”ისი-პარი” ”ჯიპ კომპასს” ათამაშებს

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

”ისი-პარი” ”ჯიპ კომპასს” ათამაშებს

პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” წინასაახალწლო აქცია დაიწყო. 1 დეკემბრიდან 15 იანვრის ჩათვლით ნებისმიერ პროდუქციას მომხმარებელი განახლებული ფასით შეიძენს. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, აქციის ფარგლებში მყიდველი 25-დან 50%-ამდე ფასდაკლებით ისარგებლებს.

”ფასდაკლების გარდა, ჩვენს ერთგულ მომხმარებლებს უამრავ სიურპრიზსაც ვთავაზობთ. ყოველ 50 ლარის შენაძენზე გაიცემა გათამაშების ბილეთი, 250 ლარის შენაძენზე კი კლიენტი მიიღებს 50 ლარიან სასაჩუქრე ვაუჩერს, რომლის გამოყენებასაც 1 თებერვლიდან 30 აპრილის ჩათვლით შეძლებს”, – აღნიშნა შამუგიამ.

რაც შეეხება ”ისი-პარის” ტრადიციულ გათამაშებს, როგორც კომპანიის მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა განმარტა, ის 2017 წლის 25 იანვარს ”რუსთავი 2”-ის პირდაპირ ეთერში, 18:30 საათზე გაიმართება. გათამაშების ბილეთის მქონე მომხმარებელს ექნება შესაძლებლობა, მოიგოს სრულიად განახლებული პრიზები: 5000 ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერი, 1000 ლარიანი ხელფასი ერთი წლის განმავლობაში, მოგზაურობა დუბაიში საუკეთესო სასტუმროში და ასევე ავტომობილი ”ჯიპ კომპასი”.

ცნობისთვის, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 22 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 4 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

30 ნოემბერი, 2016

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => shamugia
                                    [3] => jip-kompasi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 92019
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => shamugia
                                    [3] => jip-kompasi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 92019
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 330
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => shamugia
                                    [3] => jip-kompasi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sunamo
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => shamugia
                                    [3] => jip-kompasi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (92019) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (330,10955,7122,10495)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 215732
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-02-20 12:40:57
                    [post_date_gmt] => 2018-02-20 08:40:57
                    [post_content] => პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა Voulez-Vous მომხმარებელს კიდევ ერთი ცნობილი ბრენდის სუნამო წარუდგინა. სუნამო სახელწოდებით- SAUVAGE მამაკაცებისთვის შეიქმნა და ის Dior -ს ეკუთვნის.

DIOR წარმოგვიდგენს წარმატებული არომატის ახალ ინტერპრეტაციას. ბინდის - დღის ყველაზე მისტიკური პერიოდის დრო დგება. პერიოდის, როდესაც ყოველივე გარდაიქმნება და მთელი სამყარო იძირება საღამოს ბინდში. ეს არის პერიოდი, როდესაც მამაკაცში იღვიძებს ცხოველური ინსტინქტი. აქ მთავრდება არწივის და იწყება მგლის ბატონობის დრო”, - აცხადებენ Voulez-Vous-ში.
,,მინდოდა შემენარჩუნებინა Sauvage-ის მამაცი და მამაკაცური ხასიათი, მისი ძალა და ტემპერამენტი. მე არ მინდოდა, რომ ახალი არომატი ყოფილიყო ,,მყვირალა’’. სწორედ ამიტომ არომატის შექმნის დროს ნაბიჯ-ნაბიჯ, წინამორბედის სურნელის რეკონსტრუქციას ვცდილობდი, ამავდროულად, ყოველ ნოტს ვამატებდი მეტ სიღრმესა და ახალ ნიუანსებს,’’- აცხადებს ფრანსუა დემაში, Dior-ის პარფიუმერი.
კომპოზიცია - არომატი განსხვავდება ტუალეტის წყლის სურნელისგან. თითქოს მოგვაგონებს წინამორბედის სურნელს, მაგრამ ამავდროულად რადიკალურად განსხვავდება მისგან. მეტად თავისუფალი, საღამოს ბინდში მონადირე, მისტიკური და რბილი სურნელი, რომელიც წყვდიადში ფრთხილ შრილს მოგვაგონებს. პიკანტური და აღმოსავლური არომატის ძირითადი ინგრედიენტები - ვარდისფერი წიწაკითა და მუსკატის კაკლით გაზავებული კალაბრიული ბერგამოტია. სურნელს მისტიურობასა და სიღმეს ამბრისა და ვანილის ძვირფასი ნოტები მატებენ. არომატი - არომატიკული, აღმოსავლური ძირითადი კომპონენტები - ბერგამოტი, ლიმონი, ვარდისფერი წიწაკა, მუსკატის კაკალი, ამბრა, საკმელა, ვანილი, ვეტივერი. ფლაკონი - DIOR -ის სტილში შესრულებული, კლასიკური და ცნობადი. ფლაკონში იკითხება DIOR -ის სიმბოლოები: მუქი ლურჯი ფერი, ლოგოტიპი CD, დასახელება - SAUVAGE, შეფუთვის შიდა მხარეს და ფლაკონის თავსახურის ქვემოთ ფუტკრის გამოსახულება (DIOR-ის მამაკაცის კოლექციის სიმბოლო). მოცულობები - 60 მლ და 100 მლ სუნამოს წყალი. საკვანძო სიტყვები - ჯადოსნური, მისტიკური, იდუმალი, მამაკაცური, თავისუფალი სულის მქონე, უსაზღვრო ღამის სურნელი, თამამი. [post_title] => წარმატებული არომატის ახალი ინტერპრეტაცია - SAUVAGE Dior -სგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => warmatebuli-aromatis-akhali-interpretacia-sauvage-dior-sgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-20 12:41:58 [post_modified_gmt] => 2018-02-20 08:41:58 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=215732 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 197758 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-12-18 11:44:16 [post_date_gmt] => 2017-12-18 07:44:16 [post_content] => რა კავშირშია ერთმანეთთან 4 სტიქია, იაპონური ფილოსოფია და სუნამო? 16 დეკემბერს „ტოიოტა ცენტრი თეგეტამ“ მომხმარებელს საქართველოში ბესტსელერი მოდელის, Land Cruiser Prado-ს ახალი ვერსია წარუდგინა. Land Cruiser Prado-ს ახალი მოდელი ამარცხებს ოთხივე სტიქიას. მისთვის არ არის დაბრკოლება ქარი, წყალი, მიწა თუ ცეცხლი, ის თავად გახლავთ ამ სტიქიების ძალის მატარებელი. როგორც ”ტოიოტა ცენტრი თეგეტაში” აცხადებენ, ”პრადო”, მთელი მსოფლიოს მასშტაბით ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული მაღალი გამავლობის ავტომობილია, საქართველოში კი, უკვე წლებია თავის სეგმენტში ბესტსელერია. ყველა დროის ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული მოდელი, ვიზუალურად კიდევ უფრო დაიხვეწა და ტექნიკური თვალსაზრისით განვითარების სრულიად ახალ საფეხურზე ავიდა. Land Cruiser Prado-ს ახალი მოდელის ოფიციალურ პრეზენტაციაზე, მომხმარებელს სიახლე წარუდგინა პარფიუმერულმა კომპანიამაც ”ისი-პარი”, რომელმაც სურნელოვანი სამყაროს მოყვარულებს ახალი სუნამო SHISEIDO-სგან გააცნო. 
„ისეთი ცნობილი იაპონური ბრენდის უახლესი მოდელის პრეზენტაცია, როგორიც არის „ტოიოტა“, დაემთხვა იმ პერიოდს, როდესაც „ისი-პარის“ ასევე ცნობილი იაპონური ბრენდის SHISEIDO-ს ახალი არომატი უნდა წარედგინა საკუთარი მომხმარებლისთის. ამიტომ, გადავწყვიტეთ, მათთვის, ვისაც უყვარს იაპონური ფილოსოფია, ამ ქვეყნის კულტურა და იაპონური ბრენდები, ერთ დღეს გაგვეცნო სიახლეები. მოგეხსენებათ, SHISEIDO ეს არის ნომერი პირველი ბრენდი იაპონურ პარფიუმერიაში და მსოფლიოში - ნომერი მეოთხე“, - განუცხადა „ფორტუნას“ ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ.
როგორც მან აღნიშნა, ახალი სუნამოს პრეზენტაცია თავად SHISEIDO-ს იუბილეს მიეძღვნა. „ბრენდმა არსებობა 145 წლის წინ, სახისა და სხეულის მოვლის საშუალებების წარმოებით დაიწყო. ზუსტად 100 წლის წინ კი შექმნა პირველი სუნამო. სწორედ საიუბილეო ასწლეულს ეძღვნება ახალი არომატი SHISEIDO-სგან, რომელსაც Ever Bloom Ginza Flower ჰქვია. და რატომ Ever Bloom Ginza Flower? – SHISEIDO-ს პირველი გაყიდვების ობიექტი, ანუ მაღაზია ტოკიოში ისეთ ქუჩაზე შეიქმნა, როგორიც არის Ginza. სწორედ ამიტომ გაჩნდა ეს სიტყვა სუნამოს სახელწოდებაში. რაც შეეხება Ever Bloom-ს, ეს სამუდამო ყვავილობას, გაფურჩქვნას ნიშნავს. არომატი ასოცირდება გაფურჩქვნასთან“, - განმარტა შამუგიამ. მისივე ინფორმაციით, ახალი არომატის შემადგენლობაში, ძირითადად, თეთრი ყვავილები ჭარბობს, თუმცა არის გარკვეული დოზით ფორთოხლის ყვავილებიც. როგორც ხატია შამუგია ამბობს, სუნამოს ასაკი არ გააჩნია, ამიტომ SHISEIDO Ever Bloom Ginza Flower განკუთვნილია ნებისმიერი ასაკის გოგონებისა და ქალბატონებისთვის.
„ეს სუნამო არის მათთვის, ვისაც უყვარს თავის მოვლა და ვისაც უყვარს, რომ წარმოჩინდეს ყოველთვის ლამაზად და მასთან ასოცირდებოდეს მოვლა. იმიტომ, რომ SHISEIDO პირველ რიგში ეს არის თავის მოვლის საშუალებები და შემდეგ სუნამო. ეს არის არომატი, რომელიც დაუვიწყარს გაგხდით“, - განაცხადა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
შამუგიას თქმითვე, ბრენდი SHISEIDO საქართველოში დიდი პოპულარობით სარგებლობს და ამის ნათელი მაგალითია არომატი SHISEIDO Zen, რომელიც რამდენიმე წლის წინ, ჩვენს ქვეყანაში ერთ-ერთი ყველაზე გაყიდვადი სუნამო იყო როგორც ქალბატონებისთვის, ისე მამაკაცებისთვის. https://www.youtube.com/watch?v=hC4U_kaZhRw ცნობისთვის, SHISEIDO Ever Bloom Ginza Flower უკვე წარმოდგენილია „ისი-პარის“ მაღაზიათა ქსელში სრულიად საქართველოს მასშტაბით. ამასთან, ,,ისი პარის“ ქსელში საახალწლო ზეიმი მიმდინარეობს. პარფიუმერული კომპანია მომხმარებელს 1 დეკემბრიდან 15 იანვრის ჩათვლით საახალწლო აქციებით ანებივრებს. ნებისმიერ მსურველს ამ პერიოდში შეუძლია სასურველი პროდუქცია დიდი ფასდაკლებით შეიძინოს. 20-დან 50%-ამდე ფასდაკლება ,,ისი-პარიში” არსებულ სრულ ასორტიმენტზე ვრცელდება. ხატია შამუგიას თქმით, 250–ლარიან შენაძენზე მომხმარებელი ბრენდის 50–ლარიან ვაუჩერს მიიღებს, რომლის განაღდებაც ფასდაკლების დასრულების შემდეგ მოხდება. ქსელში ყოველი მეათასე მყიდველი კი სასურველ სუნამოს უსასყიდლოდ შეარჩევს.
”გარდა ამისა, ,,ისი-პარიში“ შენაძენს დამატებით თან ახლავს საჩუქარიც, მთავარი კი 2018 წლის 25 იანვარს გათამაშების შესანიშნავი პრიზი იქნება–Toyota RAV4–ის 2017 წლის მოდელი. გათამაშებაშია ასევე ”ისი პარის” 5000–ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერი, ასევე გამარჯვებულისთვის ხელფასის სახით, ,,ისი-პარი“ 1 წლის ვადით, თვეში 1000 ლარის ოდენობას გამოყოფს. აღსანიშნავია კიდევ ერთი პრიზი, რომელიც მოგზაურობის მოყვარულებს გაახარებთ განსაკუთრებით- გათამაშდება 2 კაციანი საგზური შარმ–ელ–შეიხში, 5–ვარკსვლავიან სასტუმროში”, – აღნიშნა ”ისი-პარის” პიარისა და მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე ინფორმაციით, იმისთვის, რომ გათამაშებაში ჩაერთოთ, საკმარისია ,,ისი პარის“ ქსელში 50 ლარამდე ღირებულების პროდუქცია შეიძინოთ, ყოველ მომდევნო 50 ლარზე კი გათამაშების თითო ბილეთი თქვენს სახელზე დაფიქსირდება. ”ისი-პარის” საახალწლო გათამაშება 25 იანვარს, ტელეკომპანია ”რუსთავი 2”-ის ეთერში, 6–საათიანი კურიერის დასრულების შემდეგ შედგება. [post_title] => იაპონური ფილოსოფია, საიუბილეო ასწლეული და არომატი, რომელიც დაუვიწყარს გაგხდით [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => iaponuri-filosofia-saiubileo-aswleuli-da-aromati-romelic-dauviwyars-gagkhdit [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-19 20:05:41 [post_modified_gmt] => 2017-12-19 16:05:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=197758 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 193567 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-12-05 12:40:43 [post_date_gmt] => 2017-12-05 08:40:43 [post_content] => ,,ისი პარის“ ქსელში საახალწლო ზეიმი დაიწყო. პარფიუმერული კომპანია მომხმარებელს 1 დეკემბრიდან 15 იანვრის ჩათვლით საახალწლო აქციებით გაანებივრებს. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” პიარისა და მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა  ხატია შამუგიამ განუცხადა, ნებისმიერ მსურველს ამ პერიოდში შეუძლია სასურველი პროდუქცია დიდი ფასდაკლებით შეიძინოს. 20-დან 50%-ამდე ფასდაკლება ,,ისი-პარიში” არსებულ სრულ ასორტიმენტზე ვრცელდება. ხატია შამუგიას თქმით, 250–ლარიან შენაძენზე მომხმარებელი ბრენდის 50–ლარიან ვაუჩერს მიიღებს, რომლის განაღდებაც ფასდაკლების დასრულების შემდეგ მოხდება. ქსელში ყოველი მეათასე მყიდველი კი სასურველ სუნამოს უსასყიდლოდ შეარჩევს.
”გარდა ამისა, ,,ისი-პარიში“ შენაძენს დამატებით თან ახლავს საჩუქარიც, მთავარი კი 2018 წლის 25 იანვარს გათამაშების შესანიშნავი პრიზი იქნება–Toyota RAV4–ის 2017 წლის მოდელი. გათამაშებაშია ასევე ”ისი პარის” 5000–ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერი, ასევე გამარჯვებულისთვის ხელფასის სახით, ,,ისი-პარი“ 1 წლის ვადით, თვეში 1000 ლარის ოდენობას გამოყოფს. აღსანიშნავია კიდევ ერთი პრიზი, რომელიც მოგზაურობის მოყვარულებს გაახარებთ განსაკუთრებით- გათამაშდება 2 კაციანი საგზური შარმ–ელ–შეიხში, 5–ვარკსვლავიან სასტუმროში”, - აღნიშნა ”ისი-პარის” პიარისა და მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე ინფორმაციით, იმისთვის, რომ გათამაშებაში ჩაერთოთ, საკმარისია ,,ისი პარის“ ქსელში 50 ლარამდე ღირებულების პროდუქცია შეიძინოთ, ყოველ მომდევნო 50 ლარზე კი გათამაშების თითო ბილეთი თქვენს სახელზე დაფიქსირდება. ”ისი-პარის” საახალწლო გათამაშება 25 იანვარს, ტელეკომპანია ”რუსთავი 2”-ის ეთერში, 6–საათიანი კურიერის დასრულების შემდეგ შედგება. https://www.youtube.com/watch?v=V7yuFQ1WUyU [post_title] => Toyota RAV4, სუნამო უფასოდ,1000 ლარიანი ხელფასი - ,,ისი პარიში” საახალწლო ზეიმი დაიწყო [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => toyota-rav4-sunamo-ufasod1000-lariani-khelfasi-isi-parishi-saakhalwlo-zeimi-daiwyo [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-05 12:43:13 [post_modified_gmt] => 2017-12-05 08:43:13 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=193567 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 215732 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-02-20 12:40:57 [post_date_gmt] => 2018-02-20 08:40:57 [post_content] => პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა Voulez-Vous მომხმარებელს კიდევ ერთი ცნობილი ბრენდის სუნამო წარუდგინა. სუნამო სახელწოდებით- SAUVAGE მამაკაცებისთვის შეიქმნა და ის Dior -ს ეკუთვნის. DIOR წარმოგვიდგენს წარმატებული არომატის ახალ ინტერპრეტაციას. ბინდის - დღის ყველაზე მისტიკური პერიოდის დრო დგება. პერიოდის, როდესაც ყოველივე გარდაიქმნება და მთელი სამყარო იძირება საღამოს ბინდში. ეს არის პერიოდი, როდესაც მამაკაცში იღვიძებს ცხოველური ინსტინქტი. აქ მთავრდება არწივის და იწყება მგლის ბატონობის დრო”, - აცხადებენ Voulez-Vous-ში.
,,მინდოდა შემენარჩუნებინა Sauvage-ის მამაცი და მამაკაცური ხასიათი, მისი ძალა და ტემპერამენტი. მე არ მინდოდა, რომ ახალი არომატი ყოფილიყო ,,მყვირალა’’. სწორედ ამიტომ არომატის შექმნის დროს ნაბიჯ-ნაბიჯ, წინამორბედის სურნელის რეკონსტრუქციას ვცდილობდი, ამავდროულად, ყოველ ნოტს ვამატებდი მეტ სიღრმესა და ახალ ნიუანსებს,’’- აცხადებს ფრანსუა დემაში, Dior-ის პარფიუმერი.
კომპოზიცია - არომატი განსხვავდება ტუალეტის წყლის სურნელისგან. თითქოს მოგვაგონებს წინამორბედის სურნელს, მაგრამ ამავდროულად რადიკალურად განსხვავდება მისგან. მეტად თავისუფალი, საღამოს ბინდში მონადირე, მისტიკური და რბილი სურნელი, რომელიც წყვდიადში ფრთხილ შრილს მოგვაგონებს. პიკანტური და აღმოსავლური არომატის ძირითადი ინგრედიენტები - ვარდისფერი წიწაკითა და მუსკატის კაკლით გაზავებული კალაბრიული ბერგამოტია. სურნელს მისტიურობასა და სიღმეს ამბრისა და ვანილის ძვირფასი ნოტები მატებენ. არომატი - არომატიკული, აღმოსავლური ძირითადი კომპონენტები - ბერგამოტი, ლიმონი, ვარდისფერი წიწაკა, მუსკატის კაკალი, ამბრა, საკმელა, ვანილი, ვეტივერი. ფლაკონი - DIOR -ის სტილში შესრულებული, კლასიკური და ცნობადი. ფლაკონში იკითხება DIOR -ის სიმბოლოები: მუქი ლურჯი ფერი, ლოგოტიპი CD, დასახელება - SAUVAGE, შეფუთვის შიდა მხარეს და ფლაკონის თავსახურის ქვემოთ ფუტკრის გამოსახულება (DIOR-ის მამაკაცის კოლექციის სიმბოლო). მოცულობები - 60 მლ და 100 მლ სუნამოს წყალი. საკვანძო სიტყვები - ჯადოსნური, მისტიკური, იდუმალი, მამაკაცური, თავისუფალი სულის მქონე, უსაზღვრო ღამის სურნელი, თამამი. [post_title] => წარმატებული არომატის ახალი ინტერპრეტაცია - SAUVAGE Dior -სგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => warmatebuli-aromatis-akhali-interpretacia-sauvage-dior-sgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-20 12:41:58 [post_modified_gmt] => 2018-02-20 08:41:58 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=215732 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 39 [max_num_pages] => 13 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 21296d01091abc4a37656c09f0df0de7 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები