ისი-პარი ლიდერ ბრენდად დასახელდა: კომპანია მომავალში იმავეს აპირებს

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ისი-პარი ლიდერ ბრენდად დასახელდა: კომპანია მომავალში იმავეს აპირებს

პარფიუმერული კომპანია ”ისი-პარი” ლიდერ ბრენდად დასახელდა. კომპანიამ ამ ნომინაციაში „ქართული ბრენდის დღე 2016“-ის ფარგლებში გაიმარჯვა.
როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, ეს აღიარება ”ისი-პარისადმი” მომხმარებლის ნდობას გამოხატავს.

”უდიდესი მნიშვნელობა აქვს ჩვენთვის ამ ჯილდოს. პირველ რიგში იმიტომ, რომ გვაძლევს უფრო დიდი სტიმულს, ქართულ პარფიუმერულ ბაზარზე ვიყოთ ლიდერი კომპანია. აქამდე თუ 21 წელია ვლიდერობთ, მომავალშიც სულ მცირე 22 წელი ვგეგმავთ პირველობას”, – აღნიშნა შამუგიამ.
მისივე თქმით, მსგავსი დაჯილდოებები და ტიტულები ”ისი-პარისთვის” დიდი პასუხისმგებლობაა, ვინაიდან კომპანიისადმი მომხმარებლის ერთგულებასა და ნდობაზე მიუთითებს.

ამასთან, როგორც ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა აღნიშნა, კომპანია კვლავ განაგრძობს ქსელის გაფართოებას. ”ისი-პარის” რიგით 23-ე ფილიალი (და ბათუმში რიგით მეორე) ”ბათუმი მოლში” გაიხსნა და აქ წარმოდგენილია პროდუქციის სრული ასორტიმენტი.
შეგახსენებთ, პარფიუმერულმა კომპანიამ წინასაახალწლო აქცია დაიწყო. 1 დეკემბრიდან 15 იანვრის ჩათვლით ნებისმიერ პროდუქციას მომხმარებელი განახლებული ფასით შეიძენს. ამასთან, აქციის ფარგლებში მყიდველი 25-დან 50%-ამდე ფასდაკლებით ისარგებლებს.

”ფასდაკლების გარდა, ჩვენს ერთგულ მომხმარებლებს უამრავ სიურპრიზსაც ვთავაზობთ. ყოველ 50 ლარის შენაძენზე გაიცემა გათამაშების ბილეთი, 250 ლარის შენაძენზე კი კლიენტი მიიღებს 50 ლარიან სასაჩუქრე ვაუჩერს, რომლის გამოყენებასაც 1 თებერვლიდან 30 აპრილის ჩათვლით შეძლებს”, – აღნიშნა შამუგიამ.

რაც შეეხება ”ისი-პარის” ტრადიციულ გათამაშებს, როგორც კომპანიის მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა განმარტა, ის 2017 წლის 25 იანვარს ”რუსთავი 2”-ის პირდაპირ ეთერში, 18:30 საათზე გაიმართება. გათამაშების ბილეთის მქონე მომხმარებელს ექნება შესაძლებლობა, მოიგოს სრულიად განახლებული პრიზები: 5000 ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერი, 1000 ლარიანი ხელფასი ერთი წლის განმავლობაში, მოგზაურობა დუბაიში საუკეთესო სასტუმროში და ასევე ავტომობილი ”ჯიპ კომპასი”.

ცნობისთვის, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

23 დეკემბერი, 2016

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => parfiumeria
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 97959
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => parfiumeria
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 97959
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 939
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => parfiumeria
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => parfiumeria
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (97959) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (10626,939,7122)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 226218
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-03-23 15:25:14
                    [post_date_gmt] => 2018-03-23 11:25:14
                    [post_content] => პარფიუმერული კომპანია ”ისი-პარი” ქართულ ბაზარზე საქმიანობის 23 წლის იუბილეს აღნიშნავს. კომპანია 29 მარტს, სწორედ 23 წლის ხდება და ამ დღესთან დაკავშირებით, მომხმარებელს განსაკუთრებულ სიახლეებს სთავაზობს.
კომპანიის მიერ განვლილ 23 წელზე ”ფორტუნა” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელს, ხატია შამუგიას ესაუბრა.
”ალბათ, 23 წელი ძალიან მნიშვნელოვანი თარიღია ქართულ ბიზნესსივრცეში, მითუმეტეს პარფიუმერული მიმართულებით. ყველაფერი კი დაიწყო 1995 წლის 29 მარტს ერთი პატარა მაღაზიით, რომელიც რუსთაველის გამზირზე მდებარეობდა. მოგეხსენებათ, როგორი მძიმე და ბნელი იყო 90-იანი  წლები ჩვენი ქვეყნისთვის. ამიტომ, კომპანიის მესვეურებმა გადაწყვიტეს, რაიმე ნათელი შეეთავაზებინათ ქალბატონებისთვის. სწორედ ასე გაჩნდა იდეა ”ისი-პარის” დაარსების. მე ხშირად ვამბობ ხოლმე, რომ ევროპა პირველად ჩვენით შემოიჭრა საქართველოში, ჯერ კიდევ 90-იან წლებში. მას შემდეგ გავიდა 23 წელი. დღეს ”ისი-პარის” ქსელში 21 მაღაზიაა გაერთიანებული. ჩვენ წარმოდგენილები ვართ არამარტო დედაქალაქაში, არამედ რეგიონებშიც, კერძოდ: ქუთაისში, ბათუმში, ფოთსა და რუსთავში. ვფიქრობთ, ქსელის კიდევ უფრო გაფართოებას და მიმდინარე წელს ფილიალების გახსნას თელავსა და ზუგდიდში. გარდა ამისა, სიახლეები გვექნება ახალი პროდუქციისა და ბრენდების თვალსაზრისითაც. ამ დროისთვის 140-ზე მეტი დასახელების ბრენდს წარმოვადგენთ საქართველოში და  ამ კუთხით, ისევ და ისევ პირველები ვართ ქართულ პარფიუმერულ ბაზარზე. ამ ბრენდების რიცხვი სამომავლოდ კიდევ უფრო გაიზრდება. დღევანდელ მსოფლიოში პარფიუმერულ ბაზარზე კონკურენცია უკვე ძალიან დიდია, ამიტომ, ბრენდები მუდმივად ცდილობენ, რაიმე სიახლე წარმოუდგინონ საკუთარ მომხმარებელს. შესაბამისად, სიახლეები მუდმივად გვაქვს ჩვენც”, - აღნიშნა შამუგიამ. მისივე თქმით, იუბილესთან დაკავშირებით, ერთი კვირის განმავლობაში ”ისი-პარიში” თითქმის ყველა დასახელების პროდუქტზე ფასდაკლების აქცია გავრცელდება.
”გვაქვს დაბადების დღის კვირეული, რომელიც დღეს ანუ 23 მარტს დავიწყეთ, იმიტომ რომ 23 წლის ვხდებით და 29-ამდე გრძელდება, იმიტომ რომ 29 მარტს დავიბადეთ”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე ინფორმაციით, სწორედ 23 მარტიდან 29 მარტის ჩათვლით, ”ისი-პარი” მომხმარებელს სთავაზობს 23%-40%-იან ფასდაკლებას თითქმის ყველა პროდუქტზე, ხოლო 29 მარტს მათ ელით საჩუქრები შენაძენის მიხედვით. [post_title] => დღეიდან ”ისი-პარი” ფასდაკლების აქციას იწყებს - კომპანია იუბილეს აღნიშნავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => dgheidan-isi-pari-fasdaklebis-aqcias-iwyebs-kompania-iubiles-aghnishnavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-23 16:55:57 [post_modified_gmt] => 2018-03-23 12:55:57 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=226218 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 225640 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-03-21 19:36:58 [post_date_gmt] => 2018-03-21 15:36:58 [post_content] => შეჩერებული წამი, სადაც პარფიუმერიის წყალი იბადება - მარილოვან-არომატული აკორდი და მსახლი გაზავებული თაფლში - ეს ყოველივე იმ 2 ახალ არომატს ახასიათებს, რომელიც პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” ქართველ მომხმარებელს წარუდგინა. სუნამოები სახელწოდებით L ́eau d’ ́Issey pure და L'eau majeure d’ ́Issey ქალბატონებისა და მამაკაცებისთვის შეიქმნა და ის ცნობილ დიზაინერს, Issey Miyake-ს ეკუთვნის. Issey Miyake - იაპონელი დიზაინერი, რომელსაც მსოფლიო მოდის კრიტიკოსები მოდის არქიტექტორს უწოდებენ, 1938 წლის 22 აპრილს დაიბადა. მიღებული აქვს უმაღლესი განათლება პარიზის მოდის აკადემიაში. Issey Miyake-ის მოდელები ინსპირაციას იღებს ბუნებიდან, მის თითოეულ მოდელში მუდმივად იგრძნობა არქიტექტურა, მის საოცარ მოდელებს ეთაყვანება მსოფლიო მოდის ინდუსტრია. სწორედ ამ ადამიანს ეკუთვნის ის 2 ახალი არომატი, რომლის შეძენაც ქართველ მომხმარებელს 21 მარტიდან ”ისი-პარის” მაღაზიათა ქსელში შეუძლია. როგორც ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ განუცხადა, Issey Miyake-ის პარფიუმერია 1992 წელს შეიქმნა და ამ პერიოდიდან დღემდე, ინარჩუნებს წარმატებას. ყოველ 5 წუთში Issey Miyake-ის თითო ფლაკონი იყიდება მსოფლიოში. აღნიშნული ბრენდი არანაკლები პოპულარობით სარგებლობს საქართველოშიც, განსაკუთრებით მამაკაცებში. https://www.youtube.com/watch?v=UaYr02CF1QM ”იქიდან გამომდინარე, რომ ბრენდი Issey Miyake ქართველი მამაკაცების ფავორიტია, მოდი დავიწყოთ სწორედ მამაკაცის ახალი არომატით, ანუ L'eau majeure d’ ́Issey-ით. Issey Miyake -მ მამაკაცის ხაზი ჯერ კიდევ 1994 წელს შექმნა და ეს არომატი, მსოფლიო პარფიუმერების დახმარებით, მუდმივად ახლდება და ვითარდება. მოგეხსენებათ, იაპონელები ყოველ დილას იწყებენ წლით, ამიტომ Issey Miyake-ის ეს ახალი არომატი, ისევე როგორც მისი წინამორბედები, შთაგონებულია ბუნებით და წყლით. სუნამო ასოცირდება მამაკაცის სიძლიერესთან და მისი სათაური - L'eau majeure d’ ́Issey- იშიფრება, როგორც ყველაზე მნიშვნელოვანი, ყველაზე ძლევამოსილი. გამორჩეულია სუნამოს ფლაკონიც. როგორც თავად Issey Miyake ამბობს, დიზაინს აქვს ძალა, გახადოს ნივთი უნივერსალური. შესაბამისად, სუნამოს ფლაკონი არის არქიტექტურული თავისებურებებით გამორჩეული. შეფუთვა კი ვერცხლისფერია. რაც შეეხება სუნამოს შემადგენლობას, მასში ჭარბობს ციტრუსოვანი არომატი. არომატი ნაზავია: ციტრუსის კოქტეილის, მერქნის შემადგენლობისა და მარილოვან-არომატული აკორდის. რაც შეეხება სუნამოს მთავარ პარფიუმერს, ეს არის მსოფლიოში აღიარებული  Orelie Getchar”, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ. [gallery link="file" ids="225647,225648,225649"] მისივე ინფორმაციით, L ́eau d’ ́Issey pure-ის, ანუ Issey Miyake-ის ქალბატონების ახალი სუნამოს ინსპირაციაც წყალია, ისევე როგორც ბუნება და სილამაზე.   ”ზუსტად 25 წელს ზეიმობს Issey Miyake-ის L ́eau d’ ́Issey-ის ხაზი. მისი შექმნა კი პარიზში გადაწყდა, როდესაც ბატონი Issey Miyake საკუთარი ნომრიდან გაჰყურებდა ეიფელის კოშკს, რომელსაც მთვარე დანათოდა. სწორედ აქ გაჩნდა იდეა ამ სუნამოს შექმნის. ეს მოხდა 1992 წელს. 25 წლის შემდეგ, კიდევ ერთხელ ვზეიმოთ ახალი სუნამოს დაბადებას, რომელსაც L ́eau d’ ́Issey pure ჰქვია, ეს არის აღმოსავლური და დასავლური კულტურის ერთობლიობა. სუნამოს სურნელოვანი აგებულება კი ასეთია: მსახლი გაზავებული თაფლში, ტკბილი ვარდი, კრემოვანი სანდალოზის მერქანი - ეს ყველაფერი მოქცეულია მოტკბო, წყლისფერ არომატში. ეს არის ეს არის შეჩერებული წამი, სადაც პარფიუმერიის წყალი იბადება. ბუნების სხივისა და ყვავილების კომბინაცია გახლავთ ამ არომატში. ამიტომ,  L ́eau d’ ́Issey pure ნებისმიერ ქალბატონს დაამშვენებდა”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა. https://www.youtube.com/watch?v=xPih-0TLZpo შეგახსენებთ, ”ისი-პარის” პირველი მაღაზია თბილისში 1995 წლის 29 მარტს, რუსთაველის გამზირზე გაიხსნა. ამ ეტაპზე ბრენდი საქართველოში 23 მაღაზიითაა წარმოდგენილი – აქედან 18 მაღაზია თბილისში მდებარეობს, დანარჩენი 5 კი – ფოთში, რუსთავში, ბათუმსა და ქუთაისში. კომპანიიის გაყიდვების მაჩვენებელი ყოველწლიურად იზრდება, როგორც ხატია შამუგია ამბობს, კომპანია ”ისი-პარის” გაყიდვები 2017 წელს 2016 წელთან შედარებით, 25%-ით გაიზარდა. კომპანიაში გაყიდვების მაჩვენებლის ზრდას მიმდინარე წელსაც ელიან. [post_title] => შეჩერებული წამი, სადაც პარფიუმერიის წყალი იბადება - ახალი არომატები Issey Miyake-სგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => shecherebuli-wami-sadac-parfiumeriis-wyali-ibadeba-akhali-aromatebi-issey-miyake-sgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-21 19:39:29 [post_modified_gmt] => 2018-03-21 15:39:29 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=225640 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 197758 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-12-18 11:44:16 [post_date_gmt] => 2017-12-18 07:44:16 [post_content] => რა კავშირშია ერთმანეთთან 4 სტიქია, იაპონური ფილოსოფია და სუნამო? 16 დეკემბერს „ტოიოტა ცენტრი თეგეტამ“ მომხმარებელს საქართველოში ბესტსელერი მოდელის, Land Cruiser Prado-ს ახალი ვერსია წარუდგინა. Land Cruiser Prado-ს ახალი მოდელი ამარცხებს ოთხივე სტიქიას. მისთვის არ არის დაბრკოლება ქარი, წყალი, მიწა თუ ცეცხლი, ის თავად გახლავთ ამ სტიქიების ძალის მატარებელი. როგორც ”ტოიოტა ცენტრი თეგეტაში” აცხადებენ, ”პრადო”, მთელი მსოფლიოს მასშტაბით ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული მაღალი გამავლობის ავტომობილია, საქართველოში კი, უკვე წლებია თავის სეგმენტში ბესტსელერია. ყველა დროის ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული მოდელი, ვიზუალურად კიდევ უფრო დაიხვეწა და ტექნიკური თვალსაზრისით განვითარების სრულიად ახალ საფეხურზე ავიდა. Land Cruiser Prado-ს ახალი მოდელის ოფიციალურ პრეზენტაციაზე, მომხმარებელს სიახლე წარუდგინა პარფიუმერულმა კომპანიამაც ”ისი-პარი”, რომელმაც სურნელოვანი სამყაროს მოყვარულებს ახალი სუნამო SHISEIDO-სგან გააცნო. 
„ისეთი ცნობილი იაპონური ბრენდის უახლესი მოდელის პრეზენტაცია, როგორიც არის „ტოიოტა“, დაემთხვა იმ პერიოდს, როდესაც „ისი-პარის“ ასევე ცნობილი იაპონური ბრენდის SHISEIDO-ს ახალი არომატი უნდა წარედგინა საკუთარი მომხმარებლისთის. ამიტომ, გადავწყვიტეთ, მათთვის, ვისაც უყვარს იაპონური ფილოსოფია, ამ ქვეყნის კულტურა და იაპონური ბრენდები, ერთ დღეს გაგვეცნო სიახლეები. მოგეხსენებათ, SHISEIDO ეს არის ნომერი პირველი ბრენდი იაპონურ პარფიუმერიაში და მსოფლიოში - ნომერი მეოთხე“, - განუცხადა „ფორტუნას“ ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ.
როგორც მან აღნიშნა, ახალი სუნამოს პრეზენტაცია თავად SHISEIDO-ს იუბილეს მიეძღვნა. „ბრენდმა არსებობა 145 წლის წინ, სახისა და სხეულის მოვლის საშუალებების წარმოებით დაიწყო. ზუსტად 100 წლის წინ კი შექმნა პირველი სუნამო. სწორედ საიუბილეო ასწლეულს ეძღვნება ახალი არომატი SHISEIDO-სგან, რომელსაც Ever Bloom Ginza Flower ჰქვია. და რატომ Ever Bloom Ginza Flower? – SHISEIDO-ს პირველი გაყიდვების ობიექტი, ანუ მაღაზია ტოკიოში ისეთ ქუჩაზე შეიქმნა, როგორიც არის Ginza. სწორედ ამიტომ გაჩნდა ეს სიტყვა სუნამოს სახელწოდებაში. რაც შეეხება Ever Bloom-ს, ეს სამუდამო ყვავილობას, გაფურჩქვნას ნიშნავს. არომატი ასოცირდება გაფურჩქვნასთან“, - განმარტა შამუგიამ. მისივე ინფორმაციით, ახალი არომატის შემადგენლობაში, ძირითადად, თეთრი ყვავილები ჭარბობს, თუმცა არის გარკვეული დოზით ფორთოხლის ყვავილებიც. როგორც ხატია შამუგია ამბობს, სუნამოს ასაკი არ გააჩნია, ამიტომ SHISEIDO Ever Bloom Ginza Flower განკუთვნილია ნებისმიერი ასაკის გოგონებისა და ქალბატონებისთვის.
„ეს სუნამო არის მათთვის, ვისაც უყვარს თავის მოვლა და ვისაც უყვარს, რომ წარმოჩინდეს ყოველთვის ლამაზად და მასთან ასოცირდებოდეს მოვლა. იმიტომ, რომ SHISEIDO პირველ რიგში ეს არის თავის მოვლის საშუალებები და შემდეგ სუნამო. ეს არის არომატი, რომელიც დაუვიწყარს გაგხდით“, - განაცხადა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
შამუგიას თქმითვე, ბრენდი SHISEIDO საქართველოში დიდი პოპულარობით სარგებლობს და ამის ნათელი მაგალითია არომატი SHISEIDO Zen, რომელიც რამდენიმე წლის წინ, ჩვენს ქვეყანაში ერთ-ერთი ყველაზე გაყიდვადი სუნამო იყო როგორც ქალბატონებისთვის, ისე მამაკაცებისთვის. https://www.youtube.com/watch?v=hC4U_kaZhRw ცნობისთვის, SHISEIDO Ever Bloom Ginza Flower უკვე წარმოდგენილია „ისი-პარის“ მაღაზიათა ქსელში სრულიად საქართველოს მასშტაბით. ამასთან, ,,ისი პარის“ ქსელში საახალწლო ზეიმი მიმდინარეობს. პარფიუმერული კომპანია მომხმარებელს 1 დეკემბრიდან 15 იანვრის ჩათვლით საახალწლო აქციებით ანებივრებს. ნებისმიერ მსურველს ამ პერიოდში შეუძლია სასურველი პროდუქცია დიდი ფასდაკლებით შეიძინოს. 20-დან 50%-ამდე ფასდაკლება ,,ისი-პარიში” არსებულ სრულ ასორტიმენტზე ვრცელდება. ხატია შამუგიას თქმით, 250–ლარიან შენაძენზე მომხმარებელი ბრენდის 50–ლარიან ვაუჩერს მიიღებს, რომლის განაღდებაც ფასდაკლების დასრულების შემდეგ მოხდება. ქსელში ყოველი მეათასე მყიდველი კი სასურველ სუნამოს უსასყიდლოდ შეარჩევს.
”გარდა ამისა, ,,ისი-პარიში“ შენაძენს დამატებით თან ახლავს საჩუქარიც, მთავარი კი 2018 წლის 25 იანვარს გათამაშების შესანიშნავი პრიზი იქნება–Toyota RAV4–ის 2017 წლის მოდელი. გათამაშებაშია ასევე ”ისი პარის” 5000–ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერი, ასევე გამარჯვებულისთვის ხელფასის სახით, ,,ისი-პარი“ 1 წლის ვადით, თვეში 1000 ლარის ოდენობას გამოყოფს. აღსანიშნავია კიდევ ერთი პრიზი, რომელიც მოგზაურობის მოყვარულებს გაახარებთ განსაკუთრებით- გათამაშდება 2 კაციანი საგზური შარმ–ელ–შეიხში, 5–ვარკსვლავიან სასტუმროში”, – აღნიშნა ”ისი-პარის” პიარისა და მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე ინფორმაციით, იმისთვის, რომ გათამაშებაში ჩაერთოთ, საკმარისია ,,ისი პარის“ ქსელში 50 ლარამდე ღირებულების პროდუქცია შეიძინოთ, ყოველ მომდევნო 50 ლარზე კი გათამაშების თითო ბილეთი თქვენს სახელზე დაფიქსირდება. ”ისი-პარის” საახალწლო გათამაშება 25 იანვარს, ტელეკომპანია ”რუსთავი 2”-ის ეთერში, 6–საათიანი კურიერის დასრულების შემდეგ შედგება. [post_title] => იაპონური ფილოსოფია, საიუბილეო ასწლეული და არომატი, რომელიც დაუვიწყარს გაგხდით [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => iaponuri-filosofia-saiubileo-aswleuli-da-aromati-romelic-dauviwyars-gagkhdit [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-19 20:05:41 [post_modified_gmt] => 2017-12-19 16:05:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=197758 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 226218 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-03-23 15:25:14 [post_date_gmt] => 2018-03-23 11:25:14 [post_content] => პარფიუმერული კომპანია ”ისი-პარი” ქართულ ბაზარზე საქმიანობის 23 წლის იუბილეს აღნიშნავს. კომპანია 29 მარტს, სწორედ 23 წლის ხდება და ამ დღესთან დაკავშირებით, მომხმარებელს განსაკუთრებულ სიახლეებს სთავაზობს.
კომპანიის მიერ განვლილ 23 წელზე ”ფორტუნა” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელს, ხატია შამუგიას ესაუბრა.
”ალბათ, 23 წელი ძალიან მნიშვნელოვანი თარიღია ქართულ ბიზნესსივრცეში, მითუმეტეს პარფიუმერული მიმართულებით. ყველაფერი კი დაიწყო 1995 წლის 29 მარტს ერთი პატარა მაღაზიით, რომელიც რუსთაველის გამზირზე მდებარეობდა. მოგეხსენებათ, როგორი მძიმე და ბნელი იყო 90-იანი  წლები ჩვენი ქვეყნისთვის. ამიტომ, კომპანიის მესვეურებმა გადაწყვიტეს, რაიმე ნათელი შეეთავაზებინათ ქალბატონებისთვის. სწორედ ასე გაჩნდა იდეა ”ისი-პარის” დაარსების. მე ხშირად ვამბობ ხოლმე, რომ ევროპა პირველად ჩვენით შემოიჭრა საქართველოში, ჯერ კიდევ 90-იან წლებში. მას შემდეგ გავიდა 23 წელი. დღეს ”ისი-პარის” ქსელში 21 მაღაზიაა გაერთიანებული. ჩვენ წარმოდგენილები ვართ არამარტო დედაქალაქაში, არამედ რეგიონებშიც, კერძოდ: ქუთაისში, ბათუმში, ფოთსა და რუსთავში. ვფიქრობთ, ქსელის კიდევ უფრო გაფართოებას და მიმდინარე წელს ფილიალების გახსნას თელავსა და ზუგდიდში. გარდა ამისა, სიახლეები გვექნება ახალი პროდუქციისა და ბრენდების თვალსაზრისითაც. ამ დროისთვის 140-ზე მეტი დასახელების ბრენდს წარმოვადგენთ საქართველოში და  ამ კუთხით, ისევ და ისევ პირველები ვართ ქართულ პარფიუმერულ ბაზარზე. ამ ბრენდების რიცხვი სამომავლოდ კიდევ უფრო გაიზრდება. დღევანდელ მსოფლიოში პარფიუმერულ ბაზარზე კონკურენცია უკვე ძალიან დიდია, ამიტომ, ბრენდები მუდმივად ცდილობენ, რაიმე სიახლე წარმოუდგინონ საკუთარ მომხმარებელს. შესაბამისად, სიახლეები მუდმივად გვაქვს ჩვენც”, - აღნიშნა შამუგიამ. მისივე თქმით, იუბილესთან დაკავშირებით, ერთი კვირის განმავლობაში ”ისი-პარიში” თითქმის ყველა დასახელების პროდუქტზე ფასდაკლების აქცია გავრცელდება.
”გვაქვს დაბადების დღის კვირეული, რომელიც დღეს ანუ 23 მარტს დავიწყეთ, იმიტომ რომ 23 წლის ვხდებით და 29-ამდე გრძელდება, იმიტომ რომ 29 მარტს დავიბადეთ”, - განმარტა ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.
მისივე ინფორმაციით, სწორედ 23 მარტიდან 29 მარტის ჩათვლით, ”ისი-პარი” მომხმარებელს სთავაზობს 23%-40%-იან ფასდაკლებას თითქმის ყველა პროდუქტზე, ხოლო 29 მარტს მათ ელით საჩუქრები შენაძენის მიხედვით. [post_title] => დღეიდან ”ისი-პარი” ფასდაკლების აქციას იწყებს - კომპანია იუბილეს აღნიშნავს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => dgheidan-isi-pari-fasdaklebis-aqcias-iwyebs-kompania-iubiles-aghnishnavs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-23 16:55:57 [post_modified_gmt] => 2018-03-23 12:55:57 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=226218 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 38 [max_num_pages] => 13 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => fc13fd4f7d0b0be88119ee925086ab76 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები