”ისი-პარი” ”ჯიპ კომპასს” ათამაშებს

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

”ისი-პარი” ”ჯიპ კომპასს” ათამაშებს

პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” წინასაახალწლო აქცია დაიწყო. 1 დეკემბრიდან 15 იანვრის ჩათვლით ნებისმიერ პროდუქციას მომხმარებელი განახლებული ფასით შეიძენს. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, აქციის ფარგლებში მყიდველი 25-დან 50%-ამდე ფასდაკლებით ისარგებლებს.

”ფასდაკლების გარდა, ჩვენს ერთგულ მომხმარებლებს უამრავ სიურპრიზსაც ვთავაზობთ. ყოველ 50 ლარის შენაძენზე გაიცემა გათამაშების ბილეთი, 250 ლარის შენაძენზე კი კლიენტი მიიღებს 50 ლარიან სასაჩუქრე ვაუჩერს, რომლის გამოყენებასაც 1 თებერვლიდან 30 აპრილის ჩათვლით შეძლებს”, – აღნიშნა შამუგიამ.

რაც შეეხება ”ისი-პარის” ტრადიციულ გათამაშებს, როგორც კომპანიის მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა განმარტა, ის 2017 წლის 25 იანვარს ”რუსთავი 2”-ის პირდაპირ ეთერში, 18:30 საათზე გაიმართება. გათამაშების ბილეთის მქონე მომხმარებელს ექნება შესაძლებლობა, მოიგოს სრულიად განახლებული პრიზები: 5000 ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერი, 1000 ლარიანი ხელფასი ერთი წლის განმავლობაში, მოგზაურობა დუბაიში საუკეთესო სასტუმროში და ასევე ავტომობილი ”ჯიპ კომპასი”.

ცნობისთვის, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 22 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 4 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

30 ნოემბერი, 2016

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => shamugia
                                    [3] => jip-kompasi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 92019
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => shamugia
                                    [3] => jip-kompasi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 92019
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 330
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => shamugia
                                    [3] => jip-kompasi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => shamugia
                                    [3] => jip-kompasi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (92019) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (7122,10955,10495,330)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 139169
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2017-06-16 13:24:30
                    [post_date_gmt] => 2017-06-16 09:24:30
                    [post_content] => სადღესასწაულო ფასდაკლება და საქველმოქმედო აქცია- ”ისი-პარი” მამაკაცების დღეს აღნიშნავს. 15 ივნისიდან 21- ივნისის ჩათვლით, პარფიუმერული კომპანიის მაღაზიათა ქსელში ფასდაკლების აქცია იმოქმედებს. ხოლო 18 ივნისს - „მამების საერთაშორისო დღეს“ მამაკაცებისთვის განსაკუთრებული სიურპრიზებია: ყველა მამაკაცს ნებისმიერ შენაძენზე გადაეცემა საჩუქრები „ისი-პარისგან“ და მისი მეგობარი კომპანიებისგან: „თეგეტა მოტორსი“, „კურორტი საირმე“, „ელიტ ელექტრონიქსი“, "ავტოსამრეცხაოების ქსელი PELICAN ".

რაც შეეხება აქციის დეტალებს, როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, ფასდაკლება გავრცელდება ”ისი-პარის” ქსელში არსებულ ყველა პროდუქციაზე, თუმცა განსაკუთრებულად მაღალი ფასდაკლება იქნება მამაკაცების ხაზზე.
”იქიდან გამომდინარე, რომ ქალბატონების დღეები უფრო ხშირად აღინიშნება და ჩვენი კომპანიაც მუდმივად ანებივრებს მათ ფასდაკლებებითა და საჩუქრებით, გადავწყვიტეთ, ამჯერად მამკაკაცებსაც მივხედოთ. მოგეხსენებათ, მამების და ზოგადად, მამაკაცების დღე უკვე მრავალი წელია აშშ-სა და ევროპის ქვეყნებში აღინიშნება. უკვე მესამე წელია, რაც ამ დღეს ”ისი-პარიც” შეუერთდა. გარდა იმისა, რომ ამ ერთი კვირის განმავლობაში, ჩვენთან მობრძანებული ნებისმიერი მამაკაცი მიიღებს სასურველ პროდუქციაზე ფასდაკლებას, 18 ივნისს მას გადაეცემა საჩუქრებიც. უფრო კონკრეტულად, ჩვენს ფილიალებში განთავსებული ნატვრის ხიდან ის შეძლებს, თავად ჩამოხსნას შეფუთული საჩუქარი, რომელსაც ჩვენ მას გადავცემთ. ამასთან, ნებისმიერ საჩუქარზე მყიდველს გადაეცემა ჩვენი მეგობარი კომპანიების ვაუჩერებიც”, - აღნიშნა შამუგიამ.
მისი თქმით, აღნიშნული საჩუქრებისა და ფასდაკლების მიღებას არა მხოლოდ მამაკაცები, არამედ ქალბატონებიც შეძლებენ. ისინი, ვინც პროდუქციას მამაკაცის ხაზიდან შეიძენენ.
ამასთან, როგორც ხატია შამუგია ამბობს, კომპანიას მამაკაცებისთვის პროდუქციის კუთხითაც უამრავი სიახლე აქვს. ”ზაფხულის პერიოდია, ამიტომ კანს განსაკუთრებული მოვლა სჭირდება: გვაქვს ახალი პროდუქცია გაპარსვის შემდეგ თავის მოვლის საშუალებების კუთხით, ტანის ლოსიონები, ახალი გრილი არომატი სუნამოები და სხვა”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე ინფორმაციით, ფასდაკლების აქცია საქველმოქმედო ხასიათსაც ატარებს. 4 დღის განმავლობაში 16-დან 20 ივნისის ჩათვლით, ნებისმიერი მომხმარებელი, რომელიც ”ისი-პარი”-ში შენაძენს გააკეთებს , ავტომატურად ქველმოქმედი ხდება.
”ამ 4 დღის განმავლობაში ნებისმიერი შენაძენიდან 1 ლარი გადაირიცხება 10 წლის უნიჭიერესი დათუნა ზარდიაშვილისთვის, რომელსაც 92 დიპლომი და 32 ოლიმპიადა აქვს მოგებული. დათუნა სოციალურად დაუცველია და ის მარტო დედასთან იზრდება, რომელიც სამწუხაროდ უმუშევარია. დათუნამ ლონდონის საზაფხულო სკოლაში კურსები მოიგო და თავის ტოლებში ყველაზე ,მაღალი ქულა აიღო, მას სწორედ სწავლის გასაღრმავებლად თანხა ესაჭიროება. ამ 4 დღის განმავლობაში თქვენი ნებისმიერი შენაძენიდან 1 ლარი დათუნასია”, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ.
შეგახსენებთ, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში. [post_title] => სადღესასწაულო ფასდაკლება და საქველმოქმედო აქცია- ”ისი-პარი” მამაკაცების დღეს აღნიშნავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sadghesaswaulo-fasdakleba-da-saqvelmoqmedo-aqcia-isi-pari-mamakacebis-dghes-aghnishnavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-06-16 13:43:17 [post_modified_gmt] => 2017-06-16 09:43:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=139169 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 133846 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-05-24 16:57:01 [post_date_gmt] => 2017-05-24 12:57:01 [post_content] => პარფიუმერულმა მაღაზიათა ქსელმა Voulez-Vous-მ მომხმარებელს კიდევ ერთი ცნობილი ბრენდის ორი სუნამო წარუდგინა. სუნამოები სახელწოდებით- BOSS THE SCENT FOR HIM და BOSS THE SCENT FOR HER მამაკაცებისა და ქალაბტონებისთვის შეიქმნა და HUGO BOSS-ს ეკუთვნის.
”BOSS THE SCENT FOR HIM -ის სურნელი წარმოადგენს BOSS-ის მამაკაცის სრულიად განსხვავებულ ასპექტს. ის აფასებს მის პირად და არა პროფესიულ მიღწევებს. ეს არის მამაკაცი, რომლის წარმატება ყოველთვის მაცდუნებელია. ეს ჩანს მის ქცევაში, ჩაცმულობასა და მის თვითდაჯერებულ ქარიზმაში. ამასთან, მამაკაცის არომატი BOSS THE SCENT FOR HIM ძლევამოსილი და მაცდური არომატია, რომელიც ააფორიაქებს თქვენს გრძნობებს და დაუვიწყარ შთაბეჭდილებას დატოვებს თქვენზე”, - აცხადებენ Voulez-Vous-ში.
მათივე ცნობით, სუნამო შეიცავს ექსკლუზიურ ინგრედიენტს-აფროდიზიაკს, აფრიკულ მანინიკას ხილს. მანინიკას ხილი აღძრავს რაღაც უფრო სიღრმისეულის და გამორჩეულის შეგრძნებას: სურვილის და მოგონებების ძალას. BOSS THE SCENT for him არის სურნელი, რომლის საბაზისო ნოტაა ტყავი. ეს არის ძლიერი, ორიგინალური და დაუვიწყარი არომატი.
”რაც შეეხება სუნამოს ფლაკონს, ის შეიცავს გრძნობების აღმძვრელ ქარვისფერ სითხეს, ის ვერცხილსფერ გალიაშია მოქცეული, რომელიც თითქოს იჭერს ცდუნების სულისკვეთებას ამ არომატის დინამიური ძალის გამოფრქვევამდე. BOSS THE SCENT for him-ის სახე არის ქარიზმატული ჰოლივუდის მსახიობი თეო ჯეიმსი, რომელმაც მთავარი როლი შეასრულა ფანტასტიკის ჟანრის ტრილოგიაში „დაივერჯენთი”,- განმარტეს პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელში.
მათივე ცნობით, BOSS THE SCENT for him წარმოდგენილია წარმოდგენილია 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, THE SCENT–ის მამაკაცის არომარტის წარმატების შემდგომ, 2016 წელს გამოვიდა მისი მეწყვილე, არომატი ქალბატონისთვის THE SCENT for her. BOSS–ის ეს სუნამო შთაგონებულია ცდუნების ხელოვნებით.
”მდიდრული და მგრძნობიარე არომატი არის მამაკაცის სურნელის შეუდარებელი ანალოგი ქალისთვის, რომელიც შექმნილია იდუმალი და მაცდური ძალის გამოსავლენად და მომნუსხველი მიზიდულობის საბურველში ახვევს ქალს. ეს არომატი შექმნილია HUGO BOSS–ის მოდის სახლის კრეატიული დირექტორის, ჯეისონ ვუს შემოქმედებითი ხედვით, მასში იგრძნობა ჯეისონ ვუს მიდგომა BOSS-ის ქალის ხაზის მიმართ. BOSS-ის ქალბატონი არის ძლიერი და ამავდროულად ძალიან ქალური. ფლაკონის დიზაინის შთაგონების წყაროდ იქცა მამაკაცის პერანგის მანჟეტების საკინძი, რომელსაც ძალიან ჰგავს ფლაკონის თავსახური და იდეა, რომ საკეტის მცირედი მობრუნებით შესაძლებელია მამაკაცისა და ქალის სამყაროები ერთმანეთს შეერწყას”, - განმარტეს Voulez-Vous-ში.
მათივე ცნობით, BOSS THE SCENT for her წარმოდგენილია წარმოდგენილია 30 მლ, 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში. [post_title] => უკვე Voulez-Vous-ში! - მამაკაცისა და ქალის განსხვავებული არომატები HUGO BOSS-ისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ukve-voulez-vous-shi-mamakacisa-da-qalis-ganskhvavebuli-aromatebi-hugo-boss-isgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-05-24 17:26:07 [post_modified_gmt] => 2017-05-24 13:26:07 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=133846 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 132061 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-05-18 13:54:17 [post_date_gmt] => 2017-05-18 09:54:17 [post_content] => ფრანგული ბრენდის EISENBERG PARIS-ის წარმომადგენელი ჟან ლუკ ტრონიონი ქართული მედიის წარმომადგენლებს შეხვდება. ღონისძიება 18-მაისს რესტორან-ლაუნჯ „აკადემიაში“ გაიმართება, სადაც ჟურნალისტები გაეცნობიან ბრენდის კონცეფციას, მისი შექმნის ისტორიასა და პროდუქტებს, რომლებიც ექსკლუზიურად პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ „ლუტეციაშია“ ხელმისაწვდომი. როგორც ”ლუტეციაში” აცხადებენ, EISENBERG PARIS (აიზენბერგ პარიზი) პარფიმერულ მაღაზიათა ქსელმა „ლუტეცია“-მ ქართველ მომხმარებელს პირველად, 2015 წელს შესთავაზა. ეს არის ბრენდი, რომელიც წარმოდგენილია მოვლისა და პარფიუმერული საშუალებების ფართო სპექტრით.
”EISENBERG PARIS-ის კანის მოვლის საშუალებები გამოირჩევა 15-წლიანი კვლევის შედეგად შემუშავებული TRIO-MOLECULAR® ფორმულით, რომელიც შეიცავს სამ მოლეკულას. ეს აღმოჩენა არის EISENBERG PARIS-ის ექსკლუზივი და დაპატენტებულია მსოფლიოს მაშტაბით. იგი აღადენს, აჯერებს ჟანგბადით და ენერგიით მუხტავს კანს. ასევე როგორც ქალის ასევე მამაკაცის მოვლის საშალებები გამოირჩევა ძვირადღირებული და ბუნებრივი კომპონენტებით. რაც შეეხება არომატებს - თითოეული EISENBERG PARIS-ის სუნამო ეს პარფიუმერიაში გარდაქმნილი ხელოვნებაა. ბრენდის დამფუძნებელმა, ჟოზე აიზენბერგმა - ხელოვნების თაყვანისმცემელმა დაავალა თანამედროე სამხატვრო ხელოვნების უდიდეს ფიგურას, ხუარეს მაჩადოს, გადმოეცა ნახატებში ის ემოციები რასაც იგი განიცდიდა სუნამოების შექმნისას”, - აღნიშნეს პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელში.
მათივე ინფორმაციით, EISENBERG PARIS ზრუნავს ეკოლოგიაზეც, ამიტომ ყველა ფკლაკონი თუ შეფუთვა დამზადებულია სუფთა ინგრედიენტებით, რომლებიც არ აბინძურებენ გარემოს და არ შეიცავენ მავნე ნივთერებებს. გარდა ამისა, „ლუტეცია“ მომხმარებელს 18, 19 და 20 მაისს EISENBERG PARIS-ის დღეებს შესთავაზებს, სადაც ამავე ბრენდის სრულ სპექტრზე გავრცელდება 40% ფასდაკლება. [post_title] => EISENBERG PARIS - სუნამო, რომელიც ზრუნავს ეკოლოგიაზე [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => eisenberg-paris-sunamo-romelic-zrunavs-ekologiaze [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-05-18 14:04:42 [post_modified_gmt] => 2017-05-18 10:04:42 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=132061 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 139169 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-06-16 13:24:30 [post_date_gmt] => 2017-06-16 09:24:30 [post_content] => სადღესასწაულო ფასდაკლება და საქველმოქმედო აქცია- ”ისი-პარი” მამაკაცების დღეს აღნიშნავს. 15 ივნისიდან 21- ივნისის ჩათვლით, პარფიუმერული კომპანიის მაღაზიათა ქსელში ფასდაკლების აქცია იმოქმედებს. ხოლო 18 ივნისს - „მამების საერთაშორისო დღეს“ მამაკაცებისთვის განსაკუთრებული სიურპრიზებია: ყველა მამაკაცს ნებისმიერ შენაძენზე გადაეცემა საჩუქრები „ისი-პარისგან“ და მისი მეგობარი კომპანიებისგან: „თეგეტა მოტორსი“, „კურორტი საირმე“, „ელიტ ელექტრონიქსი“, "ავტოსამრეცხაოების ქსელი PELICAN ". რაც შეეხება აქციის დეტალებს, როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, ფასდაკლება გავრცელდება ”ისი-პარის” ქსელში არსებულ ყველა პროდუქციაზე, თუმცა განსაკუთრებულად მაღალი ფასდაკლება იქნება მამაკაცების ხაზზე.
”იქიდან გამომდინარე, რომ ქალბატონების დღეები უფრო ხშირად აღინიშნება და ჩვენი კომპანიაც მუდმივად ანებივრებს მათ ფასდაკლებებითა და საჩუქრებით, გადავწყვიტეთ, ამჯერად მამკაკაცებსაც მივხედოთ. მოგეხსენებათ, მამების და ზოგადად, მამაკაცების დღე უკვე მრავალი წელია აშშ-სა და ევროპის ქვეყნებში აღინიშნება. უკვე მესამე წელია, რაც ამ დღეს ”ისი-პარიც” შეუერთდა. გარდა იმისა, რომ ამ ერთი კვირის განმავლობაში, ჩვენთან მობრძანებული ნებისმიერი მამაკაცი მიიღებს სასურველ პროდუქციაზე ფასდაკლებას, 18 ივნისს მას გადაეცემა საჩუქრებიც. უფრო კონკრეტულად, ჩვენს ფილიალებში განთავსებული ნატვრის ხიდან ის შეძლებს, თავად ჩამოხსნას შეფუთული საჩუქარი, რომელსაც ჩვენ მას გადავცემთ. ამასთან, ნებისმიერ საჩუქარზე მყიდველს გადაეცემა ჩვენი მეგობარი კომპანიების ვაუჩერებიც”, - აღნიშნა შამუგიამ.
მისი თქმით, აღნიშნული საჩუქრებისა და ფასდაკლების მიღებას არა მხოლოდ მამაკაცები, არამედ ქალბატონებიც შეძლებენ. ისინი, ვინც პროდუქციას მამაკაცის ხაზიდან შეიძენენ.
ამასთან, როგორც ხატია შამუგია ამბობს, კომპანიას მამაკაცებისთვის პროდუქციის კუთხითაც უამრავი სიახლე აქვს. ”ზაფხულის პერიოდია, ამიტომ კანს განსაკუთრებული მოვლა სჭირდება: გვაქვს ახალი პროდუქცია გაპარსვის შემდეგ თავის მოვლის საშუალებების კუთხით, ტანის ლოსიონები, ახალი გრილი არომატი სუნამოები და სხვა”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე ინფორმაციით, ფასდაკლების აქცია საქველმოქმედო ხასიათსაც ატარებს. 4 დღის განმავლობაში 16-დან 20 ივნისის ჩათვლით, ნებისმიერი მომხმარებელი, რომელიც ”ისი-პარი”-ში შენაძენს გააკეთებს , ავტომატურად ქველმოქმედი ხდება.
”ამ 4 დღის განმავლობაში ნებისმიერი შენაძენიდან 1 ლარი გადაირიცხება 10 წლის უნიჭიერესი დათუნა ზარდიაშვილისთვის, რომელსაც 92 დიპლომი და 32 ოლიმპიადა აქვს მოგებული. დათუნა სოციალურად დაუცველია და ის მარტო დედასთან იზრდება, რომელიც სამწუხაროდ უმუშევარია. დათუნამ ლონდონის საზაფხულო სკოლაში კურსები მოიგო და თავის ტოლებში ყველაზე ,მაღალი ქულა აიღო, მას სწორედ სწავლის გასაღრმავებლად თანხა ესაჭიროება. ამ 4 დღის განმავლობაში თქვენი ნებისმიერი შენაძენიდან 1 ლარი დათუნასია”, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ.
შეგახსენებთ, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში. [post_title] => სადღესასწაულო ფასდაკლება და საქველმოქმედო აქცია- ”ისი-პარი” მამაკაცების დღეს აღნიშნავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sadghesaswaulo-fasdakleba-da-saqvelmoqmedo-aqcia-isi-pari-mamakacebis-dghes-aghnishnavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-06-16 13:43:17 [post_modified_gmt] => 2017-06-16 09:43:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=139169 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 24 [max_num_pages] => 8 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 21296d01091abc4a37656c09f0df0de7 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები