გუდაური-კობის მონაკვეთზე ყველა სახის ავტოტრანსპორტის მოძრაობა აკრძალულია

პოპულარული

გუდაური-კობის მონაკვეთზე ყველა სახის ავტოტრანსპორტის მოძრაობა აკრძალულია

ზვავსაშიშროების გამო, გუდაური-კობის მონაკვეთზე ყველა სახის ავტოტრანსპორტის მოძრაობა აკრძალულია.

საავტომობილო გზების დეპარტამენტის ინფორმაციით, საერთაშორისო მნიშვნელობის მცხეთა-სტეფანწმინდა-ლარსის საავტომობილო გზის გუდაური(ფოსტა)-კობის მონაკვეთზე ზვავსაშიშროებაა, რის გამოც გზის ამ მონაკვეთზე ყველა სახის ავტოტრანსპორტის მოძრაობა აკრძალულია.

ამავე გზის კმ134-კმ135 (დარიალის ხეობა) მონაკვეთზე ავტოტრანსპორტის მიმოსვლისას იკრძალება მათი გაჩერება.

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => saavtomobilo-gzebis-departamenti
                                    [1] => gudauri-kobis-monakveti
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 203914
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => saavtomobilo-gzebis-departamenti
                                    [1] => gudauri-kobis-monakveti
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 203914
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 1307
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => saavtomobilo-gzebis-departamenti
                                    [1] => gudauri-kobis-monakveti
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => saavtomobilo-gzebis-departamenti
                                    [1] => gudauri-kobis-monakveti
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (203914) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1307,4774)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 254441
                    [post_author] => 25
                    [post_date] => 2018-06-20 11:07:26
                    [post_date_gmt] => 2018-06-20 07:07:26
                    [post_content] => წითელი ხიდიდან სარფამდე გადაადგილება 4-4.5 საათში იქნება შესაძლებელი. ამის შესახებ რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის მინისტრის მოადგილემ ირაკლი ქარსელაძემ განაცხადა. აზერბაიჯანის საზღვრიდან თურქეთის საზღვრამდე 460 კილომეტრიანი გზის მონაკვეთის განახევრებულ დროში დაფარვა რიკოთის მონაკვეთზე ავტობანის,  გვირაბებისა და საავტომობილო გზების მშენებლობის ხარჯზე მოხდება. შესაბამისი სამშენებლო ტენდერები ივნისში გამოცხადდება.

„რიკოთის მონაკვეთი იქნება გარღვევა აღმოსავლეთ-დასავლეთის კორიდორის განვითარებაში. საბოლოო ჯამში, მივაღწევთ იმას, რომ შემცირდება კორიდორის მთლიანი სიგრძე და გადაადგილების დრო. თუ დღეს 7-8 საათია საჭირო წითელი ხიდიდან სარფამდე მონაკვეთის დასაფარად, ეს 4-4.5 საათამდე შემცირდება. ასევე, გაიზრდება გადაადგილების სიჩქარე - რიგ მონაკვეთებში ფაქტობრივად, გაორმაგდება. რაც ძალიან მნიშვნელოვანია, აღნიშნული გადაადგილება იქნება თანამედროვე უსაფრთხოების სტანდარტის დაცვით,“ - აცხადებს საავტომობილო გზების დეპარტამენტის უფროსი ირაკლი ქარსელაძე.

 



 

პროექტის მიხედვით, რიკოთის უღელტეხილზე დაგეგმილია 51.6 კმ. სიგრძის გზის მშენებლობა, რომელიც 96 ხიდსა და 53 გვირაბს მოიცავს,  პროექტების მშენებლობაზე ჯამში, 2 მილიარდ დოლარამდე დაიხარჯება.

როგორც"ფორტუნას"ინფრასტრუქტურის სამინისტროში უთხრეს,  გზის სრული მონაკვეთის დასრულების შემდეგ, გზა ჯამში 30 კილომეტრით, 460-დან 430 კილომეტრამდე შემცირდება, განახლებულ გზაზე მოიმატებს მოძრაობის სიჩქარეც, რაც საბოლოოდ მგზავრობის დროის განახევრებას გამოიწვევს.

.

 



 

4 საათში დაფარული გზა - მითი თუ რეალობა

  "ავტობანის დასრულების შემდეგ წითელი ხიდი-სარფის მონაკვეთი 3,5 საათშიც შეიძლება დაიფაროს" - სატრანსპორტო სფეროს სპეციალისტი და "ჰაბ ჯორჯიას "დირექტორი" ვასილ ურუშაძე მაგისტრალის დასრულების შემდეგ, ქვეყანაში დაშვებული მაქსიმალური სიჩქარის ზრდასაც რეალისტურად მიიჩნევს. "ავტობანის დასრულების შემდეგ გზის გარკვეულ მონაკვეთებზე შესაძლებელია, მაქსიმალური სიჩქარის 110-დან  130 კილომეტრამდე გაზრდა, გარემო და მეტეოროლოგიური პირობების გათვალისწინებით. ერთიდაიგივე მონაკვეთზე სიჩქარის ცვლილება სპეციალური საინფორმაციო ტაბლოების მეშვეობით არის შესაძლებელი. დღეს აღმოსავლეთიდან დასავლეთისკენ მიმავალ გზაზე, შემაფერხებელია როგორც რიკოთი, ასევე, ლანჩხუთის მონაკვეთი და ჩაქვის უღელტეხილი, გასათვალისწინებელია ის ფაქტორიც, რომ უღელტეხილებზე დაბალი სიჩქარის გარდა, გასწრება უმეტესწილად აკრძალულია, რაც დამატებით აფერხებს გზის გამყარუნარიანოიბას, ავტობანის შემთხვევაში, ყველა ეს ფაქტორი მოხსნილია და არა თუ 4 საათი 3,5 საათიც სავსებით რეალისტურია," - ამბობს ვასო ურუშაძე "ფორტუნასთან" საუბარში. დღეისთვის ავტობანზე ავტომობილის დაშვებული მაქსიმალური სიჩქარე 110 კმ/საათია, რიკოთის უღელტეხილზე გადაადგილების სიჩქარე კი 40- 70 კმ/საათამდე მერყეობს. წითელი ხიდიდან სარფამდე გზის მონაკვეთის დაფარვა საშუალოდ 7 საათშია შესაძლებელი.   [gallery link="file" ids="254879,254880,254881"]   თამუნა გოგუაძე [post_title] => სარფიდან წითელ ხიდამდე 4 საათში - ავტობანზე დასაშვები სიჩქარე შესაძლოა, 130-მდე გაიზარდოს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sarfidan-witel-khidamde-4-saatshi-avtobanze-dasashvebi-sichqare-shesadzloa-130-mde-gaizardos [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-20 11:07:26 [post_modified_gmt] => 2018-06-20 07:07:26 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=254441 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 251910 [post_author] => 21 [post_date] => 2018-06-07 10:20:16 [post_date_gmt] => 2018-06-07 06:20:16 [post_content] => საავტომობილო გზების დეპარტამენტის ინფორმაციით, ზუგდიდი-ჯვარი-მესტია-ლასდილის საავტომობილო გზის 192-ე კმ-ზე (უშგული-ლასდილი) ჩაწყდა გზის სავალი ნაწილი, რის გამოც აღნიშნულ მონაკვეთზე იკრძალება ყველა სახის ავტოტრანსპორტის მოძრაობა. ადგილზე მობილიზებულია შესაბამისი ტექნიკა და გზის აღდგენითი სამუშაოები მიმდინარეობს. [post_title] => უშგული-ლასდილის მონაკვეთზე მოძრაობა აკრძალულია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ushguli-lasdilis-monakvetze-modzraoba-akrdzalulia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-07 10:20:16 [post_modified_gmt] => 2018-06-07 06:20:16 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=251910 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 241988 [post_author] => 21 [post_date] => 2018-05-14 12:12:47 [post_date_gmt] => 2018-05-14 08:12:47 [post_content] => საქართველოს საავტომობილო გზების დეპარტამენტის ინფორმაციით, რიკოთის გვირაბში მოძრაობისას, გაუმართავი ავტობუსის მიზეზით გამოწვეული დაკვამლიანების გამო, ხილვადობა ძალიან დაბალი იყო და უსაფრთხოების მიზნით, ავტოტრანსპორტის მოძრაობა 20 წუთით შეჩერდა. უწყების ცნობით, საავტომობილო გზების დეპარტამენტის შესაბამისმა სამსახურმა, შემდგომი რეაგირებისთვის ფაქტის შესახებ, შინაგან საქმეთა სამინისტროს აცნობა. ამ ეტაპზე, რიკოთის საავტომობილო გვირაბში პრობლემა აღმოფხვრილია და ავტოტრანსპორტი შეუფერხებლად გადაადგილდება. საავტომობილო გზების დეპარტამენტი, მსგავსი შემთხვევების თავიდან ასაცილებლად, მოუწოდებს მძღოლებს, იმოძრაონ გამართული ავტოტრანსპორტით, - ნათქვამია გზების დეპარტამენტის განცხადებაში. [post_title] => დაკვამლიანების გამო რიკოთის გვირაბში ავტოტრანსპორტის მოძრაობა შეჩერდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => dakvamlianebis-gamo-rikotis-gvirabshi-avtotransportis-modzraoba-shecherda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-14 12:12:47 [post_modified_gmt] => 2018-05-14 08:12:47 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=241988 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 254441 [post_author] => 25 [post_date] => 2018-06-20 11:07:26 [post_date_gmt] => 2018-06-20 07:07:26 [post_content] => წითელი ხიდიდან სარფამდე გადაადგილება 4-4.5 საათში იქნება შესაძლებელი. ამის შესახებ რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის მინისტრის მოადგილემ ირაკლი ქარსელაძემ განაცხადა. აზერბაიჯანის საზღვრიდან თურქეთის საზღვრამდე 460 კილომეტრიანი გზის მონაკვეთის განახევრებულ დროში დაფარვა რიკოთის მონაკვეთზე ავტობანის,  გვირაბებისა და საავტომობილო გზების მშენებლობის ხარჯზე მოხდება. შესაბამისი სამშენებლო ტენდერები ივნისში გამოცხადდება. „რიკოთის მონაკვეთი იქნება გარღვევა აღმოსავლეთ-დასავლეთის კორიდორის განვითარებაში. საბოლოო ჯამში, მივაღწევთ იმას, რომ შემცირდება კორიდორის მთლიანი სიგრძე და გადაადგილების დრო. თუ დღეს 7-8 საათია საჭირო წითელი ხიდიდან სარფამდე მონაკვეთის დასაფარად, ეს 4-4.5 საათამდე შემცირდება. ასევე, გაიზრდება გადაადგილების სიჩქარე - რიგ მონაკვეთებში ფაქტობრივად, გაორმაგდება. რაც ძალიან მნიშვნელოვანია, აღნიშნული გადაადგილება იქნება თანამედროვე უსაფრთხოების სტანდარტის დაცვით,“ - აცხადებს საავტომობილო გზების დეპარტამენტის უფროსი ირაკლი ქარსელაძე.     პროექტის მიხედვით, რიკოთის უღელტეხილზე დაგეგმილია 51.6 კმ. სიგრძის გზის მშენებლობა, რომელიც 96 ხიდსა და 53 გვირაბს მოიცავს,  პროექტების მშენებლობაზე ჯამში, 2 მილიარდ დოლარამდე დაიხარჯება. როგორც"ფორტუნას"ინფრასტრუქტურის სამინისტროში უთხრეს,  გზის სრული მონაკვეთის დასრულების შემდეგ, გზა ჯამში 30 კილომეტრით, 460-დან 430 კილომეტრამდე შემცირდება, განახლებულ გზაზე მოიმატებს მოძრაობის სიჩქარეც, რაც საბოლოოდ მგზავრობის დროის განახევრებას გამოიწვევს. .    

4 საათში დაფარული გზა - მითი თუ რეალობა

  "ავტობანის დასრულების შემდეგ წითელი ხიდი-სარფის მონაკვეთი 3,5 საათშიც შეიძლება დაიფაროს" - სატრანსპორტო სფეროს სპეციალისტი და "ჰაბ ჯორჯიას "დირექტორი" ვასილ ურუშაძე მაგისტრალის დასრულების შემდეგ, ქვეყანაში დაშვებული მაქსიმალური სიჩქარის ზრდასაც რეალისტურად მიიჩნევს. "ავტობანის დასრულების შემდეგ გზის გარკვეულ მონაკვეთებზე შესაძლებელია, მაქსიმალური სიჩქარის 110-დან  130 კილომეტრამდე გაზრდა, გარემო და მეტეოროლოგიური პირობების გათვალისწინებით. ერთიდაიგივე მონაკვეთზე სიჩქარის ცვლილება სპეციალური საინფორმაციო ტაბლოების მეშვეობით არის შესაძლებელი. დღეს აღმოსავლეთიდან დასავლეთისკენ მიმავალ გზაზე, შემაფერხებელია როგორც რიკოთი, ასევე, ლანჩხუთის მონაკვეთი და ჩაქვის უღელტეხილი, გასათვალისწინებელია ის ფაქტორიც, რომ უღელტეხილებზე დაბალი სიჩქარის გარდა, გასწრება უმეტესწილად აკრძალულია, რაც დამატებით აფერხებს გზის გამყარუნარიანოიბას, ავტობანის შემთხვევაში, ყველა ეს ფაქტორი მოხსნილია და არა თუ 4 საათი 3,5 საათიც სავსებით რეალისტურია," - ამბობს ვასო ურუშაძე "ფორტუნასთან" საუბარში. დღეისთვის ავტობანზე ავტომობილის დაშვებული მაქსიმალური სიჩქარე 110 კმ/საათია, რიკოთის უღელტეხილზე გადაადგილების სიჩქარე კი 40- 70 კმ/საათამდე მერყეობს. წითელი ხიდიდან სარფამდე გზის მონაკვეთის დაფარვა საშუალოდ 7 საათშია შესაძლებელი.   [gallery link="file" ids="254879,254880,254881"]   თამუნა გოგუაძე [post_title] => სარფიდან წითელ ხიდამდე 4 საათში - ავტობანზე დასაშვები სიჩქარე შესაძლოა, 130-მდე გაიზარდოს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sarfidan-witel-khidamde-4-saatshi-avtobanze-dasashvebi-sichqare-shesadzloa-130-mde-gaizardos [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-20 11:07:26 [post_modified_gmt] => 2018-06-20 07:07:26 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=254441 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 217 [max_num_pages] => 73 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 7c4a63ef00f8fe7423505d30100cc639 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები