Google ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგულ კამპანიას აფასებს

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

Google ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგულ კამპანიას აფასებს

კორპორაცია Google ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგულ კამპანიას წარმატებულად აფასებს. როგორც ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიერ გავრცელებულ რელიზშია აღნიშნული, კორპორაციასთან მიმდინარე თანამშრომლობის და სამომავლო გეგმებთან დაკავშირებით ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი გიორგი ჩოგოვაძე Google-ის წარმომადგენლებს შეხვდა. მათ შორის იყვნენ დმიტრო შოლომკო Google Ukraine-ის დირექტორი, სერგეი ბრატუსოვი Google Ukraine-ის ბრენდის ხელმძღვანელი და დიმიტრი გოლიკი Google Ireland-ის მენეჯერი.

ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ინფორმაციით, კორპორაცია Google-თან ადმინისტრაცია ორი წელია აქტიურად თანამშრომლობს. მიმდინარე წლის ზაფხულის მარკეტინგული კამპანიის დაგეგმვასა და მონიტორინგში Google აქტიურად მონაწილეობდა. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია 2017-18 წლების ზამთრის კამპანიას Google-თან თანამშრომლობით ატარებს. კამპანია 19 ქვეყანას მოიცავს: გერმანია, იტალია, დიდი ბრიტანეთი, პოლონეთი, ლიტვა, ლატვია, ესტონეთი, უკრაინა, ბელორუსი, რუსეთი, აზერბაიჯანი, სომხეთი, ყაზახეთი, თურქეთი, ისრაელი ქუვეითი, ბაჰრეინი, საუდის არაბეთი და არაბეთის გაერთიანებული საამიროები.

Google-თან თანამშრომლობის მნიშვნელობაზე ისაუბრა ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ. „საქართველოს ეკონომიკის სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია უკვე მეორე წელია ძალიან აქტიურად თანამშრომლობს კორპორაცია Google-თან, რაც Google-ის მხრიდან ჩვენი მარკეტინგული კამპანიების დაგეგმვასა და მისი ეფექტურობის გაზრდაზე აისახება. ჩვენი ბოლო კამპანიები Google-მა ძალიან წარმატებულად შეფასა. რეზულტატების გასაცნობად და მომავალი თანამშრომლობის დასაგეგმად ჩვენ დღეს საქართველოში ვმასპინძლობთ Google-ის თანამშრომლებს დუბლინის და კიევის ოფისებიდან“,-განაცხადა გიორგი ჩოგოვაძემ.

საქართველოს ტურიზის ეროვნული ადმინისტრაციის წარმატებულ კამპანიაზე საუბრობს Google Ukraine-ის დირექტორი დმიტრო შოლომკო.

„ვფიქრობ ეს კამპანია ძალიან წარმატებული იყო. შედეგით კმაყოფილები ვართ, ტურისტების რაოდენობა საქართველოში იზრდება და ჩვენ მოწადინებულები ვართ, კიდევ უფრო უკეთესი რეზულტატი ვაჩვენოთ. საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია ქვეყნის წარმოსაჩენად ნამდვილად ეფექტურ და პროფესიონალურ ინტერნეტ კამპანიას ატარებს. საქართველოს მარკეტინგული კამპანია ერთ-ერთი ყველაზე მასშტაბური და წარმატებულია მთელ პოსტსაბჭოთა კავშირში და ძალიან სასიამოვნოა, როდესაც თქვენი პროდუქტით უამრავი ადამიანი ინტერესდება“, -აცხადებს დმიტრო შოლომკო.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

15 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 187305
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 187305
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 3186
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (187305) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (4205,3186,20935)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 187551
                    [post_author] => 15
                    [post_date] => 2017-11-15 18:52:51
                    [post_date_gmt] => 2017-11-15 14:52:51
                    [post_content] => ევროკომისია ამერიკული კორპორაცია Google-ისწინააღმდეგ ახალი საქმეების გამოძიების დაწყებას გეგმავს.

ამის შესახებ სააგენტო Reuters-ი კონკურენციის საკითხებში ევროკომისარ მარგრეტ ვესტაგერზედაყრდნობით იტყობინება.

„Google-ის წინააღმდეგ დაწყებული იქნება ახალი საქმეები“, – განაცხადა ევროკომისარმა პეკინში ვიზიტისას.
2015-2016 წლებში ევროკომისიამ ამერიკული კომპანიის წინააღმდეგ რამდენიმე საქმის გამოძიება დაიწყო. კერძოდ, 2015 წლის აპრილში ევროკომისიამ Google-ი კონკურენციის პირობების დარღვევაში დაადანაშაულა. ევროკავშირში მიიჩნევენ, რომ Google-ის საძიებო სისტემა პრიორიტეტს საკუთარ ონლაინ-სერვისებს ანიჭებს და ამით კონკურენტებისა და მომხმარებლების უფლებებს არღვევს.

2017 წლის ივნისში კი ევროკომისიამ Google-ი საძიებო სისტემების ბაზარზე დომინანტური მდგომარეობის ბოროტად გამოყენებაში დაადანაშაულა და 2,42 მილიარდი ევროთი დააჯარიმა.

 

 
                    [post_title] => ევროკომისია Google-ის წინააღმდეგ ახალი საქმეების გამოძიების დაწყებას გეგმავს
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => evrokomisia-amerikuli-korporacia-google-is-winaaghmdeg-akhali-saqmeebis-gamodziebis-dawyebas-gegmavs
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2017-11-15 18:53:25
                    [post_modified_gmt] => 2017-11-15 14:53:25
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=187551
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 183396
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-11-03 12:50:35
                    [post_date_gmt] => 2017-11-03 08:50:35
                    [post_content] => მარკეტინგული კამპანიებისთვის, რომელიც 19 ქვეყანაში მიმდინარეობს, 5 200 000 ლარია გამოყოფილი, - ამის შესახებ ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ განაცხადა.

„წელს 10 თვის განმავლობაში ჩვენ არათუ გავიმეორეთ წინა წლის მთლიანი მაჩვენებელი, არამედ გავაუმჯობესეთ ეს მონაცემი 70 000 ადამიანით. საერთო ჯამში, ჩვენ ტურისტების რაოდენობის მხრივ ახალ ნიშნულს გადავლახავთ. მათი რიცხვი პირველად გადააჭარბებს 7 მილიონ საერთაშორისო მოგზაურს. ეს ყველაფერი, რა თქმა უნდა, არ არის მხოლოდ მშრალი ციფრები და სტატისტიკა. ეს ნიშნავს, რომ საქართველოში შემოდის და შემოვა უფრო მეტი შემოსავალი და ასევე უფრო მეტი ადამიანი დასაქმდება ტურიზმის სფეროში, რადგან გაზრდილ ტურისტულ ნაკადებს მეტი სამუშაო ადგილი დასჭირდება“, - განაცხადა ჩოგოვაძემ.

რაც შეეხება ზამთრის მარკეტინგულ ღონისძიებებს, გიორგი ჩოგოვაძის განცხადებით, ამჟამად აქტიურ ფაზაშია ზამთრის მარკეტინგული კამპანიები. 
„19 ქვეყანაში მიმდინარეობს ინტერნეტ კამპანია, რომლის დაგეგმვაში, ანალიტიკასა და ეფექტურობის გაზრდაში ჩვენი მთავარი პარტნიორია საერთაშორისო კორპორაცია „გუგლი“. 19 ქვეყნიდან დაახლოებით, 8 ქვეყანა არის ევროკავშირის მიმართულება. მნიშვნელოვანი ზრდა გვაქვს ევროკავშირის ქვეყნებიდან. ჩვენ დარწმუნებულები ვართ, რომ ზამთრის ტურისტული სეზონი ძალიან წარმატებულად ჩაივლის. საერთო ჯამში, 2017 წელს ჩვენ დავხურავთ ახალი ნიშნულის დაპყრობით“, - განაცხადა ჩოგოვაძემ.
[post_title] => მარკეტინგული კამპანიებისთვის 5 მილიონზე მეტია გამოყოფილი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => marketinguli-kampaniebistvis-5-milionze-metia-gamoyofili [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-03 12:50:35 [post_modified_gmt] => 2017-11-03 08:50:35 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=183396 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 179299 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-10-23 14:58:37 [post_date_gmt] => 2017-10-23 10:58:37 [post_content] => ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ იტალიაში, ქალაქ რიმინიში საერთაშორისო ტურისტულ გამოფენაში - TTG Incontri 2017 მიიღო მონაწილეობა. „დამთვალიერებლებისთვის საქართველოს შესახებ პრეზენტაცია მოეწყო. გამოფენის ფარგლებში ქართული ღვინის დეგუსტაცია გაიმართა. რიმინიში გამართულ საერთაშორისო გამოფენას 72 ათასზე მეტი დამთვალიერებელი ეწვია. გამოფენას მსოფლიოს 130-ზე მეტი ქვეყნიდან სხვადასხვა ტურისტული კომპანიების წარმომადგენლები დაესწრნენ. გამოფენის ფარგლებში ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ შეხვედრები გამართა სხვადასხვა ავიაკომპანიის წარმომადგენლებთან, პოპულარული გამომცემლობის და სატელევიზიო გადაცემების ჟურნალისტებთან: RCS Pubblicita, La Freccia (Trenitalia-ს ჟურნალი), TAL Aviation Group, Meridiana და ა.შ. ტურიზმის ეროვნულ ადმინისტრაციასთან ერთად TTG Incontri 2017-ზე წარმოდგენილი იყო შემდეგი ქართული კომპანიები: Mimino Travel, Caucasus Travel, Georgian holidays, Visit Georgia, Destination Georgia, Omnes Tour“, - აღნიშნულია ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში. [post_title] => იტალიაში საქართველოს ტურისტულ შესაძლებლობებს გაეცნენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => italiashi-saqartvelos-turistul-shesadzleblobebs-gaecnen [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-23 15:00:25 [post_modified_gmt] => 2017-10-23 11:00:25 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=179299 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 187551 [post_author] => 15 [post_date] => 2017-11-15 18:52:51 [post_date_gmt] => 2017-11-15 14:52:51 [post_content] => ევროკომისია ამერიკული კორპორაცია Google-ისწინააღმდეგ ახალი საქმეების გამოძიების დაწყებას გეგმავს. ამის შესახებ სააგენტო Reuters-ი კონკურენციის საკითხებში ევროკომისარ მარგრეტ ვესტაგერზედაყრდნობით იტყობინება. „Google-ის წინააღმდეგ დაწყებული იქნება ახალი საქმეები“, – განაცხადა ევროკომისარმა პეკინში ვიზიტისას. 2015-2016 წლებში ევროკომისიამ ამერიკული კომპანიის წინააღმდეგ რამდენიმე საქმის გამოძიება დაიწყო. კერძოდ, 2015 წლის აპრილში ევროკომისიამ Google-ი კონკურენციის პირობების დარღვევაში დაადანაშაულა. ევროკავშირში მიიჩნევენ, რომ Google-ის საძიებო სისტემა პრიორიტეტს საკუთარ ონლაინ-სერვისებს ანიჭებს და ამით კონკურენტებისა და მომხმარებლების უფლებებს არღვევს. 2017 წლის ივნისში კი ევროკომისიამ Google-ი საძიებო სისტემების ბაზარზე დომინანტური მდგომარეობის ბოროტად გამოყენებაში დაადანაშაულა და 2,42 მილიარდი ევროთი დააჯარიმა.     [post_title] => ევროკომისია Google-ის წინააღმდეგ ახალი საქმეების გამოძიების დაწყებას გეგმავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => evrokomisia-amerikuli-korporacia-google-is-winaaghmdeg-akhali-saqmeebis-gamodziebis-dawyebas-gegmavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-15 18:53:25 [post_modified_gmt] => 2017-11-15 14:53:25 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=187551 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 49 [max_num_pages] => 17 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 8abe83a9dd787a1ed233c21bc009dfd5 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები