ქართული მინის ჩანთებს საფრანგეთსა და კანადაში ატარებენ

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ქართული მინის ჩანთებს საფრანგეთსა და კანადაში ატარებენ

May-ის მიერ წარმოებული მინის ჩანთები უახლოეს მომავალში ექსპორტზე გავა. ქართული პროდუქციის გაგზავნა მეზობელ აზერბაიჯანში იგეგმება. როგორც ”ფორტუნას” May-ის დამფუძნებელმა და დიზაინერმა ნინი ზექალაშვილმა განუცხადა, აზერბაიჯანთან სტაბილური თანამშრომლობა იგეგმება, თუმცა ქართულმა მინის ჩანთებმა საზღვარი უკვე გადაკვეთა.

”გვქონდა რამდენიმე შეკვეთა უცხოეთიდან. ჩვენი ჩანთები გაიგზავნა კანადასა და საფრანგეთში. რამდენიმე ჩანთის გაგზავნას კი ლიტვაში ვგეგმავ, სადაც ერთი ქალბატონი დაინტერესებულია May-ის პროდუქციით. თუ მოეწონა ჩვენი ჩანთები, აპირებს ისინი ექსპორტზე რუსეთში გაიტანოს”, – განმარტა ზექალაშვილმა.

რაც შეეხება ადგილობრივ ბაზარს, აქ მინის ჩანთების რეალიზება ჯერჯერობით მხოლოდ სოციალური ქსელების მეშვეობით ხორციელდება, მაისიდან კი ნინი ზექალაშვილი მაღაზიის გახსნას სავაჭრო ცენტრ ”ისთ -ფოინთში”, ან ფალიაშვილის ქუჩაზე განიხილავს.

”ამ ეტაპზე გვაქვს მინის ჩანთების 37 მოდელი, ვმუშაობთ ახალ დიზაინზეც. პროდუქცია მაღალი ხარისხის ორგანული მინით მზადდება. ჩვეულებრივი მინისგან განსხვავებით, მის შემადგენლობაში შედის პლასტმასი , რაც მას ძნელად მსხვრევადს ხდის . ამასთან, ის მინაზე ბევრად მსუბუქია , ადვილია მისი გაწმენდა უბრალო ნაჭრით, ან თუნდაც ხელსახოცით. ქსოვილებიც გვაქვს მაღალი ხარისხის. ეს ყველაფერი May-ს ხდის განსხვავებულს და ორიგინალურს”, – აღნიშნა May-ის დამფუძნებელმა.

მისივე ინფორმაციით, ჩანთების ღირებულება 69 ლარიდან- 99 ლარამდე მერყეობს. ექსკლუზიური გულის ფორმის მინის ჩანთები კი 129 ლარი ღირს. უახლოეს მომავალში კი ნინი ზექალაშვილი ჩანთების შესაქმნელად მეტალისა და მინანქრის გამოყენებასაც გეგმავს- ეს იქნება უკვე მაღალ საფასო სეგმენტზე გათვლილი ჩანთები, რომელთან ღირებულებაც 180 ლარიდან დაიწყება.

ცნობისთვის, May-ის მინის ჩანთები ბაზარზე 2016 წლის სექტემბრიდან გამოჩნდა. ბიზნეს იდეის ავტორი პროდუქციის დაპატენტებას გეგმავს. ამ მიზნით შესაბამისი დოკუმენტაცია საქართველოს ინტელექტუალური საკუთრების ეროვნულ ცენტრს (საქპატენტს) უკვე წარედგინა.

 

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => chantebi
                                    [2] => may
                                    [3] => nini-zeqalashvili
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 116224
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => chantebi
                                    [2] => may
                                    [3] => nini-zeqalashvili
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 116224
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 401
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => chantebi
                                    [2] => may
                                    [3] => nini-zeqalashvili
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => biznesi
                                    [1] => chantebi
                                    [2] => may
                                    [3] => nini-zeqalashvili
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (116224) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (401,14010,14011,5374)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 214349
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-02-15 12:59:32
                    [post_date_gmt] => 2018-02-15 08:59:32
                    [post_content] => მინისა და ხის ჩანთების მწარმოებელი ქართული ბრენდი - May ბიზნესს აფართოებს და ტანსაცმლის წარმოებას იწყებს.

ბრენდის ქვეშ უახლოეს პერიოდში ბაზარზე ექსტრაორდინალური, გამჭვირვალე საწვიმრები გამოჩნდება. როგორც ”ფორტუნას” May-ის დამფუძნებელმა და დიზაინერმა ნინი ზექალაშვილმა განუცხადა, საწვიმრებზე მუშაობა უკვე დაწყებულია.
”საწვიმარი იქნება აბსოლუტურად გამჭვირვალე და ექნება ატლასის სარჩული. ამას გარდა, ვიწყებთ სხვა სახის სამოსზე მუშაობასაც. უახლოეს დღეებში შევკერავთ დაპრინტულ კაბებსა და მაისურებს. პრინტებად ქართველი ფოტოგრაფების ლამაზი ფოტოები უნდა გამოვიყენოთ”, - აღნიშნა ნინი ზექალაშვილმა.
მისივე ინფორმაციით, მიმდინარე წელს May ადგილობრივი ბაზრის სრულად ათვისებაზე იქნება ორიენტირებული.
”ამ ეტაპზე კომპანიის რებრენდინგი მიმდინარეობს, შევცვალეთ ლოგო, ვიწყებთ ახალი სტილის ჩანთების კერვასაც, ამასთან დროებით ვაჩერებთ ექსპორტს და სრულად ვეცდებით საქართველოს ბაზრის ათვისებას”, - განმარტა May-ის დამფუძნებელმა და დიზაინერმა.
შეგახსენებთ, May-ს ჩანთები ბაზარზე 2016 წლის სექტემბრიდან გამოჩნდა. პროდუქციის რეალიზაცია თბილისში მაღაზია co.mode-ში ხორციელდება, 2018 წლის 20 თებერვლიდან კი ქუთაისშიც გაიყიდება. ამასთან, გაყიდვების კუთხით აქტიურია May-ის ”ფეისბუქ” გვერდიც, სადაც მომხმარებელი სასურველ პროდუქტს უკვეთავს. კომპანიის პროდუქცია ქართულ ატელიე Meladze Georgia-ში იყიდება. [post_title] => May ბიზნესს აფართოებს - ქართული ჩანთების ბრენდი ტანსაცმელსაც შეკერავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => may-bizness-afartoebs-qartuli-chantebis-brendi-tansacmelsac-shekeravs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-15 13:39:44 [post_modified_gmt] => 2018-02-15 09:39:44 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=214349 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 185385 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-11-08 14:14:27 [post_date_gmt] => 2017-11-08 10:14:27 [post_content] => 7 ნოემბერს მედია წარმომადგენლებს და საზოგადოებისთვის ცნობილ ინფლუენსერებს მსოფლიოში ცნობილი ამერიკული ბრენდის TOM FORD-ის ექსპერტი, მიხაილ ტიმოფეევი შეხვდა. შეხვედრა „ლუტეციას“ მაღაზიაში წარიმართა, სადაც ისინი გაეცნენ ბრენდის კონცეფციას, მისი შექმნის ისტორიას და პროდუქტებს, რომლებიც პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ „ლუტეციაშია“ ხელმისაწვდომი. პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი „ლუტეცია“ მომხმარებელს 8 ნოემბერს, პეკინის 25 ნომერში მდებარე მაღაზიაში TOM FORD მომხმარებლის დღეს თავაზობს, სადაც ამავე ბრენდის სრულ სპექტრზე გავრცელდება -30% ფასდაკლება. TOM FORD-ის პროდუქტები გამოირჩევა ინგრედიენტების სიძვირფასით. ყველაზე წარმატებული დიზაინერის პირადი ლაბორატორიის მიერშექმნილი უნიკალური სუნამოები მუდამ ტრენდულია და მარადიულია. ერთ ერთი ყველაზე ცნობილი სუნამოს „შავი ორქიდეას“ BLACK ORCHID ინგრედიენტი თავად ტომ ფორდის გამოყვანილია და ისევე როგორც სხვა ტომ ფორდის სუნამოები ცნობილია თავისი მდგრადობით. TOM FORD-ის სუნამოები პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა „ლუტეცია“-მ ქართველ მომხმარებელს პირველად, 2007 წელს შესთავაზა. ამჟამად კი ქსელში წარმოდგენილია ორი TOM FORD – Signature და უფრო მაღალი TOM FORD Private Blend ხაზით. მათ შორის ლიმიტირებული გამოშვებებიც.   [post_title] => TOM FORD-ის ექსპერტი ლუტეციაში: დღეს პეკინის ფილიალში ფასდაკლებაა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tom-ford-is-eqsperti-luteciashi-dghes-pekinis-filialshi-fasdaklebaa [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-08 14:56:37 [post_modified_gmt] => 2017-11-08 10:56:37 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=185385 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 175513 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-10-16 10:30:23 [post_date_gmt] => 2017-10-16 06:30:23 [post_content] => მინის ჩანთების მწარმოებელი ქართული ბრენდი May რუსეთის ბაზარზე გავიდა. May-ის ჩანთები მოსკოვის ცენტრში, ერთ-ერთ პრესტიჟულ მაღაზიაში გაიყიდება. როგორც ”ფორტუნას” May-ის დამფუძნებელმა და დიზაინერმა ნინი ზექალაშვილმა განუცხადა, რუსულ ბაზარზე ქართული ბრენდის მიმართ დაინტერესება საკმაოდ დიდია და თანამშრომლობის გაღრმავებაც იგეგმება. გარდა ამისა, May-ის სიახლეები აქვს ადგილობრივ ბაზარზეც- ბრენდმა ხელშეკრულება გააფორმა ახალ ქართულ ატელიე Meladze Georgia-სთან. „ამიერიდან ჩვენი ჩანთები სწორედ ამ ატელიეში შეიკერება. კერვის ის მაღალი დონე, რომელსაც Meladze Georgia გვთავაზობს, ჩვენი ჩანთების ხარისხსს საგრძნობლად გააუმჯობესებს. თუმცა, ხარისხის დახვეწის მიუხედავად, ჩანთების ღირებულება იგივე დარჩება“, - აღნიშნა ზექალაშვილმა.
მისივე ინფორმაციით, კიდევ ერთი ქართული კომპანია, რომელთანაც May ითანამშრომლებს, მაღაზიათა ქსელი Co.mode+ -ია. სპეციალურად Co.mode -ისთვის May განსხვავებული დიზაინის მინისა და ხის ჩანთებს შეკერავს, რომლებიც მაღალ საფასო სეგმენტზე იქნება გათვლილი და 150-დან 200 ლარამდე ეღირება.
ამასთან, May გეგმავს გადავიდეს მასიურ წარმოებაზე, გასცდეს თბილისის ფარგლებს და საქართველოს რეგიონებში შევიდეს. სწორედ ამ მიზნით May-მ ქუთაისსა და ბათუმში გაყიდვების აგენტი გოგონები აიყვანა.
„აღნიშნულ ქალაქებში ჩვენს ჩანთებზე დიდი მოთხოვნაა. ამიტომ, ჩვენი გოგონები იქნებიან ჩვენი შუამავლები კლიენტებთან. ისინი მოლაპარაკებებს აწარმოებენ ადგილობრივ მაღაზიებთანაც, რომლებსაც ასევე May-ის ჩანთებით მოვამარაგებთ“, - განმარტა May-ის დამფუძნებელმა და დიზაინერმა.
ცნობისთვის, May-ის მინის ჩანთები ბაზარზე 2016 წლის სექტემბრიდან გამოჩნდა და ამ დროში დიდი პოპულარობა მოიპოვა. ამასთან, May #გააზიარე წარმატება – ამ სლოგანით დაწყებულ ბიზნესდაჯილდოებშიც მონაწილეობს. ღონისძიებას ”თიბისი ბანკი” და ”ჯეოსელი” ერთობლივად, წელს უკვე მეორედ გამართავენ. [post_title] => ქართული მინის ჩანთების წარმატება ქვეყნის ფარგლებს გარეთ და გაფართოების გეგმები [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => qartuli-minis-chantebis-warmateba-qveynis-farglebs-garet-da-gafartoebis-gegmebi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-15 19:11:22 [post_modified_gmt] => 2017-10-15 15:11:22 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=175513 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 214349 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-02-15 12:59:32 [post_date_gmt] => 2018-02-15 08:59:32 [post_content] => მინისა და ხის ჩანთების მწარმოებელი ქართული ბრენდი - May ბიზნესს აფართოებს და ტანსაცმლის წარმოებას იწყებს. ბრენდის ქვეშ უახლოეს პერიოდში ბაზარზე ექსტრაორდინალური, გამჭვირვალე საწვიმრები გამოჩნდება. როგორც ”ფორტუნას” May-ის დამფუძნებელმა და დიზაინერმა ნინი ზექალაშვილმა განუცხადა, საწვიმრებზე მუშაობა უკვე დაწყებულია.
”საწვიმარი იქნება აბსოლუტურად გამჭვირვალე და ექნება ატლასის სარჩული. ამას გარდა, ვიწყებთ სხვა სახის სამოსზე მუშაობასაც. უახლოეს დღეებში შევკერავთ დაპრინტულ კაბებსა და მაისურებს. პრინტებად ქართველი ფოტოგრაფების ლამაზი ფოტოები უნდა გამოვიყენოთ”, - აღნიშნა ნინი ზექალაშვილმა.
მისივე ინფორმაციით, მიმდინარე წელს May ადგილობრივი ბაზრის სრულად ათვისებაზე იქნება ორიენტირებული.
”ამ ეტაპზე კომპანიის რებრენდინგი მიმდინარეობს, შევცვალეთ ლოგო, ვიწყებთ ახალი სტილის ჩანთების კერვასაც, ამასთან დროებით ვაჩერებთ ექსპორტს და სრულად ვეცდებით საქართველოს ბაზრის ათვისებას”, - განმარტა May-ის დამფუძნებელმა და დიზაინერმა.
შეგახსენებთ, May-ს ჩანთები ბაზარზე 2016 წლის სექტემბრიდან გამოჩნდა. პროდუქციის რეალიზაცია თბილისში მაღაზია co.mode-ში ხორციელდება, 2018 წლის 20 თებერვლიდან კი ქუთაისშიც გაიყიდება. ამასთან, გაყიდვების კუთხით აქტიურია May-ის ”ფეისბუქ” გვერდიც, სადაც მომხმარებელი სასურველ პროდუქტს უკვეთავს. კომპანიის პროდუქცია ქართულ ატელიე Meladze Georgia-ში იყიდება. [post_title] => May ბიზნესს აფართოებს - ქართული ჩანთების ბრენდი ტანსაცმელსაც შეკერავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => may-bizness-afartoebs-qartuli-chantebis-brendi-tansacmelsac-shekeravs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-15 13:39:44 [post_modified_gmt] => 2018-02-15 09:39:44 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=214349 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 979 [max_num_pages] => 327 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => ae1cb3802c008dc750fa6b265691c631 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები