ლევან ყიფიანმა “საქართველოს რკინიგზის” სამეთვალყურეო საბჭო დატოვა

პოპულარული

ლევან ყიფიანმა “საქართველოს რკინიგზის” სამეთვალყურეო საბჭო დატოვა

ლევან ყიფიანმა „საქართველოს რკინიგზის“ სამეთვალყურეო საბჭო დატოვა. ამის შესახებ ყიფიანი სოციალურ ქსელში წერს.

„შექმნილი ვითარებიდან გამომდინარე, მივიღე გადაწყვეტილება, დავტოვო „საქართველოს რკინიგზის“ სამეთვალყურეო საბჭო. მადლობას გიხდით თანამშრომლობისთვის, გისურვებთ წარმატებას,“ – წერს ლევან ყიფიანი.

თბილისის პროკურატურამ მედიაში რამდენიმე დღის წინ გასულ ლევან ყიფიანისა და ზაზა ოქუაშვილის სავარაუდო საუბრის აუდიოჩანაწერებით დაკავშირებით გამოძიება უკვე დაიწყო.

საქართველოს მთავარი პროკურატურა ლევან ყიფიანს 17 სექტემბერს, ხოლო ტელეკომპანია „იბერიას“ დამფუძნებელ ზაზა ოქუაშვილს თბილისში ჩამოსვლისთანავე გამოკითხავს.

ახალი ამბები /

|

14 სექტემბერი, 2018

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => saqartvelos-rkinigza
                                    [1] => levan-yifiani
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 284987
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => saqartvelos-rkinigza
                                    [1] => levan-yifiani
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 284987
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 3657
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => saqartvelos-rkinigza
                                    [1] => levan-yifiani
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => saqartvelos-rkinigza
                                    [1] => levan-yifiani
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (284987) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (3657,27504)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 305484
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-11-13 14:06:59
                    [post_date_gmt] => 2018-11-13 10:06:59
                    [post_content] => საქართველოს რკინიგზა პროფესიული განათლების ეროვნული ჯილდო 2018-ის გამარჯვებული, წლის საუკეთესო ბიზნესპარტნიორის ნომინაციაში გახდა.

რკინიგზის ინფორმაციით პროფესიული განათლების კვირეული დასრულდა და  გამარჯვებულები ოთხ კატეგორიაში გამოვლინდნენ. დაჯილდოების ცერემონიას  ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი - საქართველოს და ათასწლეულის გამოწვევის კორპორაციის წარმომადგენლები, ადგილობრივი ხელისუფლების წარმომადგენლები და სხვა მოწვეული პირები ესწრებოდნენ.

„საქართველოს რკინიგზა სრულად იზიარებს სახელმწიფო პოლიტიკას პროფესიული განათლების უდიდესი მნიშვნელობის შესახებ, სწორედ ამიტომ დავაარსეთ  სარკინიგზო ტრანსპორტის კოლეჯი. სადაც ისწავლება 8 ახალი სასწავლო პროგრამა და მისი მეშვეობით საქართველოში ინერგება დუალური სწავლების მეთოდი, რაც გულისხმობს სამუშაოზე დაფუძნებულ სწავლას. მოგეხსენებათ, საქართველოს რკინიგზა არის ქვეყნის ერთ-ერთი უმსხვილესი დამსაქმებელი და ძალიან გვეამაყება რომ თანამედროვე სტანდარტებით აღჭურვილი სარკინიგზო კოლეჯი საქართველოს რკინიგზას პროფესიულ კადრებს მოუმზადებს,“ - აღნიშნა სს „საქართველოს რკინიგზის“ კორპორატიული მართვის დეპარტამენტის უფროსმა ნინო ჯორბენაძემ.



პროფესიული განათლების ეროვნული ჯილდოათასწლეულის გამოწვევის ფონდის ინიციატივაა, რომელიც ხორციელდება პროექტის პროფესიული განათლება ეკონომიკის განვითარებისთვის - ISWD Project ფარგლებში და დაფინანსებულია აშშ-ის ათასწლეულის გამოწვევის კორპორაციის მიერ. კონკურსის მიზანი პროფესიული განათლების პოპულარიზებაა.
„პროფესიული განათლების ეროვნული კონკურსის ფარგლებში ჟიურიმ გამოავლინა ოთხი გამარჯვებული, რომლებიც გაემგზავრებიან გერმანიაში და მონაწილეობას მიიღებენ სასწავლო პროგრამაში. ისინი ასევე დაესწრებიან ერთ-ერთ მნიშვნელოვან საგანმანათლებლო გამოფენას. იმედი გვაქვს მსგავსი პროექტები კიდევ უფრო ხელს შეუწყობს პროფესიული განათლების პოპულარიზაციას საქართველოში,“ - აღნიშნა ათასწლეულის გამოწვევის ფონდის აღმასრულებელმა დირექტორმა მაგდა მაღრაძემ.
პროფესიული განათლების კვირეულის ფარგლებში,   რკინიგზის სატრანსპორტო კოლეჯში, ღია კარის დღე  გაიმართა. ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი - საქართველოს და ათასწლეულის გამოწვევის კორპორაციის წარმომადგენლობა პროექტის ფარგლებში განხორციელებულ ინფრასტრუქტურულ სამუშაოებს, სიმულატორებს, ტექნიკურ აღჭურვილობას და სასწავლო პროგრამებს გაეცნენ. [post_title] => საქართველოს რკინიგზა წლის საუკეთესო ბიზნესპარტნიორად დასახელდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartvelos-rkinigza-wlis-sauketeso-biznespartniorad-dasakhelda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-11-13 14:06:59 [post_modified_gmt] => 2018-11-13 10:06:59 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://old.fortuna.ge/?p=305484 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 302993 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-11-06 11:35:02 [post_date_gmt] => 2018-11-06 07:35:02 [post_content] => სს ,,საქართველოს რკინიგზის” ინფორმაციით, 20 ოქტომბრიდან მედია საშუალებებში, არაერთხელ  გავრცელდა კერძო და დაინტერესებული პირების განცხადებები სსსაქართველოს რკინიგზისმიერ სომხეთის მიმართულებით კონკრეტული ტვირთების გადაზიდვების შეზღუდვებისა და შეფერხებების თაობაზე. რაზედაც საქართველოს რკინიგზამ ამომწურავი და დოკუმენტურად დადასტურებული პასუხი გაავრცელა. თუმცა მიუხედავად გავრცელებული განცხადებისა დაინტერესებული პირების მხრიდან კვლავ მიზან მიმართულად გრძელდება ცრუ ინფორმაციის გავრცელება. აღნიშნულიდან გამომდინარე, კიდევ ერთხელ გვსურს დადასტურებულად ვამხილოთ, კონკრეტული დაინტერესებული პირები სიცრუეში, შესაბამისად: შპს „დავითი და კომპანია“ კიდევ ერთხელ ტყუის, როდესაც სომხეთის მხარეს, საკუთარ კონტრაქტორად ასახელებს კომპანია „მაქს ოილს“. შპს „მაქს ოილმა“ წერილობით მიმართა სს ,,საქართველოს რკინიგზას” და უარყო კავშირი შპს „დავითი და კომპანიასთან“  (იხილეთ დოკუმენტი).  https://goo.gl/PuFxWZ მიუხედავად მრავალჯერ შეცვლილი ეგრედწოდებული „პარტნიორების“ სიისა, შპს „დავითი და კომპანიის“ მიერ დასახელებულმა ყველა კომპანიამ წერილობით მიმართა სს ,,საქართველოს რკინიგზას” და ყველა მათგანმა უარყო კავშირი „დავითი და კომპანიასთან.“ (იხილეთ დოკუმენტები); https://goo.gl/N8DFmM კვლავ საზოგადოების შეცდომაში შეყვანას ისახავს მიზნად მითითება იმაზე, რომ სარკინიგზო გადაზიდვებით სარგებელს ობშორული კომპანიები ნახულობენ. კიდევ ერთხელ განვმარტავთ, რომ გადაზიდვის ოპერაციებს ასრულებს საქართველოს რკინიგზა და/ან მისი 100%-იანი შვილობილი კომპანიები და ორივე შემთხვევაში შემოსავლები გენერირდება სახელმწიფო ბიუჯეტში (იხილეთ დოკუმენტი). https://goo.gl/VT27Mi კიდევ ერთხელ დადასტურდა, რომ ტყუილია თითქოს ბათუმის ნავთობ ტერმინალებში განთავსებულია შპს „ქროსლაინ ლოგისტიკის“ ტვირთი და კომპანიას აღნიშნული ტვირთის შენახვისათვის ერიცხება საურავები. შპს „ქროსლაინ ლოგისტიკის“ დირექტორის განცხადებით კომპანია ზარალს განიცდის ტვირთის არაჰეჯირებული ფასის გამო და არ აქვს გადასახდელი ტერმინალის მომსახურების ღირებულება. თუმცა გაურკვეველია როგორ უნდა მომხდარიყო ფასის ჰეჯირება ტვირთზე, რომელიც არ ეკუთვნის აღნიშნულ კომპანიას. ყოველივე ზემოაღნიშნულიდან გამომდინარე, კიდევ ერთხელ ვაცხადებთ,  რომ სს ,,საქართველოს რკინიგზის” მიმართ ადგილი აქვს მიზანმიმართულ ცილისმწამებლურ კამპანიას. მაღალი საზოგადოებრივი ინტერესის გამო, სს ,,საქართველოს რკინიგზამ“ თანდართული დოკუმენტაციით, კიდევ ერთხელ ამხილა ტყუილში ზემოაღნიშნული კომპანიები და ვაცხადებთ რომ ამიერიდან დაინტერესებულ მხარეებს, მხოლოდ  სამართლებრივ სივრცეში გასცემს არგუმენტირებულ პასუხებს“, - აცხადებენ საქართველოს რკინიგზაში. R [post_title] => ,,საქართველოს რკინიგზა”: მიზანმიმართულად გრძელდება ცრუ ინფორმაციის გავრცელება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartvelos-rkinigza-mizanmimartulad-grdzeldeba-cru-informaciis-gavrceleba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-11-06 13:04:17 [post_modified_gmt] => 2018-11-06 09:04:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=302993 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 302499 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-11-05 11:52:54 [post_date_gmt] => 2018-11-05 07:52:54 [post_content] => ,,საქართველოს რკინიგზა” მედიაში გავრცელებულ ინფორმაციას რიგ საკითხებზე სიცრუეს უწოდებს და ოფიციალურ განცხადებას ავრცელებს. ,,2018 წლის 20 და 30 ოქტომბერს მედიით გაშუქდა სტუდია ,,მონიტორისმიერ მომზადებული ფილმი და კერძო, დაინტერესებული პირების განცხადებები სსსაქართველოს რკინიგზისმიერ სომხეთის მიმართულებით კონკრეტული ტვირთების გადაზიდვების შეზღუდვებისა და შეფერხებების თაობაზე. გვსურს გამოვეხმაუროთ აღნიშნულ ფილმს, რომელიც შეიცავდა უამრავ ცრუ,  გადაუმოწმებელ ინფორმაციას და რომელიც მიზნად ისახავდა არა მხოლოდ საზოგადოების შეცდომაში შეყვანას, არამედ სს „საქართველოს რკინიგზის“ დისკრედიტაციასა და იმიჯის შელახვას. აღნიშნულთან დაკავშირებით ვაცხადებთ, რომ:
  • სიმართლეს არ შეესაბამება ინფორმაცია თითქოს კომპანია ,,ქროსლაინ ლოგისტიკს“ 1500 ტონა საწვავი ორ თვეზე მეტია ბათუმის ტერმინალში აქვს დასაწყობებული.სს ,,საქართველოს რკინიგზის” მიმართვის პასუხად, ქალაქ ბათუმში არსებული სამივე ტერმინალი, რომლებიც რკინიგზით ახორციელებენ ნავთობპროდუქტების შენახვა/დასაწყობებას, წერილობით ადასტურებს, რომ არც შპს ,,ქროსლაინ-ლოგისტიკას“ და არც Аг Фуел-თან არ ჰქონიათ სახელშეკრულებო ურთიერთობა და შესაბამისად, მათი ტვირთი არ არის განთავსებული მათ რეზერვუარებში. (იხილეთ დოკუმენტები)
  • გამომდინარე იქიდან, რომ აღნიშნული კომპანიების ტვირთი არ ინახება ბათუმის ტერმინალების რეზერვუარებში, ტყუილია თითქოს ზემოაღნიშნული კომპანიები ტვირთის დაყოვნების გამო ჯარიმას უხდიან ტერმინალებს თვეში 1500 აშშ დოლარის ოდენობით და დღეის მდგომარეობით, გადასახდელი აქვთ 3000 აშშ დოლარი.
  • სსსაქართველოს რკინიგზის მიერ მოძიებული ინფორმაციით, შპს ,,რომპეტროლ საქართველოსაგან“ აღნიშნული კომპანიების მიერ საწვავის შესყიდვის ფაქტი არ დასტურდება. აღნიშნულს მოწმობს ,,რომპეტროლ საქართველოსაგან“ მიღებული წერილი,რომ 2018 წლის აგვისტოდან დღემდე საბაჟო საწყობიდან ტვირთის გადაწერა რომელიმე კომპანიაზე არ განხორციელებულა. აქვე განვმარტავთ - ტვირთის საბაჟო საწყობიდან გადაწერა ნიშნავს ტვირთმფლობელის შეცვლას, რაც თავის მხრივ, ტვირთის გაყიდვაა.
  • საზოგადოება შეცდომაში შეჰყავს ზემოაღნიშნული კომპანიების მიერ გაჟღერებულ ინფორმაციას, რომ სს „საქართველოს რკინიგზა“-სთან გაფორმებული საექსპედიტორო ხელშეკრულების ფარგლებში, რკინიგზას უნდა განეხორციელებინა 40 000 ტონა საწვავის გადაზიდვა სომხეთის მიმართულებით. შპს „ქროსლაინ-ლოგისტიკს“ ნამდვილად აქვს გაფორმებული გენერალური ხელშეკრულება სს „საქართველოს რკინიგზასთან“, თუმცა აღნიშნული სტანდარტული ხელშეკრულების პირობებით რკინიგზა ვალდებულია გადაზიდვა განახორციელოს იმ მოცულობით, რომელსაც ითვალისწინებს მხარეთა შორის სარკინიგზო ზედნადების ფორმით დადებული ყოველი ცალკეული ხელშეკრულება. მსგავსი ხელშეკრულება კი მხარეთა შორის არ არის გაფორმებული.
  • ცილისწამებაა თითქოს საქართველოს რკინიგზა აყოვნებს ე.წ. მესპლანის (რაც წარმოადგენს ტვირთმიმღების დასტურს ტვირთის მიღების მზაობაზე) შეთანხმების პროცედურებს, რადგანაც შპს ,,ქროსლაინ ლოგისტიკს“ ორივე ოფიციალური მომართვის შედეგად, სომხეთის რკინიგზამ დაახარვეზა წარმოდგენილი დოკუმენტი და უარი განუცხადა ,,საქართველოს რკინიგზას” აღნიშნული კომპანიების ტვირთების მიღებაზე. (იხილეთ დოკუმენტები)
  • სიმართლეს არ შეესაბამება ინფორმაცია, რომ შპს ,,დავითი და კომპანია“-ს და/ან მის რომელიმე პარტნიორ კომპანიას 3 000 ტონა საწვავი ქუთაისის ტერმინალში აქვს დასაწყობებული. ქუთაისში არსებული სამივე ტერმინალიდან, რომლებშიც რკინიგზის ვაგონებით შესაძლებელია ნავთობპროდუქტების შეტანა, შენახვა/დასაწყობება, სს „საქართველოს რკინიგზამ“ მიიღო წერილობითი დასტური, რომ არც შპს „დავითი და კომპანიას“ და არც მის პარტნიორ კომპანიებს, კერძოდ, MIKA Limited-სა და MAX PETROL-ს 2018 წლის 1 იანვრიდან დღემდე, არ აქვთ ტერმინალებთან სახელშეკრულებო ურთიერთობა და შესაბამისად, მათი ტვირთი არ არის განთავსებული ქუთაისში არსებულ რეზერვუარებში. (იხილეთ დოკუმენტები)
  • ტყუილია განცხადება იმის შესახებ, რომ ,,საქართველოს რკინიგზა” უარს აცხადებს დაინტერესებული მხარეების მოთხოვნით გადაზიდვების განხორციელებაზე და შესაბამისად კარგავს ტვირთებს სომხეთის მიმართულებით. აღსანიშნავია, რომ სომხეთის მიმართულებით ნავთობპროდუქტის გადაზიდვა ხდება იმ ოდენობით, რა მოცულობის მოთხოვნაც სომხეთის ბაზარზეა. აღნიშნული მოთხოვნა ბოლო ათწლეულის განმავლობაში, ერთგვაროვანია და დაახლოებით წელიწადში 300 ათას ტონას შეადგენს. საზოგადოების შეცდომაში შეყვანას ისახავს მიზნად ინფორმაცია, რომ 2017 წლის 9 თვიან პერიოდთან შედარებით, 2018 წელს იგივე პერიოდში,სომხეთის მიმართულებით გადაზიდული ნავთობპროდუქტების მაჩვენებელი შემცირდა. ზემოაღნიშნულიდან გამომდინარე, სს ,,საქართველოს რკინიგზა” ეხმაურება ცრუ ინფორმაციას და ოფიციალურ მონაცემებზე დაყრდნობით აცხადებს, რომ 2018 წლის 9 თვიან ჭრილში 2017 წლის იგივე პერიოდთან შედარებით, სომხეთის მიმართულებით გადაზიდული ნავთობპროდუქტების მოცულობა არათუ შემცირებული, არამედ 18 000 ტონით მომატებულია. კერძოდ, 2018 წელს 9 თვეში გადაზიდული ნავთობპროდუქტების მოცულობა 279 502 ტონაა, ხოლო 2017 წლის 9 თვიან პერიოდში 261 444ტონა. (იხილეთ სტატისტიკა)
სს ,,საქართველოს რკინიგზათანაბარ კონკურენტულ პირობებში აყენებს დაინტერესებულ პირებს ტვირთის მოცულობის გათვალისწინებით. შესაბამისად, დღეის მდგომარეობით ,,საქართველოს რკინიგზას” და მის შვილობილ კომპანიებს, გაფორმებული აქვთ  რამდენიმე საექსპედიტორო ხელშეკრულება მსხვილ თუ წვრილ გადამზიდავ კომპანიებთან, რითაც რკინიგზა სახელმწიფო ბიუჯეტში მნიშვნელოვანი თანხების გენერირებას უზრუნველყოფს. შემოსავლებითა და დივიდენდების მეშვეობით, სახელმწიფო ბიუჯეტის შევსების პრაქტიკა რადიკალურად განსხვავდება 2006-2012 წლებისაგან, როდესაც  ნავთობპროდუქტების გადაზიდვას ახორციელებდა მაშინდელი მაღალჩინოსნების კუთვნილი ერთადერთი მონოპოლიური კომპანია და გადაზიდვებით მიღებული  შემოსავლები აღნიშნული კომპანიის კერძო ოფშორულ ანგარიშებზე ილექებოდა. ყოველივე ზემოაღნიშნულიდან გამომდინარე, კიდევ ერთხელ ვაცხადებთ, რომ სტუდია ,,მონიტორის“ მიერ მომზადებული ფილმი და ამასთანავე 2018 წლის 30 ოქტომბერს „ჰაბ ჯორჯია“-ს ინიცირებული პრესკონფერენცია ერთმნიშვნელოვნად მიზნად ისახავს სს „საქართველოს რკინიგზის“ დისკრედიტაციას და მისი საერთაშორისო იმიჯისა და სტრატეგიული მნიშვნელობის შესუსტებას”, - ნათქვამია ,,საქართველოს რკინიგზის” მიერ გავრცელებულ განცხადებაში. [post_title] => ,,საქართველოს რკინიგზა” ტვირთის გადაზიდვებზე: დაინტერესებული პირები თანაბარ პირობებში არიან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartvelos-rkinigza-tvirtis-gadazidvebze-dainteresebuli-pirebi-tanabar-pirobebshi-arian [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-11-05 11:53:49 [post_modified_gmt] => 2018-11-05 07:53:49 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=302499 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 305484 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-11-13 14:06:59 [post_date_gmt] => 2018-11-13 10:06:59 [post_content] => საქართველოს რკინიგზა პროფესიული განათლების ეროვნული ჯილდო 2018-ის გამარჯვებული, წლის საუკეთესო ბიზნესპარტნიორის ნომინაციაში გახდა. რკინიგზის ინფორმაციით პროფესიული განათლების კვირეული დასრულდა და  გამარჯვებულები ოთხ კატეგორიაში გამოვლინდნენ. დაჯილდოების ცერემონიას  ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი - საქართველოს და ათასწლეულის გამოწვევის კორპორაციის წარმომადგენლები, ადგილობრივი ხელისუფლების წარმომადგენლები და სხვა მოწვეული პირები ესწრებოდნენ. „საქართველოს რკინიგზა სრულად იზიარებს სახელმწიფო პოლიტიკას პროფესიული განათლების უდიდესი მნიშვნელობის შესახებ, სწორედ ამიტომ დავაარსეთ  სარკინიგზო ტრანსპორტის კოლეჯი. სადაც ისწავლება 8 ახალი სასწავლო პროგრამა და მისი მეშვეობით საქართველოში ინერგება დუალური სწავლების მეთოდი, რაც გულისხმობს სამუშაოზე დაფუძნებულ სწავლას. მოგეხსენებათ, საქართველოს რკინიგზა არის ქვეყნის ერთ-ერთი უმსხვილესი დამსაქმებელი და ძალიან გვეამაყება რომ თანამედროვე სტანდარტებით აღჭურვილი სარკინიგზო კოლეჯი საქართველოს რკინიგზას პროფესიულ კადრებს მოუმზადებს,“ - აღნიშნა სს „საქართველოს რკინიგზის“ კორპორატიული მართვის დეპარტამენტის უფროსმა ნინო ჯორბენაძემ. პროფესიული განათლების ეროვნული ჯილდოათასწლეულის გამოწვევის ფონდის ინიციატივაა, რომელიც ხორციელდება პროექტის პროფესიული განათლება ეკონომიკის განვითარებისთვის - ISWD Project ფარგლებში და დაფინანსებულია აშშ-ის ათასწლეულის გამოწვევის კორპორაციის მიერ. კონკურსის მიზანი პროფესიული განათლების პოპულარიზებაა.
„პროფესიული განათლების ეროვნული კონკურსის ფარგლებში ჟიურიმ გამოავლინა ოთხი გამარჯვებული, რომლებიც გაემგზავრებიან გერმანიაში და მონაწილეობას მიიღებენ სასწავლო პროგრამაში. ისინი ასევე დაესწრებიან ერთ-ერთ მნიშვნელოვან საგანმანათლებლო გამოფენას. იმედი გვაქვს მსგავსი პროექტები კიდევ უფრო ხელს შეუწყობს პროფესიული განათლების პოპულარიზაციას საქართველოში,“ - აღნიშნა ათასწლეულის გამოწვევის ფონდის აღმასრულებელმა დირექტორმა მაგდა მაღრაძემ.
პროფესიული განათლების კვირეულის ფარგლებში,   რკინიგზის სატრანსპორტო კოლეჯში, ღია კარის დღე  გაიმართა. ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი - საქართველოს და ათასწლეულის გამოწვევის კორპორაციის წარმომადგენლობა პროექტის ფარგლებში განხორციელებულ ინფრასტრუქტურულ სამუშაოებს, სიმულატორებს, ტექნიკურ აღჭურვილობას და სასწავლო პროგრამებს გაეცნენ. [post_title] => საქართველოს რკინიგზა წლის საუკეთესო ბიზნესპარტნიორად დასახელდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartvelos-rkinigza-wlis-sauketeso-biznespartniorad-dasakhelda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-11-13 14:06:59 [post_modified_gmt] => 2018-11-13 10:06:59 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://old.fortuna.ge/?p=305484 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 137 [max_num_pages] => 46 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 456c3b99701b47e4cb2bc201c8d1174b [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები