ჯეოსელი ინოვაციურ ნომინაციას წარადგენს

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ჯეოსელი ინოვაციურ ნომინაციას წარადგენს

20 ივლისს, ბიზნესდაჯილდოების ფარგლებში, აბასთუმანში, ასტროფიზიკური ობსერვატორიის ტერიტორიაზე, კომპანია ”ჯეოსელი” გეგმავს ინოვაციური ნომინაციის წარდგენას და პირველ ეტაპზე დარეგისტრირებული კომპანიების გაცნობას.
როგორც ”ფორტუნას” ”ჯეოსელიდან” აცნობეს, ღონისძიების მთავარი მიზანია, თბილისს გარეთ, ერთ-ერთ ყველაზე საინტერესო სამეცნიერო კვლევებისა და აღმოჩენების ადგილას, თავი მოუყაროს იმ წამოწყებებს და გამოგონებებს, რომლებიც ბიზნესის და ზოგადად, ქვეყნის განვითარებისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია.
”წლის ინოვაციური ბიზნესი გულისხმობს როგორც ტექნოლოგიურ, ასევე ბიზნეს პროცესების ინოვაციურ მიდგომას. ამიტომ, წარმოდგენილი კომპანიები გამოირჩევიან თემების მრავალფეროვნებით. აბასთუმნის პრეზენტაცია საშუალებას მისცემს ყველა მონაწილე კომპანიას წარადგინოს თავისი ბიზნესი, გაუზიარონ ერთმანეთს გამოცდილება, საზოგადოებას გააცნონ მათი მიღწევები და გეგმები”, – აცხადებენ ”ჯეოსელში”.
შეგახსენებთ, #გააზიარეწარმატება- ამ სლოგანით ბიზნესდაჯილდოებას ”თიბისი ბანკი” და ”ჯეოსელი” წელს უკვე მეორედ გამართავენ. ღონისძიების მიზანია ხელი შეუწყოს საქართველოში ახალი ბიზნესების შექმნას და მხარი დაუჭიროს არსებული ბიზნესების განვითარებას.

 

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

18 ივლისი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => jeoseli
                                    [1] => nominacia
                                    [2] => biznesdajildoeba
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 147058
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => jeoseli
                                    [1] => nominacia
                                    [2] => biznesdajildoeba
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 147058
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 2696
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => jeoseli
                                    [1] => nominacia
                                    [2] => biznesdajildoeba
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => jeoseli
                                    [1] => nominacia
                                    [2] => biznesdajildoeba
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (147058) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (2696,4836,10482)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 286962
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-09-21 11:05:32
                    [post_date_gmt] => 2018-09-21 07:05:32
                    [post_content] => „ჯეოსელის” შესყიდვის შემდეგ, კომპანია „სილქნეტმა” რებრებნდინგის შესახებ განაცხადა და აღნიშნა, რომ „სილქნეტი” გაერთიანებული კომპანიის მთავარი ბრენდია, „ჯეოსელი” კი უცვლელი სახელით მის მობილურ მიმართულებას წარმოადგენს.

„სილქნეტი და ჯეოსელი ორი დიდი ისტორიის მქონე ბრენდია, რომლებმაც დაარსების დღიდან ადამიანების ცნობიერებაში შეცვალეს ურთიერთობისთვის საჭირო დრო და აქამდე არსებული საშუალებები. წლების წინ, სწრაფი ინტერნეტი სილქნეტის მეშვეობით კიდევ უფრო ხელმისაწვდომი გახდა. პირველად საქართველოში სილქნეტმა მისცა მაყურებელს საშუალება საკუთარი დროის და სურვილის მიხედვით მართოს ტელევიზია. ადამიანის საჭიროებებზე მორგებული სატელეკომუნიკაციო ტექნოლოგიების დანერგვით და მუდმივი განვითარებით სილქნეტი ადამიანების ყოველდღიურობის განუყოფელი ნაწილი გახდა. გავიხსენოთ არანაკლებ მნიშვნელოვანი და გარდამტეხი მომენტი, როდესაც პირველი მობილური ზარი განხორციელდა საქართველოში და ამით ჩვენი ქვეყანა გახდა გლობალური სატელეკომუნიკაციო პროგრესის ნაწილი. ეს ისტორიული მომენტი ჯეოსელმა მოახდინა საქართველოში. ამ დღიდან მოყოლებული, პირველი მობილური ოპერატორი პიონერია ტექნოლოგიური ინოვაციების დანერგვაში და მომსახურების ყველასგან გამორჩეული მიდგომების შეთავაზებაში, რომლის მთავარი საზრუნავი არის მომხმარებელი.”, - აცხადებენ „სილქნეტში”.

მათივე ცნობით, ტექნოლოგიური სიახლეების დანერგვასთან ერთად, თავიანთი განვითარების ყველა ეტაპზე ორივე კომპანიისთვის არანაკლებ მნიშვნელოვანი იყო და არის პასუხისმგებლიანი ბიზნესის მართვა, უკეთესი გარემოს შექმნაზე ზრუნვა და უამრავი სასარგებლო პროექტის განხორციელება. სილქნეტი და ჯეოსელი ქვეყნის ეკონომიკური და საზოგადოებრივი ცხოვრების განუყოფელი ნაწილი და მისი წინსვლის ხელისშემწყობი ძალაა.

„სულ ცოტა ხნის წინ, ეს ორი დიდი ძალა ერთ გუნდად შეიკრა. სილქნეტმა გააერთიანა ადამიანთა ურთიერთობისთვის აუცილებელი ყველა ტექნოლოგიური საშუალება და შექმნა ერთიანი, უსაზღვრო შესაძლებლობები. ეს არის ორი ბრენდის ისტორია და მომავალი, რომელიც, ამასთანავე, ადამიანების ცხოვრების ნაწილია.

ამიერიდან, სილქნეტი არის მთავარი ბრენდი, რომელიც მოიცავს უსაზღვრო შესაძლებლობებს: უყურო, მოუსმინო, ისაუბრო, შეიმეცნო, ასწავლო, გაერთო, აღმოაჩინო და უბრალოდ იყო ჩართული სილქნეტით. ჯეოსელის ლოგო - ყველასთვის კარგად ცნობილი იასამნისფერი ქვა - დაგვემშვიდობება. როგორც იცით, ჯეოსელი შვედური თელიას ჯგუფის წევრი კომპანია იყო, რომლის ლოგოა იასამნისფერი ქვა. რადგანაც ჯეოსელი აღარ არის ამ ჯგუფის ნაწილი, შესაბამისად, ლოგო კომპანიას აღარ ეკუთვნის. რაც შეეხება ჯეოსელის სახელს, იგი უცვლელი დარჩება და იქნება სილქნეტის, როგორც მთავარი ბრენდის მობილური მომსახურების მიმართულება. ასეთი გადაწყვეტილება კომპანიამ ჯეოსელის ბრენდის მიმართ არსებული საყოველთაო ემოციური ბმის საფუძველზე მიიღო. ამ გადაწყვეტილებას ბრენდის კუთხით ჩატარებული კვლევების შედეგებიც ამყარებს”, - ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში.

მათივე ცნობით, სილქნეტის მიერ ჯეოსელის შეძენა და ორი ბრენდის გაერთიანება უპრეცედენტო და უმსხვილესი ბიზნესშეთანხმებაა საქართველოს ისტორიაში, რომლის შედეგადაც შეიქმნა ძლიერი, სტაბილური და წარმატებული ქართული სატელეკომუნიკაციო კომპანია. გაერთიანებული შესაძლებლობები მომხმარებელს მოუტანს ინოვაციური და მოთხოვნებზე მორგებული სრული სატელეკომუნიკაციო სპექტრის მომსახურებას: ინტერნეტის, ტელევიზიის, ტელეფონის და მობილური სერვისების ერთობლიობას. ტექნოლოგიურად ეს ურთულესი და კომპლექსური მექანიზმია, ადამიანებს კი პირიქით - გაუმარტივებს ყოველდღიურობას და მისცემს უსაზღვრო შესაძლებლობებს. ყველაფერი ეს გაერთიანებულია ერთი ბრენდის ქვეშ.

„ერთად მიიღე ყოველდღიური ტექნოლოგიების სრული სპექტრი და შეუფერხებლად აკეთე რაც გინდა - ამ დაპირებას განახლებული ბრენდის მომხმარებელი სულ მალე, ახალი პროდუქტის მეშვეობით გამოცდის.

ეს სიახლე მომხმარებლისთვის ბევრი სასიკეთო ცვლილების მომტანი იქნება. შეიცვლება აქამდე არსებული მიდგომები და მომსახურების ოფისები. მომავალში კომპანია თავის მომხმარებელს განახლებულ მაღაზიებში მოემსახურება. ეს იქნება სივრცე უსაზღვრო შესაძლებლობებით, უნიკალური შეთავაზებებითა და კომფორტით.

ამჯერად კი, მიმდინარეობს გაერთიანებული კომპანიის ბრენდის სახეცვლილების პროცესი. ეს ცვლილებები 21 სექტემბერიდან გაერთიანებული კომპანიის მაღაზიების გარეთა ფასადზე აისახება. პროცესი ეტაპობრივად მიმდინარეობს. სულ მალე, შეიცვლება თბილისისა და რეგიონების ყველა მაღაზიისა და მომსახურების ოფისის გარეთა ფასადი და ინტერიერი”, - განმარტავენ კომპანია „სილქნეტში”.
                    [post_title] => GEOCELL-ს ახალი ლოგო ექნება - „სილქნეტი” რებრენდინგს აცხადებს
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => geocell-s-akhali-logo-eqneba-silqneti-rebrendings-ackhadebs
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-09-21 11:05:32
                    [post_modified_gmt] => 2018-09-21 07:05:32
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=286962
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 284168
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-09-12 16:52:10
                    [post_date_gmt] => 2018-09-12 12:52:10
                    [post_content] => პროექტი "ქართული ბრენდის დღე" თავის 15 წლის იუბილეს ნიუ-იორკში აღნიშნავს.  ღონისძიება რამდენიმე დღიანია და მასში მონაწილეობას მიიღებენ, როგორც საქართველოდან ჩასული კომპანიის წარმომადგენლები, ასევე ამერიკაში მოღვაწე წარმატებული ქართველები.

ვიქტორ სილერსონი- ჩვენთვის დიდი პატივია, ვუმასპინძლოთ "ქართული ბრენდის დღეს" ნიუ-იორკში, კერძოდ ქართული კულტურის ცენტრში. ამ პროექტს ყოველწლიური ხასიათი ექნება და ყოველი წლის სექტემბერში გაიმართება.

ცუცა კაპანაძე- ვემზადებით სტუმრების დასახვედრად. ღონისძიების ერთ-ერთი მთავარი ნაწილი, დაჯილდოება 29 სექტემბერს გაიმართება. დაჯილდოვდებიან აშშ-ში მოღვაწე წარმატებული ქართველი ბიზნესმენები. გაიმართება მოდის სახლ "სალდემოდეს" გათანამედროვებული ქართული სამოსისა და ამერიკაში მოღვაწე "ნინიქეის" ახალი კოლექციის ჩვენება, ასევე ცნობილი ქართველი მხატვრების ნამუშევრების გამოფენა. მოეწყობა "თელავის ღვინის მარნის" ღვინოების დეგუსტაციაც.

30 სექტემბერს გაიმართება ცნობილი ქართველი პოეტისა და რობაისტის, ელგუჯა მარღიას სპექტაკლის ჩვენება. პროექტის ფარგლებში დაგეგმილია  ფილადელფიაში ქართული ტაძრის მოლოცვა და მეუფესთან შეხვედრა. დელეგაციის წევრები ეწვევიან ბიზნესმენ, ვანო კრაწაშვილს. 3 ოქტომბერს კი საქართველოს გენერალურ საკონსულოში ოფიციალური მიღებით დასრულდება ქართული ბრენდის დღე ამერიკაში.

ბედნიერი ვარ, რომ "ქართული ბრენდის დღეს" ნიუიორკში მე გავუძღვები. საქართველოში მქონდა პატივი, სამი წლის განმავლობაში წამეყვანა ეს არაჩვეულებრივი დაჯილდოების ცერემონიალი.

მანანა გეგიძე, „ქართული ბრენდის დღის“ დამფუძნებელი - მე ვფიქრობ, რომ აშშ-ში ქართული ბრენდის დღის ჩატარება ჩვენი კიდევ ერთი დიდი გამარჯვებაა. მიხარია, ამ ეროვნულ საქმეს უცხოეთში საფუძველი რომ ჩაეყარა, მადლობა მინდა ვუთხრა, ვიქტორ სილერსონს, ცუცა კაპანაძესა და  ყველა იმ ქართულ ბრენდს, რომელმაც მონაწილეობა მიიღეს "ქართული ბრენდის დღის" წარმატებულად გამართვაში. განსაკუთრებული მადლობა კომპანია „ინოვას“ ექიმთა ჯგუფსა და ექიმ ბელა მეტრეველს, რომელებიც  საქველმოქმედო მიზნით მიემგზავრებიან ამ პროექტის ფარგლებში.

ელგუჯა მარღია- მოხარული ვარ, რომ ქართული ბრენდის დღე უკვე მეორედ ტარდება საზღვარგარეთ, კერძოდ ნიუ-იორკში. ბედნიერი ვარ, რომ პროექტის ფარგლებში, აშშ-ში მყოფი ქართველები იხილავენ ჩემს სპექტაკლს. მადლობას ვუხდი პროექტში მონაწილე თითოეულ ადამიანს.
                    [post_title] => ქართული ბრენდის დღე ნიუ-იორკში ჩატარდება
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => qartuli-brendis-dghe-niu-iorkshi-chatardeba
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-09-12 16:58:11
                    [post_modified_gmt] => 2018-09-12 12:58:11
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=284168
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 265394
                    [post_author] => 22
                    [post_date] => 2018-07-13 13:24:49
                    [post_date_gmt] => 2018-07-13 09:24:49
                    [post_content] => ტელეფონებში ხართ და რა გინდოდათ წვენებში -ასე მიმართა "ნაციონალურო მოძრაობის" წევრმა, რომან გოცორიძემ ფინანსთა მინისტრობის კანდიდატს, ივანე მაჭავარიანს.

"თქვენ 21 წელი მუშაობთ ჯეოსელში. ხართ კარგი სპეციალისტი. სხვა ტიპის ცოდნა გაქვთ, ვისი რეკომენდაციით ინიშნებით? საიდან მოუვიდა იდეა პრემიერს, რომ ჯეოსელის მენეჯერი წამოეყვანა აქ? ეს იგივეა ალპინისტი რომ ხართ და მცურავობა შემოგთავაზონ. რატიმ რისკავთ კარგ პეოფესიულ საქმიანობას და რამდენად დამოუკიდებელი შეგიძლიათ იყოთ ბიძინასგან?"- მიმართა გოცირიძემ მაჭავარიანს.

ივანე მაჭავარიანი 1997 წლიდან “თელია სონერას” ჯგუფში შემავალ კომპანია “ჯეოსელში” მუშაობდა. სატელეკომუნიკაციო კომპანიაში მისი კარიერა სუპერვაიზერის თანამდებობაზე დაიწყო,  2001 წლიდან კი, იყო ფინანსური დაგეგმარებისა და საერთაშორისო ურთიერთობების მენეჯერი. 2013 წლიდან იკავებდა კომერციული დირექტორის თანამდებობას.
                    [post_title] => რა გინდოდათ წვენებში?! - რომან გოცირიძე ფინანსთა მინისტრობის კანდიდატს მიმართავს
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => ra-gindodat-wvenebshi-roman-gociridze-finansta-ministrobis-kandidats-mimartavs
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-07-13 13:24:49
                    [post_modified_gmt] => 2018-07-13 09:24:49
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=265394
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

        )

    [post_count] => 3
    [current_post] => -1
    [in_the_loop] => 
    [post] => WP_Post Object
        (
            [ID] => 286962
            [post_author] => 16
            [post_date] => 2018-09-21 11:05:32
            [post_date_gmt] => 2018-09-21 07:05:32
            [post_content] => „ჯეოსელის” შესყიდვის შემდეგ, კომპანია „სილქნეტმა” რებრებნდინგის შესახებ განაცხადა და აღნიშნა, რომ „სილქნეტი” გაერთიანებული კომპანიის მთავარი ბრენდია, „ჯეოსელი” კი უცვლელი სახელით მის მობილურ მიმართულებას წარმოადგენს.

„სილქნეტი და ჯეოსელი ორი დიდი ისტორიის მქონე ბრენდია, რომლებმაც დაარსების დღიდან ადამიანების ცნობიერებაში შეცვალეს ურთიერთობისთვის საჭირო დრო და აქამდე არსებული საშუალებები. წლების წინ, სწრაფი ინტერნეტი სილქნეტის მეშვეობით კიდევ უფრო ხელმისაწვდომი გახდა. პირველად საქართველოში სილქნეტმა მისცა მაყურებელს საშუალება საკუთარი დროის და სურვილის მიხედვით მართოს ტელევიზია. ადამიანის საჭიროებებზე მორგებული სატელეკომუნიკაციო ტექნოლოგიების დანერგვით და მუდმივი განვითარებით სილქნეტი ადამიანების ყოველდღიურობის განუყოფელი ნაწილი გახდა. გავიხსენოთ არანაკლებ მნიშვნელოვანი და გარდამტეხი მომენტი, როდესაც პირველი მობილური ზარი განხორციელდა საქართველოში და ამით ჩვენი ქვეყანა გახდა გლობალური სატელეკომუნიკაციო პროგრესის ნაწილი. ეს ისტორიული მომენტი ჯეოსელმა მოახდინა საქართველოში. ამ დღიდან მოყოლებული, პირველი მობილური ოპერატორი პიონერია ტექნოლოგიური ინოვაციების დანერგვაში და მომსახურების ყველასგან გამორჩეული მიდგომების შეთავაზებაში, რომლის მთავარი საზრუნავი არის მომხმარებელი.”, - აცხადებენ „სილქნეტში”.

მათივე ცნობით, ტექნოლოგიური სიახლეების დანერგვასთან ერთად, თავიანთი განვითარების ყველა ეტაპზე ორივე კომპანიისთვის არანაკლებ მნიშვნელოვანი იყო და არის პასუხისმგებლიანი ბიზნესის მართვა, უკეთესი გარემოს შექმნაზე ზრუნვა და უამრავი სასარგებლო პროექტის განხორციელება. სილქნეტი და ჯეოსელი ქვეყნის ეკონომიკური და საზოგადოებრივი ცხოვრების განუყოფელი ნაწილი და მისი წინსვლის ხელისშემწყობი ძალაა.

„სულ ცოტა ხნის წინ, ეს ორი დიდი ძალა ერთ გუნდად შეიკრა. სილქნეტმა გააერთიანა ადამიანთა ურთიერთობისთვის აუცილებელი ყველა ტექნოლოგიური საშუალება და შექმნა ერთიანი, უსაზღვრო შესაძლებლობები. ეს არის ორი ბრენდის ისტორია და მომავალი, რომელიც, ამასთანავე, ადამიანების ცხოვრების ნაწილია.

ამიერიდან, სილქნეტი არის მთავარი ბრენდი, რომელიც მოიცავს უსაზღვრო შესაძლებლობებს: უყურო, მოუსმინო, ისაუბრო, შეიმეცნო, ასწავლო, გაერთო, აღმოაჩინო და უბრალოდ იყო ჩართული სილქნეტით. ჯეოსელის ლოგო - ყველასთვის კარგად ცნობილი იასამნისფერი ქვა - დაგვემშვიდობება. როგორც იცით, ჯეოსელი შვედური თელიას ჯგუფის წევრი კომპანია იყო, რომლის ლოგოა იასამნისფერი ქვა. რადგანაც ჯეოსელი აღარ არის ამ ჯგუფის ნაწილი, შესაბამისად, ლოგო კომპანიას აღარ ეკუთვნის. რაც შეეხება ჯეოსელის სახელს, იგი უცვლელი დარჩება და იქნება სილქნეტის, როგორც მთავარი ბრენდის მობილური მომსახურების მიმართულება. ასეთი გადაწყვეტილება კომპანიამ ჯეოსელის ბრენდის მიმართ არსებული საყოველთაო ემოციური ბმის საფუძველზე მიიღო. ამ გადაწყვეტილებას ბრენდის კუთხით ჩატარებული კვლევების შედეგებიც ამყარებს”, - ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში.

მათივე ცნობით, სილქნეტის მიერ ჯეოსელის შეძენა და ორი ბრენდის გაერთიანება უპრეცედენტო და უმსხვილესი ბიზნესშეთანხმებაა საქართველოს ისტორიაში, რომლის შედეგადაც შეიქმნა ძლიერი, სტაბილური და წარმატებული ქართული სატელეკომუნიკაციო კომპანია. გაერთიანებული შესაძლებლობები მომხმარებელს მოუტანს ინოვაციური და მოთხოვნებზე მორგებული სრული სატელეკომუნიკაციო სპექტრის მომსახურებას: ინტერნეტის, ტელევიზიის, ტელეფონის და მობილური სერვისების ერთობლიობას. ტექნოლოგიურად ეს ურთულესი და კომპლექსური მექანიზმია, ადამიანებს კი პირიქით - გაუმარტივებს ყოველდღიურობას და მისცემს უსაზღვრო შესაძლებლობებს. ყველაფერი ეს გაერთიანებულია ერთი ბრენდის ქვეშ.

„ერთად მიიღე ყოველდღიური ტექნოლოგიების სრული სპექტრი და შეუფერხებლად აკეთე რაც გინდა - ამ დაპირებას განახლებული ბრენდის მომხმარებელი სულ მალე, ახალი პროდუქტის მეშვეობით გამოცდის.

ეს სიახლე მომხმარებლისთვის ბევრი სასიკეთო ცვლილების მომტანი იქნება. შეიცვლება აქამდე არსებული მიდგომები და მომსახურების ოფისები. მომავალში კომპანია თავის მომხმარებელს განახლებულ მაღაზიებში მოემსახურება. ეს იქნება სივრცე უსაზღვრო შესაძლებლობებით, უნიკალური შეთავაზებებითა და კომფორტით.

ამჯერად კი, მიმდინარეობს გაერთიანებული კომპანიის ბრენდის სახეცვლილების პროცესი. ეს ცვლილებები 21 სექტემბერიდან გაერთიანებული კომპანიის მაღაზიების გარეთა ფასადზე აისახება. პროცესი ეტაპობრივად მიმდინარეობს. სულ მალე, შეიცვლება თბილისისა და რეგიონების ყველა მაღაზიისა და მომსახურების ოფისის გარეთა ფასადი და ინტერიერი”, - განმარტავენ კომპანია „სილქნეტში”.
            [post_title] => GEOCELL-ს ახალი ლოგო ექნება - „სილქნეტი” რებრენდინგს აცხადებს
            [post_excerpt] => 
            [post_status] => publish
            [comment_status] => closed
            [ping_status] => closed
            [post_password] => 
            [post_name] => geocell-s-akhali-logo-eqneba-silqneti-rebrendings-ackhadebs
            [to_ping] => 
            [pinged] => 
            [post_modified] => 2018-09-21 11:05:32
            [post_modified_gmt] => 2018-09-21 07:05:32
            [post_content_filtered] => 
            [post_parent] => 0
            [guid] => http://fortuna.ge/?p=286962
            [menu_order] => 0
            [post_type] => post
            [post_mime_type] => 
            [comment_count] => 0
            [filter] => raw
        )

    [comment_count] => 0
    [current_comment] => -1
    [found_posts] => 48
    [max_num_pages] => 16
    [max_num_comment_pages] => 0
    [is_single] => 
    [is_preview] => 
    [is_page] => 
    [is_archive] => 1
    [is_date] => 
    [is_year] => 
    [is_month] => 
    [is_day] => 
    [is_time] => 
    [is_author] => 
    [is_category] => 
    [is_tag] => 1
    [is_tax] => 
    [is_search] => 
    [is_feed] => 
    [is_comment_feed] => 
    [is_trackback] => 
    [is_home] => 
    [is_404] => 
    [is_embed] => 
    [is_paged] => 
    [is_admin] => 
    [is_attachment] => 
    [is_singular] => 
    [is_robots] => 
    [is_posts_page] => 
    [is_post_type_archive] => 
    [query_vars_hash:WP_Query:private] => 8ea7d8a09cb699d477817709d468b8b4
    [query_vars_changed:WP_Query:private] => 
    [thumbnails_cached] => 
    [stopwords:WP_Query:private] => 
    [compat_fields:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => query_vars_hash
            [1] => query_vars_changed
        )

    [compat_methods:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => init_query_flags
            [1] => parse_tax_query
        )

)

მსგავსი სიახლეები