„ჯი-დი-ეს“-ზე შუადღის გადაცემა დაიხურა

პოპულარული

„ჯი-დი-ეს“-ზე შუადღის გადაცემა დაიხურა

სოცქსელებიდან ცნობილი გახდა, რომ გადაცემა, რომელიც „ჯი-დი-ეს“ის შუადღის ეთერში გადიოდა, სახელად „გვიანი შუადღე“, დაიხურა. დღეს მისი ბოლო გადაცემა გავიდა ეთერში. „ჯი-დი-ეს“-ის ერთ-ერთი თანამშრომელი, ვიზაჟისტი მარიამ ხუციშვილი აქვეყნებს გადაცემის წამყვანების, ელენე კალანდაძის, სალომე არშბასა და მაკო მჭედლიშვილის ფოტოს და პოსტს, რომელსაც შემოკლებით გთავაზობთ:

„ამ წლების განმავლობაში უამრავ ადამიანთან მქონია შეხება. თითოეული მათგანი თავისი ხასიათითა და თვისებებით რადიკალურად განსხვავდება ერთმანეთისაგან. ხშირად დავფიქრებულვარ ოჯახზე და იმ ადგილზე, რომელიც ადამიანისთვის მეორე ოჯახი ხდება. ადგილზე სადაც დღის… კვირის… თვის თუ წლის ნახევარზე მეტს ატარებ. ადგილზე, სადაც იმაზე მეტი იციან, ვიდრე შენ საკუთარ თავზე. ამ ადგილებში პოულობ იმ ადამიანებს, რომლებიც შენი მეორე ოჯახის წევრები ხდებიან და ისე ხარ მათთან, თითქოს მათ გვერდზე გაზრდილიყავი.

ახლა სწორედ იმ ადამიანებზე მაქვს ლაპარაკი, რომლებთან ერთან ყოფნა და მუშაობა მაბედნიერებს!!! სამი გოგონა, რომელმაც ჩემი ცხოვრება რადიკალურად შეცვალა და გააფერადა. მათზე ლაპარაკისას სიტყვების პოვნა ალბათ არც ისე მარტივია. ვერც ერთი სიტყვა ვერ დაიტევს იმ ემოციას, რასაც ახლა განვიცდი მათ მიმართ..

გოგონებო, მე თქვენ ძალიან მიყვარხართ და მადლობა იმ დროისთვის, რაც ერთად გავატარეთ…“

ზოგადად, არხის დახურვაზე ბოლო წელიწადნახევარია, ინტენსიურად ვრცელდება ხმები, თუმცა ჭორები ამ დრომდე არ გამართლებულა. ახლა კი ამბობენ, რომ ეტაპობრივად ყველა გადაცემა დაიხურება და მხოლოდ უცხოური პროდუქცია შეავსებს ეთერს.

ახალი ამბები / სოც. ქსელები /

|

17 თებერვალი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => gds
                                    [1] => salome-arshba
                                    [2] => elene-kalandadze
                                    [3] => mako-mchedlishvili
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 109386
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => gds
                                    [1] => salome-arshba
                                    [2] => elene-kalandadze
                                    [3] => mako-mchedlishvili
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 109386
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 1408
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => gds
                                    [1] => salome-arshba
                                    [2] => elene-kalandadze
                                    [3] => mako-mchedlishvili
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => gds
                                    [1] => salome-arshba
                                    [2] => elene-kalandadze
                                    [3] => mako-mchedlishvili
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (109386) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1408,13262,13263,13264)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 194868
                    [post_author] => 13
                    [post_date] => 2017-12-08 14:03:57
                    [post_date_gmt] => 2017-12-08 10:03:57
                    [post_content] => ელენე კალანდაძეს ინტერვიუსთვის „თბილისი მარიოტში“ შევხვდით. მან სიამოვნებით იპოზიორა ჩვენი ფოტოგრაფის წინაშე საყვარელი წითელი კაბით, შემდეგ კი ინტერვიუც შედგა - „ევროვიზიაზე“, ოჯახზე, შვილზე, მნიშვნელოვან გამოწვევებზე, რომლებიც ცხოვრებაში აქვს.

მინდა მოგილოცო „ევროვიზიაზე“ შენი გამოსვლა, შესანიშნავად მიგყავდა ინგლისურ ენაზე. იყო ეს ღელვის მიზეზი?

თავდაპირველად დაიწყო ასე - გამოცხადდა კასტინგი წამყვანებზე. თვალი რომ მოვკარი, ვიფიქრე, რატომაც არა-მეთქი, გამოცდილება მქონდა, ინგლისური მართლა წყალივით ვიცი, სცენაზე გამოსვლის არანაირი დაბრკოლება არ მქონია. კასტინგზე უცხოელ რეჟისორს იმდენად მოვეწონე, რომ პირველივე შეხვედრაზე ვერ დამალა მოწონება. პირველივე შეხვედრიდან ველოდებოდი, რომ ამიყვანდნე. ლიზი ჯაფარიძესთან ერთად ვიყავი დუეტში. დამირეკეს და მომილოცეს, შენ „ევროვიზიის“ ერთ-ერთი წამყვანი ხარო. ძალიან გამიხარდა, მაგრამ ვიგრძენი დიდი პასუხისმგებლობა. პირველივე სამუშაო შეხვედრაზე მკითხეს, ელენე, მზად ხარ, რომ შემდეგი ერთი თვის განმავლობაში უარი თქვა ყველაფერზე, მათ შორის ოჯახსა და პრიად ცხოვრებაზეო. ვუპასუხე, რომ მზად ვიყავი და მართლაც დიდი შრომა გავწიე. ეს იყო ჩემი ცხოვრების ერთ-ერთი საინტერესო გამოცდილება, რომელმაც წელში გამასწორა და მივხვდი, თუკი მოვინდომებ, ყველაფრის მიღწევა შემიძლია. ჩემთვის არ არსებობს არანაირი დაბრკოლება, თუკი მებრძოლი სულით და სწორად მივუდექი თემას.

საკმაოდ დიდ დრო დავუთმეთ რეპეტიციებს. ყველა უდიდეს შრომას დებდა ჩვენსი. ცალკე გვქონდა ცეკვის რეპეტიციები, ჩვენს სიმღერას თან ქორეოგრაფიული ნომერიც ახლდა.



შოუს დღეს როგორ გაუმკლავდი ნერვიულობას?

ახლაც რომ მახსენდება, ცოტა მბურძგლავს. რთულია ჯერ მარტო იმის გააზრება, რომ პირდაპირ ეთერში ამხელა აუდიტორიის წინაშე უნდა გამოხვიდე, სადაც იმპროვიზაციის უფლებაც არ გაქვს, ტექნიკურად ყველაფერი ისეა აწყობილი, რომ კონკრეტულ ფრაზაზე კონკრეტული კამერისკენ უნდა გაიხედო, თან, ყურსასმენიც გიკეთია და მასზეც უნდა იყო კონცენტირებული... საბედნიეროდ, ყურისა თუ კამერების გამოცდილება მქონდა და სირთულეს არ წარმოადგენდა, უბრალოდ, გამოცდასავით იყო. 25 ნოემბერს, გენერალურ რეპეტიციაზე, რომელიც ლაივის ზუსტი ანალოგია, ძალიან ვინერვიულე, სამაგიეროდ, 26-ში ძალიან ყოჩაღად ვიყავი. მე და ლიზი ჭკუამხიარულად ვიყავით და არ გვინერვიულია...

თავად უცხოელი ორგანიზატორებისგან თქვენმა დუეტმა რა შეფასება მიიღო?

ძალიან კარგი შეფასებები მივიღეთ (იღიმის). ალბათ, ესეც ერთ-ერთი ფაქტორი იყო, რამაც მე და ლიზის ასე გაგვიმაგრა ზურგი. დიდ პასუხისმგებლობას აღიქვამ, იმავდროულად, სხვა ადამიანებიც ამჩნევენ და გეხმარებიან, სასიამოვნოა. ყოველ წამს მეუბნებოდნენ, ასეთი მომზადებული წამყვანი ბოლო 4 წელია, საბავშვო „ევროვიზიას“ არ ახსოვსო. ასეთი შეფასებები კიდევ უფრ გმატებს ძალას და გახსენებს, რომ არ უნდა მოდუნდე და იყოქვა და რკინა. ეს შეგრძნებები და ფანტასტიკური გამოცდილება მთელი ცხოვრება გამყვება.



უხერხულობები იყო სცენაზე?

რასაკვირველია, სცენაზე არსებობს მცირე ტექნიკური თუ სხვას სახის ხარვეზები, მაგრამ მაყურებლისთვის ეს საგრძნობი არ არის. ჩვენ მაქსიმალურად ვეცადეთ, რომ მაქსიმალურად ხალისიანები ვყოფილიყავით.

გამოხმაურებაზე მინდა გკითხო, შედეგების გამოცხადება სკანდალური გამოდგა. როცა შედეგს აცხადებდი, როგორი გრძნობა გქონდა?

როცა შედეგს ვაცხადებდი, კარგად ვერ აღვიქვი. ჩემი მისია მქონდა, ყველაფერი ისე დამთავრებულიყო, როგორც დაიგეგმა. როცა წამყვანი ხარ, ნეიტრალურობა უნდა შეინარჩუნო. მებარა საბავშვო „ევროვიზიის“ წაყვანა. სცენაზე იმდენად დაძაბული სიტუაცია იყო, ვფიქრობდი, შემდეგ რა უნდა გამეკეთებინა... როცა ყველაფერი დასრულდა, ვიკითხე, საქართველო რომელ ადგილზე-გავიდა-მეთქი... მხოლოდ სამი ქულა დაგვაკლდა გამარჯვებამდე... ერთი რამ კარგად მახსოვს, ჩვენ მიერ რუსეთისთვის მიცემული 12 ქულა სცენაზეზე მოულოდნელი იყო ჩემთვის, არ ვიცი, დამეტყო თუ არა, ამისი უფლება არ მქონდა... განვიცადე. გრიგოლის ნამღერს რომ მოვუსმინე, უფრო მეტად. ამხელა სიყვარულსა და თანადგომას რომ მიიღებ მთელი მსოფლიოსგან, საწყენია, რომ ასე ცოტა დაგაკლდება გამარჯვებამდე. როგორც პატრიოტსა და ჩემი ქვეყნის მოქალაქეს, მეც მეწყინა. ყველაფერი ხდება, რას ვიზამთ. ის ნამდვილად არ არის საწყენი, რომ ჩვენს ქვეყანაში სხვა ეროვნების ადამიანმა გაიმარჯვა, თუმცა ჩემთვის უპირობო ლიდერი იყო გრიგოლ ყიფშიძე. ისიც კი ვუთხარი, შენ არ ინერვიულო, ცხოვრება ძალიან დიდ რაღაცას გიზამდებს-მეთქი. „იქს ფაქტორშიც“ ვერ გავიდა პირველ ადგილზე, ვერც „ევროვიზიაზე“, მაგრამ ვფიქრობ, მას დიდი მომავალი ელოდება.

ძალიან კარგად გამოიყურებოდი სცენაზე. ვინ იზრუნა შენს ჩაცმულობაზე?

ეს არის დათუნა სულიკაშვილის დამსახურება. მან დიდი შრომა ჩადო. ბევრჯერ დავიწყეთ მსჯელობა ფერთან დაკავშირებით, ასევე სტილზე. მჭიდრო კონტაქტი გვქონდა ბოლო სამი კვირის განმავლობაში, „ევროვიზიის“ წარმომადგენლებიც დაგვყვებოდნენ. მე და ლიზის სასწაული კოსტიუმები გაგვიკეთა. ის წითელი კაბა, რომლის ფოტოებსაც თქვენი მკითხველი ნახავს, ეკუთვნის დათუნას. დიდი მადლობა მას კიდევ ერთხელ.



შენს პატარას მოაკლდა შენი ყურადღება ამ პერიოდში?

ჩემი შვილი სამი წლისაა. ჩემი ცხოვრების სტილი ასეთია - მიყვარს ჩემი საქმის კეთება, მიუხედავად იმისა, რომ შვილი მყავს, პირადი ცხოვრება, ყოველთვის არსებობს მიზეზი, რატომ შეიძლება მოაკლდე შენს სამეგობროსა და ოჯახს. ესეც შენზეა დამოკიდებული, როგორ მოაწყობ შენი დღის გრაფიკს. ასეთი ვარ, ყველაფერს ვახერხებ, არ უნდა მოვიკლო საქმე, გართობა... დროს სწორად ვანაწილებ, თუმცა ჩემი პრიორიტეტია ჩემი ოჯახი და შემდგომ ყველაფერი, საქმე, მეგობრები... ეს პერიოდი კი მოვაკლდი, მაგრამ ჩემს შვილს ისეთი ადამიანების რაზმი ჰყავს, იბრძიან, ვინ უნდა დაიტოვოს ლილის (იღიმის). მას სიყვარული, სითბო და ყურადღება არ აკლია. დიდი ბებია ჩემი მხრიდან და მეორე ბებია-ბაბუა. ჩემები არ არიან საქართველოში და შორიდან ეტრფიან და ესიყვარულებიან.

ძალიან ხშირად გამოდიხარ სხვადასხვა კორპორატიულ წვეულებაზე. როგორ ახერხებ, რომ სულ დატვირთული იყო და შენი პროფესიით იმუშაო?

ესეც შრომაზეა დამოკიდებული. ყოველთვის ვცდილობ, უარი არ ვთქვა შემოთავაზებებზე. მშობიარობის შემდეგ უარის თქმამ მომიწია რამდენიმე შეთავაზებაზე, რადგან შვილთან ვიყავი. მერე რომ იმახსოვრებენ, ელენეს არ სცალიაო, შეიძლება, მიავიწყდე. ამიტომაც ვცდილობ, ყოველთვის აქტიურად გამოვჩნდე. წამყვანობაც მადგება და ამ კუთხითაც მიწევს მუშაობა. ჩემს ცხოვრებაში ბევრი სიახლე შემოდის, რომლისგანაც მაქსიმალურად დიდ პრაქტიკასა და ინფორმაციას ვიწოვ. მიხარია, რომ დაკავებული ვარ და სულ შემოთავაზებები მაქვს.

თუ დაუყენებიხარ შენი ცხოვრების რომელიმე თანამგზავრს არჩევანის წინაშე - ოჯახი თუ კარეირა?

არასდროს და ასეთ ადამიანთან ურთიერთობას არც დავიჭერ. ამ საუკუნეში, როცა იცვლება მენტალიტეტი და ყველა თავისუფლებისთვის იბრძვის, ასეთი რამ ვერ წარმომიდგენია. ან მე და ბავშვი, ან კარიერა - ასეთი არჩევანი არავინ უნდა დაგიყენოს.

https://www.youtube.com/watch?v=8fIWdJDHPVg&feature=youtu.be

 

როგორი ადამიანი ვერ მიიპყრობს კიდევ შენს ყურადღებას?

ამდენი გამოცდილების შემდგომ მივხვდი, რომ ყალბ ადამიანებთან ვერ ვიურთიერთებ. ზოგადად, ჩემი ჰობია ადამიანების გაცნობა, მათთან ურთიერთობა, რაც ძალიან მიყვარს, მაგრამ სიყალბე მაბრკოლებს და აღარ მიმდის ადამინისკენ გული. ისე კი, ყველანაირ ადამიანს შემიძლია გავუგო, ყველას სულში შემიძლია შევძვრე და გავუგო, რაც უნდა მოხდეს. ამ ცხოვრებაში ყველაფერი ხდება, ხან თამაში გვიწევს, ხან აზრის შეცვლა, ხან ეს და ხან - ის. ცხოვრებისეულ გამოცდილებას მოაქვს - ბევრჯერ მომიწია ასეთი რამის გადატანა, რადიკალური ნაბიჯების მომსწრე გავხდი ადამიანებისგან. დრო რომ გავიდა და დავუფიქრდი, ცხოვრება დიდ ცდუნებებს გვთავაზობს, ასე რომ, არასდროს თქვა არასდროს. არის რაღაცები, რასაც მე ვერასდროს გავაკეთებ, მაგრამ სხვების გაგება შემიძლია.

პირადში არის რაიმე ახალი?

არაფერი. ჩემი პირადი ცხოვრება ჩემი შვილია, ჩემი საქმე. დიდი დრო მინდა დავუთმო საკუთარ კარიეას, ჩემი რეპერტუარის შექმნას. დადგა დრო და ჟამი, რომ ამ საქმეს მივხედო. ალბათ, ეს პერიოდიც საჭირო იყო წელში გასამართად, გამოცდილების დასაგროვებლად, უამრავი ადამიანის გასაცნობად. ყოველ წამს ვფიქრობ, მიხვედი საკუთარ მუსიკალურ განვითარებას. უნდა გადავლახო დეკემბერი-იანვრის რთული პერიოდი. ასევე მინდა „ევროვიზიაზე“ მონაწილეობა. შესარჩევი ტურის გამოცხადებას ველოდები. რატომაც არა, ბედი უნდა ვაცდო (იღიმის).

სოციალურ ქსელში ყველამ მოვისმინეთ „სახის“ „დიდხანს გელოდის“ ვერსია, როდის ჩაწერ?

დათო ფორჩხიძეს მოვიკითხავ, აუცილებლად უნდა მივიდე მასთან და ვთხოვო სიმღერის ჩაწერის უფლება (იღიმის). ჩემმა მეგობარმა, ვინც ეს ვიდეო გადამიღო, მაკო მჭედლიშვილმა მითხრა, რომ აუცილებლად უნდა ჩავწერო „დიდხანს გელოდი“.

ფოტო: დათუნა აგასი

გადაღების ადგილი: „თბილისი მარიოტი“

ნინო მურღულია

[gallery ids="194879,194880,194881,194882,194883,194884,194887,194888,194889,194890"]
                    [post_title] => ელენე კალანდაძე: „ამდენი გამოცდილების შემდეგ მივხვდი, ყალბ ადამიანებთან ვეღარ ვიურთიერთებ...“
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => elene-kalandadze-amdeni-gamocdilebis-shemdeg-mivkhvdi-yalb-adamianebtan-veghar-viurtierteb
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2017-12-11 11:28:31
                    [post_modified_gmt] => 2017-12-11 07:28:31
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=194868
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 161261
                    [post_author] => 13
                    [post_date] => 2017-09-07 16:29:03
                    [post_date_gmt] => 2017-09-07 12:29:03
                    [post_content] => „საბავშვო ევროვიზიის“ უცხოელი რეჟისორი გორდონ ბონელო სერგი გვარჯალაძესთან ერთად მუსიკალური კონკურსის წამყვანებს არჩევს. კასტინგი უკვე გაიმართა და მასში მონაწილეობა ელენე კალანდაძემ და თორნიკე გოგრიჭიანმა მიიღეს. როგორც სერგი გვარჯალაძემ აღნიშნა, წამყვანს შეარჩევენ შემდეგი კრიტერიუმებით: მან ძალიან კარგად უნდა იცოდეს ინგლისური, იყოს მხიარული და უყვარდეს ბავშვები. შეარჩევენ მთავარი შოუს წამყვანებს, მოდერატორსა და გახსნის ცერემონიის მასპინძელს. დღეს კასტინგი გაიარეს მომღერალმა და ტელეწამყვანმა ელენე კალანდაძემ და მსახიობმა თორნიკე გოგრიჭიანმა.

„საბავშვო ევროვიზია“ საქართველოში პირველად ტარდება. ის 17 ქვეყნის „საზოგადოებრივი მაუწყებლის“ ღია ეთერში გადაიცემა.
                    [post_title] => „საბავშვო ევროვიზია“ შესაძლოა, ელენე კალანდაძემ და თორნიკე გოგრიჭიანმა წაიყვანონ
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => sabavshvo-evrovizia-shesadzloa-elene-kalandadzem-da-tornike-gogrichianma-waiyvanon
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2017-09-07 16:29:03
                    [post_modified_gmt] => 2017-09-07 12:29:03
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=161261
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 135966
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2017-06-02 13:03:29
                    [post_date_gmt] => 2017-06-02 09:03:29
                    [post_content] => საკაბელო ტელევიზიები უახლოეს დღეებში, ერთობლივ მემორანდუმს შეიმუშავებენ – ისინი „მედია რაით ჯორჯიას“ ულტიმატუმის შეცვლას მოსთხოვენ, წინააღმდეგ შემთხვევაში კი 6 არხს: იმედს, რუსთავი 2–ს, მაესტროს, ჯი დი ეს–ს, მარაოს და კომედი არხს გათიშავენ.

საქმე ეხება „მედია რაით ჯორჯიას“ მოთხოვნას, რომელსაც 1-ელი ივნისიდან ექვსი ტელეარხის რეტრანსლირების უფლება მიენიჭა. ახალშექმნილი კომპანია MRG საკაბელო ტელევიზიებისგან 6 ქართული არხის ტრანსილირების უფლებისთვის თანხას ითხოვს.

როგორც „ფორტუნას“ საკაბელო ტელევიზიების გაერთიანების წარმომადგენელმა თეონა ბერუაშვილმა განუცხადა, თავად მოთხოვნა და მოთხოვნილი თანხა რეალობას სრულიად აცდენილია.

 

არხები საპროტესტო ვადით გაითიშება

მისი თქმით, მემორანდუმის შემუშავების შემდეგ, თუ „მედია რაით ჯორჯიას“ მოთხოვნები არ შეიცვლება, ეს არხები საკაბელო ტელევიზიებში საპროტესტო ვადით გაითიშება. მომხმარებელს (აბონენტებს) ამის შესახებ ინფორმაციას წინასწარ მიაწვდიან.

ამ ეტაპზე უნდა შედგეს მემორანდუმი, რომელსაც ყველა ოპერატორი მოაწერს ხელს. ასევე, უნდა განისაზღვროს რომელი ოპერატორი რა ვადით გათიშავს ამ არხებს.

ბერუაშვილის თქმით, ეს იქნება უბრალოდ გაფრთხილება, იმისთვის, რომ ყველამ გაიგოს „მედია რაით ჯორჯიას“ არასწორი მოთხოვნების შესახებ.



 

არხები ითხოვენ 5 ლარზე მეტს თითო მოწყობილობიდან – ეს სააბონენტოს გააძვირებს

თეონა ბერუაშვილის განცხადებით, მათი მოთხოვნის შესრულება ყველანაირად გამოიწვევს სააბონენტო ფასის ზრდას.

ის განმარტავს, რომ არსებული ტარიფის შენარჩუნებას და ამ გადასახადის გადახდას, ფინანსურად ვერც ერთი საკაბელო ოპერატორი ვერ გაუძლებს.
„მათი განცხადება, თითქოს საკაბელო ოპერატორებს აქვთ რესურსი, უბრალოდ მოგების შემცირება არ სურთ, არასწორია. ეს ასე არ არის. ისინი თითო რესივერზე დაახლოებით 5 ლარს ითხოვენ. თუ ჩვენ ამ გადასახადს გადავიხდით, ეს აუცილებლად აისახება მომხმარებელზე და საკაბელო მომსახურება გაძვირდება“, – აღნიშნა მან.
რაც შეეხება ორ მხარეს შორის მოლაპარაკებებს, ამჯერად საკაბელო ოპერატორების გაერთიანების მხრიდან გამოთქმულ შეხვედრის სურვილს, „მედია რაით ჯორჯიამ“ არ უპასუხა.
„შევთავაზეთ შეხვედრა „მედია რაით ჯორჯიას“ თუმცა თუმცა მათგან წერილობით კვლავ, მოთხოვნები მივიღეთ და შეხვედრაზე გამოხმაურება არ ყოფილა“, – აღნიშნა თეონა ბერუაშვილმა.
  „ქართულია და არ გადაგიხდით“ – ასეთი მიდგომა არ გვაქვს
„ჩვენ არ გვაქვს ის პრინციპი, რომ “ქართულია და არ გადაგიხდი”. მთავარი მიზეზი არის ის, რომ მათი მხრიდან მოთხოვნა არასწორადაა დაყენებული. ისინი ამბობენ, რომ საკაბელო ოპერატორმა სიგნალის ტრანიტზიტისთვის გადაიხადოს თანხა, თუმცა ამისთვის აუცილებელია, რომ სიგნალი დაიხუროს (კოდირებული იყოს), რადგან ყველა მომხმარებელს ერთნაირი პირობა ჰქონდეს“, – განაცხადა თეონა ბერუაშვილმა.
  მიზეზები: რატომ თვლიან საკაბელო ტელევიზიები, რომ მოთხოვნა არასწორია თეონა ბერუაშვილის განცხადებით, საკაბელო ტელევიზიების მოთხოვნა არასწორია რამდენიმე მიზეზით:
  • მომხმარებლები არათანაბარ პირობებში იქნებიან
  • ტელევიზიების მოთხოვნები „მასთ ქერის“ პრინციპებს ეწინააღმდეგება
ისინი, ვინც სეტ ტოპ ბოქსებს მოიხმარს აღნიშნულ სიგნალს სრულიას უფასოდ მიიღებს, ხოლო „მედია რაით ჯორჯიას“ მოთხოვნების შესრულების შემთხვევაში, საკაბელო ტელევიზიების მომხმარებლები ამაში დამატებით თანხას გადაიხდის.
„აქ უკვე მომხმარებლები არათანაბარ პირობებში ვარდებიან. მისი თქმით, ეს დისკრიმინაციაა. თეონა ბერუაშვილი კიდევ ერთ მიზეზს ასახელებს: საკაბელო ოპერატორები ტელევიზიებს რეკლამის გავრცელებაში და შესაბამისად შემოსავლის მიღებაში ეხმარებიან, ბერუაშვილის განცხადებით, ამაში პირიქით თანხის მოთხოვნა გაუგებარია. „დამეხმარე და თანხაც გადამიხადე – ეს მიდგომა რა თქმა უნდა, არასწორია“, – აღნიშნა მან „ფორტუნასთან“ საუბარში.
ბერუაშვილის თქმით, ეს ექვსი არხი საერთო მაუწყებლები არიან და კანონმდებლობით ფასიანი ტრანზიტის მოთხოვნის უფლება აქვთ, თუმცა ეს მოთხოვნა „მასთ ქერის“ პრინციპებს ეწინააღმდეგება.
„მასთ ქერის პრინციპი ხომ ის არის, რომ მაუწყებლობა ყველამ თანაბრად მიიღოს. თუკი ოპერატორებს ტელევიზიები ისეთ მდგომარეობაში აყენებენ, რომ ოპერატორი ვერ გადაიხდის და გათიშავს არხს, ეს ხომ ნიშნავს უკვე ამ უფლების შეზღუდვაა?“, – განაცხადა ბერუაშვილმა.
მანვე დასძინა, რომ არც ერთ განვითარებულ ევროპულ ქვეყანაში მაუწყებელი, რომელიც სარგებლობს „მასთ ქერის“ პრინციპით, ადგილობრივი საკაბელო ოპერატორებისთვის ფასიანი არ არის. საკაბელო ტელევიზიების კავშირის წარმომადგენლის თქმით, „მედია რაით ჯორჯიას“ მოთხოვნა სამართლიანი იქნება იმ შემთხვევაში, თუ ამ არხებს კოდირებული (დახურული) სიგნალი ექნებათ და მისი მიღებისთვის თანხის გადახდა ყველას მოუწევს. ადგილობრივ მწარმოებლებს სურთ, რომ თავიანთი კონტენტის მონეტარიზაცია მოახდინონ, ანუ ტელევიზიები „მედია რაით ჯორჯიას“ მეშვეობით, საკუთარი პროდუქციისთვის თანხის მიღებას ითხოვენ. GMR-ის ერთ-ერთი დირექტორის ზურაბ ნაყეურის განცხადებით, ეს პრაქტიკა დამკვიდრებულია მთელ მსოფლიოში. *** ნახეთ ასევე, ჩვენი სტატია ზურაბ ნაყეურთან: “ტელევიზიები გადასახადს საკუთარ პროდუქციაში ითხოვენ”– ინტერვიუ სკანდალის მთავარ გმირთან როგორ დაიწყო ყველაფერი? – ქართული არხები ფასიანი ხდება?! – მიზეზები და მხარეების პოზიციები  

თამთა უთურგაშვილი

[post_title] => როდის გაითიშება საკაბელო ტელევიზიებში ექვსი ქართული არხი? [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => rodis-gaitisheba-sakabelo-televiziebshi-eqvsi-qartuli-arkhi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-06-02 13:03:29 [post_modified_gmt] => 2017-06-02 09:03:29 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=135966 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 194868 [post_author] => 13 [post_date] => 2017-12-08 14:03:57 [post_date_gmt] => 2017-12-08 10:03:57 [post_content] => ელენე კალანდაძეს ინტერვიუსთვის „თბილისი მარიოტში“ შევხვდით. მან სიამოვნებით იპოზიორა ჩვენი ფოტოგრაფის წინაშე საყვარელი წითელი კაბით, შემდეგ კი ინტერვიუც შედგა - „ევროვიზიაზე“, ოჯახზე, შვილზე, მნიშვნელოვან გამოწვევებზე, რომლებიც ცხოვრებაში აქვს. მინდა მოგილოცო „ევროვიზიაზე“ შენი გამოსვლა, შესანიშნავად მიგყავდა ინგლისურ ენაზე. იყო ეს ღელვის მიზეზი? თავდაპირველად დაიწყო ასე - გამოცხადდა კასტინგი წამყვანებზე. თვალი რომ მოვკარი, ვიფიქრე, რატომაც არა-მეთქი, გამოცდილება მქონდა, ინგლისური მართლა წყალივით ვიცი, სცენაზე გამოსვლის არანაირი დაბრკოლება არ მქონია. კასტინგზე უცხოელ რეჟისორს იმდენად მოვეწონე, რომ პირველივე შეხვედრაზე ვერ დამალა მოწონება. პირველივე შეხვედრიდან ველოდებოდი, რომ ამიყვანდნე. ლიზი ჯაფარიძესთან ერთად ვიყავი დუეტში. დამირეკეს და მომილოცეს, შენ „ევროვიზიის“ ერთ-ერთი წამყვანი ხარო. ძალიან გამიხარდა, მაგრამ ვიგრძენი დიდი პასუხისმგებლობა. პირველივე სამუშაო შეხვედრაზე მკითხეს, ელენე, მზად ხარ, რომ შემდეგი ერთი თვის განმავლობაში უარი თქვა ყველაფერზე, მათ შორის ოჯახსა და პრიად ცხოვრებაზეო. ვუპასუხე, რომ მზად ვიყავი და მართლაც დიდი შრომა გავწიე. ეს იყო ჩემი ცხოვრების ერთ-ერთი საინტერესო გამოცდილება, რომელმაც წელში გამასწორა და მივხვდი, თუკი მოვინდომებ, ყველაფრის მიღწევა შემიძლია. ჩემთვის არ არსებობს არანაირი დაბრკოლება, თუკი მებრძოლი სულით და სწორად მივუდექი თემას. საკმაოდ დიდ დრო დავუთმეთ რეპეტიციებს. ყველა უდიდეს შრომას დებდა ჩვენსი. ცალკე გვქონდა ცეკვის რეპეტიციები, ჩვენს სიმღერას თან ქორეოგრაფიული ნომერიც ახლდა. შოუს დღეს როგორ გაუმკლავდი ნერვიულობას? ახლაც რომ მახსენდება, ცოტა მბურძგლავს. რთულია ჯერ მარტო იმის გააზრება, რომ პირდაპირ ეთერში ამხელა აუდიტორიის წინაშე უნდა გამოხვიდე, სადაც იმპროვიზაციის უფლებაც არ გაქვს, ტექნიკურად ყველაფერი ისეა აწყობილი, რომ კონკრეტულ ფრაზაზე კონკრეტული კამერისკენ უნდა გაიხედო, თან, ყურსასმენიც გიკეთია და მასზეც უნდა იყო კონცენტირებული... საბედნიეროდ, ყურისა თუ კამერების გამოცდილება მქონდა და სირთულეს არ წარმოადგენდა, უბრალოდ, გამოცდასავით იყო. 25 ნოემბერს, გენერალურ რეპეტიციაზე, რომელიც ლაივის ზუსტი ანალოგია, ძალიან ვინერვიულე, სამაგიეროდ, 26-ში ძალიან ყოჩაღად ვიყავი. მე და ლიზი ჭკუამხიარულად ვიყავით და არ გვინერვიულია... თავად უცხოელი ორგანიზატორებისგან თქვენმა დუეტმა რა შეფასება მიიღო? ძალიან კარგი შეფასებები მივიღეთ (იღიმის). ალბათ, ესეც ერთ-ერთი ფაქტორი იყო, რამაც მე და ლიზის ასე გაგვიმაგრა ზურგი. დიდ პასუხისმგებლობას აღიქვამ, იმავდროულად, სხვა ადამიანებიც ამჩნევენ და გეხმარებიან, სასიამოვნოა. ყოველ წამს მეუბნებოდნენ, ასეთი მომზადებული წამყვანი ბოლო 4 წელია, საბავშვო „ევროვიზიას“ არ ახსოვსო. ასეთი შეფასებები კიდევ უფრ გმატებს ძალას და გახსენებს, რომ არ უნდა მოდუნდე და იყოქვა და რკინა. ეს შეგრძნებები და ფანტასტიკური გამოცდილება მთელი ცხოვრება გამყვება. უხერხულობები იყო სცენაზე? რასაკვირველია, სცენაზე არსებობს მცირე ტექნიკური თუ სხვას სახის ხარვეზები, მაგრამ მაყურებლისთვის ეს საგრძნობი არ არის. ჩვენ მაქსიმალურად ვეცადეთ, რომ მაქსიმალურად ხალისიანები ვყოფილიყავით. გამოხმაურებაზე მინდა გკითხო, შედეგების გამოცხადება სკანდალური გამოდგა. როცა შედეგს აცხადებდი, როგორი გრძნობა გქონდა? როცა შედეგს ვაცხადებდი, კარგად ვერ აღვიქვი. ჩემი მისია მქონდა, ყველაფერი ისე დამთავრებულიყო, როგორც დაიგეგმა. როცა წამყვანი ხარ, ნეიტრალურობა უნდა შეინარჩუნო. მებარა საბავშვო „ევროვიზიის“ წაყვანა. სცენაზე იმდენად დაძაბული სიტუაცია იყო, ვფიქრობდი, შემდეგ რა უნდა გამეკეთებინა... როცა ყველაფერი დასრულდა, ვიკითხე, საქართველო რომელ ადგილზე-გავიდა-მეთქი... მხოლოდ სამი ქულა დაგვაკლდა გამარჯვებამდე... ერთი რამ კარგად მახსოვს, ჩვენ მიერ რუსეთისთვის მიცემული 12 ქულა სცენაზეზე მოულოდნელი იყო ჩემთვის, არ ვიცი, დამეტყო თუ არა, ამისი უფლება არ მქონდა... განვიცადე. გრიგოლის ნამღერს რომ მოვუსმინე, უფრო მეტად. ამხელა სიყვარულსა და თანადგომას რომ მიიღებ მთელი მსოფლიოსგან, საწყენია, რომ ასე ცოტა დაგაკლდება გამარჯვებამდე. როგორც პატრიოტსა და ჩემი ქვეყნის მოქალაქეს, მეც მეწყინა. ყველაფერი ხდება, რას ვიზამთ. ის ნამდვილად არ არის საწყენი, რომ ჩვენს ქვეყანაში სხვა ეროვნების ადამიანმა გაიმარჯვა, თუმცა ჩემთვის უპირობო ლიდერი იყო გრიგოლ ყიფშიძე. ისიც კი ვუთხარი, შენ არ ინერვიულო, ცხოვრება ძალიან დიდ რაღაცას გიზამდებს-მეთქი. „იქს ფაქტორშიც“ ვერ გავიდა პირველ ადგილზე, ვერც „ევროვიზიაზე“, მაგრამ ვფიქრობ, მას დიდი მომავალი ელოდება. ძალიან კარგად გამოიყურებოდი სცენაზე. ვინ იზრუნა შენს ჩაცმულობაზე? ეს არის დათუნა სულიკაშვილის დამსახურება. მან დიდი შრომა ჩადო. ბევრჯერ დავიწყეთ მსჯელობა ფერთან დაკავშირებით, ასევე სტილზე. მჭიდრო კონტაქტი გვქონდა ბოლო სამი კვირის განმავლობაში, „ევროვიზიის“ წარმომადგენლებიც დაგვყვებოდნენ. მე და ლიზის სასწაული კოსტიუმები გაგვიკეთა. ის წითელი კაბა, რომლის ფოტოებსაც თქვენი მკითხველი ნახავს, ეკუთვნის დათუნას. დიდი მადლობა მას კიდევ ერთხელ. შენს პატარას მოაკლდა შენი ყურადღება ამ პერიოდში? ჩემი შვილი სამი წლისაა. ჩემი ცხოვრების სტილი ასეთია - მიყვარს ჩემი საქმის კეთება, მიუხედავად იმისა, რომ შვილი მყავს, პირადი ცხოვრება, ყოველთვის არსებობს მიზეზი, რატომ შეიძლება მოაკლდე შენს სამეგობროსა და ოჯახს. ესეც შენზეა დამოკიდებული, როგორ მოაწყობ შენი დღის გრაფიკს. ასეთი ვარ, ყველაფერს ვახერხებ, არ უნდა მოვიკლო საქმე, გართობა... დროს სწორად ვანაწილებ, თუმცა ჩემი პრიორიტეტია ჩემი ოჯახი და შემდგომ ყველაფერი, საქმე, მეგობრები... ეს პერიოდი კი მოვაკლდი, მაგრამ ჩემს შვილს ისეთი ადამიანების რაზმი ჰყავს, იბრძიან, ვინ უნდა დაიტოვოს ლილის (იღიმის). მას სიყვარული, სითბო და ყურადღება არ აკლია. დიდი ბებია ჩემი მხრიდან და მეორე ბებია-ბაბუა. ჩემები არ არიან საქართველოში და შორიდან ეტრფიან და ესიყვარულებიან. ძალიან ხშირად გამოდიხარ სხვადასხვა კორპორატიულ წვეულებაზე. როგორ ახერხებ, რომ სულ დატვირთული იყო და შენი პროფესიით იმუშაო? ესეც შრომაზეა დამოკიდებული. ყოველთვის ვცდილობ, უარი არ ვთქვა შემოთავაზებებზე. მშობიარობის შემდეგ უარის თქმამ მომიწია რამდენიმე შეთავაზებაზე, რადგან შვილთან ვიყავი. მერე რომ იმახსოვრებენ, ელენეს არ სცალიაო, შეიძლება, მიავიწყდე. ამიტომაც ვცდილობ, ყოველთვის აქტიურად გამოვჩნდე. წამყვანობაც მადგება და ამ კუთხითაც მიწევს მუშაობა. ჩემს ცხოვრებაში ბევრი სიახლე შემოდის, რომლისგანაც მაქსიმალურად დიდ პრაქტიკასა და ინფორმაციას ვიწოვ. მიხარია, რომ დაკავებული ვარ და სულ შემოთავაზებები მაქვს. თუ დაუყენებიხარ შენი ცხოვრების რომელიმე თანამგზავრს არჩევანის წინაშე - ოჯახი თუ კარეირა? არასდროს და ასეთ ადამიანთან ურთიერთობას არც დავიჭერ. ამ საუკუნეში, როცა იცვლება მენტალიტეტი და ყველა თავისუფლებისთვის იბრძვის, ასეთი რამ ვერ წარმომიდგენია. ან მე და ბავშვი, ან კარიერა - ასეთი არჩევანი არავინ უნდა დაგიყენოს. https://www.youtube.com/watch?v=8fIWdJDHPVg&feature=youtu.be   როგორი ადამიანი ვერ მიიპყრობს კიდევ შენს ყურადღებას? ამდენი გამოცდილების შემდგომ მივხვდი, რომ ყალბ ადამიანებთან ვერ ვიურთიერთებ. ზოგადად, ჩემი ჰობია ადამიანების გაცნობა, მათთან ურთიერთობა, რაც ძალიან მიყვარს, მაგრამ სიყალბე მაბრკოლებს და აღარ მიმდის ადამინისკენ გული. ისე კი, ყველანაირ ადამიანს შემიძლია გავუგო, ყველას სულში შემიძლია შევძვრე და გავუგო, რაც უნდა მოხდეს. ამ ცხოვრებაში ყველაფერი ხდება, ხან თამაში გვიწევს, ხან აზრის შეცვლა, ხან ეს და ხან - ის. ცხოვრებისეულ გამოცდილებას მოაქვს - ბევრჯერ მომიწია ასეთი რამის გადატანა, რადიკალური ნაბიჯების მომსწრე გავხდი ადამიანებისგან. დრო რომ გავიდა და დავუფიქრდი, ცხოვრება დიდ ცდუნებებს გვთავაზობს, ასე რომ, არასდროს თქვა არასდროს. არის რაღაცები, რასაც მე ვერასდროს გავაკეთებ, მაგრამ სხვების გაგება შემიძლია. პირადში არის რაიმე ახალი? არაფერი. ჩემი პირადი ცხოვრება ჩემი შვილია, ჩემი საქმე. დიდი დრო მინდა დავუთმო საკუთარ კარიეას, ჩემი რეპერტუარის შექმნას. დადგა დრო და ჟამი, რომ ამ საქმეს მივხედო. ალბათ, ეს პერიოდიც საჭირო იყო წელში გასამართად, გამოცდილების დასაგროვებლად, უამრავი ადამიანის გასაცნობად. ყოველ წამს ვფიქრობ, მიხვედი საკუთარ მუსიკალურ განვითარებას. უნდა გადავლახო დეკემბერი-იანვრის რთული პერიოდი. ასევე მინდა „ევროვიზიაზე“ მონაწილეობა. შესარჩევი ტურის გამოცხადებას ველოდები. რატომაც არა, ბედი უნდა ვაცდო (იღიმის). სოციალურ ქსელში ყველამ მოვისმინეთ „სახის“ „დიდხანს გელოდის“ ვერსია, როდის ჩაწერ? დათო ფორჩხიძეს მოვიკითხავ, აუცილებლად უნდა მივიდე მასთან და ვთხოვო სიმღერის ჩაწერის უფლება (იღიმის). ჩემმა მეგობარმა, ვინც ეს ვიდეო გადამიღო, მაკო მჭედლიშვილმა მითხრა, რომ აუცილებლად უნდა ჩავწერო „დიდხანს გელოდი“. ფოტო: დათუნა აგასი გადაღების ადგილი: „თბილისი მარიოტი“ ნინო მურღულია [gallery ids="194879,194880,194881,194882,194883,194884,194887,194888,194889,194890"] [post_title] => ელენე კალანდაძე: „ამდენი გამოცდილების შემდეგ მივხვდი, ყალბ ადამიანებთან ვეღარ ვიურთიერთებ...“ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => elene-kalandadze-amdeni-gamocdilebis-shemdeg-mivkhvdi-yalb-adamianebtan-veghar-viurtierteb [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-11 11:28:31 [post_modified_gmt] => 2017-12-11 07:28:31 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=194868 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 21 [max_num_pages] => 7 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => bf4ea1d30e6518f9fd1cc39f5fd2b746 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები