კომპანია „ისი-პარიმ“ ღამის რომაული შეგრძნებებით სავსე არომატი წარმოადგინა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

კომპანია „ისი-პარიმ“ ღამის რომაული შეგრძნებებით სავსე არომატი წარმოადგინა

კომპანია „ისი-პარიმ“ ღამის რომაული შეგრძნებებით სავსე არომატი წარადგინა. პრეს-ლანჩზე შეკრებილ ჟურნალისტებს  BVLGARI-ის ახალი არომატი Goldea The Roman Night მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ წარუდგინა. ოქროსფრად განათებული დარბაზი, დახვეწილი გემოვნებით მორთული ინტერიერი და რომის ფოტოები ფონად,  ერთი ერთში იმეორებდა ლეგენდარული ბრენდის ახალ კონცეფციას. სუნამო ესპანელმა პარფიუმერმა, ალბერტო მორილასმა შექმნა, რომელსაც პარფიუმერულ სამყაროში ჯადოქარს უწოდებენ. ახალი სუნამოს სარეკლამო სახე კი, დღეს ყველაზე მაღალანაზღაურებადი მოდელი ბელა ჰადიდია.

ვრცლად სუნამოს კონცეფციასა და ბრენდის ისტორიაზე ხატიას შამუგიამ რადიო „ფორტუნას“ ეთერში, ნია მოძმანაშვილთან სტუმრობისას ისაუბრა:

„ეს არის მართლაც საოცარი არომატი,  BVLGARI კი მსოფლიოს უმაღლესი ბრენდია, უპირველეს ყოვლისა ის ლიდერია ძვირფას სამკაულებში. ბრენდი, რომლის სახეც გახლდათ ელიზაბეტ ტეილორი. მას BVLGARI-ის ყველაზე მეტი სამკაული ჰქონდა  და როგორც ამბობენ, ტეილორმა ერთადერთი სიტყვა იცოდა იტალიურად და ეს იყო BVLGARI. მის გულთნ მისასვლელი გზაც მიდიოდა BVLGARI-ის სამკაულებზე. როდესაც ელიზაბეტ ტეილორი გარდაიცვალა, კომპანია BVLGARI-იმ ოჯახისგან გამოისყიდა  ეს უნიკალური სამკაულები და დღეს ისინი BVLGARI-ის მუზეუმს ამშვენებს. BVLGARI ესაა ბრენდი ძვირფას სამკაულებში, რომელსაც კონკურენტი არ ჰყავს ძვირფასი ქვების დამუშავების ტექნოლოგიაში, მით უფრო, ფერადი ძვირფასი ქვების დამუშავებაში. ამ ბრენდზე საუბრისას არა მარტო ელიზაბეტ ტეილორი, უამრავი ცნობილი სახე მახსენდება. მაგალითად, როცა „ოსკარზე“ ახალგაზრდა მსახიობი ალისია ვიკანდერი წარადგინეს, მასაც BVLGARI-ის სამკაული ამშვენებდა. ზოგადად, არაერთი ვარსკვლავი იწონებს თავს წითელ ხალიჩაზე ამ საოცარი ბრენდის სამკაულით. მოგეხსენებათ ჩვენ ვატარებთ პრეს-ლანჩს, რომელსაც მხოლოდ  მედიის წარმომადგენლები და ბლოგერები ესწრებიან. მინდა გითხრათ, რომ ამ პრეს-ლანჩზეც უამრავი ვიფიქრეთ, რადგან ერთმანეთს რამდენიმე ღონისძიება მიეწყო და საჭირო იყო, რაღაც ახლის მოფიქრება. როდესაც ვიწყებდი BVLGARI-ის პრეზენტაციაზე ფიქრს, პირველი გავიფიქრე, რომ უნდა ყოფილიყო ძალიან მაღალი ხარისხის ლოკაცია.

ერთადერთი შვიდვარსკვლავიანი სასტუმრო არის „ბილტმორი“. გამახსენდა, რომ ერთ-ერთ დარბაზს აქ რომაული ამფითეატრის წყობა აქვს და შეუძლებელია, შესვლისას, ძველი საბერძნეთი ან რომი არ გაგახსენდეთ. ეს იმდენად ორგანული და ასოცირებული იყო, რომ სხვა გზა არ დაგვიტოვა. ჩვენმა არაჩვეულებრივმა გუნდმა დარბაზი ულამაზესად გააფორმა. ღონისძიება ფეიერვერკით დავასრულეთ და დარბაზი საოცრად ბრჭყვიალებდა.

სხვათაშორის, როდესაც Hermès-ის პრეზენტაცია გვქონდა, ჟურნალისტებმა წინასწარ არაფერი იცოდნენ. ყველა გავაფრთხილე, რომ თბილისი-მოლიდან ქალაქგარეთ გავიდოდით. სპეციალური ტურისტული ავტობუსით საგურამოში გავემგზავრეთ და ულამაზეს გარემოში გადავინაცვლეთ. წინა Jean Paul Gaultier-ეს პრეს-ლანჩი კი კლასიკურად სადილით დავიწყეთ და ღამის კლუბში ნახევრადშიშველი გოგონების ცეცხლოვანი ცეკვით დავასრულეთ. უნდა ავღნიშნო, რომ „ფორტუნა“ პირველი იყო, ვინც BVLGARI-ის პრეს-ლანჩი გააშუქა საიტზე და ამიტომაც „რუსთავი 2“ ის ეთერში სწორედ „ფორტუნას“ ნიუსი გაშუქდა.

რაც შეეხება სამომავლო გეგმას, ხუთშაბათს კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი პრეზენტაცია გველის. ბრენდის სახელს წინასწარ ვერ გავამხელ. ჟუნალისტები ამბასადორები არიან ჩვენსა და მომხმარებელს შორის, რადგან მათ ამბავი მომხმარებლამდე უნდა მიიტანონ. და კვლავ არომატზე, გპირდებით, რომ Goldea The Roman Night აუცილებლად გამოგზაურებთ ღამის რომში. სუნამოს სახე გახლავთ ბელა ჰადიდი. სარეკლამო რგოლში ის სახლის სახურავიდან აღმოაჩენს ღამის გაბრდღვიალებურ რომს, რომელიც არის საოცარი და განსხვავებული დღის რომისგან“.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

6 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => goldea-the-roman-night
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 184313
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => goldea-the-roman-night
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 184313
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 939
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => goldea-the-roman-night
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => khatia-shamugia
                                    [1] => isi-pari
                                    [2] => goldea-the-roman-night
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (184313) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (21004,939,7122)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 303315
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-11-06 20:46:31
                    [post_date_gmt] => 2018-11-06 16:46:31
                    [post_content] => ახალი არომატი, რომელიც უსაზღვრო სამყაროს სიმბოლოა, მისი ინსპირაციის წყარო კი ემანსიპირებული გოგონაა. CARVEN-ის 2018 წლის არომატი, სახელწოდებით DANS MA BULLE უკვე საქართველოშია.

„ისი-პარის“ ერთგულ მომხმარებელს მისი შეძენა დღეიდან, სრულიად საქართველოს მასშტაბით, კომპანიის მაღაზიათა ქსელში შეუძლია.

როგორც „ფორტუნას”„ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, CARVEN-იძალიან საინტერესო ფრანგული ბრენდია, რომლის წარმატების ისტორიაც 1945 წლიდან იღებს სათავეს.

„მადამ კარვენი გახლავთ ქალბატონი, რომელიც ქმნიდა სამოსს ძალიან გამხდარი, სიფრიფანა გოგონებისთვის. როგორც  ცნობილია, მაშინ ასეთი გოგონები მოდის მსოფლიო სტანდარტებს ვერ აკმაყოფილებდნენ და მათ უწევდათ სამოსის გადაკეთება და საკუთარ ტანზე მორგება. სწორედ ამიტომაც, მადამ კარვენმა პირველმა იზრუნა მსოფლიოში ასეთი გოგონებისთვის და ძალიან მალევე გაითქვა სახელი. დღეს ბრენდი CARVEN-ი მონო ბუტიკებით არის წარმოდგენილი მთელს ევროპაში და არა მარტო ევროპაში. აღნიშნული ბრენდის მიმდევრები თავის დროზე გახლდნენ: ედით პიაფი და სხვას ცნობილი ადამიანები, საქართველოში კი მას აქტიურად მოიხმარდა ვერიკო ანჯაფარიძე.

[gallery columns="4" link="file" ids="303317,303318,303319,303320"]

რაც შეეხება CARVEN -ის მოდის სახლს, ეს არის ხელმისაწვდომი მოდა, რომელიც 1945 წლიდან 1993 წლამდე იყო, შემდეგ უკვე 2009 წელს მოხდა CARVEN -ის მოდის სახლის დაბრუნება დიდ მსოფლიო მოდაში, 2016 წლიდან ახალი ერა იწყება, ხოლო 2017 წელი - ეს არის მნიშვნელოვანი გარდატეხის პერიოდი CARVEN -ისთვის.

CARVEN -ი ძალიან ქალური ბრენდია. მისი სამოსი არის მკვეთრი, ხარისხიანი და წელმისაწვდომი. ეს სამოსი თითოეულ თქვენგანს თავდაჯერებულობას სძენს.

CARVEN  -ის მომხმარებელი გახლავთ ძალიან გაბედული ქალბატონი, რომელმაც ზუსტად იცის, რომ უნდა გარისკოს. ეს ქალბატონი არის თავგადასავლების მოყვარული და უყვარს საკუთარი წესების დაწესება“, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ.

https://www.youtube.com/watch?v=djQ98lWwypQ

რაც შეეხება CARVEN-ის ბრენდს პარფიუმერიის ნაწილში - ბრენდის პირველი არომატი, რომელიც მადამ კარვენმა 1945-იან წლებში შექმნა, ეს არის სუნამო Ma Griffe-ი, რომელიც თითოეული ჩვენგანის ბებიის საყვარელი სუნამო იყო.

„მგონი, სწორედ Ma Griffe-ით შემოვიდა ფრანგული პარფიუმერია საქართველოში. რაც შეეხება, 2018 წელს და ახალ არომატს - ეს არის ძალიან საინტერესო წელი CARVEN  -ის მოდის სახლისთვის.

სუნამოს კონცეფციას წარმოადგენს ემანსიპირებული გოგონა, რომელიც მოგზაურობს და მოგზაურობიდან აღმოჩენებს აკეთებს. ახალი არომატი უსაზღვრო სამყაროს სიმბოლოა. ის სამი ცნობილი პარფიუმერის კოლაბორაციის შედეგია. ჯადოსნური სითხე მომაჯადოებელ, ჰაეროვან ბოთლშია მოთავსებული“, - განმარტა „ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ.

[gallery columns="4" link="file" ids="303321,303322,303323,303324"]

მისივე ინფორმაციით, სუნამო, სახელწოდებით DANS MA BULLE ძალიან გაჯერებულია ინგრედიენტებით.
  1. გრილი და შუშხუნა ზედა ნოტები, რომლებიც ლიჩის და ვარდის ესენციითაა გაჯერებული, ასევე მანდარინი, ფორთოხალი და პეონი.
  2. ყვავილოვანი და ქალური გულის ნოტები: დაშაქრული ნუშის აკორდით, ჰელიოტროპი და ჟასმინი.
  3. ხოლო მგრძნობიარე და მაცდუნებელი საბაზისო ნოტა, რომელიც ბოლომდე გრჩებათ და მთელი დღის განმავლობაში გაგყვებათ: ეს ვანილი, სანდალოზი და ფაჩული გახლავთ.
[post_title] => სუნამო მოგზაური გოგონებისთვის - „ისი-პარიმ ” CARVEN-ის ახალი არომატი წარადგინა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sunamo-mogzauri-gogonebistvis-isi-parim-carven-is-akhali-aromati-waradgina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-11-06 20:46:31 [post_modified_gmt] => 2018-11-06 16:46:31 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=303315 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 301544 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-11-01 13:46:38 [post_date_gmt] => 2018-11-01 09:46:38 [post_content] => ენერგიის ახალი დოზა იმისთთვის, რომ გაბედულად ვიმოქმედოთ და გავძლიერდეთ. სუნამო, რომელიც ახალგაზრდა, კომუნიკაბელური, ელეგანტური და თანამედროვე ქალისთვის შეიქმნა - უკვე საქართველოშია. პარფიუმერულმა კომპანიამ „ისი-პარი” ქართველ მომხმარებელს ბრენდ ZADING&VOLTAIRE-ის ახალი სუნამო წარუდგინა, სახელწოდებით GIRLS CAN DO ANYTHING. როგორც „ფორტუნას”„ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, ახალი სუნამოს შეძენა მომხმარებელს დღეიდან უკვე „ისი-პარის” ყველა ფილიალში, სრულიად საქართველოს მასშტაბით შეუძლია. სუნამო სამნაირ შეფუთვაშია – 30, 50 და 90 მილილიტრიან შეფუთვებში. „ქალი, რომელიც ამ სუნამოს იპკურებს არის მარად ახალგაზრდა, კომუნიკაბელური, ელეგანტური და თანამედროვე. იგი დამოუკიდებელი და მუდამ თავდაჯერებულია. თავისუფალია იქ, სადაც არ ელიან მის თავისუფლებას, თამამად ირგებს ბაიკერის ქურთუკს აბრეშუმის კაბაზე. ეს არის ფუჟერული სურნელი, მამაკაცური გავლენით და საოცრად ქალური დასასრულით”, - ამბობს ხატია შამუგია და დასძენს, რომ ეს სიტყვები სუნამოს მთავარ პარფიუმერს Quentin Bisch-ს ეკუთვნის. აღსანიშნავია, რომ ბრენდმა ZADING&VOLTAIRE 2017 წელს წარმოგვიდგინა მოდების ჩვენება, რომელმაც მთელს მსოფლიოს გაუგზავნა ნათელი და ძლიერი მესიჯი: GIRLS CAN DO ANYTHING. სწორედ ეს სლოგანი გახდა სახელი გამორჩეული სიძლიერის, რომელიც ნათლად გამოხატავს ბრენდის ღირებულებებს და ახალი სუნამოს კონცეფციასაც. [gallery columns="4" link="file" ids="301600,301601,301602,301603"] რაც შეეხება ახალი სუნამოს არომატს: ეს არის მუშკისებრ-მერქნოვანი-ფუჟერული არომატი. სურნელი სავსეა კონტრასტებით: ნათელი და ნაზი, მხურვალე და თბილი. არომატში ვხვდებით მკვეთრი ამბროქსანის გადაჭარბებულ დოზას, ასევე თამამი და დელიკატური მსხლის და ტონკაბინის შერწყმას. ინტენსიური ვანილის სურნელი კი გამდიდრებულია მუშკით. ახალი ფუჟერული არომატი ასევე შეიცავს მუხის ხავსის და სურნელოვანი ვარდის აკორდებს, ალდეჰიდური შლეიფით...
როგორც „ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ამბობს, მრავალფეროვანი და პროვოკაციული სურნელი ასევე აერთიანებს ბერგამოტრის, ფორთოხლის ყვავილისა და სანდალოზის განუმეორებელ კომბინაციას.
ZADING&VOLTAIRE -ის ეს არომატი განასახიერებს ქალურობის ახალ, თავისუფალ და გაბედულ სტილს, გათავისუფლდი სტანდარტული აზროვნებისგან, იყავი დამოუკიდებელი საკუთარ არჩევანში, შეხედულებებსა და ქმედებაში. თავისუფლება მიანიჭე საკუთარ გონებას და სხეულს, დაარღვიე დაკანონებული წესები. გაიმრავალფეროვნე გამოცდილებები, მამაკაცური სიძლიერისა და იდეალური ქალურობის შერწყმით”, - აღნიშნავს ხატია შამუგია. https://www.youtube.com/watch?v=TnB1aI5-bEA მისივე თქმით, ZADING&VOLTAIRE-ის ეს სუნამო არის ფემინიზმის ახალი ტალღა, რომელიც ყველაფერს ცვლის- ეს არის სასიამოვნო და ამაღელვებელი რევოლუცია, თამამი, მღელვარე და განუმეორებელი კონტრასტებით. და ბოლოს, სუნამოს ფლაკონი: იუმორის, ოპტიმიზმის, ენერგიისა და ქალურობის კონცენტრატი მოთავსებულია კრისტალურ ფლაკონში. ფლაკონის დიზაინი მოდის წყლის ბოთლის შთაგონებისგან, რომელსაც მოდების ჩვენების განმავლობაში სტუმრებს სთავაზობდნენ. ძვირფასი მეტალის თავსახური კი გამოხატავს ვინტაჟური მანქანის აქსესუარს. https://www.youtube.com/watch?v=CUae_TpDKa8 [post_title] => დაარღვიე დაკანონებული წესები - GIRLS CAN DO ANYTHING უკვე საქართველოშია [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => daarghvie-dakanonebuli-wesebi-girls-can-do-anything-ukve-saqartveloshia [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-11-01 13:51:11 [post_modified_gmt] => 2018-11-01 09:51:11 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=301544 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 237695 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-05-01 19:13:35 [post_date_gmt] => 2018-05-01 15:13:35 [post_content] => ბრენდი, რომელიც მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე დინამიური, ყველაზე ”ლუქსი” და ყველაზე მოდურია, ის წითელი ხალიჩის მოწინავე ბრენდია და მას VERSACE ჰქვია. სწორედ ამ ძალიან ცნობილი, იტალიური ბრენდის ახალი სუნამო წარუდგინა ქართველ მომხმარებელს პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი”. სუნამო სახელწოდებით Pour Femme DYLAN BLUE - ქალბატონებისთვის შეიქმნა და როგორც უკვე გითხარით, ის VERSACE-ს ეკუთვნის.
VERSACE-ს პარფიუმერია ბაზარზე 80-იან წლებში გამოჩნდა. 1981 წელი იყო სწორედ ის წელი, როცა VERSACE-ს პარფიუმერიამ მსოფლიოს თავბრუ დაახვია.
”რაც შეეხება დღევანდელ სიახლეს - ეს არის ძალიან მიმზიდველი ფლაკონი, რომელსაც ჰქვია VERSACE Pour Femme DYLAN BLUE ქალბატონებისთვის. ზუსტად წელიწად-ნახევრის წინ გამოვიდა DYLAN BLUE მამაკაცებისთვის, რომლის ხაზიც იმდენად წარმატებული აღმოჩნდა, რომ გადაწყდა შეექმნათ ამ მომაჯადოვებელი მამაკაცისთვის თავბრუდამხვევი მეორე ნახევარი და შეიქმნა კიდევაც იგივე სახელით -VERSACE Pour Femme DYLAN BLUE ქალბატონებისთვის”, - განუცხადა ”ფორტუნას” ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ხატია შამუგიამ. მისივე თქმით, ახალი სუნამოს შეძენა მომხმარებელს ”ისი-პარის” ყველა ფილიალში უკვე დღეიდან შეუძლია. https://www.youtube.com/watch?v=LcYAYehR1zo ”VERSACE Pour Femme DYLAN BLUE ქალბატონებისთვის არის არომატი, რომლის კონცეფციაც გახლავთ უნიკალურობა, მგრძნობელობა და ელეგანტურობა. არომატი ყვავილოვან-ხილოვან-მერქნოვან არომატთა ოჯახს განეკუთვნება. უნიკალურობას ქმნის შავი მოცხარისა და მწვანე ვაშლის კომბინაცია, ძალას ამ ყოველივეს ანიჭებს თანამედროვე თაიგულში ყვავილები, რომლებიც ყინულოვან ფანტაზიაში ველური ყვავილისგან დაწურულ ელექსირად, გასაოცარი ვუალით გარდაიქმნებიან. მგრძნობელობა და ელეგანტურობა კი, რომელიც ყველა ქალს სჭირდება - ეს გახლავთ საბაზო მერქნოვანი ნოტები, რომლებიც უნიკალურ კოქტეილად გარდაიქმნებიან. გუნდრუკი და თეთრი მერქანი, მუშკი, ფაჩული - დამატყვევებელი, მგრძნობიარე და ამაღელვებელი არომატის მთავარი ინგრედიენტი გახლავთ. რაც შეეხება შეფუთვას, ეს გახლავთ ხმელთაშუა ზღვასავით სუფთა, ინტენსიური, ღრმა და მგრძნობიარე ლურჯი ფერის, ოქროს დეტალებით გაფორმებული და რა თქმა უნდა, მედუზას გამოსახულებით, რომელიც არის VERSACE-ს მთავარი ხელწერა”, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ. [gallery columns="4" link="file" ids="237705,237706,237707,237708"] როგორც ”ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ამბობს, სუნამოს პარფიუმერი ძალიან ცნობილი პარიფუმერი Calice Becker-ია.
შეგახსენებთ, პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარი” ქართველ მომხმარებელს სუნამო სახელწოდებით VERSAC DYLAN BLUE მამაკაცებისთვის 2016 წლის დეკემბერში წარუდგინა და ეს არომატი დღემდე დიდი პოპულარობით სარგებლობს. არომატი ძლიერი, სექსუალური, დამოუკიდებელი მამაკაცისთვის შეიქმნა. მამაკაცისთვის, რომელიც სასურველია ყველასთვის – განურჩევლად სქესისა, ასაკისა, სტატუსისა და რა თქმა უნდა, გარემოებისა.
[post_title] => დამატყვევებელი და ამაღელვებელი არომატი წითელი ხალიჩის მოწინავე ბრენდისგან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => damatyvevebeli-da-amaghelvebeli-aromati-witeli-khalichis-mowinave-brendisgan [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-02 10:47:33 [post_modified_gmt] => 2018-05-02 06:47:33 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=237695 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 303315 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-11-06 20:46:31 [post_date_gmt] => 2018-11-06 16:46:31 [post_content] => ახალი არომატი, რომელიც უსაზღვრო სამყაროს სიმბოლოა, მისი ინსპირაციის წყარო კი ემანსიპირებული გოგონაა. CARVEN-ის 2018 წლის არომატი, სახელწოდებით DANS MA BULLE უკვე საქართველოშია. „ისი-პარის“ ერთგულ მომხმარებელს მისი შეძენა დღეიდან, სრულიად საქართველოს მასშტაბით, კომპანიის მაღაზიათა ქსელში შეუძლია. როგორც „ფორტუნას”„ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ განუცხადა, CARVEN-იძალიან საინტერესო ფრანგული ბრენდია, რომლის წარმატების ისტორიაც 1945 წლიდან იღებს სათავეს. „მადამ კარვენი გახლავთ ქალბატონი, რომელიც ქმნიდა სამოსს ძალიან გამხდარი, სიფრიფანა გოგონებისთვის. როგორც  ცნობილია, მაშინ ასეთი გოგონები მოდის მსოფლიო სტანდარტებს ვერ აკმაყოფილებდნენ და მათ უწევდათ სამოსის გადაკეთება და საკუთარ ტანზე მორგება. სწორედ ამიტომაც, მადამ კარვენმა პირველმა იზრუნა მსოფლიოში ასეთი გოგონებისთვის და ძალიან მალევე გაითქვა სახელი. დღეს ბრენდი CARVEN-ი მონო ბუტიკებით არის წარმოდგენილი მთელს ევროპაში და არა მარტო ევროპაში. აღნიშნული ბრენდის მიმდევრები თავის დროზე გახლდნენ: ედით პიაფი და სხვას ცნობილი ადამიანები, საქართველოში კი მას აქტიურად მოიხმარდა ვერიკო ანჯაფარიძე. [gallery columns="4" link="file" ids="303317,303318,303319,303320"] რაც შეეხება CARVEN -ის მოდის სახლს, ეს არის ხელმისაწვდომი მოდა, რომელიც 1945 წლიდან 1993 წლამდე იყო, შემდეგ უკვე 2009 წელს მოხდა CARVEN -ის მოდის სახლის დაბრუნება დიდ მსოფლიო მოდაში, 2016 წლიდან ახალი ერა იწყება, ხოლო 2017 წელი - ეს არის მნიშვნელოვანი გარდატეხის პერიოდი CARVEN -ისთვის. CARVEN -ი ძალიან ქალური ბრენდია. მისი სამოსი არის მკვეთრი, ხარისხიანი და წელმისაწვდომი. ეს სამოსი თითოეულ თქვენგანს თავდაჯერებულობას სძენს. CARVEN  -ის მომხმარებელი გახლავთ ძალიან გაბედული ქალბატონი, რომელმაც ზუსტად იცის, რომ უნდა გარისკოს. ეს ქალბატონი არის თავგადასავლების მოყვარული და უყვარს საკუთარი წესების დაწესება“, - აღნიშნა ხატია შამუგიამ. https://www.youtube.com/watch?v=djQ98lWwypQ რაც შეეხება CARVEN-ის ბრენდს პარფიუმერიის ნაწილში - ბრენდის პირველი არომატი, რომელიც მადამ კარვენმა 1945-იან წლებში შექმნა, ეს არის სუნამო Ma Griffe-ი, რომელიც თითოეული ჩვენგანის ბებიის საყვარელი სუნამო იყო. „მგონი, სწორედ Ma Griffe-ით შემოვიდა ფრანგული პარფიუმერია საქართველოში. რაც შეეხება, 2018 წელს და ახალ არომატს - ეს არის ძალიან საინტერესო წელი CARVEN  -ის მოდის სახლისთვის. სუნამოს კონცეფციას წარმოადგენს ემანსიპირებული გოგონა, რომელიც მოგზაურობს და მოგზაურობიდან აღმოჩენებს აკეთებს. ახალი არომატი უსაზღვრო სამყაროს სიმბოლოა. ის სამი ცნობილი პარფიუმერის კოლაბორაციის შედეგია. ჯადოსნური სითხე მომაჯადოებელ, ჰაეროვან ბოთლშია მოთავსებული“, - განმარტა „ისი-პარის” მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ხატია შამუგიამ. [gallery columns="4" link="file" ids="303321,303322,303323,303324"] მისივე ინფორმაციით, სუნამო, სახელწოდებით DANS MA BULLE ძალიან გაჯერებულია ინგრედიენტებით.
  1. გრილი და შუშხუნა ზედა ნოტები, რომლებიც ლიჩის და ვარდის ესენციითაა გაჯერებული, ასევე მანდარინი, ფორთოხალი და პეონი.
  2. ყვავილოვანი და ქალური გულის ნოტები: დაშაქრული ნუშის აკორდით, ჰელიოტროპი და ჟასმინი.
  3. ხოლო მგრძნობიარე და მაცდუნებელი საბაზისო ნოტა, რომელიც ბოლომდე გრჩებათ და მთელი დღის განმავლობაში გაგყვებათ: ეს ვანილი, სანდალოზი და ფაჩული გახლავთ.
[post_title] => სუნამო მოგზაური გოგონებისთვის - „ისი-პარიმ ” CARVEN-ის ახალი არომატი წარადგინა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sunamo-mogzauri-gogonebistvis-isi-parim-carven-is-akhali-aromati-waradgina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-11-06 20:46:31 [post_modified_gmt] => 2018-11-06 16:46:31 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=303315 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 34 [max_num_pages] => 12 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 7aa6666fd3f676ed5d22c5377c94a952 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები