IDFI კორუფციის წინაღმდეგ დამოუკიდებელი სამსახურის შექმნას ითხოვს | Radio Fortuna - ოფიციალური ვებგვერდი

IDFI კორუფციის წინაღმდეგ დამოუკიდებელი სამსახურის შექმნას ითხოვს

პოპულარული

IDFI კორუფციის წინაღმდეგ დამოუკიდებელი სამსახურის შექმნას ითხოვს

IDFI კორუფციის წინაღმდეგ  საბრძოლველად დამოუკიდებელი სამსახურის შექმნას და სუს-ისთვის ამ ფუნქციის ჩამოშორებას ითხოვს.

ორგანიზაციაში აცხადებენ, რომ საქართველოს მიერ კორუფციის წინააღმდეგ წარმატებული ბრძოლის მიუხედავად, მაღალი დონის კორუფცია ჯერ კიდევ პრობლემად რჩება. სისტემის ერთ-ერთ მთავარ ხარვეზად კი ხელისუფლების გადაწყვეტილებას მიიჩნევს, რომელმაც კორუფციის წინააღმდეგ ბრძოლა სუს-ის ერთ-ერთ ფუნქციად აქცია.

„პირველი გამოვლენილი ხარვეზი, რაც კორუფციის წინააღმდეგ მებრძოლ უწყებებში გამოიკვეთა, ეს არის მათი დამოუკიდებლობის დაბალი ხარისხი, მათი გამჭვირვალობის და ანგარიშვალდებულების ნაკლებობა, რაც საბოლოო ჯამში იწვევს საზოგადოებრივი ნდობის დაბალ ხარისხს. კორუფციის წინააღმდეგ მებრძოლ უწყებათა შორის ჩვენ შევისწავლეთ სახელმწიფო უსაფრთხოების სამსახური და პროკურატურა მათ შორის,“ – განაცხადა IDFI-ის წარმომადგენელმა, მარიამ თუთბერიძემ.

ახალი ამბები /

|

20 ივლისი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => idfi
                                    [1] => ganckhadeba-korufciaze
                                    [2] => reformis-motkhovna
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 147695
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => idfi
                                    [1] => ganckhadeba-korufciaze
                                    [2] => reformis-motkhovna
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 147695
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 10858
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => idfi
                                    [1] => ganckhadeba-korufciaze
                                    [2] => reformis-motkhovna
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => idfi
                                    [1] => ganckhadeba-korufciaze
                                    [2] => reformis-motkhovna
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (147695) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (17451,17452,10858)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 262486
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-07-05 16:06:01
                    [post_date_gmt] => 2018-07-05 12:06:01
                    [post_content] => „ინფორმაციის თავისუფლების განვითარების ინსტიტუტი“ 2017 წლის დეკემბერში დაწყებული სამინისტროების ოპტიმიზაციის შედეგების ანალიზს აქვეყნებს.

ანალიზის შედეგად გამოიკვეთა, რომ აღნიშნულმა სტრუქტურულმა ცვლილებებმა 2018 წლის 5 თვის განმავლობაში ვერ უზრუნველყო ბიუროკრატიული ხარჯების ოპტიმიზაცია.

„2017 წლის დეკემბერში დაწყებულმა სტრუქტურულმა ცვლილებებმა, 2018 წლის საწყისი 5 თვის განმავლობაში, ვერ უზრუნველყო ბიუროკრატიული ხარჯების ოპტიმიზაცია. 2018 წლის 5 თვის მონაცემებით, იმ სამინისტროებში, რომლებსაც 2017 წლის დეკემბერში შეეხოთ სტრუქტურული ცვლილებები, შრომის ანაზღაურების საერთო ხარჯები წინა წლის ანალოგიური პერიოდის ნიშნულზე იქნა შენარჩუნებული, ხოლო საქონელი და მომსახურების ხარჯები დაახლოებით 15 მილიონი ლარით გაიზარდა.

სამინისტროების გაერთიანების შედეგად, ცენტრალური აპარატების გარკვეულწილად შემცირებულმა საშტატო რიცხოვნობამ არ განაპირობა სამინისტროს შრომის ანაზღაურების ხარჯების შემცირება. მაგალითად, კულტურისა და ძეგლთა დაცვის, სპორტისა და ახალგაზრდობის და განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროების სტრუქტურული ცვლილებების შედეგად ცენტრალური აპარატების საერთო საშტატო რიცხოვნობა 35 ერთეულით შემცირდა, თუმცა შრომის ანაზღაურების ხარჯები წინა წლის ანალოგიური პერიოდის ნიშნულზე შენარჩუნდა;

2018 წლის 5 თვის განმავლობაში, წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით, განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს საქონელი და მომსახურების ხარჯი 7,5 მილიონი ლარით, ხოლო საგარეო საქმეთა სამინისტროს - 5 მილიონი ლარით გაიზარდა;

სამინისტროების გაერთიანების შედეგად გარკვეულწილად შემცირდა ავტოპარკის მოცულობა. აღნიშნული გამოიწვია ისეთი თანამდებობების (მინისტრი, მინისტრის მოადგილე) გაუქმებამ რომლებზეც განპიროვნებული იყო ავტომობილები;

საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების და საგარეო საქმეთა სამინისტროებმა IDFI-ს არ მიაწოდა მათი ბიუროკრატიული აპარატის ხარჯების ოპტიმიზაციასთან დაკავშირებული საჯარო ინფორმაცია. ამასთან, სამინისტროების 2018 წელს დამტკიცებული საშტატო ნუსხები აღარ არის ხელმისაწვდომი საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეზე. აღნიშნულმა გარემოებამ, მნიშვნელოვნად გაართულა როგორც განხორციელებული, ისე დაგეგმილი სტრუქტურული ცვლილებების ანალიზი,“ - ნათქვამია IDFI-ის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
                    [post_title] => IDFI: მთავრობის სტრუქტურულმა ცვლილებებმა ვერ უზრუნველყო ბიუროკრატიული ხარჯების შემცირება
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => idfi-mtavrobis-struqturulma-cvlilebebma-ver-uzrunvelyo-biurokratiuli-kharjebis-shemcireba
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-07-05 16:06:01
                    [post_modified_gmt] => 2018-07-05 12:06:01
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=262486
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 247453
                    [post_author] => 26
                    [post_date] => 2018-05-28 11:53:13
                    [post_date_gmt] => 2018-05-28 07:53:13
                    [post_content] => ფინანსურ საკითხებთან დაკავშირებით ჩვენ კითხვები გვაქვს ზოგიერთი ხარჯის რაციონალურობაზე. მაგალითად, საკონსტიტუციო სასამართლოს თავმჯდომარის მიერ შეძენილია თითქმის 180 ათასლარიანი მანქანა, - ამის შესახებ ინფორმაციის თავისუფლების განვითარების ინსტიტუტის (IDFI) კანონის უზენაესობის მიმართულების ხელმძღვანელმა, გიორგი ბერაიამ საკონსტიტუციო სასამართლოს საქმიანობის მონიტორინგის შედეგების პრეზენტაციისას განაცხადა.

ღონისძიებაზე საუბარი შეეხო საკონსტიტუციო სასამართლოს შესახებ მოქმედ კანონმდებლობაში არსებულ პრობლემებს, რომლებიც სასამართლოს ეფექტურ ფუნქციონირებასა და ადამიანის ფუნდამენტური უფლებების დაცვას აღნიშნულ სასამართლოში ხელს უშლის.

"მონიტორინგის შედეგად გამოვლინდა გარკვეული ხარვეზები სასამართლო საქმიანობასთან დაკავშირებით. მაგალითად, ეს შეეხება საჯარო ინფორმაციის გაცემასთან დაკავშირებულ საკითხებს, მოსამართლეთა მიმართ დისციპლინური სამართალწარმოების გაუმჭვირვალობას. ფინანსურ საკითხებთან დაკავშირებით აღსანიშნავია, რომ ჩვენ კითხვები გვაქვს ზოგიერთი ხარჯის რაციონალურობაზე. მაგალითად, საკონსტიტუციო სასამართლოს თავმჯდომარის მიერ შეძენილია თითქმის 180 ათასლარიანი მანქანა.

სასამართლოს საქმიანობის გარდა, ჩვენ ასევე განვახორციელეთ საკონსტიუციო სასამართლოს კანონმდებლობის ანალიზი და მოვამზადეთ კანონპროექტი იმ ხარვეზების აღმოსაფხვრელად, რაც ჩვენი აზრით, კანონმდებლობაში არსებობს. დღეს ამ კანონპროექტს გადავუგზავნით პარლამენტს, რომელიც იმედი გვაქვს, საკონსტიტუციო სასამართლოს კანონმდებლობის რეფორმას უახლოეს მომავალში დაიწყებს," - განაცხადა გიორგი ბერაიამ.

ღონისძიებას ესწრებოდა პარლამენტის იურიდიულ საკითხთა კომიტეტის თავმჯდომარე, ეკა ბესელია. მისი თქმით, პარლამენტს საკონსტიტუციო სასამართლოს ორეტაპიანი საკანონმდებლო რეფორმა აქვს დაგეგმილი.

"საკონსტიტუციო სასამართლოსთან დაკავშირებით ჩვენ გვაქვს დაგეგმილი ორეტაპიანი საკანონმდებლო რეფორმა. პირველ რიგში, ეს გახლავთ კონსტიტუციის ცვლილებებიდან გამომდინარე, ახალი საკანონმდებლო რეგულაციები. მეორე ეტაპზე უკვე ვგეგმავთ შინაარსობრივ ცვლილებებს საკონსტიტუციო სასამართლოს საქმის განხილვის პროცედურებთან დაკავშირებით, როგორიც არის მოწმის დისტანციურად დაკითხვის წესი. ასევე, პერსონალურ მონაცემთა დაცვის და საიდუმლო დოკუმენტების დაშვების კუთხით გარკვეული სამართლებრივი რეგულაციები," - განაცხადა ეკა ბესელიამ.
                    [post_title] => გამოვლინდა გარკვეული ხარვეზები სასამართლო საქმიანობასთან დაკავშირებით - IDFI
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => gamovlinda-garkveuli-kharvezebi-sasamartlo-saqmianobastan-dakavshirebit-idfi
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-05-28 11:53:13
                    [post_modified_gmt] => 2018-05-28 07:53:13
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=247453
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 238714
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2018-05-04 12:03:01
                    [post_date_gmt] => 2018-05-04 08:03:01
                    [post_content] => იუსტიციის სახლის სსიპ-ი საჯარო რეესტრის ეროვნული სააგენტო, "ფორტუნას" მიერ გამოთხოვილ საჯარო ინფორმაციას არ გასცემს.

ჰოლდინგმა "ფორტუნამ", მოქალაქის პორტალის მეშვეობით, საჯარო ინფორმაცია 6 მარტს გამოითხოვა.

წერილის სტატუსში ამ დრომდე მითითებულია "მიწოდებულია".

რეესტრის პრესასთან ურთიერთობის სამსახურისადმი არაერთი მიმართვის შემდეგ, მოთხოვნას დაწესებულების მხრიდან რეაგირება არ მოჰყოლია.

ვადის დარღვევის თაობაზე, ცნობილია რეესტრის შესაბამისი დეპარტამენტისთვისაც. სადაც საქმე განხილვის პროცესშია.


რეესტრი კანონს არღვევს

კანონმდებლობით, საჯარო ინფორმაცია ღიაა და ყველასათვის ხელმისაწვდომი, გარდა სახელმწიფო, კომერციულ და პირად საიდუმლოებას მიკუთვნებული ინფორმაციისა. საჯარო ინფორმაციის მისაღებად პირი წარადგენს წერილობით განცხადებას, ის გაიცემა დაუყოვნებლივ ან კანონით დადგენილ შემთხვევებში არაუგვიანეს 10 დღისა. საჯარო ინფორმაციის გამოთხოვის წესს არეგულირებს საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსი III თავი და საქართველოს კანონი საჯარო ინფორმაციის ასლის გადაღების მოსაკრებლის შესახებ. არც ერთ მათგანში 2 თვიანი ვადა, გაწერილი არ არის.  

ეროვნული სააგენტო ჩვევას არ ღალატობს

როგორც აღმოჩნდა, საჯარო რეესტრის ეროვნული სააგენტოსთვის, უპასუხოდ დატოვებული მოთხოვნები ახალი არ არის. IDFI-ის მიერ გამოქვეყნებულ ბოლო სტატისტიკურ ანალიზში (ყველაზე ღია და დახურული უწყებები) რეესტრი ერთ-ერთ ყველაზე დახურულ უწყებებს შორისაა. 2017 წელს სსიპ-მა 29 მოთხოვნიდან 17 უპასუხოდ დატოვა. ინფორმაციის თავისუფლების განვითარების ინსტიტუტი (IDFI) 2010 წლიდან ახორციელებს საჯარო ინფორმაციის ხელმისაწვდომობის მონიტორინგს საქართველოში. რეიტინგში ჩანს, რომ 2010 წელთან შედარებით სიტუაცია გაუმჯობესებულია.

თამთა უთურგაშვილი

[post_title] => საჯარო რეესტრი ჩვევას არ ღალატობს და კანონს არღვევს: სსიპ-ს საჯარო ინფორმაციის გაცემის პრობლემა აქვს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sajaro-reestri-chvevas-ar-ghalatobs-da-kanons-arghvevs-ssip-s-sajaro-informaciis-gacemis-problema-aqvs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-04 12:52:14 [post_modified_gmt] => 2018-05-04 08:52:14 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=238714 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 262486 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-07-05 16:06:01 [post_date_gmt] => 2018-07-05 12:06:01 [post_content] => „ინფორმაციის თავისუფლების განვითარების ინსტიტუტი“ 2017 წლის დეკემბერში დაწყებული სამინისტროების ოპტიმიზაციის შედეგების ანალიზს აქვეყნებს. ანალიზის შედეგად გამოიკვეთა, რომ აღნიშნულმა სტრუქტურულმა ცვლილებებმა 2018 წლის 5 თვის განმავლობაში ვერ უზრუნველყო ბიუროკრატიული ხარჯების ოპტიმიზაცია. „2017 წლის დეკემბერში დაწყებულმა სტრუქტურულმა ცვლილებებმა, 2018 წლის საწყისი 5 თვის განმავლობაში, ვერ უზრუნველყო ბიუროკრატიული ხარჯების ოპტიმიზაცია. 2018 წლის 5 თვის მონაცემებით, იმ სამინისტროებში, რომლებსაც 2017 წლის დეკემბერში შეეხოთ სტრუქტურული ცვლილებები, შრომის ანაზღაურების საერთო ხარჯები წინა წლის ანალოგიური პერიოდის ნიშნულზე იქნა შენარჩუნებული, ხოლო საქონელი და მომსახურების ხარჯები დაახლოებით 15 მილიონი ლარით გაიზარდა. სამინისტროების გაერთიანების შედეგად, ცენტრალური აპარატების გარკვეულწილად შემცირებულმა საშტატო რიცხოვნობამ არ განაპირობა სამინისტროს შრომის ანაზღაურების ხარჯების შემცირება. მაგალითად, კულტურისა და ძეგლთა დაცვის, სპორტისა და ახალგაზრდობის და განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროების სტრუქტურული ცვლილებების შედეგად ცენტრალური აპარატების საერთო საშტატო რიცხოვნობა 35 ერთეულით შემცირდა, თუმცა შრომის ანაზღაურების ხარჯები წინა წლის ანალოგიური პერიოდის ნიშნულზე შენარჩუნდა; 2018 წლის 5 თვის განმავლობაში, წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით, განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს საქონელი და მომსახურების ხარჯი 7,5 მილიონი ლარით, ხოლო საგარეო საქმეთა სამინისტროს - 5 მილიონი ლარით გაიზარდა; სამინისტროების გაერთიანების შედეგად გარკვეულწილად შემცირდა ავტოპარკის მოცულობა. აღნიშნული გამოიწვია ისეთი თანამდებობების (მინისტრი, მინისტრის მოადგილე) გაუქმებამ რომლებზეც განპიროვნებული იყო ავტომობილები; საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების და საგარეო საქმეთა სამინისტროებმა IDFI-ს არ მიაწოდა მათი ბიუროკრატიული აპარატის ხარჯების ოპტიმიზაციასთან დაკავშირებული საჯარო ინფორმაცია. ამასთან, სამინისტროების 2018 წელს დამტკიცებული საშტატო ნუსხები აღარ არის ხელმისაწვდომი საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეზე. აღნიშნულმა გარემოებამ, მნიშვნელოვნად გაართულა როგორც განხორციელებული, ისე დაგეგმილი სტრუქტურული ცვლილებების ანალიზი,“ - ნათქვამია IDFI-ის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში. [post_title] => IDFI: მთავრობის სტრუქტურულმა ცვლილებებმა ვერ უზრუნველყო ბიუროკრატიული ხარჯების შემცირება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => idfi-mtavrobis-struqturulma-cvlilebebma-ver-uzrunvelyo-biurokratiuli-kharjebis-shemcireba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-05 16:06:01 [post_modified_gmt] => 2018-07-05 12:06:01 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=262486 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 5 [max_num_pages] => 2 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => a0917b86d8f2eb5904ef88b3537faeb2 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები