Google-მა Apple ჩააჩოჩა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

Google-მა Apple ჩააჩოჩა

წელს Google-მა Apple-ი უკან ჩამოიტოვა. როგორც ცნობილი ბრიტანული გამოცემა ”ტელეგრაფი” წერს, მსოფლიოში ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდების ახალი რეიტინგი შედგა, რომლის სათავეშიც Google-ი მოექცა.

ბოლო 12 თვის მონაცემების შეჯამებით, სწორედ ეს უკანასკნელი ლიდერობს ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდების სიას. Google-ის ღირებულება დღეისათვის 109 მილიარდი დოლარია, მაშინ როცა გასულ წელს მხოლოდ 87 მილიარდს შეადგენდა.

რაც შეეხება რეიტინგის მეორე პოზიციაზე გასულ Apple-ის, მან წელს პირველობა Google-ის დაუთმო და ამდროისთვის მისი ფასი 107 მილაირდი დოლარია.

ცნობისთვის, მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდების „ტოპ-ათეულში” ასევე მოხვდნენ: Amazon, Microsoft, Samsung, Facebook და სხვა ცნობილი ბრენდები.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

4 თებერვალი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => apple
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 106225
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => apple
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 106225
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 3186
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => apple
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => apple
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (106225) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (3586,3186)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 242933
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-05-16 12:03:24
                    [post_date_gmt] => 2018-05-16 08:03:24
                    [post_content] => ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია კორპორაცია Google-თან ერთად ახალ კამპანიას იწყებს.

თანამშრომლობის შესახებ საზოგადოებას ინფორმაცია ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ და Google-უკრაინის პრეზიდენტმა დმიტრი შოლომკომ გააცნეს.

ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ინფორმაციით, მსოფლიოში უდიდეს ვიდეოპორტალ Youtube-ზე საქართველოს ტურისტულად მიმზიდველი ადგილების შესახებ სარეკლამო ვიდეორგოლები განთავსდება. ვიდეორგოლები ზაფხულის ტურისტულ სეზონს მოიცავს. მათივე ცნობით, ახალი სარეკლამო კამპანია Youtube-ზე 29 მაისს დაიწყება და 29 აგვისტომდე გაგრძელდება. სამიზნე ბაზრები შემდეგ ქვეყნებს მოიცავს: დიდი ბრიტანეთი, გერმანია, იტალია, საფრანგეთი, პოლონეთი, უკრაინა, ესტონეთი, ლიტვა, ლატვია, ისრაელი, თურქეთი, საუდის არაბეთი და არაბთა გაერთიანებული საემიროები.

კამპანიის შედეგად განსაზღვრული შთაბეჭდილებების რაოდენობა შეადგენს (Impressions)- 95,237,500; ხოლო ვიდეორგოლების ნახვების რაოდენობა (Views)- 21,052,500.
ცნობისთვის, კორპორაცია Google-თან ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია მე-3 წელია აქტიურად თანამშრომლობს, რაც მოიცავს როგორც ზაფხულის, ასევე ზამთრის სარეკლამო კამპანიების დაგეგმავს.
[post_title] => საქართველო Google-თან ერთად ახალ კამპანიას იწყებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartvelo-google-tan-ertad-akhal-kampanias-iwyebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-16 13:37:36 [post_modified_gmt] => 2018-05-16 09:37:36 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=242933 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 212971 [post_author] => 15 [post_date] => 2018-02-11 12:13:05 [post_date_gmt] => 2018-02-11 08:13:05 [post_content] => Google-სა და Facebook-ის ყოფილი თანამშრომლები ტექნოლოგიებზე დამოკიდებულების წინააღმდეგ გაერთიანდნენ და მასთან ბრძოლის წინააღმდეგ კამპანიაც წამოიწყეს. ამის შესახებ BBC წერს. ჰუმანური ტექნოლოგიების ცენტრში განმარტავენ, რომ Snapchat-ი, Instagram-ი, Facebook-ი და YouTube-ი ადამიანებს მათზე დამოკიდებულს ხდის. გავრცელებული ინფორმაციით, კამპანიას 7 მილიონი დოლარის ფინანსური რესურსი უკვე აქვს. ინიციატივის ორგანიზატორები განმარტავენ, რომ აუცილებელია ვინმემ პროცესში დამკვირვებლის ფუნქცია იტვირთოს და სოციალურ ქსელებზე დამოკიდებულების გზებზე იფიქროს. კამპანიის ფარგლებში მონიტორინგის ქვეშ აშშ-ში 55 000 სკოლა და მისი მოსწავლეები, მასწავლებლები და მშობლები იქნებიან. [post_title] => Google-სა და Facebook-ის ყოფილმა თანამშრომლებმა ტექნოლოგიებზე დამოკიდებულებას ბრძოლა გამოუცხადეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => google-sa-da-facebook-is-yofilma-tanamshromlebma-teqnologiebze-damokidebulebas-brdzola-gamouckhades [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-11 12:13:05 [post_modified_gmt] => 2018-02-11 08:13:05 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=212971 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 196613 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-12-13 19:49:25 [post_date_gmt] => 2017-12-13 15:49:25 [post_content] => კომპანია Google-მა 2017 წელი შეაჯამა და წლის ყველაზე მნიშვნელოვანი მოვლენები ერთ ვიდეოში მოაქცია. ვიდეოში ყურადღება გამახვილებულია შეკითხვაზე როგორ? როგორც ჩანს, 2017 წელს წინადადება, რომელიც იწყება შეკითხვით "როგორ" ყველაზე აქტუალური იყო. ნახეთ ვიდეო, რა მოვლენები მოხვდა 1 წუთსა და 32 წამში: https://www.youtube.com/watch?v=vI4LHl4yFuo [post_title] => 365 დღე 1 წუთსა და 32 წამში - google-მა 2017 წელი შეაჯამა (ვიდეო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 365-dghe-1-wutsa-da-32-wamshi-google-ma-2017-weli-sheajama-video [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-13 19:49:25 [post_modified_gmt] => 2017-12-13 15:49:25 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=196613 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 242933 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-05-16 12:03:24 [post_date_gmt] => 2018-05-16 08:03:24 [post_content] => ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია კორპორაცია Google-თან ერთად ახალ კამპანიას იწყებს. თანამშრომლობის შესახებ საზოგადოებას ინფორმაცია ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ და Google-უკრაინის პრეზიდენტმა დმიტრი შოლომკომ გააცნეს. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ინფორმაციით, მსოფლიოში უდიდეს ვიდეოპორტალ Youtube-ზე საქართველოს ტურისტულად მიმზიდველი ადგილების შესახებ სარეკლამო ვიდეორგოლები განთავსდება. ვიდეორგოლები ზაფხულის ტურისტულ სეზონს მოიცავს. მათივე ცნობით, ახალი სარეკლამო კამპანია Youtube-ზე 29 მაისს დაიწყება და 29 აგვისტომდე გაგრძელდება. სამიზნე ბაზრები შემდეგ ქვეყნებს მოიცავს: დიდი ბრიტანეთი, გერმანია, იტალია, საფრანგეთი, პოლონეთი, უკრაინა, ესტონეთი, ლიტვა, ლატვია, ისრაელი, თურქეთი, საუდის არაბეთი და არაბთა გაერთიანებული საემიროები. კამპანიის შედეგად განსაზღვრული შთაბეჭდილებების რაოდენობა შეადგენს (Impressions)- 95,237,500; ხოლო ვიდეორგოლების ნახვების რაოდენობა (Views)- 21,052,500.
ცნობისთვის, კორპორაცია Google-თან ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია მე-3 წელია აქტიურად თანამშრომლობს, რაც მოიცავს როგორც ზაფხულის, ასევე ზამთრის სარეკლამო კამპანიების დაგეგმავს.
[post_title] => საქართველო Google-თან ერთად ახალ კამპანიას იწყებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartvelo-google-tan-ertad-akhal-kampanias-iwyebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-16 13:37:36 [post_modified_gmt] => 2018-05-16 09:37:36 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=242933 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 30 [max_num_pages] => 10 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 8a2257c9e5f75069baa9b65ee0503abf [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები