ინტერნეტი ყველას! – მაგთი აგრძელებს ქვეყნის ოპტიკურ-ბოჭკოვანი ინტერნეტით დაქსელვას

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ინტერნეტი ყველას! – მაგთი აგრძელებს ქვეყნის ოპტიკურ-ბოჭკოვანი ინტერნეტით დაქსელვას

ინტერნეტი ყველას! – ”მაგთი” ქვეყნის ოპტიკურ-ბოჭკოვანი ინტერნეტით დაქსელვას აგრძელებს და ამის შესახებ ოფიციალურ ვიდორგოლს ავრცელებს. 

როგორც ”მაგთიში” აცხადებენ, ფილმი ”მაგთიკომის” განახლებულ, ბოლო თაობის აპარატურით აღჭურვილ, დაცულ, უწყვეტ ინტერნეტკავშირზე მოგვითხრობს.

”ქსელის განვითარების და ახალ აპარატურაზე გადართვის პროცესში, აბონენტებს ზოგჯერ დისკომფორტი ექმნებოდათ მომსახურების მოკლევადიანი წყვეტის გამო, თუმცა უმაღლესი ხარისხის ინტერნეტქსელის გამართვა ამის გარეშე წარმოუდგენელია. ”მაგთიკომი” მადლობას უხდის ერთგულ მომხმარებლებს იმისთვის, რომ გაგებით მოეკიდნენ ქსელის განვითარების პროცესში შექმნილ უხერხულობას”, – აცხადებენ კომპანიაში. 

მათივე ცნობით, ”მაგთიკომი” ინტენსიურად აგრძელებს ქვეყნის ოპტიკურ-ბოჭკოვანი ინტერნეტით დაქსელვას მსოფლიოს წამყვანი ბრენდების უახლესი ტექნოლოგიების გამოყენებით. ეს პროცესი გაგრძელდება მანამ, სანამ უკანასკნელი ქალაქი, თუ სოფელი ოპტიკურ-ბოჭკოვანი საკაბელო ინტერნეტით არ იქნება უზრუნველყოფილი.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

7 დეკემბერი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => magtikomi
                                    [1] => interneti
                                    [2] => abonenti
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 194381
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => magtikomi
                                    [1] => interneti
                                    [2] => abonenti
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 194381
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 1289
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => magtikomi
                                    [1] => interneti
                                    [2] => abonenti
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => magtikomi
                                    [1] => interneti
                                    [2] => abonenti
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (194381) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1289,3471,12786)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 284744
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2018-09-14 11:52:28
                    [post_date_gmt] => 2018-09-14 07:52:28
                    [post_content] => სოციალურ ქსელში ერთ-ერთი ქართული გვერდი "პერსონაჟი" მოხუცებისა და ფეისბუქის დამოკიდებულებაზე სახალისო ისტორიას აქვეყნებს.

როგორც ჩანს, ხანშიშესულები "ფეისბუქ ემოციებს" ალღოს ვერ უღებენ.

"გარდაგვეცალა ნათესავი და ვხედავ ბებიაჩემი სახეს იხოკავს გარდაცვლილის მეუღლის კედელზე შემდეგნაირად:

"ირმა 😂 ძალიან განვიცადე 😂 უნდა გამაგრდე სხვა რა გითხრა 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂"

+ აზიარებს გარდაცვლილის ფოტოს შემდეგი წარწერით

" ავთო 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂"- ვკითხულობთ პოსტში, სადაც ახალგაზრდებს მოუწოდებენ, ახლობელ უფროსებს ღიმილაკების დანიშნულება ასწავლონ.


                    [post_title] => "გარდაგვეცვალა ნათესავი, ვხედავ ბებიაჩემი ფეისბუქზე სახეს იხოკავს..." - FB-ს და მოხუცების ურთიერთობის სახალისო ისტორია
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => gardagvecvala-natesavi-vkhedav-bebiachemi-feisbuqze-sakhes-ikhokavs-fb-s-da-mokhucebis-urtiertobis-sakhaliso-istoria
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-09-14 11:52:28
                    [post_modified_gmt] => 2018-09-14 07:52:28
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=284744
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 256460
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-06-19 13:14:16
                    [post_date_gmt] => 2018-06-19 09:14:16
                    [post_content] => საქართველოს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების მარეგულირებელმა ეროვნულმა კომისიამ ახალი პროექტის - მომსახურების კომერციული ხარისხის მონიტორინგის - „ელექტრონული ჟურნალის“ - პრეზენტაცია გამართა.

ინოვაციური პროექტის საშუალებით, სემეკი რეალური დროის რეჟიმში მონიტორინგს უწევს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების სექტორებში მოქმედი გამანაწილებელი წყალმომარაგების ლიცენზიანტი კომპანიების მიერ მომსახურების კომერციული ხარისხის სტანდარტების შესრულების პროცესს.

„ეს არის ელექტრონული პროდუქტი, რომელშიც ჩართულია ყველა გამანაწილებელი და წყალმომარაგების კომპანია. ეს არის პროგრამა, რომელიც აკონტროლებს ურთიერთობას მომხმარებელსა და კომუნალურ საწარმოს შორის. პირველ ეტაპზე მარეგულირებელმა კომისიამ დაადგინა მომსახურების სტანდარტები, ანუ როგორ ეკონტაქტება კომპანია მომხმარებელს მაგალითად მაშინ, როდესაც იგი მიმართავს აბონენტად რეგისტრაციის მოთხოვნით. კომისიის მიერ დადგენილია სტანდარტები. მაგალითად, რა ვადაში უნდა გაეცეს მომხმარებელს პასუხი და თუ ამ ვადაში არ მოხდა პასუხის მიღება, გათვალისწინებულია კომპენსაციის გადახდის ვალდებულება. კომპენსაციის ოდენობა განსხვავებულია სტანდარტების მიხედვით, თუმცა ძირითადად არის 5 ლარი ფიზიკური პირის შემთხვევაში და 10 ლარი იურიდიული პირის შემთხვევაში,“ - განაცხადა ირინა მილორავამ.

მისივე თქმით, როდესაც მომხმარებელი კომუნალურ კომპანიას მიმართავს, კომპანია ვალდებულია, ჟურნალში მიმართვის დოკუმენტი ატვირთოს. როგორც მილორავამ აღნიშნა, ეს სემეკს საშუალებას აძლევს, რომ მონიტორინგი აწარმოოს, რამდენად არის კომპანიების მხრიდან მომსახურების ხარისხის სტანდარტები დაცული.
სემეკ-ის ინფორმაციით, „ელექტრონული ჟურნალის“ საშუალებით, 2017 წლის პირველი იანვრიდან 2018 წლის 31 მაისის პერიოდში სტანდარტების დარღვევისთვის, გამანაწილებელი კომპანიების მიერ აბონენტებზე გაცემული კომპენსაციების ოდენობამ 2 164 520 ლარი შეადგინა.
[post_title] => სემეკმა მომსახურების ხარისხის მონიტორინგის ახალი პროექტი წარადგინა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => semekma-momsakhurebis-khariskhis-monitoringis-akhali-proeqti-waradgina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-19 13:15:21 [post_modified_gmt] => 2018-06-19 09:15:21 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=256460 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 252095 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-06-07 14:16:50 [post_date_gmt] => 2018-06-07 10:16:50 [post_content] => საქართველოს ბანკის პარტნიორობითა და საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ორგანიზებით, საქართველოში პირველად „ევროპული დიალოგი ინტერნეტმმართველობის საკითხებზე - EuroDIG 2018“-ის ფორუმი გაიმართა. როგორც „ფორტუნას” საქართველოს ბანკიდან აცნობეს, EuroDIG-ი წარმოადგენს ევროპის ფარგლებში ყველაზე მასშტაბურ, ღია და მრავალმხრივ  ევროპულ პლატფორმას მოსაზრებებისა და საუკეთესო გამოცდილების გასაცვლელად - თუ როგორ უნდა იმართებოდეს ინტერნეტი. ფორუმის მეშვეობით ინტერნეტსაზოგადოების წარმომადგენლებმა, ამ სფეროში მომუშავე ადამიანებმა  მიიღეს მათთვის საჭირო და დეტალური ინფორმაცია, ევროპაში ამ მიმართულებით არსებული სიახლეების და ტრენდების შესახებ. „EuroDIG 2018-ის საქართველოში ჩატარება მნიშვნელოვანი მოვლენაა ქართული ინტერნეტსაზოგადოებისთვის. ამასთან, ეს პირველი შემთხვევაა, როდესაც ფორუმი აღმოსავლეთ პარტნიორობის ქვეყანაში, ხოლო მეორე შემთხვევა, როდესაც ევროკავშირის არაწევრ ქვეყანაში ჩატარდა. ფორუმში მონაწილეობდნენ როგორც სამთავრობო, ასევე კერძო და არასამთავრობო სექტორის წარმომადგენლები. ჯამში ფორუმში მონაწილეობა მიიღო 400-ზე მეტმა დელეგატმა, მათ შორის აღსანიშნავია  ევროკომისარი ციფრული პოლიტიკის მიმართულებით- მარია გაბრიელა”, - აცხადებენ საქართველოს ბანკში. [post_title] => EuroDIG 2018 საქართველოს ბანკის პარტნიორობით ჩატარდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => eurodig-2018-saqartvelos-bankis-partniorobit-chatarda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-07 14:16:50 [post_modified_gmt] => 2018-06-07 10:16:50 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=252095 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 284744 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-09-14 11:52:28 [post_date_gmt] => 2018-09-14 07:52:28 [post_content] => სოციალურ ქსელში ერთ-ერთი ქართული გვერდი "პერსონაჟი" მოხუცებისა და ფეისბუქის დამოკიდებულებაზე სახალისო ისტორიას აქვეყნებს. როგორც ჩანს, ხანშიშესულები "ფეისბუქ ემოციებს" ალღოს ვერ უღებენ. "გარდაგვეცალა ნათესავი და ვხედავ ბებიაჩემი სახეს იხოკავს გარდაცვლილის მეუღლის კედელზე შემდეგნაირად: "ირმა 😂 ძალიან განვიცადე 😂 უნდა გამაგრდე სხვა რა გითხრა 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂" + აზიარებს გარდაცვლილის ფოტოს შემდეგი წარწერით " ავთო 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂"- ვკითხულობთ პოსტში, სადაც ახალგაზრდებს მოუწოდებენ, ახლობელ უფროსებს ღიმილაკების დანიშნულება ასწავლონ. [post_title] => "გარდაგვეცვალა ნათესავი, ვხედავ ბებიაჩემი ფეისბუქზე სახეს იხოკავს..." - FB-ს და მოხუცების ურთიერთობის სახალისო ისტორია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => gardagvecvala-natesavi-vkhedav-bebiachemi-feisbuqze-sakhes-ikhokavs-fb-s-da-mokhucebis-urtiertobis-sakhaliso-istoria [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-09-14 11:52:28 [post_modified_gmt] => 2018-09-14 07:52:28 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=284744 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 90 [max_num_pages] => 30 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 3eae511ace5299010b1565e1a88fd12e [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები