„ლიკანი“ ახალი და განსხვავებული შეფუთვით გამოჩნდა

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

„ლიკანი“ ახალი და განსხვავებული შეფუთვით გამოჩნდა

კომპანია „IDS ბორჯომი საქართველოს” მიერ წარმოებული ნატურალური მინერალური წყლის ბრენდი „ლიკანი“, რომელიც წლების მანძილზე ბაზრის უპირობო ლიდერია, ახალი და განსხვავებული შეფუთვით გამოჩნდა  მომხმარებლის წინაშე. თუ, ძველი ეტიკეტი წყლის ადგილმდებარეობას გვიჩვენებდა, ახალი ვერსია სრულიად განახლებულ ხედვას გვთავაზობს. ლიკანში რომანოვების ცნობილი სასახლე ტალღამ ჩაანაცვლა.

აღსანიშნავია, რომ „ლიკანის“ ახალ ეტიკეტზე სამმა ძალიან საინტერესო პროფესიონალმა იმუშავა: არტ დირექტორი-გიორგი პოპიაშვილი, ტიპოგრაფიის ავტორი- აკაკი რაზმაძე  და გრაფიკული დიზაინი-ნათია ზედელაშვილი.

„ჩვენი მიზანი არ იყო უბრალოდ უფრო კარგი ეტიკეტის შექმნა „ლიკანისთვის“, ჩვენ გვინდოდა, გვეთქვა ახალი სიტყვა ახალი დიზაინით და ჩანაფიქრით, რომელიც კარგად გამოხატავდა ბრენდის სათქმელს. ვფიქრობთ, განახლებული შეფუთვა პასუხობს ბრენდის იდეებს, არის დინამიური და ახალგაზრდული. მთავარი სიმბოლო ტალღა – წყალს, მთებს და მუსიკალურ რიტმს აერთიანებს. არღვევს სტანდარტული ეტიკეტის ფორმას და მინიმალისტური გზით თანამედროვე სურათს ქმნის. ეს ერთიანობა, საკმაოდ ენერგიულ ვიზუალს ბადებს, რაც „ლიკანის“ უნიკალური მინერალების ფუნქციონალურ ნაწილსაც უსვამს  ხაზს. ვიმედოვნებთ, რომ ახალი შეფუთვა მოეწონება „ლიკანის“ მომხმარებელს და ექნება ისეთივე დადებითი გამოხმაურება საზოგადოებაში, როგორც თავდაპირველად „ლიკანის“ გამოსვლით დავიმსახურეთ. „ლიკანთან“ ერთად „სიცოცხლე ჩქეფს“, -აცხადებს „ლიკანის“ ბრენდ მენეჯერი ტატა ქათამაძე.

ცნობისთვის, მინერალური წყალი „ლიკანი“ ცოცხალი მინერალებით გაჯერებული უნიკალური წყალია, რომელიც ზომიერად შეიცავს მინერალურ-იონურ კომპლექსს. მისი განსაკუთრებული მახასიათებელია ჰიდრო კარბონატების, მაგნიუმის და კალციუმის განსაკუთრებული თანაფარდობა. ბუნებრივი გაზით უხვად გაჯერებულ მინერალურ წყალს „ლიკანი“ განუმეორებლად მსუბუქი გემო აქვს.

სწორედ ამ მინერალთა თანხვედრა განაპირობებს წყლის უნიკალურობას, წლების მანძილზე მინერალური წყლების კატეგორიაში წამყვანი ბრენდის სტატუსის შენარჩუნებას და გამორჩეულად ერთგულ მომხმარებელს. „ლიკანი“ იდეალურია მათთვის, ვისაც წყურვილის მოკვლა, გაგრილება და მთელი დღის მანძილზე ენერგიის და კარგი განწყობის შენარჩუნება სურს.

მინერალური წყალი ბაზარზე 2007 წლიდან არსებობს და დღემდე შემდეგი შეფუთვით არის წარმოდგენილი: 0.6 ლ; 1 ლ;  და 1.5ლ  PET.  „ლიკანის“ ჩამოსხმა ბორჯომის N1 ჩამომსხმელ ქარხანაში ხორციელდება.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

26 ივნისი, 2018

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => borjomi
                                    [1] => mineraluri-wyali
                                    [2] => likani
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 259011
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => borjomi
                                    [1] => mineraluri-wyali
                                    [2] => likani
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 259011
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 3082
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => borjomi
                                    [1] => mineraluri-wyali
                                    [2] => likani
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => borjomi
                                    [1] => mineraluri-wyali
                                    [2] => likani
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (259011) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (3082,4905,10628)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 265328
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-07-13 12:13:14
                    [post_date_gmt] => 2018-07-13 08:13:14
                    [post_content] => „ბორჯომი“ - აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაციას გამართავს. ღონისძიება 15 ივლისს, თბილისის ზღვაზე იახტ კლუბში La Cote შედგება. პრეზენტაციას საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი, გიორგი ჩოგოვაძე დაესწრება.

აღნიშნულთან დაკავშირებით კომპანია ოფიციალურ განცხადებას ავრცელებს, რომელსაც „ფორტუნა” უცვლელად გთავაზობთ:

„ზაფხული გრძელი დღეების, თბილი ღამეების, ახალი აღმოჩენებისა და გულწრფელი ემოციების პერიოდია. ზაფხულში  უფლება გვაქვს, უკან მოვიტოვოთ ყველა საზრუნავი, თავით გადავეშვათ აქტიური დასვენების სამყაროში და მივიღოთ მაქსიმალური სიამოვნება ცხოვრებისგან. სწორედ, ეს კონცეფცია აირჩია „ბორჯომმა“ საზაფხულო კომუნიკაციისთვის, რომელიც თავის მხრივ ქილის ახალ დიზაინს, ვებ რესურსს და სხვადასხვა აქტივობებს აერთიანებს.  მნიშვნელოვანია, რომ „ბორჯომის“ საზაფხულო შეფუთვების ახალი სერია უკვე თაროებზეა.

„ბორჯომი“ - აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაცია 15 ივლისს, თბილისის ზღვაზე იახტ კლუბში “La Cote” შედგება. პრეზენტაციას საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი, გიორგი ჩოგოვაძე დაესწრება.

პროექტის „აქტიური ზაფხულის ფარგლებში” შეიქმნა ვებ-გვერდი www.active.bojromi.com,  რომელიც საერთაშორისო და მრავალფუნქციურია, ამასთან რამდენიმე ენაზე ოპერირებს. აღნიშნულ რესურსზე ნებისმიერ ადამიანს შესაძლებლობა ექნება, გაეცნოს ინფორმაციას აქტიური გართობის შესახებ. გვერდზე განთავსებულია, როგორც გლობალური, ასევე, ლოკალური ინფორმაცია ქვეყნების მიხედვით. ვებ-რესურსის შექმნის მიზანია, აქტიური დასვენებისთვის განკუთვნილი ადგილების და აქტივობების პოპულარიზაცია, როგორც ტურისტებში, ასევე ადგილობრივ მოსახლეობაში.

ცნობისათვის, აღნიშნული მიმართულების განვითარებაზე „ბორჯომის“ გუნდი რამდენიმე თვეა მუშაობს. ინფორმაცია საქართველოში არსებული საინტერესო ადგილების შესახებ და აღნიშნულ ადგილებში აქტიური დასვენების შესაძლებლობებზე, საქართველოს ტურიზმის ეროვნულ სააგენტოსთან ერთად დამუშავდა”, - ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში.
„საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია აქტიურად მუშაობს საქართველოს სხვადასხვა კუთხეების პოპულარიზაციის მიმართულებით. სწორედ ამიტომ, ჩვენ გვაქვს შესანიშნავი პროექტი  „გაიცანი საქართველო“, რომლის დახმარებით,  ჩვენს თანამოქალაქეებს, შესაძლებლობა აქვთ, კიდევ უფრო მეტი ინფორმაცია მიიღონ საქართველოს, ჯერ კიდევ, უცნობი და საინტერესო ადგილების შესახებ. მივესალმები კომპანია „ბორჯომის“ ახალ წამოწყებას, ჩვენ გვჭირდება მეტი ახალი შესაძლებლობა, რათა როგორც ადგილობრივმა, ისე უცხოელმა ტურისტმა ზაფხული ჩვენს ქვეყანაში საინტერესოდ გაატაროს,“- განაცხადა გიორგი ჩოგოვაძემ.
როგორც კომპანიაში განმარტავენ, გართობის ისეთი პოპულარული და  სასურველი  საშუალებები, როგორიცაა, ველოსიპედი, სკუტერი, პიკნიკზე განტვირთვა, წყლის თხილამურები ან ნაოსნობა,  ქმნიან „ბორჯომის“ სპეციალური, საზაფხულო სერიის ახალ დიზაინს. მომხმარებელი თავად  შეძლებს  შეარჩიოს მისთვის საყვარელი გართობის ფორმა. „ბორჯომი“ კი, დამუხტავს მათ ვულკანური ენერგიით და მისცემს საშუალებას მიიღონ მაქსიმალური სიამოვნება.
ზაფხული ხომ მხიარულებისა და საინტერესო თავგადასავლების დროა. დაისვენეთ ისე, როგორც არასდროს „ბორჯომთან“ ერთად.
„ჩვენ ვაგრძელებთ ბრენდის განვითარებას. ამ ზაფხულს კი, თითოეული ჩვენგანი შეძლებს კიდევ უფრო მეტს „ბორჯომთან“ ერთად! გაიგეთ მეტი აქტიური დასვენების შესახებ ჩვენი ვებ-რესურსიდან, აირჩიეთ გართობის ფორმა, საყვარელი წყლის შეფუთვა  - სიტუაციების მიხედვით, დაიმუხტეთ ვულკანური ენერგიით და ისიამოვნეთ თითოეული წუთით!“- აცხადებს „ბორჯომის“ ბრენდ მენეჯერი გვანცა ჩლაიძე. ცნობისთვის, „ბორჯომის“ სპეციალური სერია წარმოდგენილია შემდეგ ფორმატებში: ალუმინის ქილა 0.33ლ. PET ბოთლი სპეციალური შეფუთვით 0.5 და 1ლ. და ასევე 6 და 12 ბოთლიანი შეფუთვები  - იმ კატეგორიის მომხმარებლებლისთვის, ვისაც უყვარს სახლში მარაგების გაკეთება. [post_title] => „ბორჯომი“ აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაციას გამართავს -იცხოვრე ვულკანური ძალით [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => borjomi-aqtiuri-zafkhulis-koncefciis-prezentacias-gamartavs-ickhovre-vulkanuri-dzalit [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-13 12:15:01 [post_modified_gmt] => 2018-07-13 08:15:01 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=265328 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 264025 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-07-10 13:12:10 [post_date_gmt] => 2018-07-10 09:12:10 [post_content] => რიყის პარკში პროექტის - „ლიკანი ქუჩის მუსიკის ტალღა" პრეზენტაცია გაიმართა. ღონისძიება წარმატებით ჩატარდა და მის ფარგლებში, მსმენელის წინაშე თორნიკე ყიფიანი, Ioane& ULTRATONE, Young Georgian Lolitaz და MokuMoku წარსდგნენ. ქუჩის მუსიკოსების პოპულარიზაციის მიზნით, კონცერტები რიყის პარკში სექტემბრის ბოლომდე გაგრძელდება. პროექტის ორგანიზატორი მინერალური წყლის ბრენდი „ლიკანია“, ხოლო პარტნიორები: ქალაქ თბილისის მერიის ღამის ეკონომიკის განვითარების პროექტი და არასამთავრობო ორგანიზაცია “ქუჩის მუსიკა”. პრეზენტაციას უამრავ მსმენელთან ერთად ქალაქ თბილისის მერი, კახი კალაძე ესწრებოდა.
 „იქ სადაც ცოცხალი მუსიკაა, ყოველთვის არის „ლიკანი“, მისი განახლებული შეფუთვაც ამის დასტურია.  „ლიკანი“ ქუჩის მუსიკის ტალღა - არის ერთგვარი ასპარეზი ქუჩის მუსიკოსებისთვის, გვინდა შემსრულებლებს მივცეთ იმის შესაძლებლობა, რომ თავისი შემოქმედება გააცნონ საზოგადოების დიდ ნაწილს“ -  აცხადებს მინერალური წყალი „ლიკანის“ საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერი, ნიცა ჩოლოყაშვილი.
„ეს არის არაჩვეულებრივი მაგალითი, იმისა თუ როგორ შეიძლება, ძალიან საინტერესო კულტურული ღონისძიების ფარგლებში,  ითანამშრომლოს მუნიციპალიტეტმა და კერძო ბიზნესმა. დარწმუნებული ვარ ბევრ საინტერესო მუსიკოსს ვიხილავთ ამ სცენაზე“ - აცხებს სერგი გვარჯალაძე, თბილისის ღამის ეკონომიკის განვითარების კონცეფციის პროექტის ხელმძღვანელი. კონცერტს ბახვა ბრეგვაძე და ნათია ბუნტური უძღვებოდნენ. მინერალური წყლის ბრენდი „ლიკანი“ განვითარების საინტერესო ეტაპზეა,  რადგან ის სულ ცოტა ხნის წინ განახლებული ეტიკეტით წარსდგა საზოგადოების წინაშე. განახლებული შეფუთვა იდეალურად ეხმაურება ბრენდის იდეებს, არის დინამიური და ახალგაზრდული. ეს კონცერტიც ბრენდის ახალი ვიზუალის ერთგვარი პრეზენტაცია იყო. [post_title] => პროექტის - „ლიკანი ქუჩის მუსიკის ტალღა" პრეზენტაცია გაიმართა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => proeqtis-likani-quchis-musikis-talgha-prezentacia-gaimarta [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-10 13:13:00 [post_modified_gmt] => 2018-07-10 09:13:00 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=264025 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 257767 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-06-21 16:55:15 [post_date_gmt] => 2018-06-21 12:55:15 [post_content] => „საპარტნიორო ფონდი“ „ბორჯომი-ლიკანი ინტერნეიშენალის“ 100%-იანი წილის მესაკუთრე გახდა. როგორც „ფორტუნას“ „საპარტნიორო ფონდიდან“ აცნობეს, კომერციული შეთანხმების შესახებ ოფიციალური დოკუმენტი „საპარტნიორო ფონდსა“ და შეზღუდული პასუხისმგებლობის ამხანაგობა „ყაზმუნაიგაზ-სერვისს“ შორის სასტუმრო „ბორჯომი ლიკანში“ გაფორმდა. ოფიციალური დოკუმენტის მიხედვით, „საპარტნიორო ფონდს“ საკუთრებაში ყაზახური კომპანია „ყაზმუნაიგაზ-სერვისის“ მიერ დაფუძნებული შპს „კმგ-სერვის საქართველოს“ 100%-იანი წილი გადმოეცა. შპს „კმგ-სერვის საქართველო“ და „საპარტნიორო ფონდი“ „ბორჯომი ლიკანი ინტერნეიშენალის“ აქციების 50-50%-ს ფლობდნენ.სასიხარულოა, რომ სასტუმრო „ბორჯომი ლიკანის“ აქციების 100% ქართული მხარის მფლობელობაში გადმოვიდა. ეს არის წარმატებული კომერციული კონტრაქტი. პრინციპული შეთანხმება სასტუმროს აქციების შესყიდვის შესახებ ასტანაში ქართული მხარის ოფიციალური ვიზიტის დროს გავაფორმეთ. დღეს კი ხელი მოვაწერეთ დოკუმენტს, რომელიც აღნიშნული გადაწყვეტილების ფორმალურ დეტალებს ითვალისწინებს. მადლობას ვუხდი ჩვენს პარტნიორ ყაზახურ მხარეს გაწეული სამუშაოებისთვის, რომლებმაც გამაჯანსაღებელ კომპლექსს ფართო ტურისტული დატვირთვა შესძინა. ჩვენ ყაზახურ მხარესთან თანამშრომლობას სხვადასხვა მიმართულებით ვაგრძელებთ. რაც შეეხება სასტუმროს, მას შემდეგ, რაც შევწყვიტეთ თანამშრომლობა კომპანია RIXOS-თან, აქტიურად ვაწარმოებთ მოლაპარაკებებს მსოფლიოში ცნობილ უმსხვილეს ოპერატორებთან. დღესდღეობით კი სასტუმრო „ბორჯომი ლიკანის“ ბრენდის ქვეშ ოპერირებს. მალე „საპარტნიორო ფონდი“ ლიკანში მდებარე რომანოვების სასახლისა და პარკის რესტავრაცია-რეაბილიტაციის პროექტირების გეგმასაც წარადგენს, რომლის განხორციელების შედეგად სასტუმრო კომპლექსი საქართველოში ერთ-ერთი მთავარი ტურისტულ ცენტრი იქნება“, - განაცხადა „საპარტნიორო ფონდის“ აღმასრულებელმა დირექტორმა დავით საგანელიძემ. „ყაზმუნაიგაზ-სერვისს“ ლიკანის ტერიტორიის ნაწილი სასტუმრო კომპლექსის მშენებლობის პირობით 2006 წელს გადაეცა. „საპარტნიორო ფონდის“ ინფორმაციით, ყაზახური კომპანიის მხრიდან გაჩერებული საინვესტიციო პროექტი ფონდის ჩართულობის შემდეგ გაცოცხლდა. „საპარტნიორო ფონდმა“ და ყაზახურმა კომპანია „კაზმუნაიგაზ-სერვისმა“ 2012-2014 წლებში ხელი მოაწერეს ხელშეკრულებებს, რომელთა თანახმად, ლიკანში ხუთვარსკვლავიანი სასტუმრო-გამაჯანსაღებელი კომპლექსის მშენებლობისთვის დაფინანსება გამოიყო. „საპარტნიორო ფონდმა“ პარტნიორი კომპანიის 50%-იანი წილი კი დღეს „ყაზმუნაიგაზ-სერვისის“ მიერ სასტუმროს მშენებლობაში ინვესტირებულ თანხასთან შედარებით იაფად შეისყიდა. „საპარტნიორო ფონდსა“ და „კაზმუნაიგაზ-სერვისს“ შორის გაფორმებული ხელშეკრულების თანახმად, ფონდის საკუთრებაში სასტუმრო „ბორჯომი ლიკანის“ გარდა ქობულეთში, 70073 კვ.მ მიწის ნაკვეთი გადადის. [post_title] => საპარტნიორო ფონდი „ბორჯომი-ლიკანი ინტერნეიშენალის“ 100%-იანი წილის მესაკუთრე გახდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sapartnioro-fondi-borjomi-likani-interneishenalis-100-iani-wilis-mesakutre-gakhda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-21 16:55:49 [post_modified_gmt] => 2018-06-21 12:55:49 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=257767 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 265328 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-07-13 12:13:14 [post_date_gmt] => 2018-07-13 08:13:14 [post_content] => „ბორჯომი“ - აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაციას გამართავს. ღონისძიება 15 ივლისს, თბილისის ზღვაზე იახტ კლუბში La Cote შედგება. პრეზენტაციას საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი, გიორგი ჩოგოვაძე დაესწრება. აღნიშნულთან დაკავშირებით კომპანია ოფიციალურ განცხადებას ავრცელებს, რომელსაც „ფორტუნა” უცვლელად გთავაზობთ: „ზაფხული გრძელი დღეების, თბილი ღამეების, ახალი აღმოჩენებისა და გულწრფელი ემოციების პერიოდია. ზაფხულში  უფლება გვაქვს, უკან მოვიტოვოთ ყველა საზრუნავი, თავით გადავეშვათ აქტიური დასვენების სამყაროში და მივიღოთ მაქსიმალური სიამოვნება ცხოვრებისგან. სწორედ, ეს კონცეფცია აირჩია „ბორჯომმა“ საზაფხულო კომუნიკაციისთვის, რომელიც თავის მხრივ ქილის ახალ დიზაინს, ვებ რესურსს და სხვადასხვა აქტივობებს აერთიანებს.  მნიშვნელოვანია, რომ „ბორჯომის“ საზაფხულო შეფუთვების ახალი სერია უკვე თაროებზეა. „ბორჯომი“ - აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაცია 15 ივლისს, თბილისის ზღვაზე იახტ კლუბში “La Cote” შედგება. პრეზენტაციას საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი, გიორგი ჩოგოვაძე დაესწრება. პროექტის „აქტიური ზაფხულის ფარგლებში” შეიქმნა ვებ-გვერდი www.active.bojromi.com,  რომელიც საერთაშორისო და მრავალფუნქციურია, ამასთან რამდენიმე ენაზე ოპერირებს. აღნიშნულ რესურსზე ნებისმიერ ადამიანს შესაძლებლობა ექნება, გაეცნოს ინფორმაციას აქტიური გართობის შესახებ. გვერდზე განთავსებულია, როგორც გლობალური, ასევე, ლოკალური ინფორმაცია ქვეყნების მიხედვით. ვებ-რესურსის შექმნის მიზანია, აქტიური დასვენებისთვის განკუთვნილი ადგილების და აქტივობების პოპულარიზაცია, როგორც ტურისტებში, ასევე ადგილობრივ მოსახლეობაში. ცნობისათვის, აღნიშნული მიმართულების განვითარებაზე „ბორჯომის“ გუნდი რამდენიმე თვეა მუშაობს. ინფორმაცია საქართველოში არსებული საინტერესო ადგილების შესახებ და აღნიშნულ ადგილებში აქტიური დასვენების შესაძლებლობებზე, საქართველოს ტურიზმის ეროვნულ სააგენტოსთან ერთად დამუშავდა”, - ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში.
„საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია აქტიურად მუშაობს საქართველოს სხვადასხვა კუთხეების პოპულარიზაციის მიმართულებით. სწორედ ამიტომ, ჩვენ გვაქვს შესანიშნავი პროექტი  „გაიცანი საქართველო“, რომლის დახმარებით,  ჩვენს თანამოქალაქეებს, შესაძლებლობა აქვთ, კიდევ უფრო მეტი ინფორმაცია მიიღონ საქართველოს, ჯერ კიდევ, უცნობი და საინტერესო ადგილების შესახებ. მივესალმები კომპანია „ბორჯომის“ ახალ წამოწყებას, ჩვენ გვჭირდება მეტი ახალი შესაძლებლობა, რათა როგორც ადგილობრივმა, ისე უცხოელმა ტურისტმა ზაფხული ჩვენს ქვეყანაში საინტერესოდ გაატაროს,“- განაცხადა გიორგი ჩოგოვაძემ.
როგორც კომპანიაში განმარტავენ, გართობის ისეთი პოპულარული და  სასურველი  საშუალებები, როგორიცაა, ველოსიპედი, სკუტერი, პიკნიკზე განტვირთვა, წყლის თხილამურები ან ნაოსნობა,  ქმნიან „ბორჯომის“ სპეციალური, საზაფხულო სერიის ახალ დიზაინს. მომხმარებელი თავად  შეძლებს  შეარჩიოს მისთვის საყვარელი გართობის ფორმა. „ბორჯომი“ კი, დამუხტავს მათ ვულკანური ენერგიით და მისცემს საშუალებას მიიღონ მაქსიმალური სიამოვნება.
ზაფხული ხომ მხიარულებისა და საინტერესო თავგადასავლების დროა. დაისვენეთ ისე, როგორც არასდროს „ბორჯომთან“ ერთად.
„ჩვენ ვაგრძელებთ ბრენდის განვითარებას. ამ ზაფხულს კი, თითოეული ჩვენგანი შეძლებს კიდევ უფრო მეტს „ბორჯომთან“ ერთად! გაიგეთ მეტი აქტიური დასვენების შესახებ ჩვენი ვებ-რესურსიდან, აირჩიეთ გართობის ფორმა, საყვარელი წყლის შეფუთვა  - სიტუაციების მიხედვით, დაიმუხტეთ ვულკანური ენერგიით და ისიამოვნეთ თითოეული წუთით!“- აცხადებს „ბორჯომის“ ბრენდ მენეჯერი გვანცა ჩლაიძე. ცნობისთვის, „ბორჯომის“ სპეციალური სერია წარმოდგენილია შემდეგ ფორმატებში: ალუმინის ქილა 0.33ლ. PET ბოთლი სპეციალური შეფუთვით 0.5 და 1ლ. და ასევე 6 და 12 ბოთლიანი შეფუთვები  - იმ კატეგორიის მომხმარებლებლისთვის, ვისაც უყვარს სახლში მარაგების გაკეთება. [post_title] => „ბორჯომი“ აქტიური ზაფხულის კონცეფციის პრეზენტაციას გამართავს -იცხოვრე ვულკანური ძალით [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => borjomi-aqtiuri-zafkhulis-koncefciis-prezentacias-gamartavs-ickhovre-vulkanuri-dzalit [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-07-13 12:15:01 [post_modified_gmt] => 2018-07-13 08:15:01 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=265328 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 66 [max_num_pages] => 22 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => b39c8084458fd4dbc95b07d3693cdff7 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები