ისი-პარი ლიდერ ბრენდად დასახელდა: კომპანია მომავალში იმავეს აპირებს

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ისი-პარი ლიდერ ბრენდად დასახელდა: კომპანია მომავალში იმავეს აპირებს

პარფიუმერული კომპანია ”ისი-პარი” ლიდერ ბრენდად დასახელდა. კომპანიამ ამ ნომინაციაში „ქართული ბრენდის დღე 2016“-ის ფარგლებში გაიმარჯვა.
როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, ეს აღიარება ”ისი-პარისადმი” მომხმარებლის ნდობას გამოხატავს.

”უდიდესი მნიშვნელობა აქვს ჩვენთვის ამ ჯილდოს. პირველ რიგში იმიტომ, რომ გვაძლევს უფრო დიდი სტიმულს, ქართულ პარფიუმერულ ბაზარზე ვიყოთ ლიდერი კომპანია. აქამდე თუ 21 წელია ვლიდერობთ, მომავალშიც სულ მცირე 22 წელი ვგეგმავთ პირველობას”, – აღნიშნა შამუგიამ.
მისივე თქმით, მსგავსი დაჯილდოებები და ტიტულები ”ისი-პარისთვის” დიდი პასუხისმგებლობაა, ვინაიდან კომპანიისადმი მომხმარებლის ერთგულებასა და ნდობაზე მიუთითებს.

ამასთან, როგორც ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა აღნიშნა, კომპანია კვლავ განაგრძობს ქსელის გაფართოებას. ”ისი-პარის” რიგით 23-ე ფილიალი (და ბათუმში რიგით მეორე) ”ბათუმი მოლში” გაიხსნა და აქ წარმოდგენილია პროდუქციის სრული ასორტიმენტი.
შეგახსენებთ, პარფიუმერულმა კომპანიამ წინასაახალწლო აქცია დაიწყო. 1 დეკემბრიდან 15 იანვრის ჩათვლით ნებისმიერ პროდუქციას მომხმარებელი განახლებული ფასით შეიძენს. ამასთან, აქციის ფარგლებში მყიდველი 25-დან 50%-ამდე ფასდაკლებით ისარგებლებს.

”ფასდაკლების გარდა, ჩვენს ერთგულ მომხმარებლებს უამრავ სიურპრიზსაც ვთავაზობთ. ყოველ 50 ლარის შენაძენზე გაიცემა გათამაშების ბილეთი, 250 ლარის შენაძენზე კი კლიენტი მიიღებს 50 ლარიან სასაჩუქრე ვაუჩერს, რომლის გამოყენებასაც 1 თებერვლიდან 30 აპრილის ჩათვლით შეძლებს”, – აღნიშნა შამუგიამ.

რაც შეეხება ”ისი-პარის” ტრადიციულ გათამაშებს, როგორც კომპანიის მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა განმარტა, ის 2017 წლის 25 იანვარს ”რუსთავი 2”-ის პირდაპირ ეთერში, 18:30 საათზე გაიმართება. გათამაშების ბილეთის მქონე მომხმარებელს ექნება შესაძლებლობა, მოიგოს სრულიად განახლებული პრიზები: 5000 ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერი, 1000 ლარიანი ხელფასი ერთი წლის განმავლობაში, მოგზაურობა დუბაიში საუკეთესო სასტუმროში და ასევე ავტომობილი ”ჯიპ კომპასი”.

ცნობისთვის, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

23 დეკემბერი, 2016

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => parfiumeria
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 97959
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => parfiumeria
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 97959
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 939
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => parfiumeria
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => parfiumeria
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (97959) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (7122,939,10626)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 117570
                    [post_author] => 5
                    [post_date] => 2017-03-24 16:58:47
                    [post_date_gmt] => 2017-03-24 12:58:47
                    [post_content] => პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა Voulez-Vous-მ მომხმარებელს კიდევ ერთი ცნობილი ბრენდის ორი ახალი სუნამო წარუდგინა. სუნამოები სახელწოდებით- BOSS BOTTLED TONIC და BOSS MA VIE FLORALE მამაკაცებისა და ქალაბტონებისთვის შეიქმნა და HUGO BOSS-ს ეკუთვნის.
”წარმატებით მოტივირებული, მიზანდასახულიდა ენთუზიაზმით სავსე თანამედროვე მამაკაცის აუცილებელი ატრიბუტია BOSS BOTTLED TONIC, რომელიც თავისი უნიკალური სურნელით ეხმარება მას დასახული მიზნების მიღწევაში. მკვეთრად მამაკაცური ახალი სურნელი - BOSS BOTTLED TONIC ციტრუსების, სუნელების და ხის დახვეწილი ნოტების ელეგანტური სინთეზია, რომელიც სიმსუბუქეს და გრილ არომატს სძენს კლასიკურ სურნელს”, - აცხადებენ Voulez-Vous-ში.
მათივე ცნობით, BOSS BOTTLED TONIC სიმბოლურ, კლასიკურ BOSS BOTTLED–ის ფლაკონშია წარმოდგენილი ახალი ლურჯი სითხით და გამოხატავს ამაღლებელ განწყობას და ენერგიას. სუნამო ორნაირ შეფუთვაშია: 50 და 100 მლ-ანში. ”რაც შეეხება ქალბატონების სუნამოს, როგორც Voulez-Vous-ში განმარტავენ, HUGO BOSS-ის ერთ–ერთი ყველაზე წარმატებული არომატი ქალბატონისთვის, BOSS VA VIE POUR FEMME 2014 წლის ზაფხულში გამოვიდა. არომატი შთაგონებულია ქალის დამოუკიდებელი სულით, როცა ის გადაწყვეტს თავი დააღწიოს ყოველდღიურობას და განიტვირთოს. სწორედ მაშინ არის ის განსაკუთრებულად მომხიბვლელი, ასხივებს ქალურობას და თავდაჯერებულობას, სიმსუბუქესა და დამოუკიდებლობას. 2016 წლის მარტში გამოვიდა ამ არომატის უფრო ინტენსიური ვერსია BOSS MA VIE NTENSE. ერთი წლის მოგვიანებით, 2017 წლის მარტიდან კი HUGO BOSS სთავაზობს მომხმარებელს ახალ ყვავილოვან არომატს BOSS MA VIE–ის არომატების კოლექციიდან - BOSS MA VIE FLORALE. BOSS VA VIE POUR FEMME–სა და BOSS MA VIE INTENSE-თან ერთად ახალი არომატი. BOSS MA VIE FLORALE თანამედროვე ქალის ცხოვრებით შთაგონებული არომატების სამეულს ქმნის. ახალი სუნამოს ხავერდოვანი და სასიამოვნო სურნელი უბიძგებს ქალბატონებს გამონახონ დრო, რათა სიცოცხლის ყოველი წამით დატკბნენ”, - აღნიშნეს პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელში. მათივე თქმით, BOSS MA VIE FLORALE წარმოდგენილია ღია ვარდისფერ ფლაკონში, კრისტალის თავსახურით, ხოლო ბოთლის ვერცხლისფერი ელემენტი ქალურ ელფერს სძენს მას. BOSS MA VIE FLORALE Eau de Parfum წარმოდგენილია 30 მლ, 50 მლ და 75 მლ ფლაკონებში.     [post_title] => Voulez-Vous-მ მომხმარებელს HUGO BOSS-ის 2 ახალი სუნამო წარუდგინა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => voulez-vous-m-momkhmarebels-hugo-boss-is-2-akhali-sunamo-warudgina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-03-24 17:21:17 [post_modified_gmt] => 2017-03-24 13:21:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=117570 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 114527 [post_author] => 4 [post_date] => 2017-03-13 12:05:05 [post_date_gmt] => 2017-03-13 08:05:05 [post_content] => ხატია შამუგია რადიო „ფორტუნას“  დილის სტუმარი იყო. „ისი-პარის" საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის უფროსმა იმ სიახლეებზე ისაუბრა, რომელიც ქართველ მომხმარებელს „ისი-პარის“ მაღაზიათა ქსელმა საგაზაფხულოდ შესთავაზა. „ბოლო ორი კვირის მანძილზე, პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა „ისი-პარიმ“ ორი ახალი სუნამო შესთავაზა ქალბატონებსა და მამაკაცებს. პირველი ესაა ცნობილი ფრანგული ბრენდის  Sisley-ის ბრენდი Izia. გამომდინარე იქიდან, რომ არომატის მთავარი სიმბოლო მანათობელი ვარდია, სუნამოს ინსპირაცია გახლდათ ცნობილი ფრანგი ავტორის, ანტუან დე სენტ-ეგზიუპერის ყველასთვის საყვარელი ნაწარმოები „პატარა უფლისწული“. გარდა იმისა, რომ სუნამოს მომაჯადოებელი არომატი აქვს, ინგრედიენტთა საოცარი თანხვედრითაც გამოირჩევა. ფლაკონი ცნობილ პოლონელ სკულპტორს, არქიტექტორსა და მხატვარს, ბრონიშლავ ქშიშტოფს ეკუთვნის. მისი ქმნილებები ამშვენებს ქალაბტონ იზაბელ დ’ორნანოს სასახლეს. ეს გახლავთ Sisley-ის  ბრენდის დამფუძნებელი. ისინი ძალიან მეგობრობენ და სწორედ ქშიოშტოფი ქმნის იმ უნიკალურ ფლაკონებს, რომელიც ეკუთვნის Sisley-ს. სულ ვამბობ, რომ Sisley ეს არაა ტანსაცმელი. ეს ორი ერთმანეთისგან განსხვავებული ბრენდია. რაც შეეხება მეორე სიახლეს, ესა არის სრულიად ახალი ფრანგული ბრენდი –  Zadig & Voltaire, რომელიც საქართველოში შემობრძანდა და მხოლოდ „ისი-პარის“ მაღაზიათა ქსელშია. მისი სამოსი საქართველოშიც ცნობილია. ქართველები არიან ყველზე გემოვნებიანი ადამიანები და ნამდვილად არ მეშინია ამ სიტყვების გამეორების. ყველა ბრენდი, რომელიც ქმნის ღირსეულ სამოსს, ქართველმა მოდის მიმდევრებმა კარგად იციან. ამ ბრენდის პარფიუმი აქამდე საქართველოში არ არსებობდა და  სწორედ ამისთვისა „ისი-პარი“ ნომერი პირველი, რომ ეს სიახლე  არ გაუშვას ხელიდა. პირველად ეს ბრენდი პარიზში ვნახე. ესა არის ფრანგული ბრენდი, რომლის ფუძემდებელია დიზაინერი ტიერ ჟილიე. ტიერ ჟილიე და მისი მეუღლე გახლავთ მოყვარული ისეთი ფრანგი ფილოსფისისა და პროზაიკოსისა, როგორიცაა ვოლტერი. მისი ყველაზე საყვარელი გმირი კი ვოლტერის შემოქმედებიდან ზადიგია, რომლის მიდრეკილება დამოუკიდებლობისკენ იყო მისთვის მისაბაძი. ამიტომაც დაარქვა ბრენდს  Zadig & Voltaire. რაც შეეხება სუნამოს, მისი ინსპირაციაა როკი, არტი და პარიზი. როკი მეტია, ვიდრე მუსიკა და გიყვარდეს როკი, ნიშნავს იყო თავისუფალი. არტი გამომდინარე იმ ხელოვნებიდან და უნიკალური სკულპტურული და კულტურული მემკვირეობიდან, რასაც პარიზი ატარებს და ბოლოს პარიზი. პარიზი მისთვის არის მემკვიდრეობა. თავად ტიერ ჟილიე გიჟდება არტზე და მისი სახლი მორთულია საოცარი ქმნილებებით. ეს სინთეზი თითქოს სულ სხვადასხვა რამეა, მაგრამ სწორედ ეს ნაზავი ქმნის იმ სუნამოებს, რომელსაც ქვია This is him  და This is her . ესაა თეთრი და შავი ფლაკონები, წარწერით  Zadig & Voltaire და ეს ორი ფლაკონი ერთ მთლიანობას ქმნის. ფლაკონის ინსპირაციაა შუშის ნამსხვრევი. თუ თქვენ Zadig & Voltaire-ის ქალაბატონებისთვის შექმნილი არომატი გაქვთ ნაპკურები და ამავე არომატით მამაკაცს იპოვით, ის თქვენი მეორე ნახევარი შეიძლება აღმოჩნდეს. ამ პატარა ფლაკონში ინახება მთელი ბრენდის ისტორია და ფილოსოფია. არ არსებობს ფლაკონი, რომელშიც არ იყოს რაიმე ნიუანსი გათვალისწინებული. იგივეა “ბარბერი“, რომლის თავსახური მოგაგონებთ „ბარბერის“ ცნობილი ლაბადას ღილს. ფლაკონი ყოველთვის უკავშირდება ისტორიას. აპრილის დასაწყიში ჩვენ კიდევ ერთი, სრულიად ახალი ბრენდის შემობრძანებას ვაუწყებთ ქართველ მომხმარებლებს." [audio mp3="http://fortuna.ge/wp-content/uploads/2017/03/xatia-shamugia.mp3"][/audio] [post_title] => ხატია შამუგიამ სურნელოვანი სიახლეების სეზონი დაანონსა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => khatia-shamugiam-surnelovani-siakhleebis-sezoni-daanonsa [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-03-13 15:51:37 [post_modified_gmt] => 2017-03-13 11:51:37 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=114527 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 113541 [post_author] => 4 [post_date] => 2017-03-08 14:32:22 [post_date_gmt] => 2017-03-08 10:32:22 [post_content] => დღეს ქალთა დღე აღინიშნება. ეს საერთაშორისო დღესასწაულია და როგორც ბევრს ჰგონია, არა მხოლოდ პოსტსაბჭოთა სივრცეში, არამედ მთელ მსოფლიოში აღნიშნავენ. ქართველ ქალბატონებს ვკითხეთ, რამდენად ანიჭებენ მნიშვნელობას ამ დღეს. ნინი ბადურაშვილი: ვერ გეტყვი, რომ აღვნიშნავ, ძირითადად, სულ მაქვს კონცერტი. ახლაც მივდივართ ქუთაისში მე და ვერიკო ტურაშვილი კონცერტის გასამართად. ძირითადად, ასე გადის ჩემი რვა მარტი. ამ დღეს არ გასაჩუქრებენ? 8 მარტს არაფერი განსაკუთრებული არ მიმიღია, შესაძლოა, ყვავილები, ისიც დიდად არ მიყვარს. ქალთა დღეა რომ არის, ძალიან სასიამოვნოა და მოლოცვაც კარგია.  შეყვარებული რომ მყავდეს და ამ დღეს განსაკუთრებული რომ არ მომიწყოს, გადავირევი-მეთქი, რომ ვთქვა, არ იქნება მართალი (იცინის). ახლა თბილისში რომ ვიყო, საღამოს წავიდოდი სადმე, გავერთობოდი, მაგრამ სარვამარტოდ დილიდან საპარიკმახეროში რომ გავრბოდე, ასე ნამდვილად არ ვარ (იცინის). ვინც დღეს მუშაობს და სალონისთის არ სცალია?.. ვინც მუშაობს, სალონში წასასვლელად და თმის დასავარცხნად არ სცალია, მათ ვეტყვი - საღამოს მაინც წადით სადმე და გაერთეთ (იღიმის). ხატია შამუგია: რა თქმა უნდა, აღვნიშნავ და ვაღიარებ, რადგან ეს ის დღესასწაულია, რომელიც ქალბატონებს ეძღვნება. „ისი პარიში“, რა თქმა უნდა, კიდევ უფრო გრანდიოზულად აღვნიშნავთ, მარტის პირველი კვირეული ჩვენთან ფასდაკლებაა და ქალებისადმი მიძღვნილი ღონისძიებები იმართება. თუ არ ვცდები, ეს ტრადიცია იღებს სათავეს 1800-იანი წლებიდან, როცა ქალები გაიფიცნენ ერთ-ერთ ქარხანაში, ნიუ ჯერსიში და  გამოვიდნენ სამუშაო სათების შემცირებისა და ანაზღაურების მოთხოვნით. ასე რომ, ეს არ არის კომუნისტური დღესასწაული. ქალს რომ ქალად აგრძნიბინო თავი, კიდევ ერთი კარგი მიზეზია. ქალები ბევრს შრომობენ და კარგია, თუკი მათ მამაკაცები ამ დღეს ქალებად აგრძნობინებენ თავს. საჩუქრებს იღებ ხოლმე ამ დღეს? კი, ვიღებ ხოლმე. დედის დღეს უფრო ბევრ საჩუქარს ვიღებ. ახლა მივხვდი, ყველაზე მეტად რატომ მომწონს 8 მარტი - იმიტომ, რომ დასვენების დღეა... (იღიმის). გუშინ კონცერტზე თამამად ვიყავი ბოლო სტუმრამდე, რადგან ვიცოდი, რომ დღეს არ ვმუშაობდი. ანი გიუნტერი: როგორ არ აღვნიშნავ, ვგიჟდები ყველა მიზეზზე და ყველა დღეზე, როცა კიდევ უფრო დაკანონებულია საჩუქრებია ჩუქება. რაც უფრო მეტი დღე გვექნება, მით უფრო კარგია. მგონია, რომ ეს დღესასწაული არ არის შემთხვევითი... რაც უნდა ვიძახოთ, სიყვარულისთვის რა საჭიროა კონკრეტული დღეო, მაინც განსაკუთრებული დღეა. ჯერ არ მიმიღია საჩუქარი. ჩემმა შვილებმა მომილოცეს. სახლიდან ჯერ არ გავსულვარ... ანი, როგორ ფიქრობ, რა არის ქალური ბედნიერება? დღეს ჩემმა მეგობარმა სოცქსელში დაწერა, ვინც მისურვებს ქალურ ბედნიერებას და ყვავილებზე მომნიშნავს, წავშლიო. ვფიქრობ, არ არის სწორი მიდგომა. ჩვენ ქალები ვართ და უნდა ვიყოთ ნაზები და კეთილები. ძალიან ბევრ რამეს მოიცავს ეს ფრაზა, საქილიკოდ რომ აქციეს. ყველას უნდა, იყოს ბედნიერი. ჩემთვის, როგორც გერმანელისთვის, ეს არის უბრალოდ სიტყვა - ქალური და ბედნიერება ყველასთვის ერთია, ბედნიერება შეგრძნებაა და არა სიტყვა... ნინო მურღულია [post_title] => როგორ აღნიშნავენ და აღნიშნავენ თუ არა საერთოდ რვა მარტს ცნობილი ქალები [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => rogor-aghnishnaven-da-aghnishnaven-tu-ara-saertod-rva-marts-cnobili-qalebi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-03-08 14:32:22 [post_modified_gmt] => 2017-03-08 10:32:22 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=113541 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 117570 [post_author] => 5 [post_date] => 2017-03-24 16:58:47 [post_date_gmt] => 2017-03-24 12:58:47 [post_content] => პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა Voulez-Vous-მ მომხმარებელს კიდევ ერთი ცნობილი ბრენდის ორი ახალი სუნამო წარუდგინა. სუნამოები სახელწოდებით- BOSS BOTTLED TONIC და BOSS MA VIE FLORALE მამაკაცებისა და ქალაბტონებისთვის შეიქმნა და HUGO BOSS-ს ეკუთვნის.
”წარმატებით მოტივირებული, მიზანდასახულიდა ენთუზიაზმით სავსე თანამედროვე მამაკაცის აუცილებელი ატრიბუტია BOSS BOTTLED TONIC, რომელიც თავისი უნიკალური სურნელით ეხმარება მას დასახული მიზნების მიღწევაში. მკვეთრად მამაკაცური ახალი სურნელი - BOSS BOTTLED TONIC ციტრუსების, სუნელების და ხის დახვეწილი ნოტების ელეგანტური სინთეზია, რომელიც სიმსუბუქეს და გრილ არომატს სძენს კლასიკურ სურნელს”, - აცხადებენ Voulez-Vous-ში.
მათივე ცნობით, BOSS BOTTLED TONIC სიმბოლურ, კლასიკურ BOSS BOTTLED–ის ფლაკონშია წარმოდგენილი ახალი ლურჯი სითხით და გამოხატავს ამაღლებელ განწყობას და ენერგიას. სუნამო ორნაირ შეფუთვაშია: 50 და 100 მლ-ანში. ”რაც შეეხება ქალბატონების სუნამოს, როგორც Voulez-Vous-ში განმარტავენ, HUGO BOSS-ის ერთ–ერთი ყველაზე წარმატებული არომატი ქალბატონისთვის, BOSS VA VIE POUR FEMME 2014 წლის ზაფხულში გამოვიდა. არომატი შთაგონებულია ქალის დამოუკიდებელი სულით, როცა ის გადაწყვეტს თავი დააღწიოს ყოველდღიურობას და განიტვირთოს. სწორედ მაშინ არის ის განსაკუთრებულად მომხიბვლელი, ასხივებს ქალურობას და თავდაჯერებულობას, სიმსუბუქესა და დამოუკიდებლობას. 2016 წლის მარტში გამოვიდა ამ არომატის უფრო ინტენსიური ვერსია BOSS MA VIE NTENSE. ერთი წლის მოგვიანებით, 2017 წლის მარტიდან კი HUGO BOSS სთავაზობს მომხმარებელს ახალ ყვავილოვან არომატს BOSS MA VIE–ის არომატების კოლექციიდან - BOSS MA VIE FLORALE. BOSS VA VIE POUR FEMME–სა და BOSS MA VIE INTENSE-თან ერთად ახალი არომატი. BOSS MA VIE FLORALE თანამედროვე ქალის ცხოვრებით შთაგონებული არომატების სამეულს ქმნის. ახალი სუნამოს ხავერდოვანი და სასიამოვნო სურნელი უბიძგებს ქალბატონებს გამონახონ დრო, რათა სიცოცხლის ყოველი წამით დატკბნენ”, - აღნიშნეს პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელში. მათივე თქმით, BOSS MA VIE FLORALE წარმოდგენილია ღია ვარდისფერ ფლაკონში, კრისტალის თავსახურით, ხოლო ბოთლის ვერცხლისფერი ელემენტი ქალურ ელფერს სძენს მას. BOSS MA VIE FLORALE Eau de Parfum წარმოდგენილია 30 მლ, 50 მლ და 75 მლ ფლაკონებში.     [post_title] => Voulez-Vous-მ მომხმარებელს HUGO BOSS-ის 2 ახალი სუნამო წარუდგინა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => voulez-vous-m-momkhmarebels-hugo-boss-is-2-akhali-sunamo-warudgina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-03-24 17:21:17 [post_modified_gmt] => 2017-03-24 13:21:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=117570 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 17 [max_num_pages] => 6 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => fc13fd4f7d0b0be88119ee925086ab76 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები