მაგთიკომზე კიბერშეტევა ხორციელდება | Radio Fortuna - ოფიციალური ვებგვერდი

მაგთიკომზე კიბერშეტევა ხორციელდება

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

მაგთიკომზე კიბერშეტევა ხორციელდება

“მაგთიკომი” კიბერშეტევებზე აცხადებს. როგორც კომპანიაში ამბობენ, გასული ორი კვირის განმავლობაში, ”მაგთიკომის” ინტერნეტქსელის სხვადასხვა სეგმენტზე უწყვეტ რეჟიმში ხორციელდება კიბერშეტევა.

აღნიშნულ თემაზე კომპანია ოფიციალურ განცხადებას ავრცელებს, რომელსაც ”ფორტუნა” უცვლელად გთავაზობთ:

“მაგთიკომის ქსელი საკმაოდ დაცულია და კიბერშეტევის ნიშნების დაფიქსირებისთანავე, კომპანიის ტექნიკურმა სამსახურმა კიდევ უფრო გააძლიერა უსაფრთხოების უზრუნველყოფის მექანიზმები. ”მაგთიკომის” აბონენტების ნაწილს შეეზღუდა ინტერნეტის გარკვეულ რესურსებთან წვდომა და, ამავდროულად, გადაიტვირთა ცხელი ხაზი.  კომპანია მუდმივად მიმართავს ყველა ზომას, რათა მაქსიმალურად აღკვეთოს კიბერ შეტევები. ამ მომენტისთვის ”მაგთიკომისგან” დამოუკიდებელი ტექნიკური მიზეზების გამო შექმნილი შეფერხებები აღმოფხვრილია და აბონენტებს სრულად მიეწოდება ინტერნეტსერვისი.

რამდენადაც კიბერშეტევები მხოლოდ ”მაგთიკომის” ქსელზე განხორციელდა, არსებობს ეჭვი, რომ საქმე გვაქვს განზრახ ზიანის მიყენების და იმიჯის შელახვის მცდელობასთან. ”მაგთიკომი” ბოდიშს უხდის აბონენტებს შექმნილი უხერხულობისთვის”, – ნათქვამია კომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

6 ნოემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => magtikomi
                                    [1] => abonenti
                                    [2] => kibersheteva
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 184190
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => magtikomi
                                    [1] => abonenti
                                    [2] => kibersheteva
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 184190
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 1289
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => magtikomi
                                    [1] => abonenti
                                    [2] => kibersheteva
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => magtikomi
                                    [1] => abonenti
                                    [2] => kibersheteva
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (184190) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (1289,15681,12786)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 256460
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-06-19 13:14:16
                    [post_date_gmt] => 2018-06-19 09:14:16
                    [post_content] => საქართველოს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების მარეგულირებელმა ეროვნულმა კომისიამ ახალი პროექტის - მომსახურების კომერციული ხარისხის მონიტორინგის - „ელექტრონული ჟურნალის“ - პრეზენტაცია გამართა.

ინოვაციური პროექტის საშუალებით, სემეკი რეალური დროის რეჟიმში მონიტორინგს უწევს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების სექტორებში მოქმედი გამანაწილებელი წყალმომარაგების ლიცენზიანტი კომპანიების მიერ მომსახურების კომერციული ხარისხის სტანდარტების შესრულების პროცესს.

„ეს არის ელექტრონული პროდუქტი, რომელშიც ჩართულია ყველა გამანაწილებელი და წყალმომარაგების კომპანია. ეს არის პროგრამა, რომელიც აკონტროლებს ურთიერთობას მომხმარებელსა და კომუნალურ საწარმოს შორის. პირველ ეტაპზე მარეგულირებელმა კომისიამ დაადგინა მომსახურების სტანდარტები, ანუ როგორ ეკონტაქტება კომპანია მომხმარებელს მაგალითად მაშინ, როდესაც იგი მიმართავს აბონენტად რეგისტრაციის მოთხოვნით. კომისიის მიერ დადგენილია სტანდარტები. მაგალითად, რა ვადაში უნდა გაეცეს მომხმარებელს პასუხი და თუ ამ ვადაში არ მოხდა პასუხის მიღება, გათვალისწინებულია კომპენსაციის გადახდის ვალდებულება. კომპენსაციის ოდენობა განსხვავებულია სტანდარტების მიხედვით, თუმცა ძირითადად არის 5 ლარი ფიზიკური პირის შემთხვევაში და 10 ლარი იურიდიული პირის შემთხვევაში,“ - განაცხადა ირინა მილორავამ.

მისივე თქმით, როდესაც მომხმარებელი კომუნალურ კომპანიას მიმართავს, კომპანია ვალდებულია, ჟურნალში მიმართვის დოკუმენტი ატვირთოს. როგორც მილორავამ აღნიშნა, ეს სემეკს საშუალებას აძლევს, რომ მონიტორინგი აწარმოოს, რამდენად არის კომპანიების მხრიდან მომსახურების ხარისხის სტანდარტები დაცული.
სემეკ-ის ინფორმაციით, „ელექტრონული ჟურნალის“ საშუალებით, 2017 წლის პირველი იანვრიდან 2018 წლის 31 მაისის პერიოდში სტანდარტების დარღვევისთვის, გამანაწილებელი კომპანიების მიერ აბონენტებზე გაცემული კომპენსაციების ოდენობამ 2 164 520 ლარი შეადგინა.
[post_title] => სემეკმა მომსახურების ხარისხის მონიტორინგის ახალი პროექტი წარადგინა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => semekma-momsakhurebis-khariskhis-monitoringis-akhali-proeqti-waradgina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-19 13:15:21 [post_modified_gmt] => 2018-06-19 09:15:21 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=256460 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 241152 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-05-11 12:04:25 [post_date_gmt] => 2018-05-11 08:04:25 [post_content] => საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ ინტერნეტ-მომსახურების მიწოდების ხარისხის განსაზღვრისა და შემოწმების წესების შესახებ დადგენილება მიიღო. კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის ინფორმაციით, კომისიის მიერ მიღებული დადგენილება, რომლის შემუშავებაში ყველა დაინტერესებული მხარე იყო ჩართული, ძალაში 15 აგვისტოდან შევა. მანამდე კი, ყველა ინტერნეტ პროვაიდერს ოთხთვიანი ვადა აქვს იმისთვის, რომ აბონენტებთან დადებული ხელშეკრულებები დადგენილებასთან შესაბამისობაში მოიყვანონ. სწორედ ამის შემდეგ, დაიწყებს კომისია ინტერნეტის ხარისხის კონტროლს და 24-საათიან რეჟიმში შეამოწმებს, რამდენად იცავენ კომპანიები ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებს და რამდენად ხარისხიან ინტერნეტს აწვდიან აბონენტებს. „ინტერნეტის ხარისხის კონტროლის მექანიზმის შექმნაზე კომისია უკვე 10 თვეა მუშაობს. კომისიის მიზანია მომხმარებლებს მნიშვნელოვნად გაუუმჯობესდეთ ინტერნეტის ხარისხი და იმ თანხის ადეკვატური მომსახურეობა მიიღონ, რასაც პაკეტებში იხდიან. ხარისხის კონტროლის დაწყების შემდეგ, აბონენტებს ექნებათ მექანიზმი, რომლის საშუალებითაც რეგულარულად გაზომავენ ინტერნეტის სიჩქარეს და ნახავენ რამდენად აკმაყოფილებს მასსა და პროვაიდერ კომპანიას შორის დადებული ხელშეკრულებით გათვალისწინებული ინტერნეტის სიჩქარე რეალურ სიჩქარეს. ამის საშუალებას ის აპლიკაცია იძლევა, რომელიც კომისიის ვებ-გვერდზე ყველა მოქალაქისთვის იქნება ხელმისაწვდომი. სისტემის ამუშავების შემდეგ, კომისია მომხმარებლის მომართვის გარეშე თავად დააკვირდება პროცესს და სადაც დარღვევას აღმოაჩენს, ოპერატორის მიმართ კანონით განსაზღვრულ სანქციებს გამოიყენებს. მათ შორის, გამოყენებული იქნება ფინანსური სანქციები“, - ნათქვამია ინფორმაციაში. [post_title] => საქართველოში ინტერნეტის ხარისხის კონტროლის შემოწმება იწყება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saqartveloshi-internetis-khariskhis-kontrolis-shemowmeba-iwyeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-11 12:51:56 [post_modified_gmt] => 2018-05-11 08:51:56 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=241152 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 235645 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-04-25 12:52:09 [post_date_gmt] => 2018-04-25 08:52:09 [post_content] => კომპანია „თელასმა“ 2018 წლის პირველი კვარტლის ოპერაციული მაჩვენებლები გამოაქვეყნა. კომპანიის ინფორმაციით, 2018 წლის პირველ კვარტალში კომპანია „თელასმა“ 824 მილიონი კვტ.სთ ელექტროენერგია მოიხმარა, რაც 5,2% (40,8 მილიონი კვტ.სთ-ით) აღემატება 2017 წლის პირველი კვარტლის მოხმარების მოცულობას (783,2 მილიონი კვტ.სთ). როგორც კომპანიაში განმარტავენ, ელექტროენერგიის მოხმარების მოცულობის მატება ქალაქის ინფრასტრუქტურის განვითარებამ და ახალი მომხმარებელთა რაოდენობის 4,4% (25,8 ათასით) ზრდამ გამოიწვია. „2018 წლის იანვარ-მარტში 2017 წლის პირველ კვარტალთან შედარებით 6,2%-ით (47,6 მილიონი კვტ.სთ-ით) გაიზარდა მომხმარებელზე დარიცხული ელექტროენერგიის მოცულობა და 809,5 მილიონი კვტ.სთ-ი შეადგინა. ამ მაჩვენებლის ზრდა ელექტროენერგიის მოხმარების მატებამ განაპირობა. 2018 წლის იანვარ-მარტის მონაცემებით, კომპანიის ელექტროგადამცემი ხაზების საერთო სიგრძემ 5 448 კმ შეადგინა, რაც 6,2%-ით (319 კმ-ით) აღემატება 2017 წლის იანვარ-მარტის მაჩვენებელს (5 129 კმ). კომპანიის ელექტროგადამცემი ხაზების საერთო სიგრძე ქსელის განვითარების, აბონენტთა რაოდენობის მატების და რეკონსტრუქცია-მოდერნიზების სამუშაოების ჩატარების შედეგად გაიზარდა“, - ნათქვამია ინფორმაციაში. [post_title] => 2018 წლის პირველ კვარტალში „თელასმა“ 824 მილიონი კვტ.სთ ელექტროენერგია მოიხმარა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 2018-wlis-pirvel-kvartalshi-telasma-824-milioni-kvt-st-eleqtroenergia-moikhmara [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-25 12:52:43 [post_modified_gmt] => 2018-04-25 08:52:43 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=235645 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 256460 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-06-19 13:14:16 [post_date_gmt] => 2018-06-19 09:14:16 [post_content] => საქართველოს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების მარეგულირებელმა ეროვნულმა კომისიამ ახალი პროექტის - მომსახურების კომერციული ხარისხის მონიტორინგის - „ელექტრონული ჟურნალის“ - პრეზენტაცია გამართა. ინოვაციური პროექტის საშუალებით, სემეკი რეალური დროის რეჟიმში მონიტორინგს უწევს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების სექტორებში მოქმედი გამანაწილებელი წყალმომარაგების ლიცენზიანტი კომპანიების მიერ მომსახურების კომერციული ხარისხის სტანდარტების შესრულების პროცესს. „ეს არის ელექტრონული პროდუქტი, რომელშიც ჩართულია ყველა გამანაწილებელი და წყალმომარაგების კომპანია. ეს არის პროგრამა, რომელიც აკონტროლებს ურთიერთობას მომხმარებელსა და კომუნალურ საწარმოს შორის. პირველ ეტაპზე მარეგულირებელმა კომისიამ დაადგინა მომსახურების სტანდარტები, ანუ როგორ ეკონტაქტება კომპანია მომხმარებელს მაგალითად მაშინ, როდესაც იგი მიმართავს აბონენტად რეგისტრაციის მოთხოვნით. კომისიის მიერ დადგენილია სტანდარტები. მაგალითად, რა ვადაში უნდა გაეცეს მომხმარებელს პასუხი და თუ ამ ვადაში არ მოხდა პასუხის მიღება, გათვალისწინებულია კომპენსაციის გადახდის ვალდებულება. კომპენსაციის ოდენობა განსხვავებულია სტანდარტების მიხედვით, თუმცა ძირითადად არის 5 ლარი ფიზიკური პირის შემთხვევაში და 10 ლარი იურიდიული პირის შემთხვევაში,“ - განაცხადა ირინა მილორავამ. მისივე თქმით, როდესაც მომხმარებელი კომუნალურ კომპანიას მიმართავს, კომპანია ვალდებულია, ჟურნალში მიმართვის დოკუმენტი ატვირთოს. როგორც მილორავამ აღნიშნა, ეს სემეკს საშუალებას აძლევს, რომ მონიტორინგი აწარმოოს, რამდენად არის კომპანიების მხრიდან მომსახურების ხარისხის სტანდარტები დაცული.
სემეკ-ის ინფორმაციით, „ელექტრონული ჟურნალის“ საშუალებით, 2017 წლის პირველი იანვრიდან 2018 წლის 31 მაისის პერიოდში სტანდარტების დარღვევისთვის, გამანაწილებელი კომპანიების მიერ აბონენტებზე გაცემული კომპენსაციების ოდენობამ 2 164 520 ლარი შეადგინა.
[post_title] => სემეკმა მომსახურების ხარისხის მონიტორინგის ახალი პროექტი წარადგინა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => semekma-momsakhurebis-khariskhis-monitoringis-akhali-proeqti-waradgina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-19 13:15:21 [post_modified_gmt] => 2018-06-19 09:15:21 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=256460 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 55 [max_num_pages] => 19 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => f0925c98049057261d2b38c756f9c341 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები