„ისთ ფოინთამდე” რკინიგზას გაიყვანენ

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

„ისთ ფოინთამდე” რკინიგზას გაიყვანენ

სავაჭრო და გასართობ ქალაქ „ისთ ფოინთამდე” რკინიგზის გაყვანა იგეგმება. როგორც „ფორტუნას” „ისთ ფოინთში” განუმარტეს, აღნიშნულ პროექტზე ფიქრი დიდი ხანია მიმდინარეობს და სავაჭრო ცენტრამდე რკინიგზის მიყვანა აქტიურად განიხილება.

 „პროექტი განხილვის სტადიაზე, ჩვენ უკვე დიდი ხანია, გვინდა „ისთ ფოინთამდე რკინიგზის გაყვანა”, – აცხადებენ სავაჭრო და გასართობ ქალაქში და ამბობენ, რომ პროექტის განხორციელების ვადები ჯერჯერობით უცნობია.

აღნიშნულ თემაზე, გადაცემა „საქმის კურსს” თბილისის მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმის ერთ-ერთი ავტორი მერაბ ბოლქვაძე ესაუბრა. ბოლქვაძის ინფორმაციით, აღნიშნული იდეის ავტორი „ისთ ფოინთის” ხელმძღვანელობაა.

„მათ უნდათ მეტროს ღია წესით განვითარება და ამისთვის გარკვეულ დანახარჯებსაც გაიღებენ. მაგალითად, სამგორიდან ან ვარკეთილიდან რკინიგზა „ისთ-ფოინთში“ რომ გაგრძელდეს. ჩვენ ამ წინადადებას ქალაქის ხელმძღვანელობას მივაწვდით”, – განაცხადა ბოლქვაძემ.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

17 ივლისი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => ist-fointi
                                    [1] => rkinigza
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 146658
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => ist-fointi
                                    [1] => rkinigza
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 146658
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 1003
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => ist-fointi
                                    [1] => rkinigza
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => ist-fointi
                                    [1] => rkinigza
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (146658) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1242,1003)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 225818
                    [post_author] => 12
                    [post_date] => 2018-03-22 17:18:17
                    [post_date_gmt] => 2018-03-22 13:18:17
                    [post_content] => თბილისის ცენტრალური რკინიგზის სადგური , ირგვლივ გაშენებული ინფრასტრუქტურით,  ბაზრობებით და ავტოსადურებით დედაქალაქის ცენტრში სატრანსპორტო გადატვირთვის  მიზეზად და ადგილობრივი  მოსახლეობის პრობლემად  გასული საუკუნიდან არის ქცეული.

ანტისანიტარია,  ხმაური და საავტომობილო საცობი ამ ტერიტორიაზე ცხოვრების შემადგენელი ნაწილია.

ქალაქის მიწათსარგებლობის მოქმედი გეგმის მიხედვით  რკინიგზის სადგური ქალაქის ცენტრში უკვე აღარ უნდა ფუნქციონირებდეს,  სადგურისთვის ტერიტორიის ცვლილება გათვალისწინებულია  ქალაქის განვითარების ახალ გენ. გეგმაშიც.

https://www.youtube.com/watch?v=8B77zGz4RUw

თბილისის განვითარების  სტრატეგიული დოკუმენტის  ავტორების მიერ,  მერიისთვის შეთავაზებული კონცეფციის მიხედვით  ვაგზლის ტერიტორიაზე სალიანდაგო ინფრასტრუქტურა დარეზერვდება და ქალაქიდან მხოლოდ მეურნეობა გადავა(დეპოები, სამრეცხაოები და ა.შ).

თბილისის განვითარების სტრატეგიული დოკუმენტი  ქალაქის განაშენიანების და მიწათსარგებლობის საკითხებს 2030 წლამდე განსაზღვრავს. არსებული გეგმით,  რომლიც დღეს არის მოქმედი , ვაგზლის ტერიტორიაზე ლიანდაგები უკვე აღარ უნდა არსებობდეს.
ჩვენს მიერ შეთავაზებული ვარიანტის მიხედვით,  შენარჩუნებულ ლიანდაგებზე შესაძლებელია , როგორც სამგზავრო ელექტრომატარებლების მოძრაობა,  ასევე მცხეთა თბილისი -რუსთავის დამაკავშირებელი ტრამვაის ხაზის განვითარებაც. რაც შეეხება სატვირთო მატარებლებს ამ კუთხით ჩვენი პოზიცია არის ცალსახა და ამაში ექსპერტებიც გვეთანხმებიან , სამგზავრო მატარებლები ქალაქში არ უნდა მოძრაობდნენ. სატვირთო შემადგენლობა,  რომელიც დატვრთულია საშიში ქიმიური ნივთიერებებით,  საწვავით, მჭიდროდ დასახლებულ ტერიტორიაზე მისი  გადაადგილება რისკებთან არის დაკავშირებული“.- ამბობს „ფორტუნასთან“ მამუკა სალუქვაძე.
თბილისიდან,  ვაგზლის რკინიგზის სადგურის გადატანით ქალაქში 80 ჰექტრამდე ტერიტორია თავისუფლდება .  გენ. გეგმის მიხედვით , გამონთავისუფლებული  სივრცის 50 -60%  სარეკრეაციო ზონას და გამწვანებას  დაეთმობა, ალტერნატიული ტერიტორია, კი  სადაც რკინიგზის ინფრასტრუქტურა უნდა განთავსდეს სპეციალისტების მოსაზრებით, კვლევის შედეგად გამოვლინდება. [gallery link="file" ids="225896,225897,225898"]     თამუნა გოგუაძე [post_title] => ტრამვაის ხაზი თუ ელექტრომატარებელი - რას ითავლისწინებს სადგურის გადატანის პროექტი (ვიდეორეპორტაჟი) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tramvais-khazi-tu-eleqtromatarebeli-ras-itavliswinebs-sadguris-gadatanis-proeqti [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-23 13:22:15 [post_modified_gmt] => 2018-03-23 09:22:15 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=225818 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 223904 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-03-16 13:05:47 [post_date_gmt] => 2018-03-16 09:05:47 [post_content] => ბაქო-თბილისი-ყარსის რკინიგზაზე სატვირთო მატარებლების სრულფასოვანი დატვირთვის შემდეგ, სამგზავრო გადაყვანებისთვის საჭირო სამუშაოები დაიწყება, - ამის შესახებ ფინანსთა მინისტრმა მამუკა ბახტაძემ შესაბამისი კითხვის საპასუხოდ განაცხადა. "რაც შეეხება ზოგადად აბრეშუმის გზის იდეას, რა თქმა უნდა, ბაქო-თბილის-ყარსის რკინიგზა არის ძალიან მნიშვნელოვანი კომპონენტი, რომ საქართველო იყოს წარმატებული ამ მიმართულებით. მოგეხსენებათ, რომ სატვირთო მატარებლების მოძრაობა მიმდინარეობს სატესტო რეჟიმში. დაახლოებით, 6 თვეში არსებული გრაფიკის მიხედვით ის სამუშაოები, რომლებიც საჭიროა სატვირთო მატარებლების სრულფასოვანო დატვირთვისთვის მორჩება და შემდეგ უკვე კომპანია გადაერთვება ისეთ სამუშაოებზე, რომელიც აუცილებელია სამგზავრო გადაყვანების განხორციელებისთვის. აქვე ჩვენ უნდა აღვნიშნოთ ისიც, რომ ჩვენ გვაქვს კომპლექსური სტრატეგია ამ მიმართულებით. ერთი მიმართულების განვითარება, რა თქმა უნდა, მოგვცემს შედეგს, მაგრამ არა იმ მოცულობით, რაც გვჭირდება. ამიტომ ძალიან მნიშვნელოვანია ის პროექტი, რონელიც ხორციელდება ანაკლიაში. თითოეული ეს პროექტი ერთად, ჩვენ საშუალებას მოგვცემს, რომ საქართველო იქცეს თანამედროვე აბრეშუმის გზის წამყვან ქვეყნად, ბუნებრივია, ეს ჩვენს ქვეყანას მოუტანს ძალიან ბევრ დივიდენდს“, -განაცხადა ბახტაძემ. [post_title] => ბაქო-თბილისი-ყარსის რკინიგზაზე გადაზიდვები სრულყოფილად 6 თვეში დაიწყება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => baqo-tbilisi-yarsis-rkinigzaze-gadazidvebi-srulyofilad-6-tveshi-daiwyeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-16 13:10:34 [post_modified_gmt] => 2018-03-16 09:10:34 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=223904 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 217404 [post_author] => 15 [post_date] => 2018-02-24 16:37:52 [post_date_gmt] => 2018-02-24 12:37:52 [post_content] => ისთ ფოინთის“ მიმდებარე ტერიტორიაზე ძლიერი დაკვამლიანებაა.  საგანგებო სიტუაციების მართვის სააგენტოს ცნობით, ცეცხლი უკიდია პლასტმასის მილებს, თუმცა მიმდინარეობს ლოკალიზების სამუშაოები. ადგილზე ერთი სახანძრო მანქანა მუშაობს. [post_title] => “ისთ ფოინთის“ მიმდებარე ტერიტორიაზე ძლიერი დაკვამლიანებაა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ist-fointis-mimdebare-teritoriaze-dzlieri-dakvamlianebaa [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-24 16:47:59 [post_modified_gmt] => 2018-02-24 12:47:59 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=217404 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 225818 [post_author] => 12 [post_date] => 2018-03-22 17:18:17 [post_date_gmt] => 2018-03-22 13:18:17 [post_content] => თბილისის ცენტრალური რკინიგზის სადგური , ირგვლივ გაშენებული ინფრასტრუქტურით,  ბაზრობებით და ავტოსადურებით დედაქალაქის ცენტრში სატრანსპორტო გადატვირთვის  მიზეზად და ადგილობრივი  მოსახლეობის პრობლემად  გასული საუკუნიდან არის ქცეული. ანტისანიტარია,  ხმაური და საავტომობილო საცობი ამ ტერიტორიაზე ცხოვრების შემადგენელი ნაწილია. ქალაქის მიწათსარგებლობის მოქმედი გეგმის მიხედვით  რკინიგზის სადგური ქალაქის ცენტრში უკვე აღარ უნდა ფუნქციონირებდეს,  სადგურისთვის ტერიტორიის ცვლილება გათვალისწინებულია  ქალაქის განვითარების ახალ გენ. გეგმაშიც. https://www.youtube.com/watch?v=8B77zGz4RUw თბილისის განვითარების  სტრატეგიული დოკუმენტის  ავტორების მიერ,  მერიისთვის შეთავაზებული კონცეფციის მიხედვით  ვაგზლის ტერიტორიაზე სალიანდაგო ინფრასტრუქტურა დარეზერვდება და ქალაქიდან მხოლოდ მეურნეობა გადავა(დეპოები, სამრეცხაოები და ა.შ). თბილისის განვითარების სტრატეგიული დოკუმენტი  ქალაქის განაშენიანების და მიწათსარგებლობის საკითხებს 2030 წლამდე განსაზღვრავს. არსებული გეგმით,  რომლიც დღეს არის მოქმედი , ვაგზლის ტერიტორიაზე ლიანდაგები უკვე აღარ უნდა არსებობდეს.
ჩვენს მიერ შეთავაზებული ვარიანტის მიხედვით,  შენარჩუნებულ ლიანდაგებზე შესაძლებელია , როგორც სამგზავრო ელექტრომატარებლების მოძრაობა,  ასევე მცხეთა თბილისი -რუსთავის დამაკავშირებელი ტრამვაის ხაზის განვითარებაც. რაც შეეხება სატვირთო მატარებლებს ამ კუთხით ჩვენი პოზიცია არის ცალსახა და ამაში ექსპერტებიც გვეთანხმებიან , სამგზავრო მატარებლები ქალაქში არ უნდა მოძრაობდნენ. სატვირთო შემადგენლობა,  რომელიც დატვრთულია საშიში ქიმიური ნივთიერებებით,  საწვავით, მჭიდროდ დასახლებულ ტერიტორიაზე მისი  გადაადგილება რისკებთან არის დაკავშირებული“.- ამბობს „ფორტუნასთან“ მამუკა სალუქვაძე.
თბილისიდან,  ვაგზლის რკინიგზის სადგურის გადატანით ქალაქში 80 ჰექტრამდე ტერიტორია თავისუფლდება .  გენ. გეგმის მიხედვით , გამონთავისუფლებული  სივრცის 50 -60%  სარეკრეაციო ზონას და გამწვანებას  დაეთმობა, ალტერნატიული ტერიტორია, კი  სადაც რკინიგზის ინფრასტრუქტურა უნდა განთავსდეს სპეციალისტების მოსაზრებით, კვლევის შედეგად გამოვლინდება. [gallery link="file" ids="225896,225897,225898"]     თამუნა გოგუაძე [post_title] => ტრამვაის ხაზი თუ ელექტრომატარებელი - რას ითავლისწინებს სადგურის გადატანის პროექტი (ვიდეორეპორტაჟი) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tramvais-khazi-tu-eleqtromatarebeli-ras-itavliswinebs-sadguris-gadatanis-proeqti [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-23 13:22:15 [post_modified_gmt] => 2018-03-23 09:22:15 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=225818 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 81 [max_num_pages] => 27 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 5412e1257c4cec9738492c44f9361ed6 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები