ისი-პარი ლიდერ ბრენდად დასახელდა: კომპანია მომავალში იმავეს აპირებს

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ისი-პარი ლიდერ ბრენდად დასახელდა: კომპანია მომავალში იმავეს აპირებს

პარფიუმერული კომპანია ”ისი-პარი” ლიდერ ბრენდად დასახელდა. კომპანიამ ამ ნომინაციაში „ქართული ბრენდის დღე 2016“-ის ფარგლებში გაიმარჯვა.
როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, ეს აღიარება ”ისი-პარისადმი” მომხმარებლის ნდობას გამოხატავს.

”უდიდესი მნიშვნელობა აქვს ჩვენთვის ამ ჯილდოს. პირველ რიგში იმიტომ, რომ გვაძლევს უფრო დიდი სტიმულს, ქართულ პარფიუმერულ ბაზარზე ვიყოთ ლიდერი კომპანია. აქამდე თუ 21 წელია ვლიდერობთ, მომავალშიც სულ მცირე 22 წელი ვგეგმავთ პირველობას”, – აღნიშნა შამუგიამ.
მისივე თქმით, მსგავსი დაჯილდოებები და ტიტულები ”ისი-პარისთვის” დიდი პასუხისმგებლობაა, ვინაიდან კომპანიისადმი მომხმარებლის ერთგულებასა და ნდობაზე მიუთითებს.

ამასთან, როგორც ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა აღნიშნა, კომპანია კვლავ განაგრძობს ქსელის გაფართოებას. ”ისი-პარის” რიგით 23-ე ფილიალი (და ბათუმში რიგით მეორე) ”ბათუმი მოლში” გაიხსნა და აქ წარმოდგენილია პროდუქციის სრული ასორტიმენტი.
შეგახსენებთ, პარფიუმერულმა კომპანიამ წინასაახალწლო აქცია დაიწყო. 1 დეკემბრიდან 15 იანვრის ჩათვლით ნებისმიერ პროდუქციას მომხმარებელი განახლებული ფასით შეიძენს. ამასთან, აქციის ფარგლებში მყიდველი 25-დან 50%-ამდე ფასდაკლებით ისარგებლებს.

”ფასდაკლების გარდა, ჩვენს ერთგულ მომხმარებლებს უამრავ სიურპრიზსაც ვთავაზობთ. ყოველ 50 ლარის შენაძენზე გაიცემა გათამაშების ბილეთი, 250 ლარის შენაძენზე კი კლიენტი მიიღებს 50 ლარიან სასაჩუქრე ვაუჩერს, რომლის გამოყენებასაც 1 თებერვლიდან 30 აპრილის ჩათვლით შეძლებს”, – აღნიშნა შამუგიამ.

რაც შეეხება ”ისი-პარის” ტრადიციულ გათამაშებს, როგორც კომპანიის მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა განმარტა, ის 2017 წლის 25 იანვარს ”რუსთავი 2”-ის პირდაპირ ეთერში, 18:30 საათზე გაიმართება. გათამაშების ბილეთის მქონე მომხმარებელს ექნება შესაძლებლობა, მოიგოს სრულიად განახლებული პრიზები: 5000 ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერი, 1000 ლარიანი ხელფასი ერთი წლის განმავლობაში, მოგზაურობა დუბაიში საუკეთესო სასტუმროში და ასევე ავტომობილი ”ჯიპ კომპასი”.

ცნობისთვის, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

23 დეკემბერი, 2016

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => parfiumeria
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 97959
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => parfiumeria
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 97959
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 939
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => parfiumeria
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => parfiumeria
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (97959) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (7122,939,10626)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 139169
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2017-06-16 13:24:30
                    [post_date_gmt] => 2017-06-16 09:24:30
                    [post_content] => სადღესასწაულო ფასდაკლება და საქველმოქმედო აქცია- ”ისი-პარი” მამაკაცების დღეს აღნიშნავს. 15 ივნისიდან 21- ივნისის ჩათვლით, პარფიუმერული კომპანიის მაღაზიათა ქსელში ფასდაკლების აქცია იმოქმედებს. ხოლო 18 ივნისს - „მამების საერთაშორისო დღეს“ მამაკაცებისთვის განსაკუთრებული სიურპრიზებია: ყველა მამაკაცს ნებისმიერ შენაძენზე გადაეცემა საჩუქრები „ისი-პარისგან“ და მისი მეგობარი კომპანიებისგან: „თეგეტა მოტორსი“, „კურორტი საირმე“, „ელიტ ელექტრონიქსი“, "ავტოსამრეცხაოების ქსელი PELICAN ".

რაც შეეხება აქციის დეტალებს, როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, ფასდაკლება გავრცელდება ”ისი-პარის” ქსელში არსებულ ყველა პროდუქციაზე, თუმცა განსაკუთრებულად მაღალი ფასდაკლება იქნება მამაკაცების ხაზზე.
”იქიდან გამომდინარე, რომ ქალბატონების დღეები უფრო ხშირად აღინიშნება და ჩვენი კომპანიაც მუდმივად ანებივრებს მათ ფასდაკლებებითა და საჩუქრებით, გადავწყვიტეთ, ამჯერად მამკაკაცებსაც მივხედოთ. მოგეხსენებათ, მამების და ზოგადად, მამაკაცების დღე უკვე მრავალი წელია აშშ-სა და ევროპის ქვეყნებში აღინიშნება. უკვე მესამე წელია, რაც ამ დღეს ”ისი-პარიც” შეუერთდა. გარდა იმისა, რომ ამ ერთი კვირის განმავლობაში, ჩვენთან მობრძანებული ნებისმიერი მამაკაცი მიიღებს სასურველ პროდუქციაზე ფასდაკლებას, 18 ივნისს მას გადაეცემა საჩუქრებიც. უფრო კონკრეტულად, ჩვენს ფილიალებში განთავსებული ნატვრის ხიდან ის შეძლებს, თავად ჩამოხსნას შეფუთული საჩუქარი, რომელსაც ჩვენ მას გადავცემთ. ამასთან, ნებისმიერ საჩუქარზე მყიდველს გადაეცემა ჩვენი მეგობარი კომპანიების ვაუჩერებიც”, - აღნიშნა შამუგიამ.
მისი თქმით, აღნიშნული საჩუქრებისა და ფასდაკლების მიღებას არა მხოლოდ მამაკაცები, არამედ ქალბატონებიც შეძლებენ. ისინი, ვინც პროდუქციას მამაკაცის ხაზიდან შეიძენენ.
ამასთან, როგორც ხატია შამუგია ამბობს, კომპანიას მამაკაცებისთვის პროდუქციის კუთხითაც უამრავი სიახლე აქვს. ”ზაფხულის პერიოდია, ამიტომ კანს განსაკუთრებული მოვლა სჭირდება: გვაქვს ახალი პროდუქცია გაპარსვის შემდეგ თავის მოვლის საშუალებების კუთხით, ტანის ლოსიონები, ახალი გრილი არომატი სუნამოები და სხვა”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე ინფორმაციით, ფასდაკლების აქცია საქველმოქმედო ხასიათსაც ატარებს. 4 დღის განმავლობაში 16-დან 20 ივნისის ჩათვლით, ნებისმიერი მომხმარებელი, რომელიც ”ისი-პარი”-ში შენაძენს გააკეთებს , ავტომატურად ქველმოქმედი ხდება.
”ამ 4 დღის განმავლობაში ნებისმიერი შენაძენიდან 1 ლარი გადაირიცხება 10 წლის უნიჭიერესი დათუნა ზარდიაშვილისთვის, რომელსაც 92 დიპლომი და 32 ოლიმპიადა აქვს მოგებული. დათუნა სოციალურად დაუცველია და ის მარტო დედასთან იზრდება, რომელიც სამწუხაროდ უმუშევარია. დათუნამ ლონდონის საზაფხულო სკოლაში კურსები მოიგო და თავის ტოლებში ყველაზე ,მაღალი ქულა აიღო, მას სწორედ სწავლის გასაღრმავებლად თანხა ესაჭიროება. ამ 4 დღის განმავლობაში თქვენი ნებისმიერი შენაძენიდან 1 ლარი დათუნასია”, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ.
შეგახსენებთ, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში. [post_title] => სადღესასწაულო ფასდაკლება და საქველმოქმედო აქცია- ”ისი-პარი” მამაკაცების დღეს აღნიშნავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sadghesaswaulo-fasdakleba-da-saqvelmoqmedo-aqcia-isi-pari-mamakacebis-dghes-aghnishnavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-06-16 13:43:17 [post_modified_gmt] => 2017-06-16 09:43:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=139169 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 138300 [post_author] => 6 [post_date] => 2017-06-13 17:01:23 [post_date_gmt] => 2017-06-13 13:01:23 [post_content] => ზუსტად 20 წლის წინ ფმ სივრცეში რადიო „ფორტუნა“ გავიდა ეთერში, რადიო, რომელმაც უამრავი ახალი სტანდარტი დაამკვიდრა ქართული რადიოს ისტორიაში და ასევე ქართულ ჟურნალისტიკას ბევრი ახალი სახეც შესძინა. ხატია შამუგია ერთ-ერთი მათგანი იყო. დღეს ის „ფორტუნაში“ აღარ მუშაობს, მაგრამ ხშირად არის რადიოში, თავისი სამსახურიდან გამომდინარე და აქ თავს არა სტუმრად, არამედ მასპინძლად გრძნობს... ხატია შამუგია: მე რომ მოვედი, რადიო „ფორტუნა“ უკვე ერთი წლის ხდებოდა და ძალიან პოპულარული იყო. მე გადმოვედი სხვა რადიოდან. ჩემმა მეგობარმა გიორგი მშვენიერაძემ, რომლის მადლიერიც ვარ მთელი ცხოვრება, შემატყობინა, რომ არსებობს „ფორტუნა“, რომელსაც აქვს უდიდესი ტექნიკური აღჭურვილობა და სრულიად სხვა სტანდარტები ფმ სივრცეში და აცხადებდნენ კონკურსს რადიო „ერასთვის“ წამყვანების შესარჩევად. პრაქტიკას გავდიოდი „ფორტუნაში“ და აქვე დამტოვეს, რადგან ჩათვალეს, რომ ამ რადიოს ფორმატს ვერგებოდი. აქ დაიწყო ჩემი კარიერა, წინსვლა, ჩემი პოპულარობა, კონცერტების წაყვანა და ა.შ. ეს არ იყო რადიო, სადაც უბრალოდ, წამყვანს აიყვანდნენ, დაჯდებოდა და ილაპარაკებდა ეთერში, აქ ყველაფერს უდგებოდნენ სხვა სტანდარტით, პროფესიონალურად - თეატრალური უნივერსიტეტიდან მოდიოდა ქალბატონი ნუნუ ხეთურელი, რომელიც მეტყველებაში გვავარჯიშებდა. გასაუბრებაზე სამი ტური იყო, თავი გამოცდაზე მეგონა, ჟიურიში ისხდნენ ივლიანე და გოგა ხაინდრავები და გოგი მარგველაშვილი, ისინი ამოწმებდნენ კომუნიკაციის უნარს, ინტელექტს, კლასიკურ განათლებას, მეტყველებასა და სამსახიობო მონაცემებს. კადრები აქ თავად გაზარდეს. იმდენი რამ მომცა „ფორტუნამ“, გამოცდილება და ინფორმაცია, რადგან ყველა მოვლენის ეპიცენტრში იყო, რასაც ვერ აღვწერ. „ფორტუნა“ იყო ნოვატორი ძალიან ბევრი მიმართულებით, მაგალითად, როგორ უნდა ჩართულიყავი ეთერში და ტელეფონით გადმოგეცა და გაგეშუქებინა არა მხოლოდ მუსიკალური სიახლე, არამედ ყველაფერი, რაც ქვეყანაში ხდეებოდა. აქ მინახავს ისეთი სტუმრები, რომლებსაც სხვაგან ვერ შეხვდებოდით - ევგენი ევტუშენკო, ნიკიტა მიხალკოვი და უამრავი ინტელექტუალური სტუმარი, რომელიც თავის ქვეყანაში შესაძლოა, არჩევით მიდიოდა რადიოში. გაგიჭირდა „ფორტუნას“ დატოვება? ძალიან! ძალიან! ზუსტად ერთი კვირა ღამე არ მეძინა. როგორც ხედავთ, ძალიან ერთგული ვარ სამსახურების და არ მიყვარს ხშირი ცვლა. რომ გადახედოთ ჩემს ცხოვრებას, მის დიდ ნაწილს სამსახურებში ვატარებდი. თავიდან „ფორტუნაშიც“ ვმუშაობდი და „ისი პარიშიც“, შემდეგ მივხვდი, რომ უნდა გადამედგა ეს ნაბიჯი, რადგან ახალი რაღაც იწყებოდა. მეორე მხრივ, არ გამიჭირდა იმიტომ, რომ ვიცოდი, „ფორტუნასთან“ კავშირს არასდროს გავწყვეტდი. ახლაც აქ მოვედი. ძალიან მჭიდრო სამსახურებრივი კონტაქტი მაქვს და მონატრებას ვერ ვასწრებ, სულ ერთად ვართ... აღარაფერს ვამბობ იმაზე, რომ მანქანაში ჩემი რადიომიმღები ყოველთვის მომართულია ტალღაზე ფმ 106.9 (იღიმის). თუ გადახედავთ ისტორიას, ყველაზე მაგარი წამყვანები, ტელეწამყვანებს ვგულისხმობ, 99% აქ მუშაობდნენ: ეკა ხოფერია, ნათია ბანძელაძე, ლევან ჯავახიშვილი, ირაკლი იმნაიშვილი და ამ სიის გაგრძელება უსასრულოდ შემიძლია... ეს არის სკოლა, სადაც ზრდიან პროფესიონალებს. საუკეთესო ტელეწამყვანებს რადიოგამოცდილება აუცილებლად მიღებული აქვთ. ამას წინათ დათო ტურაშვილის წიგნს ვკითხულობდი, სადაც წერდა, რატომ ურჩევნია რადიო ტელევიზიას და მეც ვეთანხმები - თითოეულ ამოსუნთქვასაც კი ეთერში თავისი დატვირთვა აქვს. რადიოში მსმენელი  შეცდომას არ გპატიობს, ტელევიზიით უფრო ნაკლებად გისმენენ ალბათ... რადიოში დაბრუნდებოდი? სულ ვამბობთ მე და ნინი ბუკია, რაღაც გავაკეთოთო. ძალიან ხშირად მესიზმრება რადიოში ყოფნის მომენტი - თითქოს რაღაც დამავიწყდა, არ მახსოვს, როგორ უნდა გავიყვანო საინფორმაციო გამოშვება (იცინის). სიამოვნებით შევუთავსებდი ჩემს ახლანდელ სამსახურს, გავაკეთებდი ერთ პროექტს. მე ჩემი კომპანიის სახე ვარ, როცა მხედავენ ადამიანები, ახსენდებათ პარფიუმერია, მაგრამ ჩემთან ასევე ასოცირდება რადიო „ფორტუნა“. ზოგმა არც კი იცის, რომ რადიოში აღარ ვმუშაობ და მეკითხებიან ხოლმე. ეს ადგილი ძალიან ჩემია, აქ თავს სტუმრად არასდროს ვგრძნობ, თავს ვაძლევ უფლებას, რომ თავი მასპინძლად ვიგრძნო. როცა რაღაც ღონისძიება ტარდება და  ახლა ძალიან მნიშვნელოვანი ღონისძიება იგეგმება, მეც განვიცდი და ტელეფონით ჩართული ვარ ყველაფერში, ძალიან დიდი ემოციებით ვუდგები... მიულოცე „ფორტუნას“ 20 წლის იუბილე... მართლა ყველაზე მაგარი რადიოა და ეს 20 წლის განმავლობაში დაამტკიცა. დიდი კონკურენციის მიუხედავად, არ დათმო სადავეები ჰოლდინგის შიგნითაც. „ფორტუნა“ სიახლეებისკენ ილტვის, ეს არ არის რადიო, რომელიც ინერციით მიდის. მინდა, ეს შემართება არ დაკარგოს. რეიტინგი მოაქვს ცოდნას, შრომისმოყვარეობასა და გამოცდილებას. ამ რადიოში ზუსტად ასეთი კადრებია დასაქმებული. ეს არ არის სამსახური, სადაც მოდიხარ, საათს დაახედავ და მიდიხარ, ეს არის ერთი ოჯახი, გუნდი, სადაც ყველას ყველა უყვარს. მინდა, სულ ასეთი იყოს და ვიცი, რომ ასეთი იქნება. დაიწყო ერთი რადიოთი და ახლა ოთხი რადიო და ერთი ტელეკომპანიაა. „ფორტუნას“ ადგილი არის ფმ დიაპაზონის ოლიმპოს მწვერვალი, რომელსაც ის ღირსეულად იპყრობს. ნინო მურღულია [post_title] => ხატია შამუგია: „ამ გადაწყვეტილების გამო ერთი კვირა არ მეძინა...“ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => khatia-shamugia-am-gadawyvetilebis-gamo-erti-kvira-ar-medzina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-06-14 15:20:10 [post_modified_gmt] => 2017-06-14 11:20:10 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=138300 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 133846 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-05-24 16:57:01 [post_date_gmt] => 2017-05-24 12:57:01 [post_content] => პარფიუმერულმა მაღაზიათა ქსელმა Voulez-Vous-მ მომხმარებელს კიდევ ერთი ცნობილი ბრენდის ორი სუნამო წარუდგინა. სუნამოები სახელწოდებით- BOSS THE SCENT FOR HIM და BOSS THE SCENT FOR HER მამაკაცებისა და ქალაბტონებისთვის შეიქმნა და HUGO BOSS-ს ეკუთვნის.
”BOSS THE SCENT FOR HIM -ის სურნელი წარმოადგენს BOSS-ის მამაკაცის სრულიად განსხვავებულ ასპექტს. ის აფასებს მის პირად და არა პროფესიულ მიღწევებს. ეს არის მამაკაცი, რომლის წარმატება ყოველთვის მაცდუნებელია. ეს ჩანს მის ქცევაში, ჩაცმულობასა და მის თვითდაჯერებულ ქარიზმაში. ამასთან, მამაკაცის არომატი BOSS THE SCENT FOR HIM ძლევამოსილი და მაცდური არომატია, რომელიც ააფორიაქებს თქვენს გრძნობებს და დაუვიწყარ შთაბეჭდილებას დატოვებს თქვენზე”, - აცხადებენ Voulez-Vous-ში.
მათივე ცნობით, სუნამო შეიცავს ექსკლუზიურ ინგრედიენტს-აფროდიზიაკს, აფრიკულ მანინიკას ხილს. მანინიკას ხილი აღძრავს რაღაც უფრო სიღრმისეულის და გამორჩეულის შეგრძნებას: სურვილის და მოგონებების ძალას. BOSS THE SCENT for him არის სურნელი, რომლის საბაზისო ნოტაა ტყავი. ეს არის ძლიერი, ორიგინალური და დაუვიწყარი არომატი.
”რაც შეეხება სუნამოს ფლაკონს, ის შეიცავს გრძნობების აღმძვრელ ქარვისფერ სითხეს, ის ვერცხილსფერ გალიაშია მოქცეული, რომელიც თითქოს იჭერს ცდუნების სულისკვეთებას ამ არომატის დინამიური ძალის გამოფრქვევამდე. BOSS THE SCENT for him-ის სახე არის ქარიზმატული ჰოლივუდის მსახიობი თეო ჯეიმსი, რომელმაც მთავარი როლი შეასრულა ფანტასტიკის ჟანრის ტრილოგიაში „დაივერჯენთი”,- განმარტეს პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელში.
მათივე ცნობით, BOSS THE SCENT for him წარმოდგენილია წარმოდგენილია 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, THE SCENT–ის მამაკაცის არომარტის წარმატების შემდგომ, 2016 წელს გამოვიდა მისი მეწყვილე, არომატი ქალბატონისთვის THE SCENT for her. BOSS–ის ეს სუნამო შთაგონებულია ცდუნების ხელოვნებით.
”მდიდრული და მგრძნობიარე არომატი არის მამაკაცის სურნელის შეუდარებელი ანალოგი ქალისთვის, რომელიც შექმნილია იდუმალი და მაცდური ძალის გამოსავლენად და მომნუსხველი მიზიდულობის საბურველში ახვევს ქალს. ეს არომატი შექმნილია HUGO BOSS–ის მოდის სახლის კრეატიული დირექტორის, ჯეისონ ვუს შემოქმედებითი ხედვით, მასში იგრძნობა ჯეისონ ვუს მიდგომა BOSS-ის ქალის ხაზის მიმართ. BOSS-ის ქალბატონი არის ძლიერი და ამავდროულად ძალიან ქალური. ფლაკონის დიზაინის შთაგონების წყაროდ იქცა მამაკაცის პერანგის მანჟეტების საკინძი, რომელსაც ძალიან ჰგავს ფლაკონის თავსახური და იდეა, რომ საკეტის მცირედი მობრუნებით შესაძლებელია მამაკაცისა და ქალის სამყაროები ერთმანეთს შეერწყას”, - განმარტეს Voulez-Vous-ში.
მათივე ცნობით, BOSS THE SCENT for her წარმოდგენილია წარმოდგენილია 30 მლ, 50 მლ და 100 მლ ფლაკონებში. [post_title] => უკვე Voulez-Vous-ში! - მამაკაცისა და ქალის განსხვავებული არომატები HUGO BOSS-ისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ukve-voulez-vous-shi-mamakacisa-da-qalis-ganskhvavebuli-aromatebi-hugo-boss-isgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-05-24 17:26:07 [post_modified_gmt] => 2017-05-24 13:26:07 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=133846 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 139169 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-06-16 13:24:30 [post_date_gmt] => 2017-06-16 09:24:30 [post_content] => სადღესასწაულო ფასდაკლება და საქველმოქმედო აქცია- ”ისი-პარი” მამაკაცების დღეს აღნიშნავს. 15 ივნისიდან 21- ივნისის ჩათვლით, პარფიუმერული კომპანიის მაღაზიათა ქსელში ფასდაკლების აქცია იმოქმედებს. ხოლო 18 ივნისს - „მამების საერთაშორისო დღეს“ მამაკაცებისთვის განსაკუთრებული სიურპრიზებია: ყველა მამაკაცს ნებისმიერ შენაძენზე გადაეცემა საჩუქრები „ისი-პარისგან“ და მისი მეგობარი კომპანიებისგან: „თეგეტა მოტორსი“, „კურორტი საირმე“, „ელიტ ელექტრონიქსი“, "ავტოსამრეცხაოების ქსელი PELICAN ". რაც შეეხება აქციის დეტალებს, როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, ფასდაკლება გავრცელდება ”ისი-პარის” ქსელში არსებულ ყველა პროდუქციაზე, თუმცა განსაკუთრებულად მაღალი ფასდაკლება იქნება მამაკაცების ხაზზე.
”იქიდან გამომდინარე, რომ ქალბატონების დღეები უფრო ხშირად აღინიშნება და ჩვენი კომპანიაც მუდმივად ანებივრებს მათ ფასდაკლებებითა და საჩუქრებით, გადავწყვიტეთ, ამჯერად მამკაკაცებსაც მივხედოთ. მოგეხსენებათ, მამების და ზოგადად, მამაკაცების დღე უკვე მრავალი წელია აშშ-სა და ევროპის ქვეყნებში აღინიშნება. უკვე მესამე წელია, რაც ამ დღეს ”ისი-პარიც” შეუერთდა. გარდა იმისა, რომ ამ ერთი კვირის განმავლობაში, ჩვენთან მობრძანებული ნებისმიერი მამაკაცი მიიღებს სასურველ პროდუქციაზე ფასდაკლებას, 18 ივნისს მას გადაეცემა საჩუქრებიც. უფრო კონკრეტულად, ჩვენს ფილიალებში განთავსებული ნატვრის ხიდან ის შეძლებს, თავად ჩამოხსნას შეფუთული საჩუქარი, რომელსაც ჩვენ მას გადავცემთ. ამასთან, ნებისმიერ საჩუქარზე მყიდველს გადაეცემა ჩვენი მეგობარი კომპანიების ვაუჩერებიც”, - აღნიშნა შამუგიამ.
მისი თქმით, აღნიშნული საჩუქრებისა და ფასდაკლების მიღებას არა მხოლოდ მამაკაცები, არამედ ქალბატონებიც შეძლებენ. ისინი, ვინც პროდუქციას მამაკაცის ხაზიდან შეიძენენ.
ამასთან, როგორც ხატია შამუგია ამბობს, კომპანიას მამაკაცებისთვის პროდუქციის კუთხითაც უამრავი სიახლე აქვს. ”ზაფხულის პერიოდია, ამიტომ კანს განსაკუთრებული მოვლა სჭირდება: გვაქვს ახალი პროდუქცია გაპარსვის შემდეგ თავის მოვლის საშუალებების კუთხით, ტანის ლოსიონები, ახალი გრილი არომატი სუნამოები და სხვა”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე ინფორმაციით, ფასდაკლების აქცია საქველმოქმედო ხასიათსაც ატარებს. 4 დღის განმავლობაში 16-დან 20 ივნისის ჩათვლით, ნებისმიერი მომხმარებელი, რომელიც ”ისი-პარი”-ში შენაძენს გააკეთებს , ავტომატურად ქველმოქმედი ხდება.
”ამ 4 დღის განმავლობაში ნებისმიერი შენაძენიდან 1 ლარი გადაირიცხება 10 წლის უნიჭიერესი დათუნა ზარდიაშვილისთვის, რომელსაც 92 დიპლომი და 32 ოლიმპიადა აქვს მოგებული. დათუნა სოციალურად დაუცველია და ის მარტო დედასთან იზრდება, რომელიც სამწუხაროდ უმუშევარია. დათუნამ ლონდონის საზაფხულო სკოლაში კურსები მოიგო და თავის ტოლებში ყველაზე ,მაღალი ქულა აიღო, მას სწორედ სწავლის გასაღრმავებლად თანხა ესაჭიროება. ამ 4 დღის განმავლობაში თქვენი ნებისმიერი შენაძენიდან 1 ლარი დათუნასია”, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ.
შეგახსენებთ, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში. [post_title] => სადღესასწაულო ფასდაკლება და საქველმოქმედო აქცია- ”ისი-პარი” მამაკაცების დღეს აღნიშნავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sadghesaswaulo-fasdakleba-da-saqvelmoqmedo-aqcia-isi-pari-mamakacebis-dghes-aghnishnavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-06-16 13:43:17 [post_modified_gmt] => 2017-06-16 09:43:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=139169 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 25 [max_num_pages] => 9 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => fc13fd4f7d0b0be88119ee925086ab76 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები