„ისთ ფოინთამდე” რკინიგზას გაიყვანენ

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

„ისთ ფოინთამდე” რკინიგზას გაიყვანენ

სავაჭრო და გასართობ ქალაქ „ისთ ფოინთამდე” რკინიგზის გაყვანა იგეგმება. როგორც „ფორტუნას” „ისთ ფოინთში” განუმარტეს, აღნიშნულ პროექტზე ფიქრი დიდი ხანია მიმდინარეობს და სავაჭრო ცენტრამდე რკინიგზის მიყვანა აქტიურად განიხილება.

 „პროექტი განხილვის სტადიაზე, ჩვენ უკვე დიდი ხანია, გვინდა „ისთ ფოინთამდე რკინიგზის გაყვანა”, – აცხადებენ სავაჭრო და გასართობ ქალაქში და ამბობენ, რომ პროექტის განხორციელების ვადები ჯერჯერობით უცნობია.

აღნიშნულ თემაზე, გადაცემა „საქმის კურსს” თბილისის მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმის ერთ-ერთი ავტორი მერაბ ბოლქვაძე ესაუბრა. ბოლქვაძის ინფორმაციით, აღნიშნული იდეის ავტორი „ისთ ფოინთის” ხელმძღვანელობაა.

„მათ უნდათ მეტროს ღია წესით განვითარება და ამისთვის გარკვეულ დანახარჯებსაც გაიღებენ. მაგალითად, სამგორიდან ან ვარკეთილიდან რკინიგზა „ისთ-ფოინთში“ რომ გაგრძელდეს. ჩვენ ამ წინადადებას ქალაქის ხელმძღვანელობას მივაწვდით”, – განაცხადა ბოლქვაძემ.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

17 ივლისი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => ist-fointi
                                    [1] => rkinigza
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 146658
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => ist-fointi
                                    [1] => rkinigza
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 146658
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 1003
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => ist-fointi
                                    [1] => rkinigza
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => ist-fointi
                                    [1] => rkinigza
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (146658) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1003,1242)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 167236
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-09-25 13:04:26
                    [post_date_gmt] => 2017-09-25 09:04:26
                    [post_content] => „საქართველოს რკინიგზა“ აზერბაიჯანულ მხარესთან ერთად კომპანიას დააფუძნებს, რომელიც "ბაქო-თბილისი-ყარსის" რკინიგზის, საქართველოს მონაკვეთზე, ოპერატორი იქნება. აღნიშნულის შესახებ აზერბაიჯანული მედია, სარეიტინგო სააგენტო Standard and Poor’s-ზე დაყრდნობით იუწყება.
Standard and Poor’s ბაქო-თბილისი-ყარსის რკინიგზის ამოქმედებით, უახლოეს პერიოდში, „საქართველოს რკინიგზაზე“  მნიშვნელოვან პოზიტიურ გავლენას  არ ელის. სააგენტოში მიაჩნიათ, რომ უახლოეს პერიოდში  რკინიგზაზე  ტვირთების მოცულობა დაბალი იქნება და ამიტომ მას „საქართველოს რკინიგზის“ საქმიანობაზე შეზღუდული ეფექტი ექნება.
ამასთან, სააგენტომ საქართველოს სარკინიგზო ოპერატორს რეიტინგი В+/В დონეზე დაუდასტურა, თუმცა რეიტინგის პროგნოზი „სტაბილურიდან“ „ნეგატიურამდე“ შეუმცირა. შეგახსენებთ, ბაქო-თბილისი-ყარსის სარკინიგზო მაგისტრალის პროექტის განხორციელება 2007 წელს დაიწყო. აღნიშნული რკინიგზა სამი ქვეყნის - აზერბაიჯანის, საქართველოსა და თურქეთის სახელმწიფოთაშორისი შეთანხმების საფუძველზე შენდება. მომავალში "ბაქო-თბილისი-ყარსის" რკინიგზით 17 მილიონი ტონა ტვირთის გადაზიდვაა ნავარაუდევი.  [post_title] => „საქართველოს რკინიგზა“ აზერბაიჯანულ მხარესთან ერთად კომპანიას დააფუძნებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartvelos-rkinigza-azerbaijanul-mkharestan-ertad-kompanias-daafudznebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-25 13:04:26 [post_modified_gmt] => 2017-09-25 09:04:26 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=167236 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 163057 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-09-13 12:09:25 [post_date_gmt] => 2017-09-13 08:09:25 [post_content] => „საქართველოს სახით რუკაზე გაჩნდა ქვეყანა, რომელსაც თავისუფალი ვაჭრობის რეჟიმი მსოფლიოში წამყვანი ბაზრების მქონე ყველა სახელმწიფოსთან ექნება, რაც ინვესტორებისთვის სერიოზული სიგნალია“- ეს განცხადება „საპარტნიორო ფონდის“ აღმასრულებელმა დირექტორმა დავით საგანელიძემ ჩინეთის სახალხო რესპუბლიკაში ოფიციალური ვიზიტის ფარგლებში, ძიანგსის პროვინციის გუბერნატორთან  შეხვედრისას გააკეთა. ჩინეთში საქმიანი ვიზიტის დარგლებში PABSEC დელეგაციები, რომელსაც „საპარტნიორო ფონდის“ აღმასრულებელი დირექტორი დავით საგანელიძე ხელმძღვანელობს,   ჩინეთის ბიზნეს წრეებისა და უმსხვილესი კომპანიების პირველ პირებს ხვდებიან.  ქართულ დელეგაციას საზეიმო დახვედრა  ძიანგსის პროვინციის გუბერნატორმა ლიუ ციმ მოუწყო. შეხვედრაზე მხარეებმა საქართველოს საინვესტიციო პოტენციალზე ისაუბრეს და ორმხრივი თანამშრომლობის სურვილი ტექსტილის, ინფრასტრუქტურისა და ბუნებრივი წიაღისეულის გადამუშავების სფეროებში გამოთქვეს. საუბარი შეეხო საქართველო - ძიანგსის პროვინციას შორის პირდაპირი რეისების დანიშვნისა და საქართველოს, როგორც კონკურენტუნარიანი სარკინიგზო კორიდორის გამოყენების საკითხებს. „საქართველო ინვესტიციების დაბანდებისთვის მიმზიდველი ქვეყანაა, ჩვენ გამოვთქვამთ დიდ ინტერესს ორმხრივი თანამშრომლობის პერსპექტივის მიზნით“,  - განაცხადა ლიუ ციმ.
„ჩინეთი უკვე სამი წელია ჩვენი ყველაზე მსხვილი ინვესტორი და სავაჭრო პარტნიორია. მსოფლიოს ყველაზე დიდი ბაზრების მქონე ქვეყნებთან თავისუფალი სავაჭრო რეჟიმის გამო საქართველოში როგორც ევროპული, ასევე აზიური კომპანიები შემოდიან და საკუთარი წარმოების გადმოტანას სწორედ ჩვენს ქვეყანაში ცდილობენ. საქართველო- ჩინეთის სავაჭრო- ეკონომიკური ურთიერთობების გაღრმავება ამ მხრივ ორივე ქვეყნისთვის სასარგებლოა“,  -  განაცხადა დავით საგანელიძემ.
„საპარტნიორო ფონდის“ ხელმძღვანელმა ძიანგსის გუბერნატორი და ადგილობრივი ბიზნეს წრეების წარმომადგენლები ამა წლის 28-29 ნოემბერს თბილისში „ერთი სარტყელი ერთი გზის“ ფარგლებში დაგეგმილ საერთაშორისო ფორუმზე მოიწვია. თავის მხრივ ძიანგსის გუბერნატორმა სქართველოს იმერეთის რეგიონისა და ძიანგსის პროვინციის დამეგობრების შესახებ ინიციატივა გამოთქვა. [post_title] => საქართველო - ძიანგსის პროვინციას შორის შესაძლოა პირდაპირი რეისები დაინიშნოს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartvelo-dziangsis-provincias-shoris-shesadzloa-pirdapiri-reisebi-dainishnos [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-13 12:09:25 [post_modified_gmt] => 2017-09-13 08:09:25 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=163057 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 161444 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-09-08 11:05:13 [post_date_gmt] => 2017-09-08 07:05:13 [post_content] => ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრი გიორგი გახარია უკრაინაში რიგით მეორე საერთაშორისო სატრანსპორტო კონფერენციაში მიიღებს მონაწილეობას.  ,,ევროპა-აზიის ინტეგრირებული სატრანსპორტო კორიდორი“ ამ სახელწოდების რიგით მეორე მაღალი დონის, საერთაშორისო სატრანსპორტო კონფერენცია გაიმართება უკრაინის ქალაქ ოდესაში. კონფერენციის მიზანია, ევროპისა და აზიის მიმართულებით სატრანსპორტო კავშირების კონკურენტული უპირატესობების შექმნა. ღონისძიებას უკრაინის პრემიერ-მინისტრი ვლადიმერ გროისმანი გახსნის. მოგვიანებით კონფერენციაზე სიტყვით საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრი გიორგი გახარია გამოვა. საერთაშორისო სატრანსპორტო კონფერენციაში მონაწილეობას საქართველოსა და უკრაინასთან ერთად, რუმინეთის, ბულგარეთის, აზერბაიჯანის, ყახაზეთის, პოლონეთის, ლიტვის, ჩინეთის სამთავრობო დელეგაციები და კერძო სტრუქტურების წარმომადგენლები მიიღებენ.
კონფერენციის ფარგლებში, უკრაინის პრემიერ-მინისტრის მონაწილეობით, პლენარული სხდომა გაიმართება. სხდომის თემებია: ევროპისა და აზიის ინტეგრირებული სატრანსპორტო დერეფნების განვითარების მიზნით მონაწილე ქვეყნების სატრანსპორტო პოლიტიკის ჰარმონიზაცია და ევროპა-აზიის მიმართულებით სატრანსპორტო ნაკადების ფორმირება.
ღონისძიებაში საქართველოს მხრიდან მონაწილეობას, სამთავრობო დელეგაციის გარდა, საქართველოს რკინიგზის, ბათუმის პორტისა და ბათუმის საკონტეინერო ტერმინალის წარმომადგენლები მიიღებენ. [post_title] => ოდესაში საერთაშორისო სატრანსპორტო კონფერენცია ჩატარდება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => odesashi-saertashoriso-satransporto-konferencia-chatardeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-08 17:11:52 [post_modified_gmt] => 2017-09-08 13:11:52 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=161444 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 167236 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-09-25 13:04:26 [post_date_gmt] => 2017-09-25 09:04:26 [post_content] => „საქართველოს რკინიგზა“ აზერბაიჯანულ მხარესთან ერთად კომპანიას დააფუძნებს, რომელიც "ბაქო-თბილისი-ყარსის" რკინიგზის, საქართველოს მონაკვეთზე, ოპერატორი იქნება. აღნიშნულის შესახებ აზერბაიჯანული მედია, სარეიტინგო სააგენტო Standard and Poor’s-ზე დაყრდნობით იუწყება.
Standard and Poor’s ბაქო-თბილისი-ყარსის რკინიგზის ამოქმედებით, უახლოეს პერიოდში, „საქართველოს რკინიგზაზე“  მნიშვნელოვან პოზიტიურ გავლენას  არ ელის. სააგენტოში მიაჩნიათ, რომ უახლოეს პერიოდში  რკინიგზაზე  ტვირთების მოცულობა დაბალი იქნება და ამიტომ მას „საქართველოს რკინიგზის“ საქმიანობაზე შეზღუდული ეფექტი ექნება.
ამასთან, სააგენტომ საქართველოს სარკინიგზო ოპერატორს რეიტინგი В+/В დონეზე დაუდასტურა, თუმცა რეიტინგის პროგნოზი „სტაბილურიდან“ „ნეგატიურამდე“ შეუმცირა. შეგახსენებთ, ბაქო-თბილისი-ყარსის სარკინიგზო მაგისტრალის პროექტის განხორციელება 2007 წელს დაიწყო. აღნიშნული რკინიგზა სამი ქვეყნის - აზერბაიჯანის, საქართველოსა და თურქეთის სახელმწიფოთაშორისი შეთანხმების საფუძველზე შენდება. მომავალში "ბაქო-თბილისი-ყარსის" რკინიგზით 17 მილიონი ტონა ტვირთის გადაზიდვაა ნავარაუდევი.  [post_title] => „საქართველოს რკინიგზა“ აზერბაიჯანულ მხარესთან ერთად კომპანიას დააფუძნებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartvelos-rkinigza-azerbaijanul-mkharestan-ertad-kompanias-daafudznebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-25 13:04:26 [post_modified_gmt] => 2017-09-25 09:04:26 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=167236 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 58 [max_num_pages] => 20 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 5412e1257c4cec9738492c44f9361ed6 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები