MAN დაუგეგმავად გარეუბნებშიც გამოჩნდა – №39 მარშრუტზე ლურჯი ავტობუსები გავიდა

პოპულარული

MAN დაუგეგმავად გარეუბნებშიც გამოჩნდა – №39 მარშრუტზე ლურჯი ავტობუსები გავიდა

დღეიდან №39 ავტობუსის მგზავრებს ახალი, MAN-ის კომფორტული, CNG ძრავაზე მომუშავე, ადაპტირებული ავტობუსები მოემსახურებიან.

№39 მარშრუტზე ავტობუსები ვარკეთილის IV მ/რ -დან მოსკოვისა და ქეთევან დედოფლის გამზირების გავლით ბარათაშვილის ქუჩამდე მოძრაობენ.

თბილისის სატრანსპორტო კომპანიამ, თბილისის მერიის მხარდაჭერით, 2017 წელს ავტოპარკის განახლების ფარგლებში შეისყიდა 143 ახალი დიდი მოცულობის MAN-ის ავტობუსები, რომელთა მომსახურებისა და ტექნიკური გამართვისთვის აშენდა უახლესი ინფრასტრუქტურით აღჭურვილი ახალი ავტობაზა.

ახალი ავტობუსები უკვე მოძრაობენ  № 9, 14, 21, 24, 37, 51, 61, 87, 88 და 140  მარშრუტებზე.

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => meria
                                    [1] => man-is-avtobusebi
                                    [2] => man
                                    [3] => akhali-avtobusebi-tbilisshi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 151954
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => meria
                                    [1] => man-is-avtobusebi
                                    [2] => man
                                    [3] => akhali-avtobusebi-tbilisshi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 151954
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 203
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => meria
                                    [1] => man-is-avtobusebi
                                    [2] => man
                                    [3] => akhali-avtobusebi-tbilisshi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => meria
                                    [1] => man-is-avtobusebi
                                    [2] => man
                                    [3] => akhali-avtobusebi-tbilisshi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (151954) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (7232,12744,203,8915)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 234091
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2018-04-19 16:06:24
                    [post_date_gmt] => 2018-04-19 12:06:24
                    [post_content] => ყოფილი იპოდრომის მიმდებარედ, ცინცაძე-კარტოზიას ქუჩების გადაკვეთაზე მერია ახალი სატრანსპორტო ესტაკადის აშენებას აპირებს.

ამის შესახებ თბილსის მერმა, კახა კალაძემ 17 აპრილს დედაქალაქის მთავრობის სხდომაზე ისაუბრა. ესტაკადის მშენებლობისთის 2 მლნ 700 ათასი ლარია გამოყოფილი და 5 თვეში დასრულდება.

მერიის განცხადებით, გზაგამტარი უსაფრთხო და შეუფერხებელ მოძრაობას უზრუნველყოფს, შეამცირებს ტრანსპორტის გადაადგილების დროს და განტვირთავს მოძრაობას საბურთალოს ცენტრალურ ნაწილში.

https://www.facebook.com/CityHallofTbilisi/videos/1232654316838002/

მერიის მიერ შემოთავაზებული ამ ვიდეორგოლის საპასუხოდ, არასამთავრობო ორგანიზაციებმა შექმნეს ტრანსპორტის სპეციალისტების მიერ რეალური ნაკადების შესწავლით და სხვა პარამეტრების გათვალისწინებით სიმულირებული ვიდეო რგოლი, რომელიც განსხვავებულ სურათს ქმნის.



არასამთავრობო სექტორის ნაწილი ამბობს, რომ გზაგამტარი მის მთავარ ფუნქციას ვერ შეასრულებს, მილიონები ტყუილად დაიხარჯება, პრობლემა კი უფრო გამწვავდება.

როგორც "ფორტუნასთან" ორგანიზაცია "იარე ფეხით" პროექტების კოორდინატორმა, ხათუნა გველესიანმა განაცხადა, ახალი გზაგამტარი საცობებს ვერ განტვირთავს.
"რა გამტარიანობაც წარმოიქმნება ის ისევ შეივსება რამდენიმე წელიწადში ავტომანქანებით.  ქვეითებისთვის სრულიად მიუვალი ხდება ამ მხრიდან იპოდრომის ტერიტორია. ამდენი არ უნდა იხარჯებოდეს, ასეთ პროექტებში. ამ თანხით, 100 ავტობუსის შეძენაა შესაძლებელი. ასევე სრულიად დაუშვებელია 87 ხის მოჭრა, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც ქვეყანა, N1 -ია ჰაერის დაბინძურების მხრივ", – განაცხადა ხათუნა გველესიანმა, რომლის ორგანიზაცია დღეს ამ პროექტის შეჩერების მოთხოვნით მერიასთან აქციას მართავს.
მისივე თქმით, ბევრად უმჯობესი იქნებოდა ამ ადგილის შუქნიშნებით დარეგულირება, რომ გადაადგილება ქვეითებისთვისაც მოსახერხებელი იყოს და მძღოლებისთვისაც. ამ პროექტის მეტი დასაბუთება და კვლევა შვიდმა არასამთავრობო ორგანიზაციამ მოითხოვა. პეტიციის სახით კი 2000-ზე მეტი ხელმოწერა შეგროვდა. ამავე პრობლემაზე წერს "არქიტექტურული ფორუმიც".  ახალ კვანძზე შეუფრხებლად და სწრაფად რომ გაივლის ნაკადი, მიადგება ახალ გზაჯვარედინს და ინჟინრები კიდევ ერთ ესტაკადას გამოაცხობენ.. და მერე, კიდევ ერთს და ასე შეგვრჩება ესტაკადების ქალაქი.  ტრაგედია ისაა, რომ ( პეკინის გაცამლხრივების არ იყოს) განხორციელების შემდეგ არავინ შეაფასებს და იტყვის რომ ექსპერიმენტმა გაამართლა ან არ ივარგა. უბრალოდ ფული დაიხარჯება და იქ წავა ალბათ სადაც საჭიროა. "არაფერს ისეთს არ აშავებს" არც პანორამა, არც ბილტმორი, არც ფსიქიატრიულის დანგრევა, არც პეკინის გაცალმხრივება - ცალ-ცალკე აღებული არც ერთი არაა ქალაქის პირწმინდად დამაქცევარი. მაგრამ ჯამში საშინელებაში ვცხოვრობთ, რომელიც ასეთი "პატარ-პატარა" დეტალებისგან შედგება. საზოგადოების ამ ნაწილის მოთხოვნას, მერია არ ითვალისწინებს და პროექტის განხორციელებას ამ არგუმენტების მიუხედავად, დამატებითი კვლევის გარეშე გეგმავს.

თამთა უთურგაშვილი

[post_title] => "ასე შეგვრჩება ესტაკადების ქალაქი" - რა საფრთხეს შეიცავს იპოდრომთან ესტაკადის მშენებლობა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ase-shegvrcheba-estakadebis-qalaqi-ra-safrtkhes-sheicavs-ipodromtan-estakadis-mshenebloba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-19 16:09:34 [post_modified_gmt] => 2018-04-19 12:09:34 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=234091 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 232133 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-04-13 11:18:37 [post_date_gmt] => 2018-04-13 07:18:37 [post_content] => ქართველი მწერალი პაატა ქურდაძე, სოციალურ ქსელში გამოქვეყნებული პოსტით თბილისის მერს კახა კალაძეს და  ღამის თბილისის ეკონომიკის პროექტის ოფიციალურ ხელმძღვანელს სერგი გვარჯალაძეს მიმართავს. როგორც ის წერს, ამინდების გამოსვლასთან ერთად, ძველი თბილისის მაცხოვრებლებს თეთრი ღამეები ელოდებათ. (ხმაურის გამო) "ისიც არ ვიცით სად დავრეკოთ და ვის შევჩივლოთ" – წერს ქურდაძე და ამბობს, რომ კანონი ხმაურის შესახებ არ მოქმედებს.
"მინდა გაუწყოთ ძალიან სასიხარულო ამბავი - ამინდების გამოსვლასთან ერთად დაიწყო თბილისის ღამის ეკონომიკის არნახული განვითარება და ბუმი შარდენზე და ქვემოკალას უბანში. მაისის ბოლოს როგორც გასულ წლებში ლას ვეგასის დონეს მივაღწევთ :) ძველი თბილისის ბედნიერ მაცხოვრებლებს კი წინ რომანტიული გრძელი თეთრი ღამეები გველოდება! განა შეიძლება იყოს რაიმე უფრო სასიხარულო, ვიდრე მამულის ეკონომიური ბედნიერებისათვის საკუთარი ჯანმრთელობის მსხვერპლად შეწირვა? ეს ხომ მხოლოდ რჩეულთა ხვედრია ! ამიტომაც კიდევ ერთხელ დიდ მადლობას ვწირავ პარლამენტს ამ ღირსშესანიშნავი კანონის მიღებისათვის, შინაგან საქმეთა სამინისტროს მისი ცხრა თვის განმავლობაში მუცლით თბილად ტარებისათვის და განსაკუთრებით მერიას, რომელმაც ეს საბრალო ობოლი და ძალიან "შეზღუდული შესაძლებლობების" კანონი ღვიძლი შვილივით შეიფარა თავის კალთის ქვეშ 1 აპრილიდან, თანაც ისე საგლდაგულოდ, რომ ახლა უკვე ეშმაკიც ვეღარ იპოვის - ისიც კი არ ვიცით სად დავრეკოთ და ვის შევჩივლოთ (რუსთაველზე ბანალური ალუზიები არ გვინდა, თუ შეიძლება )... ადრე პატრულის გულკეთილ სტანდარტისტ ქალთან და ჩვენი ცოდვით აცრემლებულ პოლიციელებთან მოთქმით მაინც ვიოხებდით ცოტათი გულს... გამოგიტყდებით - მენატრებიან!", – წერს ქურდაძე.
[post_title] => "თბილისის ღამის ეკონომიკის არნახული განვითარება დაიწყო" [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tbilisis-ghamis-ekonomikis-arnakhuli-ganvitareba-daiwyo [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-13 11:35:58 [post_modified_gmt] => 2018-04-13 07:35:58 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=232133 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 230093 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-04-05 10:53:30 [post_date_gmt] => 2018-04-05 06:53:30 [post_content] => დედაქალაქის მერიის გადაწყვეტილებით 8 და 9 აპრილს 8:00-დან 20:00 საათამდე თბილისის სასაფლაოების მიმართულებით უფასო ავტობუსები ივლიან. მუნიციპალური ტრანსპორტი მგზავრებს მუხათგვერდისა და ვაშლიჯვრის სასაფლაოებზე მეტროდიდუბიდანგაიყვანს, კუკიასა და მახათას სასაფლაოებისკენ სადგურისა და კოტე მარჯანიშვილის მოედნებიდან, საბურთალოს სასაფლაოზე - მეტროდელისიდან“, თბილისის ზღვის სასაფლაოზე - მეტროსარაჯიშვილიდან“, ასევე, ველის სასაფლაოსკენ მიმავალი ავტობუსი გაჩერდება დოდო ჭიჭინაძის ქუჩის 25- კორპუსის მიმდებარედ, ხოლო ვარკეთილის სასაფლაოებისკენ ავტობუსი იმოძრავებს მეტროვარკეთილიდანდა შუამთის ქუჩის მე-10 კვარტლიდან. გარდა ამისა, აღდგომის დღესასწაულთან დაკავშირებით, 7 აპრილს, მეტროს მუშაობა გახანგრძლივდება და 23:00 საათიდან 8 აპრილის დილის 4:00 საათამდე მგზავრებს უფასოდ მოემსახურება. [post_title] => სააღდგომოდ სასაფლაოებისკენ უფასო ავტობუსები იმოძრავებენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => saaghdgomod-sasaflaoebisken-ufaso-avtobusebi-imodzraveben [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-05 10:53:30 [post_modified_gmt] => 2018-04-05 06:53:30 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=230093 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 234091 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-04-19 16:06:24 [post_date_gmt] => 2018-04-19 12:06:24 [post_content] => ყოფილი იპოდრომის მიმდებარედ, ცინცაძე-კარტოზიას ქუჩების გადაკვეთაზე მერია ახალი სატრანსპორტო ესტაკადის აშენებას აპირებს. ამის შესახებ თბილსის მერმა, კახა კალაძემ 17 აპრილს დედაქალაქის მთავრობის სხდომაზე ისაუბრა. ესტაკადის მშენებლობისთის 2 მლნ 700 ათასი ლარია გამოყოფილი და 5 თვეში დასრულდება. მერიის განცხადებით, გზაგამტარი უსაფრთხო და შეუფერხებელ მოძრაობას უზრუნველყოფს, შეამცირებს ტრანსპორტის გადაადგილების დროს და განტვირთავს მოძრაობას საბურთალოს ცენტრალურ ნაწილში. https://www.facebook.com/CityHallofTbilisi/videos/1232654316838002/ მერიის მიერ შემოთავაზებული ამ ვიდეორგოლის საპასუხოდ, არასამთავრობო ორგანიზაციებმა შექმნეს ტრანსპორტის სპეციალისტების მიერ რეალური ნაკადების შესწავლით და სხვა პარამეტრების გათვალისწინებით სიმულირებული ვიდეო რგოლი, რომელიც განსხვავებულ სურათს ქმნის. არასამთავრობო სექტორის ნაწილი ამბობს, რომ გზაგამტარი მის მთავარ ფუნქციას ვერ შეასრულებს, მილიონები ტყუილად დაიხარჯება, პრობლემა კი უფრო გამწვავდება. როგორც "ფორტუნასთან" ორგანიზაცია "იარე ფეხით" პროექტების კოორდინატორმა, ხათუნა გველესიანმა განაცხადა, ახალი გზაგამტარი საცობებს ვერ განტვირთავს.
"რა გამტარიანობაც წარმოიქმნება ის ისევ შეივსება რამდენიმე წელიწადში ავტომანქანებით.  ქვეითებისთვის სრულიად მიუვალი ხდება ამ მხრიდან იპოდრომის ტერიტორია. ამდენი არ უნდა იხარჯებოდეს, ასეთ პროექტებში. ამ თანხით, 100 ავტობუსის შეძენაა შესაძლებელი. ასევე სრულიად დაუშვებელია 87 ხის მოჭრა, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც ქვეყანა, N1 -ია ჰაერის დაბინძურების მხრივ", – განაცხადა ხათუნა გველესიანმა, რომლის ორგანიზაცია დღეს ამ პროექტის შეჩერების მოთხოვნით მერიასთან აქციას მართავს.
მისივე თქმით, ბევრად უმჯობესი იქნებოდა ამ ადგილის შუქნიშნებით დარეგულირება, რომ გადაადგილება ქვეითებისთვისაც მოსახერხებელი იყოს და მძღოლებისთვისაც. ამ პროექტის მეტი დასაბუთება და კვლევა შვიდმა არასამთავრობო ორგანიზაციამ მოითხოვა. პეტიციის სახით კი 2000-ზე მეტი ხელმოწერა შეგროვდა. ამავე პრობლემაზე წერს "არქიტექტურული ფორუმიც".  ახალ კვანძზე შეუფრხებლად და სწრაფად რომ გაივლის ნაკადი, მიადგება ახალ გზაჯვარედინს და ინჟინრები კიდევ ერთ ესტაკადას გამოაცხობენ.. და მერე, კიდევ ერთს და ასე შეგვრჩება ესტაკადების ქალაქი.  ტრაგედია ისაა, რომ ( პეკინის გაცამლხრივების არ იყოს) განხორციელების შემდეგ არავინ შეაფასებს და იტყვის რომ ექსპერიმენტმა გაამართლა ან არ ივარგა. უბრალოდ ფული დაიხარჯება და იქ წავა ალბათ სადაც საჭიროა. "არაფერს ისეთს არ აშავებს" არც პანორამა, არც ბილტმორი, არც ფსიქიატრიულის დანგრევა, არც პეკინის გაცალმხრივება - ცალ-ცალკე აღებული არც ერთი არაა ქალაქის პირწმინდად დამაქცევარი. მაგრამ ჯამში საშინელებაში ვცხოვრობთ, რომელიც ასეთი "პატარ-პატარა" დეტალებისგან შედგება. საზოგადოების ამ ნაწილის მოთხოვნას, მერია არ ითვალისწინებს და პროექტის განხორციელებას ამ არგუმენტების მიუხედავად, დამატებითი კვლევის გარეშე გეგმავს.

თამთა უთურგაშვილი

[post_title] => "ასე შეგვრჩება ესტაკადების ქალაქი" - რა საფრთხეს შეიცავს იპოდრომთან ესტაკადის მშენებლობა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ase-shegvrcheba-estakadebis-qalaqi-ra-safrtkhes-sheicavs-ipodromtan-estakadis-mshenebloba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-19 16:09:34 [post_modified_gmt] => 2018-04-19 12:09:34 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=234091 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 236 [max_num_pages] => 79 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 8b9c3bb9413054fc1be4b456f29e15ea [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები