MAN დაუგეგმავად გარეუბნებშიც გამოჩნდა – №39 მარშრუტზე ლურჯი ავტობუსები გავიდა

პოპულარული

MAN დაუგეგმავად გარეუბნებშიც გამოჩნდა – №39 მარშრუტზე ლურჯი ავტობუსები გავიდა

დღეიდან №39 ავტობუსის მგზავრებს ახალი, MAN-ის კომფორტული, CNG ძრავაზე მომუშავე, ადაპტირებული ავტობუსები მოემსახურებიან.

№39 მარშრუტზე ავტობუსები ვარკეთილის IV მ/რ -დან მოსკოვისა და ქეთევან დედოფლის გამზირების გავლით ბარათაშვილის ქუჩამდე მოძრაობენ.

თბილისის სატრანსპორტო კომპანიამ, თბილისის მერიის მხარდაჭერით, 2017 წელს ავტოპარკის განახლების ფარგლებში შეისყიდა 143 ახალი დიდი მოცულობის MAN-ის ავტობუსები, რომელთა მომსახურებისა და ტექნიკური გამართვისთვის აშენდა უახლესი ინფრასტრუქტურით აღჭურვილი ახალი ავტობაზა.

ახალი ავტობუსები უკვე მოძრაობენ  № 9, 14, 21, 24, 37, 51, 61, 87, 88 და 140  მარშრუტებზე.

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => meria
                                    [1] => man-is-avtobusebi
                                    [2] => man
                                    [3] => akhali-avtobusebi-tbilisshi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 151954
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => meria
                                    [1] => man-is-avtobusebi
                                    [2] => man
                                    [3] => akhali-avtobusebi-tbilisshi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 151954
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 203
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => meria
                                    [1] => man-is-avtobusebi
                                    [2] => man
                                    [3] => akhali-avtobusebi-tbilisshi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => meria
                                    [1] => man-is-avtobusebi
                                    [2] => man
                                    [3] => akhali-avtobusebi-tbilisshi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (151954) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (7232,12744,203,8915)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 204737
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2018-01-15 16:25:15
                    [post_date_gmt] => 2018-01-15 12:25:15
                    [post_content] => თბილისის მერიის არქიტექტურის სამსახური დედაქალაქის მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმის პროექტის განახლებული ვერსიის შეფასებას აქვეყნებს.

დოკუმენტი არქიტექტურის სამსახურის ვებ-გვერდზე გამოქვეყნდა. მასში ასახულია ის შენიშვნები, რომელიც თბილისის მერიას და შესაბამის სამსახურს გენერალურ გეგმასთან დაკავშირებით აქვს.

შენიშვნები შეეხება ზონირებას, ტრანსპორტს, რკინიგზას, კულტურული მემკვიდრეობის დამცავ ზონებს, ეფექტიანობის შეფასებას, განხორციელების ეტაპებს, რიგითობას და ეკონომიკას.

მერია დაუშვებლად მიიჩნევს რკინიგზის გაუქმებას და ამბობს, რომ ამ საკითხზე შესაბამისი და საჭირო კვლევები არ ჩატარებულა.

თემატურ ნაწილში ასევე ნათქვამია, რომ ელიავას ბაზრობის მიმდებარე ტერიტორიის ზონირება მოსაყვანია წარმოდგენილ კონცეფციასთან შესაბამისობაში;

ასევე საველოსიპედო გზების კონცეფცია არ ასახავს თბილისის მთლიან ველო ქსელს.

ვრცლად იხილეთ:


                    [post_title] => რატომ არ იღებს მერია თბილისის გენ. გეგმას?
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => ratom-ar-ighebs-meria-tbilisis-gen-gegmas
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-01-15 16:27:51
                    [post_modified_gmt] => 2018-01-15 12:27:51
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=204737
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 204644
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2018-01-15 13:55:00
                    [post_date_gmt] => 2018-01-15 09:55:00
                    [post_content] => თბილისის მერიაში ურბანული განვითარების საქალაქო სამსახური იქმნება. ამის შესახებ მერიის სტრუქტურული რეფორმის პრეზენტაციაზე გახდა ცნობილი.

სტრუქტურის ახალი მოდელის მიხედვით, ურბანული განვითარების მიმართულება არქიტეტურის სამსახურის ფუნქციებისგან გაიმიჯნება. 

არქიტექტურის სამსახური მხოლოდ სერვისების განვითარებასა და მიწოდებას უზრუნველყოფს, ხოლო ურბანული განვითარების საქალაქო სამსახურის ძირითადი მიმართულებები მუნიციპალური პოლიტიკის შემუშავება და გატარება, დაგეგმარება და განახლება, ქალაქმშენებლობითი პროცესების მართვა იქნება.

თბილისის ვიცე-მერის, ირაკლი ხმალაძის განცხადებით, ურბანული მიმართულების მართვა და დაგეგმვა ტრანსპორტისა და გარემოს დაცვის საქალაქო სამსახურებთან მჭიდრო კოორდინაციით განხორციელდება.
„ნებისმიერი გადაწყვეტილება, რომელსაც ურბანული განვითარების სამსახური მოამზადებს თბილისის მთავრობისთვის თუ საკრებულოსთვის, იქნება კოორდინაციაში ქალაქის სატრანსპორტო პოლიტიკასთან და გარემოს დაცვის მიმართულებასთან. ეს იმისთვის, რომ მომდევნო ეტაპებზე მიღებული გადაწყვეტილებები იყოს იმთავითვე დამუშავებული და გააზრებული როგორც გარემოს დაცვის, ისე ტრანსპორტის განვითარების მიმართულებით“, - აღნიშნა ირაკლი ხმალაძემ.
აღნიშნული სამსახურების კოორდინაციის აუცილებლობა კიდევ ერთხელ განმარტა თბილისის მერმაც.
„სამშენებლო ნებართვები როცა გაიცემოდა, ეკოლოგიის სამსახურს არავინ არაფერს ეკითხებოდა. ბოლოს, როდესაც გასცემდნენ ნებართვას, მერე მოვიდოდნენ და  ეკითხებოდნენ, აბა ნახეთ თქვენ რაიმე შენიშვნა ხომ არ გაქვთ. ეს რა თქმა უნდა მიუღებელია, როდესაც ჩვენ გვაქვს პრეტენზია, რომ არსებული ეკოლოგიური მდგომარეობა გავაუმჯობესოთ დედაქალაქში. შესაბამისად, როდესაც შემოვა წინადადება ნებართვის აღებასთან დაკავშირებით, პირველივე დღიდან, პირველივე საათებიდან ჩართული იქნება კონკრეტულად ეს სამსახური, რომ ჩვენ თავიდან ავიცილოთ ის პრობლემები, რომელიც ძალიან ბევრი გვაქვს ქალაქში. ჩვენ გვაქვს უამრავი მაგალითი - კონკრეტული ქუჩები, სადაც უამრავი საცხოვრებელი სახლია აშენებული და ელემენტარულად გათვლილი არ არის, რამდენად გაუძლებს ეს ქუჩები ავტომანქანების მოძრაობას და ა.შ. ეს ყველაფერი იქნება გათვალისწინებული და ყველა გაცემულ ნებართვაზე ეს საფრთხეები იქნება თავიდან არიდებული“, - განაცხადა კახა კალაძემ.
დღეს თბილისის მერმა კახა კალაძემ და ვიცე-მერმა ირაკლი ხმალაძემ მერიის სტრუქტურული რეფორმა წარადგინეს, რომელიც რვა მიმართულებისგან შედგება. რეფორმის მიზანი მუნიციპალიტეტის პოლიტიკის ეფექტურად აღსრულება, ბიუროკრატიული პროცესების გამარტივება და მოქალაქეთა მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესებაა.       [post_title] => თბილისს ურბანული განვითარების სამსახური ექნება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tbiliss-urbanuli-ganvitarebis-samsakhuri-eqneba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-15 13:55:00 [post_modified_gmt] => 2018-01-15 09:55:00 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=204644 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 203379 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-01-10 12:36:08 [post_date_gmt] => 2018-01-10 08:36:08 [post_content] => დედაქალაქის მერის, კახა კალაძის განცხადებით, თბილისელების სამედიცინო მომსახურების დაფინანსების საკითხში ცვლილებები შევიდა. ამის შესახებ კალაძემ თბილისის მთავრობის სხდომაზე განაცხადა და აღნიშნა, რომ იყო კორუფციის რისკები და დაფინანსებისას დუბლირებები. "ჩვენ შევიმუშავეთ გამგეობების მიერ მოქალაქეებისთვის სამედიცინო მომსახურებისა და მედიკამენტების ღირებულების დაფინანსების მიზნით ფინანსური დახმარების გაწევის წესი. მინდა ვთხოვო გელა ჩივიაშვილს, გააკეთოს განმარტებები თუ რა ცვლილებები განხორციელდა და როგორი მიდგომები იქნება. მთავარია ის, რომ მოსახლეობის მიმართ განსხვავებულ მიდგომებს თავიდან აგვაცილებს ეს ცვლილება. გარდა ამისა, გამორიცხავს კორუფციულ რისკებს, დაფინასების დუბლირებას", - განაცხადა კალაძემ. მთავრობის სხდომის დასრულების შემდეგ, თბილისის მერიის ჯანდაცვისა და სოციალური მომსახურების საქალაქო სამსახურის უფროსმა გელა ჩივიაშვილმა განმარტა, რომ 1000 ლარამდე სამედიცინო მომსახურებას გამგეობები, ხოლო 1000 ლარს ზემოთ, თბილისის მერია დააფინანსებს.
"როგორც ცნობილია, გამგებლები აფინანსებენ ე.წ. სხვა სოციალური პროგრამიდან ოპერაციებსა და მედიკამენტებს. წესი იქნა დღეს დამტკიცებული თუ როგორ უნდა მოხდეს ასეთი სამედიცინო მანიპულაციების დაფინანსება. კერძოდ, გამოიყო პრიორიტეტული ჯგუფები. ამ ჯგუფებში შედიან სოციალურად დაუცველი ოჯახები, შშმ პირები, ვეტერანები, მარჩენალდაკარგულები და სხვადასხვა საჭიროების მქონე კატეგორიები. მათი დაფინანსება განხორციელდება პრიორიტეტულად. გამგეობებს ექნებათ კონკრეტული პროცედურა ამ მიმართულებით. გარდა ამ პრიორიტეტებისა, დაფინანსება გაგრძელდება ყველა იმ საჭიროებაზე, რომელიც არ შედიოდა პრიორიტეტულ მიმართულებებში, მაგრამ მათ სჭირდებოდათ. ასეთი შემთხვევების ინდუვიდუალური შესწავლა მოხდება უშუალოდ გამგეობების მიერ და ამ შესწავლის შედეგებით განხორციელდება დაფინანსება. დაფინანსებაში განსაზღვრულია, რომ სხვადასხვა პროცენტებით მოხდება სხვადასხვა მანიპულაციების დაფინანსება საყოველთაოს ტარიფების გათვალისწინებით. აქამდე ერთი და იგივე პიროვნების დაფინანსება ხდებოდა როგორც მერიის, ასევე გამგეობის ბიუჯეტიდან, ახლა უკვე ეს გაიყო, გამგეობა დააფინანსებს 1000 ლარამდე სამედიცინო მანიპულაციებს, ხოლო 1000 ლარის ზემოთ დაფინანსებას განახორციელებს თბილისის მერიის ჩვენი სამსახური. ეს ბიუჯეტი არ შეცვლილა. რაც შეეხება კორუფციის რისკებს, აქ იგულისხმებოდა, რომ აქამდე დაფინანსება ხდებოდა როგორც საყოველთაოს ტარიფით, ასევე კომერციული ტარიფითაც, როდესაც სამედიცინო კლინიკები ახორციელებდნენ ანგარიშფაქტურების წარმოდგენას. ვინაიდან არის განსხვავება საყოველთაოს ტარიფის და კლინიკების მიერ წარმოდგენილ ანგარიშფაქტურების ტარიფებს შორის, საყოველთაო დაზღვევის ტარიფის მიხედვით განხორციელდება უკვე მომსახურების დაფინანსება", - განაცხადა გელა ჩივიაშვილმა.
[post_title] => თბილისელების სამედიცინო მომსახურების დაფინანსებაში ცვლილებები შევიდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tbiliselebis-samedicino-momsakhurebis-dafinansebashi-cvlilebebi-shevida [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-10 12:36:08 [post_modified_gmt] => 2018-01-10 08:36:08 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=203379 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 204737 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-01-15 16:25:15 [post_date_gmt] => 2018-01-15 12:25:15 [post_content] => თბილისის მერიის არქიტექტურის სამსახური დედაქალაქის მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმის პროექტის განახლებული ვერსიის შეფასებას აქვეყნებს. დოკუმენტი არქიტექტურის სამსახურის ვებ-გვერდზე გამოქვეყნდა. მასში ასახულია ის შენიშვნები, რომელიც თბილისის მერიას და შესაბამის სამსახურს გენერალურ გეგმასთან დაკავშირებით აქვს. შენიშვნები შეეხება ზონირებას, ტრანსპორტს, რკინიგზას, კულტურული მემკვიდრეობის დამცავ ზონებს, ეფექტიანობის შეფასებას, განხორციელების ეტაპებს, რიგითობას და ეკონომიკას. მერია დაუშვებლად მიიჩნევს რკინიგზის გაუქმებას და ამბობს, რომ ამ საკითხზე შესაბამისი და საჭირო კვლევები არ ჩატარებულა. თემატურ ნაწილში ასევე ნათქვამია, რომ ელიავას ბაზრობის მიმდებარე ტერიტორიის ზონირება მოსაყვანია წარმოდგენილ კონცეფციასთან შესაბამისობაში; ასევე საველოსიპედო გზების კონცეფცია არ ასახავს თბილისის მთლიან ველო ქსელს. ვრცლად იხილეთ: [post_title] => რატომ არ იღებს მერია თბილისის გენ. გეგმას? [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ratom-ar-ighebs-meria-tbilisis-gen-gegmas [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-15 16:27:51 [post_modified_gmt] => 2018-01-15 12:27:51 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=204737 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 202 [max_num_pages] => 68 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 8b9c3bb9413054fc1be4b456f29e15ea [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები