Google ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგულ კამპანიას აფასებს

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

Google ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგულ კამპანიას აფასებს

კორპორაცია Google ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგულ კამპანიას წარმატებულად აფასებს. როგორც ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიერ გავრცელებულ რელიზშია აღნიშნული, კორპორაციასთან მიმდინარე თანამშრომლობის და სამომავლო გეგმებთან დაკავშირებით ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი გიორგი ჩოგოვაძე Google-ის წარმომადგენლებს შეხვდა. მათ შორის იყვნენ დმიტრო შოლომკო Google Ukraine-ის დირექტორი, სერგეი ბრატუსოვი Google Ukraine-ის ბრენდის ხელმძღვანელი და დიმიტრი გოლიკი Google Ireland-ის მენეჯერი.

ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ინფორმაციით, კორპორაცია Google-თან ადმინისტრაცია ორი წელია აქტიურად თანამშრომლობს. მიმდინარე წლის ზაფხულის მარკეტინგული კამპანიის დაგეგმვასა და მონიტორინგში Google აქტიურად მონაწილეობდა. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია 2017-18 წლების ზამთრის კამპანიას Google-თან თანამშრომლობით ატარებს. კამპანია 19 ქვეყანას მოიცავს: გერმანია, იტალია, დიდი ბრიტანეთი, პოლონეთი, ლიტვა, ლატვია, ესტონეთი, უკრაინა, ბელორუსი, რუსეთი, აზერბაიჯანი, სომხეთი, ყაზახეთი, თურქეთი, ისრაელი ქუვეითი, ბაჰრეინი, საუდის არაბეთი და არაბეთის გაერთიანებული საამიროები.

Google-თან თანამშრომლობის მნიშვნელობაზე ისაუბრა ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ. „საქართველოს ეკონომიკის სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია უკვე მეორე წელია ძალიან აქტიურად თანამშრომლობს კორპორაცია Google-თან, რაც Google-ის მხრიდან ჩვენი მარკეტინგული კამპანიების დაგეგმვასა და მისი ეფექტურობის გაზრდაზე აისახება. ჩვენი ბოლო კამპანიები Google-მა ძალიან წარმატებულად შეფასა. რეზულტატების გასაცნობად და მომავალი თანამშრომლობის დასაგეგმად ჩვენ დღეს საქართველოში ვმასპინძლობთ Google-ის თანამშრომლებს დუბლინის და კიევის ოფისებიდან“,-განაცხადა გიორგი ჩოგოვაძემ.

საქართველოს ტურიზის ეროვნული ადმინისტრაციის წარმატებულ კამპანიაზე საუბრობს Google Ukraine-ის დირექტორი დმიტრო შოლომკო.

„ვფიქრობ ეს კამპანია ძალიან წარმატებული იყო. შედეგით კმაყოფილები ვართ, ტურისტების რაოდენობა საქართველოში იზრდება და ჩვენ მოწადინებულები ვართ, კიდევ უფრო უკეთესი რეზულტატი ვაჩვენოთ. საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია ქვეყნის წარმოსაჩენად ნამდვილად ეფექტურ და პროფესიონალურ ინტერნეტ კამპანიას ატარებს. საქართველოს მარკეტინგული კამპანია ერთ-ერთი ყველაზე მასშტაბური და წარმატებულია მთელ პოსტსაბჭოთა კავშირში და ძალიან სასიამოვნოა, როდესაც თქვენი პროდუქტით უამრავი ადამიანი ინტერესდება“, -აცხადებს დმიტრო შოლომკო.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

15 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 187305
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 187305
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 3186
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (187305) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (4205,3186,20935)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 212971
                    [post_author] => 15
                    [post_date] => 2018-02-11 12:13:05
                    [post_date_gmt] => 2018-02-11 08:13:05
                    [post_content] => Google-სა და Facebook-ის ყოფილი თანამშრომლები ტექნოლოგიებზე დამოკიდებულების წინააღმდეგ გაერთიანდნენ და მასთან ბრძოლის წინააღმდეგ კამპანიაც წამოიწყეს. ამის შესახებ BBC წერს.

ჰუმანური ტექნოლოგიების ცენტრში განმარტავენ, რომ Snapchat-ი, Instagram-ი, Facebook-ი და YouTube-ი ადამიანებს მათზე დამოკიდებულს ხდის.

გავრცელებული ინფორმაციით, კამპანიას 7 მილიონი დოლარის ფინანსური რესურსი უკვე აქვს. ინიციატივის ორგანიზატორები განმარტავენ, რომ აუცილებელია ვინმემ პროცესში დამკვირვებლის ფუნქცია იტვირთოს და სოციალურ ქსელებზე დამოკიდებულების გზებზე იფიქროს.

კამპანიის ფარგლებში მონიტორინგის ქვეშ აშშ-ში 55 000 სკოლა და მისი მოსწავლეები, მასწავლებლები და მშობლები იქნებიან.
                    [post_title] => Google-სა და Facebook-ის ყოფილმა თანამშრომლებმა ტექნოლოგიებზე დამოკიდებულებას ბრძოლა გამოუცხადეს
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => google-sa-da-facebook-is-yofilma-tanamshromlebma-teqnologiebze-damokidebulebas-brdzola-gamouckhades
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-02-11 12:13:05
                    [post_modified_gmt] => 2018-02-11 08:13:05
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=212971
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 203745
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-01-11 13:25:19
                    [post_date_gmt] => 2018-01-11 09:25:19
                    [post_content] => CNN-მა თბილისი მსოფლიოს 7 ქალაქს შორის დაასახელა, რომელსაც 2018 წელს უნდა ეწვიო. ამის შესახებ ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია იუწყება.

მათივე ინფორმაციით, ტელეკომპანია CNN გამორჩული დიზაინის მქონე ქალაქების სიას აქვეყნებს: პარიზის, ტოკიოს, ტორონტოს, მუსკატს, დანდის, სან მიგელ დე ალიენდეს შორის თბილისი მოხვდა.
„რატომ თბილისი? ბოლო 18 თვეში რაღაც საინტერესო მოხდა საქართველოს დედაქალაქში, რომელმაც 2018 წლის ლისაბონის ტიტული დაიმსახურა. თბილისი სწრაფად ხდება ხელოვნების, მოდის ინდუსტრიის ცენტრი. თბილისის ახლად არჩეული მერი, ყოფილი ფეხბურთელი კახა კალაძე ქალაქის 334 მილიონ დოლარიანი ბიუჯეტით ტრანსპორტის და ინფრასტრუქტურის გამართვას გეგმავს“, - აღნიშნავს CNN.
CNN-ის ჟურნალისტი საქართველოში ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მოწვევით 2017 წელს Mercedes-Benz-ის მოდის კვირეულის ფარგლებში იმყოფებოდა. [post_title] => თბილისი პარიზის და ტოკიოს გვერდით - CNN საქართველოს დედაქალაქზე წერს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tbilisi-parizis-da-tokios-gverdit-cnn-saqartvelos-dedaqalaqze-wers [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-11 14:30:20 [post_modified_gmt] => 2018-01-11 10:30:20 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=203745 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 196613 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-12-13 19:49:25 [post_date_gmt] => 2017-12-13 15:49:25 [post_content] => კომპანია Google-მა 2017 წელი შეაჯამა და წლის ყველაზე მნიშვნელოვანი მოვლენები ერთ ვიდეოში მოაქცია. ვიდეოში ყურადღება გამახვილებულია შეკითხვაზე როგორ? როგორც ჩანს, 2017 წელს წინადადება, რომელიც იწყება შეკითხვით "როგორ" ყველაზე აქტუალური იყო. ნახეთ ვიდეო, რა მოვლენები მოხვდა 1 წუთსა და 32 წამში: https://www.youtube.com/watch?v=vI4LHl4yFuo [post_title] => 365 დღე 1 წუთსა და 32 წამში - google-მა 2017 წელი შეაჯამა (ვიდეო) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 365-dghe-1-wutsa-da-32-wamshi-google-ma-2017-weli-sheajama-video [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-13 19:49:25 [post_modified_gmt] => 2017-12-13 15:49:25 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=196613 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 212971 [post_author] => 15 [post_date] => 2018-02-11 12:13:05 [post_date_gmt] => 2018-02-11 08:13:05 [post_content] => Google-სა და Facebook-ის ყოფილი თანამშრომლები ტექნოლოგიებზე დამოკიდებულების წინააღმდეგ გაერთიანდნენ და მასთან ბრძოლის წინააღმდეგ კამპანიაც წამოიწყეს. ამის შესახებ BBC წერს. ჰუმანური ტექნოლოგიების ცენტრში განმარტავენ, რომ Snapchat-ი, Instagram-ი, Facebook-ი და YouTube-ი ადამიანებს მათზე დამოკიდებულს ხდის. გავრცელებული ინფორმაციით, კამპანიას 7 მილიონი დოლარის ფინანსური რესურსი უკვე აქვს. ინიციატივის ორგანიზატორები განმარტავენ, რომ აუცილებელია ვინმემ პროცესში დამკვირვებლის ფუნქცია იტვირთოს და სოციალურ ქსელებზე დამოკიდებულების გზებზე იფიქროს. კამპანიის ფარგლებში მონიტორინგის ქვეშ აშშ-ში 55 000 სკოლა და მისი მოსწავლეები, მასწავლებლები და მშობლები იქნებიან. [post_title] => Google-სა და Facebook-ის ყოფილმა თანამშრომლებმა ტექნოლოგიებზე დამოკიდებულებას ბრძოლა გამოუცხადეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => google-sa-da-facebook-is-yofilma-tanamshromlebma-teqnologiebze-damokidebulebas-brdzola-gamouckhades [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-11 12:13:05 [post_modified_gmt] => 2018-02-11 08:13:05 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=212971 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 52 [max_num_pages] => 18 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 8abe83a9dd787a1ed233c21bc009dfd5 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები