ხართ თუ არა ნამდვილი კოფემანი

პოპულარული

ხართ თუ არა ნამდვილი კოფემანი

ერკვეოდე ყავაში დღეს ისეთივე მოდურია, როგორც ვინილის ფირფიტების შეგროვება. თუმცა, სინამდვილეში, მხოლოდ რამდენიმე თვისება განასხვავებს ნამდვილ კოფემანს ჩვეულებრივი ყავის მოყვარულისგან…

თქვენ კოფენამი ხართ, თუ…

* იცით, რა განსხვავებაა არაბიკასა და რობუსტას შორის

თქვენთვის 100%-იანი არაბიკა არა მხოლოდ წარწერაა ქილაზე, არამედ ყავის მარცვლის უძვირფასესი სახეობა და გიყვართ მისი ოდნავ მომჟავო გემო, ცოტა მწარე და ძალიან ძლიერი რობუსტა კი, გამოფხიზლების და გამხნევების საუკეთესო საშუალებაა.

* იცით, რომ ყავის სამშობლო ბრაზილიაა

რა თქმა უნდა, იცით რომ ბრაზილია მსოფლიოს მესამედს ამარაგებს ყავით და 3,5 მლნ. ბრაზილიელი სწორედ ყავის ინდუსტრიაშია დასაქმებული. თუმცა, მაინც ეთიოპურ ყავას სვამთ, რადგან ყავა სწორედ აფრიკის კონტინენტზე დაიბადა.

* გაინტერესებთ რომელი ქვეყნიდან „გესტუმრათ“ ყავა

ყოველთვის ინტერესდებით ყავის წარმომავლობით, რადგან ეთიოპურს გამოკვეთილი გემო აქვს, კენიური იდეალური ბალანსით ხასიათდება, ბრაზილიური კი – სიტკბოთი და სიამოვნებით უსინჯავთ გემოს ახალ სახეობას ნაციონალური ხასიათით.

* არასდროს შეუკვეთავთ კაპუჩინოს იტალიაში ვახშამზე

ზუსტად იცით, რომ იტალიაში ვახშამზე კაპუჩინოს შეკვეთა ცუდი ტონია და იტალიელებისთვის იგივეა, რაც რძის ფაფის საუზმეზე მირთმევა.

* ყავას უშაქროდ სვამთ

რა თქმა უნდა, ყავა შაქრის გარეშე ბევრად გემრიელი და არომატულია. თუმცა სხვებისგან განსხავებით, თქვენ არც ესპრესოს აყოლებთ წყალს სიმწარის გასანეიტრალებლად, არამედ პირიქით, წყალს მანამდე სვამთ, რათა გემოს რეცეპტორებმა უკეთ აღიქვან მისი დახვეწილი არომატი.

 

 

ახალი ამბები / სხვა /

|

5 ოქტომბერი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => yava
                                    [1] => kofemani
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 170710
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => yava
                                    [1] => kofemani
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 170710
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 697
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => yava
                                    [1] => kofemani
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => yava
                                    [1] => kofemani
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (170710) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (697,19946)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 198230
                    [post_author] => 13
                    [post_date] => 2017-12-20 22:40:09
                    [post_date_gmt] => 2017-12-20 18:40:09
                    [post_content] => ყავა ჯანმრთელობას აუმჯობესებს და სიცოცხლეს კი ახანგრძლივებს. კოფეინი მსოფლიოში ყველაზე გავრცელებული ფსიქოაქტიური ნარკოტიკია, ის ადამიანებს გაღვიძებასა და დღის ენერგიულად გატარებაში ეხმარება. ხშირ შემთხვევაში ყავა ნამდვილ დამოკიდებულებადაც გადაიქცევა, რის გამოც ადამიანებს მისი ეშინიათ და ფიქრობენ, რომ კოფეინის შეზღუდვა ან ხმარებიდან ამოღება აუცილებელია. თუმცა, როგორც სპეციალისტთა მიერ ჩატარებულმა არაერთმა კვლევამ დაამტკიცა, ყავა ჯანმრთელობისთვის საზიანო სულაც არ არის და პირიქით - მას სარგებლის მოტანაც კი შეუძლია.



აღმოჩნდა, რომ ყავა ღვიძლის დაავადების რისკს ამცირებს, გულის მუშაობას არეგულირებს, დიაბეტის წარმოქმნის რისკს ამცირებს, ერთ-ერთმა კვლევამ კი ისიც დაამტკიცა რომ ყავის მოყვარულებს კიბოს გაჩენის რისკი 18%-ით უმცირდებათ. გარდა ამისა, კოფეინდამოკიდებულებს დეპრესიაც ნაკლებად აწუხებთ და უფრო მეტიც, ისინი უფრო დიდ ხანსაც ცოცხლობენ.



 
                    [post_title] => ყავა ჯანმრთელობას აუმჯობესებს და სიცოცხლეს ახანგრძლივებს
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => yava-janmrtelobas-aumjobesebs-da-sicockhles-akhangrdzlivebs
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2017-12-20 22:43:26
                    [post_modified_gmt] => 2017-12-20 18:43:26
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=198230
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 181627
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-10-30 13:16:50
                    [post_date_gmt] => 2017-10-30 09:16:50
                    [post_content] => Starbucks –ის კონკურენტი უკვე საქართველოშია - ბაზარზე ყავის ახალი ბრენდი Second cup შემოვიდა. როგორც ”ფორტუნას” საქართველოში Second cup-ის გენერალურმა მენეჯერმა, ავთანდილ შავიშვილმა განუცხადა, ყავის კანადური ბრენდის მიერ საქართველოთი დაინტერესება ერთგვარად აღიარებაა ქვეყნის ეკონომიკური და ტურიზმის ზრდის პოტენციალის, ადგილობრივი მომხმარებლისთვის კი დამატებითი შესძლებლობაა, რომ მიიღონ დასავლური ხარისხის მრავალფეროვანი პროდუქტი.
”საქართველოში ბევრი კაფე სთავაზობს ყავას მის მომხარებლებს, მაგრამ მათი მთავარი პროდუქტი საკვებია. ცოტა საერთაშორისო კომპანიაა, რომელიც პირველად პროდუქტად მომხარებელს ყავისა და ჩაის დიდ ასორტიმენტს სთავაზობს. ასევე ბაზარზე ხარისხიანი ყავის ნაკლეობობაა და სწორედ ამ სეგმენტს შეავსებს ჩვენი კომპანია. Second Cup იყენებს მხოლოდ უმაღლესი ხარისხის არაბიკას მარცვლებს და მომხმარებელს შეუძლია, დარწმუნდეს ჩვენი ყავის განსაკუთრებულად გამორჩეულ გემოში”,- აცხადებს ავთანდილ შავიშვილი.
  მისივე ინფორმაციით, Second Cup-ი Starbucks-ის პირდაპირი კონკურენტია.  ”ყავის აღნიშნული ბრენდები ერთ სეგმენტში არიან და შესაბამისად, მათ შორის პირდაპირი კონკურენციაა. თუ ქვეყანამ გააგრძელა სტაბილურად ზრდა, ვფიქრობ, რომ Starbucks მოდევნო 5 წლის ჭრილში შემოვა ბაზარზე, თუმცა ამას პოზიტიურად ვუყურებ. საქართველოში ყავა ძალიან უყვართ, თუმცა აქამდე ბაზარზე ნაკლებად იყო ისეთი კომპანიები, რომელიც მომხარებელს ამხელა ასოტრიმენსტს შესთავაზებდა, როგორც ჯიშების ასევე სასმელების კუთხით. შესაბამისად, კონკურენცია კომპანიისთვის არის შესაძლებლობა რომ გაიზარდოს, პარალელურად ყავის მოხმარების კულტურაც იზრდება, რაც უფრო მეტად აზარალებს დაბალი ხარისხის ყავის მიმწოდებლებს და არა - ჩვენ. რაც შეეხება, Second Cup-ის პოპულარობას, კანადაში ჩატარებული კვლევის შედეგების მიხედვით, Second Cup - მეორე ადგილზეა კანადელების საყვარელი ყავის სახლების ნუსხაში”, - განმარტავს საქართველოში Second Cup-ის წარმომადგენელი. როგორც ავთანდილ შავიშვილი ამბობს, ამ ეტაპზე Second Cup ქართველ მომხმარებელს სთავაზობს მარტო ყავის 13 -ზე მეტ და  ჩაის 15 -ზე მეტ სახეობას,  საიდანაც 40-ზე მეტი სახეობის პროდუქტი მზადდება.
”ამასთან, მომხმარებელს შეუძლია, პროდუქცია ნედლეულის სახით შეიძინოს და თავად მოამზადოს სახლში. ასევე გვაქვს 100%-ით ნატურალური მეთიდით კოფეინ-გამოცლილი სახეობებიც, მათთვის ვისაც კოფეინზე გარკვეული შეზღუდვები აქვს. Second Cup - ძალიან დიდ ყურადღებას აქცევს პროუცქიის ხარისხს და მის გემოვნურ თვისებებს: 1. ყავის სახეობები არის 100% -ით უმაღლესი ხარისხის არაბიკა. 2. მწიფე მარცვლები იკრიფება ხელით და გადის ოთხმაგ დახარისხების პროცესს. გადარჩეული უმაღლესი ხარისხის საბოლოო პროდუქტი მიდის კანადაში და მხოლოდ მას შემდეგ ხდება მოხალვა, როდესაც ფრანჩაიზერების მხრიდან კეთდება შეკვეთა.  3. კაფეში ყავის მოსამზადებელი დანადგარების კალიბრაცია ხდება ყოველდღურად, (ზოგ დანადგარზე დღეში ორჯერ) იმისათვის, რომ გემოვნური თვისებები მუდმივად ერთი იყოს. ყავის ჩამოსმხმის დროს, ყავის ჩამოწურვის 2 წამით ადრე, ან გვიან ჩამოსხმაც კი განსხვავეულ გემოვნურ თვისებებს აძლევს ყავას, რის უფლებასაც არ ვაძლევთ ჩვენს თავს. 4. სპეციალურად კანადიდან მოწვეული სპეცლისტები წლის განმავლობაში რამდენიმეჯერ ატრეინინგებენ ჩვენს თანამშრომლებს როგორც პროდუქტის მომზადებაში, ასევე სერვისში 5. ჩვენი ასორტიმენტი მომხმარებელს აძლევს შესაძლებლობას, მუდმივად ახალი გემო აღმოაჩინოს  როგორც ცივი, ასევე ცხელი პროდუქტის მიმართულებით და არ მობეზრდეს მხოლოდ ერთი სახეობის სასმელი”, - აცხადებს ავთანდილ შავიშვილი ”ფორტუნასთან” საუბრისას.
ცნობისთვის, Second Cup-ის პირველი ობიექტი გაიხსნა თბილისში, სპორტის სასახლის გვერდით, 26 მაისის #1-ში, ხოლო მეორე კაფე - აღმაშენებლის #106 ნომერში. ყავისა და ჩაის გარდა, მომხმარებლებს აქ სთავაზობენ ტკბილეულისა და სენდვიჩების ასორტიმენტს, ასევე შესაძლებელია თერმოსების, Brito- ს ბრენდის პრემიუმ კლასის სასმელი ჭურჭლის შეძენა. ამ დროისათვის კომპანიაში დასაქმებულია 21 ადამიანი. სამომავლოდ კი იგეგმება როგორც ქსელის გაფართოება, ისე პროდუქციის ასორტიმენტის გაზრდა. Second Cup-ის ქართულ წარმომადგენლობაში, ვარაუდობენ, რომ 10 წლის ჭრილში სულ მცირე 10 კაფეს გახსნიან.   ბრენდის შესახებ... Second Cup არის კანადური ბრენდი, რომელიც დაარსდა 1975 წელს.  კომპანიამ საქმიანობა დაიწყო პატარა ჯიხურით, ამ დროისათვის კი კანადაში უკვე 300-ზე მეტი კაფე აქვს და 30-ზე მეტ ქვეყანაშია წარმოდგენილი. თავდაპირველად, კომპანიამ მის საერთაშორისო მიმართულებად აზია და ახლო აღმოსავლეთი აირჩია. ამ დროისთვის კი ფრანჩაიზი ევროპის მიმართლებითაც ფართოვდება, კერძოდ აღმოსავლეთ ევროპიდან: ლიტვა, აზერბაიჯანი და საქართველო. ცენტრალურ ევროპაში უკვე ინგლისში ამოქმედდა ქსელი, ხოლო მომდევნო წელს პირველი კაფე საფრანგეთში გაიხსნება.   [post_title] => Starbucks –ის კონკურენტი უკვე საქართველოშია - ბაზარზე ყავის ახალი ბრენდი შემოვიდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => starbucks-is-konkurenti-ukve-saqartveloshia-bazarze-yavis-akhali-brendi-shemovida [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-30 13:16:50 [post_modified_gmt] => 2017-10-30 09:16:50 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=181627 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 175076 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-10-13 14:55:33 [post_date_gmt] => 2017-10-13 10:55:33 [post_content] => ახლო მეგობრები და რეალური ურთიერთობები ყავა NESCAFE -სთან ერთად - ყავის ცნობილი ბრენდი ახალ კამპანიას იწყებს. ”არავისთვის არის საკამათო, რომ სოციალური ქსელები რეალურ ურთიერთობებს ანაცვლებს. ეს უკვე აღარ არის საფრთხე, ეს ფაქტია. ამ თემის ირგვლივ ხშირად მიმდინარეობს მსჯელობა, მაგრამ ნესკაფე არის პირველი ბრენდი, რომელიც პრობლემას კამპანიით დაუპირისპირდება. გამოწვევა „ახლო მეგობარი“- ის მიზანია მეგობრები კიდევ უფრო დაახლოოს ერთმანეთს, მოწყვიტოს ისინი ინტერნეტ სამყაროს ცოტა ხნით მაინც და შეკრიბოს მყუდრო გარემოში, მეგობრული საღამოს გასატარებლად ფინჯანი ყავის თანხლებით. კამპანია Really Friends/ახლო მეგობარი შეეცდება შეამციროს დისტანცია მეგობრებს შორის და „ნიუსფიდის“ თვალიერების ნაცვლად, წაახალისოს ისინი, რომ პირადად მოინახულონ „ახლომდებარე“ მეგობრები. კამპანიის გმირად შერჩეულია ზურა ბალანჩივაძე რადგან შეიძლება ითქვას, რომ ის ფაქტობრივად სოც.მედია სივრცის ბინადარია. ზურა სტუმრად ეწვია თავის მეგობრებს 2 ფინჯანი ყავით ნესკაფე და სრულიად მოულოდნელი და საინტერესო გამოცდილება მიიღო, მიიღო შთაბეჭდილებები, რომელთა მიღებაც მონიტორის და ტელეფონის ეკრანიდან უბრალოდ შეუძლებელია. ნესკაფეს პროექტის „ახლო მეგობარი“-ს მიზანია გაახალისოს, განაახლოს და შთააგონოს მეგობრები, მოწყვიტოს ისინი ვირტუალურ სივრცეს და აჩვენოს რეალური ურთიერთობების უპირატესობები. ახლო მეგობრები და რეალური ურთიერთობები ყავა ნესკაფესთან ერთად! მეგობრობა ეკრანის გარეშე/მონიტორს მიღმა - ასეთია კომპანია ნესტლეს  კრეატიული კამპანიის ლაიტმოტივები. ნესკაფეს ახალი პროექტის მიზანია მოწყვიტოს მეგობრები ვირტუალურ სივრცეს და აჩვენოს მათ რეალური ურთიერთობების უპირატესობები”, - ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ ოფიციალურ განცხადებაში. მათივე ინფორმაციით, ახალი კამპანიის წარდგენამ 12 ოქტომბერს, „ეზო“-ში მყუდრო და თბილ ვითარებაში ჩაიარა. ცნობისთვის,  საქართველო ამიერკავკასიაში პირველი ქვეყანაა, სადაც Really Friends კამპანია ხორციელდება. პირველად კამპანია 2013 წელს საფრანგეთში დიდი წარმატებით ჩატარდა და შემდეგ ეს კამპანია ძალიან ბევრმა ქვეყანამ აიტაცა. [post_title] => როგორ შევინარჩუნოთ მეგობრობა - NESCAFE ახალ კამპანიას იწყებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => rogor-shevinarchunot-megobroba-nescafe-akhal-kampanias-iwyebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-10-13 14:55:33 [post_modified_gmt] => 2017-10-13 10:55:33 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=175076 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 198230 [post_author] => 13 [post_date] => 2017-12-20 22:40:09 [post_date_gmt] => 2017-12-20 18:40:09 [post_content] => ყავა ჯანმრთელობას აუმჯობესებს და სიცოცხლეს კი ახანგრძლივებს. კოფეინი მსოფლიოში ყველაზე გავრცელებული ფსიქოაქტიური ნარკოტიკია, ის ადამიანებს გაღვიძებასა და დღის ენერგიულად გატარებაში ეხმარება. ხშირ შემთხვევაში ყავა ნამდვილ დამოკიდებულებადაც გადაიქცევა, რის გამოც ადამიანებს მისი ეშინიათ და ფიქრობენ, რომ კოფეინის შეზღუდვა ან ხმარებიდან ამოღება აუცილებელია. თუმცა, როგორც სპეციალისტთა მიერ ჩატარებულმა არაერთმა კვლევამ დაამტკიცა, ყავა ჯანმრთელობისთვის საზიანო სულაც არ არის და პირიქით - მას სარგებლის მოტანაც კი შეუძლია. აღმოჩნდა, რომ ყავა ღვიძლის დაავადების რისკს ამცირებს, გულის მუშაობას არეგულირებს, დიაბეტის წარმოქმნის რისკს ამცირებს, ერთ-ერთმა კვლევამ კი ისიც დაამტკიცა რომ ყავის მოყვარულებს კიბოს გაჩენის რისკი 18%-ით უმცირდებათ. გარდა ამისა, კოფეინდამოკიდებულებს დეპრესიაც ნაკლებად აწუხებთ და უფრო მეტიც, ისინი უფრო დიდ ხანსაც ცოცხლობენ.   [post_title] => ყავა ჯანმრთელობას აუმჯობესებს და სიცოცხლეს ახანგრძლივებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => yava-janmrtelobas-aumjobesebs-da-sicockhles-akhangrdzlivebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-20 22:43:26 [post_modified_gmt] => 2017-12-20 18:43:26 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=198230 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 39 [max_num_pages] => 13 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 52a9e77e6e0bb185ba68e5aa5503d9bb [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები