Google ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგულ კამპანიას აფასებს

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

Google ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგულ კამპანიას აფასებს

კორპორაცია Google ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგულ კამპანიას წარმატებულად აფასებს. როგორც ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიერ გავრცელებულ რელიზშია აღნიშნული, კორპორაციასთან მიმდინარე თანამშრომლობის და სამომავლო გეგმებთან დაკავშირებით ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი გიორგი ჩოგოვაძე Google-ის წარმომადგენლებს შეხვდა. მათ შორის იყვნენ დმიტრო შოლომკო Google Ukraine-ის დირექტორი, სერგეი ბრატუსოვი Google Ukraine-ის ბრენდის ხელმძღვანელი და დიმიტრი გოლიკი Google Ireland-ის მენეჯერი.

ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ინფორმაციით, კორპორაცია Google-თან ადმინისტრაცია ორი წელია აქტიურად თანამშრომლობს. მიმდინარე წლის ზაფხულის მარკეტინგული კამპანიის დაგეგმვასა და მონიტორინგში Google აქტიურად მონაწილეობდა. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია 2017-18 წლების ზამთრის კამპანიას Google-თან თანამშრომლობით ატარებს. კამპანია 19 ქვეყანას მოიცავს: გერმანია, იტალია, დიდი ბრიტანეთი, პოლონეთი, ლიტვა, ლატვია, ესტონეთი, უკრაინა, ბელორუსი, რუსეთი, აზერბაიჯანი, სომხეთი, ყაზახეთი, თურქეთი, ისრაელი ქუვეითი, ბაჰრეინი, საუდის არაბეთი და არაბეთის გაერთიანებული საამიროები.

Google-თან თანამშრომლობის მნიშვნელობაზე ისაუბრა ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ. „საქართველოს ეკონომიკის სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია უკვე მეორე წელია ძალიან აქტიურად თანამშრომლობს კორპორაცია Google-თან, რაც Google-ის მხრიდან ჩვენი მარკეტინგული კამპანიების დაგეგმვასა და მისი ეფექტურობის გაზრდაზე აისახება. ჩვენი ბოლო კამპანიები Google-მა ძალიან წარმატებულად შეფასა. რეზულტატების გასაცნობად და მომავალი თანამშრომლობის დასაგეგმად ჩვენ დღეს საქართველოში ვმასპინძლობთ Google-ის თანამშრომლებს დუბლინის და კიევის ოფისებიდან“,-განაცხადა გიორგი ჩოგოვაძემ.

საქართველოს ტურიზის ეროვნული ადმინისტრაციის წარმატებულ კამპანიაზე საუბრობს Google Ukraine-ის დირექტორი დმიტრო შოლომკო.

„ვფიქრობ ეს კამპანია ძალიან წარმატებული იყო. შედეგით კმაყოფილები ვართ, ტურისტების რაოდენობა საქართველოში იზრდება და ჩვენ მოწადინებულები ვართ, კიდევ უფრო უკეთესი რეზულტატი ვაჩვენოთ. საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია ქვეყნის წარმოსაჩენად ნამდვილად ეფექტურ და პროფესიონალურ ინტერნეტ კამპანიას ატარებს. საქართველოს მარკეტინგული კამპანია ერთ-ერთი ყველაზე მასშტაბური და წარმატებულია მთელ პოსტსაბჭოთა კავშირში და ძალიან სასიამოვნოა, როდესაც თქვენი პროდუქტით უამრავი ადამიანი ინტერესდება“, -აცხადებს დმიტრო შოლომკო.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

15 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 187305
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 187305
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 3186
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => google
                                    [1] => turizmis-erovnuli-administracia
                                    [2] => marketinguli-kampania
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (187305) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (4205,3186,20935)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 267397
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-07-19 13:13:24
                    [post_date_gmt] => 2018-07-19 09:13:24
                    [post_content] => Emotions are Georgia - ასე ჰქვია ახალ კამპანიას, რომელიც საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის დაკვეთით მომზადდა.

როგორც ადმინისტრაციაში აცხადებენ, 2017 წელს საქართველოში ტურიზმის ინდუსტრიამ აქტიური ზრდა განაგრძო , 2017-ში საერთაშორისო მოგზაურების მიერ განხორციელებული ვიზიტების რაოდენობა 1,182,534 -ით გაიზარდა და პირველად გადააჭარბა 7 მილიონს.

”2017 წელს საქართველოში საერთაშორისო მოგზაურების ვიზიტების რაოდენობა მკვეთრად გაიზარდა და რეკორდულ მაჩვენებელს 7,902,509- ს მიაღწია ( +17,6%). საქართველო სტუმარ -მასპინძლობის უნიკალური ფენომენის მქონე ქვეყანაა. სწორედ ამ ფენომენის, უნიკალური ბუნების, კულინარიის, ქართული ღვინის, გართობის, 4-სეზონიანი კურორტების წყალობით, ტურისტები წარუშლელი შთაბეჭდილებებით ბრუნდებიან სამშობლოში.

თითოეული ეს შთაბეჭდილება გააზიარეს ტურისტებმა სოციალურ ქსელებში. 7 მილიონი ვიზიტორის მიერ სოციალურ ქსელებში გაბნეული ეს ემოციები ერთად შეგროვდა და პირველად, ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით, საქართველოს ციფრული გზამკვლევი შეიქმნა.

Emotions are georgia - ასე ჰქვია ახალ კამპანიას, რომელიც საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის დაკვეთით მომზადდა. კამპანია მოიცავს შემდეგ კომპონენტებს: ვებგვერდი, ვიდეორგოლი, წიგნი, გარე რეკლამა.

[gallery columns="4" link="file" ids="267407,267409,267410,267411"]

ვებგვერდის აღწერა: ტურისტებს შესაძლებელობა ექნებათ, დააგენერირონ მათ ინტერესებზე მორგებული, პერსონალიზირებული, ქვეყნის გზამკვლევი. ასევე, მათი კონტრიბუციის პოსტის სახით ნახვის.

ვიდეორგოლის აღწერა: ვიდეორგოლი შედგება ორი ნაწილისგან, პირველ ნაწილში შერჩეული პოსტების მეშვეობით ვმოგზაურობთ საქართველოს სხვადასხვა კუთხეში, ვიდეოს ახმოვანებენ თავად პოსტის ავტორები. მეორე ნაწილში, კი დამატებულია გრაფიკული ელემენტი, რომელიც აღწერს ამ პოსტების შეგროვების და ანალიზის მეთოდს და მოუწოდებს მაყურებელს თავისი გზამკვლევის დაგენერებისკენ.

წიგნი : შეიქმნა 3 წიგნი - ღვინო და გასტრონომია, ბუნება და თავგადასავლები, ისტორია და კულტურა.
კამპანია სრულად აგებულია ტურისტების შთაბეჭდილებებსა და ემოციებზე საქართველოში მოგზაურობისას.
Emotions are Georgia-ს პრეზენტაცია სასტუმრო „სტამბაში“ გაიმართა. განთავსდა სპეციალური ინტერაქტიული სტენდი, სადაც გამოიფინა წიგნები და ინფორმაცია პროექტის შესახებ, სტუმრებს საშუალება ჰქონდათ, საკუთარ ინტერესზე მორგებული პერსონალური ციფრული გზამკვლევი შეედგინათ და დაეთვალიერებინათ”, - ნათქვამია ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში. [post_title] => Emotions are Georgia - ახალი კამპანია ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => emotions-are-georgia-akhali-kampania-turizmis-erovnuli-administraciisgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-19 13:14:00 [post_modified_gmt] => 2018-07-19 09:14:00 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=267397 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 253829 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-06-12 15:12:11 [post_date_gmt] => 2018-06-12 11:12:11 [post_content] => პირველად საქართველოში ცოცხალი ანგარიშების პირველი ქართული ვებგვერდი Hotscore.com შეიქმნა. ვებგვერდის პრეზენტაცია მედიის წარმომადგენლებისთვის დღეს, 12 ივნისს გაიმართა. როგორც Hotscore.com-ის შემქმნელები აცხადებენ, ეს არის ცოცხალი ანგარიშების ინოვაციური ვებგვერდი, რომელზეც გაერთიანებულია სპორტული ინფორმაცია, დინამიური განახლებადი ანგარიშები და გასართობი ფუნქციები. მათივე ცნობით, Hotscore.com-ის მთავარი მიზანია, მომხმარებელს მიაწოდოს ამომწურავი ინფორმაცია ნებისმიერი სპორტული მოვლენის შესახებ. ამასთან, მომხმარებელს შესაძლებლობა ექნება, ერთ სივრცეში ნახოს მისთვის სასურველი ნებისმიერი სპორტული ინფორმაცია: მატჩების საუკეთესო მომენტების ვიდეოები, სიახლეები ნებისმიერი სპორტული მოვლენის შესახებ. ასევე, მომავალი მატჩების პროგნოზები და გუნდების სავარაუდო შემადგენლობები მატჩამდე 1 დღით ადრე. ”Hotscore.com - ეს არის ინოვაცია ქართული ბაზრისთვის. ამასთან, პროექტი გლობალურია და ის ხელმისაწვდომია სამ ენაზე: ინგლისურად, რუსულად და ქართულად. აღსანიშნავია, რომ პირველად მიეცემა ქართველ მომხმარებელს შესაძლებლობა, ქართულ ენაზე მიიღოს ინფორმაცია სასურველი სპორტული ანგარიშების, სტატისტიკებისა და სხვა სიახლეების შესახებ... თუმცა, ამაზე გაჩერებას არ ვაპირებთ. ვგეგმავთ, საიტი შემდგომ ეტაპზე სრულიად მსოფლიოს გავაცნოთ, ამისთვის დაიწყება მარკეტინგული კომუნიკაციები”, - განაცხადა Hotscore.com-ის მარკეტინგის მენეჯერმა სანდრო ხასიამ. მისივე ინფორმაციით, საიტი ყოველდღიურად ვითარდება და ქართველ მომხმარებელს მომავალშიც უამრავ სიახლეს შესთავაზებს. [post_title] => Hotscore.com - ცოცხალი ანგარიშების პირველი ქართული ვებგვერდი ამოქმედდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => cockhali-angarishebis-pirveli-qartuli-vebgverdi-hotscore-com-amoqmedda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-12 15:15:31 [post_modified_gmt] => 2018-06-12 11:15:31 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=253829 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 247048 [post_author] => 22 [post_date] => 2018-05-26 11:39:11 [post_date_gmt] => 2018-05-26 07:39:11 [post_content] => 4 ვებ გიგანტი ევროკავშირის პირადი მონაცემების დაცვის ახალი რეგლამენტის დარღვევაში დაადანაშაულეს. ამის შესახებ BBC წერს. Facebook-ს, Google-ს, Instagram-ს და WhatsApp-ს მომხმარებლებისთვის მიზნობრივი სარეკლამო სერვისების იძულებით გამოყენებაში ადანაშაულებენ. პირადი ხელშეუხებლობის შესახებ ინფორმაციის ჯგუფი noyb.eu, რომელსაც აქტივისტი მაქს შერმანი ხელმძღვანელობს, განმარტავს, რომ ხალხს „თავისუფალი არჩევანი“ არ მისცეს. შესაძლოა ვებ გიგანტები აიძულონ, რეგულაციები მომხმარებლების ინტერესებზე მორგებული გახადონ. თუ ეს ტალღა გაგრძელდა არ არის გამორიცხული, კომპანიები დააჯარიმონ კიდეც. აღსანიშნავია, რომ რამდენიმე დღის წინ, Apple-მა ახალი ერთიანი რეგლამენტის (General Data Protection Regulation, GDPR) ამოქმედდებას დაუჭირა მხარი და მომხმარებლებს პერსონალური ინფორმაციის წაშლის შესაძლებლობა მისცა. ევროკავშირის ახალი ერთიანი რეგლამენტი, პირადი მონაცემების დაცვის შესახებ 2018 წლის 25 მაისიდან ამოქმედდა. [post_title] => Facebook-ს, Google-ს, Instagram-ს და WhatsApp-ს ევროკავშირის მონაცემთა დაცვის ახალი რეგლამენტის დარღევავაში ადანაშაულებენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => facebook-s-google-s-instagram-s-da-whatsapp-s-evrokavshiris-monacemta-dacvis-akhali-reglamentis-darghevavashi-adanashauleben [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-26 11:39:11 [post_modified_gmt] => 2018-05-26 07:39:11 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=247048 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 267397 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-07-19 13:13:24 [post_date_gmt] => 2018-07-19 09:13:24 [post_content] => Emotions are Georgia - ასე ჰქვია ახალ კამპანიას, რომელიც საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის დაკვეთით მომზადდა. როგორც ადმინისტრაციაში აცხადებენ, 2017 წელს საქართველოში ტურიზმის ინდუსტრიამ აქტიური ზრდა განაგრძო , 2017-ში საერთაშორისო მოგზაურების მიერ განხორციელებული ვიზიტების რაოდენობა 1,182,534 -ით გაიზარდა და პირველად გადააჭარბა 7 მილიონს. ”2017 წელს საქართველოში საერთაშორისო მოგზაურების ვიზიტების რაოდენობა მკვეთრად გაიზარდა და რეკორდულ მაჩვენებელს 7,902,509- ს მიაღწია ( +17,6%). საქართველო სტუმარ -მასპინძლობის უნიკალური ფენომენის მქონე ქვეყანაა. სწორედ ამ ფენომენის, უნიკალური ბუნების, კულინარიის, ქართული ღვინის, გართობის, 4-სეზონიანი კურორტების წყალობით, ტურისტები წარუშლელი შთაბეჭდილებებით ბრუნდებიან სამშობლოში. თითოეული ეს შთაბეჭდილება გააზიარეს ტურისტებმა სოციალურ ქსელებში. 7 მილიონი ვიზიტორის მიერ სოციალურ ქსელებში გაბნეული ეს ემოციები ერთად შეგროვდა და პირველად, ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით, საქართველოს ციფრული გზამკვლევი შეიქმნა. Emotions are georgia - ასე ჰქვია ახალ კამპანიას, რომელიც საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის დაკვეთით მომზადდა. კამპანია მოიცავს შემდეგ კომპონენტებს: ვებგვერდი, ვიდეორგოლი, წიგნი, გარე რეკლამა. [gallery columns="4" link="file" ids="267407,267409,267410,267411"] ვებგვერდის აღწერა: ტურისტებს შესაძლებელობა ექნებათ, დააგენერირონ მათ ინტერესებზე მორგებული, პერსონალიზირებული, ქვეყნის გზამკვლევი. ასევე, მათი კონტრიბუციის პოსტის სახით ნახვის. ვიდეორგოლის აღწერა: ვიდეორგოლი შედგება ორი ნაწილისგან, პირველ ნაწილში შერჩეული პოსტების მეშვეობით ვმოგზაურობთ საქართველოს სხვადასხვა კუთხეში, ვიდეოს ახმოვანებენ თავად პოსტის ავტორები. მეორე ნაწილში, კი დამატებულია გრაფიკული ელემენტი, რომელიც აღწერს ამ პოსტების შეგროვების და ანალიზის მეთოდს და მოუწოდებს მაყურებელს თავისი გზამკვლევის დაგენერებისკენ. წიგნი : შეიქმნა 3 წიგნი - ღვინო და გასტრონომია, ბუნება და თავგადასავლები, ისტორია და კულტურა.
კამპანია სრულად აგებულია ტურისტების შთაბეჭდილებებსა და ემოციებზე საქართველოში მოგზაურობისას.
Emotions are Georgia-ს პრეზენტაცია სასტუმრო „სტამბაში“ გაიმართა. განთავსდა სპეციალური ინტერაქტიული სტენდი, სადაც გამოიფინა წიგნები და ინფორმაცია პროექტის შესახებ, სტუმრებს საშუალება ჰქონდათ, საკუთარ ინტერესზე მორგებული პერსონალური ციფრული გზამკვლევი შეედგინათ და დაეთვალიერებინათ”, - ნათქვამია ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში. [post_title] => Emotions are Georgia - ახალი კამპანია ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => emotions-are-georgia-akhali-kampania-turizmis-erovnuli-administraciisgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-19 13:14:00 [post_modified_gmt] => 2018-07-19 09:14:00 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=267397 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 61 [max_num_pages] => 21 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 8abe83a9dd787a1ed233c21bc009dfd5 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები