ისი-პარი ლიდერ ბრენდად დასახელდა: კომპანია მომავალში იმავეს აპირებს

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ისი-პარი ლიდერ ბრენდად დასახელდა: კომპანია მომავალში იმავეს აპირებს

პარფიუმერული კომპანია ”ისი-პარი” ლიდერ ბრენდად დასახელდა. კომპანიამ ამ ნომინაციაში „ქართული ბრენდის დღე 2016“-ის ფარგლებში გაიმარჯვა.
როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, ეს აღიარება ”ისი-პარისადმი” მომხმარებლის ნდობას გამოხატავს.

”უდიდესი მნიშვნელობა აქვს ჩვენთვის ამ ჯილდოს. პირველ რიგში იმიტომ, რომ გვაძლევს უფრო დიდი სტიმულს, ქართულ პარფიუმერულ ბაზარზე ვიყოთ ლიდერი კომპანია. აქამდე თუ 21 წელია ვლიდერობთ, მომავალშიც სულ მცირე 22 წელი ვგეგმავთ პირველობას”, – აღნიშნა შამუგიამ.
მისივე თქმით, მსგავსი დაჯილდოებები და ტიტულები ”ისი-პარისთვის” დიდი პასუხისმგებლობაა, ვინაიდან კომპანიისადმი მომხმარებლის ერთგულებასა და ნდობაზე მიუთითებს.

ამასთან, როგორც ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა აღნიშნა, კომპანია კვლავ განაგრძობს ქსელის გაფართოებას. ”ისი-პარის” რიგით 23-ე ფილიალი (და ბათუმში რიგით მეორე) ”ბათუმი მოლში” გაიხსნა და აქ წარმოდგენილია პროდუქციის სრული ასორტიმენტი.
შეგახსენებთ, პარფიუმერულმა კომპანიამ წინასაახალწლო აქცია დაიწყო. 1 დეკემბრიდან 15 იანვრის ჩათვლით ნებისმიერ პროდუქციას მომხმარებელი განახლებული ფასით შეიძენს. ამასთან, აქციის ფარგლებში მყიდველი 25-დან 50%-ამდე ფასდაკლებით ისარგებლებს.

”ფასდაკლების გარდა, ჩვენს ერთგულ მომხმარებლებს უამრავ სიურპრიზსაც ვთავაზობთ. ყოველ 50 ლარის შენაძენზე გაიცემა გათამაშების ბილეთი, 250 ლარის შენაძენზე კი კლიენტი მიიღებს 50 ლარიან სასაჩუქრე ვაუჩერს, რომლის გამოყენებასაც 1 თებერვლიდან 30 აპრილის ჩათვლით შეძლებს”, – აღნიშნა შამუგიამ.

რაც შეეხება ”ისი-პარის” ტრადიციულ გათამაშებს, როგორც კომპანიის მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა განმარტა, ის 2017 წლის 25 იანვარს ”რუსთავი 2”-ის პირდაპირ ეთერში, 18:30 საათზე გაიმართება. გათამაშების ბილეთის მქონე მომხმარებელს ექნება შესაძლებლობა, მოიგოს სრულიად განახლებული პრიზები: 5000 ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერი, 1000 ლარიანი ხელფასი ერთი წლის განმავლობაში, მოგზაურობა დუბაიში საუკეთესო სასტუმროში და ასევე ავტომობილი ”ჯიპ კომპასი”.

ცნობისთვის, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

23 დეკემბერი, 2016

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => parfiumeria
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 97959
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => parfiumeria
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 97959
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 939
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => parfiumeria
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => parfiumeria
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (97959) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (7122,939,10626)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 150307
                    [post_author] => 5
                    [post_date] => 2017-08-01 13:08:43
                    [post_date_gmt] => 2017-08-01 09:08:43
                    [post_content] => პარფიუმერული კომპანია ”ისი-პარი” გაფართოებასა და მომხმარებლისთვის სიახლეების შეთავაზებას განაგრძობს. კომპანიამ ამჯერად ახალი ფილიალი გლდანში, ხიზანიშვილის #14-ში გახსნა. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ განუცხადა, მაღაზია 2 სართულზე განთავსდა და აქ 7 ადამიანია დასაქმებული.
”გლდანში აქამდეც იყო წარმოდგენილი ჩვენი პარფიუმერული კომპანია საკმაოდ მოკრძალებული ფილიალით, თუმცა მომხმარებლის მხრიდან იმდენად დიდი იყო მოთხოვნა ”ისი-პარის” პროდუქციაზე, რომ გაფართოება გადავწყვიტეთ. შესაბამისად, გავხსენით ახალი მაღაზია, რომელშიც პროდუქციის თითქმის სრული ასორტიმენტია წარმოდგენილი”, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ.
მისივე ინფორმაციით, გლდანის მაღაზია გაყიდვების კუთხით, ”ისი-პარის” ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული ფილიალია და ის კომპანიის ტოპ 6 მაღაზიში შედის, რომელშიც ყველაზე დიდი რაოდენობით იყიდება პროდუქცია. რაც შეეხება, მომხმარებლისთვის საზაფხულო შეთავაზებებს, როგორც ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ამბობს, კომპანიის აბსოლუტურად ყველა ფილიალში მიმდინარეობს ფასდაკლების აქცია.
”მთელი ზაფხულის განმავლობაში გვაქვს 20-დან 40%-ამდე ფასდაკლებები. ამასთან, ჩვენთან მოსული კლიენტი გარკვეულ შენაძენზე საჩუქარსაც იღებს. ასე რომ, ”ისი-პარი” საკუთარ ერთგულ მომხმარებელს უსაჩუქროდ არ ტოვებს”, - განმარტა შამუგიამ და აღნიშნა, რომ სექტემბრისთვის ქართველ მომხმარებელს ”ისი-პარისგან” უამრავი სიახლე ელის.
შეგახსენებთ, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში. [post_title] => გლდანში ისი-პარის 2-სართულიანი მაღაზია გაიხსნა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => gldanshi-isi-paris-2-sartuliani-maghazia-gaikhsna [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-08-01 13:11:33 [post_modified_gmt] => 2017-08-01 09:11:33 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=150307 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 149734 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-07-28 12:19:57 [post_date_gmt] => 2017-07-28 08:19:57 [post_content] => პარფიუმერული მაღაზიათა ქსელი Voulez-Vous მომხმარებელს ფასდაკლების აქციას სთავაზობს. როგორც ”ფორტუნას” Voulez-Vous-ს საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერმა, ნინო ნოდიამ განუცხადა, მხოლოდ 3 დღით, 28, 29 და 30 ივლისს Voulez-Vous-ში ბრენდ DIOR-ის დღეები გაიმართება. აქციის ფარგლებში მომხმარებელი მიიღებს 25%-იან ფასდაკლებას DIOR –ის სრულ ასორტიმენტზე. გარდა ამისა, შეძლებს მიიღოს რჩევები და საჩუქრები Dior-ის სახლის სპეციალისტებისგან.
”ამასთან, ყოველ დახარჯულ 200 ლარზე გაიცემა გათამაშების ერთი ბილეთი, რომლითაც 30 ივლისს 20:00 საათზე, გამართულ Dior-ის საზეიმო საღამოზე მომხმარებელს ეძლევა შესაძლებლობა, მონაწილეობა მიიღოს DIOR-ის საჩუქრების გათამაშებაშიც”, - აცხადებენ პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელში.
მათივე ცნობით, პროფესიონალური რჩევების მისაღებად მსურველები უნდა ჩაეწერონ ინდივიდუალურ სახის მოვლის, ან მაკიაჟის სეანსზე, სადაც ადგილები შეზღუდულია. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, დეტალური ინფორმაციის მისაღებად მსურველები უნდა დაუკავშირდნენ შემდეგ ფილიალებს: 28 ივლისი, ვაჟა–ფშაველას #35 საკონტაქტო ტელეფონის ნომერი: 2 39 47 04 29 ივლისი, რუსთაველის #46 საკონტაქტო ტელეფონის ნომერი: 2 99 02 11 30 ივლისი, ჭავჭავაძის #42 საკონტაქტო ტელეფონის ნომერი: 2 25 10 60   [post_title] => Voulez-Vous- ში DIOR-ის დღეები დაიწყო [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => voulez-vous-shi-dior-is-dgheebi-daiwyo [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-07-28 12:26:02 [post_modified_gmt] => 2017-07-28 08:26:02 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=149734 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 139169 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-06-16 13:24:30 [post_date_gmt] => 2017-06-16 09:24:30 [post_content] => სადღესასწაულო ფასდაკლება და საქველმოქმედო აქცია- ”ისი-პარი” მამაკაცების დღეს აღნიშნავს. 15 ივნისიდან 21- ივნისის ჩათვლით, პარფიუმერული კომპანიის მაღაზიათა ქსელში ფასდაკლების აქცია იმოქმედებს. ხოლო 18 ივნისს - „მამების საერთაშორისო დღეს“ მამაკაცებისთვის განსაკუთრებული სიურპრიზებია: ყველა მამაკაცს ნებისმიერ შენაძენზე გადაეცემა საჩუქრები „ისი-პარისგან“ და მისი მეგობარი კომპანიებისგან: „თეგეტა მოტორსი“, „კურორტი საირმე“, „ელიტ ელექტრონიქსი“, "ავტოსამრეცხაოების ქსელი PELICAN ". რაც შეეხება აქციის დეტალებს, როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, ფასდაკლება გავრცელდება ”ისი-პარის” ქსელში არსებულ ყველა პროდუქციაზე, თუმცა განსაკუთრებულად მაღალი ფასდაკლება იქნება მამაკაცების ხაზზე.
”იქიდან გამომდინარე, რომ ქალბატონების დღეები უფრო ხშირად აღინიშნება და ჩვენი კომპანიაც მუდმივად ანებივრებს მათ ფასდაკლებებითა და საჩუქრებით, გადავწყვიტეთ, ამჯერად მამკაკაცებსაც მივხედოთ. მოგეხსენებათ, მამების და ზოგადად, მამაკაცების დღე უკვე მრავალი წელია აშშ-სა და ევროპის ქვეყნებში აღინიშნება. უკვე მესამე წელია, რაც ამ დღეს ”ისი-პარიც” შეუერთდა. გარდა იმისა, რომ ამ ერთი კვირის განმავლობაში, ჩვენთან მობრძანებული ნებისმიერი მამაკაცი მიიღებს სასურველ პროდუქციაზე ფასდაკლებას, 18 ივნისს მას გადაეცემა საჩუქრებიც. უფრო კონკრეტულად, ჩვენს ფილიალებში განთავსებული ნატვრის ხიდან ის შეძლებს, თავად ჩამოხსნას შეფუთული საჩუქარი, რომელსაც ჩვენ მას გადავცემთ. ამასთან, ნებისმიერ საჩუქარზე მყიდველს გადაეცემა ჩვენი მეგობარი კომპანიების ვაუჩერებიც”, - აღნიშნა შამუგიამ.
მისი თქმით, აღნიშნული საჩუქრებისა და ფასდაკლების მიღებას არა მხოლოდ მამაკაცები, არამედ ქალბატონებიც შეძლებენ. ისინი, ვინც პროდუქციას მამაკაცის ხაზიდან შეიძენენ.
ამასთან, როგორც ხატია შამუგია ამბობს, კომპანიას მამაკაცებისთვის პროდუქციის კუთხითაც უამრავი სიახლე აქვს. ”ზაფხულის პერიოდია, ამიტომ კანს განსაკუთრებული მოვლა სჭირდება: გვაქვს ახალი პროდუქცია გაპარსვის შემდეგ თავის მოვლის საშუალებების კუთხით, ტანის ლოსიონები, ახალი გრილი არომატი სუნამოები და სხვა”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე ინფორმაციით, ფასდაკლების აქცია საქველმოქმედო ხასიათსაც ატარებს. 4 დღის განმავლობაში 16-დან 20 ივნისის ჩათვლით, ნებისმიერი მომხმარებელი, რომელიც ”ისი-პარი”-ში შენაძენს გააკეთებს , ავტომატურად ქველმოქმედი ხდება.
”ამ 4 დღის განმავლობაში ნებისმიერი შენაძენიდან 1 ლარი გადაირიცხება 10 წლის უნიჭიერესი დათუნა ზარდიაშვილისთვის, რომელსაც 92 დიპლომი და 32 ოლიმპიადა აქვს მოგებული. დათუნა სოციალურად დაუცველია და ის მარტო დედასთან იზრდება, რომელიც სამწუხაროდ უმუშევარია. დათუნამ ლონდონის საზაფხულო სკოლაში კურსები მოიგო და თავის ტოლებში ყველაზე ,მაღალი ქულა აიღო, მას სწორედ სწავლის გასაღრმავებლად თანხა ესაჭიროება. ამ 4 დღის განმავლობაში თქვენი ნებისმიერი შენაძენიდან 1 ლარი დათუნასია”, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ.
შეგახსენებთ, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში. [post_title] => სადღესასწაულო ფასდაკლება და საქველმოქმედო აქცია- ”ისი-პარი” მამაკაცების დღეს აღნიშნავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sadghesaswaulo-fasdakleba-da-saqvelmoqmedo-aqcia-isi-pari-mamakacebis-dghes-aghnishnavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-06-16 13:43:17 [post_modified_gmt] => 2017-06-16 09:43:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=139169 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 150307 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-08-01 13:08:43 [post_date_gmt] => 2017-08-01 09:08:43 [post_content] => პარფიუმერული კომპანია ”ისი-პარი” გაფართოებასა და მომხმარებლისთვის სიახლეების შეთავაზებას განაგრძობს. კომპანიამ ამჯერად ახალი ფილიალი გლდანში, ხიზანიშვილის #14-ში გახსნა. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ განუცხადა, მაღაზია 2 სართულზე განთავსდა და აქ 7 ადამიანია დასაქმებული.
”გლდანში აქამდეც იყო წარმოდგენილი ჩვენი პარფიუმერული კომპანია საკმაოდ მოკრძალებული ფილიალით, თუმცა მომხმარებლის მხრიდან იმდენად დიდი იყო მოთხოვნა ”ისი-პარის” პროდუქციაზე, რომ გაფართოება გადავწყვიტეთ. შესაბამისად, გავხსენით ახალი მაღაზია, რომელშიც პროდუქციის თითქმის სრული ასორტიმენტია წარმოდგენილი”, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ.
მისივე ინფორმაციით, გლდანის მაღაზია გაყიდვების კუთხით, ”ისი-პარის” ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული ფილიალია და ის კომპანიის ტოპ 6 მაღაზიში შედის, რომელშიც ყველაზე დიდი რაოდენობით იყიდება პროდუქცია. რაც შეეხება, მომხმარებლისთვის საზაფხულო შეთავაზებებს, როგორც ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ამბობს, კომპანიის აბსოლუტურად ყველა ფილიალში მიმდინარეობს ფასდაკლების აქცია.
”მთელი ზაფხულის განმავლობაში გვაქვს 20-დან 40%-ამდე ფასდაკლებები. ამასთან, ჩვენთან მოსული კლიენტი გარკვეულ შენაძენზე საჩუქარსაც იღებს. ასე რომ, ”ისი-პარი” საკუთარ ერთგულ მომხმარებელს უსაჩუქროდ არ ტოვებს”, - განმარტა შამუგიამ და აღნიშნა, რომ სექტემბრისთვის ქართველ მომხმარებელს ”ისი-პარისგან” უამრავი სიახლე ელის.
შეგახსენებთ, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში. [post_title] => გლდანში ისი-პარის 2-სართულიანი მაღაზია გაიხსნა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => gldanshi-isi-paris-2-sartuliani-maghazia-gaikhsna [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-08-01 13:11:33 [post_modified_gmt] => 2017-08-01 09:11:33 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=150307 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 27 [max_num_pages] => 9 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => fc13fd4f7d0b0be88119ee925086ab76 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები