კურორტ გოდერძიზე სერვისი გაუმჯობესდება

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

კურორტ გოდერძიზე სერვისი გაუმჯობესდება

სამთო-სათხილამურო კურორტ „გოდერძიზე“ სერვისის მიმწოდებელი ობიექტების პერსონალს ინტენსიური ტრენინგები ჩაუტარდა. აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის ინფორმაციით, ტურისტული პროდუქტების განვითარების სააგენტომ ტრენინგები კურორტზე სერვისის გაუმჯობესებისა და მომსახურების საერთაშორისო სტანდარტების გაცნობის მიზნით გამართა.

„ძალიან ნაყოფიერი და შედეგზე ორიენტირებული ტრენინგები გამოვიდა. კურორტზე არსებული კვებისა და განთავსების ობიექტების პერსონალი აქტიურად ჩაერთო სწავლების პროცესში. ისინი მოტივირებულები არიან მიღებული ცოდნა პრაქტიკაში დანერგონ, რაც ტურისტებისთვის კურორტზე დასვენებას უფრო კომფორტულს გახდის. შემდეგი წლიდან, აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტი ტურიზმის განვითარების სკოლის ფარგლებში უფრო ინტენსიურ ტრენინგებს გეგმავს აჭარაში მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით“, – განაცხადა აჭარის ტურისტული პროდუქტების განვითარების სააგენტოს დირექტორმა თინათინ ზოიძემ.

თეორიულ-პრაქტიკული ტრენინგებისას ყურადღება ისეთ მნიშვნელოვან საკითხებზე გამახვილდა, როგორებიცაა: სტუმართმასპინძლობის ზოგადი პრინციპები, ტურისტის უსაფრთხოება, მასტერკალასებისა და ექსკურსიების ორგანიზება, ტურისტული პროდუქტების და შეთავაზების დამუშავება. ტრენინგის მონაწილე საოჯახო-სასტუმრო სახლების, კვებისა და კურორტ „გოდერძის“ განთავსების ობიექტების წარმომადგენლებს ასევე, გააცნეს მომსახურების ძირითადი წესები და სტანდარტები, ტურისტების ტიპები და მახასიათებლები, კონფლიქტური სიტუაციების მართვა, ჰიგიენური ნორმები და საოჯახო სახლების დასუფთავება-დალაგების სტანდარტების სპეციფიკა.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

6 დეკემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => turizmi
                                    [1] => achara
                                    [2] => treningi
                                    [3] => kurorti-goderdzi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 194099
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => turizmi
                                    [1] => achara
                                    [2] => treningi
                                    [3] => kurorti-goderdzi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 194099
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 289
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => turizmi
                                    [1] => achara
                                    [2] => treningi
                                    [3] => kurorti-goderdzi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => turizmi
                                    [1] => achara
                                    [2] => treningi
                                    [3] => kurorti-goderdzi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (194099) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (289,6987,4285,449)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 215295
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-02-19 12:12:23
                    [post_date_gmt] => 2018-02-19 08:12:23
                    [post_content] => საქართველოს ტურისტულ რეგიონებში ფასდაკლების კვირეული იწყება. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ინიციატივით და აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტის მხარდაჭერით, Discount Week-ის კამპანია 24 თებერვლიდან 11 მარტის ჩათვლით აჭარაში ჩატარდება.

ფასდაკლებების კვირეულში ჩართულია აჭარის 15 სასტუმრო, 11 კვების ობიექტი, 5 ატრაქცია და 5 სავაჭრო ობიექტი. Discount Week-ში მონაწილეობის მიღება შეუძლიათ აჭარაში მდებარე სასტუმროებს, რომლებსაც გააჩნიათ 39 ან მეტი ოთახი და უნდა წარმოადგინონ არსებულ სეზონზე გამოცხადებული ფასიდან 30%-იანი, ან მეტი ფასდაკლება.
ფასდაკლების კვირეულისთვის სპეციალური მარკეტინგული კამპანია შემუშავდა, რომელიც პროექტის სატელევიზიო გაშუქებას და სოციალურ ქსელში რეკლამას მოიცავს. სპეციალურ ვებ-გვერდზე განთავსებულია კვირეულში მონაწილე ყველა სასტუმრო, სავაჭრო, საკვები და სხვა ტურისტული ობიექტი შესაბამისი შეთავაზებით. ფასდაკლების მისაღებად მომხმარებელმა სასურველ სასტუმროს დაჯავშნის ნომერზე დარეკვით უნდა წარმოადგინოს სპეციალური პრომო კოდი, რომელიც განთავსებული იქნება ვებ-გვერდზე georgia.travel/discount-ზე. სპეციალური პრომო კოდი ვრცელდება პროექტში მონაწილე სხვა ობიექტებზეც. შეგახესენებთ, Discount Week საქართველოს სხვადასხვა რეგიონში, ტურისტული სერვისების ფასდაკლების კვირეულს მოიცავს. კამპანიის მიზანია რეგიონის პოპულარიზაცია და არასეზონურ პერიოდში შიდა ტურიზმის წახალისება, ასევე, პროექტი ხელს შეუწყობს კერძო სექტორს დამსვენებლების მოზიდვაში, რაც საბოლოო ჯამში მათ ბიზნესზე დადებითად აისახება. აჭარის შემდეგ ფასდაკლების კვირეული კახეთში გაიმართება.
[post_title] => ტურისტულ რეგიონებში ფასდაკლების კვირეული იწყება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => turistul-regionebshi-fasdaklebis-kvireuli-iwyeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-19 12:16:07 [post_modified_gmt] => 2018-02-19 08:16:07 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=215295 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 214968 [post_author] => 22 [post_date] => 2018-02-16 21:38:08 [post_date_gmt] => 2018-02-16 17:38:08 [post_content] =>

“საქართველო დინამიურ გამყვან ტურისტულ ბაზრად ყალიბდება,"- ეს სიტყვები ბრიტანული მარკეტინგული საკონსულტაციო კომპანია TMI Consultancy (Travel Consul Alliance-ის წევრი) დირექტორს, ჰელენ ლოიდს, ეკუთვნის. ჰელენ ლოიდი საქართველოს, პრესტიჟულ ტურებზე გათვლილი ღონისძიების, B2B Luxury & MICE ვორქშოპის ფარგლებში სტუმრობს და ამავე ღონისძიების ორგანიზატორია. ღონისძიებას საქართველო უკვე მეორედ მასპინძლობს.

ჰელენ ლოიდი "ფორტუნასთან" ამბობს, რომ გასულ წელს თბილისში პირველად ჩატარებული B2B Luxury & MICE ვორქშოპი ძალიან წარმატებული აღმოჩნდა და წელს ინტერესი კიდევ უფრო გაიზარდა.

ჰელენ ლოიდი: საერთაშორისო პარნტიორები კმაყოფილნი დარჩნენ და აღფრთოვანდნენ ქართული ბაზრის პოტენციალით. შედეგად, 30 %-ით მეტი საერთაშორისო მონაწილე გვყავს. წელს პირველად შემოგვიერთდნენ ახალი დესტინაციების ტურიზმის საბჭოები როგორიცაა მონაკო, დომინიკის რესპუბლიკა, ასევე, სლოვენია, რომელიც ჩვენი ღონისძიების გენერალური სპონსორია წელს.

საინტერესოა, რომ სლოვენიის ტურიზმის საბჭოს ორი ტურ ოპერატორი ჩამოყავს, ხედავენ რა ბაზრის კარგ პოტენციალს. მათ თურქეთის ავიხაზებიც ეხმარება დესტინაციის პრომოუშენში თბილისი-ისტანბული- ლუბლიანას რეისის დანიშვნით.

ასევე, ვორქშოპზე მდიდრული ტურიზმის სამყაროს კარგად ცნობილი და ნიშური ბაზრის 5 * ვარსკვლავიანი სასტუმროს ბრენდებიც იქნებიან წარმოდგენილი ესპანეთიდან, იტალიიდან, ხორვატიიდან, საფრანგეთიდან, საბერძნეთიდან და ა.შ.

აშკარად იკვეთება, რომ საქართველოს ახალგაზრდა ბაზარი იზრდება, ეს არის კარგი შესაძლებლობა რომ საქართველომ ყურადღება მიიპყროს. ეს არაპირდაპირ, შემომყვანი ტურიზმის განვითარებასაც უწყობს ხელს, რადგან იზრდება საქართველოს ცნობადობა.
  • როგორ დაეხმარება ამ პროცესის განვითარებას ვიზალიბერალიზაცია?
ჰელენ ლოიდი: ვიზალიბერალიზაცია არის შესაძლებლობა საქართველოს მოქალაქეებისთვის, რომ საზღვარგარეთ იმოგზაურონ, რაც, რა თქმა უნდა, ხელს შეუწყობს გამყვანი ტურიზმის ბიზნესის კიდევ უფრო განვითარებას. აქ საუბარია მცირე ბიზნესზე. ხშირ შემთხვევაში ვიზა ერთგვარი დაბრკოლება არის ხოლმე ქვეყნებისთვის, მაგალითად რუსეთისთვის, ამიტომ რა თქმა უნდა, ამ შემთხვევაში ინტერესი გაიზრდება.
  • ისევ ღონისძებას რომ დავუბრუნდეთ, რა შესაძლებლობა ეძლევათ ქართულ ტურისტულ კომპანიებს ამ ღონისძიებაში მონაწილეობით?
ჰელენ ლოიდი: მათ აქვთ ძალიან კარგი შესაძლებლობა პირისპირ B2B შეხვედრების ფორმატში შეხვდნენ და დაამყარონ კონტაქტები უცხოელ პარტნიორებთან, კერძო სექტორთან, რომლებიც სხვადასხვა ტურისტულ პროდუქტს წარმოადგენენ. B2B Luxury & MICE ვორქშოპი არის დახურული ღონისძიება პროფესიონალებისთვის. ტურიზმი დამყარებულია ურთიერთობებზე, პარტნიორობაზე და ეს ვორქშოპო სწორედაც,  რომ ორიენტირებულია საერთაშორისო და ადგილობრივი კომპანიების ურთიერთობების დამყარებაზე და პარტნიორობის გაღრმავებაზე. ვორქშოპში მონაწილეობის მისაღებად TMI-მ პარტნიორ კომპანია “ბრენდორ კონსალტინგთან” ერთად განახორციელა ადგილობრვი ტურისტული კომპანიების შერჩევა და, შესაბამისად, ვორქშოპში მონაწილეობას მიიღებენ გამყვან ტურებზე ორიენტირებული წამყვანი ქართული ტურ- ოპერატორები.
  • რა შეიძლება გააკეთონ ქართულმა კომპანიებმა იმისათვის, რომ უფრო დააინტერესონ ვორქშოპის უცხოელი წარმომადგენლები?
ჰელენ ლოიდი: ქართულმა კომპანიებმა უნდა დააინტერესონ უცხოელი პარტნიორები საკუთარი პროდუქტის მყიდველების რიცხვის ზრდით. ჩვენ კარგი გამოცდილება გვაქვს ტურისტული სააგენტოების და ტურისტული პროდუქტების წარმომადგენლების დაკავშირების, მსგავსი ტიპის ვორქშოპებს უკვე რამდენიმე წელია ვატარებთ ყაზახეთში და აზერბაიჯანში. რაც შეეხება საქართველოს, საერთაშორისო გამოფენებზე საქართველო კარგად არის წარმოდგენილი. მთავარი გამოწვევა ქვეყნის სხვადასხვა სეზონზე აქტიურობაა. სხვადსხვა სეზონებზე დიდი რაოდენობით ტურისტი მოგზაურობს, მნიშვნელოვანია უცხოელები დარწმუნდნენ, რომ საქართველო საკმაოდ მიმზიდველი ქვეყანაა სხვადასხვა სეზონზე მოგზაურობის მხრივაც. ჰელენ ლოიდი: წელს, ჩვენთან ერთად ჩამოვიდა ჩვენი ტექნოლოგიური პარტნიორი საერთაშორისო კომპანია CHUTE. CHUTE ეხმარება დესტინაციებს, სასტუმროებს და ტურისტულ პროდუქტებს, რომ გაზარდონ მათი წარმოჩენა სოციალურ მედიაში. ჩვენ ერთად ვესტუმრეთ ბათუმს. აჭარის ტურიზმის ადმინისტრაციას შევხვდით და მოხარულნი ვიქნებით მათთან თანამშრომლობით, თუკი მათი მხრიდან ინტერესი გამოიკვეთება. თანამშრომლობა შესაძლებელია მაგალითად, MICE სექტორში და აჭარის პრომოუშენის მიმართულებით. TMI Consultancy-ს აქვს სხვადასხვა ბაზარზე მუშობის დიდი გამოცდილება დესტინაციების და ტურისტული პროდუქტის პრომოუშენის მხრივ.
  • რა პოტენციალი აქვს საქართველოს MICE ტურიზმის განვითარების მიმართულებით?
ჰელენ ლოიდი: თქვენ გაქვთ სასიამოვნო კლიმატი, საუცხოო სამზარეულო, კარგი სერვისები. ამ კუთხით საქართველო საინტერესოა არა მხოლოდ რუსული ბაზრისთვის, არამედ ევროპული ბაზრებისთვის. ჩვენ სხვადასხვა დესტინაციებთან ვპარტნიორობთ და დიდი სურვილი გვექნება, ამ მხრივ, საქართველოს პრომოუშენშის კუთხითაც ჩავერთოთ.
  • TMI-ის მსგავსი ღონისძიებების ორგანიზების 8 წლიანი გამოცდილება აქვს, რამდენად შედეგის მომტანია მსგავსი ტიპის ვორქშოფები ტურისტული სააგოენტობისათვის?
ჰელენ ლოიდი: ტურისტული სააგენტოები იღებენ ახალ ინფორმაციას, იძენენ ახალ ბიზნეს პარტნიორებს და ეს კიდევ ერთხელ ეხმარება მათ განავითარონ ბიზნესი და გავიდნენ საერთაშორისო ასპარეზზე. ამ შემთხვევაში, ადგილობრივ ტურისტულ კომპანიებს აღარ უწევთ ახალი ინფორმაციის მისაღებად და ახალი პარტნიორების გასაცნობად საზღვარგარეთ წასვლა და ხარჯის გაღება, რადგან ჩვენ ვუზრუნველყოფთ, ადგილობრივი ბაზრით დაინტერესებული პარტნიორების ადგილზე ჩამოყვანას. ეს შეთავაზება მათთვის ძალიან მიმზიდველია და რეალური შედეგები მოაქვს გრძელვადიანი პარტნიორების შეძენის და ახალი პროდუქტების განვითარების მხრივ. სწორედ, ამიტომ უკვე მე-8 წელია მსგავსი ტიპის ვორქშოპს ვატარებთ ალმა-ატაში და მე-7 წელია - ბაქოში, წელს კი უკვე მეორედ - თბილისში.
  • რა შთაბეჭდილებები დაგრჩათ საქართველოს შესახებ როგორც ტურისტს?
ჰელენ ლოიდი: ორი რამ რამაც საოცარი შთაბეჭდილება მოახდინა ჩემზე არის: ხალხი და ღვინო. თქვენი ღვინო მართლაც ფანტასტიურია. მე, როგორც ბრიტანელს მომწონს აქაური სამზარეულო და აღფრთოვანებული ვარ თქვენი ღვინით. ზოგადად, კულინარიულ და ღვინის ტურიზმს დიდი პოტენციალი აქვს საქართველოში ევროპელი ტურისტების მოზიდვის მხრივ. [post_title] => უცხოელი პარტნიორები საქართველოს ტურისტული პოტენციალით აღფრთოვანდნენ - TMI Consultancy-ის დირექტორი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => uckhoeli-partniorebi-saqartvelos-turistuli-potencialit-aghfrtovandnen-tmi-consultancy-is-direqtori [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-17 01:14:13 [post_modified_gmt] => 2018-02-16 21:14:13 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=214968 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 214861 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-02-16 16:31:26 [post_date_gmt] => 2018-02-16 12:31:26 [post_content] => საქართველოს ფერმერთა ასოციაციამ, პროექტის „სურსათისა და სოფლის მეურნეობის დარგში მცირე და საშუალო საწარმოების მხარდამჭერი ინიციატივა“ფარგლებში, ISET-ის კვლევით ინსტიტუტთან ერთად ტრენინგი ჩაატარა. პროექტის მთავარი მიზანი დარგობრივი ბიზნესასოციაციებისა და ბიზნესის მხარდამჭერი სხვა ტიპის ორგანიზაციების ორგანიზაციული გაძლიერებაა.
საქართველოს ფერმერთა ასოციაციის ინიციატივით, კახეთში სამდღიანი ტრენინგი გაიმართა. ტრენინგი გათვალისწინებული იყო სოფლის მეურნეობის დარგში არსებული დარგობრივი ასოციაციებისა და არასამთავრობო ორგანიზაციებისთვის, რომლებიც თავისი საქმიანობიდან გამომდინარე დაკავშირებული არიან მცირე და საშუალო მეწარმეებთან და ფერმერებთან.
საქართველოს მასშტაბით ტრენინგში 40-მდე ორგანიზაციის წარმომადგენელმა მიიღო მონაწილეობა. ტრენინგის დასრულების შემდეგ შეირჩა ხუთი ორგანიზაცია, რომელთაც ტრენერები, ორგანიზაციის გაძლიერების მიზნით, გაუწევენ კონსულტაციებს. „პროექტის მთავარი მიზანია, ბიზნესის მხარდამჭერი ორგანიზაციების გაძლიერება. ტრენინგის მონაწილეებმა მიიღეს ინფორმაცია ორგანიზაციის მართვის, ადვოკატირების, ფონდების მოძიების, სერვისების შემუშავებისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის საკითხებზე. თავის მხრივ, ტრენინგში მონაწილე ორგანიზაციები შეძლებენ შემდგომში დაეხმარონ და გააძლიერონ მცირე და საშუალო მეწარმეები და ფერმერები,“-აღნიშნა საქართველოს ფერმერთა ასოციაციის წარმომადგენელმა,  პროექტის კოორდინატორმა საბა მესხმა. [post_title] => ფერმერთა ასოციაცია მცირე და საშუალო მეწარმეების გაძლიერებაზე მუშაობს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => fermerta-asociacia-mcire-da-sashualo-mewarmeebis-gadzlierebaze-mushaobs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-16 16:32:56 [post_modified_gmt] => 2018-02-16 12:32:56 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=214861 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 215295 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-02-19 12:12:23 [post_date_gmt] => 2018-02-19 08:12:23 [post_content] => საქართველოს ტურისტულ რეგიონებში ფასდაკლების კვირეული იწყება. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ინიციატივით და აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტის მხარდაჭერით, Discount Week-ის კამპანია 24 თებერვლიდან 11 მარტის ჩათვლით აჭარაში ჩატარდება. ფასდაკლებების კვირეულში ჩართულია აჭარის 15 სასტუმრო, 11 კვების ობიექტი, 5 ატრაქცია და 5 სავაჭრო ობიექტი. Discount Week-ში მონაწილეობის მიღება შეუძლიათ აჭარაში მდებარე სასტუმროებს, რომლებსაც გააჩნიათ 39 ან მეტი ოთახი და უნდა წარმოადგინონ არსებულ სეზონზე გამოცხადებული ფასიდან 30%-იანი, ან მეტი ფასდაკლება.
ფასდაკლების კვირეულისთვის სპეციალური მარკეტინგული კამპანია შემუშავდა, რომელიც პროექტის სატელევიზიო გაშუქებას და სოციალურ ქსელში რეკლამას მოიცავს. სპეციალურ ვებ-გვერდზე განთავსებულია კვირეულში მონაწილე ყველა სასტუმრო, სავაჭრო, საკვები და სხვა ტურისტული ობიექტი შესაბამისი შეთავაზებით. ფასდაკლების მისაღებად მომხმარებელმა სასურველ სასტუმროს დაჯავშნის ნომერზე დარეკვით უნდა წარმოადგინოს სპეციალური პრომო კოდი, რომელიც განთავსებული იქნება ვებ-გვერდზე georgia.travel/discount-ზე. სპეციალური პრომო კოდი ვრცელდება პროექტში მონაწილე სხვა ობიექტებზეც. შეგახესენებთ, Discount Week საქართველოს სხვადასხვა რეგიონში, ტურისტული სერვისების ფასდაკლების კვირეულს მოიცავს. კამპანიის მიზანია რეგიონის პოპულარიზაცია და არასეზონურ პერიოდში შიდა ტურიზმის წახალისება, ასევე, პროექტი ხელს შეუწყობს კერძო სექტორს დამსვენებლების მოზიდვაში, რაც საბოლოო ჯამში მათ ბიზნესზე დადებითად აისახება. აჭარის შემდეგ ფასდაკლების კვირეული კახეთში გაიმართება.
[post_title] => ტურისტულ რეგიონებში ფასდაკლების კვირეული იწყება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => turistul-regionebshi-fasdaklebis-kvireuli-iwyeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-19 12:16:07 [post_modified_gmt] => 2018-02-19 08:16:07 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=215295 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 487 [max_num_pages] => 163 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 1577dc3f563a420918ddb49144575359 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები