გუდაურში სატვირთო ავტომობილი გადაბრუნდა

პოპულარული

გუდაურში სატვირთო ავტომობილი გადაბრუნდა

გუდაურში სატვირთო ავტომობილი გადაბრუნდა. შსს-ს ინფორმაციით, შემთხვევა ჯვრის უღელტეხილთან, 99-ე კილომეტრზე მოხდა.

„სატვირთო ავტომობილის მძღოლმა ვერ უზრუნველყო უსაფრთხო მოძრაობა, გადავიდა გზის მარჯვენა მხარეს და გადაბრუნდა. მძღოლი ადმინისტრაციული წესით დაჯარიმდა“ – აცხადებენ შსს-ში.

სატვირთოს მძღოლი საავადმყოფოშია გადაყვანილი. ის მკურნალობას რეანიმაციულ განყოფილებაში გადის.

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => gudauri
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 260268
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => gudauri
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 260268
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 2629
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => gudauri
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => gudauri
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (260268) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (2629)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 266008
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-07-16 11:38:17
                    [post_date_gmt] => 2018-07-16 07:38:17
                    [post_content] => ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს „მთის კურორტების განვითარების კომპანიასა“ და მსოფლიოში ერთ-ერთ წამყვან საბაგიროების მწარმოებელ კომპანია „დოპელმაიერს“ შორის ხელშეკრულება გაფორმდა.

„მთის კურორტების კომპანიის” ინფორმაციით, ხელშეკრულება ითვალისწინებს სამთო-სათხილამურო კურორტ გუდაურში არსებული საბაგიროებიდან „პირველისა“ და „სოლიკოს“ დემონტაჟს და მათ ნაცვლად ახალი საბაგიროების მშენებლობას, ასევე „კუდების“ საბაგიროს რეკონსტრუქციას და კიდევ ერთი ახალი საბაგიროს მშენებლობას.

უწყების ცნობითვე, საბაგიროები „სოლიკო“ და „კუდები“ ღია ბაბლის ტიპის 6 ადგილიანი იქნება, რაც მგზავრის სიცივისაგან დაცვას უზრუნველყოფს, ხოლო საბაგირო „პირველი“ ღია, ასევე 6 ადგილიანი. საბაგირო ,,პირველის“ და „ სოლიკოს“ გამტარუნარიანობა საათში 2800 მგზავრი, ახალი ,,კუდების“ კი 2200 მგზავრი იქნება. 2018-2019 წლის ზამთრის სათხილამურო სეზონზე კურორტ გუდაურში სამი ახალი და ერთი რეკონსტრუირებული საბაგირო იქნება.



ცნობისთვის, საბაგიროები „პირველი“, „სოლიკო“ და „კუდები“ 1987 წელს აშენდა, რომელთა გამტარუნარიანობა იყო დაბალი.
აღსანიშნავია, რომ ბოლო წლებში საქართველოში საგრძნობლად მოიმატა, როგორც ადგილობრივი, ისე საერთაშორისო ტურისტების რაოდენობამ. 2011/2012 - 2017/2018 წლებში ოთხივე სამთო-სათხილამურო კურორტზე (გუდაური, ბაკურიანი, გოდერძი, სვანეთი) ტურისტების რაოდენობა 491% -ით გაიზარდა.
[post_title] => გუდაურში ზამთრის სეზონზე 3 ახალი და 1 რეკონსტრუირებული საბაგირო იქნება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => gudaurshi-zamtris-sezonze-3-akhali-da-1-rekonstruirebuli-sabagiro-iqneba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-16 11:54:43 [post_modified_gmt] => 2018-07-16 07:54:43 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=266008 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 260062 [post_author] => 14 [post_date] => 2018-06-28 21:37:19 [post_date_gmt] => 2018-06-28 17:37:19 [post_content] => გუდაურში ტვირთამწის დემონტაჟის დროს მუშა გარდაიცვალა. შინაგან საქმეთა სამინისტროს განაცხადებით, ახალი გუდაურის შესასვლელთან მდებარე ავტოსადგომის ტერიტორიაზე სატრანსპორტო საშუალების - ე.წ. მუხლუხა ტვირთამწის დემონტაჟის დროს, ამწეს დეტალი მოსწყდა და ერთ-ერთ მუშას დაეცა. უწყების ცნობით, იგი მიღებული დაზიანებების შედეგად, ადგილზე გარდაიცვალა. შემთხვევა დღეს, 28 ივნისს, საღამოს მოხდა.

ამ დროისთვის, შინაგან საქმეთა სამინისტროს მცხეთა-მთიანეთის პოლიციის დეპარტამენტის თანამშრომლები შემთხვევის ადგილზე შესაბამის საგამოძიებო მოქმედებებს ატარებენ.

მომხდარზე გამოძიება სისხლის სამართლის კოდექსის 240-ე მუხლის მე-2 ნაწილით დაიწყო, რაც სამთო, სამშენებლო ან სხვა სამუშაოს წარმოებისას უსაფრთხოების ნორმების დარღვევას გულისხმობს. [post_title] => გუდაურში ტვირთამწის დემონტაჟის დროს მუშა გარდაიცვალა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => gudaurshi-tvirtamwis-demontadjis-dros-musha-gardaicvala [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-28 21:37:46 [post_modified_gmt] => 2018-06-28 17:37:46 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=260062 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 253828 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-06-12 16:56:17 [post_date_gmt] => 2018-06-12 12:56:17 [post_content] => 9 ივნისს რუს და ქართველ პარაპლანისტებს შორის კონფლიქტი მოხდა. მხარეები დაპირისპირების სხვადასხვა მიზეზებზე საუბრობდნენ. კონფლიქტის მიზეზი, სასტარტო ბილიკია, რომელსაც გუდაურში ყველა პარაპლანისტი იყენებდა, ერთი წლის წინ, რუსმა და უკრაინელებმა იჯარით აიღეს.  

დაპირისპირება ვიდეოებით

ქართველი პარაპლანისტები ამტკიცებენ, რომ მათ რუსი მფრინავები მათ უსაფრთხოებას არა ერთხელ დამუქრებიან, ფრენის დროს ქვებს ესვრიან და სახიფათო სიტუაციებს განზრახ ქმნიან. მათ მიერ შსს-სთვის გადაცემულ ვიდეოში, მათი თქმით, სწორედ ქართველებზე "თავდასხმა" იგეგმება. [video width="1024" height="576" mp4="http://fortuna.ge/wp-content/uploads/2018/06/myvideo-imedi.mp4"][/video] რუსმა პილოტებმა კი, ცემის ვიდეო და ვიდეომიმართვაც გაავრცელეს. ისინი ქართველებს ბიზნესის წართმევის მცდელობაში და ძალადობაში ადანაშაულებენ. [video width="400" height="220" mp4="http://fortuna.ge/wp-content/uploads/2018/06/34617390_507982349604861_4241376145779458048_n-1.mp4"][/video]

პარაგლაიდინგის ფედერაცია - გარეშე პირები სიტუაციას აფასებენ

ქართული პარაგლაიდინგის ფედერაცია, რომელიც გუდაურში წარმოებული კომერციული ფრენების მონაწილე არ არის, აცხადებს, რომ ხსენებული ინციდენტი უდიდეს ზიანს აყენებს როგორც პარაპლანერიზმის განვითარებას გუდაურსა და ზოგადად საქართველოში, ასევე აფერხებს გუდაურის, როგორც პერსპექტიული სამთო-სათხილამურო კურორტის და ტურისტული ერთეულის განვითარებას. მათივე თქმით, მსგავსი ქმედებები ლახავს საქართველოს საერთაშორისო იმიჯს. ფედერაციის პრეზიდენტი ირაკლი კაპანაძემ "ფორტუნასთან" ინტერვიუში ამბობს, რომ დაპირისპირება დიდი ხანია გრძელდება და მისი მიზეზი კომერციული ინტერესებია. "ძალიან მარტივი მიდგომა აქვთ - რატომ უნდა შოულობდნენ საქართველოში ფულს უცხოელები და არ შოულობდნენ ქართველები. ეს მიდგომა გახლავთ ფინანსური დაპირისპირების მიზეზი. ასე უნდა იყოს თუ არა, ეს ქვეყანამ თავისი კანონმდებლობით უნდა დაარეგულიროს და საქართველო ამას აკეთებს. ქვეყანა ამბობს, რომ უცხოელებს აქვთ ფულის შოვნის უფლება, თუ ისინი იცავენ ამა და ამ წესებს," - განაცხადა კაპანაძემ. მისი თქმით, დაკავებულები არ არიან ის ადამიანები, ვინც ამ კონფლიქტს საფუძველი ჩაუყარა. კაპანაძე ამბობს, რომ კონფლიქტის ავტორები, მას პოლიტიკურ სარჩულს უდებენ. "დასაჭერია ყველა, ვინც მუშტი-კრივით ცდილობს კონფლიქტის გადაჭრას; დასაჭერია ყველა, ვინც თვლის, რომ 10 კაცი ერთს რომ სცემს, ვაჟკაცობაა და ქართველობა," - აღნიშნა კაპანაძემ. ფედერაციის პრეზიდენტი მიიჩნევს, რომ აუცილებელია კონფლიქტური სიტუაციების მიზეზი აღმოიფხვრას, რისთვისაც სახელმიწფოს ჩარევა აუცილებელია, თუმცა გარკვეული დოზით. "მარეგულირებელ აქტებზე ბევრი გვაქვს ნაფიქრი, შემუშავებულიც გვაქვს... ადგილზე ძირითადმა ფინანსურმა ოპერატორამ ან სამოქალაქო ავიაციამ ან სხვა უწყებამ, რომელსაც ეს ხელეწიფება, დოკუმენტები უნდა ნახონ, შესწორება შეიტანონ და რეგულაციები მიიღონ. ისინი არსებობს, თუმცა საჭიროა მათთვის კანონის ძალის მიცემა. ეს კონფლიქტების პრევენციისა და მათი გადაჭრის საშუალებაა," - ამბობს კაპანაძე.  

რუსებისა და უკრაინელების ქართულ ბიზნესში ყოფნას, სხვებიც აპროტესტებენ

მოთხილამურე შალვა აბრამიშვილი, მიიჩნევს, რომ ოკუპანტი ქვეყნის მოქალაქეები, საქართველოდან თანხებს არ უნდა იღებდნენ. როგორც ის fecebook გვერდზე გამოქვეყნებულ პოსტში ყვება, უკრაინელები და რუსები 10 წლის წინ, თავდაპირველად მოთხილამურეების კონკურენტები გახდნენ. როგორც ის ამბობს, მათ ბიზნესის გასავითარებლად მეტი ფული და ორგანიზება აქვთ. აბრამიშვილის თქმით, თავიდან ისინი ქართველებმა მეგობრულად მიიღეს, თუმცა საპასუხოდ არამეგობრული დამოკიდებულება დაინახეს. აბრამიშვილის განმარტებით, ქართულ ტურისტულ ბიზნესში, რუსების ასე მრავლად ყოფნა დაუშვებელია, რადგან გარდა კონკურენციისა, არის არასწორი ინფორმაციის მიწოდებისა და გავრცელების დიდი ალბათობაც. 9 ივნისს, გავრცელებული ვიდეოს საფუძველზე, შსს-მ თავდასხმისა და სხვისი ნივთის დაზიანების ბრალდებით, 4 პარაპლანისტი დააკავა. კონფლიქტში  ჩაერთო ქვეშეთის მოსახლეობა, მათ დაკავებულების გათავისუფლების მოთხოვნით, გზა დაახლოებით, 3 საათი ჰქონდათ გადაკეტილი. ისინი ამბობენ, რომ ვიდეო, რომელიც რუსულმა მხარემ გაავრცელა, ფრაგმენტულია და არ ასახავს რეალობას. თუ დაკავებულებს არ გაათავისუფლებენ, ქვეშეთის მოსახლეობა აქციებს განაახლებს.  

თამთა უთურგაშვილი

[post_title] => რუსებისა და ქართველების საჰაერო დაპირისპირება - რა მოხდა პილოტებს შორის? [ვიდეო] [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => rusebisa-da-qartvelebis-sahaero-dapirispireba-ra-mokhda-pilotebs-shoris-video [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-12 16:56:17 [post_modified_gmt] => 2018-06-12 12:56:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=253828 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 266008 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-07-16 11:38:17 [post_date_gmt] => 2018-07-16 07:38:17 [post_content] => ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს „მთის კურორტების განვითარების კომპანიასა“ და მსოფლიოში ერთ-ერთ წამყვან საბაგიროების მწარმოებელ კომპანია „დოპელმაიერს“ შორის ხელშეკრულება გაფორმდა. „მთის კურორტების კომპანიის” ინფორმაციით, ხელშეკრულება ითვალისწინებს სამთო-სათხილამურო კურორტ გუდაურში არსებული საბაგიროებიდან „პირველისა“ და „სოლიკოს“ დემონტაჟს და მათ ნაცვლად ახალი საბაგიროების მშენებლობას, ასევე „კუდების“ საბაგიროს რეკონსტრუქციას და კიდევ ერთი ახალი საბაგიროს მშენებლობას. უწყების ცნობითვე, საბაგიროები „სოლიკო“ და „კუდები“ ღია ბაბლის ტიპის 6 ადგილიანი იქნება, რაც მგზავრის სიცივისაგან დაცვას უზრუნველყოფს, ხოლო საბაგირო „პირველი“ ღია, ასევე 6 ადგილიანი. საბაგირო ,,პირველის“ და „ სოლიკოს“ გამტარუნარიანობა საათში 2800 მგზავრი, ახალი ,,კუდების“ კი 2200 მგზავრი იქნება. 2018-2019 წლის ზამთრის სათხილამურო სეზონზე კურორტ გუდაურში სამი ახალი და ერთი რეკონსტრუირებული საბაგირო იქნება. ცნობისთვის, საბაგიროები „პირველი“, „სოლიკო“ და „კუდები“ 1987 წელს აშენდა, რომელთა გამტარუნარიანობა იყო დაბალი.
აღსანიშნავია, რომ ბოლო წლებში საქართველოში საგრძნობლად მოიმატა, როგორც ადგილობრივი, ისე საერთაშორისო ტურისტების რაოდენობამ. 2011/2012 - 2017/2018 წლებში ოთხივე სამთო-სათხილამურო კურორტზე (გუდაური, ბაკურიანი, გოდერძი, სვანეთი) ტურისტების რაოდენობა 491% -ით გაიზარდა.
[post_title] => გუდაურში ზამთრის სეზონზე 3 ახალი და 1 რეკონსტრუირებული საბაგირო იქნება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => gudaurshi-zamtris-sezonze-3-akhali-da-1-rekonstruirebuli-sabagiro-iqneba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-16 11:54:43 [post_modified_gmt] => 2018-07-16 07:54:43 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=266008 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 79 [max_num_pages] => 27 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => a68b8ddfacdbd19b304c0d84d1e45d5e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები