კუს ტბის საბაგირო აგვისტოს დასაწყისიდან ამოქმედდება

პოპულარული

კუს ტბის საბაგირო აგვისტოს დასაწყისიდან ამოქმედდება

კუს ტბის საბაგირო რამდენიმეწლიანი პაუზის შემდეგ აგვისტოს დასაწყისიდან ისევ ამოქმედდება. ტენდერში გამარჯვებული კომპანია საბაგირო გზის აღსადგენად მილიონ ასი ათასი ლარის ინვესტიციას განახორციელებს.

როგორც რადიო ”ფორტუნას” თბილისის სატრანსპორტო კომპანიის, საბაგირო სამსახურის უფროსმა ზურაბ ზურაბიშვილმა განუცხადა, მთავარი და განსაკუთრებული მოთხოვნა, საბაგირო გზის მართვის პულტის თანამედროვე სისტემით შეცვლა იყო. ასევე, დაიკიდება შვეიცარული გამწევი ბაგირი, რაც მაღალი ხარისხისა და უსაფრთხოების გარანტიას იძლევა. უკვე განხორციელდა კუს ტბის საბაგირო გზის, გამწევი ბაგირის შესაბამისი კვლევა და დადგინდა, რომ მისი ექსპლუატაცია კიდევ რამდენიმე წლის განმავლობაშია დასაშვები და უსაფრთხოა.

კუს ტბის განახლებული საბაგირო გზით, მსურველებს ორი გონდოლა 7-8 წუთის ინტერვალით მოემსახურება. წინასწარი ინფორმაციით, საბაგირო გზა დასაწყისისთვის, დილის 8 საათიდან საღამოს 8 საათამდე იმუშავებს, თუმცა მგზავრთა მოთხოვნის შესაბამისად დრო შესაძლოა გაიზარდოს კიდეც.

რაც შეეხება კუს ტბის განახლებული საბაგირო გზის საფასურს, როგორც ზურაბ ზურაბიშვილმა ჩვენთან საუბრისას აღნიშნა, ღირებულების განსაზღვრა მისი კომპეტენცია არ არის, თუმცა სავარაუდოდ საბაგირო გზით მგზავრობა 1 ლარი ეღირება. კუს ტბის საბაგირო გზა 2009 წლამდე სოზონურად მუშაობდა, თუმცა მისი რეაბილიტაციისა და უსაფრთხო მუშაობისთვის მერიამ 2010 წლიდან საჭირო თანხა ვეღარ გამოყო.

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sabagiro-gza
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 42211
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sabagiro-gza
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 42211
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 844
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sabagiro-gza
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => sabagiro-gza
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (42211) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (844)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 231834
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-04-12 12:01:07
                    [post_date_gmt] => 2018-04-12 08:01:07
                    [post_content] => ქობულეთი და ურეკი, შესაძლოა, ერთმანეთს ტრამვაით დაუკავშირდეს, ურეკსა და შეკვეთილს შორის კი საბაგირო გზის განვითარება განიხილება,- ამის შესახებ საუბარია ურეკისა და შეკვეთილის მიწათსარგებლობის გენერალურ გეგმაში.

პროექტები, რომლებიც შეკვეთილსა და ურეკში განხორციელდება:

საავტომობილო გზები და ქუჩები, საფეხმავლო და სარეკრეაციო გზები, საველოსიპედო ბილიკები, საზოგადოებრივი ღია სივრცეები და მიწის ნაკვეთები - ეს იმ პროქტების ჩამონათვალია, რომელიც შეკვეთილსა და ურეკში სამომავლოდ უნდა განხორციელდეს. ჯამში უნდა აშენდეს 15,57 კილომეტრი ახალი საავტომობილო გზა, 20,4 კილომეტრი ახალი ქუჩა და 3 საავტომობილო ხიდი. გენერალური გეგმა მუნიციპალიტეტს სთავაზობს ავტობანის სავარაუდო განვითარებასაც. ტრანსპორტის მიმართულებით, საველოსიპედო გზის  გარდა შესაძლებელია წყლის ტრანსპორტის განვითარებაც. ამასთან, გენგეგმაში ასახულია ქობულეთის აღმაშენებლის ქუჩისა და ურეკი -შეკვეტილის სარეკრეაციო ტერიტორიის გასწვრივ როგორც საცხოვრებელი, ისე საქმიანი ზონების, ასევე გასართობი და სპორტული კომპლექსების განვითარება. აღნიშნული ქუჩა, შესაძლოა, გახდეს ასევე ქობულეთსა და ურეკს შორის მთავარი გზა, რომლებიც ერთმანეთს შესაძლოა ტრამვაით დაუკავშირდნენ. ურეკი-შეკვეთილის ტერიტორიაზე იგეგმება საბაგირო გზის განვითარებაც.



ურეკისა და შეკვეთილის მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმა:

აღსანიშნავია, რომ აქამდე მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმა მხოლოდ ურეკს გააჩნდა, თუმცა ეკონომიკის სამინისტროს დაკვეთით მსგავსი დოკუმენტი ამჯერად ორივე საკურორტო ზონაზე, ურეკსა და შეკვეთილზე გავრცელდება. გენერალური გეგმა პირვანდელი სახით 2016 წელს მიიღეს, თუმცა მასში რიგი ცვლილებები შევიდა და საბოლოო სახეც ცოტა ხნის წინ მიიღო.
ურეკი-შეკვეთილის სარეკრეაციო ტერიტორია ჯამში 1538 ჰექტარ ტერიტორიას მოიცავს. მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმა აღნიშნული ტერიტორიების ფუნქციურ ზონებად დაყოფას გვთავაზობს და გარკვეულ შეზღუდვებსაც აწესებს. სანაპიროდან ხმელეთზე 110-დან 280 მეტრამდე მანძილზე იკრძალება ტერიტორიის როგორც საცხოვრებელ ზონად გამოყენება, ისე იმ ობიექტების მშენებლობა, რომელიც არ არის დაკავშირებული კურორტის განვითარებასთან. 
შესაძლებელია სარეკრეაციო ტერიტორიაზე მიწის ნაკვეთზე შესაბამისი გადასახადიც დაწესდეს, რაც გენ. გეგმის ავტორების აზრით, ხელს შეუწყობს გამოუყენებელი მიწის ნაკვეთების განვითარებასა და ტერიტორიის  მოვლა-პატრონობისთვის საჭირო ბიუჯეტის შევსებას. წყარო: bm.ge [post_title] => ქობულეთი- ურეკი ტრამვაით, ურეკი-შეკვეთილი კი ერთმანეთს საბაგიროთი დაუკავშირდება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => qobuleti-ureki-tramvait-ureki-shekvetili-ki-ertmanets-sabagiroti-daukavshirdeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-12 12:14:30 [post_modified_gmt] => 2018-04-12 08:14:30 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=231834 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 184796 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-11-07 12:40:49 [post_date_gmt] => 2017-11-07 08:40:49 [post_content] => რიყე - ნარიყალას საბაგირო გზა, 10 ნოემბრიდან  27 ნოემბრამდე, მგზავრებს ვერ მოემსახურება. თბილისის სატრანსპორტო კომპანიის ცნობით, ამ პერიოდის განმავლობაში რეგლამეტით გათვალისწინებული, ექსპლუატაციის ინსტრუქციისა და ევრო ნორმების  შესაბამისი სამუშაოები ჩატარდება, რომელიც ყოველი 22 500 ნამუშევარი საათის შემდეგ იგეგმება. სამუშაოებს თბილისის სატრანსპორტო კომპანიის შესაბამის ტექნიკურ ჯგუფთან  ერთად კომპანია ლეიტნერის სპეციალისტები ჩაატარებენ.  გარდა ამისა, აღნიშნული დროის მონაკვეთში  საბაგიროს ორივე სადგურსა და  სარემონტო ზონაში  შეიცვლება  ძველი იატაკის საფარის ფენა და ჩანაცვლდება ახლით.   [post_title] => რიყე-ნარიყალას საბაგირო გზა 17 დღით გაჩერდება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => riye-nariyalas-sabagiro-gza-17-dghit-gacherdeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-07 12:40:49 [post_modified_gmt] => 2017-11-07 08:40:49 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=184796 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 151867 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-08-07 18:02:49 [post_date_gmt] => 2017-08-07 14:02:49 [post_content] => კუს ტბის საბაგირო გზა გაჩერდა. როგორც "ფორტუნას" თბილისის სატრანსპორტო კომპანიაში განუცხადეს, გეგმიურ-პროფილაქტიკური სამუშაოების გამო, კუს ტბის საბაგირო გზა მგზავრებს დროებით, ვერ მოემსახურება. როდიდან აღდგება საბაგიროს მუშაობა უცნობია. სატრანსპორტო კომპანიაში განაცხადეს, რომ დაგეგმილი სამუშაოების შესრულებას შესაძლოა რამდენიმე დღე დასჭირდეს. [post_title] => კუს ტბის საბაგირო დროებით გაჩერდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => kus-tbis-sabagiro-droebit-gacherda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-08-07 18:02:49 [post_modified_gmt] => 2017-08-07 14:02:49 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=151867 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 231834 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-04-12 12:01:07 [post_date_gmt] => 2018-04-12 08:01:07 [post_content] => ქობულეთი და ურეკი, შესაძლოა, ერთმანეთს ტრამვაით დაუკავშირდეს, ურეკსა და შეკვეთილს შორის კი საბაგირო გზის განვითარება განიხილება,- ამის შესახებ საუბარია ურეკისა და შეკვეთილის მიწათსარგებლობის გენერალურ გეგმაში. პროექტები, რომლებიც შეკვეთილსა და ურეკში განხორციელდება: საავტომობილო გზები და ქუჩები, საფეხმავლო და სარეკრეაციო გზები, საველოსიპედო ბილიკები, საზოგადოებრივი ღია სივრცეები და მიწის ნაკვეთები - ეს იმ პროქტების ჩამონათვალია, რომელიც შეკვეთილსა და ურეკში სამომავლოდ უნდა განხორციელდეს. ჯამში უნდა აშენდეს 15,57 კილომეტრი ახალი საავტომობილო გზა, 20,4 კილომეტრი ახალი ქუჩა და 3 საავტომობილო ხიდი. გენერალური გეგმა მუნიციპალიტეტს სთავაზობს ავტობანის სავარაუდო განვითარებასაც. ტრანსპორტის მიმართულებით, საველოსიპედო გზის  გარდა შესაძლებელია წყლის ტრანსპორტის განვითარებაც. ამასთან, გენგეგმაში ასახულია ქობულეთის აღმაშენებლის ქუჩისა და ურეკი -შეკვეტილის სარეკრეაციო ტერიტორიის გასწვრივ როგორც საცხოვრებელი, ისე საქმიანი ზონების, ასევე გასართობი და სპორტული კომპლექსების განვითარება. აღნიშნული ქუჩა, შესაძლოა, გახდეს ასევე ქობულეთსა და ურეკს შორის მთავარი გზა, რომლებიც ერთმანეთს შესაძლოა ტრამვაით დაუკავშირდნენ. ურეკი-შეკვეთილის ტერიტორიაზე იგეგმება საბაგირო გზის განვითარებაც. ურეკისა და შეკვეთილის მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმა: აღსანიშნავია, რომ აქამდე მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმა მხოლოდ ურეკს გააჩნდა, თუმცა ეკონომიკის სამინისტროს დაკვეთით მსგავსი დოკუმენტი ამჯერად ორივე საკურორტო ზონაზე, ურეკსა და შეკვეთილზე გავრცელდება. გენერალური გეგმა პირვანდელი სახით 2016 წელს მიიღეს, თუმცა მასში რიგი ცვლილებები შევიდა და საბოლოო სახეც ცოტა ხნის წინ მიიღო.
ურეკი-შეკვეთილის სარეკრეაციო ტერიტორია ჯამში 1538 ჰექტარ ტერიტორიას მოიცავს. მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმა აღნიშნული ტერიტორიების ფუნქციურ ზონებად დაყოფას გვთავაზობს და გარკვეულ შეზღუდვებსაც აწესებს. სანაპიროდან ხმელეთზე 110-დან 280 მეტრამდე მანძილზე იკრძალება ტერიტორიის როგორც საცხოვრებელ ზონად გამოყენება, ისე იმ ობიექტების მშენებლობა, რომელიც არ არის დაკავშირებული კურორტის განვითარებასთან. 
შესაძლებელია სარეკრეაციო ტერიტორიაზე მიწის ნაკვეთზე შესაბამისი გადასახადიც დაწესდეს, რაც გენ. გეგმის ავტორების აზრით, ხელს შეუწყობს გამოუყენებელი მიწის ნაკვეთების განვითარებასა და ტერიტორიის  მოვლა-პატრონობისთვის საჭირო ბიუჯეტის შევსებას. წყარო: bm.ge [post_title] => ქობულეთი- ურეკი ტრამვაით, ურეკი-შეკვეთილი კი ერთმანეთს საბაგიროთი დაუკავშირდება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => qobuleti-ureki-tramvait-ureki-shekvetili-ki-ertmanets-sabagiroti-daukavshirdeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-12 12:14:30 [post_modified_gmt] => 2018-04-12 08:14:30 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=231834 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 24 [max_num_pages] => 8 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 45ffcc27a0c429bdd2356a74e12b95d8 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები