კატიანის პროდუქცია მოსკოვში გამოიფინება- ბრენდი ქვეყნის ფარგლებს გარეთ გადის

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

კატიანის პროდუქცია მოსკოვში გამოიფინება- ბრენდი ქვეყნის ფარგლებს გარეთ გადის

”კატიანის” პროდუქცია რუსეთის დედაქალაქში გამოიფინება. ქართული ბრენდი მონაწილეობას გამოფენა-გაყიდვაში მიიღებს, რომელიც 18 ოქტომბერს მოსკოვში გაიმართება. გამოფენაზე წარმოდგენილი იქნება ”კატიანის” ბრენდის ქვეშ წარმოებული მაისურები.

როგორც ”ფორტუნას” ”კატიანის” დამფუძნებელმა და დირექტორმა, ხატია (ლილი) ალფაიძემ განუცხადა, მოსკოვური გამოფენა-გაყიდვა ქართული ბრენდების პოპულარიზაციის მიზნით ჩატარდება და მასში მონაწილეობას მხოლოდ ქართული კომპანიები მიიღებენ.

”რაც შეეხება იმ პროდუქციას, რომელსაც ვაწარმოებთ, ესენია: ჭიქები, მაისურები, ჩანთები, ბლოკნოტები, წიგნის სანიშნები, გულსაბნევები და სხვა აქსესუარები სხვადასხვა ფისოების გამოსახულებით. ამასთან, ”კატიანს” დავამატეთ ახალი ხაზი – ”კატიანი და მეგობრები”, – აღნიშნა ხატია (ლილი) ალფაიძემ.

მისივე ინფორმაციით, ”კატიანის” პროდუქცია საქართველოში თანდათან უფროდაუფრო პოპულარული ხდება. ბრენდის ნაწარმი, ძირითადად, სოციალური ქსელის მეშვეობით იყიდება, თუმცა ცოტა ხნის წინ ”კატიანმა” ი.აბაშიძის 22 ნომერში საკუთარი შოურუმიც გახსნა, სადაც მომხმარებელს ასევე შეუძლია ბრენდის სამოსისსა და აქსესუარების შეძენა.

”საქართველოში კატები ან ძალიან უყვართ, ან უპირატესობას ძაღლებს ანიჭებენ. მაგრამ ვისაც კატა უყვარს, სიგიჟემდე უყვარს და ჩვენგან მუდმივად სიახლეებს ელიან. დიდი იყო მოთხოვნა ძაღლებზე, გვეკითხებოდნენ, ძაღლები არ გყავთ? სწორედ ამან განაპირობა ის, რომ გამოვუშვით ხაზი – “კატიანი და მეგობრები”, სადაც პირველ ეტაპზე, საყვარელი ცუგები შემივიყვანეთ, სამომავლოდ კი, ეტაპობრივად დავამატებთ სხვა შინაურ ცხოველებსა და ფრინველებს. იმისთვის, რომ სხვადასხვა შინაური ცხოველებისა, თუ ფრინველების მოყვარულთა ინტერესებს მოვერგოთ. – აღნიშნა ბრენდის დამფუძნებელმა და დირექტორმა.

როგორც ხატია (ლილი) ალფაიძე ამბობს, ბრენდი მუშაობს ინვესტორების მოძიებაზეც, რათა უახლოეს მომავალში ”კატიანის” პროდუქცია ექსპორტზე გავიდეს.

”რაც შეეხება ”კატიანის” დაარსების მიზანს, ჩემი ბრენდი შექმნილია ყველას ბავშვობის საყვარელი ლექსის მიხედვით. მოვლენები ასე განვითარდა: ერთმა უწყინარმა და ცელქმა ფისომ, ვაზა გადმოაგდო და ბებო გააბრაზა. სწორედ აქედან წამოვიდა ”კატიანის” შექმნის იდეაც. ამასთან, ბავშვობიდან მიყვარდა კატები და მინდოდა, მათთვის რაიმე კარგი გამეკეთებინა. ”კატიანი”  გარკვეულ სოციალურ პროექტებშიც არის ჩართული, რომელიც ჩვენი ოთხფეხა მეგობრების დაცვას ემსახურება. ყველამ უნდა გავიაზროთ ის, რომ ჩვენს მეგობრებს დაცვა და მოფრთხილება სჭირდებათ”, – განმარტა ალფაიძემ.

ცნობისთვის,  ”კატიანი” 2016 წლის ზაფხულში დაარსდა. ბრენდის პროდუქცია არის ექსკლუზიური და მის დიზაინზე ერთი მხატვარი, კონცეფციაზე კი მთელი გუნდი მუშაობს. ამ ეტაპზე ”კატიანში” 5 ადამიანია დასაქმებული, სამომავლოდ კი წარმოების კიდევ უფრო გაფართოება განიხილება. 

აღსანიშნავია ისიც, რომ ცოტა ხნის წინ ”კატიანი”  #გააზიარე წარმატება – ამ სლოგანით დაწყებულ ბიზნესდაჯილდოებშიც მონაწილეობს. ღონისძიებას ”თიბისი ბანკი” და ”ჯეოსელი” ერთობლივად, წელს უკვე მეორედ გამართავენ. აღსანიშნავია, რომ ბიზნესდაჯილდოებაში მონაწილეობის სურვილი  661 კომპანიამ გამოთქვა, საიდანაც ჟიური საუკეთესოებს გამოავლენს სხვადასხვა ნომინაციაში.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

12 ოქტომბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => samosi
                                    [1] => katiani
                                    [2] => aqsesuari
                                    [3] => khatialilialfaidze
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 174405
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => samosi
                                    [1] => katiani
                                    [2] => aqsesuari
                                    [3] => khatialilialfaidze
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 174405
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 1215
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => samosi
                                    [1] => katiani
                                    [2] => aqsesuari
                                    [3] => khatialilialfaidze
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => samosi
                                    [1] => katiani
                                    [2] => aqsesuari
                                    [3] => khatialilialfaidze
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (174405) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (15240,13713,1215,20182)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 256432
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-06-19 12:41:15
                    [post_date_gmt] => 2018-06-19 08:41:15
                    [post_content] => საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში“ ორგანიზებითა და MERCEDES BENZ TBLISI FASHION WEEK-თან თანამშრომლობით, ქართველი მამაკაცის სამოსისა და აქსესუარების ხაზის პროდუქცია 12-15 ივნისს იტალიაში, ქალაქ ფლორენციაში საგამოფენო ღონისძიებაზე Pitti Immagine Uomo იყო წარმოდგენილი.

სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში“ ინფორმაციით, მნიშვნელოვანია აღინიშნოს, რომ წელს საქართველო ღონისძიებაში საპატიო ქვეყნის სტატუსით პირველად იღებდა მონაწილეობას, რისი გათვალისწინებითაც საგამოფენო სივრცის კონცეფცია მხოლოდ მოდის ინდუსტრიით არ შემოიფარგლა. გამოფენაზე წარმოჩენილი იყო საქართველოს შემოქმედებითი ინდუსტრიისა და ტურიზმის პოტენციალი, კინოგადაღების კუთხით არსებული ლოკაციები, რასთან ერთადაც, ხაზი გაესვა ზოგადად ქვეყნის კულტურის საერთაშორისო დონეზე წარდგენას, ცნობადობის ამაღლებასა და ამასთანავე, მეღვინეობა ხარების მხარდაჭერით სტუმრებმა ქართული ღვინისა და ტკბილეულის დაგემოვნება შეძლეს.

Pitti Immagine Uomo უკვე 46 წელია მამაკაცთა ხაზის დიზაინერებისთვის მსოფლიოში ყველაზე გავლენიან პლატფორმად ითვლება. გამოფენაზე ყოველწლიურად წარმოდგენილია 1,244-ზე მეტი ბრენდი მსოფლიოს მასშტაბით. ფლორენციის უზარმაზარ საგამოფენო პავილიონებში მსოფლიოს ყველაზე გავლენიანი დიზაინერი, ბლოგერი და 25,000-მდე შემსყიდველი (ე.წ. „ Buyer”) 120 სხვადასხვა ქვეყნიდან იყრის თავს. გასული წლის მონაცემებით, ღონისძიებას 36,000-ზე მეტი სტუმარი დაესწრო. საიდანაც 2,000 ჟურნალისტი ცნობილ ჟურნალ-გაზეთებს, ელექტრონულ გამოცემებსა და ტელევიზიებს წარმოადგენს ისეთი ქვეყნებიდან, როგორებიცაა: ამერიკა, ინგლისი, ჩინეთი, გერმანია, იაპონია, საფრანგეთი, ესპანეთი, რუსეთი, ჰოლანდია, სამხრეთ კორეა და ა.შ.

ქართული სტენდის ქვეშ გამოფენაზე საკუთარ პროდუქცია ექვსმა ქართველმა დიზაინერმა, კერძოდ: „აზნაური“, „ანუკა ქებურია“, „ვასკა“, „ტატუნა ნიკოლაიშვილი“, “Gola Damian” და „Situationist“ წარადგინა.

აღნიშნული ღონისძიება ერთ-ერთი კარგი საშუალებაა შემოქმედებითი ინდუსტრიის მხარდაჭერისა და განვითარებისთვის, რაც თავის მხრივ, ქართველ დიზაინერებს შესაძლებლობას აძლევს, საკუთარი პროდუქტი გააცნონ ფართო აუდიტორიას, სათანადო ბიზნესკავშირები დაამყარონ პოტენციურ დამკვეთებთან და საერთაშორისო მასშტაბით მოახდინონ ქართული პროდუქტის პოპულარიზაცია.
                    [post_title] => ქართული წარმოების მამაკაცის სამოსი Pitti Immagine Uomo-ზე წარადგინეს
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => qartuli-warmoebis-mamakacis-samosi-pitti-immagine-uomo-ze-waradgines
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-06-19 13:02:44
                    [post_modified_gmt] => 2018-06-19 09:02:44
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=256432
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 256133
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-06-18 15:34:31
                    [post_date_gmt] => 2018-06-18 11:34:31
                    [post_content] => თბილისში, პეკინის ქუჩაზე ხვალ საქართველოს სავაჭრო-სამრეწველო პალატის წევრი კომპანიის, „მარიგოლდის“ მოდის სახლისა და საწარმოს გახსნა/პრეზენტაცია გაიმართება.

ღონისძიებას საქართველოს სავაჭრო-სამრეწველო პალატის პრეზიდენტი ნინო ჩიქოვანი, ასევე საჯარო უწყებებისა და საერთაშორისო ორგანიზაციების წარმომადგენლები და სხვა მოწვეული სტუმრები დაესწრებიან.

სავაჭრო-სამრეწველო პალატის ინფორმაციით, კომპანია „მარიგოლდი“ არის ქართული ბრენდი, რომელიც 2008 წლიდან აწარმოებს საავტორო, ხელნაკეთ საქორწილო სამოსს და სადღესასწაულო ტანსაცმელს. ასევე, კომპანიის ერთ-ერთი მიმართულებაა კამპანია „ჩაიცვი ქართული“, რომლის ფარგლებშიც „მარიგოლდს“ აქვს გათანამედროვებული ტრადიციული ქართული სამოსის ხაზი.

ღონისძიების ფარგლებში სტუმრებს საშუალება ექნებათ, „მარიგოლდის“ სამკერვალო საწარმო დაათვალიერონ, წარმოების პროცესს ადგილზე გაეცნონ და სადღესასწაულო და „ჩაიცვი ქართულის“ ხაზის საექსპოზიციო მოდელები დაათვალიერონ.

”კომპანია „მარიგოლდი“ აქტიურად მონაწილეობს საერთაშორისო გამოფენებში, ასევე, საქართველოს სავაჭრო-სამრეწველო პალატის მიერ ორგანიზებულ საერთაშისო ფორუმებში საქართველოსა და მის ფარგლებს გარეთ. საერთაშორისო ასპარეზზე საქართველოს კულტურისა და ტრადიციების პოპულარიზაციის მიზნით „მარიგოლდს“ შექმნილი აქვს ბრენდბუქი, სადაც აღწერილია ქვეყნის ისტორიული კუთხეები ტრადიციულ სამოსთან ერთად. ახალ საწარმოსა და მოდის სახლში „მარიგოლდი“ 20-მდე ადამიანს დაასაქმებს“, - ნათქვამია სავაჭრო-სამრეწველო პალატის ინფორმაციაში.
                    [post_title] => პეკინის ქუჩაზე „მარიგოლდის“ მოდის სახლი და საწარმო გაიხსნება
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => pekinis-quchaze-marigoldis-modis-sakhli-da-sawarmo-gaikhsneba
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-06-18 15:35:47
                    [post_modified_gmt] => 2018-06-18 11:35:47
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=256133
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 224434
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-03-19 13:54:37
                    [post_date_gmt] => 2018-03-19 09:54:37
                    [post_content] => ქართულ ბაზარზე ხელნაკეთი ნივთების ახალი ბრენდი გამოჩნდა. Ek Lektika- ასე ჰქვია ბრენდს, რომლის ქვეშაც ამ დროისთვის სხვადასხვა სახეობის ნაქსოვი აქსესუარი იწარმოება. ყელსაბამები, სამაჯურები, საყურეები, ჰალსტუხები, ბაფთები - ეს იმ ნივთების მცირე ჩამონათვალია, რომელსაც Ek Lektika-ს დამფუძნებელი, ეკატერინე აბშილავა საკუთარი ხელით ქმნის.

”ბაზარზე Ek Lektika- რამდენიმე კვირაა გამოჩნდა, როგორც ნაქსოვი ხელნაკეთი აქსესუარების მწარმოებელი ბრენდი. ჩემი აქსესუარების მთავარი განმასხვავებელი ნიშანი სწორედ ის არის, რომ ისინი ნაქსოვია. დამეთანხმებით ალბათ, რომ ნაქსოვი ბეჭდები, ყელსაბამები, არც თუ ისე ხშირად შეგხვედრიათ. მე პირადად, საქართველოში ასეთი არც მინახავს”, - აღნიშნა ეკატერინე აბშილავამ.

[gallery link="file" ids="224440,224441,224442"]

მისივე ინფორმაციით, Ek Lektika-ს ნივთები ამ ეტაპზე სოციალური ქსელის მეშვეობით იყიდება, თუმცა ზაფხულამდე წარმოების გაფართოება და საკუთარი მაღაზიის გახსნა იგეგმება.
”მინდა, რომ აქსესუარებს საყოფაცხოვრებო ნივთებიც დავამატო - მაგალითად, ნაქსოვი ჭაღები, თაროები... ამასთან, ვაპირებ სამოსის წარმოებასაც, ზაფხულში კი თბილისში მაღაზიის გახსნას, სადაც ჩემი პროდუქცია გაიყიდება”, - აღნიშნა Ek Lektika-ს დამფუძნებელმა.
მისივე ინფორმაციით, ბრენდს კიდევ ერთი სიახლე აქვს, Ek Lektika-ს ხელნაკეთი აქსესუარები გერმანიაში გაიგზავნება, სადაც გამოფენა-გაყიდვაში მიიღებს მონაწილეობს. როგორ დაინტერესდება ევროპა ქართული, ნაქსოვი აქსესუარებით, ამას უკვე უახლოეს მომავალში გავიგებთ. [gallery link="file" columns="4" ids="224436,224437,224438,224439"] [post_title] => Ek Lektika - ქართულ ბაზარზე ნაქსოვი აქსესუარების ბრენდი გამოჩნდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ek-lektika-qartul-bazarze-naqsovi-aqsesuarebis-brendi-gamochnda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-19 13:54:37 [post_modified_gmt] => 2018-03-19 09:54:37 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=224434 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 256432 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-06-19 12:41:15 [post_date_gmt] => 2018-06-19 08:41:15 [post_content] => საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში“ ორგანიზებითა და MERCEDES BENZ TBLISI FASHION WEEK-თან თანამშრომლობით, ქართველი მამაკაცის სამოსისა და აქსესუარების ხაზის პროდუქცია 12-15 ივნისს იტალიაში, ქალაქ ფლორენციაში საგამოფენო ღონისძიებაზე Pitti Immagine Uomo იყო წარმოდგენილი. სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში“ ინფორმაციით, მნიშვნელოვანია აღინიშნოს, რომ წელს საქართველო ღონისძიებაში საპატიო ქვეყნის სტატუსით პირველად იღებდა მონაწილეობას, რისი გათვალისწინებითაც საგამოფენო სივრცის კონცეფცია მხოლოდ მოდის ინდუსტრიით არ შემოიფარგლა. გამოფენაზე წარმოჩენილი იყო საქართველოს შემოქმედებითი ინდუსტრიისა და ტურიზმის პოტენციალი, კინოგადაღების კუთხით არსებული ლოკაციები, რასთან ერთადაც, ხაზი გაესვა ზოგადად ქვეყნის კულტურის საერთაშორისო დონეზე წარდგენას, ცნობადობის ამაღლებასა და ამასთანავე, მეღვინეობა ხარების მხარდაჭერით სტუმრებმა ქართული ღვინისა და ტკბილეულის დაგემოვნება შეძლეს. Pitti Immagine Uomo უკვე 46 წელია მამაკაცთა ხაზის დიზაინერებისთვის მსოფლიოში ყველაზე გავლენიან პლატფორმად ითვლება. გამოფენაზე ყოველწლიურად წარმოდგენილია 1,244-ზე მეტი ბრენდი მსოფლიოს მასშტაბით. ფლორენციის უზარმაზარ საგამოფენო პავილიონებში მსოფლიოს ყველაზე გავლენიანი დიზაინერი, ბლოგერი და 25,000-მდე შემსყიდველი (ე.წ. „ Buyer”) 120 სხვადასხვა ქვეყნიდან იყრის თავს. გასული წლის მონაცემებით, ღონისძიებას 36,000-ზე მეტი სტუმარი დაესწრო. საიდანაც 2,000 ჟურნალისტი ცნობილ ჟურნალ-გაზეთებს, ელექტრონულ გამოცემებსა და ტელევიზიებს წარმოადგენს ისეთი ქვეყნებიდან, როგორებიცაა: ამერიკა, ინგლისი, ჩინეთი, გერმანია, იაპონია, საფრანგეთი, ესპანეთი, რუსეთი, ჰოლანდია, სამხრეთ კორეა და ა.შ. ქართული სტენდის ქვეშ გამოფენაზე საკუთარ პროდუქცია ექვსმა ქართველმა დიზაინერმა, კერძოდ: „აზნაური“, „ანუკა ქებურია“, „ვასკა“, „ტატუნა ნიკოლაიშვილი“, “Gola Damian” და „Situationist“ წარადგინა. აღნიშნული ღონისძიება ერთ-ერთი კარგი საშუალებაა შემოქმედებითი ინდუსტრიის მხარდაჭერისა და განვითარებისთვის, რაც თავის მხრივ, ქართველ დიზაინერებს შესაძლებლობას აძლევს, საკუთარი პროდუქტი გააცნონ ფართო აუდიტორიას, სათანადო ბიზნესკავშირები დაამყარონ პოტენციურ დამკვეთებთან და საერთაშორისო მასშტაბით მოახდინონ ქართული პროდუქტის პოპულარიზაცია. [post_title] => ქართული წარმოების მამაკაცის სამოსი Pitti Immagine Uomo-ზე წარადგინეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => qartuli-warmoebis-mamakacis-samosi-pitti-immagine-uomo-ze-waradgines [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-19 13:02:44 [post_modified_gmt] => 2018-06-19 09:02:44 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=256432 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 22 [max_num_pages] => 8 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9cba307c90a9228e98db461c58ab319a [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები