„უფრო ახლოს ჩემს გულთან“ – H&M-ის ახალი კოლექციის სახელწოდებაა, რომელიც ბრენდმა იმ ქალებისთვის შექმნა, რომლებსაც მკერდის სიმსივნის დაავადება აქვთ გადატანილი.
ბიუსჰალტერს აქვს დამატებითი ჯიბე პროთეზის მოსათავსებლად.
იდეა კომპანია H&M-ის თანამშრომელს ეკუთვნის, რომელსაც კიბოს გამო მკერდი მოკვეთეს. ქალი ამბობს, რომ ოპერაციის შემდეგ თავისთვის შესაფერისი ბიუსჰალტერი ვერ იპოვა.
კომპანიაში ამბობენ, რომ პროდუქციის გაყიდვიდან მიღებულ შემოსავალს American Cancer Society-ის ფონდში გადარიცხავენ.