Google ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგულ კამპანიას აფასებს

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

Google ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგულ კამპანიას აფასებს

კორპორაცია Google ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგულ კამპანიას წარმატებულად აფასებს. როგორც ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიერ გავრცელებულ რელიზშია აღნიშნული, კორპორაციასთან მიმდინარე თანამშრომლობის და სამომავლო გეგმებთან დაკავშირებით ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი გიორგი ჩოგოვაძე Google-ის წარმომადგენლებს შეხვდა. მათ შორის იყვნენ დმიტრო შოლომკო Google Ukraine-ის დირექტორი, სერგეი ბრატუსოვი Google Ukraine-ის ბრენდის ხელმძღვანელი და დიმიტრი გოლიკი Google Ireland-ის მენეჯერი.

ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ინფორმაციით, კორპორაცია Google-თან ადმინისტრაცია ორი წელია აქტიურად თანამშრომლობს. მიმდინარე წლის ზაფხულის მარკეტინგული კამპანიის დაგეგმვასა და მონიტორინგში Google აქტიურად მონაწილეობდა. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია 2017-18 წლების ზამთრის კამპანიას Google-თან თანამშრომლობით ატარებს. კამპანია 19 ქვეყანას მოიცავს: გერმანია, იტალია, დიდი ბრიტანეთი, პოლონეთი, ლიტვა, ლატვია, ესტონეთი, უკრაინა, ბელორუსი, რუსეთი, აზერბაიჯანი, სომხეთი, ყაზახეთი, თურქეთი, ისრაელი ქუვეითი, ბაჰრეინი, საუდის არაბეთი და არაბეთის გაერთიანებული საამიროები.

Google-თან თანამშრომლობის მნიშვნელობაზე ისაუბრა ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ. „საქართველოს ეკონომიკის სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია უკვე მეორე წელია ძალიან აქტიურად თანამშრომლობს კორპორაცია Google-თან, რაც Google-ის მხრიდან ჩვენი მარკეტინგული კამპანიების დაგეგმვასა და მისი ეფექტურობის გაზრდაზე აისახება. ჩვენი ბოლო კამპანიები Google-მა ძალიან წარმატებულად შეფასა. რეზულტატების გასაცნობად და მომავალი თანამშრომლობის დასაგეგმად ჩვენ დღეს საქართველოში ვმასპინძლობთ Google-ის თანამშრომლებს დუბლინის და კიევის ოფისებიდან“,-განაცხადა გიორგი ჩოგოვაძემ.

საქართველოს ტურიზის ეროვნული ადმინისტრაციის წარმატებულ კამპანიაზე საუბრობს Google Ukraine-ის დირექტორი დმიტრო შოლომკო.

„ვფიქრობ ეს კამპანია ძალიან წარმატებული იყო. შედეგით კმაყოფილები ვართ, ტურისტების რაოდენობა საქართველოში იზრდება და ჩვენ მოწადინებულები ვართ, კიდევ უფრო უკეთესი რეზულტატი ვაჩვენოთ. საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია ქვეყნის წარმოსაჩენად ნამდვილად ეფექტურ და პროფესიონალურ ინტერნეტ კამპანიას ატარებს. საქართველოს მარკეტინგული კამპანია ერთ-ერთი ყველაზე მასშტაბური და წარმატებულია მთელ პოსტსაბჭოთა კავშირში და ძალიან სასიამოვნოა, როდესაც თქვენი პროდუქტით უამრავი ადამიანი ინტერესდება“, -აცხადებს დმიტრო შოლომკო.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

15 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 187305
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 187305
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 3186
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (187305) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (4205,3186,20935)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 293391
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-10-09 14:32:25
                    [post_date_gmt] => 2018-10-09 10:32:25
                    [post_content] => ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია ფრანკფურტის წიგნის ბაზრობაზე საქართველოს ტურისტული სტენდით არის წარმოდგენილი.

ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ინფორმაციით, პავილიონი გურმე გალერში განთავსდა და სტენდზე 360- გრადუსიანი ვიზუალიზიცია დამთვალიერებლებს საშუალებას აძლევს ვირტუალურად იმოგზაურონ საქართველოში.

მათი ცნობით, სტენდზე განთავსდა ადმინისტრაციის საპრომოციო მასალა და ახალი ტურისტული გზამკვლევი. გამოფენას ესწრება ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი გიორგი ჩოგოვაძე.

„მსოფლიოში უდიდეს წიგნის ბაზრობაზე, The Frankfurt Book Fair-ზე საქართველო საპატიო სტუმარი ქვეყნის სტატუსით მონაწილეობს, რაც უდიდესი წარმატებაა მთელი ქვეყნისთვის. ფრანკფურტის წიგნის ბაზრობას მარტო გასულ წელს 100-ზე მეტი ქვეყნის 7 ათასზე მეტი მონაწილე ჰყავდა, ვიზიტორების რაოდენობა კი 290 ათასამდე იყო. ასეთ მასშტაბურ გამოფენაზე საქართველოს წარმოდგენას უდიდესი კულტურული მნიშვნელობა აქვს, რაც ხელს უწყობს საქართველოს ცნობადობის ამაღლებას, ტურისტული ნაკადების გაზრდას და უმდიდრესი კულტურის მქონე სახელმწიფოს წარმოჩინებას საერთაშორისო ბაზარზე.ფესტივალის ათასობით დამთვალიერებელი კიდევ ერთხელ იხილავს, რომ საქართველოს არის უძველესი ცივილიზაციის ქვეყანა, რომელიც უმდიდრესი კულტურული მემკვიდრეობით, ისტორიით, მრავალფეროვანი ბუნებით და საოცარი სტუმართმასპინძლობით გამოირჩევა,“ - ნათქვამია ტურიზმის ადმინისტრაციის ინფორმაციაში.
                    [post_title] => საქართველოს ტურისტული სტენდი ფრანკფურტის წიგნის ბაზრობაზეა წარმოდგენილი
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => saqartvelos-turistuli-stendi-frankfurtis-wignis-bazrobazea-warmodgenili
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-10-09 14:33:51
                    [post_modified_gmt] => 2018-10-09 10:33:51
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=293391
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 279895
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-08-31 13:15:15
                    [post_date_gmt] => 2018-08-31 09:15:15
                    [post_content] => საქართველოში გასტრონომიული ტურიზმის პოპულარიზაციის მიზნით, ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ პრესტური მოაწყო.

ღვინის ტურიზმისა და კულინარიის თემატიკაზე მომუშავე საერთაშორისო ჟურნალისტები და ბლოგერები თბილისს, მცხეთას და კახეთის რეგიონს ეწვივნენ. პრესტურიში 13 ჟურნალისტი მონაწილეობდა მათ შორის: ესპანეთიდან, იტალიიდან, რუმინეთიდან თურქეთიდან და ტაილანდიდან. ტურის მონაწილეებს შეხვდნენ ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი გიორგი ჩოგოვაძე და თბილისის მერიის ეკონომიკური განვითარების საქალაქო სამსახურის უფროსი ანდრია ბასილაია.

უცხოელი ჟურნალისტები და ბლოგერები საერთაშორისო მაღალრეიტინგული კულინარიული ჟურნალებისთვის საქართველოს შესახებ სტატიებს მოამზადებენ. ტურის მიზანია საერთაშორისო ბაზარზე საქართველოს როგორც კულინარიული ტურიზმის მიმართულების წარმოჩინება და თბილისის როგორც ერთ-ერთი წამყვანი Fine Dining ქალაქის პოპულარიზაცია.

[gallery columns="4" link="file" ids="279900,279901,279902,279903"]
                    [post_title] => მსოფლიოში თბილისის, როგორც წამყვანი Fine Dining ქალაქის პოპულარიზაცია იგეგმება
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => msoflioshi-tbilisis-rogorc-wamyvani-fine-dining-qalaqis-popularizacia-igegmeba
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-08-31 13:15:15
                    [post_modified_gmt] => 2018-08-31 09:15:15
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=279895
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 275044
                    [post_author] => 26
                    [post_date] => 2018-08-13 17:11:24
                    [post_date_gmt] => 2018-08-13 13:11:24
                    [post_content] => აკრძალვის მიუხედავად Google-ი მომხმარებლების გადაადგილებას მაინც უთვალთვალებს. ამის შესახებ Associated Press-ი წერს.

გამოცემის მიერ ჩატარებული გამოძიებით ირკვევა, რომ Google-ის სერვისები Android-სა და iPhone-ზე მომხმარებლის ადგილმდებარეობას იყენებს მიუხედავად იმისა ეს მას სურს თუ არა.

კომპიუტერული მეცნიერების მკვლევარები ადასტურებენ, რომ Associated Press-ის კვლევა უტყუარია.

როგორც წესი Google-ი მომხმარებელს არჩევანის საშუალებას სთავაზობს. გამოიყენოს აპლიკაციამ მისი ადგილმდებარეობა თუ არა, თუმცა როგორც გამოცემა ირწმუნება Google-ი სმარტფონის მფლობელის სურვილებს უგულებელყოფს, მის თითოეულ ნაბიჯის რუკაზე აკვირდება და ამ ისტორიას არქივში ინახავს.

ჯერ კიდევ 2017 წლის ნოემბერში Quartz-ის ჟურნალისტებმა აღმოაჩინეს, რომ Android-ზე მომუშავე მოწყობილობები მომხმარებლის ადგილმდებარეობის შესახებ ჩანაწერებს აკეთებდა.
                    [post_title] => აკრძალვის მიუხედავად, Google მომხმარებლების გადაადგილებას მაინც უთვალთვალებს
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => akrdzalvis-miukhedavad-google-momkhmareblebis-gadaadgilebas-mainc-utvaltvalebs
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-08-13 17:11:24
                    [post_modified_gmt] => 2018-08-13 13:11:24
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=275044
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

        )

    [post_count] => 3
    [current_post] => -1
    [in_the_loop] => 
    [post] => WP_Post Object
        (
            [ID] => 293391
            [post_author] => 16
            [post_date] => 2018-10-09 14:32:25
            [post_date_gmt] => 2018-10-09 10:32:25
            [post_content] => ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია ფრანკფურტის წიგნის ბაზრობაზე საქართველოს ტურისტული სტენდით არის წარმოდგენილი.

ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ინფორმაციით, პავილიონი გურმე გალერში განთავსდა და სტენდზე 360- გრადუსიანი ვიზუალიზიცია დამთვალიერებლებს საშუალებას აძლევს ვირტუალურად იმოგზაურონ საქართველოში.

მათი ცნობით, სტენდზე განთავსდა ადმინისტრაციის საპრომოციო მასალა და ახალი ტურისტული გზამკვლევი. გამოფენას ესწრება ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი გიორგი ჩოგოვაძე.

„მსოფლიოში უდიდეს წიგნის ბაზრობაზე, The Frankfurt Book Fair-ზე საქართველო საპატიო სტუმარი ქვეყნის სტატუსით მონაწილეობს, რაც უდიდესი წარმატებაა მთელი ქვეყნისთვის. ფრანკფურტის წიგნის ბაზრობას მარტო გასულ წელს 100-ზე მეტი ქვეყნის 7 ათასზე მეტი მონაწილე ჰყავდა, ვიზიტორების რაოდენობა კი 290 ათასამდე იყო. ასეთ მასშტაბურ გამოფენაზე საქართველოს წარმოდგენას უდიდესი კულტურული მნიშვნელობა აქვს, რაც ხელს უწყობს საქართველოს ცნობადობის ამაღლებას, ტურისტული ნაკადების გაზრდას და უმდიდრესი კულტურის მქონე სახელმწიფოს წარმოჩინებას საერთაშორისო ბაზარზე.ფესტივალის ათასობით დამთვალიერებელი კიდევ ერთხელ იხილავს, რომ საქართველოს არის უძველესი ცივილიზაციის ქვეყანა, რომელიც უმდიდრესი კულტურული მემკვიდრეობით, ისტორიით, მრავალფეროვანი ბუნებით და საოცარი სტუმართმასპინძლობით გამოირჩევა,“ - ნათქვამია ტურიზმის ადმინისტრაციის ინფორმაციაში.
            [post_title] => საქართველოს ტურისტული სტენდი ფრანკფურტის წიგნის ბაზრობაზეა წარმოდგენილი
            [post_excerpt] => 
            [post_status] => publish
            [comment_status] => closed
            [ping_status] => closed
            [post_password] => 
            [post_name] => saqartvelos-turistuli-stendi-frankfurtis-wignis-bazrobazea-warmodgenili
            [to_ping] => 
            [pinged] => 
            [post_modified] => 2018-10-09 14:33:51
            [post_modified_gmt] => 2018-10-09 10:33:51
            [post_content_filtered] => 
            [post_parent] => 0
            [guid] => http://fortuna.ge/?p=293391
            [menu_order] => 0
            [post_type] => post
            [post_mime_type] => 
            [comment_count] => 0
            [filter] => raw
        )

    [comment_count] => 0
    [current_comment] => -1
    [found_posts] => 64
    [max_num_pages] => 22
    [max_num_comment_pages] => 0
    [is_single] => 
    [is_preview] => 
    [is_page] => 
    [is_archive] => 1
    [is_date] => 
    [is_year] => 
    [is_month] => 
    [is_day] => 
    [is_time] => 
    [is_author] => 
    [is_category] => 
    [is_tag] => 1
    [is_tax] => 
    [is_search] => 
    [is_feed] => 
    [is_comment_feed] => 
    [is_trackback] => 
    [is_home] => 
    [is_404] => 
    [is_embed] => 
    [is_paged] => 
    [is_admin] => 
    [is_attachment] => 
    [is_singular] => 
    [is_robots] => 
    [is_posts_page] => 
    [is_post_type_archive] => 
    [query_vars_hash:WP_Query:private] => 8abe83a9dd787a1ed233c21bc009dfd5
    [query_vars_changed:WP_Query:private] => 
    [thumbnails_cached] => 
    [stopwords:WP_Query:private] => 
    [compat_fields:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => query_vars_hash
            [1] => query_vars_changed
        )

    [compat_methods:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => init_query_flags
            [1] => parse_tax_query
        )

)

მსგავსი სიახლეები