენტი გოგონები აიყვანა.
„აღნიშნულ ქალაქებში ჩვენს ჩანთებზე დიდი მოთხოვნაა. ამიტომ, ჩვენი გოგონები იქნებიან ჩვენი შუამავლები კლიენტებთან. ისინი მოლაპარაკებებს აწარმოებენ ადგილობრივ მაღაზიებთანაც, რომლებსაც ასევე May-ის ჩანთებით მოვამარაგებთ“, - განმარტა May-ის დამფუძნებელმა და დიზაინერმა.
ცნობისთვის, May-ის მინის ჩანთები ბაზარზე 2016 წლის სექტემბრიდან გამოჩნდა და ამ დროში დიდი პოპულარობა მოიპოვა. ამასთან, May #გააზიარე წარმატება – ამ სლოგანით დაწყებულ ბიზნესდაჯილდოებშიც მონაწილეობს. ღონისძიებას ”თიბისი ბანკი” და ”ჯეოსელი” ერთობლივად, წელს უკვე მეორედ გამართავენ. [post_title] => ქართული მინის ჩანთების წარმატება ქვეყნის ფარგლებს გარეთ და გაფართოების გეგმები [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => qartuli-minis-chantebis-warmateba-qveynis-farglebs-garet-da-gafartoebis-gegmebi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-15 19:11:22 [post_modified_gmt] => 2017-10-15 15:11:22 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=175513 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 172004 [post_author] => 12 [post_date] => 2017-10-06 14:31:30 [post_date_gmt] => 2017-10-06 10:31:30 [post_content] => საკრებულოს ფრაქცია "თბილისელების" დეპუტატი ლია ჯახველაძე "საერთაშორისო გამჭვირვალობა-საქართველოს" გამოქვეყნებულ ანგარიშს ეხმიანება და აცხადებს, რომ კომპანია, რომლის წილებშიც ის ფიგურირებს, დღეს, რეალურად აღარ არსებობს. "ეს კომპანია რეალურად, ბუნებაში უკვე აღარ არსებობს 2011 წლიდან, რადგან სწორედ 2011 წელს, ჩემი პოლიტიკური შეხედულებიდან გამომდინარე, იყო გარკვეული ზეწოლები ამ შპს-თან დაკავშირებით , ეს იყო პროფესიული კოლეჯი, რომელიც 2001 წლიდან არსებობს. 2011 წლისთვის უკვე ის შენობაც გაყიდეს, ხელშეკრულებაც გამიუქმეს ფართზე, რაც მქონდა, ასე რომ ბუღალტერს უნდა გაეთებინა იქ ის, რომ კომპანია უკვე ლიკვიდირებული იყო",-განაცხადა ლია ჯახველაძემ. “საერთაშორისო გამჭვირვალობა -საქართველოს” ანგარიშის თანახმად, საკრებულოს 24 თანამდებობის პირიდან 10 თანამდებობის პირს აქვს კავშირი ბიზნესთან. ანგარიშში ნათქვამია, რომ პრობლემურია საკრებულოს თანამდებობის პირების მიერ არადეკლარირებული ბიზნეს წილები, რაც დეკლარაციის არასწორად შევსების შემთხვევას წარმოადგენს და შესაძლოა, დაჯარიმებას დაექვემდებაროს.  ანგარიშში ნათქვამია, რომ წილების საკუთრება არ აქვს დეკლარირებული საკრებულოს  5 თანამდებობის პირს: გიორგი ტყემალაძე (ქართული ოცნება – მრეწველები), გიორგი ახვლედიანი (ფრაქცია თბილისელები), გიორგი მუსხელიშვილი (ფრაქცია თბილისელები), ლია ჯახველაძე (თბილისელები), გულიკო ზუმბაძე. [post_title] => კომპანია, რომლის წილებშიც ვფიგურირებ, რეალურად, აღარ არსებობს -ლია ჯახველაძე [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => kompania-romlis-wilebshic-vfigurireb-realurad-aghar-arsebobs-lia-jakhveladze [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-06 14:31:30 [post_modified_gmt] => 2017-10-06 10:31:30 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=172004 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 172001 [post_author] => 12 [post_date] => 2017-10-06 14:19:32 [post_date_gmt] => 2017-10-06 10:19:32 [post_content] => "ჩემი თითოეული თეთრი, ჩემი შემოსავალი მითითებულია დეკლარაციაში",-ამის შესახებ თბილისის საკრებულოს თავმჯდომარის მოადგილემ გიორგი ტყემალაძემ ჟურნალისტებს არასამათვრობო ორგანიზაცია "საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველოს" ანგარიშთან დაკავშირებით განუცხადა. "არც ერთ სამეწარმეო საქმიანობას არ ვეწევი მას შემდეგ, რაც თბილისის საკრებულოში, თანამდებობაზე ვიმყოფები",-განაცხადა გიორგი ტყემალაძემ. "საერთაშორისო გამჭვირვალობა -საქართველოს" ანგარიშის თანახმად, საკრებულოს 24 თანამდებობის პირიდან 10 თანამდებობის პირს აქვს კავშირი ბიზნესთან. ანგარიშში ნათქვამია, რომ პრობლემურია საკრებულოს თანამდებობის პირების მიერ არადეკლარირებული ბიზნეს წილები, რაც დეკლარაციის არასწორად შევსების შემთხვევას წარმოადგენს და შესაძლოა, დაჯარიმებას დაექვემდებაროს.  ანგარიშში ნათქვამია, რომ წილების საკუთრება არ აქვს დეკლარირებული საკრებულოს  5 თანამდებობის პირს: გიორგი ტყემალაძე (ქართული ოცნება – მრეწველები), გიორგი ახვლედიანი (ფრაქცია თბილისელები), გიორგი მუსხელიშვილი (ფრაქცია თბილისელები), ლია ჯახველაძე (თბილისელები), გულიკო ზუმბაძე. [post_title] => თითოეული თეთრი ჩემი შემოსავლიდან მითითებულია დეკლარაციაში - გიორგი ტყემალაძე [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => titoeuli-tetri-chemi-shemosavlidan-mititebulia-deklaraciashi-giorgi-tyemaladze [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-06 14:19:32 [post_modified_gmt] => 2017-10-06 10:19:32 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=172001 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 175513 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-10-16 10:30:23 [post_date_gmt] => 2017-10-16 06:30:23 [post_content] => მინის ჩანთების მწარმოებელი ქართული ბრენდი May რუსეთის ბაზარზე გავიდა. May-ის ჩანთები მოსკოვის ცენტრში, ერთ-ერთ პრესტიჟულ მაღაზიაში გაიყიდება. როგორც ”ფორტუნას” May-ის დამფუძნებელმა და დიზაინერმა ნინი ზექალაშვილმა განუცხადა, რუსულ ბაზარზე ქართული ბრენდის მიმართ დაინტერესება საკმაოდ დიდია და თანამშრომლობის გაღრმავებაც იგეგმება. გარდა ამისა, May-ის სიახლეები აქვს ადგილობრივ ბაზარზეც- ბრენდმა ხელშეკრულება გააფორმა ახალ ქართულ ატელიე Meladze Georgia-სთან. „ამიერიდან ჩვენი ჩანთები სწორედ ამ ატელიეში შეიკერება. კერვის ის მაღალი დონე, რომელსაც Meladze Georgia გვთავაზობს, ჩვენი ჩანთების ხარისხსს საგრძნობლად გააუმჯობესებს. თუმცა, ხარისხის დახვეწის მიუხედავად, ჩანთების ღირებულება იგივე დარჩება“, - აღნიშნა ზექალაშვილმა.
მისივე ინფორმაციით, კიდევ ერთი ქართული კომპანია, რომელთანაც May ითანამშრომლებს, მაღაზიათა ქსელი Co.mode+ -ია. სპეციალურად Co.mode -ისთვის May განსხვავებული დიზაინის მინისა და ხის ჩანთებს შეკერავს, რომლებიც მაღალ საფასო სეგმენტზე იქნება გათვლილი და 150-დან 200 ლარამდე ეღირება.
ამასთან, May გეგმავს გადავიდეს მასიურ წარმოებაზე, გასცდეს თბილისის ფარგლებს და საქართველოს რეგიონებში შევიდეს. სწორედ ამ მიზნით May-მ ქუთაისსა და ბათუმში გაყიდვების აგენტი გოგონები აიყვანა.
„აღნიშნულ ქალაქებში ჩვენს ჩანთებზე დიდი მოთხოვნაა. ამიტომ, ჩვენი გოგონები იქნებიან ჩვენი შუამავლები კლიენტებთან. ისინი მოლაპარაკებებს აწარმოებენ ადგილობრივ მაღაზიებთანაც, რომლებსაც ასევე May-ის ჩანთებით მოვამარაგებთ“, - განმარტა May-ის დამფუძნებელმა და დიზაინერმა.
ცნობისთვის, May-ის მინის ჩანთები ბაზარზე 2016 წლის სექტემბრიდან გამოჩნდა და ამ დროში დიდი პოპულარობა მოიპოვა. ამასთან, May #გააზიარე წარმატება – ამ სლოგანით დაწყებულ ბიზნესდაჯილდოებშიც მონაწილეობს. ღონისძიებას ”თიბისი ბანკი” და ”ჯეოსელი” ერთობლივად, წელს უკვე მეორედ გამართავენ. [post_title] => ქართული მინის ჩანთების წარმატება ქვეყნის ფარგლებს გარეთ და გაფართოების გეგმები [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => qartuli-minis-chantebis-warmateba-qveynis-farglebs-garet-da-gafartoebis-gegmebi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-15 19:11:22 [post_modified_gmt] => 2017-10-15 15:11:22 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=175513 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 977 [max_num_pages] => 326 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => ae1cb3802c008dc750fa6b265691c631 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები