კითხვა, რომელსაც ყველა პატარას მშობელი სვამს: „კიდევ სად იტანჯებიან ისეთი ვირუსებით, როგორც ქართველი ბავშვები?“

პოპულარული

კითხვა, რომელსაც ყველა პატარას მშობელი სვამს: „კიდევ სად იტანჯებიან ისეთი ვირუსებით, როგორც ქართველი ბავშვები?“

მთავრობის ადმინისტრაციის უფროსის ყოფილი მოადგილე, ნინა კობახიძე, რომელიც ახალ სადაზღვევო კომპანიას ჩაუდგა სათავეში, საკუთარი „ფეისბუქის“ გვერდზე მნიშვნელოვან შეკითხვას სვამს, რომელიც ალბათ, ყველა მშობელს აწუხებს საქართველოში.

„სადმე დევს კვლევა, თუ იცით, ისეთი ვირუსებით, როგორიც ქართველ, კონკრეტულად კი თბილისელ ბავშვებს აქვთ, მსოფლიოს რომელი ქალაქის ბავშვები იტანჯებიან კიდევ ასე ზამთრის თითქმის ყველა თვეში? მართლა მაინტერესებს, იქნებ გქონდეთ ვინმეს ჩატარებული… ამ რისკების შემცირებისთვისაც დავგეგმავთ სერიოზულ ღონისძიებებს. „მედიკლაბი“ და სხვა კლინიკები დერეფნებში იღებენ უკვე ანალიზებს, ისეთი ამბავია…“

ნინას ამ პოსტს გამოხმაურება მოჰყვა და წერენ:

„სასწაული ხდება, დასადგომი ადგილი აღარ არის კლინიკებში“

„მთელი ბაკურიანი ჩაწოლილია, თან 7-8 დღე 39-ებით, გადავირიე უკვე!“

„მართლა საჭიროებს მოკვლევას, გარემოს უკიდურესად დაბინძურების ამბავი მგონია მე :((“

„ნოემბერში ლიკოპიდის კურსი ჩავუტარე ჩემსას და დღემდე მშვიდად მოვედით. ჩემ ირგვლივ მსგავსი პრობლემები არც აშშ-ში და არც ევროპაში არავის შექმნია…“

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => nina-kobakhidze
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 113736
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => nina-kobakhidze
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 113736
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 12896
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => nina-kobakhidze
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => nina-kobakhidze
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (113736) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (12896)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 136709
                    [post_author] => 6
                    [post_date] => 2017-06-06 16:31:49
                    [post_date_gmt] => 2017-06-06 12:31:49
                    [post_content] => მთავრობის ადმინისტრაციის უფროსის ყოფილი მოადგილე, ნინა კობახიძე გერმანიაში იმყოფება, კერძოდ, მიუნჰენში, სადაც ჯგუფ „ქოლდფლეის“ კონცერტს ესწრება. ნინა ამ ამბავს საკუთარი „ფეისბუქის“ გვერდზე ეხმიანება და წერს, რომ საქართველოდან პოპულარული ჯგუფის კონცერტზე იმდენი ადამიანია ჩასული, რომ კიდევ ერთხელ დარწმუნდა, რომ „ქოდლფლეის“ საქართველოში ჩამოყვანა ძალიან კარგი იდეაა. სტატუსზე, რომელიც ამ თემას მიუძღვნა, კულტურის მინისტრის მოადგილე, კახა კანდელაკი მონიშნა.

ნინა კობახიძე წერს:

„გერმანიის ეკონომიკაში ქართველების მიერ შეტანილმა წვლილმა („ქოლდფლეის“ კონცერტზე დასასწრებად ათასობით ქართველი ჩეკინდება მიუნჰენში) დამარწმუნა, რომ #checkingeorgia ყველაზე სწორი პროექტია, რაც განგვიხორციელებია:) მეტი ვარსკვლავი თბილისში! „ქოლდფლეი“ „დინამო არენაზე“!:) Kakhi Kandelaki“

შეგახსენებთ, რომ „ჩექ ინ ჯორჯია“ არის სახელმწიფო პროექტი, რომელიც ითვალისწინებს სხვადასხვა კულტურული, სპორტული თუ სხვა ღონისძიების მოწყობას, რითაც სხვადასხვა რეგიონში ტურიზმის განვითარებას უნდა შეეწყოს ხელი. პროექტის ფარგლებში საქართველოს უკვე ესტუმრნენ ისეთი ვარსკვლავები, როგორებიც არიან რობი უილიამსი, ეროს რამაზოტი, „მარუნ 5“, ხოსე კარერასი, „აეროსმიტი“ და სხვანი. აღსანიშნავია, რომ „ჩექ ინის“ ფარგლებში გაკეთებულ კონცერტებზე დასასწრები ბილეთები ბევრად ნაკლები ღირს, ვიდრე მხოლოდ კერძო სექტორის მიერ დაფინანსებულ ღონისძიებებზე დასწრება.

სხვათა შორის, იყო საუბრები იმასთან დაკავშირებით, რომ წელს „ქოლდფლეის“ კონცერტი უნდა შემდგარიყო საქართველოში, ისევე, როგორც პოლ მაკარტნის, თუმცა საკმაოდ დიდი ბიუჯეტის გამო ვერ მოხერხდა.

კულტურის მინისტრის მოადგილეს, კახა კანდელაკს ვკითხეთ, თუ არის შესაძლებელი, „ჩექ ინ ჯორჯიას“ ფარგლებში „ქოლდფლეის“ ჩამოყვანა.

კახა კანდელაკი:

როგორც ამ სფეროში გამოცდილმა ადამიანმა, შემიძლია გითხრათ, რომ წელს „ქოლდფლეის“ ჩამოყვანის თეორიული შანსი არ არსებობს, რადგან ჯგუფი უნდა დაიჯავშნოს დიდი ხნით ადრე. გარდა ამისა, ეს ჯგუფი ითხოვს კონცერტს სტადიონზე, ასეთი ტურნე აქვთ. სტადიონზე რომ გაკეთდეს კონცერტი, ეს დამატებით თანხებს მოითხოვს - რობი უილიამსის კონცერტისთვის, ალბათ, გახსოვთ, რამდენი აპარატურა ჩამოვიდა, სცენის ქვეშ აშენდა აუზი, სადაც 300 ტონა წყალი ჩაასხეს, რომ სცენა ყოფილიყო მყარი და გაეძლო ნებისმიერი ტიპის დაწოლისთვის...  უხეში დათვლებით, ყველა თავისი ხარჯით, აქ არამხოლოდ ჰონორარს ვგულისხმობ, არამედ მთლიანად პროექტს, 5-6 მილიონი ევრო მაინც დაჯდება. ეს ლარებში რომ გადაიყვანოთ, ალბათ, წარმოგიდგენიათ, რა თანხაზეა საუბარი...

თუმცა მეორე მხრივ, „ქოლდფლეის“ საქართველოში ჩამოყვანა და მათი კონცერტი იქნებოდა ძალიან დიდი რეკლამა ჩვენი ქვეყნისთვის. ჩვენი მსგავსი ქვეყნები ამაში ძალიან დიდ ფულს ხარჯავენ. წარმოიდგინეთ, სტივენ ტაილერსა თუ ელტონ ჯონზე, თუნდაც კრის მარტინზე დიდი რეკლამა ვინ უნდა გაუკეთოს ქვეყანას? როცა შემსრულებელი ან ჯგუფი ტურნეშია, ის ამ ტურნეს რეკლამაში მილიონებს ხარჯავს. „აეროსმიტმა“ საქართველოს ძალიან დიდი რეკლამა გაუკეთა თავისი აქტივობებით სოციალურ ქსელში და ამაში თავად დახარჯა თანხა, სხვადასხვა უცხოურ პრესტიჟულ საიტებზე დაიწერა ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ სტივენ ტაილერმა სწორედ საქართველოში გამართულ კონცერტზე შეასრულა მიძღვნა კრის კორნელის მიმართ... ასეთი დონის არტისტები ქვეყანას ყველა პოლიტიკოსზე უფრო დიდ რეკლამას უკეთებენ.

ვფიქრობ, ფინანსისტები უნდა დასხდნენ და დაითვალონ, რა მოგებას ნახულობს ქვეყანა ასეთი ტიპის პროექტებით. აშშ-ში, მაგალითად, ყველა ჯაზ თუ როკფესტივალს ადგილობრივი მუნიციპალიტეტები აფინანსებს, რადგან ქალაქებს, სადაც ეს ღონისძიებები ტარდება, ორჯერ და მეტჯერ მეტი მოგება აქვთ. ეს „აეროსმიტმა“ დაამტკიცა, რამხელა მოგება ჰქონდა აჭარასა და გურიას იმ დღეებში. „ბლექ სი არენა“ ძალიან კარგ ადგილას არის აშენებული და ეს კიდევ ერთხელ დამტკიცდა, რადგან ამ კონცერტმა არა მხოლოდ აჭარასა და გურიაში, არამედ წყალტუბოსა და ქუთაისში მდებარე სასტუმროებიც დატვირთა.

მნიშვნელოვანია, რომ ის თანხები, რომელიც საქართველოდან გაედინება, შესაძლოა, აქ დაიხარჯოს და წინა წელს ზუსტად ასე მოხდა. უცხოელებს რომ თავი დავანებოთ და თბილისელი რომ მიდის ბათუმში და იქ ამჯობინებს დასვენებას, რომ კარგ კონცერტებს დაესწროს, ფულსაც ხომ იქ ხარჯავს და არა ვთქვათ, ანტალიაში? როგორ უნდა გავუწიოთ კონკურენცია ტურისტების მოზიდვის თვალსაზრისით ჩვენს მეზობელს ქვეყნებს ასეთი აქტივობების გარეშე? ვთქვათ, აზერბაიჯანს, რომელიც „ფორმულა 1“-ს სწორედ ამ მიზნით ატარებს და დიდი ვარსკვლავები ჩაჰყავს ამ ღონისძიებისთვის? გარდა ამისა, არავინ ითვლის, რამდენი ადამიანი ემსახურება ამ კონცერტს საქართველოში.

ხალხი უკვე მიეჩვია, რომ საქართველოში ძალიან დიდი ვარსკვლავები ჩამოდიან და ყოველ წელს უფრო დიდ შემსრულებლებსა და ჯგუფებს ელოდებიან... ისევ „ქოლდფლეის“ თუ დავუბრუნდებით, ვისაც წელს უნდა მათი მოსმენა, ალბათ, ისევ მოუწევს საზღვარგარეთ წასვლა, თუკი აქვს საშუალება, მომავალ წელს კი, ვერ გეტყვით, შესაძლებელი გახდება თუ არა ამ ჯგუფის საქართველოში ჩამოყვანა.

ნინო მურღულია

 

 

 
                    [post_title] => რამდენი მილიონი დაჯდება „ქოლდფლეის“ ჩამოყვანა საქართველოში - „ეს ჯგუფი ჩვენს ქვეყანას დიდ რეკლამას გაუკეთებდა...“
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => ramdeni-milioni-dajdeba-qoldfleis-chamoyvana-saqartveloshi-es-jgufi-chvens-qveyanas-did-reklamas-gauketebda
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2017-06-10 21:50:31
                    [post_modified_gmt] => 2017-06-10 17:50:31
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=136709
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

        )

    [post_count] => 1
    [current_post] => -1
    [in_the_loop] => 
    [post] => WP_Post Object
        (
            [ID] => 136709
            [post_author] => 6
            [post_date] => 2017-06-06 16:31:49
            [post_date_gmt] => 2017-06-06 12:31:49
            [post_content] => მთავრობის ადმინისტრაციის უფროსის ყოფილი მოადგილე, ნინა კობახიძე გერმანიაში იმყოფება, კერძოდ, მიუნჰენში, სადაც ჯგუფ „ქოლდფლეის“ კონცერტს ესწრება. ნინა ამ ამბავს საკუთარი „ფეისბუქის“ გვერდზე ეხმიანება და წერს, რომ საქართველოდან პოპულარული ჯგუფის კონცერტზე იმდენი ადამიანია ჩასული, რომ კიდევ ერთხელ დარწმუნდა, რომ „ქოდლფლეის“ საქართველოში ჩამოყვანა ძალიან კარგი იდეაა. სტატუსზე, რომელიც ამ თემას მიუძღვნა, კულტურის მინისტრის მოადგილე, კახა კანდელაკი მონიშნა.

ნინა კობახიძე წერს:

„გერმანიის ეკონომიკაში ქართველების მიერ შეტანილმა წვლილმა („ქოლდფლეის“ კონცერტზე დასასწრებად ათასობით ქართველი ჩეკინდება მიუნჰენში) დამარწმუნა, რომ #checkingeorgia ყველაზე სწორი პროექტია, რაც განგვიხორციელებია:) მეტი ვარსკვლავი თბილისში! „ქოლდფლეი“ „დინამო არენაზე“!:) Kakhi Kandelaki“

შეგახსენებთ, რომ „ჩექ ინ ჯორჯია“ არის სახელმწიფო პროექტი, რომელიც ითვალისწინებს სხვადასხვა კულტურული, სპორტული თუ სხვა ღონისძიების მოწყობას, რითაც სხვადასხვა რეგიონში ტურიზმის განვითარებას უნდა შეეწყოს ხელი. პროექტის ფარგლებში საქართველოს უკვე ესტუმრნენ ისეთი ვარსკვლავები, როგორებიც არიან რობი უილიამსი, ეროს რამაზოტი, „მარუნ 5“, ხოსე კარერასი, „აეროსმიტი“ და სხვანი. აღსანიშნავია, რომ „ჩექ ინის“ ფარგლებში გაკეთებულ კონცერტებზე დასასწრები ბილეთები ბევრად ნაკლები ღირს, ვიდრე მხოლოდ კერძო სექტორის მიერ დაფინანსებულ ღონისძიებებზე დასწრება.

სხვათა შორის, იყო საუბრები იმასთან დაკავშირებით, რომ წელს „ქოლდფლეის“ კონცერტი უნდა შემდგარიყო საქართველოში, ისევე, როგორც პოლ მაკარტნის, თუმცა საკმაოდ დიდი ბიუჯეტის გამო ვერ მოხერხდა.

კულტურის მინისტრის მოადგილეს, კახა კანდელაკს ვკითხეთ, თუ არის შესაძლებელი, „ჩექ ინ ჯორჯიას“ ფარგლებში „ქოლდფლეის“ ჩამოყვანა.

კახა კანდელაკი:

როგორც ამ სფეროში გამოცდილმა ადამიანმა, შემიძლია გითხრათ, რომ წელს „ქოლდფლეის“ ჩამოყვანის თეორიული შანსი არ არსებობს, რადგან ჯგუფი უნდა დაიჯავშნოს დიდი ხნით ადრე. გარდა ამისა, ეს ჯგუფი ითხოვს კონცერტს სტადიონზე, ასეთი ტურნე აქვთ. სტადიონზე რომ გაკეთდეს კონცერტი, ეს დამატებით თანხებს მოითხოვს - რობი უილიამსის კონცერტისთვის, ალბათ, გახსოვთ, რამდენი აპარატურა ჩამოვიდა, სცენის ქვეშ აშენდა აუზი, სადაც 300 ტონა წყალი ჩაასხეს, რომ სცენა ყოფილიყო მყარი და გაეძლო ნებისმიერი ტიპის დაწოლისთვის...  უხეში დათვლებით, ყველა თავისი ხარჯით, აქ არამხოლოდ ჰონორარს ვგულისხმობ, არამედ მთლიანად პროექტს, 5-6 მილიონი ევრო მაინც დაჯდება. ეს ლარებში რომ გადაიყვანოთ, ალბათ, წარმოგიდგენიათ, რა თანხაზეა საუბარი...

თუმცა მეორე მხრივ, „ქოლდფლეის“ საქართველოში ჩამოყვანა და მათი კონცერტი იქნებოდა ძალიან დიდი რეკლამა ჩვენი ქვეყნისთვის. ჩვენი მსგავსი ქვეყნები ამაში ძალიან დიდ ფულს ხარჯავენ. წარმოიდგინეთ, სტივენ ტაილერსა თუ ელტონ ჯონზე, თუნდაც კრის მარტინზე დიდი რეკლამა ვინ უნდა გაუკეთოს ქვეყანას? როცა შემსრულებელი ან ჯგუფი ტურნეშია, ის ამ ტურნეს რეკლამაში მილიონებს ხარჯავს. „აეროსმიტმა“ საქართველოს ძალიან დიდი რეკლამა გაუკეთა თავისი აქტივობებით სოციალურ ქსელში და ამაში თავად დახარჯა თანხა, სხვადასხვა უცხოურ პრესტიჟულ საიტებზე დაიწერა ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ სტივენ ტაილერმა სწორედ საქართველოში გამართულ კონცერტზე შეასრულა მიძღვნა კრის კორნელის მიმართ... ასეთი დონის არტისტები ქვეყანას ყველა პოლიტიკოსზე უფრო დიდ რეკლამას უკეთებენ.

ვფიქრობ, ფინანსისტები უნდა დასხდნენ და დაითვალონ, რა მოგებას ნახულობს ქვეყანა ასეთი ტიპის პროექტებით. აშშ-ში, მაგალითად, ყველა ჯაზ თუ როკფესტივალს ადგილობრივი მუნიციპალიტეტები აფინანსებს, რადგან ქალაქებს, სადაც ეს ღონისძიებები ტარდება, ორჯერ და მეტჯერ მეტი მოგება აქვთ. ეს „აეროსმიტმა“ დაამტკიცა, რამხელა მოგება ჰქონდა აჭარასა და გურიას იმ დღეებში. „ბლექ სი არენა“ ძალიან კარგ ადგილას არის აშენებული და ეს კიდევ ერთხელ დამტკიცდა, რადგან ამ კონცერტმა არა მხოლოდ აჭარასა და გურიაში, არამედ წყალტუბოსა და ქუთაისში მდებარე სასტუმროებიც დატვირთა.

მნიშვნელოვანია, რომ ის თანხები, რომელიც საქართველოდან გაედინება, შესაძლოა, აქ დაიხარჯოს და წინა წელს ზუსტად ასე მოხდა. უცხოელებს რომ თავი დავანებოთ და თბილისელი რომ მიდის ბათუმში და იქ ამჯობინებს დასვენებას, რომ კარგ კონცერტებს დაესწროს, ფულსაც ხომ იქ ხარჯავს და არა ვთქვათ, ანტალიაში? როგორ უნდა გავუწიოთ კონკურენცია ტურისტების მოზიდვის თვალსაზრისით ჩვენს მეზობელს ქვეყნებს ასეთი აქტივობების გარეშე? ვთქვათ, აზერბაიჯანს, რომელიც „ფორმულა 1“-ს სწორედ ამ მიზნით ატარებს და დიდი ვარსკვლავები ჩაჰყავს ამ ღონისძიებისთვის? გარდა ამისა, არავინ ითვლის, რამდენი ადამიანი ემსახურება ამ კონცერტს საქართველოში.

ხალხი უკვე მიეჩვია, რომ საქართველოში ძალიან დიდი ვარსკვლავები ჩამოდიან და ყოველ წელს უფრო დიდ შემსრულებლებსა და ჯგუფებს ელოდებიან... ისევ „ქოლდფლეის“ თუ დავუბრუნდებით, ვისაც წელს უნდა მათი მოსმენა, ალბათ, ისევ მოუწევს საზღვარგარეთ წასვლა, თუკი აქვს საშუალება, მომავალ წელს კი, ვერ გეტყვით, შესაძლებელი გახდება თუ არა ამ ჯგუფის საქართველოში ჩამოყვანა.

ნინო მურღულია

 

 

 
            [post_title] => რამდენი მილიონი დაჯდება „ქოლდფლეის“ ჩამოყვანა საქართველოში - „ეს ჯგუფი ჩვენს ქვეყანას დიდ რეკლამას გაუკეთებდა...“
            [post_excerpt] => 
            [post_status] => publish
            [comment_status] => closed
            [ping_status] => closed
            [post_password] => 
            [post_name] => ramdeni-milioni-dajdeba-qoldfleis-chamoyvana-saqartveloshi-es-jgufi-chvens-qveyanas-did-reklamas-gauketebda
            [to_ping] => 
            [pinged] => 
            [post_modified] => 2017-06-10 21:50:31
            [post_modified_gmt] => 2017-06-10 17:50:31
            [post_content_filtered] => 
            [post_parent] => 0
            [guid] => http://fortuna.ge/?p=136709
            [menu_order] => 0
            [post_type] => post
            [post_mime_type] => 
            [comment_count] => 0
            [filter] => raw
        )

    [comment_count] => 0
    [current_comment] => -1
    [found_posts] => 1
    [max_num_pages] => 1
    [max_num_comment_pages] => 0
    [is_single] => 
    [is_preview] => 
    [is_page] => 
    [is_archive] => 1
    [is_date] => 
    [is_year] => 
    [is_month] => 
    [is_day] => 
    [is_time] => 
    [is_author] => 
    [is_category] => 
    [is_tag] => 1
    [is_tax] => 
    [is_search] => 
    [is_feed] => 
    [is_comment_feed] => 
    [is_trackback] => 
    [is_home] => 
    [is_404] => 
    [is_embed] => 
    [is_paged] => 
    [is_admin] => 
    [is_attachment] => 
    [is_singular] => 
    [is_robots] => 
    [is_posts_page] => 
    [is_post_type_archive] => 
    [query_vars_hash:WP_Query:private] => d875043d005696bfc7d9e435db7dab0f
    [query_vars_changed:WP_Query:private] => 
    [thumbnails_cached] => 
    [stopwords:WP_Query:private] => 
    [compat_fields:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => query_vars_hash
            [1] => query_vars_changed
        )

    [compat_methods:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => init_query_flags
            [1] => parse_tax_query
        )

)

მსგავსი სიახლეები